Bol.com Klantenservice

Rapportcijfer Bol.com klantenservice: 2.4 » Lees beoordelingen (52)

Bellen met Bol.com

Waarom bellen met Bol.com Klantenservice?

  • Voor vragen over een geplaatste bestelling.
  • Voor vragen over retourzendingen.
  • Voor vragen over je Bol.com account.
  • Voor vragen over E-readers.
  • Voor informatie over een product.

Openingstijden telefonische klantenservice Bol.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Bol.com: 030-3104999

  • Belkosten: Lokaal tarief

Heb jij onlangs contact gehad met Bol.com? Laat ons je ervaringen met Bol.com weten!
Beoordeel Bol.com.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Bol.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Bol.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Bol.com
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Bol.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 32147382
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015977951
  • Statutaire naam: bol.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bol.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bol.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Bol.com via een contactformulier.

E-mailen met Bol.com kan via een contact formulier op de website van Bol.com. Je moet wel eerst uitvoerig aangeven waarover je een vraag wilt stellen daarnaast is het handig bestelnummer en/of factuurnummer bij de hand hebt.

Ga naar het contactformulier op de website van Bol.com Ga naar het contactformulier op de website van Bol.com

Chat online met Bol.com.

Bij Bol.com kun je online chatten met een medewerker. Het is niet geheel duidelijk wat de openingstijden van de chat zijn. Wil je met een Bol.com mederwerker chatten? Klik dan op onderstaande link en vervolgens op de "Start een live chat" link.

Start een chat met Bol.com Start een chat met Bol.com

Neem contact op met Bol.com via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Bol.com klantenservice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier alle dagen van de week, 24 uur per dag bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Bol.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Bol.com:

  • Waar is mijn pakketje?
  • Ik wil iets retourneren
  • Ik wil met cadeaubon betalen
  • Wat is de status van mijn retourzending?
  • Ik heb een bescadigd artikel. Wat moet ik doen?


Je kan ook antwoord vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Retouren & annuleren
  • Betalen
  • Bestellen
  • Bezorgen
  • Garantie & reparatie
  • Cadeaubon
  • E-readers & E-books
  • Zelf verkopen
  • Account & Voorwaarden
  • Bedrijfsgegevens
Ga naar de veelgestelde vragen van Bol.com Ga naar de veelgestelde vragen van Bol.com

Dien een klacht in bij Bol.com.

Bol.com geeft zelf het advies om te bellen als je een klacht hebt. Maar je kunt ook een brief schrijven als je hieraan de voorkeur geeft. Stuur je brief naar het volgende adres:

  • Bol.com BV
  • T.a.v. Afdeling Klachten
  • Postbus 8080
  • 3503 RB Utrecht
  • Nederland

Bol.com vraagt ook om de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • Bestelnummer
  • Casenummer*

*Let op! Op de website van Bol.com staat dat je een zogenaamd "casenummer" moet vermelden. Dit is een nummer dat je krijgt toegewezen nadat je contact hebt gehad met de klantenservice van Bol.com. Indien je dus nog geen contact hebt gehad met Bol.com dan beschik niet over een casenummer. In dit geval is het niet geheel duidelijk of je klacht in behandeling zal worden genomen.

Neem contact op met Bol.com via Facebook.

Via de Facebook pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00.

Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook.

Neem contact op met Bol.com via Twitter.

Via de Twitter pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00. @bol_com

Klik hier voor contact met Bol.com via Twitter. Klik hier voor contact met Bol.com via Twitter.

bol.com - De winkel van overal op voorbereid (NL)

Rapportcijfer Bol.com Klantenservice: 2.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 52 beoordelingen.

