Vodafone Klantenservice

Rapportcijfer Vodafone klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (39)

Bellen met Vodafone

Waarom bellen met Vodafone Klantenservice?

  • Voor vragen over mobiele abonnementen.
  • Je maakt gebruik van prepaid/hybride diensten van Vodafone.
  • Voor vragen over mobiel Internet en de dekking van mobiel Internet.
  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor het melden van een gestolen of verloren smartphone.
  • Voor technische vragen.

Openingstijden telefonische klantenservice Vodafone

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 20.00
  • Dinsdag 08.00 - 20.00
  • Woensdag 08.00 - 20.00
  • Donderdag 08.00 - 20.00
  • Vrijdag 08.00 - 20.00
  • Zaterdag 08.00 - 18.00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Vodafone: 0800 - 0094

  • Belkosten: Gratis
  • Bel je vanaf een mobiele telefoon? Gebruik dan de volgende telefoonnummers:

    • Je hebt een mobiel abonnement bij Vodafone, bel dan 1201. Ben je in het Buitenland? Dan bel je +31 6 54 50 01 00.
    • Je hebt een pre-paid/hybride abonnement bij Vodafone, bel dan 1200 (kies optie 9). Ben je in het Buitenland? Dan bel je +31 6 54 50 01 00.

    Wil je iets bestellen of bel je over een geplaatste bestelling? Gebruik dan de volgende telefoonnummers:

    • Ben je een particuliere klant van Vodafone? Bel dan 0800 - 0560.
    • Ben je een zakelijke klant van Vodafone? Bel dan 0800 - 0500.

Heb jij onlangs contact gehad met Vodafone? Laat ons je ervaringen met Vodafone weten!
Beoordeel Vodafone.

Controleer op storingen bij Vodafone.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vodafone.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Geen netwerk of bereik.
  • Mobiele Telefoon.
  • Mobiel Internet.
  • Mobiele telefoon.
  • Mobiel internet.
  • SMS'en.
  • Algehele storing.
  • Voicemail.
  • Geen signaal.
  • SMS'en.
  • App.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Vodafone

KvK gegevens Vodafone

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 14052264
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016161734
  • Statutaire naam: Vodafone Libertel B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vodafone?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vodafone? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vodafone via een contactformulier.

Neem contact op met de klantenservice van Vodafone via een contactformulier. Het is helaas niet duidelijk binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten.

Ga naar het contactformulier op de website van Vodafone

Neem contact op met Vodafone via Facebook Messenger.

Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Vodafone? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link.

Klik hier voor contact met Vodafone via Facebook Messenger.

Dien een klacht in bij Vodafone.

Heb je een klacht over de dienstverlening of een product van Vodafone? Dan kun je deze klacht middels een online formulier indienen op de website van Vodafone. Via het formulier kies je het onderwerp van je klacht en vul je je gegevens in.

Het kan wel even duren voor je een reactie krijgt van Vodafone. Normaal gesproken zou je binnen 10! dagen een reactie moeten krijgen van de Vodafone klantenservice maar mocht dat niet lukken dan krijg je hier bericht over.

Mocht je het niet eens zijn met de reactie van Vodafone dan kun je terecht bij de geschillencommissie voor telecommunicatie klachten.

Klacht indienen bij Vodafone.

Veelgestelde vragen Vodafone.

  • Wat zijn de tarieven van de Vodafone abonnementen?
  • Is het ook mogelijk om online sms'jes te versturen?
  • Wat is het tarief van een sms-bericht bij Vodafone?
  • Bestaan er abonnementen waarbij ik per seconde kan betalen?
  • Wat kost bellen naar het buitenland met een abonnement van Vodafone?
  • Hoe kan ik de simlock van mijn toestel afhalen?
  • Ik krijg een melding op mijn telefoon: 'netwerkblokkade','Plaats juiste simkaart', 'sim vergrendeld' of 'sim niet geaccepteerd'. Wat moet ik doen?
  • Verkoopt Vodafone ook losse telefoons?
  • Ik krijg een melding op mijn telefoon: 'netwerkcode' of 'voer speciale code in'. Wat moet ik doen?
  • Wat zijn de tarieven van de Sim Only abonnementen van Vodafone?
Ga naar de veelgestelde vragen van Vodafone

Stel je vraag op de Vodafone community.

