Bellen met PostNL

Waarom bellen met PostNL Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de producten of diensten van PostNL.
  • Je hebt een klacht.
  • Je hebt een vraag over de verzending of ontvangst van een pakket of een aangetekende zending.
  • Je hebt een vraag gerelateerd aan de PostNL webshop,
  • Je wilt gebruik maken van of hebt een vraag over de verhuis- bewaar en/of doorzendservice.

Openingstijden telefonische klantenservice PostNL

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 20:00
  • Dinsdag 08:30 - 20:00
  • Woensdag 08:30 - 20:00
  • Donderdag 08:30 - 20:00
  • Vrijdag 08:30 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer PostNL: 088 2255555

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je een zakelijk klant van PostNL? Bel dan het volgende nummer: 088-8686868

Heb jij onlangs contact gehad met PostNL? Laat ons je ervaringen met PostNL weten!
Beoordeel PostNL.

Controleer op storingen bij PostNL.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van PostNL.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Postkantoren.
  • Track & Trace.
  • Track & trace.
Controleer of er een storing is bij PostNL

KvK gegevens PostNL

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27124700
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017527368
  • Statutaire naam: Koninklijke PostNL BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met PostNL?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met PostNL? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met PostNL.

Neem je liever op de ouderwetse manier contact op met PostNL. Pak pen en papier, start met schrijven en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • PostNL
  • Postbus 99180
  • Leeuwarden

Let op! Het kan tot 10 dagen duren voordat je een reactie krijgt van PostNL. Heb je haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Chat online met PostNL.

Chatbot Daan is 24/7 aanwezig en helpt je graag. Chatbot Daan kan al veel vragen beantwoorden. Mocht het toch niet lukken? Dan helpt een medewerker van PostNL je graag verder. Hieronder zie je de openingstijden van de klantenservice:

 

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 20:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Start een chat met PostNL

Neem contact op met PostNL via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met PostNL. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met PostNL via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen PostNL.

Bekijk de veelgestelde vragen aan PostNL:

  • Is het Wholesaleaanbod voordeliger dan het Openbaar Aanbod of PostNL-Aanbod?
  • Als ik niet direct op 1 december, maar bijv. 1 januari start met Wholesale Zakelijke Post aanleveren. Op welke tarieven heb ik dan recht tussen 1 december en 1 januari?
  • Wat vindt de ACM van wat jullie in het contract en de voorwaarden hebben gezet?
  • Waarom houdt PostNL een testperiode?
  • In hoeverre verschillen de Wholesale Voorwaarden van de algemene voorwaarden?
  • Waarom stelt PostNL in het Wholesaleaanbod andere en soms strengere voorwaarden, waardoor we bijvoorbeeld anders moeten aanleveren dan we tot nu toe hebben gedaan?
  • Ik moet om 21.00 uur mijn hele wholesale-partij hebben uitgeladen en overhandigd aan PostNL. Wat nou als ik nog 1 bak moet uitladen? Ben ik dan te laat?
  • Wat als ik te laat ben door bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of file? Dat is dan toch overmacht?
  • Hoe zorgen jullie dat je kunt aantonen dat ik te laat was?
  • Kan ik meekijken met jullie controles?
Ga naar de veelgestelde vragen van PostNL

Neem contact op met PostNL via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van PostNL.

Klik hier voor contact met PostNL via Pinterest.

Neem contact op met PostNL via Facebook.

Volg PostNL ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina  van PostNL kan je ook direct contact opnemen met een medewerker en om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.

Klik hier voor contact met PostNL via Facebook.

Neem contact op met PostNL via Twitter.

Je kunt 24/7 contact opnemen met PostNL via Twitter. Door op onderstaande link te klikken kun je een privebericht sturen naar PostNL. Het is onbekend binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten van PostNL.

Klik hier voor contact met PostNL via Twitter.

