Ziggo Klantenservice

Rapportcijfer Ziggo klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (118)

Bellen met Ziggo

Waarom bellen met Ziggo Klantenservice?

  • Je wilt klant van Ziggo worden.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betaling.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo abonnement.
  • Je hebt een klacht over Ziggo.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo Internet aansluiting.

Openingstijden telefonische klantenservice Ziggo

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 20:00
  • Dinsdag 08:00 - 20:00
  • Woensdag 08:00 - 20:00
  • Donderdag 08:00 - 20:00
  • Vrijdag 08:00 - 20:00
  • Zaterdag 08:00 - 20:00
  • Zondag 08:00 - 20:00

  • Telefoonnummer Ziggo: 0900-1884

  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten
  • Heb je een telefoonaansluiting van Ziggo? Bel dan 1200

Heb jij onlangs contact gehad met Ziggo? Laat ons je ervaringen met Ziggo weten!
Beoordeel Ziggo.

Controleer op storingen bij Ziggo.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Ziggo.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Internet.
  • TV.
  • WiFi.
  • E-mail.
  • TV App.
  • Telefoon.
  • Horizon.
  • Ziggo Bapp.
Controleer of er een storing is bij Ziggo

KvK gegevens Ziggo

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 37026706
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018108938
  • Statutaire naam: Ziggo BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Ziggo?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Ziggo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Ziggo via een contactformulier.

Stel je vraag via het Ziggo contactformulier. Afhankelijk van je vraag kan het zijn dat Ziggo telefonisch contact met je opneemt, vul daarom je mobiele telefoonnummer in op het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo

Chat online met Ziggo.

Chat online met de digitale assistent Tobi van Ziggo. Mocht Tobi er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem. Om op de juiste plek te komen om met Tobi chatten; klik op onderstaan link en scroll naar beneden.

Start een chat met Ziggo Start een chat met Ziggo

Neem contact op met Ziggo via Facebook Messenger.

Heb je een opmerking of vraag voor de Ziggo? Dan kun je contact opnemen met Ziggo via Facebook Messenger.

De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Ziggo.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Ziggo:

  • Is Ziggo op zondag bereikbaar?
  • Is Ziggo telefonisch bereikbaar?
  • Kan je chatten met Ziggo?
  • Hoe kan je een klacht indienen bij Ziggo?
  • Hoe installeer ik mijn internet pakket?
  • Waar kan ik alle instellingen vinden?
  • De informatie over verhuizing doorgeven;
  • Hoe kan ik mijn betaalgegevens bij Ziggo wijzigen?
  • Wanneer wordt een factuur verstuurd?
  • Hoe kan ik online betaling maken?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Internet & Wifi
  •     Televisie
  •     Telefonie
  •     Factuur
  •     Abonnement
  •     Gegevens wijzigen
  •     Installeren
  •     Storingen

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo

Stel je vraag op de Ziggo community.

Het Ziggo Community forum is de plek waar klanten van Ziggo elkaar helpen door het beantwoorden van vragen. Het forum heeft ruim 100000 leden, er is dus altijd wel iemand die je kan helpen met je probleem. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet & Bellen
  • Hulp bij abonnementen.
  • Hulp bij TV & Apps
Bezoek de website van de Ziggo community Bezoek de website van de Ziggo community

Neem contact op met Ziggo via Twitter.

Neem contact op met Ziggo via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter. Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter.

Bezoek een servicepunt van Ziggo.

Je kunt ook langs gaan bij een service- of verkooppunt van Ziggo. Klik op onderstaande link voor een overzicht.

Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt. Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt.

Laurens Collegium - Dieu! Qu’il la fait bon regarder! | Moederdag bij Ziggo TV

Rapportcijfer Ziggo Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 118 beoordelingen.

