Heb je een vraag aan de helpdeskservice van dit autobedrijf? Je kan 24 uur per dag een mail sturen. Sommige autobedrijven kunnen binnen enkele uren of zelfs minuten op e-mails reageren, terwijl andere bedrijven enkele dagen kunnen duren. Als je vraag dringend is, kun je overwegen om contact op te nemen met het autobedrijf via de telefoon om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk een reactie krijgt.
Veel autobedrijven maken gebruik van een contactformulier waarmee je contact op kan nemen met de klantenservice. Klik op onderstaande groene link, vul het formulier volledig in en verstuur het digitaal. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je een antwoord ontvangt.
Het is moeilijk om te zeggen wat het beste autobedrijf van Nederland is omdat dit afhankelijk is van persoonlijke voorkeuren en behoeften. Het ene persoon kan bijvoorbeeld op zoek zijn naar praktisch vervoer, terwijl anderen op zoek zijn naar wat meer luxe. Klik om op onderstaande groene link om naar de Facebook pagina te gaan.
Het Twitter account van dit autobedrijf is te bereiken voor al je vragen! Het webcare team zal zo snel mogelijk je vraag of klacht in behandeling nemen. Verder delen zij hier ook geregeld praktische informatie, zoals recente ontwikkelingen op het gebied van Data Driven Services. Volg hen op Twitter.
foto’s van de nieuwste ontwikkeling gedeeld! Bijvoorbeeld foto’s van het meest recente voertuig. De Instagram pagina kan je hier vinden op onderstaande groene link.
Rapportcijfer Opel Nederland B.V. Klantenservice: 1
Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.
Beoordeel Opel Nederland Klantenservice
Beoordelingen voor Opel Nederland Klantenservice
Beoordeeld door
p kusters
op 27-10-2023
Rapportcijfer: 1
klachten worden niet opgelost . beloven terug te bellen gebeurt niet .dan vraag je waarom niet terug gebeld gaan het uitzoeken hoor je ook niets terug .dus nu ben ik benieuwd of hier wel op wordt gereageerd !
Beoordeel Opel Nederland Klantenservice