Bellen met FedEx

Waarom bellen met FedEx Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een zending van FedEx.
  • Je hebt een vraag over de producten/diensten van FedEx.

Openingstijden telefonische klantenservice FedEx

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met FedEx? Laat ons je ervaringen met FedEx weten!
Beoordeel FedEx.

KvK gegevens FedEx

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 69176523
  • Vestigingsnummer (KvK): 000037546767
  • Statutaire naam: FedEx Express Netherlands BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met FedEx?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met FedEx? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met FedEx via e-mail.

Geen haast met je vraag aan FedEx? Stuur dan een e-mail naar Netherlands@fedex.com. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier om een e-mail te sturen naar FedEx

Veelgestelde vragen FedEx.

Bekijk de veelgestelde vragen aan FedEx:

  •     Hoe krijg ik een FedEx account?
  •     Heb ik een FedEx account nodig om te verzenden?
  •     Hoe begin ik met online verzenden?
  •     Hoe bestel ik verzendmateriaal?
  •     Welke service gebruik ik om mijn pakket te verzenden?
  •     Welke verzenddocumenten heb ik nodig om een FedEx Express pakket internationaal te verzenden?
Ga naar de veelgestelde vragen van FedEx

Outer Aisle & FedEx- Respect the Hustle: Drive

Hoofdkantoor FedEx Nederland (adres)

Taurusavenue 111 Hoofddorp 2132 LS Nederland
Rapportcijfer FedEx Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 38 beoordelingen.

Beoordeel FedEx Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan FedEx Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door B Vermolen op 28-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht.
Ik krijg altijd een melding dat de bezorger mij niet thuis aantreft!!! Aangezien ik 24u.per dag thuis ben wil ik dat u de bezorgers eens controleert!!! De laatste keer heeft Bol.Comnog contact met jullie op moeten nemen, omdat ik weer zo'n leugenmelding kreeg.
Bovendien is er nu weer zo'n melding en hoe ik het ook probeer, het lukt me niet om in contact te komen.
De code nummers worden niet herkent. Als ik bel precies het zelfde!!
Hoe kom ik op een normale manier in contact en kom ik er achter wat voor zending het is!
  • Beoordeeld door Vanderbooren op 24-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg geen contact met FedEx , telefonisch
  • Beoordeeld door T op 22-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kunnen betalingen niet verwerken en sturen dan aanmaningen. contact hopeloos ,
  • Beoordeeld door S. Cascone op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

zeer slecht voor mensen die geen account nummer hebben
  • Beoordeeld door Henk Duijs op 16-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onbereikbaar voor klanten.
  • Beoordeeld door Brandt op 11-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht, slecht, slecht!!
  • Beoordeeld door P. Tromp op 11-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben zeer slecht te spreken over die zogenaamde klantenservice van Fedex. Je krijgt geen telefonisch verbinding want ik kan geen 'nummer' opgeven. Via iemand van de 'chatdienst' werd, voordat je goed en wel je verhaal hebt kunnen uitleggen, de verbinding verbroken en kun je weer een tijd wachten. En tijdens het wachten werd wéér de verbinding verbroken en krijg je weer de chatbot.
Mijn vader heeft een herseninfact gekregen en ligt in het ziekenhuis. Hij kan niet meer praten. Bij zijn huis probeerde Fedex een pakje af te leveren, maar er is dus niemand. Ik woon elders in een andere stad en wil fatsoenshalve regelen dat het pakje verzonden word naar mij, óf dat ik het op een servicepunt afhaal. Niet mogelijk dus!
  • Beoordeeld door Bagiran op 10-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat is dit bedrijf slecht te bereiken en wat een klote service hebben ze !!!!
Niet te geloven Zo slecht !!!

