Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Na eerste melding , nog steeds geen krant ontvangen, nu 8 keer niet ontvangen.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Wat is de oorzaak, en wanneer krijg ikweer een krant? Slechte communiecatie, kom met antwoorden.
Dit kun je niet goed maken met een vergoeding .jullie zijn amateurs
neem contact op met mij.
dit bericht is ook namens 3 andere flat bewoners. Bezorg de krant blijf niet o je kantoorstoel zitten doe iets.
graag snel bericht.
Website al dagen bereikbaar!!! Klantenservice???Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Niet te bereiken! Wil iets online bestellen,krijgik alleen een pagina over cookies en dan houdt 't op. Niks te klikken of the schuiven,gewoon afgelopen! Ik heb dit meermalen geprobeerd en altijd 't zelfde liedje. je komt gewoon niet verder.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Waardeloos! Ga voortaan maar naar Etos...........Ik was,in 't verleden,een goede klant...
Oja, die chatbot; zoals al die dingen: waardeloos!
pakje besteld en betaald al een week proberen contact te krijgen want het pakje staat nog steeds in het depot alles tevergeefs, 5 x gemaild 10 keer billy spijtig, geen zin meer om ooit nog bij bol.com te bestellen .persoonlijk aanspreekpunt niet mogelijk , altijd Billy met dezelfde vragen , ik het het gehad met Billy, ik zou heel graag mijn pakje ontvangen.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
groeten
anna
Vanaf de kerst 2022 werd de krant maandenlang, dagelijks (veel) te laat bezorgd. Ondanks diverse klachten hierover via de automatische bezorgklachtenlijn verbeterde er niets. Ook kwam er geen voorstel voor enige vorm van genoegdoening. Uiteindelijk heb ik in februari persoonlijk bij iemand van de klantenservice de krant opgezegd. Dat gesprekje zelf verliep al in een sfeer van totale onverschilligheid, begrijpelijk want een callcentermedewerker zal niet geïnstrueerd zijn om veel empathie te betuigen, maar wel teleurstellend. Na de opzegging ook niets meer van de Volkskrant gehoord; desinteresse ten top. Na enkele decennia lidmaatschap (afgezien van een enkele onderbreking) vind ik deze hele gang van zaken uiterst belabberd en klantonvriendelijk en eigenlijk een kwaliteitskrant als de Volkskrant onwaardig.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Geachte.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Ik heb vandaag contact gehad via de chat,ik ben om ongeveer tegen 14.00 uur begonnen met chatte.
Ik heb mijn vehaal gedaan na 3 kwartier werd er gezegd ik zal u mijn collega geven n ogenblikje.
Nou ik denk dat ze die collega in turkye is gaan halen want op dit moment 22.35 is die collega er nog niet
Maar al ik jully was zou ik personeel aan nemen die wel kunnen lezen,en NIET de pakketjes/pakketten voor de deur weg pleuren.
En t zijn allemaal buitenlanders die dat doen,en ze rijen als gekken door de straat,en als je er wat van zeg dan kan je n klap in je gezicht krijgen.
Want de laaste tijd is t raak met kwijt geraakte pakketten.
En vadaag hadden ze een verkeerd pakket geleverd en moeten wij dat zelf oplossen nou ik dacht het niet.
Dus zorg voor normaal/goed personeel die kunnen lezen en auto kunnen rijden
Ik probeer al 2 dagen contact te leggen met de Rabobank.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Als ik bel worden me allemaal vragen gesteld die niet van toepassing zijn voor mijn vraag en is er een kwartier wachttijd.
Een mailadres is onvindbaar. Achter de chat zit een virtuele robot.
Zelfs als ik het betaalde nummer van 90 cent per minuut bel krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is.
Dat betekent dat de Rabobank onbereikbaar is voor persoonlijk contact.
Die 2 keer in een jaar dat ik naar de Rabobank bel, wil ik gewoon iemand aan de telefoon.
Waar is de clientvriendelijkheid gebleven?
1. Brabant Water weigert aanwonenden op enigerlei wijze deugdelijk in kennis te stellenLees alle beoordeling van Brabant Water Klantenservice (5)
2. Brabant Water weigert haar werkzaamheden op enige deugdelijke wijze voor te bereiden
3. Verraste aanwonende (op geen enkele wijze in kennis gesteld) stelt haar materialen als zand beschikbaar om het door Brabant Water gecreëerde gat in de grond door water (waarschijnlijk spuien) toch aan te kunnen vullen en dicht te kunnen maken
4. Als dank door Brabant Water een vieze smerige parkeerplaats achtergelaten en wel zo dat aanwonenden op geen enkele wijze veilig naar binnen kunnen vanwege overal gesmeerde vette klei. De spetters zitten tot bovenaan de gevel. Het straatwerk is zo slecht dichtgemaakt dat zij hebben gemeend de stenen op zijn kant terug te brengen, lekker makkelijk! Schande!
Een aantal mails gestuurd, en geprobeerd wachtwoord te resetten. lukt allemaal niet. Krijg mensen aan de lijn die absoluut niet weten waar ze mee bezig zijn.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Pakketten worden te laat of op verkeerde dag afgeleverd.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Waarom niet gewoon e-mail contact we leven in 2021 hoor!!!!!!