De Vodafone Community website is de plek waar klanten van Vodafone elkaar helpen. Hier kun je je vraag stellen aan andere Vodafone klanten of vragen beantwoorden van Vodafone klanten.

Op het forum worden vragen verdeeld in de volgende categorieën:

  • Vodafone diensten: abonnementen, prepaid, bellen en Internet in het buitenland, Vodafone netwerk en privacy/veiligheid.
  • Toestellen en software: Apple en IOS, Samsung, Android, reperaties/garantie en verzekeringen.
  • TV & Internet: Over Ziggo (Ziggo is een onderdeel van Vodafone), Benefits.

 

Bezoek de website van de Vodafone community

Neem contact op met Vodafone via Facebook.

Op Facebook kun je de klantenservice van Vodafone 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken voor al je vragen. Daarnaast staat kun je er uiteraard veel info vinden over alle Vodafone diensten en aanbiedingen. Het is helaas niet duidelijk hoe lang je op een reactie moet wachten indien je contact opneemt met Vodafone via Facebook.

Klik hier voor contact met Vodafone via Facebook.

Neem contact op met Vodafone via Twitter.

Heb je een vraag over je smartphone, tablet, abonnement, mobiel Internet of bellen in het buitenland? Dan kun je 24/7 terecht op Twitter. Het webcare team van Vodafone zit voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Net als bij de Facebook contact mogelijkheid is het niet duidelijk binnen welk termijn je een antwoord op je vraag kunt verwachten.

Klik hier voor contact met Vodafone via Twitter.

Winkelzoeker

Met dit formulier vind je eenvoudig de dichtstbijzijnde Vodafone winkel. Vul je postcode of woonplaats in en klik op de button 'Vind winkel'.

Vind een Vodafone winkel bij jou in de buurt.

Account aanmaken

Met persoonlijke Vodafone account kan je online allerlei zaken zelf regelen. Met My Vodafone heb je alles zelf onder controle; je rekeningen, instellingen, tegoed, prepaid of abonnement. Vul telefoonnummer in 06 of 097 en klik op de grijze button Çode opvragen'. Vodafone stuurt je per sms jouw unieke code.

Maak hier een Vodafone account aan.

Status bestelling

Heb je iets besteld en kan je niet wachten? Met dit formulier kan je de status van de bestelling opvragen. Vul je email-adres en je ordernummer in. Het ordernummer vind je in de mails die Vodafone naar je gestuurd heeft.

Vraag hier de status van je bestelling bij Vodafone op.

V-Hub Vandaag: Rico Moda, slachtoffer cybercrime

Vodafone Nederland Hoofdkantoor. (adres)

Avenue Ceramique 300 Maastricht, Limburg 6221KX Nederland
Rapportcijfer Vodafone Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 39 beoordelingen.

Beoordeel Vodafone Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vodafone Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door B van der Burg op 5-01-2024
  • Rapportcijfer: 2

