Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door M op 9-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Zeer slecht volgens track en tracé zou de koerier tussen 17;17 en 18:17 langskomen ik ben heel de dag thuis geweest krijg ik om 18:17 mail dat ik niet thuis was BELACHELIJK
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: DGB Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door g faro op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DGB Energie Klantenservice is: 2.8)

wil mijn aanbieding(3015712) afzeggen maar mail en telefoon word niet beantwoord,veel duurder dan mijn huidige leverancier
Lees alle beoordeling van DGB Energie Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Wibra Klantenservice

  • Beoordeeld door J. IJsselsteijn op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Wibra Klantenservice is: 1.3)

Slechte verkoopmedewerksters, reclame aanbiedingen die niet worden doorgevoerd bij kassa, foute labeling kleding, op kaartje andere maat dan in produkt zelf.

Bel je de klantenservice kom je ook niet verder, moet je met het filiaal uitvechten.

Schandalig!
Lees alle beoordeling van Wibra Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen peere op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

k zit met vrienden aan tafel en ik heb genius level 1 ik moet 493 euro betalen , mijn vriendin zit op genius leven 2 en zij moet ook 493 euro betalen . En vriendin die bijna nooit boekt op booking.com moet maar 454 betalen ?
Hoe kan dit ?
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Petra op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Werkelijk een lachtertje van een klantenservice. Ik hebzoiets nog nooit meegemaakt. Telefoonnummer werkt simpelweg niet. Berichten op chat worden niet beantwoord. Ik kan op geen enkele manier contact krijgen!!! Zeer slechte zaak.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Frits Van Loon op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

slecht, alleen bereikbaar via omwegen. Waar is de mogelijkheid voor directe communicatie over het probleem dat voor handen is.
Niet. Onduidelijke regels of de KLM houdt zich niet aan zijn eigen regels.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Romkes op 28-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Aanbiedingen niet aanwezig, geen bloemkool, geen 2stk verpakkingen haring. AH bedonderd de boel gewoon
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door J.a.hage op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Telefonisch niet te bereiken en mailadres niet te vinden. Via vragen@greenchoice.nl lukt verzenden ook niet.
Ik wil klacht indienen over termijn tariefswijziging.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Maarten op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

Waardeloze klantenservice die niet telefonisch bereikbaar is, maar ook niet reageert op e-mails, de enige door hen toegestane manier van contact zoeken.
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Brouwer A.W. op 1-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Ongehoord slecht.
Er is een pakketje naar mij toegestuurd vanuit een land in Midden Amerika. Dit pakket is nooit aangekomen. Ik heb na lange tijd een Track en Trace code gekregen van de verzender, deze ingevoerd in de post.nl T&T app en wat was er aan de hand? Post.nl zegt dat het pakket is aangeboden, een week op het ophaalpunt heeft gelegen, en op dat moment onderweg was voor retour afzender. Dit pakket is echter nooit aan me aangeboden. Geen mail, geen telefoontje, geen tekstje, geen app, geen briefje, helemaal niets.
Ik ben direct gaan bellen, eerst contact via de chat bot. Hierna na lang wachten en doorschakelen iemand aan de lijn gekregen die me vertelde dat ze dat pakket wel tegen konden houden. Dus ik blij een paar dagen wachten en dan nog maar eens bellen. Wachten doorverbonden worden etc. Hier kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was, dat wanneer pakketjes onderweg terug zijn ook post nl hier niets meer aan kan doen. Wat kan ik dan wel doen? Aangezien post nl niet de verzender is moet er in het land van herkomst een restitutie aanvraag worden ingediend door het betreffende post bedrijf. Wat kan ik dan doen hier in Nederland met de klacht over de bezorger die nooit dit pakket heeft aangeboden? Ik kan een klacht indienen bij de mevrouw aan de telefoon. Deze klacht wordt intern behandeld, hier zal ik niets van horen, maar de bezorger krijgt een foei. Dus dit gedaan. Hierna contact opgenomen met de verzender (privé pakket, geen bedrijf) deze heeft contact opgenomen met het postbedrijf daar. Deze zeggen dat ze alles goed hebben gedaan, dat hen niets te verwijten valt, en dat ze daarom geen schuld hebben en geen contact gaan opnemen met post nl. Dat moet de verzender maar in NL doen. Dus ik weer terug gebeld, en gechatbot en alles wat post nl wil dat ik doe. Veel mensen gesproken, meerdere keren is het gesprek "per ongeluk" vanuit de kant van de klantenservice beëindigd. Terug gebeld, terug gewacht. Gehoord van vele mensen hoe moeilijk en vervelend dit allemaal is, en weer een belofte wat ze nu wel kunnen doen. Ik zou documenten krijgen opgestuurd, en deze moeten retourneren etc etc. uiteraard belde ik na een tijdje weer terug en was er niemand die hier iets van wist, en was dat allemaal helemaal niet mogelijk.. De laatste belofte was op 27 September dat zodra ik telefonisch het bedrag door kon geven wat de verzender had uitgegeven, er vanuit de klantenservice een verzoek tot restitutie zou worden ingediend. Het resultaat daar kon de beste mevrouw niets over zeggen of post.nl betaald, of ik krijg te horen dat ze dat niet doen. en dan kan ik nog een schriftelijke klacht indienen. Na alles vandaag terug gebeld naar het nummer wat me was gegeven, met mijn case nummer bij de hand, hopend dat het nu eens goed zou gaan. Helaas werd ik eerst doorverbonden, terwijl ze inderdaad wisten wie en wat ik was, met alle info voor zich. Na wachten werd er weer opgenomen, na een tijdje was er eindelijk duidelijk wat er aan de hand was, en werd me verteld dat post.nl dit soort restituties niet doet, maar of ik een momentje heb, zodat ze even wat kan opzoeken. en het was direct stil. 10 minuten later ging de stilte over in een dial tone, na 10 minuten heb ik die erop gelegd en terug gebeld. 10 minuten later iemand aan de lijn, die alles weer kan zien, maar me niet kan helpen, doorverbonden met de afdeling buitenlandse pakketten. (of import, hoe het ook officieel mag heten) En wat zegt de volgende aardige mevrouw. Kosten kunnen we nooit vergoeden, we kunnen niets doen, de vorige mensen hebben dat allemaal niet kunnen beloven, we geven nooit geld terug, uw laatste case nummer is afgesloten, we kunnen een officiële klacht doorgeven, waarbij U wel op de hoogte wordt gehouden binnen 2 tot 5 werkdagen.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door remco op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

