Heb je een vraag aan de helpdeskservice van dit autobedrijf? Je kan 24 uur per dag een mail sturen. Sommige autobedrijven kunnen binnen enkele uren of zelfs minuten op e-mails reageren, terwijl andere bedrijven enkele dagen kunnen duren. Als je vraag dringend is, kun je overwegen om contact op te nemen met het autobedrijf via de telefoon om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk een reactie krijgt.
De meeste autobedrijven hebben een chat-functie op hun Facebook-pagina waarmee je direct vragen kunt stellen over bijvoorbeeld Reparatie & Onderhoud of Data Driven Services. Klik hiervoor op onderstaande groene link.
Interessante artikelen over de autobranche lezen? Volg dit bedrijf op Twitter voor de meest recente ontwikkelingen en nieuwste producten. Zo mis je niets in de autobranche! Om up-to-date te blijven; klik om op onderstaande groene link om naar hun Twitter pagina te gaan.
Veel autobedrijven hebben een contactformulier in het leven geroepen waarmee je contact kunt opnemen met de klantenservice. Om dit formulier in te vullen klik je op onderstaande groene link. Vervolgens ga je naar de blauwe button “Stel jouw vraag” een contactformulier verschijnt.
De Leukste foto’s van activiteiten van dit autobedrijf kun je terugvinden op Instagram. Je kan hen hier volgen door op onderstaande groene link te klikken.
Beoordeel Wittebrug B.V. Klantenservice