Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door J van manen op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Zelf in de vakantie tijd duurt het meer dan 20 min voor je aan de beurt ben en het is al geen goedkoop telefoonnummer van GLS zo kan je ook makkelijk geld verdienen
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Xs4all Klantenservice

  • Beoordeeld door .C. Hordijk op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Xs4all Klantenservice is: 3.6)

Absoluut waardeloos. Geen mailadres beschikbaar. Telefonisch contact zoeken leidt alleen tot een eindeloos wachten zonder informatie omtrent de nog te verwachten periode voorafgaand aan het einde van : "Al onze medewerkers zijn in gesprek"
Lees alle beoordeling van Xs4all Klantenservice (11)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door CTM Molenaar op 19-08-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

een probleem wat niet is op te lossen met alle gegevens op het internet en dan in contact proberen te komen met KPN is zo goed als onmogelijk of het kost je meer dan 10 euro wachten in de wachtrij. schandalig en dan is er ook nog geen oplossing
En je hebt geen keuze het is of ziggo of kpn bij de rampzalige bedrijven.
Ik heb digitenne up-date uitgevoerd en daarna een foutcode die zou na een uur weer moeten verdwijnen. zelfs na een dag niet.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door Yvonne op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Ik verbruik op dit moment bijna geen gas (zomer), echter zegt de rekening iets anders. Hoe kan dit? Er staat een telefoonnummer en na je klantnummer te hebben ingevuld en meerdere keren de personal assistent te hebben gehoord, wordt de verbinding zomaar verbroken. Slechte klantenservice Energie Direct.
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: HEMA Klantenservice

  • Beoordeeld door Diana Jong op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HEMA Klantenservice is: 1.4)

Internet bestelling gedaan en in filiaal opgehaald en betaald.
Kleding past niet maar stom, helaas bon kwijt. Wel factuur internet en bankafschrift aanwezig...Op factuur staat met bon of factuur geld terug....
In filiaal Bovenkarspel wordt gezegd , nee alleen met kassabon...op mijn vraag of ze dan een kopiebon wilen maken aan de hand van transactienr op bankafschrift willen ze niet ingaan. Ook klantenservice zegt dat dit nieuw beleid is...hoe klantvriendelijk is dit, gewoon absurd!!
Het wrange is dat ik in mijn vorige bestelling 2 zelfde kledingstukken geleverd kreeg ipv de 1 bestelde...deze "gratis" 2e gewoon terug ingeleverd bij de winkel omdat het fout was gegaan , met de gedachte als het aan mijn kant fout gaat kom ik ook terug.....nou mooi niet, ven helemaal klaar met de HEMA
I
Lees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Janneke van Gelder op 9-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

We proberen al dagen de klantenservice te bereiken.
W hebben inmiddels 3 nummers geprobeerd en 8x minimaal een 30 min per keer een bandje met muziek gehoord. Ook via de receptie van een park worden we doorverbonden en wordt er na 30 min niet opgenomen. Dit zijn we niet gewend als wij telefonisch vragen hebben. Er is een fout gemaakt in onze boeking en hier kunnen we na 2 dagen nog steeds niemand voor bereiken. Dit geeft stress en frustratie, we willen dit opgelost hebben.
Mogelijk helpt dit bericht om contact te krijgen met iemand.
Groet, Janneke van Gelder.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door Boos op 28-08-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Zeer slechte ervaring met klantenservice. Service kunnen ze beter weg laten. Wat een stomme koeien aan de telefoon
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door W Bijlsma op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Regelneef niet mogelijk om in te loggen en op een aanvraag voor een nieuw wachtwoord wordt niet gereageerd.
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Ria Delgman op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Na een half uur eindelik iemand aan de lijn gegevens doorgenomen, vraag gesteld, vragen terug gekregen midden in het gesprek word het gesprek beëindigd, niet even het fatsoen om terug te bellen terwijl mijn gegevens bekend waren.
Via de chat geprobeerd, ik lees de chat even terug zodat ik weet wat het probleem is, half uur later nog steeds geen reactie. Mailen is niet meer mogelijk. Zeer slechte klantenservice.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Aya op 18-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

4 keer contact opgenomen nog helemaal niks gehoord.
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door Braecke op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Met geen kanten te bereiken
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door bram op 22-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Voor de zoveelste keer weer geen krant.
Elke keer weer doorgeven en je kunt ze niet bereiken om persoonlijk uit te leggen hoe irrittant dit is.
En het verrekenen heeft geen zin want je betaald elke maand het zelfde.

