We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Peter Hahn? Laat ons je ervaringen met Peter Hahn weten!
Beoordeel Peter Hahn.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Peter Hahn? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
U kunt 24 uur per dag digitaal contact zoeken met de klantenservice van Peter Hahn. Het e-mailadres dat u hiervoor kunt gebruiken is service@peterhahn.nl. Een medewerker zal tijdens kantooruren zo snel mogelijk reageren.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Peter HahnScroll naar beneden om het contactformulier van Peter Hahn in te vullen. het is heel eenvoudig, volg de aanwijzingen op het scherm en klik op 'Verzenden'.
Ga naar het contactformulier op de website van Peter HahnWilt u een brief sturen naar Peter Hahn? Gebruik hiervoor het volgende adres:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Peter Hahn? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:30 en op zaterdag van 09:00 - 18:00 uur kan je snel een reactie van Peter Hahn verwachten.
Klik hier voor contact met Peter Hahn via Facebook Messenger.Lees de veelgestelde vragen op de website van Peter Hahn. Bijvoorbeeld:
Voor nog meer informatie over het assortiment, mode-inspiratie, nieuwe ideetjes en om ervaringen delen kunt u terecht op de Facebookpagina van Peter Hahn. Tevens kunt u vragen stellen aan de klantenservice van Peter Hahn:
Wilt u op de hoogte worden gehouden door Peter Hahn? Meld u aan voor de nieuwsbrief. Voer uw e-mailadres in en klik op de zwarte button 'Aanmelden'.
Meld je aan voor de Peter Hahn nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 18 beoordelingen.
verschillende keren klantenservice proberen te bellen. Elke keer is er verbinding met een welkomswoord en het bekende muziekje maar daarna wordt steevast de verbiding verbroken en krijg ik als melding dat er geen 'service' is.
ben een goede klant kan maar geen bestelling plaatsen telefonish niet te bereiken wat is er aan de hand bestaat peter hanh nog????
Ik bestelde een artikel dat volgens de bon direct leverbaar was. Drie maal daarover gebeld (1x 46 minuten, 1 x 75 minuten 1 x 59 minuten).
De eerste twee keer werd gezegd dat het artikel in die week zou worden opgestuurd. Vandaag, de derde keer, hoor ik dat het artikel is uitverkocht en niet meer leverbaar is. Ik ben helemaal klaar met Peter Hahn, had betere ervaringen in het verleden.
ALS IK BIJ PETER HAHN WERKTE ZOCHT IK METEEN EEN ANDERE BAAN!! ZOVEEL KLACHTEN OP EEN DAG, DAAR WORD JE ALS WERKNEMER TOTCH TURELUURS VAN.
Elf juni 2023 een bestelling geplaatst. Tot op heden (elf dagen later!) niets ontvangen. Zowel gisteren als vandaag door de klantenservice met een kluitje in het riet gestuurd: neemt u gerust contact op met Post.nl of hun afhaalpunt. Ik heb echter geen track en tracé code of niets. Weet niet eens waar Peter Hahn het pakket ter bezorging heeft aangeboden of wanneer. Voel me als klant niet serieus genomen en gewoon belazerd.
50 min aan de telefoon, geen contact gekregen. Is er maar 1 telefoniste of zijn er zoveel klachten???
Waardeloze service!
Niet bereikbaar!!!’
Ik doen een rekening in voor alle minuten die ik in de wacht heb gestaan.
Heb veel goede ervaringen gehad met bedrijf maar nu dus niet
ML van der Lugt
Ben drie kwartier aan fe telefoon, drie kwartier "alle lijnen zijn bezet", dit klopt niet
.of er zit 1 persoon aan de telefoon of ze zitten telang aan het koffie drinken. Heb een belangrijke medeling graag spoedig contact
Ik heb meer dan een half uur aan de telefoon gezeten voordat ik een vriendelijke mevrouw hoorde zeggen dat door het wijzigenvan het systeem ik nog een week (was al 2 weken) moest wachten. Er is nog steeds niks bezorgd. Wel heb ik een kortingsbon toegestuurd gekregen maar die was geldig tot 31 mei terwijl ik hem vandaag heb ontvangen.
zeer slecht bereikbaar per telefoon en na 6 weken nog steeds geen levering ontvangen (maximale leveringstermijn al 10 dagen overschreden)
Peter Hahn is telefonisch vrijwel onbereikbaar, Gemiddelde wachttijd is 30 minuten!
Na gedane bestelling wordt niets meer vernomen. Diverse keren geprobeerd duidelijkheid te krijgen. Mijn bestelling zit al 2 weken in de verzending...??
Heel klantonvriendelijk!
Broek besteld per telefoon - na 14 dagen geen enkele reactie -
ELDERS DE BROEK GEKOCHT.!!!!
Sneackers besteld - ook telefonisch -( snibbige antwoorden) - na 1 week nog geen
reactie. Geen bevestiging van mijn order.
TELEFOON-SERVICE bij jullie werkt absoluut niet.
heb 19.05.2023 GABOR sneakers besteld in zandkleur - maat 40
Prijs 125,00 euro met 15% korting is 106,25
Klantnr; 29075801.
Niets meer gehoord - geen bevestiging van bestelling -
weet niet wanneer pakje bezorgd wordt.
Peter Hahn heeft duidelijk geen idee wat service is!
Jullie zijn niet bereikbaar. Jammer. Ik doe een bestelling. Jullie leveren een week te laat zodat mijn bestelling nu niet mee kan op vakantie en vervolgens niet kan worden afgehaald omdat ik op vakentie ben. Afhaalpunt wil het niet bewaren en atuurt het retour naar jullie. Wat nu?
Wacht nu meer dan 2 weken op mijn geld van een retourgestuurd artikel. 2 x de klanten service hierover gesproken. Oh meneer, ik maak het meteen aan u over ( 2 x toegezegd) nog steeds niets ontvangen.
Klanten service is niet meer telefonisch te bereiken. 1 x verbroken na melding.
Zeer slechte ervaring hiermee.
Stop met die stroom aan boeken en folders en neem daarvoor meer personeel aan.
Bestelling was direct leverbaar. 2 weken later nog niets ontvangen. E mail gestuurd, een automatisch antwoord . Telefonisch niet bereikbaar. Dit kan ik geen service noemen.
Geen contact mogelijk en bestelling is niet geleverd, terwijl op de website stond dat het artikel leverbaar was.
Verzocht om terugbetaling van de ideal betaling..... geen respons.....
zeeeeer slecht. Jullie zijn gewoon onbereikbaar. Emails worden pas na 2 á 3 weken beantwoord en telefonisch is er geen doorkomen aan!!!!!!!!!
Beoordeel Peter Hahn Klantenservice