Omdat mijn buurvrouw haar telefoon geblokkeerd was en zij haar puknummer niet kon vinden i.v.m. verhuizing heb ik voor haar gebeld naar jullie klantenservice 0850023053. Ik werd door verwezen naar telefoonnnummer 1808 en kreeg te horen dat ik direct geholpen zou worden. Echter na 8 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de verbinding maar verbroken omdat ik de indruk had dat ik zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden moest worden zodat het maximim bedrag van 20 euro gehaald zou worden. Ik zie nu op mijn factuur dat ik 9 euro moet betalen voor 8 minuten bellen Doe je ook eens wat voor een ander. Ik vind het schandalig dat Vodafone gebruik maakt van dit soort firma's. Ik zal dan ook nooit eeen Vodafone abonnement nemen.
  • Beoordeeld door Clenn op 19-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben 28 jaar klant van Vodafone (en 16 jaar van Ziggo), maar zo onderhand komt nu het stoom uit mijn oren. Bellen kan niet, mailen niet en chatvriend TOBI moet eerst een degelijke opleiding krijgen zodat hij ook fatsoenlijke antwoorden kan geven op de gestelde vraag.
Ik ben 3 maal in de winkel op de Slotlaan te Zeist geweest, heb meerdere malen gebeld en ook weer vandaag wederom maar liefst 55 minuten in de wacht gestaan, om vervolgens gewoon wederom verbroken te worden. Bellen zonder (geblokkeerde) mobiel gaat wat moeilijk en ik kan slechts verschillende malen van iemands anders toestel gebruik maken om vervolgens een uur in de wacht te staan! Geen emailadres dat bereikbaar is, ik word niet teruggebeld. Schandalig!
  • Beoordeeld door P.Verhoeve op 10-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb op 10/08/2023 vanuit het buitenland telefonisch contact gehad met de helpdesk van vodafone.nl Tijd: ca 10.10 uur. telnr: 0031654500100.
onderwerp : het niet goed functioneren van Internet op 1 van mijn nummers van m'n "red together" abonnement. Ik werd zeer onvriendelijk en zeer ongeduldig behandeld door de contactpersoon. Toen ik dat hem meedeelde zei hij dat ik doorverbonden werd met een collega. Hij wilde zich niet met naam bekend maken. Toen ik was doorverbonden bleek dat een onjuist nummer te zijn en moest verder worden doorverbonden. Bij deze aktie werd de verbinding plotseling verbroken. Om met vodafone in contact te komen had ik al lange tijd in de wacht gestaan.
Conclusie: zeer slecht en onheus behandeld door vodafone medewerker en probleem niet opgelost.
P.Verhoeve
  • Beoordeeld door A. Heller op 1-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet te bereiken, bij het kiezen van de opties krijg je te horen dat je het gedraaide nummer moet bellen.
  • Beoordeeld door Mariette op 13-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Klantvriendelijkheid en service kennen ze niet bij Vodafone Den Helder. Gooi het filiaal dicht en stuur de medewerkers naar huis. Als dit gedrag representatief moet zijn voor Vodafone, dan moet dit bedrijf zich diep schamen.
  • Beoordeeld door Greet op 23-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bedrijf ; weigeren om een abonnement te sluiten, dreigen met afsluiten terwijl je allang bij een andere provider bent, je het geld niet terug krijgen hoewel dat wel toegezegd is enz enz enz
  • Beoordeeld door Maren op 16-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Inmiddels 3 bestellingen verder, en nog steeds niet gelukt door foutieve informatie klantenservice.
Als je dan een bevoegd iemand wil spreken kan dat niet, wat een vreemde organisatie.
Ik zit nu met een probleem, welke niet door mij gecreeerd is.
Echt superslecht!
  • Beoordeeld door Heleen van der Knaap op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Hewl slecht het contact met Vodafone.Hun probleem en dan moeten wij het oplossen.Te schandalig voor woorden dit.
  • Beoordeeld door Renata Kaagman op 9-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Al 4 x telefonisch contact gehad met Vodafone ivm verhoging van abonnementskosten welke juist lager zouden worden dan de € 28,50 per maand. Familie-abonnement (€28,50 p/mnd 2 teln'rs.) Dit zou rechtgezet worden, credit over periode december 2022 t/m januari 2022. Wat schets mijn verbazing. Factuur februari 2023 is €66,53 (er wordt € 50 extra kosten berekend, contractwijzigingskosten). Ik wilde geen contractwijziging, de medeweker aan de telefoon zei juist dat ik minder ging betalen: nl € 21 p/mnd ! Indien Vodafone dit niet snel corrigeert dwz weer terug naar de situatie (abonnement) van november 2022 ben ik genoodzaakt een andere provider te zoeken.
  • Beoordeeld door j groen op 3-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slechte service , word van kastje naar de muur gestuurd, uren bellen steeds opnieuw alles uitleggen.geen resultaten ,alleen gee internet of telefoon waardelooos bedrijf
  • Beoordeeld door H. Veerman op 5-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig slecht hoe men daar omgaat met oudere mensen. SMS-jes sturen naar hun vaste telefoonlijn als herinnering aan een openstaande factuur, en vervolgens het mobiele nummer blokkeren omdat ze niet gereageerd hebben op het SMS-bericht. Als 50-er weet ik overigens ook niet hoe je een SMS-bericht op een vaste telefoonlijn moet bekijken, of zijn ze dan alleen af te luisteren?

