Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Gemeente Alkmaar Klantenservice

  • Beoordeeld door Meddows op 9-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Alkmaar Klantenservice is: 1.8)

Totaal niet te bereiken met nummer 14072.... je hangt eerst 15 min aan de lijn in de wacht om vervolgens er uit geknikkerd te worden met de woorden "het is erg druk en kunnen uw telefoontje nu niet aannemen"..... Konden ze dat niet meteen zeggen.... Ik ben 1 uur bezig geweest om er doorheen te komen... tevergeefs.. Echt een waardeloos systeem dat nummer en echt waardeloos dat ik jullie niet te pakken krijg met een zeer belangrijke vraag!!!!!!
Lees alle beoordeling van Gemeente Alkmaar Klantenservice (5)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door P. Tromp op 11-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Ik ben zeer slecht te spreken over die zogenaamde klantenservice van Fedex. Je krijgt geen telefonisch verbinding want ik kan geen 'nummer' opgeven. Via iemand van de 'chatdienst' werd, voordat je goed en wel je verhaal hebt kunnen uitleggen, de verbinding verbroken en kun je weer een tijd wachten. En tijdens het wachten werd wéér de verbinding verbroken en krijg je weer de chatbot.
Mijn vader heeft een herseninfact gekregen en ligt in het ziekenhuis. Hij kan niet meer praten. Bij zijn huis probeerde Fedex een pakje af te leveren, maar er is dus niemand. Ik woon elders in een andere stad en wil fatsoenshalve regelen dat het pakje verzonden word naar mij, óf dat ik het op een servicepunt afhaal. Niet mogelijk dus!
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Michelle op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Ik ben niet tevreden over de klanten service Bol.com bestellingrn en aanbod is goed maar de bezorging is 3 keer niks die lamzakken van koerierdienst zijn te lam om aan de deur te komen en sturen vrolijk rrn mail met We hebben u gemist!!!
De rotte leugenaars
Als je dan de klantenservice belt omverhaal te halen nou mooi niks die trutten doen niks en een leidinggevende krijg je niet te spreken.
Bah bah stelletje amateurs
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: UPS Klantenservice

  • Beoordeeld door Scott op 19-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor UPS Klantenservice is: 1)

Kreeg een email dat bezorger aan de deur was geweest, NIET WAAR, ik was thuis dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd met personeel van UPS er wordt zelfs beweerd dat er drie pogingen worden ondernomen voordat het naar een afhaalpunt gaat ook dit klopt niet, het management bij UPS moet zijn personeel wat beter opvoeden krijg je tenminste tevreden klanten.
Lees alle beoordeling van UPS Klantenservice (12)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door A.A.L.H van Buuren-Streppel op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Ik geef een negatieve beoordeling omdat er 22 euro van mijn rekening is afgeschreven op 09 maart en ik tot nu toe de Volks krant niet heb ontvangen. Op 02 april heb ik met de klantenservice hierover contact opgenomen. De desbetreffende persoon meldde mij dat er geen geld van mijn rekening was afgehaald.. ook al het ik het bewijs dat dit wel gebeurd is. Vandaag 03 04 2021 staat er op uw website dat ik contact op kan nemen. Uw klantenservice is open. Niet dus. Is niet erg maar pas dan de openingstijden op de website aan. Hoe gaan we dit nu oplossen? Straks gaat er weer 22 euro van mijn rekening zonder dat ik hiervoor de krant krijg!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Nico Markus op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

De klantenservice van Ziggo is extreem slecht. Nu 2 maanden bezig om een door hun gemaakte fout betreffende het contract te laten herstellen. In totaal uren aan de lijn gehangen om iedere keer te horen dat de aangemaakte ticket om het probleem te herstellen is gecancelled. Dit tot 5 x toe. Tot 2 x toe beloofd terug gebeld te worden. Ze bellen gewoon niet terug. Klacht is nog steeds niet opgelost. Medewerkers kunnen niets aanpassen en kunnen geen mail sturen. Schijnbaar heeft dit technologie bedrijf een computersysteem uit de jaren 80.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door G. van Gessel op 13-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Wachttijd om te bellen!!! Onbegrijpelijk
Hoezo snel te woord staan?
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Anderzorg Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door Stijn Krabbenborg op 30-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Anderzorg Zorgverzekeringen Klantenservice is: 1.7)

E-mail adres klopt niet, nummer om te whatsappen klopt niet. Robot van de klantenservice is dramatisch. Wachttijd aan de telefoon is extreem lang. Krijg de tering
Lees alle beoordeling van Anderzorg Zorgverzekeringen Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Praxis Klantenservice