Werken bij PostNL. Breng het samen. (Nederlandse subtitels)

Hoofdkantoor PostNL (adres)

Prinses Beatrixlaan 23 Den Haag 2595 AK Nederland
Rapportcijfer PostNL Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 175 beoordelingen.

Beoordeel PostNL Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan PostNL Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Dit is mijn naam op 18-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Tot 3x opgehangen door klantenservice . Een bode rijd schade aan het bedrijfsgebouw en PostNl klantenservice gooit gewoon telefoon op de haak als je om een oplossing vraagt.
  • Beoordeeld door Els Aalders op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Een vreemd antwoord, na 35 minuten wachten op de telefonische vraag waarom er al meer dan 10 dagen een pakket staat te wachten om verstuurd te worden na Australië.
Antwoord: er moeten eerst genoeg paketten zijn om dit te versturen terwijl de bezorgtijd al voorbij is.
  • Beoordeeld door t de vries op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geef een 1 omdat 0 niet mogelijk is. Pakket niet bezorg, volgens postnl niet bezorgbaar. Hele periode thuis zitten wachten achter pc bij raam met uitzicht op de voordeur. Wordt nu zonder opties doorgestuurd naar ophaalpunt. Het is dat ik het pakket wil hebben anders had ik het terug laten sturen. Bedrijf absoluut niet bereikbaar voor overleg. Standaard "het is drukker dan u van ons gewend bent" melding. Daan hopeloos, klant hulpeloos, bedrijf reddeloos.
  • Beoordeeld door Kees Knijnenburg op 6-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

30 minuten aan de telefoon gehangen ( zakelijk) maar er wordt niet opgenomen en de kosten lopen door.
Nergens een email adres te vinden. Belachelijk. Via de chatbot ook niet te doen !!!
  • Beoordeeld door Roy Hak op 27-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Te triest voor woorden onterecht naheffingen ....pakketten die kwijt zijn waar je zga zero voor krijgt....bellen neemt amper iemand op ....nu heb ik al lang dpd contract en krijg ik nog spook facturen ook kut bedrijf
  • Beoordeeld door Ron van Issum op 26-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Eigenlijk zou de beoordeling een 0 moeten zijn.
Vraag extra avondbezorging aan ( voor de tweede keer), helaas door drukte kunnen ze het niet op de eerste afspraak leveren en wordt de afspraak door post nl doodleuk verandert naar overdag, En dat terwijl je extra betaalt voor avondbezorging €1.99
De bezorger staat dan overdag aan de gesloten deur en kun je het pakket ophalen bij het post nl punt.
Ga je bellen, krijg je een of ander buitenlandse dame die de taal nog niet beheerst met een aantal koters op de achtergrond waar je je klacht aan kunt deponeren.
Vandaag krijg ik hetzelfde verhaal zoals de vorige keer, levering uitgesteld, €1,99 kwijt, en een 1/2 uur aan de telefoon en nog niemand er aan
graag zou ik het geld teruggestort zien op mijn rekening maar heb het idee dat deze site een afreageerpotje is en dat ik kan fluiten naar mijn geld
  • Beoordeeld door helma op 12-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

meer dan half uur in de wacht en dan nog niemand te pakken krijgen!! Meerdere tijdstippen geprobeerd. Slechte service
  • Beoordeeld door T.Heijne op 3-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Moeilijk om contact te krijgen..
  • Beoordeeld door Jasper Verhage op 29-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Buitengewoon triest bedrijf geworden. Postpakket in een blauwe klikobak met een briefje in de brievenbus dat het pakketje in de klikobak lag.
Dan de bezorging van brievenbuspost. Het bezorgen van magazines zoals de BigTwin en Burda zijn al bijna een week overtijd en nog steeds niet aangekomen. Burda stond in de app sinds 27 juni, maar is nu donderdag 29 juni nog niet aangekomen. De BigTwin staat nog steeds niet in de app en is ook niet gearriveerd. De BigTwin organisatie heeft al abonnees al een email gezonden met de mededeling dat Post.nl problemen heeft met de bezorging. En dat er anderhalf miljoen magazines in Nederland nog onderweg zijn. De Belgen hebben hun blad al in huis. En veel shops als de Bruna hebben het al sinds vorige week vrijdag in de schappen. Alleen de abonnees zijn de klos. Fijn bedankt post.nl Komt nooit meer goed met dat sloompiepers bedrijf.
  • Beoordeeld door ronald Danielse op 28-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

