We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met FedEx? Laat ons je ervaringen met FedEx weten!
Beoordeel FedEx.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met FedEx? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Geen haast met je vraag aan FedEx? Stuur dan een e-mail naar Netherlands@fedex.com. Reactietijden zijn onbekend.
Klik hier om een e-mail te sturen naar FedExBekijk de veelgestelde vragen aan FedEx:
Hier kun je 24/7 terecht voor al je vragen aan FedEx.
Stel je vraag aan de virtuele assistent van FedExRapportcijfer is gebaseerd op 71 beoordelingen.
waarderloze klanten service krijgt geen persoon lijke mederwerke te spreken dus wordt het probleen niet op gelost
chat ook waardeloos
Waardeloos bedrijf wat betreft de Nederlandse situatie. Telefonisch niet bereikbaar. Tracking informatie klopt niet.
slecht
niemand persoonlijk te bereiken alleen de chatrobot! die je geen streep verder helpt alleen maar terug stuurt waar je dus niet uitkomt!
Niemand te bereiken een fantastisch AI robot die je nul verder helpt!
Onbereikbaar, zelfs als je een factuur wilt betalen. ZERO klantenservice!!!
Slechter kan niet. Een robot aan de telefoon waar je niet doorheen komt.
Zij willen iets van jou (geven je een telefoonnummer: 0800-00222333), maar je kunt ze niet bereiken.
Waardeloos
Zeer slecht als particulier niet bereikbaar.
je krijgt gewoon niemand te pakken om een kleine vraag te stellen. Met de chatbox kom je ook niet verder. allemaal dezelfde klachten, dus doe er iets aan.
De bereikbaarheid van Fedex is eigenlijk nog minder als de 1 waard.
Ik heb een dringende vraag betreffende een inkomende (spoed) zending, maar kom niet verder als die&@“€##¥#¥ “!!?? Tel robot of chat box. Ik heb nog nooit zo een waardeloze service meegemaakt. Dit gel overigens voor alle contact pogingen met Fedex. Ongeloofelijk
Ongelooflijk slécht!
Alleen maar een zich herhalende stem
Ik krijg geen medewerker te spreken
Heb een serieuze vraag
Maar kan die dus gewoon NERGENS stellen
ONTEVREDEN
De chat werkt niet (wordt beëindigd voordat je contact het met een medewerker), het telefoonnummer leidt niet tot contact zonder accountnummer (en dat heb je niet als je gewoon ontvanger en geen klant bent) en terugbelverzoeken leveren niks op. Wat een waardeloze klantenservice
Waardeloos
Ronduit belabberd en slecht.
Emails worden niet beantwoord, ik ben al maanden bezig om iemand te spreken te krijgen, wat dus niet lukt. Het is gewoon onbeschoft.
De service van FedEx wordt steeds slechter evenals de berijkbaarheid.
Zendingen die eerst tussen 11.50 en 14.00 uur geleverd zouden worden verschuiven op de dag naar 13.09 en 15.00 uur dan voor 18.00 uur en tenslotte voor het einde dag. Maar wat er ook komt geen zending.
Als je de volgende ochtend probeert te bellen krijg je een bandje waarmee je niet geholpen bent want als ontvanger heb je geen account nummer.
En dit gebeurt regelmatig, ondanks dat de leverancier verstuurd met priority en de daarbij horende hogere kosten.
Vandaar de 1 voor FedEx en dat is niet eens voor de moeite.
Geen telefonische klantenservice blijkt, optie 6 is niet bereikbaar zonder klant nummer, en de rest verwijst naar het internet, daar kan ik niet mee overweg, dus wat nu ???
ik probeer contact op te nemen met een medewerker om een zending te achterhalen wat het afleveradres nu is.
het afleveradres wordt niet weer gegeven en dit is zeer onduidelijk en niet gewenst.
het is van groot belang dat wij weten wat het afleveradres is.
het is onmogelijk om met jullie telefonisch in contact te komen en dat betreur ik ten zeerste.
dat je verplicht bent een account aan te maken om een medewerker te spreken.
graag per omgaande z.s.m. een medewerker aan de telefoon krijgen om vragen te stellen.
graag wil ik gebeld worden vnadaag op kort termijn, alvast dank
groet Frank zwaan
SLECHTE SERVICE!
NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fedex is telefonisch helemaal niet bereikbaar zonder account nummer
Waardeloos bereikbaar
Er wordt over account gesproken, maar niet wat men daarmee bedoelt. Uitgaande dat het om het nummer gaat om het pakket te volgen. Dat lijkt niet zo te zijn, erg jammer.
Heb een email gestuurd omdat ik een email van jullie heb gehad. Door gestuurd naar jullie maar geen reactie. Bellen heb ook geen zin. Als je geen nummer heeft.
