Bellen met PostNL

Waarom bellen met PostNL Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de producten of diensten van PostNL.
  • Je hebt een klacht.
  • Je hebt een vraag over de verzending of ontvangst van een pakket of een aangetekende zending.
  • Je hebt een vraag gerelateerd aan de PostNL webshop,
  • Je wilt gebruik maken van of hebt een vraaag over de verhuis- bewaar en/of doorzendservice.
Bel PostNL 088-2255555 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:30 - 20:00
  • Dinsdag 08:30 - 20:00
  • Woensdag 08:30 - 20:00
  • Donderdag 08:30 - 20:00
  • Vrijdag 08:30 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer PostNL: 088-2255555

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je een zakelijk klant van PostNL? Bel dan het volgende nummer: 088-8686868

Neem contact op met PostNL via Twitter.

Je kunt 24/7 contact opnemen met PostNL via Twitter. Door op onderstaande link te klikken kun je een privebericht sturen naar PostNL. Het is onbekend binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten van PostNL.

Klik hier voor contact met PostNL via Twitter. Klik hier voor contact met PostNL via Twitter.

Neem contact op met PostNL via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met PostNL. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met PostNL via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met PostNL via Facebook Messenger.

Chat online met PostNL.

Je kunt tijdens de volgende uren een chat starten met een medewerker van de PostNL klantenservice:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 20:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Start een chat met PostNL Start een chat met PostNL

Neem schriftelijk contact op met PostNL.

Neem je liever op de ouderwetse manier contact op met PostNL. Pak pen en papier, start met schrijven en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • PostNL
  • Postbus 99180
  • Leeuwarden

Let op! Het kan tot 10 dagen duren voordat je een reactie krijgt van PostNL. Heb je haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Help ons een handje | PostNL

Rapportcijfer PostNL Klantenservice: 1.7
1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 27 stem(men).

Beoordeel PostNL Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan PostNL Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Jo op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slechte service. Kunnen niet eens fatsoenlijk een email adres noteren waardoor ik nu al een maand bezig ben om een pakketje verstuurd in december te laten traceren. En als je dan belt is er ook nog zo'n trut die gewoon de verbinding verbreekt omdat ze niet luistert naar wat ik zeg. Na 3 pogingen is eindelijk mijn emailadres wel goed genoteerd (De dag voor ik haar aan de bel had) en ze houd gewoon vol dat daar de mail heen is gestuurd een week geleden. Dat kan niet zeg ik omdat het mailadres gisteren pas op de juiste manier is aangepast. Ja hoor mevrouw dat klopt wel...... Pffffff
  • Beoordeeld door ramon op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

amateuristisch bedrijf
  • Beoordeeld door Corry op 18-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zowel in december als nu tijden in de wacht gezet OP MIJN TELEFOONKOSTEN- en nog steeds geen contact
en
DUS GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG
  • Beoordeeld door . H. Jansen op 9-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen contact krijgen via email en telefoon 43 minuten in de wacht dit is de service van postnl en er wordt niet gereageerd op een onderzoek dat zou lopen van CAS-nummer 12533903.gr.h.jansen
  • Beoordeeld door Frank op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 20 minuten opzoek naar emailadres om PostNL op te kunnen bereiken maar helaas lijkt alles te moeten via social media
  • Beoordeeld door Robert Koekkoek op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bijna een kwartier in de wacht.
Vervolgens een medewerker die zeer slecht te verstaan is. Deels door een slechte verbinding aan de kant van PostNL, deels door het onduidelijke praten van de medewerker.
Geen oplossing. Verschuilt zich achter het systeem van PostNL waar zgn niemand bij PostNL ook maar iets aan kan doen
  • Beoordeeld door Hannie Schurink op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Totaal geen verbinding mogelijk,na 30 minuten wachten. Geen vermelding van e- mailadres.
  • Beoordeeld door A.Beukman op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nergens geen emailadres te vinden voor een klacht in te dienen. Je moet een brief sturen voor een klacht. Hoe moeilijk wordt het je gemaakt om een klacht in te dienen en dan later zeggen wij hebben niets ontvangen. Slechte service in ieder geval. ????.
Pakketje verstuurd en werd na drie dagen weer bij mij terug bezorgd met reden corona op de sticker. Een kantoorpand dat dicht was tussen oud en nieuw. Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken. Datum van versturen 30 december en 2 januari weer bij mij . Hoe stom ben je.
  • Beoordeeld door Ad Verschueren op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