Beoordeel Bol.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bol.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Hofman op 30-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil de reden geven dat ik account gesloten heb.ik heb persoonlijk vete met DHL.een bezorger kent mij persoonlijk en is aan de deur geweest in zijn vrije tijd mij te komen bedreigen.daarom kan ik niet zelf meer kopen bij bol maar gebruik ik account van vriendin.al7x schrijft hij de smoes dat ik niet thuis was.ik zit te wachten op de tijd dat men zou komen.maar er komt niemand.bol kon mij niet garanderen dat uitsluitend Postnl mijn bestelling bezorgd
  • Beoordeeld door Ida Ruigrok Peeters op 20-07-2022
  • Rapportcijfer: 6

slecht te bereiken
  • Beoordeeld door Brandtner op 28-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wordt niet gereageerd op mailtje met klacht. Ook niet na telefonisch contact.
  • Beoordeeld door Harmina Koopmans op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 10

Snel en prima geholpen
  • Beoordeeld door Ali op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 10

Jullie zijn goed dat jullie mij helpen
  • Beoordeeld door Massa carine op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik word niet geholpen met een probleem.... Ik word gewoon aan t lijntje gehouden ondanks heel veel bestelling en gedaan in het verleden...
  • Beoordeeld door Piet de Waard op 10-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zit vanaf 14 januari met een kapotte inductiekookplaat. Na heel veel telefonisch contact en allerlei loze beloftes en beloofde reparatie. Die iedere keer uitgesteld wordt omdat het onderdeel niet binnen is. Krijg ik het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Kortom wat een ontzettend slechte services van bol.com
  • Beoordeeld door Jo Rubens op 6-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een Nespresso koffiezet besteld: Dit toestel aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag.

Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???)

Oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg.
Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug.

Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen.

Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier.

Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak.

Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet.

Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

Dit apparaat valt binnen de garantietermijn van 2 jaar.
Dus:

= Repareren of -als dat te ingewikkeld blijkt te zijn dan wil ik een commerciële oplossing: Geld terug of een tegoedbon zodat ik =bij Bol.com= een ander apparaat kan bestellen.
De voorgestelde öplossing" die er op neer komt "Bekijk het maar"is Bol.com onwaardig. Ik ben er jarenlange klant maar dit accepteer ik niet.
  • Beoordeeld door Buta Maria Cecilia op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 5

Beste,

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Mvg.
  • Beoordeeld door Véronique De Visscher op 9-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niemand aan de lijn te krijgen voor een klacht!
  • Beoordeeld door Ben Knipping op 17-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nieuwe Medion laptop gekocht oktober 2020, met Windows, bij Bol.com.
Laptop heeft tot op heden niet gewerkt, en staat in doos op zolder.
Tot 3 maal toe Microsoft gebeld en mijn computer laten onderzoeken, via Remote, nadat hij het weer deed.
Conclusie Microsoft na 2 dagen van ongeveer 3 uur onderzoek, opnieuw installeren enz.
Computer heeft geen geldige licentie, of er moet bij eerdere reparatie veel hardware zijn veranderd.
Laptop werd geleverd met kras in het scherm, was van een Duitse klant, geen Windows geïnstalleerd, en geen licentie.
Inmiddels zitten we in november 2021, dus heb nog “verlengde garantie” van Bol.com van ongeveer 10 maanden.
Zowel Bol.com als Medion/Lenovo (Chinees) hebben totaal geen garantiebeleid.
Zowel negeren ze de fabrieksgarantie als ook de wettelijke garantie.
Via mijn advocaat tot 2 maal toe aanmaningen verstuurd, geen enkele reactie, wat ik al verwacht had.
Zeer onbeschofte behandeling, telkens van kastje naar muur gestuurd.
Goede samenwerking tussen Bol.com en Medion/Lenovo,
Krijgen met hun beleid, GELD voor hun waar, ipv waar voor MIJN geld. Ga door op jullie ingeslagen weg!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Ben Knipping op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb 14 maanden geleden Medion laptop gekocht bij Bol.com
Tot op heden heeft hij nog niet gewerkt.
Na lange tijd van reageren, heb ik advocaat ingeschakeld.
Bol.com wenste geen contact meer met mij, omdat ik had advocaat ingeschakeld.
Tot 2 maal toe aanmaningen gestuurd, ook naar Medion
Totaal geen reactie van beide bedrijven, (advocaat, zeer ontdaan)
Nu is de laptop, welke ik een ontbinding voor vroeg, alsnog stukje gerepareerd.
Echter wel met kras in scherm en zonder Windows 10 met licentie.
Microsoft is 2 middagen met mij bezig geweest. (Namen laptop over, Remote)
Resultaat: geen licentie, moest nieuwe licentie kopen of er was teveel veranderd.
  • Beoordeeld door joop Martinali op 12-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op t moment ik iets bestelde verscheen net voor afrekenen of het pakket naar ander adres moest dan opdrachtgever. Ja dat heb ik duidelijk ingevuld. Docht toen de betaling had plaatsgevonden stond er doodleuk we leveren het morgen af op mijn betaaladres. U kunt nu niets meer wijzigen. Maar in de site stond ook de leverancier en daar heb ik nog het adres kunnen wijzigen die heeft dat bevestigd. Nu echter de post.nl bezorgen wou vond die mijn niet thuis met bericht in bus wordt afgegeven morgen om 1500 u bij primera de Bus te Helmond. Ja en toen kookte ik over. Daarom deze klact maar ook dat jullie verwijzen naar n robot die niets snapt en daarna naar .n chat met Naoul die mij niet kan helpen en mij verwijst naar leverancier maar ik vind dat jullie dat moeten verzorgen Ik heb alleen met BOL temaken dus regel het maar want dit is hutspot
  • Beoordeeld door Harm scholten op 10-11-2021
  • Rapportcijfer: 4