Waardeloos. Waarom een computer en geen mens aan de telefoon. Mijn pakket is zogenaamd geleverd. Klopt niet. Het is er niet. Naam en ontvanger kloppen niet. Op tijdstip levering was ik thuis. Geen briefje gevonden waar dan wel is afgeleverd. Overal nagevraagd is er niet. Ook het advies om hele tuin na te kijken klopte niet. Waardeloos advies als het niet is afgeleverd. Ik ben nu overgeleverd aan computers die mij niet schadeloos stellen. Dag veel geld en cadeau voor mijn vrouw. En FedEx waarom laat je niets van je horen
Mijn pakket is 2 keer bij mij langs gekomen terwijl ik niet thuis was. Ik wil heel graag een datum kiezen voor het pakket maar ondanks dat ik heb geprobeerd een account aan te maken om de zending te verplaatsen, telefonisch contact heb geprobeerd te krijgen en geprobeerd te mailen komt er geen reactie en is het dus wachten totdat de chauffeur "een keer" toevallig langskomt als ik thuis ben. Hoe is dit in deze tijd mogelijk dat er gewoon geen contact opgenomen kan worden met een bedrijf als Fedex?
Niet te bereiken organisatie. Erg slecht. Alle keuzes van de assistent lopen dood. Zonder klant nummer kom je niet verder. Wel jammer dat jullie wel een pakket van mij hebben. Hierover wel een e-mail sturen met hierin de mededeling: voor meer info kunt u het volgende nummer bellen. Maar deze dus zo klant onvriendelijk is dat het niet werkt.
Erg jammer
Waardeloos ! Onmogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen zonder account
Jullie zijn niet eens te bellen zonnder een account nummer. Wat een SUPER SLECHTE klanten service is dit zeg!!
Klantenservice via 0800-telenfoonummer benaderd. Ik wilde meer informatie weten over mijn zending, daar op de website alleen wordt weergegeven dat het pakket nog opgehaald moet worden, terwijl dit al 27/2 is gebeurd. Via het 0800-nummer krijg je alleen een robot en enkele mogelijkheden, maar als je hier dan niet verder komt, krijg je geen mogelijkheid om een mens aan de lijn te krijgen om meer informatie te krijgen over de status van je zending.
Dat is heel vreemd, zo'n mogelijkheid zou er echt op moeten zitten.... Jammer, weet nu nog niet wat er met de zending aan de hand is en het is inmiddels 6 maart
telefonisch niet te bereiken.
zeer onpersoonlijk
Zeer slecht ik kan ze niet bedijken ook al Toet ik het code in wat ze mij vragen maar kan geen een medewerker spreken.. ik vind dit erg slecht.. ik moet een bedrag van 1,95 douane kosten betalen maar helaas heb ik geen visa of maaistro kaarten.. dus ik weet niet hoe ik dit moet oplossen daarom heb ik paar keer gebeld maar helaas krijg ik niemand te pakken.. kan iemand mijn hierbij helpen ?
Ik probeer ze te bellen, maar je hebt een accountnummer nodig om iemand aan de telefoon te krijgen. Ik heb ook al een bericht gestuurd, maar daar wordt niet op gereageerd. Waarom kun je niet gewoon de klantenservice bellen, zonder dat je een accountnummer nodig hebt.
Ik kan jullie niet telefonisch bereiken
Slecht.
Ik krijg altijd een melding dat de bezorger mij niet thuis aantreft!!! Aangezien ik 24u.per dag thuis ben wil ik dat u de bezorgers eens controleert!!! De laatste keer heeft Bol.Comnog contact met jullie op moeten nemen, omdat ik weer zo'n leugenmelding kreeg.
Bovendien is er nu weer zo'n melding en hoe ik het ook probeer, het lukt me niet om in contact te komen.
De code nummers worden niet herkent. Als ik bel precies het zelfde!!
Hoe kom ik op een normale manier in contact en kom ik er achter wat voor zending het is!
Ik krijg geen contact met FedEx , telefonisch
Kunnen betalingen niet verwerken en sturen dan aanmaningen. contact hopeloos ,
zeer slecht voor mensen die geen account nummer hebben
Totaal onbereikbaar voor klanten.
Slecht, slecht, slecht!!
Ik ben zeer slecht te spreken over die zogenaamde klantenservice van Fedex. Je krijgt geen telefonisch verbinding want ik kan geen 'nummer' opgeven. Via iemand van de 'chatdienst' werd, voordat je goed en wel je verhaal hebt kunnen uitleggen, de verbinding verbroken en kun je weer een tijd wachten. En tijdens het wachten werd wéér de verbinding verbroken en krijg je weer de chatbot.
Mijn vader heeft een herseninfact gekregen en ligt in het ziekenhuis. Hij kan niet meer praten. Bij zijn huis probeerde Fedex een pakje af te leveren, maar er is dus niemand. Ik woon elders in een andere stad en wil fatsoenshalve regelen dat het pakje verzonden word naar mij, óf dat ik het op een servicepunt afhaal. Niet mogelijk dus!
Beoordeel FedEx Klantenservice