welke klantenservice? er is gewoon niemand te bereiken bij postnl
en maar pakketten kwijtmaken.
  • Beoordeeld door Merel op 24-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een dramatische slechte klantenservice heeft postnl. Ik heb al 3 x 3 kwartier in de wacht gestaan om telefonisch contact te krijgen. Ze noemen niet hoeveel wachtenden voor je zijn en omdat ik niet eindeloos kan bezig blijven na die 3 kwartier maar opgehangen zonder iemand gesproken te hebben. Als je de chat optie gebruikt zijn er minimaal 25 wachtenden voor je en je moet op de site in die chat blijven en zelf binnen 30 seconden antwoorden anders begint het proces weer van voor af aan. Mailen kan niet, er is geen contactformulier en die chatrobot Daan weet echt nergens antwoord op te geven en verwijst door naar chat of bellen wat dus niet lukt. Zo ben ik al 8 dagen bezig om contact te maken wat niet is gelukt. Er staat een pakket met mijn medicatie ergens in de wacht bij postnl, nogal een belangrijk pakket dus, maar de track en trace staat al 10 dagen op dezelfde status. Vanuit postnl wordt geen enkele poging ondernomen om contact te maken, uitleg of excuses te geven en je kan ze dus niet bereiken. Dit is overigens niet de eerste keer dat ze kwalitatief ondermaats werken en verre van klantgericht zijn. Zoveel regels in dit land maar voor zulke grote bedrijven die een grote rol spelen binnen postbezorging in Nederland is er kennelijk geen protocol of voorwaarden pakket waaraan ze moeten voldoen met alle gevolgen van dien. Zeer zeer onprofessioneel bedrijf, die de uitvoerende werknemers uitmelkt, waardoor te weinig personeel en de directie maakt dikke winsten en hebben een maandsalaris waar je 50 uitvoerende werknemers van zou kunnen betalen zodat er eindelijk eens fatsoenlijke diensten zouden kunnen worden geleverd. Maar nee postnl verschuilt zich achter één lullig standaard berichtje op hun site dat vanwege drukte het ietsje langer kan duren dan we gewend zijn voor de post wordt bezorgd. Bah bah bah. Aanpakken die handel!!!
  • Beoordeeld door H.E. Cozijn op 22-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

heb twee maal ruim drie kwartier in de wacht gestaan om klacht door te geven over niet ontvangen rouwpost. hiermee niets opgelost, Wijkteamleider zonder aankondiging aan de deur geweest toen wij niet thuis waren, liet kaartje achter met naam en telefoonnummer om afspraak te maken. helaas is dat telefoonnummer niet meer in gebruik. moet dan weer klantenservice bellen en dan weer veel te lang in de wacht. dat doen we niet. aan bezorger gevraagd of teamleider contact op wil nemen om af te spreken. helaas nooit meer iets gehoord van hem. maar twee overlijdenskaarten zijn nooit aangekomen hoewel de adressering correct is , te zien in de app. overigens hebben we ook de postcodeloterijboeken van de afgelopen periode nooit ontvangen. gaat dus wel wat fout.
  • Beoordeeld door M verschuijten op 16-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer klantgericht te bereiken en klacht in te dienen. Is echter niet mogelijk.
Ik heb een kaart ontvangen om extra betaling voor verzendkosten van zogenaamd een pakje dat ik een ontvangen heb. Jullie geven afzender onbekend. Ik betaal altijd direct de verzendkosten als ik iets bestel. Ik ga nu niet zomaar een bepaald bedrag betalen. Betreft betaalmodule r11.230605.101020
  • Beoordeeld door yvonne op 13-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