Beoordeel Ziggo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Ziggo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Gam van Ginneken op 10-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ten eerste nummer klantenservice gemeld in app is niet in gebruik ( 1201). Ten tweede contact gehad met ziggo waardoor ik een ander kastje moest gaan gebruiken. Van Humax naar Next. Er is duidelijk gezegd dat er geen kosten aan verbonden zouden zijn. En dat binnen een paar maanden deze toch aan iedereen zouden worden omgeruild..Nu kan ik niet meer opnemen en zou weer 5 euro moeten gaan bij betalen en een ander paket moeten afsluiten.. Duidelijk gevraagd of er extra kosten zouden zijn en er werd gezegd dat de factuur hetzelfde zou blijven. Dit is dus niet het geval. factuur word al regelmatig verhoogd en dit is klanten voor de gek houden en op kosten jagen in deze tijd waar het voor mensen al duur genoeg is. Dus voordat jullie klanten dit nieuwe kasje gaan omruilen ben dan duidelijk in de communicatie dat hier kosten aan zijn. Ik stuur dus dit kasje next terug omdat ik er op achteruit gegaan ben wat tv kijken betreft en wil behouden wat ik had zonder bij te betalen.
  • Beoordeeld door Knippels op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Van 12 uur tot 18 uur op monteur gewacht. Hele dag thuis gebleven.
Géén monteur gezien. Ziggo beweert dat er niemand thuis was, dus 35 euro voorrijkosten in rekening gebracht. Pertinent onjuist. Leugen .
Voorrijkosten betalen: NO WAY.
  • Beoordeeld door Paul op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een administratief zooitje is het bij Ziggo. Onterechte facturen sturen en als gewone man kan je dan weer veel tijd investeren om dat recht te breien. Of je laten naaien en het geld maar gewoon betalen.
  • Beoordeeld door Henk Panhuizen op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice bij ziggo is afhankelijk van de persoon die je aan de lijn krijgt. Al weken krijgen wij foutmeldingen op de tv " sorry, dit werkt even niet" "opname afspelen lukt even niet" en "tijdelijk geen verbinding". 5x gebeld waarbij de conclusie getrokken werd dat het aan de bekabeling of de tv lag. Na mijn opmerking dat ik die reactie al jaren hoor en niet geloof, is er vandaag een andere box opgestuurd. De (enige aardige en meedenkende) mevrouw van ziggo die ik sprak kon een korting van €5 per maand gedurende 12 maanden aanbieden ter compensatie maar vond dat zelf aan de magere kant. Doorverbonden met de afdeling die daarover ging sprak ik iemand die de concurrentie aankan gaan met een loden deur qua flexibiliteit. Absoluut geen sprake van Kortingen. Ruim 30 jaar klant die ondanks allerlei vervelende storingen het volle pond mag betalen terwijl nieuwe klanten waanzinnige aanbiedingen krijgen. Ik ga toch maar eens kijken of ik bij een andere aanbieder niet beter en vriendelijker geholpen kan worden.
  • Beoordeeld door W.A.M. van der Velde op 29-08-2022
  • Rapportcijfer: 5

levering van smart Wi-Fi booster gaat niet goed,wacht al 12 dagen op de boosters.
Meerdere keren gebeld
maar dat helpt niet, omdat (hun) het systeem niet goed werkt .
  • Beoordeeld door Wilna Hovenkamp op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service. Jullie houden zich niet aan jullie afspraken. App mijn ziggo slecht. Ben erg ontevreden
  • Beoordeeld door C. LEEFTINK op 24-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

MESSINGER GESPREK BEGONNEN OM 9.27 NU 10.56 NOG GEEN ANTWOORD GEHAD
  • Beoordeeld door maya op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een BELACHELIJKE TOESTAND!!
Ziggo beloofd aan hun klanten een priorety-sale voor Coldplay 15-16 juli 2023
Deze ging in om 17.00u j.l.
Vóór die tijd werd er door Ziggo aangeraden om op de Ziggo-App te gaan zodat je meteen kan reageren en wellicht meteen aan de beurt bent....maar helaas....Al voor die tijd kreeg je de melding "Er ging iets mis De pagina kan niet worden geladen. Probeer het later nog eens" Nou...ik (en met mij vele) hebben tot nu 19.15u aan een stuk geprobeerd erdoor te komen. Steeds deze melding!