de klanten service was zeer slecht voor mij te bereiken
  • Beoordeeld door A.K.Oudman op 27-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Als trouwe klant heb ik nu een lege doos retour gestuurd. Belachelijk. Volgens PostNL heeft het pakket het zelfde gewicht als het retour. Na 4 verschillende medewerkers blijft men bij hun mening. We sturen u een doos kunt u het alsnog opsturen. Dus ik de bedrieger. Schandalig!!! Wat een een ... bedrijf.
  • Beoordeeld door H. de Weerd op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Paar maanden geleden ben ik lid geworden van Select, met de voordelen..bezorging wanneer je wilt en geen bezorgkosten! Wat kwam ik gisteren bedrogen uit: ik had 4 artikelen besteld en kreeg gewoon te horen dat ze vrijdag bezorgd worden, wat ik eigenlijk helemaal niet wil!! En het 1e artikel was 14,95 euro, pas bij het 2e artikel kreeg ik te lezen..u hoeft nu geen bezorgkosten te betalen?!?!
Jullie maken dus helemaal niet waar, wat jullie beloven!!
VALSE voorlichting, mensen geld aftroggelen en je niet aan de regels houden die jullie zelf hebben gemaakt!!
Het lijkt erop dat het daar gewoon een zooitje is, zal eens kijken of ik daar verder vermelding van kan maken, zodat er niet meer mensen intrappen en mensen gewaarschuwd zijn
  • Beoordeeld door Sharon van Beek op 16-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht klantenservice komt niet met echte oplossingen. Bol.com houd zich niet aan de Nederlandse wet. Als het gaat overlevering van producten
  • Beoordeeld door Joubrel op 28-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice bol.com is onbereikbaar ik probeer sinds een week bestelling in winkelwagen te plaatsen en dat lukt niet vanwege technische storing. Ik probeer te chatten of mail formulier maar onbereikbaar.
  • Beoordeeld door Anneke de groot op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 10

top ik ben geweldig geholpen zeer vriendelijk wat een services
  • Beoordeeld door Steuckers op 30-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik kan mijn bestelling al enkel dagen niet plaatsen. Kabelhaspel 0 meter 22 euro
  • Beoordeeld door anna op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

pakje besteld en betaald al een week proberen contact te krijgen want het pakje staat nog steeds in het depot alles tevergeefs, 5 x gemaild 10 keer billy spijtig, geen zin meer om ooit nog bij bol.com te bestellen .persoonlijk aanspreekpunt niet mogelijk , altijd Billy met dezelfde vragen , ik het het gehad met Billy, ik zou heel graag mijn pakje ontvangen.
groeten
anna
  • Beoordeeld door F van Koetsvel op 17-06-2021
  • Rapportcijfer: 4