zit inmiddels al een half uur in de wacht, en de eerste keer werd ik weg gedrukt
  • Beoordeeld door Arie op 12-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het lijkt erop dat dit bedrijf kapot is. Track & trace al bijna drie weken niet bijgewerkt. Wachttijd van meer dan een uur na opgave via de chatrobot. Geen mogelijke manieren om contact met de klantenservice op te nemen. Zijn er werknemers in dit bedrijf? Wat is er met postnl gebeurd?
  • Beoordeeld door Patrycja op 11-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

goedenavond. Ik ben vaak klant van uw diensten. Helaas walg ik ervan dat uw medewerker (bezorger) pakketten opent of ergens achterlaat. Het feit dat ik een buitenlander ben, betekent niet dat mijn pakketten moeten worden geopend, beschadigd of gestolen Graag antwoorden en conclusies trekken met een medewerker van post.nl
  • Beoordeeld door Trudy op 9-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mee te krijgen wachtrij gaat van 15 minuten naar 23 minuten naar 38 min en dan bel je om 17:15 voeren dus de wachtrij lekker op tot dat ze klaar zijn met werken en niet op hoeven nemen ...ide post bezorgers bezorgen gewoon geen post en zetten het op bezorgd ...terwijl ik een videobel en een camera heb hangen en er nog geen bezorger in de straat is geweest
Geld ontvangen zonder er iets voor te hoeven doen nou wordt postbezorger zou ik zeggen
  • Beoordeeld door Ballieux op 9-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het is een schande dat ik na 3 dagen bellen nog steeds geen contact krijg met jullie: 1ste dag :60 min in de wacht
2 de dag: 45 min in de wacht; derde dag: 30 min in de wacht. En nog steeds het bandje: het is erg druk! Ik geloof hier niets van. Op welk moment je ook belt! Altijd is het drukt net of heel Nederland aan het bellen is. Via chat Daan lukt ook niet; je krijgt een telefoonnummer en ja hoor … weer in de wacht. Ik ben benieuwd wanneer ik iemand aan de lijn krijg. Wellicht kunnen jullie de moeite doen om mij te beantwoorden. Intussen wacht ik al meer dan een week op een pakje die vorige week donderdag tussen 11-13 u bezorgd had moeten worden, zoals ik door had gekregen van PostNL. Ik ben benieuwd.

Het moet toch mogelijk zijn dat er iemand die telefoon opneemt?
Hier
  • Beoordeeld door C.F. Luijsterburg op 8-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar, slechte service, geen oplossingen als er problemen zijn, verwijzingen naar Track&Trace hebben geen zin deze is niet actueel of bevatten helemaal niets

Chatbot Daan is 24/7 aanwezig maar werkt totaal niet kent alleen een voor geprogrammeerde verwijzing: "Het is op dit moment erg druk. Daardoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan je van ons gewent bent. Via Track&Trace vindt u de laatste informatie" (dus geen!!!!). Tot overmaat van ramp eindigen ze met sorry voor het ongemak.
  • Beoordeeld door Lambert op 8-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

nou nou het is fraai met post nl , zit al vanaf 2 juni op mijn pakket van waarde 400 euro te wachten .
normaal heb ik zoiets binnen 2 dagen , wat er aan de hand is weet ik niet maar volgens een kennis van mij die daar werkt doet hun scanner het niet.
dat betekend dus dat ze niets kunnen bezorgen,maar ook wat ze ophalen kunnen ze niet aanmelden.