Nu hoor ik via-via dat er op Twitter gezegd word dat de verkoop over is gegaan op Ticketmaster en dat het al redelijk is uitverkocht....dat de staanplaatsen al zijn uitverkocht!!!!!!!!
SCHANDALIG!!!
  • Beoordeeld door coby op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sorry maar op z'n haags gezegd: Ziggo is klote! Zit je lekker op FB moet je alsmaar opnieuw opstarten! Toch maar naar KPN?
  • Beoordeeld door Sophie Krale op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Tijden aan de telefoon gezeten met allerlei keuze menu’s,
maar wordt niet geholpen.
Ik heb al uren geen WiFi!
  • Beoordeeld door C,W. Montens op 22-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb problemen met mijn Media Box. Dit op 12-08 via een klachtenformulier gemeld. Binnen no-time antwoord (dat wel) met de melding dat die Box verouderd is, en dat er een nieuwe Box naar mij gestuurd zou worden, samen met een verandering en aanvulling van mijn contract ! Bij de mail was overigens wel een bijlage, welke ik met de beste wil van de wereld niet geopend krijg, dus hier staat de communicatie stil. Ik ben doof, dat geldt natuurlijk voor velen onder ,ons dus telefoneren (zoals Ziggo zo graag wil) is onmogelijk, dus hier stokt de communicatie een mijn Media Box nog steeds vervangen !
  • Beoordeeld door mike braddock op 21-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

wat een amateuristische.zooi die klantenservice.
ruim een maand geleden tv pakket aangevraagd. zou de 20 -8 werken .niet dus. bellen bellen bellen met de klantenservice. medewerkster die niet te verstaan was. verbonden met helpdesk geen tv wisten t niet. maar jammer dan werd er eigenlijk gezegd gewoon afgescheept. geen inloggegevens gekregen voor ziggo go. proberen aan te melden weer via helpdesk wederom drama. blijk je niet te bestaan. toevallig iemand op bezoek die het zelfde probleem had bleek je 5555 moeten veranderen in 4444 en jawel beeld.
maar ik wil een ander pakket maar kan dit niet online doen omdat ik niet besta. nou wat moet ik hiermee en de klantenservice bellen met medewerkers die een lager iq hebben dat een haring heb ik ook geen zin in. kwam van online.nl dat was niets maar Ziggo is nog erger
droevige bende
  • Beoordeeld door Eduard van de Beek op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ziggo heeft zonder overleg met de klanten haar standaard abonnement verschraald. Ineens blijkt interactieve t.v. niet meer te functioneren op je eigen apparatuur zoals bijv. de HUMAX. Je kan dus geen films meer bekijken of terug kijken. Maar het abonnement wordt wel niet goedkoper.
Ze stellen dat ze bij mensen met eigen apparatuur, - niet gehuurd van hun - alleen nog maar de zenders doorgeven en verder niets. Geweldig ZIGGO ! Fijn gecommuniceerd ook !!
  • Beoordeeld door A. Schaafstra op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wij zijn zwaar teleurgesteld in Ziggo. Wij snapte nooit waarom mensen altijd lelijk doen over Ziggo nou weten we waarom!! Totdat je ze nodig hebt voor een storing van de Horizon. 23 augustus de eerste medewerker aan de telefoon gehad, Heel vriendelijk wat jammer we sturen meteen een nieuwe op heeft u maandag in huis. Ik dacht dat is geregeld. Zondag geen track & trace code. Zondag gebeld weer een vriendelijke meneer aan de lijn, collega heeft iets verkeerd gedaan excuus er zijn geen horizons meer. Er komt een Ziggo next die heeft u dinsdag binnen, kijk in uw e-mail een controleer de bestelling. Zie dat we ineens een vastbellen erbij hebben. Dat hebben we al jaren niet meer. Zondag teruggebeld krijg ik weer iemand anders aan de lijn. Bestelling klopt niet, vastbellen moet eraf. Heel vriendelijk excuus heeft mijn collega verkeerd gedaan ga ik meteen voor u regelen. Inderdaad komt er dinsdag een pakketje binnen een Humax. Voor de Horizon hadden we ook een Humax dus nu geen Ziggo Next. Dinsdag gebeld we hebben een Humax binnengekregen en het moet een Next zijn. Weer een vriendelijke mevrouw aan de lijn; het klopt u hebt een Humax Next gekregen, die kan het hetzelfde als de Ziggo Next alleen een ander merk. Drukke week gehad Wij sluiten zaterdag 30 juli hoopvol het kastje aan. Wat een pech we kunnen alleen TV kijken, niet terugkijken, niet opnemen, geen ZiggoGO en ons sportpakket is weg. Zaterdag gebeld, vriendelijke mevrouw aan de lijn, excuus op excuus ik ga zorgen dat u een track&trace krijgt komt het maandag bij u binnen. Ik dacht laten we ff geduld hebben maar nu is het dinsdag en we hebben nog geen track&trace code en het pakketje komt dus woensdag ook niet. Ik weet niet welke verkoopcursus al die vriendelijke mensen volgens van maar deze mensen die ik gesproken heb, heeft geen van hen dezelfde cursus gevolgd dat is zeker. Morgen maar weer bellen. ;-(
  • Beoordeeld door A van der Bijl op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krijg totaal geen contact met ziggo , wat een waardelose onderneming
  • Beoordeeld door groenendijk op 18-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