Namen van medewerkers of teamleiders houdt men geheim. Of je krijgt een valse naam door. Lekker "veilig" verscholen ergens in een groot kantoorgebouw. Schandalig slecht dus.
  • Beoordeeld door Daniëlle op 14-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechtste klantenservice en bel menu ooit!! Wat een menu opties en de verbinding wordt gewoon vrolijk verbroken en word je naar de website verwezen. Of je komt totaal niet waar je wilt zijn. Echt zo slecht dit. Ik naar de winkel in de stad, maar nee daar kon ik ook geen abonnement opzeggen?! Moest online! Zo waardeloos en zo moedeloos word je hiervan. Nooit geen Vodafone meer!
  • Beoordeeld door Loes kuijper op 21-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb contact opgenomen in verband met een opzegging zou verbonden maar kom gelijk weer in het begin menu tot 3x aantoe heb gelijk de onterechte incasso over de maand februari gestonneerd had wel van jullie een mail gehad dat per 7 februari het abonnement gestopt was
  • Beoordeeld door stalpers op 6-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om abonnement op te zeggen van 96 jarige !!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Anita op 5-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een bagger,
Al een uur bezig via zowel de telefoon alsmede de app.
Kansloos dit.

Je wordt doorverbonden............
  • Beoordeeld door B de gruyter op 11-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na overlijden van mijn vader contract overgezet naar mijn moeder
Gewoon dubb rekening geïncasseerd
Verkeerde info gehad nu kapotte simkaart en na maanden eindelijk juiste contract nu blijkt door fout simkaart niet meer te werken
86 euro onterecht betaald en vodafoon houd zich niet thuis
Fout op fout gemaakt . En ik betaal de prijs
Dus nu stappen ondernemen wil mijn geld terug
  • Beoordeeld door R.B.Cool op 3-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil weten of je met een Vodafone prepaid nummer in het buitenland kunt bellen.
  • Beoordeeld door W.Kortekaas op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren heb ik de volgende klacht via klacht.nl ingediend:
In maart 2021 ben ik telefonisch door Vodafone benaderd voor het verlengen van mijn contract. Ik ben hiermee akkoord gegaan met de expliciete mededeling dat dit onder dezelfde voorwaarden en condities zou gaan als het lopende contract.( maandbetaling van EUR 4,82.) Tot mijn zeer grote verbazing herdoop 6 juli 2021 een bedrag van EUR 44,70 en op 22 juli 2021 een bedrag van EUR 34,26 van mijn rekening afgeschreven. Op 9 juli 2021 heb ik contact opgenomen met de klantenservice en na 7 verschillende mensen gesproken te hebben, de verbinding werd steeds door Vodafone verbroken, is er een case aangemaakt door Max en mij gemeld dat ik binnen 14 dagen antwoord zou krijgen.Op 23 juli heb k weer contact opgenomen en na weer drie keer te zijn verbroken heb ik besloten mijn abonnement te zeggen. Voor de opzegging heb ik opnieuw gebeld met Vodafone en kreeg het advies van Remco, die overigens zeer correct en begrijpend was, toch even de afwikkeling van de case af te wachten en separaat een klacht in te dienen over de zeer onprofessionele handelswijze van het personeel op de klantenservice.
Deze klacht heb ik op 28 juli 2021 ingediend via klacht.nl Als klap op de vuurpeil keer ik bericht dat de klacht door Vodafone niet in behandeling wordt genomen zonder opgaaf van reden.
Ik adviseer een ieder Vodafone links te laten liggen en over te gaan naar een andere
  • Beoordeeld door nienke op 24-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