Toch maar van plan om de krant op te zeggen.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Simyo Klantenservice

  • Beoordeeld door Krijn Hoogenboom op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Simyo Klantenservice is: 1)

Wat een klote telefoon systeem. Weer geen gebruiks mogelijkheden in het buitenland. Ik kap ermee, waardeloos.
Lees alle beoordeling van Simyo Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Arie Blommers op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Heb mij een paar dagen gelden Netflix geabonneerd, en direct betaald. Direct bleek dat ik niet kon inloggen. Geen tv dus! Wel dagenlang moeten chatten, 10-tallen keren mijn verhaal gedaan, diverse telefoontjes geplaagd, en nog steeds geen TV! En nu is mijn account verdwenen!! Heb natuurlijk mijn betaling teruggeëist, waar ik recht op heb, en jawel hoor: weer alles vele malen door moeten geven. En nog steeds geen geld retour! En die betaling moet terug! Mijn ervaring met Netfilx: een grote pijnhoop!

Mvg,
Arie Blommers
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Kroeze op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Zeeeeer slechte bezorging
Ik kan ook elke dag niet bellen
Kost me steeds een half uur
Een mail sturen kan ook niet .
Bij deze wil ik dan ook maar ons kontrak beëindigen .
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Arslan op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

onprofessioneel bedrijf!
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Saskia ozinga op 3-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Vliegwinkel heeft een fout gemaakt met mijn boeking. Ik vlieg over een paar uur en ze zijn niet telefonisch bereikbaar en niet via een ander kanaal. Zeer slechte service. Ik zou niet meer via hen boeken
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Geert jacobs op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Klantenservice? Service? Waar? Hoe?
Amateurs!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Carmen op 6-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Booking zegt dat mijn reserveringsnummer niet bestaat. Hierdoor is er totaal geen contact te krijgen met de klantenservice. Onze reis was in augustus, deze is gannuleerd en heb ongevraagd een voucher gekregen. Wat een schijtbedrijf is dit zeg. Die voucher zal ik voorlopig ook niet kunnen inzetten met alle maatregelen.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice

  • Beoordeeld door GJ lecluijze op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice is: 1.3)

Voor de 2de keer in een week geen krant Zeer moeilijk om in contact te komen met de PZC..als het zo verder moet zeg ik mijn abonnement op Grt. GJ Lecluijze.
Lees alle beoordeling van Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice (7)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door Kammeraad op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Vandaag een colporteur aan de deur. Welke idioot doet zoiets in deze tijd. En nee we willen niet wisselen van leverancier
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruud Bax op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Probleem met internet -wifi.
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.

De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: CZ Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door Huisman op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CZ Zorgverzekeringen Klantenservice is: 1.3)

Wachttijd aan de telefoon 12 minuten
Lees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)

Beoordeling voor: BCC Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeffrey de Kogel op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BCC Klantenservice is: 1.8)

We hadden een oven besteld bij BCC, waarvoor ons specifiek werd gevraagd om foto's van de meterkast mee te sturen zodat ze konden zien welke fase aansluiting wij hadden. Na enkele weken wachten bleek bij bezorging van de oven dat men bij BCC niet goed naar onze meterkast had gekeken en daarom een oven met de verkeerde fase aansluiting had geleverd. Nadat dit om 09:00 uur 's ochtends door de bezorgers werd geconstateerd, hebben wij meerdere keren naar zowel het filiaal als het hoofdkantoor moeten bellen om alsnog z.s.m. een nieuwe oven te krijgen. Hoewel door het hoofdkantoor uiteindelijk werd toegegeven dat dit een grove fout was die nooit had mogen gebeuren, werden we door de filiaalmedewerker die ons nadien hierover terug belde absoluut niet vriendelijk of behulpzaam te woord gestaan. Sterker nog: hij erkende de fout niet eens en vertelde ons vrijwel direct dat het wel duurder zou gaan worden voor ons, en ondanks dat hij vertelde ons "zo terug te bellen omdat hij wat moest regelen", was dit na meer dan twee uur nog steeds niet gebeurd. In de tussentijd hadden we nog enkele keren met het hoofdkantoor gesproken en was verteld dat we korting konden krijgen, waarop we naar de winkel zijn gegaan en - uiteindelijk, na wederom enkele keren heen en weer te hebben gebeld - door een vriendelijke medewerker zijn geholpen die met behulp van het hoofdkantoor had geregeld dat er twee dagen later met enige korting een andere oven gestuurd en geïnstalleerd zou worden.