  • Beoordeeld door TT op 16-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Praxis Klantenservice is: 1.5)

Gisteren een lamp en tape gekocht. Bij thuiskomst zie ik dat de korting niet is verrekend. Gebeld met de Praxis in Wijchen en moest ik maar terug komen.
Door de telefoniste niet erbij verteld dat ik de artikelen mee terug moest nemen en ook geen belafspraak. Kom ik vanmiddag om rond 16.45 uur terug in de winkel wordt mij medegedeeld dat ik een belafspraak moest maken en de artikelen mee had moeten nemen. Ik heb gezegd dat ik alleen terug kom voor de korting te verreken en verder niet om te winkelen. Ik had wel de bon bij me en toen werd mij verteld dat ik die ook wel van de straat op had kunnen rapen. Door de dit antwoord voel ik mij wel zo beledigd en ben ik gegaan omdat er nog enkele mensen achter mij stonden, Daarna nog met Karin in Wijchen gebeld, zij wilde dit wel oplossen maar dan moest ik nog een keer terugkomen. Daar heb ik voor bedankt. Zij hadden de bon kunnen controleren op het nummer van de airmailespas deze staat op de bon. Dus niet van de straat opgeraapt.
Ik snap ook dat er regels zijn nu in deze tijd en dat het personeel daar aan te houden heeft maar om iemand zo voor schut te zetten neem ik ze zeer kwalijk. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Hunkemöller Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeannette van Holst op 22-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hunkemöller Klantenservice is: 1.5)

Op 1 april j.l. een bestelling geplaatst ten bedrage van € 74,97 ivm ondergoed en ochtendjas voor mijn moeder, die op 15 april naar een verzorgingshuis is gegaan.
Op 6 april een track& trace gekregen, dat de spullen waren verstuurd en voor Hunkemöller de bestelling was afgedaan.
Bij de vervoerder, DHL, is de levering nooit ontvangen, dus nooit verstuurd.
Verschillende mails (nooit antwoord terug ontvangen, dan alleen het is heel druk en kijk op de site naar de FAQ's), telefoongesprekken ( na 15 minuten u bent de eerstvolgende, zonder reden opgehangen).
Op 12 april j.l. eindelijk contact via Whats App. Kreeg daar te horen, dat we moesten wachten tot 15 april, omdat "het wel eens voorkwam dat een vertraging oploopt"
Gewacht tot 15 april, maar uiteraard niets ontvangen.
Dus het hele circus na 15 april weer geprobeerd via mail, telefoon en whats app, maar tot op heden niet gelukt.
Alleen een mail met wederom het is heel druk en kijk op de site naar de FAQ's.
Dus gekeken op de FAQ's bij "heb mijn bestelling niet ontvangen":, antwoord: Neem contact op met de klantenservice.
Wat een drama bedrijf.
Nu een aangetekende brief naar de directie in Hilversum gestuurd.
Hopelijk heeft dat effect en krijg ik mijn geld terug.
Werkt dat niet, dan social media, kassa en alle andere mogelijkheden.
Dus mensen, koop niets via de website van Hunkemöller, want het wordt het bekende "van het kastje, naar de muur gestuurd."
Lees alle beoordeling van Hunkemöller Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Peter Hahn Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans Bosscher op 28-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Peter Hahn Klantenservice is: 1.9)

Geen contact mogelijk en bestelling is niet geleverd, terwijl op de website stond dat het artikel leverbaar was.
Verzocht om terugbetaling van de ideal betaling..... geen respons.....
Lees alle beoordeling van Peter Hahn Klantenservice (18)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door J. Godschalk op 7-02-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Na 10 minuten wachten met steeds maar de melding - u wordt zo spoedig mogelijk geholpen - gestopt met bellen. Wat een waardeloos bedrijf dat ze niets eens de telefoon beantwoorden. En het pakketje is nog steeds niet bezorgd. Zogenaamd ook al vanwege - Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd -. Nonsens!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ted Telleman op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Rabobank is niet bereikbaar via hun telef.oonnummer.
Ik belde de vestiging Alkmaar en na 10 minuten wachten, werd de verbinding verbroken.
Dit is niet de eerste keer dat na lang wachten de verbinding wordt verbroken.

