Bellen met Bol.com

Waarom bellen met Bol.com Klantenservice?

  • Voor vragen over een geplaatste bestelling.
  • Voor vragen over retourzendingen.
  • Voor vragen over je Bol.com account.
  • Voor vragen over E-readers.
  • Voor informatie over een product.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Bol.com: 030-3104999 .
  • Belkosten: Lokaal tarief

Neem contact op met Bol.com via Twitter.

Via de Twitter pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00. @bol_com

Klik hier voor contact met Bol.com via Twitter. Klik hier voor contact met Bol.com via Twitter.

Neem contact op met Bol.com via Facebook.

Via de Facebook pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00.

Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook.

Chat online met Bol.com.

Bij Bol.com kun je online chatten met een medewerker. Het is niet geheel duidelijk wat de openingstijden van de chat zijn. Wil je met een Bol.com mederwerker chatten? Klik dan op onderstaande link en vervolgens op de "Start een live chat" link.

Start een chat met Bol.com Start een chat met Bol.com

Neem contact op met Bol.com via een contactformulier.

E-mailen met Bol.com kan via een contact formulier op de website van Bol.com. Je moet wel eerst uitvoerig aangeven waarover je een vraag wilt stellen daarnaast is het handig bestelnummer en/of factuurnummer bij de hand hebt.

Ga naar het contactformulier op de website van Bol.com Ga naar het contactformulier op de website van Bol.com

Dien een klacht in bij Bol.com.

Bol.com geeft zelf het advies om te bellen als je een klacht hebt. Maar je kunt ook een brief schrijven als je hieraan de voorkeur geeft. Stuur je brief naar het volgende adres:

Bol.com BV
t.a.v. Afdeling Klachten
Postbus 8080
3503 RB Utrecht
Nederland

Bol.com vraagt ook om de volgende gegevens te vermelden:

Naam
Adres
Woonplaats
Bestelnummer
Casenummer*

*Let op! Op de website van Bol.com staat dat je een zogenaamd "casenummer" moet vermelden. Dit is een nummer dat je krijgt toegewezen nadat je contact hebt gehad met de klantenservice van Bol.com. Indien je dus nog geen contact hebt gehad met Bol.com dan beschik niet over een casenummer. In dit geval is het niet geheel duidelijk of je klacht in behandeling zal worden genomen.

bol.com - De winkel van overal op voorbereid (NL)

Rapportcijfer Bol.com Klantenservice: 2.3
2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 21 stem(men).

Beoordeel Bol.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bol.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Wendy Bakker op 4-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

ten eerste krijg ik geen contact met bol.com . van alles al geprobeerd en als ik wil bellen dan wordt het FaceTime . dat wil ik niet .
ten tweede kan ik geen recensies plaatsen . krijg steeds weer te horen dat de naam al in gebruik is . ook als ik andere namen gebruik . de computer blijft steeds weer hetzelfde vragen . zeer frustrerend . ik heb twee zeepdispensers gekocht en beide zijn stuk gegaan . er is ook een andere zeepdispenser nu te koop voor ongeveer 45 euro die een half jaar geleden nog 10 euro was jaren lang bij kruidvat , maar alleen nog te koop is bij bol.com . dat vind ik echt niet kunnen .
  • Beoordeeld door De Regge Geert op 5-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil weten hoe je een defect uurwerk moet terugsturen. Maar je krijgt altijd die dwaze chatbillie. En die begrijpt het niet en telkens opnieuw moet je het herhalen en geraak je geen stap verder !!
  • Beoordeeld door Arnoldus Nusink op 27-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb op 19-08-2020 een pakketje retour gestuurd via een AH afleverpunt en daar tot op heden 27-08-2020 nog niets van vernomen. PostNL meldt: "Bezorgtijd nog onbekend. Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL". Palletkussenwinkel.nl, de bedoelde ontvanger van het pakketje, meldt nog niets te hebben ontvangen. Dus kennelijk wordt het pakketje vastgehouden op een verzamelpunt van bol.com, met de bedoeling om de zaak zo veel mogelijk te vertragen.
  • Beoordeeld door Anita op 21-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht va mei bezig met klacht . 100 mw gesproken onderhand. Hoofdkantoor zou belken nou niet dus

Bestel niks meer daar ben dr klaar mee
  • Beoordeeld door Peter Hamelijnck op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg constant van die vervelende berichten op bovenstaan emailadres van ene Tom Peters dat ik een prijs heb gewonnen.
Stop daar aub eens mee, geen interesse
  • Beoordeeld door Patrick Rutten op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Het is zeer moeilijk om een contact mail te versturen, het formulier blijft vragen om de reCHAPTA, Dit is een waardeloos systeem wat niet echt klantvriendelijk is, maar misschien is dit de bedoeling?

