Praxis Klantenservice

Rapportcijfer Praxis klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (17)

Bellen met Praxis

Waarom bellen met Praxis Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Praxis.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt bij Praxis.

Openingstijden telefonische klantenservice Praxis

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Praxis? Laat ons je ervaringen met Praxis weten!
Beoordeel Praxis.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Praxis?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Praxis? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Praxis via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Praxis via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Praxis.

Ga naar het contactformulier op de website van Praxis

Neem contact op met Praxis via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Praxis bouwmarkt? Van maandag t/m vrijdag van  09:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Praxis via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Praxis.

Je kan op de website van Praxis vragen per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  • Veiligheidswaarschuwingen
  • Assortiment & Services
  • Orders & online bestellingen
  • Ruilen & retourneren
  • Garantie & reparaties
  • Betalen, cadeaubonnen & Air Miles
  • Mijn Praxis


(TIP!) Voor een algemene vraag aan Praxis, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en vervolgens op de rode button 'zoeken' te drukken.


Je kan op de website van Praxis vragen en antwoorden bekijken. Voorbeelden hiervan zijn:

  •     Kan ik ook achteraf betalen?
  •     Praxis Plus App werkt niet? Ik kan niet Inloggen / downloaden / installeren of de Praxis Plus App openen.
  •     Hoe kan ik het saldo van mijn Air Miles pas checken?
  •     Wat is Praxis klusservice?
  •     Hoe werkt de klusservice van Praxis?
  •     Is er een montageservice beschikbaar bij Praxis?
  •     Op welke tijden bezorgt JKS?
  •     Mijn bestelling is niet geleverd door JKS
  •     Ik wil een online bestelling terugsturen. Wat is jullie retouradres?
  •     Mag ik mijn artikel(en) retourneren?
  •     Hoe retourneer ik artikelen?
  •     Na gebruik van mijn artikel(en) is er een defect ontstaan.
  •     Mijn artikel is beschadigd of kapot geleverd.
  •     Wat zijn de mogelijkheden en kosten van reparatie of vervanging binnen de garantie?
  •     Hoe kan ik het saldo van mijn Air Miles pas checken?
  •     Welke cadeaukaarten kan ik bij Praxis inleveren?
  •     Wat is Praxis Plus?
  •     Wat zijn de voordelen van Praxis Plus?
Ga naar de veelgestelde vragen van Praxis

Schutting beitsen - Zo pak je dat aan | Praxis

Hoofdkantoor Praxis (adres)

Herikerbergweg 336 Amsterdam 1101 CT Nederland
Rapportcijfer Praxis Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 17 beoordelingen.

Beoordeel Praxis Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Praxis Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Praxis Klantenservice

  • Beoordeeld door Bas op 3-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Komen hun afspraak keer op keer niet na.

Heel slecht
  • Beoordeeld door Anja op 12-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Heb gekozen voor bezorging omdat ik niet in staat ben om het op te halen. Een loungeset namelijk. Aflevering binnen 3 tot 5 dagen. Fijn, denk ik 5 dagen is net op tijd voor een feestje. Je raad het al, na vijf dagen nog niets ontvangen. Gebeld, men ging er achteraan en zou terug gebeld worden. Volgende dag weer gebeld want uiteraard niets terug gehoord. "s avonds nogmaals gebeld want weer geen antwoord ontvangen. Dag later email ontvangen dat het verzonden was. Ik kijken op de track en trace wordt het pas na 3 dagen bezorgt. Kijk een dag voor bezorging nogmaals blijkt het weer een dag uitgesteld. Praxis maar weer gebeld. Nee, het ligt aan de vervoerder, die plant het in. Nee, ze mogen geen tel. nummer van de vervoerder geven. Dus op internet opgezocht en vervoerder gebeld. O zegt de vervoerder, maar Praxis moet de goederen eerst bij ons aanleveren en dan gaan we het inplannen Het is nog niet bij ons aangeleverd. Praxis weer gebeld dat het nog steeds niet bij de vervoerder ligt en dat de fout bij hun zit. Nee mevrouw, ik kan het doorgeven aan mijn collega en misschien hoort u er binnen een dag of drie van. Maar ik kan niets garanderen. KOOP DUS NOOIT IETS ONLINE BIJ DE PRAXIS WANT ZE KOMEN HUN BELOFTES NIET WAAR. EN JE KAN FLUITEN NAAR JE SPULLEN. Voor deze slechte service moet je nog 40 euro betalen ook.
  • Beoordeeld door Jetty Rippe op 7-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Tegels besteld, prijs staat per vierkante meter, leveren de helft, de prijs is een indicatie. Amber van klantenservice durft te beweren dat een vierkante meterprijs een indicatie is! Ik kan geen 0 geven maar anders
  • Beoordeeld door Jeroen Boomstra op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