De bezorging is wederom een ramp, vorige week 2 dagen niet bezorgd, zaterdag pas na halftien en vandaag 5 juli 2021 wederom niet. Je klacht kun je alleen maar kwijt via mail of stemcomputer. Persoonlijk contact onmogelijk. Ik overweeg opzegging abonnementLees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
0900 8036 wordt na 22 seconde afgebroken ; direct bereikbaar, nee dus Vraagstelling blijft onbeantwoord. Ik doe niet aan dat gechat FB en dergelijke. Wellicht dan toch maar huisarts vragen; hij zal er "blij" mee zijn. Ik hoop niet dat dit het nieuwe beleid gaat worden; zo'n "PUNT NL" verzekeringLees alle beoordeling van IZA Zorgverzekering Klantenservice (13)
Slechter kan niet want ik krijg niemand te pakken. Een half uur in de wacht en dan verbinding verbreken. En dan eerst zeggen dat het gesprek (welk gesprek) wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden!Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Niet te pakken te krijgen, data vaccinaties staan niet correct, alle telefoonnummers geprobeerd, 0800-1421, 0800-1351,Lees alle beoordeling van RIVM Klantenservice (16)
0800-5090, 0900-4636443, waarbij mocht je überhaupt iemand te aan de lijn krijgen, iedereen verwijst naar het RIVM, wacht al vier weken, maar storing dit storing dat, gevolg dat er drie vaccinaties staan alle op de zelfde dag, dus geen QR code mogelijk op de app, doe er wat aan please, dit is geen reclame voor de overheid, maar verrassend ???
De vakantieservice via DPG werkt niet. Op grijze balk voor plaatsnaam is intypen onmogelijk.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Dus wordt de wijziging gewijzigd.
Het verwerken van de adresgegevens is onjuist.
In het verleden werkte het prima.
slechtLees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Het telefoonnummer is niet meer in gebruik en de knoppen op de website werken niet om een klacht in te dienen. Dus hoe dien ik nu in klacht in omdat voor de zoveelste keer een bezorger een pakketje gewoon voor de voordeur legt buiten op straat??Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
3 nummers geprobeerd, 2 deden het niet, bij de ander half uur in de wacht totdat we het opgaven. Volgende keer andere maatschappijLees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Mail gedaan over klacht maar krijg geen duidelijk antwoord terug kon reageren op mail van hun .aar antwoord niet wat ik had verwachtLees alle beoordeling van Plus Supermarkt Klantenservice (31)
Wat een klantenservice : niet bereikbaar via .telefoon/chat.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Te slecht voor woorden.
bestel je 2 producten op 1 dag en het wordt bezorgd de volgende dag.nou niet dus! postnl komt maar 1 product afleveren en coolblue zeg dan gewoon ja er is vertraging dus wordt andere dag je krijg een nieuwe track en trace.'Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
schande dat ik het bij coolblue heb besteld.... mooie woorden en reclame op tv maar in werkelijkheid zijn ze het zelfde als postnl.
bezorgers van postnl basebal koeriers want zo noem ik ze .. zij gaan heel onzorgvuldig met de pakketten om ...
Kan niet voor een vraag in contact komen met een medewerker. Alleen maar een computer stem die me constant verkeerd verstaat. Súper frustrerendLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Goedemorgen, Goedemiddag Of Goedenavond Ik Wil Opwaarderen Maar Ik Krijg Steeds Te Horen Dat Er Vanwege Een Storing Kan Jullie Mijn Waardering Niet Verwerken!Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)
Kan geen contact krijgen via de mail, en word slecht geholpen aan de telefoon.Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)
Verschrikkelijk bedrijf, onbereikbaar en ik krijg nog een hoop geld terug voor geannuleerde vluchten. Ik gruwel van dit soort bedrijven.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
de vraag die ik wil stellen staat niet in de vragenlijst hoe kom ik i kontakt met iemand die mij een antwoord kan geven op mijn vraag krijg telkens de computer aan de lijn wat een service. Mischien na deze mail is er iemand die zich dit bericht aantrekt, of och ja weer zo iemandLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Ik heb onlangs m'n abonnement veranderd naar een digitaal krant door de weeks en een papieren zaterdag krant en er is wel geld afgeschreven maar krijg al vier weken de zaterdag krant niet en kan al drie dagen digitaal de krant niet lezen!!!!Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Wat een slechte klantenservice !!!Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Volstrekt incapabal en stuurt je vh kastje naar de muur zonder dat ook maar iemand enige moeite doet het probleem op te lossen
Waardeloos bedrijf ; weigeren om een abonnement te sluiten, dreigen met afsluiten terwijl je allang bij een andere provider bent, je het geld niet terug krijgen hoewel dat wel toegezegd is enz enz enzLees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Onder nul!!!wil onmiddellijk gecontacteerd worden, bij geen reactie binnen enkele dagen ga ik verder met verschillende klachten en zal het niet na laten dit openbaar te doen!!!Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)