Met vriendelijke groet,
Patrick Rutten
  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
  • Beoordeeld door Philippe op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

Waardeloos de chat bot, en de klantenservice via alleen bereikbaar via 0906 nr
  • Beoordeeld door Bob op 28-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

Dramatisch robot chat kontakt
  • Beoordeeld door E.Been op 28-05-2020
  • Rapportcijfer: 2

Zeer matig klantenservice.Medewerkster geef verschillende antwoorden i.p.v. een duidelijk en helder antwoord( onwetendheid?)
en wat is allerergste ,het probleem was niet opgelost.
Ik als jarenlang klant geweest, heb ik zelf de leverancier naar België moeten bellen om een antwoord over de levering van mijn bestelling te krijgen.Online chat hetzelfde verhaal.Totaal geen interesse om het probleem op te lossen.Een groot teleurstelling.
  • Beoordeeld door Stephan op 27-02-2020
  • Rapportcijfer: 8

8. Prima rokersdame aan de lijn gehad. Verkeerd artikel ontvangen, maar werd zeer goed opgepakt. Morgen heb ik het juiste artikel in huis.
  • Beoordeeld door Irena Sklorz op 18-02-2020
  • Rapportcijfer: 10

Beste heer/mevrouw

Ik ben net via chat geholpen door een medewerkster van bol. com mevr. Sharon.
Hartelijk bedankt voor uw hulp. Dat was snel en met goede tips.
Alles is goed geregeld. Hartstikke Bedankt Sharon.

M.v.g Irena Sklorz
  • Beoordeeld door Daeter op 14-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Slechte afhandeling!
Voor 160 euro Apple oortjes gekocht. Vanaf 8 dec in gebruik. Het is nu 14 februari. Sinds start gebruik is eerst linker oortje stuk, 15 werkdagen in reparatie, is 3 weken!! en nu een halve week met het Rechter oortje zelfde probleem.
NB oortjes in volledige verpakking teruggestuurd en rammelend in een doos terug gekregen. Tweede keer schade kan ook
Komen door belabberde verpakking van reparatie Bol.com!!!!
Ik wil mijn 160 euro terug en elders nieuwe oortjes kopen. Dat kan niet omdat ze ouder dan een maand zouden zijn. Dat klopt ze hebben al die tijd bij jullie in reparatie gelegen! Verder zou het niet hygienisch zijn. En we weten uit docu’s dat dit een flauwekul argument is. Ik ben een hele Trouwe klant die veel bestellingen per jaar doet. 160 euro is voor een klant veel geld, voor bol denk ik minder. Ik verwacht van Bol veel betere service en het inzicht dat je een nieuw product niet in 3 maanden tijd 2 maal voor reparatie aan moet bieden en dan aanvoert dat terugzenden buiten termijn niet kan! Wellicht waren de oortjes in de aanbieding omdat het Reparatie exemplaren van een ander waren. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik nooit problemen met Apple heb gehad.

Ik hoor graag per omgaande een reactie
Met vr Grt
Laura Daeter
  • Beoordeeld door K. Thomassen op 12-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht. Betalingsherinnering en pakket had ik niet eens!
  • Beoordeeld door Vos op 24-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al meer dan een week bezig om mijn gelijk te halen. Wat een waardeloos gedrag hier bij die klantenservice zeg. Ze helpen me niet. Ik heb vorig jaar een mobiele telefoon gekocht bij Bol.com. De telefoon had al langere tijd een kras maar was later ook defect. Hij startte niet meer op, punt. Nu krijg ik geen garantie meer, omdat er een kras op zit. Men wil mij niks vergoeden. Ik krijg drie opties: of afstand doen van het toestel, of laten opsturen kost me 20 euro (nog steeds defecte telefoon) of laten repareren wat meer da 300 euro kost. Hoezo is dat bizar. Ik vind dit oplichting, Dit kopen bij bol.com raad ik echt iedereen af, By the way, de klantenservice is gewoon kut. Nu ga ik een klacht indienen bij het programma Kassa en/of eventueel bij de geschillencommissie.
  • Beoordeeld door Guido Caerts op 25-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Een Office 365-pakket (€65) werd aangekocht door een leerlinge die wij coachen op 19 september 2019 (bestelnr 2551765580). Het downloaden mislukt telkens. Je krijgt een melding: 'Oeps, er is iets misgegaan. Probeer het een andere keer opnieuw'. Het wil maar niet lukken. Bij de klantenservice krijgen we al 4 dagen op rij het antwoord: 'We verbinden u door met de digitale afdeling' om dan, na een lange wachttijd, te horen dat er niemand is.
Ook de live chat levert niets op. Hoe zal dit worden opgelost?
  • Beoordeeld door Robert op 24-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.com. PS Bol.com is ook gewoon bereikbaar op telefoonnummer 030-6008888 kom je gewoon uit bij de receptie en daar zou ik dan vragen naar manager customer happiness.
  • Beoordeeld door Robert op 24-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.com
  • Beoordeeld door Marjo van den berg op 23-07-2019
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb een pakje besteld met extra kosten om het op 22 juli s.avonds te laten afgeven
Bestel nr 2446025680
Dan lees ik na 18 uur dat de bestelling pas op 23 juli s.avonds komt.
Weer moet ik hiervoor thuis blijven....want ik heb het betaald dus kan niet annuleren
Nu bel ik de klantenservice en hang al 20 min aan de lijn.
Dan krijg ik een dame aan de telefoon die zegt dat ik de bezorger moet hebben. Zij niet kan doen.
En de hoorn op de haak gooit...tijd waarop het gebeurd is 08:14.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.