We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Praxis? Laat ons je ervaringen met Praxis weten!
Beoordeel Praxis.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Praxis? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Praxis via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Praxis.
Ga naar het contactformulier op de website van PraxisZoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Praxis bouwmarkt? Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.
Klik hier voor contact met Praxis via Facebook Messenger.Je kan op de website van Praxis vragen per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:
(TIP!) Voor een algemene vraag aan Praxis, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en vervolgens op de rode button 'zoeken' te drukken.
Je kan op de website van Praxis vragen en antwoorden bekijken. Voorbeelden hiervan zijn:
Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.
2 weken product online gekocht. Deze was incompleet. Klantenservice meerdere keren gebeld aangezien er geen actie wordt ondernomen. Heeft niet mogen baten.
Vandaag weer gebeld. Werd met nadruk gezegd dat ik vandaag weer teruggebeld zou worden. Helaas de zoveelste teleurstelling. Oftewel service en Praxis passen niet bijelkaar. Het vertrouwen inmiddels opgegeven helaas.
Zeer slechte bereikbaarheid als je een vraag of klacht hebtdan is karwei klantvriendelijker
Stoelendans
De prijzen op de folder kloppen niet met de prijzen die gerekend worden wanneer je een artikel in je winkel mand platst ( sencys wandrek adverteert met 2 voor €75 maar de kassa rekent €82,99 . Als je de winkel belt zeggen ze niks te kunnen doen. Dan moet je zelf het hoofdkantoor bellen want ze hebben al zo veel keer vandaag gehoord dat de prijzen niet kloppen. Dan bel je toch maar met het hoofdkantoor, sta je eindeloos in de wacht, neemt er iemand op, die verbindt je weer door en daar krijg je een bandje over lange wachtrijen. En het advies op een ander moment terug te bellen.
De winkel kan, ook dan, niks voor je betekenen. Klantenservice?? Moet iemand uitleggen wat het woord service betekent?
Klantenservice reageert niet. Artikel besteld en betaald. Geen bevestiging ontvangen. Wel een bericht dat het artikel is opgehaald. Is hier sprake van fraude?
Waardeloos, website is bagger, geeft verkeerde prijzen, artikelen komen niet in het winkelmandje, helpdesk onbereikbaar en personeel in de winkel is niet bereidt om te helpen.
Een dikke onvoldoende! Ook het registreren van een account gaat mis, erg slechte IT!
Zelfs een afspraak maken voor bezoek aan een winkel van Praxis werkt niet.......
slecht bereikbaar om een vraag te stellen. 2 x telefonisch weggedrukt na 17 á 18 minuten.
Nog steeds weet ik niet wanneer mijn spullen binnen komen.
Gisteren een lamp en tape gekocht. Bij thuiskomst zie ik dat de korting niet is verrekend. Gebeld met de Praxis in Wijchen en moest ik maar terug komen.
Door de telefoniste niet erbij verteld dat ik de artikelen mee terug moest nemen en ook geen belafspraak. Kom ik vanmiddag om rond 16.45 uur terug in de winkel wordt mij medegedeeld dat ik een belafspraak moest maken en de artikelen mee had moeten nemen. Ik heb gezegd dat ik alleen terug kom voor de korting te verreken en verder niet om te winkelen. Ik had wel de bon bij me en toen werd mij verteld dat ik die ook wel van de straat op had kunnen rapen. Door de dit antwoord voel ik mij wel zo beledigd en ben ik gegaan omdat er nog enkele mensen achter mij stonden, Daarna nog met Karin in Wijchen gebeld, zij wilde dit wel oplossen maar dan moest ik nog een keer terugkomen. Daar heb ik voor bedankt. Zij hadden de bon kunnen controleren op het nummer van de airmailespas deze staat op de bon. Dus niet van de straat opgeraapt.
Ik snap ook dat er regels zijn nu in deze tijd en dat het personeel daar aan te houden heeft maar om iemand zo voor schut te zetten neem ik ze zeer kwalijk. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Totaal niet bereikbaar en na wachtrij eruit gezet voor de twintigste keer bellen.
STa je urenlang te wachten om uiteingelijk in your face opgehangen te worden. Erg onprofessioneel.
En zo te lezen aan de reviews kan ik dus lang gaan wachten op mn orders.
Ook mij zijn ze als klant kwijt vooral door de klantonvriendelijkheid en het voor de gek gehouden worden.
Op de website wordt namelijk nergens aangegeven dat de levering van bestellingen lang kunnen duren.
Dag praxis, tot nooit!
Op 6 maart 2021 heb ik een online bestelling gedaan bij Praxis.
Op de site staat niets over levertijden naar het bestellen krijg ik een mail dat er door de drukte langere levertijden gehanteerd worden , naar een week heb ik contact opgenomen met Praxis klantenservice gezien ik op het bestelde zit te wachten, helaas kunnen ze niet aangeven wanneer de bezorging plaats vindt (u zult geduld moeten hebben) weer een week later contact opgenomen om de bestelling dan maar te annuleren, Praxis kan u bestelling niet annuleren het is in bewerking (u moet afwachten) waarop ik vraag bel de leverancier dan hoelang dit nog gaat duren, Daar kunnen wij niet aan beginnen gezien de drukte. Het laatste telefoontje was helemaal niet plezierig en de mail daarna evenmin U moet de levering maar aan de deur weigeren en dan weer contact met ons opnemen als wij van de vervoerder bericht hebben ontvangen dat u de bestelling geweigerd heeft krijgt u geld terug. (dit is alles wat het consumenten recht aangeeft). NIET KLANT VRIENDELIJK
Als ik nu opnieuw wil bestellen staat nog steeds niet op de site dat de levering wel 3 misschien wel 6 weken gaat duren. Dit is de consument voor de gek houden.
PRAXIS IS MIJ ALS VAST KLANT GEHEEL KWIJT. Ook zal ik het niet naar laten om andere te waarschuwen.
niet bereikbaar en na een wachtrij eruit gezet
slaat echt nergens op dit.
Foute prijzen berekend door een systeem fout ( denk ik) voor thuisbezorgen.
Had een vervelende discussie met een klantenservice medewerker Praxis Den Haag, Verheeskade. heb dit vermeld aan de on-line klantenservice. kreeg een mailtje terug 0m dit in de winkel op te lossen. Wat dus niet mogelijk was.
De telefoon wordt na 10 minuten overgaan nog steeds niet opgenomen!
Vanmorgen om een "Keter opbergbox Hollywood", uit de folder, proberen te kopen. De winkel in Putten had het artikel niet. Zou waarschijnlijk woensdag komen. Op de site was de box nog wel in Nijkerk en Zeewolde. Er heen gegaan, de box was er, alleen de code zou anders zijn. Kon niet voor die prijs.
Ik kan het verhaal nog wel langer maken maar daar heb ik geen zin in.
De hele afhandeling, ook doe van de klantenservice in Amsterdam, in van een zeer laag niveau.
Beoordeel Praxis Klantenservice