zoiets los je toch binnen 24 uur op,of zie ik dat verkeerd dan valt de vertraging ook mee.
  • Beoordeeld door Martje op 7-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slechte bezorging, je mag blij zijn als je bestelling geleverd wordt. Dus weg geld .
Aan alle online firma s , niet meer bestellen, want je bent je geld kwijt .
  • Beoordeeld door Martje op 7-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ze zeggen dat ze het druk hebben. Tot 2 x toe is de bezorgtijd veranderd. Nu hoor ik niets meer, Telefonisch niet te bereiken, ook al wegens drukte. Vraag me af of de bezorger het pakket nooit zal afleveren. Vraag me af of ik op deze manier nog wel online iets kan bestellen, want Post.nl heb ik geen vertrouwen meer in. Weg geld , dus aan alle ondernemers wanneer je post.nl verzend, kan ik mijn produkten wel vergeten, worden niet bezorgd.
  • Beoordeeld door Lambert op 7-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht te bereiken en waar is mijn pakket ??????????????????
  • Beoordeeld door Nikkie op 6-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakket zou 14 dagen geleden bezorgd worden.
Contact opnemen met post nl lukt bijna niet.
Ik zit al ruim een half uur in de wacht.
  • Beoordeeld door Lambert op 6-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

post nl heeft een storing , maar toegeven dat het zo is dat doen ze niet !
wat zeggen ze momenteel is het heel druk,ja met het zoeken naar de storing !!!!
kom op mensen wees eens eerlijk naar de klanten !
  • Beoordeeld door Klaas op 6-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Niet goed te bereiken als je pakket vermist is en dan willen ze alles weten over het pakket en wat er in zit.
Zit een streepjescode op dus vanwaar al die vragen. Mijn pakket is ergens op sorteercentrum blijven hangen
  • Beoordeeld door L Boer op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Hoe je ook probeert om op een normale manier met deze organisatie in contact probeert te komen, het draait elke keer op een drama uit.
Die zogenaamde super Robot van ze die begrijpt niets en adviseert je te bellen.
Dan ga je bellen en sta je meer dan een uur in de wacht en is er nog niets gebeurd.
Email adres of telefoonnummer is nergens te vinden !! Hoezo zijn jullie klantvriendelijk ?
Dramatisch slechte service
  • Beoordeeld door Frank op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

onbereikbaar, slechte service, geen oplossingen als er problemen zijn.
  • Beoordeeld door B Denissen op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

5 dagen terug een track and trace dat het pakket in een tijdslimiet bezorgd zou worden. Helaas niet gebeurd. Volgende dag zou het geleverd worden, wederom track and trace en tijdslimiet. Helaas! nu krijg ik al 3 dagen bezorgtijd onbekend. Via de chatbot alle gegevens doorgestuurd een nr gekregen met telefoonnummer om te bellen zodat de medewerker dan alles bij de hand zou hebben en het meteen snel kan afwerken. Nou na een uur in de wacht te zitten stop ik er maar mee. Niet iedereen heeft heel de dag de tijd om aan de telefoon te wachten.
  • Beoordeeld door Theo Martens op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Na 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan bij postnl hebben wij nog geen contact gehad.
  • Beoordeeld door katarina op 1-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