Verpakking is ca. 10x groter dan het bestelde. Daarom drijgt het te kort aan papier groot te zijn
  • Beoordeeld door Julia van b op 8-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zolang bolcom bijna 1 euro per minuut laat betalen voor contact met iets wat een service is, namelijk klantenservice, krijgt bolcom van mij een 1.
  • Beoordeeld door R op 25-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen service geleverd tot nu toe.
Pakket zoek, geen geld retour ontvangen. Al 3 weken bezig om dit te regelen. Moet steeds 2 dagen wachten, opnieuw bellen nog geen oplossing
  • Beoordeeld door Ton op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gelijk gesteld met fraudeurs

Ik ben al tijden een goede klant, betaal altijd achteraf. Nooit een probleem gehad en altijd op tijd betaald. Ook een vriezer van over de €500 ging prima en zonder problemen. Vandaag 04-05-2021 wilde ik een laptop bestellen. Ook net over de €500. Achteraf betalen ging niet, via de chat navraag gedaan en kreeg te horen dat ik gelijk gesteld wordt met fraudeurs. Ik ben volgens de "dame" bestempeld als fraudeur omdat ik een laptop wilde bestellen via achteraf betalen. Daarbij was ze zeer onbeschoft en kortgebonden. Dit is de dank voor een goede klant te zijn en altijd op tijd betalen. Er is vanuit bol een reactie gekomen, een hoop nutteloze en niet relevante woorden. Maar GEEN oplossing tot nu toe. Bij een vervolg reactie weer een hoop loze woorden en weer geen oplossing. Ze vinden mij geen fraudeur maar behandelen mij wel als zodanig.Omdat er in het verleden wel eens fraude is gepleegd ziet bol dus alle klanten gelijk aan fraudeurs en hebben de regels aan die fraudeurs voor alle klanten aangepast. Wel wenste de medewerker mij een prettige dag. Daar heb je niets aan als je tot op je bot beledigd bent en geen oplossing wordt geboden!
  • Beoordeeld door Albert op 19-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 2 x contact gehad, voor ophalen step, maar geen oplossing gekregen. Ook centjes niet terug @
  • Beoordeeld door Michelle op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben niet tevreden over de klanten service Bol.com bestellingrn en aanbod is goed maar de bezorging is 3 keer niks die lamzakken van koerierdienst zijn te lam om aan de deur te komen en sturen vrolijk rrn mail met We hebben u gemist!!!
De rotte leugenaars
Als je dan de klantenservice belt omverhaal te halen nou mooi niks die trutten doen niks en een leidinggevende krijg je niet te spreken.
Bah bah stelletje amateurs
  • Beoordeeld door Monique op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze klantenservice
Doen helemaal niks terwijl je met bewijzen komt ect zeggen ze nog er niks aan te kunnen doen en een manager of leidinggevende krijg je niet te spreken den sluiten ze het gesprek of chat waardeloze service.!!
  • Beoordeeld door KellyyC op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op 19 januari heb ik mijn bestelling mogen ontvangen. Echter deze bleek bij het 1e gebruik al defect. In verband met de garantie is dit defect gemeld op 21 januari en op 23 januari is het product geretourneerd. Het defecte product zou daarna op 2 februari zijn aangekomen bij de leverancier BCC. Op 9 februari is dit product echter weer door mij retour ontvangen ivm de afwijzing van BCC. BCC geeft aan dat het gaat om een hygiene product en dat het derhalve niet geretourneerd mag worden.

1. Er is een bestelling gedaan bij BOL.COM en er dient naar aanleiding daarvan een deugdelijk product te worden geleverd. Bol.com geeft op de site aan dat een defect artikel binnen retourtermijn kan worden teruggestuurd waarna er een nieuwe kan worden besteld, zie bijlage. Bol.com meldt daarnaast lid te zijn van Thuiswinkel.org en dat bol.com ervoor zorgt dat je bij elke aankoop, ook bij partners die geen lid zijn, vergelijkbare waarborgen krijgt. BCC is overigens lid van Thuiswinkel.org.

