Budget Alles in 1 Klantenservice

Rapportcijfer Budget Alles in 1 klantenservice: 2.4 » Lees beoordelingen (14)

Bellen met Budget Alles in 1

Waarom bellen met Budget Alles in 1 Klantenservice?

  • Je wilt je contract verlengen of opzeggen.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betalingsachterstand.
  • Je hebt een technische vraag over instellingen.
  • Je hebt een vraag over de installatie van Internet of TV.
  • Je wilt een verhuizing doorgeven.

Openingstijden telefonische klantenservice Budget Alles in 1

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 19.30
  • Dinsdag 08:30 - 19.30
  • Woensdag 08:30 - 19.30
  • Donderdag 08:30 - 19.30
  • Vrijdag 08:30 - 19.30
  • Zaterdag 10:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Budget Alles in 1: 020 205 5555

  • Belkosten: Lokaal tarief

Heb jij onlangs contact gehad met Budget Alles in 1? Laat ons je ervaringen met Budget Alles in 1 weten!
Beoordeel Budget Alles in 1.

Controleer op storingen bij Budget Alles in 1.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Budget Alles in 1.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Stroom.
Controleer of er een storing is bij Budget Alles in 1

KvK gegevens Budget Alles in 1

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34297646
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017772559
  • Statutaire naam: Budget Thuis B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Budget Alles in 1?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Budget Alles in 1? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Budget Alles in 1 via e-mail.

Geen haast met je vraag aan NLE? Stuur dan een e-mail naar klanten@nlex.nl. Reactietijden zijn niet bekend bij Meteencontact.nl

Neem schriftelijk contact op met Budget Alles in 1.

Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • NLEx B.V.
  • Postbus 11950
  • 1001 GZ Amsterdam

Veelgestelde vragen Budget Alles in 1.

NLE heeft een digitale service om vragen te beantwoorden van klanten. Zoals daar zijn:

  • Hoe kan ik overstappen naar een andere provider?
  • Kan ik een andere datum voor de automatische incasso in laten stellen?
  • Op welke dag wordt de automatische incasso door NLE (Internet, Tv & Bellen) afgeschreven van mijn bankrekening?
  • Is het mogelijk om een zakelijk abonnement af te sluiten bij NLE (Internet, Tv & Bellen)?
  • Is er een andere mogelijkheid om te betalen aan NLE (Internet, Tv & Bellen) dan via automatische incasso?
Ga naar de veelgestelde vragen van Budget Alles in 1

NLE - Alles-in-1

Postadres NLE (adres)

Postbus 11950 Amsterdam 1001 GZ Nederland
Rapportcijfer Budget Alles in 1 Klantenservice: 2.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.

Beoordeel Budget Alles in 1 Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Budget Alles in 1 Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Budget Alles in 1 Klantenservice

  • Beoordeeld door Piet op 27-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Het is een kut bedrijf heb spijt dat ik bij hun in zee is gegaan, een afrader voor iedereen.
  • Beoordeeld door Karel Vermeer op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onbereikbaar. Tel nr niet in gebruik, email nergens te vinden.
  • Beoordeeld door f noyb op 24-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

dooddoeners, niet technisch, niet competent, en super slechte service. Zelfs via email zijn ze niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door L.A.Kivits op 2-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

NIET TE BEREIKEN!! Telefoonnummer op de site niet in werking, slechte installatie handleiding! Monteur besteld bij installatie ( kost 69,= plus alle bijkomende stekkertjes e.d.) Kortom IK WIL VAN overstap vanaf 28 september, binnen de 14 dagen opzegtermijn !!!!!!!!!
  • Beoordeeld door M.A.H.J. Gubbens op 13-09-2023
  • Rapportcijfer: 4

goede dag ,
bij deze dien ik een klacht in , gaat over het volgende sins 18 augustus had ik geen tv en internet.
ik heb jullie toen gebeld en kreeg nieuwe modem gestuurd, prima top.
helaas nog steeds geen verbinding geen tv en internet.
weer jullie gebeld , begrijp dat ik aller vragen moet beantwoorden . oke nu komt het jullie konden pas over 3 weken monteur sturen vindt ik echt belachelijk.
monteur geweest had het mogelijke gedaan , kon mijn niet verder helpen heeft voor mijn contact gezocht met de kpn die zijn van daag gekomen . gelukkig lag de fout niet bij mijn maar onder de grond.
mijn zoon had gezorgd dat ik via me telefoon toch tv kon kijken , kreeg meerdere malen melding dat ik te veel cb gebruikte dat jullie de boel gingen verlagen .ik heb toen nog 4x naar jullie gebeld en gezegt dat het komt omdat ik door de toestand tv kijk op me mobiel. krijg ik als antwoord , mvr komt goed ga het in orden maken we zullen mail sturen enz enz , helaas heb ik de laatste 2 weken met horten en stoten beetje tv kunnen kijken .verder hoor ik niks van jullie . voel me niet gehoord of begrepen .
jammer ik ben al van af 2017 bij jullie . hoop antwoord te krijgen op mijn klacht . vriendelijke groet maria gubbens
  • Beoordeeld door Cor Heezen op 2-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte kennis klantenservice
Denken niet oplossingsgericht
Laten je 12 dagen zonder internet en bellen zitten zonder een oplossing te regelen
  • Beoordeeld door Patricia Bemelen op 1-09-2023
  • Rapportcijfer: 8