wat een waardeloos bedrijf ben al 16 jaar bij hun omdat ik geen telefoonaansluiting heb in huis echter tot de dag van vandaag storingen in tv. ziggo is geweest al jaren achterelkaar conclusie de kabel moet worden vervangen van kast naar ons huis dit doet ziggo niet omdat er in de wijk glasvezel komt nu blijkt dat je bij ziggo sinds paar maanden ook via internet tv kan kijken ga je daar voor bellen moet je de hoofdprijs betalen wat een stelletje oplichters ik heb in die 16 jaar ook al eens als compensatie een jaar geld terug gehad dus ze erkennen hun probleem maar oplossen ho maar wat een bedrijf pppffttt en je krijgt dus niet de directeur te spreken van dit bedrijf of iemand die nu eens besliising neemt over mijn klacht dus maar hopen dat dit jaar de glasvezel erin gaat dan zo snel mogelijk weg bij ziggo
  • Beoordeeld door groenendijk op 18-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

wat een waardeloos bedrijf ben al 16 jaar bij hun omdat ik geen telefoonaansluiting heb in huis echter tot de dag van vandaag storingen in tv. ziggo is geweest al jaren achterelkaar conclusie de kabel moet worden vervangen van kast naar ons huis dit doet ziggo niet omdat er in de wijk glasvezel komt nu blijkt dat je bij ziggo sinds paar maanden ook via internet tv kan kijken ga je daar voor bellen moet je de hoofdprijs betalen wat een stelletje oplichters ik heb in die 16 jaar ook al eens als compensatie een jaar geld terug gehad dus ze erkennen hun probleem maar oplossen ho maar wat een bedrijf pppffttt en je krijgt dus niet de directeur te spreken van dit bedrijf of iemand die nu eens besliising neemt over mijn klacht dus maar hopen dat dit jaar de glasvezel erin gaat dan zo snel mogelijk weg bij ziggo
  • Beoordeeld door Fluitman op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb al een maand problemen met de email. Ik kan geen email versturen. Heb via telefoon geprobeerd contact te krijgen. Maar voor dit probleem geven ze niet thuis. Mijn man is pas overleden en het lukt niet in contact te komen. Ben al veel jaren klant en ik vind dat jullie, als Ziggo, mij moeten helpen. U kunt mensen die minder computervaardig zijn aan hun lot overlaten. Ik heb geprobeerd met de link die u mij gestuurd heeft het probleem te verhelpen maar niks helpt. Dus Help HELP HELP
  • Beoordeeld door jan preesman op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 3

ben bij een ziggo winkel geweest kreeg nieuw modem was niet geactiveerd via de winkel, toen de volgende dag gebeld zou geactiveerd worden , niet gebeurd, Sorry dat is geen service
  • Beoordeeld door Van der Puijl op 18-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bij een lastige vraag zegt men het probleem uit te zoeken en vervolgens terug te komen. Snel daarna wordt de lijn verbroken.
  • Beoordeeld door GNODDE op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