Toen deze oven twee dagen later werd geleverd en was aangesloten, controleerden de bezorgers de kookplaat en display van de oven, en constateerden dat de boel werkte. Mooi! Of toch niet, want toen wij even later de oven wilden gebruiken, bleek dat alleen de ovenplaat en display van de oven het deden, maar de oven zelf deed helemaal niks. Na nog ruim een half uur met handleiding in de hand van alles te hebben geprobeerd, bleek het tóch niet goed aangesloten te zijn; ondanks dat wij hier wel voor hadden betaald.
Goed, een foutje maken kan natuurlijk, maar omdat we twee dagen daarvoor van 09:00 uur 's ochtends tot 04:00 uur 's middags bezig waren geweest met het corrigeren van een andere fout die niet eens door ons maar door BCC gemaakt was, hadden wij hier zogezegd wel flink de pest in. Helaas bleek dat na het bellen van het hoofdkantoor ook deze fout niet zo makkelijk of snel kon worden hersteld en dat er op z'n vroegst pas twee of drie dagen later iemand langs kon komen om onze oven alsnog werkende te krijgen.

Serieus? Nu moeten wij dus nogmaals een paar dagen extra wachten met een niet werkende oven, nadat BCC voor de tweede keer een behoorlijk grove fout had gemaakt?
Het is op z'n zachtst gezegd niet bepaald klantvriendelijk om de klant die reeds betaald heeft een paar dagen extra te laten wachten vanwege een fout die door de leverancier is gemaakt, en al helemaal niet nadat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad om de vorige fout van BCC fatsoenlijk op te lossen.

Het mag duidelijk zijn dat wij absoluut nooit meer bij BCC kopen of bestellen. Want hoewel wij misschien gewoon ontzettende pech hebben vanwege het feit dat wij twee keer achter elkaar de dupe worden van fouten die door BCC zijn gemaakt, is dit helaas de eerste en laatste ervaring die wij met dit bedrijf zullen hebben. Heel erg jammer!
Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door peter jan op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

waanzin, zelfs een mailadres durven ze niet op de site te zetten...
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Nusink op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Ik heb een klacht over de bezorging van PostNL, maar ik kan maar niet doordringen tot de klantenservice van PostNL. De klacht betreft het niet-bezorgen van een pakket. De bezorger van PostNL beweert, dat hij het pakket heeft afgeleverd, terwijl hij dat niet kan aantonen.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Patrick Ummels op 30-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Dienst Buitenland neemt telefoon niet op.
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Morren op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Wat een rot bedrijf
Je kan bellen wat je wilt maar steeds dat zelfde bandje dat het te druk is maar blijf hangen dan helpen wij u zo spoedig mogelijk en dan krijg je een bandje met dat het veeeeel te druk is bel op andere keer hup haak er op of stuur een mail dan krijgt u na vijf werkdagen antwoord nu vergeet dat maar moet na 10 dagen nog steeds geen reactie
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Henny Mol op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Al 2 dagen aan het bellen en geen contact
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans van Heugten op 6-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

L.S.,
Fijn geregeld!
De niet bezorgd registratie site wordt afgeraden door de virusprotector. De wachttijd om per telefoon te melden dat je geen krant hebt ontvangen is meer dan 10 minuten. En dat voor iets dat vrijwel iedere week gebeurd.
Volgens mij stuur ik nu een mail naar een fantoom adres. ED klanten service bestaat niet.
Toch maar weer eens de discussie met mijn vrouw aangaan om de krant op te zeggen.
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)