Nadat mijn man overleden is, wilde mijn dochter de tenaamstelling van het internet abonnement wijzigen..
Het abonnement moest op mijn naam komen te staan.
Achternaam blijft hetzelfde, adres blijft hetzelfde alleen de voornaam is anders.
Alles netjes doorgegeven....
Hele internet abonnement opgezegd door budget for all
Het kan ook niet hersteld worden tot 8 september ?????
Hoezo niet?
Wij hebben niks verkeerd gedaan, de fout ligt bij u !!!
Graag herstel zsm
Ik ben zelf terminaal ziek en het internet is alles wat ik nog heb
Ik vind dit geen manier van doen
U maakt de fouten en de klant is de gedupeerde ...zeer klant onvriendelijk!!
Graag zsm reactie en herstel van uw fout !
Bedankt
  • Beoordeeld door I. Van Dijk op 23-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Opgezegd, volgende dag geen internet…

Budget all in one opgezegd met de afspraak een maand de tijd om over te stappen!
Vandaag al geen internet mee….
Budget all in one klantenservice zegt; fout van de medewerker, we kunnen je opnieuw aanmelden maar dat kan langer dan een week duren… dus .. nu weer terug naar geen internet! Bedankt medewerker Budget all in one! Hoezo kunnen ze dat niet oplossen?
  • Beoordeeld door Lennart op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Probleem sinds november afgelopen jaar, internet knalt er steeds uit, maar dit is niet bij hun te zien in de systemen.
Uiteindelijk na veel zeuren een monteur voor elkaar gekregen. Probleem zat in de router. Dus nieuwe router gekregen en aangesloten door de monteur, 2 maanden goed gegaan en daarna weer dezelfde problemen.
Klantenservice zeer onprofessioneel en hebben eigenlijk ook geen idee wat ze ermee aan moeten, de standaard harde reset is eigenlijk het enige wat ze op noemen, nadat dit gebeurd was ook geen televisie meer. Ook was de beloofde compensatie voor een week geen internet ineens niet meer bij hun bekend.
Na heel veel bellen het punt bereikt dat we dus weer een nieuwe router krijgen (wat het probleem dus niet op gaat lossen) en een monteur kan dan niet eerder dan over een week langs komen. Dus kortom zitten we nu weer een week zonder tv en internet…
Wanneer je vraagt om een leidinggevende of iets dergelijks is dat geen optie, blijkbaar zijn de telefonisten van de klantenservice eindverantwoordelijke.
Conclusie: blijf weg bij deze ongein!
  • Beoordeeld door Wil van Es op 2-02-2023
  • Rapportcijfer: 4

Ik heb een alles in een contract bij Budget maar moet voor de tv apart betalen omdat dit niet gelijk met het aansluitpakket is geleverd.
Er zat in het aansluitpakket geen tv ontvanger terwijl dit wel had gemoeten en hierdoor moet ik apart voor de tv betalen terwijl dat de eerste 6 maanden niet zo was.
Ik heb hierover gebeld en ben door de mevrouw keurig geholpen maar zij kon na overleg met een leidinggevende hier helaas niets aan veranderen.
Dus ik ben zeer ontevreden over Budget want ik ben nu opgezadeld met een versnipperd contract ipv een alles in een contract.
  • Beoordeeld door Rachida benissaid op 6-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zit zonder internet glasvezel ligt plat en moet tot na het weekend wachten wat niet normaal is ik zit dan de gehele weekend zonder internet kan dus ook geen tv kijken er was ook geen oplossing
  • Beoordeeld door Lisa op 6-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

Lange wachttijden en ondeskundige medewerkers: geen antwoord op mijn vragen en beloofde kortingen bleken ineens onbekend.
  • Beoordeeld door T VERMEER op 27-11-2022
  • Rapportcijfer: 3

Een paar keer gebeld maar de wachttijden zijn erg lang
  • Beoordeeld door Jeanette op 6-05-2020
  • Rapportcijfer: 5

Het is ontzettend lastig om aan het juiste telefoonnummer te komen. Voor oudere mensen nog lastiger. Nu ik op de website kom zie ik een DUUR 0906 nummer en dat is niet heel klantvriendelijk. Gelukkig heb ik via een omweg gebeld met 088 nummer.
Mijn ouders hadden 100% zeker 0906 nummer gebeld, maar gelukkig konden zij überhaupt niks vinden qua klantenservice.
De meneer van de klantenservice was zelf accuraat en vriendelijk! Niks op aan te merken.
Bel Budget Alles in 1
020 205 5555