We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met UPS? Laat ons je ervaringen met UPS weten!
Beoordeel UPS.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met UPS? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Geen haast met je vraag? Stel je vraag via een een contactformulier aan UPS. Reactietijden zijn onbekend.
Ga naar het contactformulier op de website van UPSLees op de website van UPS de meestgestelde vragen:
Rapportcijfer is gebaseerd op 12 beoordelingen.
Pakket wordt vaak niet bezorgd. Er wordt aangegeven dat er niemand thuis was, of adres is niet bereikbaar. Ik heb een video bel, dus kan altijd zien of de bezorger er is geweest of niet!
Maar wat ik eigenlijk nog kwalijker vind, is dat er niets met deze klachten wordt gedaan! Zonde van mijn tijd om hier nog uberhoupt mee bezig te zijn.
We gaan nooit meer via UPS iets bestellen.
Mijn gewijzigde bezoekafspraak is genegeerd. Medewerker beweert dat ik dit zelf gedaan. Pakket kan pas over 2 weken geleverd worden. Geen oplossing of meedenken met de klant. Pakket gaat zeer waarschijnlijk zonder de handtekening retour naar verzender.
UPS zegt dat ze langs geweest zijn, maar er is geen notice afgeleverd en nu zijn we 7 werkdagen verder en ik kan geen claim indien en ik kan jullie niet bereiken. Dit werkt niet.
Klantenservice niet bereikbaar binnen de aangegeven openingstijden. De belverbinding wordt steeds verbroken. OP de factuur staat geen email adres. Ik moet blijkbaar eerst een account aan maken om jullie te bereiken. Heel klantonvriendelijk. Ben nu8 al een half uur bezig om in formatie te krijgen waarom ik een factuur van jullie moet betalen. Slechte zaak
Arjen van den Haak
Ik was niet thuis bij levering, kon via de website geen UPS ophaalpunt uitzoeken vanwege een storing. Ik nam contact op met klantenservice die aangaf dit voor mij te kunnen regelen. Echter, toen ik het adres noemde van het ophaalpunt dat bij mijn kantoor om de hoek ligt, kreeg ik te horen dat dit niet meer bestond. Ik koos voor een andere ophaal locatie in een winkelcentrum bij mij in de buurt, uiteindelijk kreeg ik bericht dat ik het pakje kon ophalen, maar dit was niet het winkelcentrum in de buurt, maar een winkelcentrum dat aan de andere kant van Eindhoven ligt. Op het moment dat ik zelf keek op de website bleek tot mijn grote verbazing dat het ophaalpunt bij mij om de hoek, Postmasters, gewoon te kiezen is. Toen ik terugbelde naar de klantenservice, 17:58 uur, kreeg ik al een bandje waarop stond dat de klantenservice gesloten was. Kortom: een volkomen incompetente dame bij de klantenservice waardoor ik nu 45 minuten aan het rijden ben om een pakje op te halen terwijl ik dit anders op 3 minuten lopen had kunnen gebeuren.
Kreeg een email dat bezorger aan de deur was geweest, NIET WAAR, ik was thuis dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd met personeel van UPS er wordt zelfs beweerd dat er drie pogingen worden ondernomen voordat het naar een afhaalpunt gaat ook dit klopt niet, het management bij UPS moet zijn personeel wat beter opvoeden krijg je tenminste tevreden klanten.
Gelukkig kiezen de meeste leveranciers voor PostNL, DPD of DHL. Helaas nu weer UPS die zich niet verdiept in klantwaarde. Laat de kleine pakketten over aan partijen die dat wel kunnen handelen. Niet bezorgen op aangegeven adres maar voor het afleveradres bepalen dat een afhaalpunt van toepassing moet zijn?
Nog niet zo lang geleden bepaalde UPS hetzelfde en leverde het af bij een afhaalpunt dat gesloten was, wel automatisch laten communiceren dat het pakket die dag kon worden opgehaald na een bepaald tijdstip, maar het pakket moest nog worden afgeleverd. Dus, pas een dag later opgehaald kon worden ivm sluiting. Die dag tevens weer onjuiste informatie, ochtend sluiting ivm vakantie, weer communiceren dat het WEL opgehaald kon worden die dag, in werkelijkheid weer een dag later. Dit "spel" heeft een week geduurd en heeft geen van de chauffeurs het GBV gebruikt om weer eens het oorspronkelijke adres te bezoeken.
Dus SLECHTE communicatie en het bezorgen van kleine pakketten blijkt voor UPS hogere wiskunde. Mijn advies: STOP ermee!
NB. vertalingen van Italiaanse berichtgeving UPS portal zijn tevens onjuist / onduidelijk"
UPS is een dramatisch slecht koeriersbedrijf. Door een fout op de website werd er London als plaats in Nederland genoteerd waardoor mijn pakket de grens niet overging en na 4 maanden is dit probleem nog niet verholpen en de retourzending lijkt onmogelijk te zijn.
Nu moet ik op een onbekende plaats mijn pakket binnen 5 werkdagen ophalen.
En de klantenservice is afschuwelijk; slecht bereikbaar, tegenstrijdige berichtgeving en sommige medewerkers zijn zo hondsbrutaal dat ze de verbinding verbreken....
het contact met UPS is niet mogelijk alleen via Telefoon.
Waarom is er dan een website waar je de facturen kunt zien Betalen maar comentaar ho maar.
echt niet van deze tijd
Zijn niet bereikbaar en afhandeling van vragen worden beantwoord met een duurdere factuur zonder enige opgave van reden. Alleen herberekening zonder motivatie.
Lijkt gewoon op intimidatie , had ik niet verwacht van een bedrijf met een internationale naam.
Via de telefoon gebruiken ze de smoes dat hun call center door Covid niet bereikbaar is.
Advies bedenk je goed dat je gebruik wilt maken van UPS Nederland
Wat voor bezorgers ze bij UPS hebben weet ik niet, maar het gaat nergens meer over!!! Gewoon het pakketje meteen afgeven bij een afhaalpunt zonder überhaupt langs het adres te gaan waar het pakketje afgeleverd moet worden, al voor de 2de keer meegemaakt!!! Er lag beide keren geen briefje in de brievenbus, echt te gek voor woorden, zo wil ik mijn boterham ook wel verdienen!!!
slechter dan slecht ! Slecht luisterend! Geen oplossing biedend.Iemand die terug naar de schoolbanken moet en niet alleen reageert met aha.
Geenoplossing voor mijn probleem biedt, nl een onvindbaar retourpakket.
Beoordeel UPS Klantenservice