2. Zowel Bol.com als BCC zijn verplicht een deugdelijk product te leveren, danwel het defecte product te repareren. Het is niet aan de consument om daar extra kosten voor te maken (dus geen benzinekosten maar ook geen verzendkosten). En het is dan ook absurd dat BCC het defecte product terug stuurt naar de consument!
Deze situatie staat overigens niet op zichzelf. Als je op het internet kijkt, dan gebeuren dit soort dingen vaker en dit komt de betrouwbaarheid van winkelen bij Bol.com dan ook niet ten goede. De consumentenbond geeft dan ook aan dat Bol.com in dit soort situaties zijn verantwoordelijkheid moet nemen en niet naar de partners moet doorverwijzen, zie bijlage. In dit geval is er besteld en betaald bij Bol.com en heeft de consument dan ook een overeenkomst gesloten met Bol.com.

Dit probleem is nog steeds niet opgelost.
  • Beoordeeld door willempje op 30-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

bestelling gedaan via bol.com op 19 januari. krijg steeds bericht dat mijn pakje verstuurd is.
Kan op de site van bollie alleen chatten met robotje .
super slecht . een half jaar geleden kon je nog gewoon bellen.
Dit is mijn laatste bestelling geweest. Uit principe bestel ik alleen bij web chops
waar ik ook persoonlijk contact mee kan hebben.
  • Beoordeeld door Radder op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een waardeloze service
Ring Bell pro voor de tweede
Keer kapot maar valt net buiten de garantie ( 18-08-2020 ) wat is dan je verwachtingspatroon ? Je wordt in de wacht gezet en ze doen verder niks !!!! Zwaar teleurgesteld!!!!!!!
  • Beoordeeld door Wendy Bakker op 4-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

ten eerste krijg ik geen contact met bol.com . van alles al geprobeerd en als ik wil bellen dan wordt het FaceTime . dat wil ik niet .
ten tweede kan ik geen recensies plaatsen . krijg steeds weer te horen dat de naam al in gebruik is . ook als ik andere namen gebruik . de computer blijft steeds weer hetzelfde vragen . zeer frustrerend . ik heb twee zeepdispensers gekocht en beide zijn stuk gegaan . er is ook een andere zeepdispenser nu te koop voor ongeveer 45 euro die een half jaar geleden nog 10 euro was jaren lang bij kruidvat , maar alleen nog te koop is bij bol.com . dat vind ik echt niet kunnen .
  • Beoordeeld door De Regge Geert op 5-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil weten hoe je een defect uurwerk moet terugsturen. Maar je krijgt altijd die dwaze chatbillie. En die begrijpt het niet en telkens opnieuw moet je het herhalen en geraak je geen stap verder !!
  • Beoordeeld door Arnoldus Nusink op 27-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb op 19-08-2020 een pakketje retour gestuurd via een AH afleverpunt en daar tot op heden 27-08-2020 nog niets van vernomen. PostNL meldt: "Bezorgtijd nog onbekend. Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL". Palletkussenwinkel.nl, de bedoelde ontvanger van het pakketje, meldt nog niets te hebben ontvangen. Dus kennelijk wordt het pakketje vastgehouden op een verzamelpunt van bol.com, met de bedoeling om de zaak zo veel mogelijk te vertragen.
  • Beoordeeld door Anita op 21-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht va mei bezig met klacht . 100 mw gesproken onderhand. Hoofdkantoor zou belken nou niet dus

Bestel niks meer daar ben dr klaar mee
  • Beoordeeld door Peter Hamelijnck op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg constant van die vervelende berichten op bovenstaan emailadres van ene Tom Peters dat ik een prijs heb gewonnen.
Stop daar aub eens mee, geen interesse
  • Beoordeeld door Patrick Rutten op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Het is zeer moeilijk om een contact mail te versturen, het formulier blijft vragen om de reCHAPTA, Dit is een waardeloos systeem wat niet echt klantvriendelijk is, maar misschien is dit de bedoeling?

Met vriendelijke groet,
Patrick Rutten
  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
  • Beoordeeld door Philippe op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

Waardeloos de chat bot, en de klantenservice via alleen bereikbaar via 0906 nr
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)