De Vodafone klantenservice is echt niet goed te bereiken. Meermaals een uur in de wacht gestaan zonder gehoor en dus aar opgegeven. Het zou beter gaan als er meer personeel is lijkt me, of geef in ieder geval aan hoeveel man er voor je in de wacht staan. Erg vervelend. Vroeger wel fijn contact gehad via de chat. Verder bellen ze vaak via een onbekend nummer op random momenten om te vragen of gegevens nog kloppen. Kan ook phishing zijn.
  • Beoordeeld door Ronald op 30-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik word tot twee keer toe eruit gegooid omdat waarschijnlijk mijn vraag te lastig is.
Vervolgens om weer gebeld en men ging navraag doen. Om 20:00 uur werd ik eruit gegooid en nu niet meer bereikbaar.
  • Beoordeeld door A van Burik op 11-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen telefonisch contact mogelijk alleen een bandje
  • Beoordeeld door Wooning H. M. op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik wil contact over mijn mobiel die het niet meer goed doet
en die mevrouw zegt dat ik wat moet doen maar ik begrijp niet wat ze bedoelt.
als ik dat zou weten krijg ik misschien wel contact.
ik wacht het wel ff af groetjes H.M. Wooning
  • Beoordeeld door a.m.j.vankrevel op 25-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ondergetekende probeerde jullie te bereiken voor een nieuw abonnement, mar julie
zijn NIET te bereiken. Dus wordt het geen Vodafoon.
  • Beoordeeld door nieuwenhuis op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht
  • Beoordeeld door M. Keiren op 20-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Tijdens de corona periode is mijn verstandelijk beperkte, slechthorende en slecht verstaanbare broer door Telecombinatie horst aan de maas telefonisch benaderd en heeft men onrechtmatig een telefoon abonnement afgesloten bij Vodafone.
Mijn broer realiseerde zich niet dat er een abonnement afgesloten was, en doordat er een lange tijd geen bezoek mogelijk was bij hem t.g.v. corona wisten ik niet dat dit was gebeurd en kwam ik er na de bedenkperiode pas achter.
Ik heb meteen contact opgenomen met Telecombinatie Horst, om het contract te laten ontbinden. Men verschuilt zich nu erachter dat de bedenkperiode is verlopen. Belangrijk detail is dat er nooit een contract is ondertekend. Aangezien mijn broer slechthorend is en zeer onduidelijk spreekt heb ik de opname van het gesprek opgevraagd omdat ik ervan overtuigd ben dat dit contract nooit afgesloten had mogen en kunnen worden. Men geeft aan deze opname niet in bezit te hebben.
U moet bij Vodafone zijn wordt mij verteld door Telecomunicatie Horst, Vodafone daarentegen verwijst weer naar Telecombinatie Horst omdat zij het contract hebben afgesloten.
Meerdere medewerkers van Vodafone erkennen dat hier fouten zijn gemaakt maar komen niet verder dan het aanmaken van steeds weer een nieuwe case. Waarvan ik tot op heden nog steeds geen reactie heb mogen ontvangen ondanks meerdere toezeggingen van Vodafone.
De medewerkers van de helpdesk van Vodafone doen overigens heel erg hun best om zaken in gang te zetten, maar moeten uiteindelijk naar de managers/teamleiders verwijzen omdat de helpdeskmedewerkers niet de bevoegdheid hebben om dit goed op te kunnen lossen.
De managers/ teamleiders weigeren vervolgens om mij te woord te staan. En ondernemen tot op heden geen actie om het probleem op te lossen.
Na 4 weken lang, vele keren contact te hebben opgenomen met beide partijen is er nog steeds niets opgelost.
Wat zou het fijn zijn als Vodafone en Telecombinatie Horst eindelijk contact met elkaar opnemen en zo het probleem oplossen.
  • Beoordeeld door D. Berend op 9-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Als klant van Ziggo ben ik overgehaald om Mobiel voor mijzelf en mijn echtgenote over te stappen naar vodafone. Het zou probleemloos met nummerbehoud kunnen en moeten verlopen met hooguit een uur uit de lucht bij de omzetting. Jullie hebben 6 Augustus (bevestigd door jullie medewerker en youfone ) als datum doorgegeven voor de omzetting. Youfone heeft het contract dan ook per de 6e beeïndigd. In jullie eigen planning hebben jullie echter het omzettingsmoment gepland op de 10e eind van de dag. Sindsdien heb ik dagelijks, inmiddels ettelijke uren, kontakt gehad met jullie medewerkers en Ben Geen steek vender gekomen. Loze beloften of onder het mom van even ruggespraak in de wacht gezet net zolang tot je het na meer dan 40 minuten maar opgeeft. Het lijkt wel of jullie policy is de klant net zolang aan het lijntje te houden totdat het probleem de 10e eind vd de dag wordt Ik weet dat de activatie als jullie willen binnen 2 uur geregeld kan worden.
  • Beoordeeld door P Martensen op 4-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Probeer iemand te spreken, kom niet door het keuze menu heen.
Belachelijk, wil alleen maar iemand spreken.
  • Beoordeeld door Verzijl op 10-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben nu al 2 maanden bezig om mijn sim kaart te activeren tot op heden nog niet gelukt wordt van kastje naar de muur gestuurd als je vraagt om antwoord hoelang het nog duurt kan niemand een antwoord geven en als je vraagt of dat er iemand jou terug wil bellen nou dat kan wordt er gezegd nou de eerste moet nog bellen ben hier zo klaar mee maar wel je maandelijkse kosten moeten betalen als je dat niet doet nou dan wordt je afgesloten voor mij straks geen vodafone meer
  • Beoordeeld door U.Akyuz op 18-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Goedemiddag
Ik heb een klacht ik kan al 3 dagen geen gebruik maken van mijn telefoon omdat die geblokkeerd is ik heb 3 dagen geleden me rekening betaald en hij is nog steeds niet deblokkeert, ik bel de klantenservice en wordt er helemaal niet mee geholpen ze zegen wachten en meer kunnen we niet voor u betekenen vind dit echt jammer bij een bedrijf als Vodafone, klanten service belachelijk voor al u collega JUP van particuliere afdeling hij was me
Zat om te spreken gaf die ook netjes aan
  • Beoordeeld door Loes de Groot op 17-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je kan mails sturen tot je een ons weegt maar Vodafone zit waarschijnlijk op andere planeet of ze zijn allemaal geveld door het Coronavirus.
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik klant ben geworden.
Op 28/ 1 contact gehad, op 7/2 opnieuw en op 13/2 al weer.