geen contact mee te krijgen. nutteloze automatische antwoorden net zolang tijd rekken met die automatische antwoorden tot t tien uur is en dan de chat zomaar sluiten omdat ik niet zou reageren.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Dennis op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Niet te vinden op hun website en doen er alles aan om juist GEEN contact te krijgen met ze.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Welkedan op 5-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Op 25-08 j.l. uitcheck gemist, daarvan zelfs melding gekregen van NS. Claim ingediend, is toegekend, maar tot op heden na diversen keren contact nog niets ontvangen! Wel zie ik bij mijn gegevens het verkeerde IBAN nummer, dat ik overigens NIET zelf heb ingevuld, zoals een medewerkster zei.

Wanneer krijg ik nu eindelijk mijn teveel betaalde euro's terug??
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Ik word stapelgek van de telefonische ongewenste benaderingen door KPN.
Alles geprobeerd m dit te stoppen maar KPN blijft volharde in telefoonterreur .
Wat gaat KPN doen aan deze ontzettend irritante handelswijze of blijven jullie hardleers
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Essent Klantenservice

  • Beoordeeld door Stefan op 7-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Essent Klantenservice is: 1.5)

Kan een overlijden gewoonweg niet melden kan op geen manier contact krijgen!!!!!!
Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)

Beoordeling voor: CZ Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door pieter koolen op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CZ Zorgverzekeringen Klantenservice is: 1.3)

wachttijd 18 minuten vervolgens daarna nog een keer gebeld wachttijd 17 minuten vind ik niet normaal wij hebben het ook druk.
Lees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Elly klaver op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Het duurde een half uur op de chat te komen ! En waardeloos antwoord!
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Hertz Autoverhuur Klantenservice

  • Beoordeeld door Ralph Habets op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hertz Autoverhuur Klantenservice is: 1)

Het cijfer 1 qua beoordeling krijgt Hertz klantenservice (customer relations) vanwege het feit dat:
1) Ze totaal niet reageren op een in hun ogen gesloten dossier (dossier 15413028)
2) De afdeling customer relations totaal niet telefonisch te bereiken is
3) De afdeling customer relations zich blijft verbergen achter het feit dat ik zogenaamd niet de verplichte verzekeringen afgenomen had

Mijn dossier gaat over een huurcontract waar de originele offerte een bedrag van +/- 800 EUR zou zijn (dagtarief, verplichte verzekeringen, locatietoeslag, BTW en alles) maar de daadwerkelijke afrekening was opeens +/- 1400 EUR.
Doodleuk was de dagprijs bijna verdubbeld (en hierdoor ook locatietoeslag en BTW stuk hoger).
Als ik dit uitleg dat het verschil de dagprijs is, word er gewezen op het feit dat ik de verplichte verzekering niet voor iedere dag had afgenomen.
Terwijl doodleuk in de offerte stond dat verzekeringen en alles WEL inclusief was.
Dossier geopend, eerste reactie was dat verzekeringen niet aangeschaft was dit had ik weerlegd en sindsdien TOTAAL GEEN reactie meer.
Ondertussen creditcard maatschappij gevraagd om bedrag te storneren, als dit niet lukt ga ik rechtsbijstand inschakelen.