I tried to send a package to the US yesterday. Paid for the parcel and did not receive a barcode as there was a technical issue on your website. Went to the post office. Even though I showed them via internet banking that the parcel was paid without a barcode they could not send it. Since then I am trying to chat with Dan, find phone number which does not work and the whole client service is unreachable. This mistake happened on your end and I have already lost a few hours trying to correct for it. Terrible service. Will not use sending packages in the future.
  • Beoordeeld door J. van Atteveld op 31-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Het is praktisch onmogelijkjmet post.nl in contact te komen. Via Bot Daan is een lijdensweg. Mailen kan niet. en telefonisch zit je minstens 20 min in de wacht
  • Beoordeeld door Dick Drogt op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Al ruim een week blijft de post voor overige bestemmingen “vast zitten” in de oranfpje brievenbus op de Veldvliegerweg te Zaandam.
Reeds 3x contact gehad maar er gebeurd niets,
  • Beoordeeld door Yashika Jaharia op 23-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Erg vervelend als de telefoonnummer niet bestaat om ik kan niemand bereiken
  • Beoordeeld door Martha sturm op 16-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb geen vertrouwen meer met jullie berichtgeving. Eerst een melding dat het pakje bezorgd was. Wat niet het geval was. Nu vandaag de melding dat het pakje geleverd gaat worden. Het is nu 23u nog steeds geen bezorgtijd gekend.
Wanneer mag ik dit nu eindelijk verwachten ??? Ben heel misnoegd en hoop dat het zeker morgen geleverd wordt.
  • Beoordeeld door Mariska op 13-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Op 22 april ging een pakketje op reis, retour naar de webwinkel. Op 24 april gaf het een laatste keer een levensteken en sindsdien niets meer vernomen. De postnl heeft het al opgegeven en noemt het vermist.
Omdat ik niet op de hoogte was van de regels heb ik het niet aangetekend verstuurd, dit betekent dat ze een middelvinger naar je opsteken en niets voor je doen, oh ja nog wel excuses, maarja daar krijg je je geld niet mee terug…de volgende keer dus maar verzekerd versturen via dhl, of nog beter, het in een winkel met contant geld kopen
  • Beoordeeld door Caspar Heuvelmans op 11-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Als een kleuter behandeld worden.

Boek besteld via marktplaat, in ontvangst genomen maar staat al meer dan 2 weken in vertraging. Melding maken zodat er actie genomen wordt kan. 1st chat bot, zakelijk customer service reageert als volgt: "Wij kunnen helaas geen vragen van consumenten beantwoorden", en de consumenten customer service start neemt geen actie, dat moet de verzender doen! ..... zegt het protocol van postnl.

Dus er gaat iets fout en alleen de verzender mag signaal afgeven! Niet de ontvanger (die zit hierop te wachten) maar ook niet postnl zelf! Het is een kleine moeite en bedrijfskundige absoluut een verplichting om een alarm in het syteem in te bouwen die afgaat wanneer een zending te ver uitloopt. Immers, fouten wil je zo snel mogelijk in kaart brengen en oplossen voordat de klant het uberhaubt in de gaten heeft.

Contact is via mail of schriftelijk is niet mogelijk.

PTT was een heerlijk, goed lopend, nederlands bedrijf. Heimwee
  • Beoordeeld door Cor op 11-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag voor de 4e keer deze maand (april en mei) geen pakket ontvangen.
Er wordt gewoon keihard gelogen dat ze niemand thuis hebben getroffen !!!
Dus pakket weer naar post punt gebracht.
Ik ben aan huis gebonden,kan het dus niet ophalen en ben dus ALTIJD thuis !!!
Ik zou willen dat Post.nl hier tegen op gaat treden !!!!!
  • Beoordeeld door Frank van Dartel op 29-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

zeer slechte behandeling en dienst en hele trage vooruitgang in bestelling. vandaag helaas niet gehaald stond er vrijdag en met de mededeling van sorry wij hebben vertraging en doen er alles aan om het voor 22:00 uur binnen te krijgen.
Dan erna van helaas hebben wij het niet gehaald kijk hier naar nieuwe bezorging Track en Trace code maar die staat er niet. Zaterdag niet geleverd en dan bellen en dan zeggen je moet vanaf maandag 5 dagen geduld hebben. Schandalig hoe post.nl werkt en dit is nu de 25e keer dat ik zoiets mee maak onderhand. Post.nl is zeer onbetrouwbaar en zeer onfatsoenlijk ook als je dan een klacht indient
  • Beoordeeld door Carola op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het telefoonnummer is niet meer in gebruik en de knoppen op de website werken niet om een klacht in te dienen. Dus hoe dien ik nu in klacht in omdat voor de zoveelste keer een bezorger een pakketje gewoon voor de voordeur legt buiten op straat??
Bel PostNL
088 2255555