Telkens krijg je bericht binnen 5 werkdagen bericht, maar ik weet niet wat voor kalender zij hanteren.
Schaamteloos is het enige woord wat hier van toepassing is
  • Beoordeeld door Marije op 29-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al 3 weken aan het wachten op een reactie. Spreek vandaag medewerker, over maximaal 2 dagen krijgt u een reactie, waardeloos
  • Beoordeeld door Jorgen Truijers op 17-01-2020
  • Rapportcijfer: 3

Een prepaid kaart verloopt na 6 mnd als er geen sms of bel actie mee is dus zeer ongeschikt voor mijn alarm installatie. Maar wel jaren geleden aangschaft altijd gewerkt. Nu kan het ineens niet meer.
  • Beoordeeld door Petra op 13-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

0 zeer klantonvriendelijk
  • Beoordeeld door Sander Vreugde op 9-11-2019
  • Rapportcijfer: 3

Neem in godsnaam de telefoon op beste vodafone klantenservice!
  • Beoordeeld door Kurris,J.J.F.M. op 22-10-2019
  • Rapportcijfer: 2

Als er 3 keer per dag een fraude telefoontje binnenkomt, hoe kan dat? Wat kan ik eraan doen?
  • Beoordeeld door margot stoutenbeek op 8-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

lijkt nergens naar, ik krijg antwoord per sms op een vraag die ik niet heb gesteld, ik heb helemaal nog geen vraag gesteld en heb al antwoord per sms
  • Beoordeeld door Karlijn op 1-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk iemand aan de telefoon te krijgen, ik heb vijf nummers geprobeerd maar kan nergens door het menu heenkomen omdat ik zogenaamd geen klant bent. Dit beschrijft de afgelopen 10 jaar die ik bij vodafone heb doorgebracht. naaierij
  • Beoordeeld door Smaling op 27-08-2019
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloos!!! Krijg geen medewerking aan de lijn, alleen constant een band zelfs zonder de optie die ik nodig heb, zoals lastig gevallen worden door andere bellers.
Ga toch maar over naar KPN!!
  • Beoordeeld door Ton Austen op 26-08-2019
  • Rapportcijfer: 10

Vanuit buitenland zeer snelle verbinding met Vodafone-helpdesk via chataanvraag. Medewerkster Selly stelde de juiste vragen en kon mij snel met mijn telefoonprobleem helpen. Topper,
  • Beoordeeld door belinda offerman op 8-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

20 minuten wachttijd om iemand aan te telefoon te krijgen van de klantenservice?. voor een telefoon bedrijf als Vodafone is dat belachelijk...buitengewoon slechte "service". geen service dus. dan maar een mail sturen en weer afwachten of er een antwoord op komt.
Waardeloos dus....
Bel Vodafone
0800 - 0094