Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Zelf in de vakantie tijd duurt het meer dan 20 min voor je aan de beurt ben en het is al geen goedkoop telefoonnummer van GLS zo kan je ook makkelijk geld verdienenLees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Absoluut waardeloos. Geen mailadres beschikbaar. Telefonisch contact zoeken leidt alleen tot een eindeloos wachten zonder informatie omtrent de nog te verwachten periode voorafgaand aan het einde van : "Al onze medewerkers zijn in gesprek"Lees alle beoordeling van Xs4all Klantenservice (11)
een probleem wat niet is op te lossen met alle gegevens op het internet en dan in contact proberen te komen met KPN is zo goed als onmogelijk of het kost je meer dan 10 euro wachten in de wachtrij. schandalig en dan is er ook nog geen oplossingLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
En je hebt geen keuze het is of ziggo of kpn bij de rampzalige bedrijven.
Ik heb digitenne up-date uitgevoerd en daarna een foutcode die zou na een uur weer moeten verdwijnen. zelfs na een dag niet.
Ik verbruik op dit moment bijna geen gas (zomer), echter zegt de rekening iets anders. Hoe kan dit? Er staat een telefoonnummer en na je klantnummer te hebben ingevuld en meerdere keren de personal assistent te hebben gehoord, wordt de verbinding zomaar verbroken. Slechte klantenservice Energie Direct.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Internet bestelling gedaan en in filiaal opgehaald en betaald.Lees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)
Kleding past niet maar stom, helaas bon kwijt. Wel factuur internet en bankafschrift aanwezig...Op factuur staat met bon of factuur geld terug....
In filiaal Bovenkarspel wordt gezegd , nee alleen met kassabon...op mijn vraag of ze dan een kopiebon wilen maken aan de hand van transactienr op bankafschrift willen ze niet ingaan. Ook klantenservice zegt dat dit nieuw beleid is...hoe klantvriendelijk is dit, gewoon absurd!!
Het wrange is dat ik in mijn vorige bestelling 2 zelfde kledingstukken geleverd kreeg ipv de 1 bestelde...deze "gratis" 2e gewoon terug ingeleverd bij de winkel omdat het fout was gegaan , met de gedachte als het aan mijn kant fout gaat kom ik ook terug.....nou mooi niet, ven helemaal klaar met de HEMA
I
We proberen al dagen de klantenservice te bereiken.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
W hebben inmiddels 3 nummers geprobeerd en 8x minimaal een 30 min per keer een bandje met muziek gehoord. Ook via de receptie van een park worden we doorverbonden en wordt er na 30 min niet opgenomen. Dit zijn we niet gewend als wij telefonisch vragen hebben. Er is een fout gemaakt in onze boeking en hier kunnen we na 2 dagen nog steeds niemand voor bereiken. Dit geeft stress en frustratie, we willen dit opgelost hebben.
Mogelijk helpt dit bericht om contact te krijgen met iemand.
Groet, Janneke van Gelder.
Zeer slechte ervaring met klantenservice. Service kunnen ze beter weg laten. Wat een stomme koeien aan de telefoonLees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
Regelneef niet mogelijk om in te loggen en op een aanvraag voor een nieuw wachtwoord wordt niet gereageerd.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Na een half uur eindelik iemand aan de lijn gegevens doorgenomen, vraag gesteld, vragen terug gekregen midden in het gesprek word het gesprek beëindigd, niet even het fatsoen om terug te bellen terwijl mijn gegevens bekend waren.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Via de chat geprobeerd, ik lees de chat even terug zodat ik weet wat het probleem is, half uur later nog steeds geen reactie. Mailen is niet meer mogelijk. Zeer slechte klantenservice.
4 keer contact opgenomen nog helemaal niks gehoord.Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Met geen kanten te bereikenLees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)
Voor de zoveelste keer weer geen krant.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Elke keer weer doorgeven en je kunt ze niet bereiken om persoonlijk uit te leggen hoe irrittant dit is.
En het verrekenen heeft geen zin want je betaald elke maand het zelfde.
Toch maar van plan om de krant op te zeggen.
Wat een klote telefoon systeem. Weer geen gebruiks mogelijkheden in het buitenland. Ik kap ermee, waardeloos.Lees alle beoordeling van Simyo Klantenservice (2)
Heb mij een paar dagen gelden Netflix geabonneerd, en direct betaald. Direct bleek dat ik niet kon inloggen. Geen tv dus! Wel dagenlang moeten chatten, 10-tallen keren mijn verhaal gedaan, diverse telefoontjes geplaagd, en nog steeds geen TV! En nu is mijn account verdwenen!! Heb natuurlijk mijn betaling teruggeëist, waar ik recht op heb, en jawel hoor: weer alles vele malen door moeten geven. En nog steeds geen geld retour! En die betaling moet terug! Mijn ervaring met Netfilx: een grote pijnhoop!Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)
Mvg,
Arie Blommers
Zeeeeer slechte bezorgingLees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
Ik kan ook elke dag niet bellen
Kost me steeds een half uur
Een mail sturen kan ook niet .
Bij deze wil ik dan ook maar ons kontrak beëindigen .
onprofessioneel bedrijf!Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Vliegwinkel heeft een fout gemaakt met mijn boeking. Ik vlieg over een paar uur en ze zijn niet telefonisch bereikbaar en niet via een ander kanaal. Zeer slechte service. Ik zou niet meer via hen boekenLees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Klantenservice? Service? Waar? Hoe?Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Amateurs!