Al de derde keer de zending weken te laat , en geen reactie geen contact … en anders droppen ze je spullen zonder te tekenen zomaar voor je “ gesloten” winkel en gaan Ze weg !!!
Op aantonen van camera beelden geen reactie geen excuses… NIKS NADA ..
cijfer : nul komma nul !!!
  • Beoordeeld door Jan Berend van der wijk op 9-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een medewerker te spreken maar moet een accountnummer invoeren dat ik niet heb. Ik wil alleen weten of een mail die ik van Fedex kreeg, echt van Fedex is of dat het hier om een phishingmail gaat. Ik word van het ene naar het andere menu gestuurd en ben uiteindelijk weer waar ik aan het begin was. Waardeloos,.
  • Beoordeeld door Ter Maaten op 5-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

waardeloze service
invoeren van nummers werkt niet
niks werkt er
uitgestelde leveringen
waardeloos
  • Beoordeeld door Vayla op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik had een nalevering van een bestelling. 1e keer is het pakket is spoorloos verdwenen maar zogenaamd wel afgeleverd. Er was voor getekend door een zogenaamde steenman. Dat ben ik dus niet geweest want ik heet anders.
Bedrijf had een tweede keer de nalevering gestuurd. Dit was een breekbaar pakket en is gewoon over de schutting gegooid. Dit glazen bord heeft het dus niet overleeft. Er was niet aangebeld. Ik was de hele dag thuis. Ook niet op raam geklopt zo als gevraagd in briefje op deur.
Ik heb zelfs gecontroleerd of de bel het deed. Hij deed het.
Er is ook geen briefje achtergelaten dat het pakket over de schutting gegooid is.

Als kers op de taart kun je als ontvanger geen telefonische klacht indienen want de telefoonlijn is dom ingericht waarbij je perse een accountnummer moet hebben.
Ik ga ook het verzend bedrijf mailen dat ze een klacht in moeten dienen over bezorging want een glazen bord gooien is natuurlijk helemaal belachelijk.
Met vriendelijke groet
  • Beoordeeld door Vancleynenbreugel Ivan op 14-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

They claim the VAT but it has already been paid to the seller.
I've sent a mail with the proof, no answer !
And now they threaten me in another mail ! It's unacceptable !
  • Beoordeeld door Jennifer op 13-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een pakket uit het buitenland ontvangen en zou daar BTW en invoerrechten over moeten betalen. De hoogte van de invoerrechten kan ik niet controleren, maar de berekende BTW in het overzicht dat Fedex geeft kom neer op 27% van het aankoopbedrag ipv 21%. Probeer maar iemand te spreken te krijgen hierover. Telefonisch moet je een accountnummer hebben. Ik heb een account, maar daarin is geen nummer in te vinden. Zonder nummer kom je er niet door. Er is een live chat waarin je standaard als nr 3 binnenkomt en als je nr. 1 bent wordt de verbinding standaard verbroken.
  • Beoordeeld door mt vonhof op 9-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Fakturering is waardeloos. Alle verzendingen met VISA betaald, maar rekeningen blijven komen . Kan jullie ook niet telefonisch benaderen, Nu weer de zoveelste aanmaning voor 11.63 euro, met dreiging van juridische stappen. ALLANG BETAALD !!!
  • Beoordeeld door E.kanters op 17-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Pakket uit Barcelona is formeel geleverd maar heb niets gezien.
De handtekening op het ontvangstbewijs is vervalst
U bent telefonisch niet te bereiken ;waardeloos
  • Beoordeeld door AM op 15-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

geen persoon aan de telefoon dus ook geen uitleg kunnen geven betreffende mijn vraag
  • Beoordeeld door Jan op 1-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt geen persoon te spreken krijgen.
Alleen maar geautomatiseerde bot, mail of bel contacten mogelijk. Kafka is er niets bij.
  • Beoordeeld door Snot bv op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt op geen enkele manier contact krijgen met een medewerker(ster)
  • Beoordeeld door Ad van dijk op 25-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze telefonische helpdesk. Onmogelijk om een medewerker te spreken te krijgen ook ná 8 uur.
  • Beoordeeld door Rene op 19-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te communiceren met de klantenservice
  • Beoordeeld door kees vd loo op 30-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Slecht half uur in de wacht druk 1 voor Nederlands krijg je iemand met een Pakistaans accent in het Engels.
Klachten worden niet opgelost.
Na drie keer het pakket nog niet afgeleverd mensen in US hebben 120 dollar betaald om pakket binnen 3 dagen op adres in Nederland te krijgen.
Dus niet vandaag 30 sept opgehaald week erna belachelijk.
  • Beoordeeld door RK op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht. Je wordt constant afgescheept. Wij hebben regelmatig problemen om zendingen aan te melden. En telkens worden we afgescheept. wordt aan gewerkt of bel volgende week terug. Dit jaar al in totaal 3weken geen zendingen kunnen plaatsen. Enorme reus tegen een kleintje effect. Waardeloos bedrijf.
  • Beoordeeld door Frits Hoogerwerf op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen of onjuist antwoord op mijn vraag.
  • Beoordeeld door ANITA PHILIPPO op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