2 weken product online gekocht. Deze was incompleet. Klantenservice meerdere keren gebeld aangezien er geen actie wordt ondernomen. Heeft niet mogen baten.
Vandaag weer gebeld. Werd met nadruk gezegd dat ik vandaag weer teruggebeld zou worden. Helaas de zoveelste teleurstelling. Oftewel service en Praxis passen niet bijelkaar. Het vertrouwen inmiddels opgegeven helaas.
  • Beoordeeld door Gerlof zuidema op 3-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte bereikbaarheid als je een vraag of klacht hebtdan is karwei klantvriendelijker
  • Beoordeeld door D Flokstra op 25-02-2022
  • Rapportcijfer: 3

Stoelendans
  • Beoordeeld door Anchelina Ouwendijk op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

De prijzen op de folder kloppen niet met de prijzen die gerekend worden wanneer je een artikel in je winkel mand platst ( sencys wandrek adverteert met 2 voor €75 maar de kassa rekent €82,99 . Als je de winkel belt zeggen ze niks te kunnen doen. Dan moet je zelf het hoofdkantoor bellen want ze hebben al zo veel keer vandaag gehoord dat de prijzen niet kloppen. Dan bel je toch maar met het hoofdkantoor, sta je eindeloos in de wacht, neemt er iemand op, die verbindt je weer door en daar krijg je een bandje over lange wachtrijen. En het advies op een ander moment terug te bellen.
De winkel kan, ook dan, niks voor je betekenen. Klantenservice?? Moet iemand uitleggen wat het woord service betekent?
  • Beoordeeld door J.A. de Groot op 27-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice reageert niet. Artikel besteld en betaald. Geen bevestiging ontvangen. Wel een bericht dat het artikel is opgehaald. Is hier sprake van fraude?
  • Beoordeeld door J. Dekker op 19-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloos, website is bagger, geeft verkeerde prijzen, artikelen komen niet in het winkelmandje, helpdesk onbereikbaar en personeel in de winkel is niet bereidt om te helpen.
Een dikke onvoldoende! Ook het registreren van een account gaat mis, erg slechte IT!
Zelfs een afspraak maken voor bezoek aan een winkel van Praxis werkt niet.......
  • Beoordeeld door Eric Zonneveld op 18-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