AL 50JAAR ABONNEE EERST CASEMAWERD ZIGGO NOG NOOIT EEN KADO GEHAD TOT MIJN STOMMET VEBAZING NIEUWE ABONNEE TV. GRATIS WIJ HEBBEN HET ZELFDE ABONMENT EN WILLEN OOK NA 50 JAAR IS EEN GRATIS KADO ZOALS EEN TV WIL HIER VOOR OOK IN AANMERKING KOMEN TEVENS GEBELD HIEROVER EN ZOU TERUG GEBELD WORDEN MAAR HELAAS NIET FAM. GNODDE
  • Beoordeeld door harrie poell op 1-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

geen bereik te hoge kosten vanwege de wacht tijd door jullie schuld email account door jullie geblokkeerd
  • Beoordeeld door Henk Groeneveld op 27-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

ben nual RUIM 1.5 jaar aan t klagen over mijn C,I kaart.continu storingen/blokjes etc/etc heb door internet fraude enkele wkn GEEN geld via mn bankrekening kunnen overmaken,maar DAN weten jullie wel rap contact met mij te leggen he??beetje raar of niet??ik vind t gewoon weg ongepast/onbeschoft/of geef t dan ook maar n naam!!klant onvriendelijkheid noem ik zoiets!!en dat alles voor€56.00 p.m om je kapot te moeten schamen!!ANTI gr
  • Beoordeeld door Mohamed kaddouri op 24-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik ben ontzettend boos en teleurgesteld. Ik zat ruim een week zonder tv commerciële zenders. Omdat mijn kaart veroudert was. Ik heb een nieuw kaart toegestuurd gekregen en gelijktijdig hebben jullie een een andere kast of modem opgestuurd waarvoor ik geen bestelling voor had geplaatst. Mijn abonnement is omhoog gegaan tot 56 euro en per 1 juli nog met 3 euro hoger. Weten jullie waarmee bezig zijn. En wat betekend de verhoging in deze tijd. Ik moet er alles aan doen om mijn boodschappen te blijven doen en nu word ik verrast door deze onzinnige verhogingen. Ik ga jullie toegestuurd en ongevraagd bestelling terug sturen en deze bestelling dient gecanceld te worden. En mijn abbinnement moet gelijk blijven. Anders zoek ik direct een andere leverancier en neem direct afscheid van jullie na ruim 22 jaar.
Ook jullie bereikbaarheid is slecht. Ik wil graag terug gebeld worden hier over voor uitleg.
  • Beoordeeld door Martha Woudstra op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben ten onrechte afgemeld en heb sinds donderdag elke dag gebeld en gemaild antwoord er is een case aangemaakt na drie dagen u moet 72 uur afwachten. Sorry nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Ziggo dit is niet mijn fout maar onzorgvuldig handelen van meerdere van uw medewerkers
  • Beoordeeld door Woudstra op 21-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wacht nog op een oplossing en telefoontje
  • Beoordeeld door J. vd Goot op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos!!!! Ben al 1,5 uur bezig op jullie website om mijn wachtwoord e-mail zingt te veranderen, krijg steeds weer opnieuw foutmeldingen en dat blijft zich herhalen! Dan bel ik de verschillende klantenservice nummers en krijg dan na een tijd wachten en doorklikken te horen dat er geen telefonische hulp wordt geboden voor instellingen m.b.t. e-mail en dan wordt er gezegd dat jullie online heel goed helpen. Maar dat is dus helemaal niet zo! Ook al diverse keren de chat geprobeerd maar ook daar die zeer klantonvriendelijke vicieuze cirkel waarin je terecht komt. Echt waardeloos!!!! Wat mij betreft mogen jullie mijn abonnement op Ziggo cancelen, ik ben er helemaal klaar mee!!!
  • Beoordeeld door HC Loonen op 10-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

jullie sturen mij iedere keer n berichtje wat ik van jullie vindt maar dat weet je nu onderhand wel denk ik je krijgt niet voor niets iedere keer n 1 van mij dan stuur je iedere keer dat ik jullie kan bellen maar jullie kunnen ook naar mij bellen als mensen waar ik voor gewerkt niet tevreden over mij waren zou ik daar wel contact mee opnemen
  • Beoordeeld door HC Loonen op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

er wordt niets voor je gedaan
  • Beoordeeld door M.L.Napjus op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb sinds 3 weken ziggo.
Mijn WiFi van mijn tv box valt te pas en te onpas uit. Midden in een film of wat ik fan ook zit te kijken! Heel vervelend.
Ik bel met de klantenservice, zit 2 uur aan de telefoon in de wacht en word er dan uit gegooid. Ik ben dus best wel zeer ontevreden.
  • Beoordeeld door HC Loonen op 6-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