We hebben bij de nabestaandenservice van PostNL het doorsturen van post aangevraagd voor drie maanden (en daar voor betaald). We vinden nu na een paar weken nog steeds aan de overledene geadresseerde post in haar brievenbus - het is goed dat we de sleutens van haar flat nog niet hebben ingeleverd. Dit is echt beneden alle peil - een '1' als cijfer is nog veel te hoog.
  • Beoordeeld door Leonie op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Aangezien ik geen gebruik wens te maken van sociale media en al helemaal niet met zo'n domme 'chatbot' wil communiceren was ik op zoek naar een emailadres van Post.nl (of een klachtenformulier op de website wat ik in kan vullen) aangezien ik een klacht heb over de postbode alhier die chronisch de post in de verkeerde brievenbussen gooit.
Echter: helemaal nergens is een emailadres of klachtenformulier te vinden!
Is dit nou die befaamde 'klantenservice' van Post.nl?
  • Beoordeeld door Elvira op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waiting since November 24 for 2 parcels to be sent from your mail centre to Ireland, is still ONLY on your tracking app the updating of my 2 parcels, so you are the only one responsable of it, am starting to believe that again all the parcels have been robbed, like the ones in June, and you have NOT the decency to inform me, nor the sender.Shame on you !!
  • Beoordeeld door Kroon op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 5

Slechte bezorging vaak post bij buren of helemaal niet trompas soms twee permaand niet gehad de bezorging laat te wensen over drama
  • Beoordeeld door Chris op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 4

Ik had opgebeld om dat ik een aangetekend brief niet ontvangen had en er is wel voor getekend maar niet door mij maar waar is nu mij brief
  • Beoordeeld door W Kevelam op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen e-mail adres om mijn onderstaande klacht door te geven.
Deze klacht had zoals geschreven zo door willen geven.

Zoals telefonisch al vermeld zijn we zeer ontsteld over de gang van zaken.
Onze bestelling (tv) zou binnen 24 uur geleverd worden, dat is nu precies een week geleden, nu al 7 dagen dus.
Nu krijg ik van u een telefoontje + berichtje van (post nl.) dat de levering morgen 5-12-2020 gedaan zal worden.
Precies zo’n zelfde berichtje kregen voor bezorging afgelopen donderdag.
Daarom hadden we omdat we zelf niet aanwezig waren geregeld dat hier iemand aanwezig was, deze persoon heeft hier tot 10.30 uur gewacht.
Helaas kwam er geen bestelling en dit ook nog zonder een telefoontje dat het die dag niet ging lukken.
Belachelijk, zeer storend, onfatsoenlijk, zeer klantonvriendelijk enz., schijnbaar kan dat allemaal maar zo tegenwoordig.
Uiteraard hebben we begrip voor extra drukte, niet voor het niet nakomen van afspraken enz..

Zodra de TV/bestelling geleverd is, we weten dan precies hoe lang het geduurd heeft en hoeveel toezeggingen er gedaan zijn en niet nagekomen zijn, gaan we er over denken wat onze reactie erop gaat worden.

Hopelijk word de nu gemaakte afspraak voor bezorging 05-12-2020 wel nagekomen.
  • Beoordeeld door Elly op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Slechte bereikbaarheid !!! Sta meer dan half uur in de wacht. Verbinding is ineens weg. Bah
  • Beoordeeld door A. Nusink op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht over de bezorging van PostNL, maar ik kan maar niet doordringen tot de klantenservice van PostNL. De klacht betreft het niet-bezorgen van een pakket. De bezorger van PostNL beweert, dat hij het pakket heeft afgeleverd, terwijl hij dat niet kan aantonen.
  • Beoordeeld door willemijn op 4-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechte klantenservice! Niet bereikbaar, onbehulpzaam en mensen die onverstaanbaar Nederlands spreken aan de telefoon. Daarna ook niet mogelijk om een klacht in te dienen - dan krijg je dezelfde mensen aan de telefoon of robot in de chat...

Maar ook geen mogelijkheid om door iemand anders je post te laten bezorgen.....!
  • Beoordeeld door Pols op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

je kan niet bellen met Post.nl
  • Beoordeeld door van faassen op 27-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk bediening naar aanleiding van een pakket wat zomaar verdwenen is Reden is dat ze een onderzoek zouden inlasten na drie maanden word er gewoon gezegd dat ze niets kunnen doen en dat ze een onderzoek hebben gedaan . Echt niet ze hebben gewoon gekeken naar de trak en trace code.
Moet je zien als de belastingdienst een brief verstuurd dan word er aangenomen dat die is aangekomen en volgens de rechters hebben ze nog gelijk ook .maar mijn pakket is weg en daar komen ze onderuit mee .
  • Beoordeeld door NIgel W op 20-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Briefje in mijn bus gehad dat mijn pakket aan mijn eigen adres is bezorg terwijl ik ere niet was. nergens wat te vinden en de Niet thuis code klopt ook al niet meer! bedankt 1 jullie hebben 1 taak!
Bel PostNL
088-2255555
(Gebruikelijke belkosten)