Ik zou zeggen bedankt Hertz voor ongeveer 9 jaar met plezier gehuurd te hebben, maar dit was de druppel.

Ralph
Lees alle beoordeling van Hertz Autoverhuur Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Arturo Ringers op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

De klantenservice geeft slechts standaard antwoorden en verschuilt zich achter hun geautomatiseerde systeem. Zelfs als de fout ontstaan is door hun eigen proces (linkje om voor een door feestdagen vervallen levering een alternatief te kiezen).
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door corinne sierink op 14-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Ik heb diverse malen gebeld, maar krijg geen contact
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Janny de Weijert op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Het is nu 16.30 uur en niet meer bereikbaar.
De krant twee dagen te laat ontvangen, maar dat kan de spreekcomputer niet aan.
Dus absoluut geen service zo.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Caroline op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

De klantenservice is gewoon niet te bereiken. Ondanks het advies om tussen een bepaalde tijd te bellen, blijft het bandje er maar op staan! Waardeloos!
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Guus Janssen, Studio Janssen op 18-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Echt waardeloos!
Ben al minstens drie weken aan het proberen om contact te krijgen met de bank en/of medewerkers. Lukt gewoon niet! Mail is onbestelbaar, Telefoonnummers kloppen niet meer, een algemeen servicenummer is steeds bezet!
Betreft bank West. Mijnstreek Sittard.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Jacques Wolters op 20-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ik ben al maanden op zoek naar een mogelijkheid om weer in de community van Ziggo te koen. Zonder resultaat.
Als ik de pagina wil openen wordt ik telkens doorgesluisd naar een pagina waar ik mijn profiel moet aanvullen.
Daar wordt gevraagd naar mijn user-id. maar dat ben ik kwijt.
Ik heb al van alles geprobeerd maar kan nergens het juiste user-id achterhalen.
Dus kan ik niet meer inloggen op de community.
Ook de klantenservice/helpdesk kan mij niet verder helpen.
Er is nergens een optie voor problemen met of op de community.

Waardeloos dus.

Laat eens horen wat ik moet doen om dat wel voor elkaar te krijgen.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Marjon de Boet op 22-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Er is gewoon geen contact met jullie te krijgen. Ik vul al maanden in dat mijn krant op zaterdag te laat bezorgd wordt, maar er volgt geen enkele reactie.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Peek op 22-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Een dikke 1 krijgt het AD. Door de weeks keurig de krant in onze hof. De zaterdagen ontbreken nu al paar keer. Kansloos verhaal met bandje over verlengen contract met 1 dag etc. Stuur desnoods bon op of bezorg later vandaag. Ben geen robot. Wel betalen, geen krant. Schande. Maandag a.s ga ik opzeggen. Waardeloos
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Hein van der Lee op 26-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Uw organisatie is beschamend slecht.
4 of 5 x een klacht contactformulier aan u gestuurd, aantoonbaar begin juli mijn abonnement opgezegd.
Niet 1x een reactie en krijg ik doodleuk eerst een rekening en later een deurwaarders aanmaning.
Deze mijn hele verhaal voorgelegd en later heb ik van de deurwaarder een bericht gekregen, dat u de vordering op mij intrekt.
Zelfs geen excuus bericht en dat na 50 jaar abonnee. Schandalig!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Trouw Klantenservice

  • Beoordeeld door G. steenhuis op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Trouw Klantenservice is: 1.6)

Nota bene: Voor mijn mening heb ik 1 gekozen, omdat een klacht heb die niet het rijtje staat (dus zou ik mijn klacht niet kunnen melden).
Daarom als volgt via dit bericht mijn KLACHT:
Ik ontvang de papieren krant sinds enkele weken 6 dagen per week in plaats van 1 dag namelijk de zaterdag. Dat is mijn abonnement.
Mijn abonnement zoals hiervoor geschetst, heb ik al jaren.
Helaas krijg ik sinds enkele weken de krant niet alleen op zaterdag (volgens abonnement), maar elke dag.
Dat is dus in strijd met mijn abonnement.
Mijn abonnement: elke dag digitale versie en de papieren krant alleen op zaterdag.
Graag uw actie om er voor te zorgen dat het weer goed gaat.
Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Gamma Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos Negenborn op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gamma Klantenservice is: 1.7)

Bij aankoop kerstboom een voucher ontvangen voor 1/5 staatslot.
Verzilveren lukte niet ,ondanks het feit dat ik het hele traject keurig had afgelopen.
Probeer nu 35 min. de klantenservice te bereiken.
Ik geef het op.
Lees alle beoordeling van Gamma Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door M. de Waal op 25-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Erg slecht !
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)