er wordt niets opgelost
  • Beoordeeld door HC Loonen op 27-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

lossen klacht niet op van mijn ziggo safe online
  • Beoordeeld door Groen op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al een week bezig met het uitzetten van een blokkade op uitgaande mail vanwege "spam" wat geen spam was maar emails gestuurd naar werkadres.
Alles gedaan volgens de regels, online 3 x chat gesprek gehad, 2 x telefonisch contact met technische ondersteuning en nog steeds niet mogelijk om uitgaande mail te sturen. De blokkade is er nog steeds.
  • Beoordeeld door C. Frerichs op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 8

Op 14 april contact gemaakt met Ziggo winkel in Den Bosch ivm ook vers!uiting van een niet aangesloten provider van overstapservice.
De spullen voor installatie zou 28 april toegezonden worden!!!??? Overeengekomen dat de monteur 21 april zou komen. Een verademing dat zo'n prettig en dienstverlenend monteur alles installeerde. Alles werd nagekenen en / of verbeterd. Nu kunnen we helaas nog niet bellen e/o mailen.
  • Beoordeeld door M Hermans op 24-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probleem dat al maanden speelt (boxje neemt verkeerde dingen op of heeft verkeerde timing). Volgens Ziggo is dit een bekend probleem. Bel dus om een klacht in te dienen en wil financiele compensatie voor het niet leveren van de service waar ik voor betaal. Onaardige juffrouw aan de telefoon, wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit uiteindelijk 20 min. in de wacht waarna verbinding verbroken wordt.
Verder: bij bellen en indrukken van 1 op het keuze menu wordt verbinding altijd verbroken. Geen service na 8 uur 's avonds en chatten werkt niet.
Absoluut waardeloos allemaal
  • Beoordeeld door M Hermans op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanavond wil ik de opname van de samenvatting van de F1 zien. Krijg een totaal ander onderwerp, racen met motor fietsen. Het is een bekend probleem, bij Ziggo, dat er soms iets anders word opgenomen dan ingetoest. Echter, ik hoor dit commentaar al een half jaar en er wordt kennelijk niets aan gedaan. Bovendien is er geen klanterservice, anders dan chatten, beschikbaar na 8 uur 's avonds. Ronduit waardeloos.
  • Beoordeeld door Aletta op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben heel goed geholpen, aardige dames. Je kunt als je klant bent telefoonnr. 1200 bellen, dat is een groot plus punt.
  • Beoordeeld door ja brinkhuis 5367819 op 21-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

hhet ergste is de ronde dans door de klanten service.absoluut een nul.. ook dit formilier contact contact de mensen zijn meer dan ok mar ze kunnen nix /wat ze voor je willen doen wordt teeb gehouden door vagelijk de admin cq administratie. 24 huur voor het aansluiten van de nxt box het herstellen van de pace box 72 uur uiteindelijk niet onmogelijk ikwacht vrijdag af 3dagen wachten contact met community hoe komen ze an mijn outlook aadres. en nu hetklapstuk.een van de klachten telefonnisch riep medeleven op troost een maand erotiek toegwezegd op maandag 2e paasdag bevestigd doorgevoerd neen schrijven ref tmplt547 fijn dat u klant bent get m de groot TERCONTROLE VAN DIT ALLES OPGEROEPEN DOOR DE NEXT BOX WORDT NU GECOTROLEERD DOOR DE MONTEUR VRIJDAG OCHTEND. HIJ GAAT CONTROLEREN GEEN HUUR FUBTIE VOOR DE NIEUWSTE FILSM GEEN EROTIEK APP OF HOE HET NIEUWE HUREN HET EN OF GGRHANTEEERD MOETEN WORDENNB IK HEB DE HORIZON BOX GEWEIGERD DE XL EN xxxxxx einde
  • Beoordeeld door Huib op 20-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ziggo is volledig onbereikbaar bij het doorgeven van een storing aan een meterkast.
  • Beoordeeld door M de bie op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service contract wordt opgezegd
Bel Ziggo
0900-1884
(Gebuikelijke belkosten)