ik ben en week bezig met een verzending, heb een account aangemaakt maar krijg geen accountnummer. Kan dus niets versturen. Klantenservice zit geloof in India, kunnen niets voor me doen. Word er moedeloos van.
  • Beoordeeld door hilda de vries op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

@x naar jullie gebeld , meer dan een half wachten. Op mijn mail wordt niet gereageerd die ik vanmorgen heb gestuurd.
2x gebeld om de pakjes op te halen, geen chauffeur geweest. !!
  • Beoordeeld door Willem op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

De versturen partij controleert niet of de zending op tijd aankomt en FedEx maakt daar misbruik van door zich niet te houden aan afspraken en zijn informatiesysteem niet op orde te hebben. Een organisatie die door de EU aangepakt moet moet worden voor klantonvriendelijk gedrag.
  • Beoordeeld door Willem Moerhuis op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Tot 2x heb ik Info ontvangen over een zending maar die is niet nagekomen..
Dit is niet de 1e keer.
FedEx heeft niets te maken met de klachten van de ontvangende party, want die betalen niet( denken zij)
Schandalig hoe zij hun informatie system op orde hebben en denken daarmee weg te komen.
  • Beoordeeld door Martin van Putten op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Pakket niet bezorgd. Update is gedateerd en staat nog steeds dat het pakket gisteren wordt bezorgd. Virtual agent reageert niet. Het is onmogelijk om met ze in contact te komen. Dit bedrijf doet er alles aan om de klant op de laatste plaats te zetten.
  • Beoordeeld door a jansen op 21-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht te levering
zit te wachten en mijn pakket van een waarde van 70.000 is straks onbruikbaar
  • Beoordeeld door Arend evers op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nul
  • Beoordeeld door Arend evers op 4-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op kantoor is iets mis...
Mijn pakket is niet aangekomen...
Ik heb een week moeten bellen...
Mijn pakket was voor huwelijk klanten..
Is niet af geleverd...
Ik bel.. Bel... Bel... 5 dagen... Waar is mijn pakket?
Moet ik zelf maar ophalen per fiets is het antwoord....
  • Beoordeeld door Arend op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging is nix
  • Beoordeeld door Arend evers op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

20x gebeld... Doen alsof ze geleverd hebben.... Is niemand geweest....

Komen niet bezorgen, moet ik ophalen in de Meern op defiets vanuit Alkmaar
  • Beoordeeld door Arend evers op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Fedex houd mijn pakket en stuurd terug naar China zonder een update of bezorg afspraak
  • Beoordeeld door Arend evers op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen pakket bezorging, geen updates...
  • Beoordeeld door Bernice op 23-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeeeeer slechte klantenservice.
Telefoon word in de oor opgehangen na invoeren tracknummer. Je staat uren in de wacht zonder te weten hoeveel wachtende je bent. Levering ook slecht. Einde van de dag , zonder tijd stip!!
  • Beoordeeld door Debbie Henderson op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service, slecht bereik, levering niet op tijd! Je betaalt voor een bepaalde service en bij de klantenservice wordt er gewoon gezegd dat de zending nog niet in het land van bestemming is en daar moet je het maar mee doen.
Ik kan Fedex niet aanbevelen.
  • Beoordeeld door R. te Welscher op 29-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

kan nooit telefonisch contact krijgen.
klachten worden niet adequaat behandeld.
Bel FedEx
0800 0222 333