We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Budget Alles in 1? Laat ons je ervaringen met Budget Alles in 1 weten!
Beoordeel Budget Alles in 1.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Budget Alles in 1.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Budget Alles in 1? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Geen haast met je vraag aan NLE? Stuur dan een e-mail naar klanten@nlex.nl. Reactietijden zijn niet bekend bij Meteencontact.nl
Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
NLE heeft een digitale service om vragen te beantwoorden van klanten. Zoals daar zijn:
Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.
Opgezegd, volgende dag geen internet…
Budget all in one opgezegd met de afspraak een maand de tijd om over te stappen!
Vandaag al geen internet mee….
Budget all in one klantenservice zegt; fout van de medewerker, we kunnen je opnieuw aanmelden maar dat kan langer dan een week duren… dus .. nu weer terug naar geen internet! Bedankt medewerker Budget all in one! Hoezo kunnen ze dat niet oplossen?
Probleem sinds november afgelopen jaar, internet knalt er steeds uit, maar dit is niet bij hun te zien in de systemen.
Uiteindelijk na veel zeuren een monteur voor elkaar gekregen. Probleem zat in de router. Dus nieuwe router gekregen en aangesloten door de monteur, 2 maanden goed gegaan en daarna weer dezelfde problemen.
Klantenservice zeer onprofessioneel en hebben eigenlijk ook geen idee wat ze ermee aan moeten, de standaard harde reset is eigenlijk het enige wat ze op noemen, nadat dit gebeurd was ook geen televisie meer. Ook was de beloofde compensatie voor een week geen internet ineens niet meer bij hun bekend.
Na heel veel bellen het punt bereikt dat we dus weer een nieuwe router krijgen (wat het probleem dus niet op gaat lossen) en een monteur kan dan niet eerder dan over een week langs komen. Dus kortom zitten we nu weer een week zonder tv en internet…
Wanneer je vraagt om een leidinggevende of iets dergelijks is dat geen optie, blijkbaar zijn de telefonisten van de klantenservice eindverantwoordelijke.
Conclusie: blijf weg bij deze ongein!
Ik heb een alles in een contract bij Budget maar moet voor de tv apart betalen omdat dit niet gelijk met het aansluitpakket is geleverd.
Er zat in het aansluitpakket geen tv ontvanger terwijl dit wel had gemoeten en hierdoor moet ik apart voor de tv betalen terwijl dat de eerste 6 maanden niet zo was.
Ik heb hierover gebeld en ben door de mevrouw keurig geholpen maar zij kon na overleg met een leidinggevende hier helaas niets aan veranderen.
Dus ik ben zeer ontevreden over Budget want ik ben nu opgezadeld met een versnipperd contract ipv een alles in een contract.
Zit zonder internet glasvezel ligt plat en moet tot na het weekend wachten wat niet normaal is ik zit dan de gehele weekend zonder internet kan dus ook geen tv kijken er was ook geen oplossing
Lange wachttijden en ondeskundige medewerkers: geen antwoord op mijn vragen en beloofde kortingen bleken ineens onbekend.
Een paar keer gebeld maar de wachttijden zijn erg lang
Het is ontzettend lastig om aan het juiste telefoonnummer te komen. Voor oudere mensen nog lastiger. Nu ik op de website kom zie ik een DUUR 0906 nummer en dat is niet heel klantvriendelijk. Gelukkig heb ik via een omweg gebeld met 088 nummer.
Mijn ouders hadden 100% zeker 0906 nummer gebeld, maar gelukkig konden zij überhaupt niks vinden qua klantenservice.
De meneer van de klantenservice was zelf accuraat en vriendelijk! Niks op aan te merken.
Beoordeel Budget Alles in 1 Klantenservice