Ik woon in Castricum, en daar is sinds vorig jaar het filiaal van de Rabobank gesloten.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Renata Kaagman op 9-02-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Al 4 x telefonisch contact gehad met Vodafone ivm verhoging van abonnementskosten welke juist lager zouden worden dan de € 28,50 per maand. Familie-abonnement (€28,50 p/mnd 2 teln'rs.) Dit zou rechtgezet worden, credit over periode december 2022 t/m januari 2022. Wat schets mijn verbazing. Factuur februari 2023 is €66,53 (er wordt € 50 extra kosten berekend, contractwijzigingskosten). Ik wilde geen contractwijziging, de medeweker aan de telefoon zei juist dat ik minder ging betalen: nl € 21 p/mnd ! Indien Vodafone dit niet snel corrigeert dwz weer terug naar de situatie (abonnement) van november 2022 ben ik genoodzaakt een andere provider te zoeken.
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Ria Weckx op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

1.Wat ontzettend slecht: het tel. nr van de klantenservice (!!!) wordt gewoon verbroken.
2. Ik stuur een kaart naar een nieuw adres in Herkenbosch. Blijkt dat adres (fout van Post NL) niet op hun lijst staat. (3 nieuwe huizen en alleen het middelste kan geen post ontvangen). De mensen gebeld waarom ik de kaart terugkrijg: foutje van Post NL maar vanaf 3 mei staan we wel op de lijst. Dus stuur ik 4 mei dezelfde kaart (het adres was wel goed!! ) en die krijg ik op 5 mei wederom terug!! Ik betaal niet 2x omdat Post NL een fout maakt!
Ik betaal helemaal niets meer aan PostNL! Verstuur wel via de mail!!!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door van Dijk op 9-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Goedendag,
Na ruim 2 weken nog geen reactie terug na chat met klantenservice .
Dit naar aanleiding van onderhoud aan de transformator in de wijk , dus een geplande stroomonderbreking waarvan een flink aantal mensen in de straat geen bericht hebben gekregen.
Echter compleet verbaasd ben ik dat ik hier nog steeds geen reactie mocht ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Dhr . A van Dijk
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door anton groeneveld op 14-02-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 1.6)

.. de . v . o . e . r . taal in no core 020 is . B . O . E . R . wat men realiseer dt als men de instructies niet vertaald krijgt die gegeven worden om no core 020 verschuldig dt te betalen .. vergelijk the voice over in het peyton place in keuze menus .. hartelijke groet in gezondheid en niet in minachting ..
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door kleef op 17-02-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

waardeloze service in winkel.. zijn ze zelfs niet bereid je te helpen. zijn te druk met buiten een peukje roken
en telefonische krijg je al helemaal moeilijk iemand te spreken. waardeloos alles per pc . ja heel graag .maar als je nieuw gebruikers en wachtwoord binnenkrijgd omdat je de oude kwijt bent moet je toch .eerst oude gebruikersnaam invullen HEE HO DAAROM HEB IK TOCH EEN NIEUWE AANGEVRAAGD snapt u het nog
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke op 22-02-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Altijd je pakketje bij de buren of een straat verder bezorgd, ben met DHL helemaal klaar zijn gewoon thuis ze komen gewoon niet aan de deur, of je meld dat ze met een bus van dhl je poort er uit rijden en vervolgens hoor je niets mooi onbeschoft
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Klaver op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Geen normaal nummer te vinden voor bezorg klachten alleen tegen een computer ????
Het is een schande voor deze site
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door P.Peters op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Verschrikkelijk bedrijf ! Complete chaos !! Blijf hiervan weg
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: NLZIET Klantenservice

  • Beoordeeld door Perou Hartog-Mourtzoukos op 1-03-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NLZIET Klantenservice is: 1.4)

Slecht, op de site staat dat jullie tot 22.00 geopend zijn. Het is nu 21.34....en ik krijg een bandje dat jullie gesloten zijn???
Lees alle beoordeling van NLZIET Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Martin Lankair op 5-03-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Had eten besteld bij een snackbar. Via "Volg je bestelling" gekeken waar m'n eten bleef. Stond al ruim 30 minuten op "Bestelling is onderweg". Na 1,5 uur de snackbar gebeld. Die vertelde lachend dat de order niet was binnengekomen. Heb de bestelling vervolgens geannuleerd. Echter volgens "Thuisbezorgd.nl" is de status van de bestelling "Bestelling bezorgd". Toen maar gebeld naar het nummer van Thuisbezorgd.nl om m'n geld terug te vragen maar daar word na een melding waarin je doorverwezen wordt naar de website de verbinding verbroken. De hele gang van zaken riekt naar oplichting.
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Wil van der Laan op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Slecht en niet klantvriendelijk
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Dennis te nuijl op 9-03-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Jullie zijn niet eens te bellen zonnder een account nummer. Wat een SUPER SLECHTE klanten service is dit zeg!!
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Ron Lang op 6-06-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Geen contact te krijgen. Service NUL!
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Hennie Nijmeijer op 11-03-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

