Heb je een vraag maar is het buiten kantooruren? Stel deze dan via het contactformulier. Naar aanleiding van je vraag neemt een medewerker van de klantenservice telefonisch of per e-mail contact met je op. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in. Zo kunnen zij je beter helpen.
De meeste autobedrijven hebben een chat-functie op hun Facebook-pagina waarmee je direct vragen kunt stellen over bijvoorbeeld Reparatie & Onderhoud of Data Driven Services. Klik hiervoor op onderstaande groene link.
Het is vaak mogelijk om gemakkelijk contact te krijgen met een autobedrijf via Twitter. Veel bedrijven hebben een Twitter-account waar ze hun nieuwtjes en aanbiedingen tonen. Ook wordt er gebruik gemaakt van de mogelijkheid om direct te communiceren met hun klanten. Wil je dit? Klik op onderstaande groen link.
Wil je op de hoogte worden gehouden over Kia-nieuws zoals nieuwe acties, informatie over onderhoud, tips en nieuwe modellen? Schrijf je in voor de Kia-nieuwsbrief.
Beoordeel Kia Nederland Klantenservice