Bellen met FedEx

Waarom bellen met FedEx Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een zending van FedEx.
  • Je hebt een vraag over de producten/diensten van FedEx.

Openingstijden telefonische klantenservice FedEx

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met FedEx? Laat ons je ervaringen met FedEx weten!
Beoordeel FedEx.

KvK gegevens FedEx

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 69176523
  • Vestigingsnummer (KvK): 000037546767
  • Statutaire naam: FedEx Express Netherlands BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met FedEx?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met FedEx? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met FedEx via e-mail.

Geen haast met je vraag aan FedEx? Stuur dan een e-mail naar Netherlands@fedex.com. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier om een e-mail te sturen naar FedEx

Veelgestelde vragen FedEx.

Bekijk de veelgestelde vragen aan FedEx:

  •     Hoe krijg ik een FedEx account?
  •     Heb ik een FedEx account nodig om te verzenden?
  •     Hoe begin ik met online verzenden?
  •     Hoe bestel ik verzendmateriaal?
  •     Welke service gebruik ik om mijn pakket te verzenden?
  •     Welke verzenddocumenten heb ik nodig om een FedEx Express pakket internationaal te verzenden?
Ga naar de veelgestelde vragen van FedEx Ga naar de veelgestelde vragen van FedEx

FedEx & UEFA Champions League, The Defining Numbers #3 - Uitblinkers onder Druk #DefiningMoments

Rapportcijfer FedEx Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 17 beoordelingen.

Beoordeel FedEx Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan FedEx Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door RK op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht. Je wordt constant afgescheept. Wij hebben regelmatig problemen om zendingen aan te melden. En telkens worden we afgescheept. wordt aan gewerkt of bel volgende week terug. Dit jaar al in totaal 3weken geen zendingen kunnen plaatsen. Enorme reus tegen een kleintje effect. Waardeloos bedrijf.
  • Beoordeeld door Frits Hoogerwerf op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen of onjuist antwoord op mijn vraag.
  • Beoordeeld door ANITA PHILIPPO op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

ik ben en week bezig met een verzending, heb een account aangemaakt maar krijg geen accountnummer. Kan dus niets versturen. Klantenservice zit geloof in India, kunnen niets voor me doen. Word er moedeloos van.
  • Beoordeeld door hilda de vries op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

@x naar jullie gebeld , meer dan een half wachten. Op mijn mail wordt niet gereageerd die ik vanmorgen heb gestuurd.
2x gebeld om de pakjes op te halen, geen chauffeur geweest. !!
  • Beoordeeld door Willem op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

De versturen partij controleert niet of de zending op tijd aankomt en FedEx maakt daar misbruik van door zich niet te houden aan afspraken en zijn informatiesysteem niet op orde te hebben. Een organisatie die door de EU aangepakt moet moet worden voor klantonvriendelijk gedrag.
  • Beoordeeld door Willem Moerhuis op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Tot 2x heb ik Info ontvangen over een zending maar die is niet nagekomen..
Dit is niet de 1e keer.
FedEx heeft niets te maken met de klachten van de ontvangende party, want die betalen niet( denken zij)
Schandalig hoe zij hun informatie system op orde hebben en denken daarmee weg te komen.
  • Beoordeeld door Martin van Putten op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Pakket niet bezorgd. Update is gedateerd en staat nog steeds dat het pakket gisteren wordt bezorgd. Virtual agent reageert niet. Het is onmogelijk om met ze in contact te komen. Dit bedrijf doet er alles aan om de klant op de laatste plaats te zetten.
  • Beoordeeld door a jansen op 21-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht te levering
zit te wachten en mijn pakket van een waarde van 70.000 is straks onbruikbaar
  • Beoordeeld door Arend evers op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nul
  • Beoordeeld door Arend evers op 4-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op kantoor is iets mis...
Mijn pakket is niet aangekomen...
Ik heb een week moeten bellen...
Mijn pakket was voor huwelijk klanten..
Is niet af geleverd...
Ik bel.. Bel... Bel... 5 dagen... Waar is mijn pakket?
Moet ik zelf maar ophalen per fiets is het antwoord....
  • Beoordeeld door Arend op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging is nix
  • Beoordeeld door Arend evers op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

20x gebeld... Doen alsof ze geleverd hebben.... Is niemand geweest....

Komen niet bezorgen, moet ik ophalen in de Meern op defiets vanuit Alkmaar
  • Beoordeeld door Arend evers op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Fedex houd mijn pakket en stuurd terug naar China zonder een update of bezorg afspraak
  • Beoordeeld door Arend evers op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen pakket bezorging, geen updates...
  • Beoordeeld door Bernice op 23-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeeeeer slechte klantenservice.
Telefoon word in de oor opgehangen na invoeren tracknummer. Je staat uren in de wacht zonder te weten hoeveel wachtende je bent. Levering ook slecht. Einde van de dag , zonder tijd stip!!
  • Beoordeeld door Debbie Henderson op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service, slecht bereik, levering niet op tijd! Je betaalt voor een bepaalde service en bij de klantenservice wordt er gewoon gezegd dat de zending nog niet in het land van bestemming is en daar moet je het maar mee doen.
Ik kan Fedex niet aanbevelen.
  • Beoordeeld door R. te Welscher op 29-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

kan nooit telefonisch contact krijgen.
klachten worden niet adequaat behandeld.
Bel FedEx
0800 0222 333
(Gratis)