1. telefoonnummer niet te vinden op de site, alleen via een zoekmachine.
2. alleen in het Engels, geen keuze mogelijk.
3. bevestigingsnummer nodig, dat is goed. maar ook een pincode die nergens op de bevestiging te vinden is.
4. de vraag om na bevestigingsnummer nog iets in te voeren is niet goed te verstaan. de # is het blijkbaar niet.
5. het lijkt alsof het melden van je probleem niets doet, want je kunt het nergens terug zien. Alle dingen die eronder staan zijn in mijn geval niet van toepassing. Het blijft van het kastje naar de muur.
6. Graag contact
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: RDW Klantenservice

  • Beoordeeld door Bert van Loenen op 9-06-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor RDW Klantenservice is: 1.3)

Slecht, ondeskundige medewerkers flut!!
Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Budget Alles in 1 Klantenservice

  • Beoordeeld door Lennart op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Alles in 1 Klantenservice is: 2.4)

Probleem sinds november afgelopen jaar, internet knalt er steeds uit, maar dit is niet bij hun te zien in de systemen.
Uiteindelijk na veel zeuren een monteur voor elkaar gekregen. Probleem zat in de router. Dus nieuwe router gekregen en aangesloten door de monteur, 2 maanden goed gegaan en daarna weer dezelfde problemen.
Klantenservice zeer onprofessioneel en hebben eigenlijk ook geen idee wat ze ermee aan moeten, de standaard harde reset is eigenlijk het enige wat ze op noemen, nadat dit gebeurd was ook geen televisie meer. Ook was de beloofde compensatie voor een week geen internet ineens niet meer bij hun bekend.
Na heel veel bellen het punt bereikt dat we dus weer een nieuwe router krijgen (wat het probleem dus niet op gaat lossen) en een monteur kan dan niet eerder dan over een week langs komen. Dus kortom zitten we nu weer een week zonder tv en internet…
Wanneer je vraagt om een leidinggevende of iets dergelijks is dat geen optie, blijkbaar zijn de telefonisten van de klantenservice eindverantwoordelijke.
Conclusie: blijf weg bij deze ongein!
Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Engelbert van Bentum op 14-06-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Sinds kort heeft de Jumbo in Veghel de Bunders verbouwd. Drie kassa's zijn gesloten en drie zelf scan kassa's heeft Jumbo geïnstalleerd. Ik doe al 16 jaar boodschappen bij de Jumbo. Ik heb nog nooit lang hoeven wachten ook omdat bij meer dan vier wachtende de boodschappen gratis zijn maar de laatste drie weken staan er 6-8 mensen te wachten om af te rekenen en 1 kassa wordt niet meer geopend als er een rij staat.
Als je dan navraag doet bij de hoofd kassière waarom de kassa niet opengaat dan wordt je met een kluitje in het riet gestuurd met als antwoord dat de kassa niet opengaat omdat het een pinkassa is. De meeste mensen willen namelijk met cash geld betalen en ik moest gebruik maken van de zelfscan kassa's ( daar stond ook een rij) Wat een ongelofelijke slechte leugen. Jumbo dwingt mensen dus om naar de zelfscan kassa te gaan om met minder mensen de supermarkt te bemensen om nog meer geld te verdienen. Ik wil best naar de zelfscan kassa als daarmee de prijzen naar dalen maar de Jumbo is hartstikke duur geworden het afgelopen jaar. Ik ga dus na 9 jaar niet meer naar deze supermarkt. Ik ga nu maar na een andere Jumbo supermarkt maar die zijn nog duurder. Maar goed binnenkort gaat er een grote Lidl open dan is er weer iets te kiezen.

Ik weiger om lang te wachten om af te rekenen. De regel: bij vierde karretje boodschappen gratis met gesloten kassa moet terug. Nu is die regel buiten werking gesteld ivm Corona. Daar wordt misbruik van gemaakt door de Jumbo.
Ik wil niet gedwongen worden om naar de zelfscan kassa te gaan. Dat wil ik wel doen als ik korting krijg want ik neem het werk over van de kassière. Medewerkers moeten weer in staat worden gesteld om hun werk fatsoenlijk te doen net als voor de reorganisatie.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)