slecht bereikbaar om een vraag te stellen. 2 x telefonisch weggedrukt na 17 á 18 minuten.
Nog steeds weet ik niet wanneer mijn spullen binnen komen.
  • Beoordeeld door TT op 16-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren een lamp en tape gekocht. Bij thuiskomst zie ik dat de korting niet is verrekend. Gebeld met de Praxis in Wijchen en moest ik maar terug komen.
Door de telefoniste niet erbij verteld dat ik de artikelen mee terug moest nemen en ook geen belafspraak. Kom ik vanmiddag om rond 16.45 uur terug in de winkel wordt mij medegedeeld dat ik een belafspraak moest maken en de artikelen mee had moeten nemen. Ik heb gezegd dat ik alleen terug kom voor de korting te verreken en verder niet om te winkelen. Ik had wel de bon bij me en toen werd mij verteld dat ik die ook wel van de straat op had kunnen rapen. Door de dit antwoord voel ik mij wel zo beledigd en ben ik gegaan omdat er nog enkele mensen achter mij stonden, Daarna nog met Karin in Wijchen gebeld, zij wilde dit wel oplossen maar dan moest ik nog een keer terugkomen. Daar heb ik voor bedankt. Zij hadden de bon kunnen controleren op het nummer van de airmailespas deze staat op de bon. Dus niet van de straat opgeraapt.
Ik snap ook dat er regels zijn nu in deze tijd en dat het personeel daar aan te houden heeft maar om iemand zo voor schut te zetten neem ik ze zeer kwalijk. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
Met vriendelijke groet,
  • Beoordeeld door Adelina op 16-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Totaal niet bereikbaar en na wachtrij eruit gezet voor de twintigste keer bellen.
STa je urenlang te wachten om uiteingelijk in your face opgehangen te worden. Erg onprofessioneel.
En zo te lezen aan de reviews kan ik dus lang gaan wachten op mn orders.
Ook mij zijn ze als klant kwijt vooral door de klantonvriendelijkheid en het voor de gek gehouden worden.
Op de website wordt namelijk nergens aangegeven dat de levering van bestellingen lang kunnen duren.
Dag praxis, tot nooit!
  • Beoordeeld door RAH ten Broek op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Op 6 maart 2021 heb ik een online bestelling gedaan bij Praxis.
Op de site staat niets over levertijden naar het bestellen krijg ik een mail dat er door de drukte langere levertijden gehanteerd worden , naar een week heb ik contact opgenomen met Praxis klantenservice gezien ik op het bestelde zit te wachten, helaas kunnen ze niet aangeven wanneer de bezorging plaats vindt (u zult geduld moeten hebben) weer een week later contact opgenomen om de bestelling dan maar te annuleren, Praxis kan u bestelling niet annuleren het is in bewerking (u moet afwachten) waarop ik vraag bel de leverancier dan hoelang dit nog gaat duren, Daar kunnen wij niet aan beginnen gezien de drukte. Het laatste telefoontje was helemaal niet plezierig en de mail daarna evenmin U moet de levering maar aan de deur weigeren en dan weer contact met ons opnemen als wij van de vervoerder bericht hebben ontvangen dat u de bestelling geweigerd heeft krijgt u geld terug. (dit is alles wat het consumenten recht aangeeft). NIET KLANT VRIENDELIJK
Als ik nu opnieuw wil bestellen staat nog steeds niet op de site dat de levering wel 3 misschien wel 6 weken gaat duren. Dit is de consument voor de gek houden.
PRAXIS IS MIJ ALS VAST KLANT GEHEEL KWIJT. Ook zal ik het niet naar laten om andere te waarschuwen.
  • Beoordeeld door frans op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

niet bereikbaar en na een wachtrij eruit gezet
slaat echt nergens op dit.

Foute prijzen berekend door een systeem fout ( denk ik) voor thuisbezorgen.
  • Beoordeeld door H. Stein op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Had een vervelende discussie met een klantenservice medewerker Praxis Den Haag, Verheeskade. heb dit vermeld aan de on-line klantenservice. kreeg een mailtje terug 0m dit in de winkel op te lossen. Wat dus niet mogelijk was.
  • Beoordeeld door Linda op 9-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

De telefoon wordt na 10 minuten overgaan nog steeds niet opgenomen!
  • Beoordeeld door A.A.van Asselt op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 5

Vanmorgen om een "Keter opbergbox Hollywood", uit de folder, proberen te kopen. De winkel in Putten had het artikel niet. Zou waarschijnlijk woensdag komen. Op de site was de box nog wel in Nijkerk en Zeewolde. Er heen gegaan, de box was er, alleen de code zou anders zijn. Kon niet voor die prijs.
Ik kan het verhaal nog wel langer maken maar daar heb ik geen zin in.
De hele afhandeling, ook doe van de klantenservice in Amsterdam, in van een zeer laag niveau.
Bel Praxis
020 – 398 33 33