Booking zegt dat mijn reserveringsnummer niet bestaat. Hierdoor is er totaal geen contact te krijgen met de klantenservice. Onze reis was in augustus, deze is gannuleerd en heb ongevraagd een voucher gekregen. Wat een schijtbedrijf is dit zeg. Die voucher zal ik voorlopig ook niet kunnen inzetten met alle maatregelen.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Voor de 2de keer in een week geen krant Zeer moeilijk om in contact te komen met de PZC..als het zo verder moet zeg ik mijn abonnement op Grt. GJ Lecluijze.Lees alle beoordeling van Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice (7)
Vandaag een colporteur aan de deur. Welke idioot doet zoiets in deze tijd. En nee we willen niet wisselen van leverancierLees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
Probleem met internet -wifi.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.
De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
Wachttijd aan de telefoon 12 minutenLees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)
We hadden een oven besteld bij BCC, waarvoor ons specifiek werd gevraagd om foto's van de meterkast mee te sturen zodat ze konden zien welke fase aansluiting wij hadden. Na enkele weken wachten bleek bij bezorging van de oven dat men bij BCC niet goed naar onze meterkast had gekeken en daarom een oven met de verkeerde fase aansluiting had geleverd. Nadat dit om 09:00 uur 's ochtends door de bezorgers werd geconstateerd, hebben wij meerdere keren naar zowel het filiaal als het hoofdkantoor moeten bellen om alsnog z.s.m. een nieuwe oven te krijgen. Hoewel door het hoofdkantoor uiteindelijk werd toegegeven dat dit een grove fout was die nooit had mogen gebeuren, werden we door de filiaalmedewerker die ons nadien hierover terug belde absoluut niet vriendelijk of behulpzaam te woord gestaan. Sterker nog: hij erkende de fout niet eens en vertelde ons vrijwel direct dat het wel duurder zou gaan worden voor ons, en ondanks dat hij vertelde ons "zo terug te bellen omdat hij wat moest regelen", was dit na meer dan twee uur nog steeds niet gebeurd. In de tussentijd hadden we nog enkele keren met het hoofdkantoor gesproken en was verteld dat we korting konden krijgen, waarop we naar de winkel zijn gegaan en - uiteindelijk, na wederom enkele keren heen en weer te hebben gebeld - door een vriendelijke medewerker zijn geholpen die met behulp van het hoofdkantoor had geregeld dat er twee dagen later met enige korting een andere oven gestuurd en geïnstalleerd zou worden.Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)
Toen deze oven twee dagen later werd geleverd en was aangesloten, controleerden de bezorgers de kookplaat en display van de oven, en constateerden dat de boel werkte. Mooi! Of toch niet, want toen wij even later de oven wilden gebruiken, bleek dat alleen de ovenplaat en display van de oven het deden, maar de oven zelf deed helemaal niks. Na nog ruim een half uur met handleiding in de hand van alles te hebben geprobeerd, bleek het tóch niet goed aangesloten te zijn; ondanks dat wij hier wel voor hadden betaald.
Goed, een foutje maken kan natuurlijk, maar omdat we twee dagen daarvoor van 09:00 uur 's ochtends tot 04:00 uur 's middags bezig waren geweest met het corrigeren van een andere fout die niet eens door ons maar door BCC gemaakt was, hadden wij hier zogezegd wel flink de pest in. Helaas bleek dat na het bellen van het hoofdkantoor ook deze fout niet zo makkelijk of snel kon worden hersteld en dat er op z'n vroegst pas twee of drie dagen later iemand langs kon komen om onze oven alsnog werkende te krijgen.
Serieus? Nu moeten wij dus nogmaals een paar dagen extra wachten met een niet werkende oven, nadat BCC voor de tweede keer een behoorlijk grove fout had gemaakt?
Het is op z'n zachtst gezegd niet bepaald klantvriendelijk om de klant die reeds betaald heeft een paar dagen extra te laten wachten vanwege een fout die door de leverancier is gemaakt, en al helemaal niet nadat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad om de vorige fout van BCC fatsoenlijk op te lossen.
Het mag duidelijk zijn dat wij absoluut nooit meer bij BCC kopen of bestellen. Want hoewel wij misschien gewoon ontzettende pech hebben vanwege het feit dat wij twee keer achter elkaar de dupe worden van fouten die door BCC zijn gemaakt, is dit helaas de eerste en laatste ervaring die wij met dit bedrijf zullen hebben. Heel erg jammer!
waanzin, zelfs een mailadres durven ze niet op de site te zetten...Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ik heb een klacht over de bezorging van PostNL, maar ik kan maar niet doordringen tot de klantenservice van PostNL. De klacht betreft het niet-bezorgen van een pakket. De bezorger van PostNL beweert, dat hij het pakket heeft afgeleverd, terwijl hij dat niet kan aantonen.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Dienst Buitenland neemt telefoon niet op.Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
Wat een rot bedrijfLees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Je kan bellen wat je wilt maar steeds dat zelfde bandje dat het te druk is maar blijf hangen dan helpen wij u zo spoedig mogelijk en dan krijg je een bandje met dat het veeeeel te druk is bel op andere keer hup haak er op of stuur een mail dan krijgt u na vijf werkdagen antwoord nu vergeet dat maar moet na 10 dagen nog steeds geen reactie
Al 2 dagen aan het bellen en geen contactLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
L.S.,Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Fijn geregeld!
De niet bezorgd registratie site wordt afgeraden door de virusprotector. De wachttijd om per telefoon te melden dat je geen krant hebt ontvangen is meer dan 10 minuten. En dat voor iets dat vrijwel iedere week gebeurd.
Volgens mij stuur ik nu een mail naar een fantoom adres. ED klanten service bestaat niet.
Toch maar weer eens de discussie met mijn vrouw aangaan om de krant op te zeggen.