Ziggo Klantenservice

Rapportcijfer Ziggo klantenservice: 2.1 » Lees beoordelingen (92)

Bellen met Ziggo

Waarom bellen met Ziggo Klantenservice?

  • Je wilt klant van Ziggo worden.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betaling.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo abonnement.
  • Je hebt een klacht over Ziggo.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo Internet aansluiting.

Openingstijden telefonische klantenservice Ziggo

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 20:00
  • Dinsdag 08:00 - 20:00
  • Woensdag 08:00 - 20:00
  • Donderdag 08:00 - 20:00
  • Vrijdag 08:00 - 20:00
  • Zaterdag 08:00 - 20:00
  • Zondag 08:00 - 20:00

  • Telefoonnummer Ziggo: 0900-1884

  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten
  • Heb je een telefoonaansluiting van Ziggo? Bel dan 1200

Heb jij onlangs contact gehad met Ziggo? Laat ons je ervaringen met Ziggo weten!
Beoordeel Ziggo.

Controleer op storingen bij Ziggo.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Ziggo.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Internet.
  • TV.
  • WiFi.
  • E-mail.
  • TV App.
  • Telefoon.
Controleer of er een storing is bij Ziggo

KvK gegevens Ziggo

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 37026706
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018108938
  • Statutaire naam: Ziggo BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Ziggo?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Ziggo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Ziggo via een contactformulier.

Stel je vraag via het Ziggo contactformulier. Afhankelijk van je vraag kan het zijn dat Ziggo telefonisch contact met je opneemt, vul daarom je mobiele telefoonnummer in op het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo

Chat online met Ziggo.

Chat online met de digitale assistent Tobi van Ziggo. Mocht Tobi er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met Ziggo Start een chat met Ziggo

Neem contact op met Ziggo via Facebook Messenger.

Heb je een opmerking of vraag voor de Ziggo? Dan kun je contact opnemen met Ziggo via Facebook Messenger.

De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Ziggo.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Ziggo:

  • Is Ziggo op zondag bereikbaar?
  • Is Ziggo telefonisch bereikbaar?
  • Kan je chatten met Ziggo?
  • Hoe kan je een klacht indienen bij Ziggo?
  • Hoe installeer ik mijn internet pakket?
  • Waar kan ik alle instellingen vinden?
  • De informatie over verhuizing doorgeven;
  • Hoe kan ik mijn betaalgegevens bij Ziggo wijzigen?
  • Wanneer wordt een factuur verstuurd?
  • Hoe kan ik online betaling maken?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Internet & Wifi
  •     Televisie
  •     Telefonie
  •     Factuur
  •     Abonnement
  •     Gegevens wijzigen
  •     Installeren
  •     Storingen

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo

Stel je vraag op de Ziggo community.

Het Ziggo Community forum is de plek waar klanten van Ziggo elkaar helpen door het beantwoorden van vragen. Het forum heeft ruim 100000 leden, er is dus altijd wel iemand die je kan helpen met je probleem. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet & Bellen
  • Hulp bij abonnementen.
  • Hulp bij TV & Apps
Bezoek de website van de Ziggo community

Neem contact op met Ziggo via Twitter.

Neem contact op met Ziggo via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter. Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter.

Bezoek een servicepunt van Ziggo.

Je kunt ook langs gaan bij een service- of verkooppunt van Ziggo. Klik op onderstaande link voor een overzicht.

Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt. Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt.

Ziggo Commercial | Een geweldige club om bij te horen

Rapportcijfer Ziggo Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 92 beoordelingen.

Beoordeel Ziggo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Ziggo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door J. vd Goot op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos!!!! Ben al 1,5 uur bezig op jullie website om mijn wachtwoord e-mail zingt te veranderen, krijg steeds weer opnieuw foutmeldingen en dat blijft zich herhalen! Dan bel ik de verschillende klantenservice nummers en krijg dan na een tijd wachten en doorklikken te horen dat er geen telefonische hulp wordt geboden voor instellingen m.b.t. e-mail en dan wordt er gezegd dat jullie online heel goed helpen. Maar dat is dus helemaal niet zo! Ook al diverse keren de chat geprobeerd maar ook daar die zeer klantonvriendelijke vicieuze cirkel waarin je terecht komt. Echt waardeloos!!!! Wat mij betreft mogen jullie mijn abonnement op Ziggo cancelen, ik ben er helemaal klaar mee!!!
  • Beoordeeld door HC Loonen op 10-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

jullie sturen mij iedere keer n berichtje wat ik van jullie vindt maar dat weet je nu onderhand wel denk ik je krijgt niet voor niets iedere keer n 1 van mij dan stuur je iedere keer dat ik jullie kan bellen maar jullie kunnen ook naar mij bellen als mensen waar ik voor gewerkt niet tevreden over mij waren zou ik daar wel contact mee opnemen
  • Beoordeeld door HC Loonen op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

er wordt niets voor je gedaan
  • Beoordeeld door M.L.Napjus op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb sinds 3 weken ziggo.
Mijn WiFi van mijn tv box valt te pas en te onpas uit. Midden in een film of wat ik fan ook zit te kijken! Heel vervelend.
Ik bel met de klantenservice, zit 2 uur aan de telefoon in de wacht en word er dan uit gegooid. Ik ben dus best wel zeer ontevreden.
  • Beoordeeld door HC Loonen op 6-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

er wordt niets opgelost
  • Beoordeeld door HC Loonen op 27-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

lossen klacht niet op van mijn ziggo safe online
  • Beoordeeld door Groen op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al een week bezig met het uitzetten van een blokkade op uitgaande mail vanwege "spam" wat geen spam was maar emails gestuurd naar werkadres.
Alles gedaan volgens de regels, online 3 x chat gesprek gehad, 2 x telefonisch contact met technische ondersteuning en nog steeds niet mogelijk om uitgaande mail te sturen. De blokkade is er nog steeds.
  • Beoordeeld door C. Frerichs op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 8

Op 14 april contact gemaakt met Ziggo winkel in Den Bosch ivm ook vers!uiting van een niet aangesloten provider van overstapservice.
De spullen voor installatie zou 28 april toegezonden worden!!!??? Overeengekomen dat de monteur 21 april zou komen. Een verademing dat zo'n prettig en dienstverlenend monteur alles installeerde. Alles werd nagekenen en / of verbeterd. Nu kunnen we helaas nog niet bellen e/o mailen.
  • Beoordeeld door M Hermans op 24-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probleem dat al maanden speelt (boxje neemt verkeerde dingen op of heeft verkeerde timing). Volgens Ziggo is dit een bekend probleem. Bel dus om een klacht in te dienen en wil financiele compensatie voor het niet leveren van de service waar ik voor betaal. Onaardige juffrouw aan de telefoon, wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit uiteindelijk 20 min. in de wacht waarna verbinding verbroken wordt.
Verder: bij bellen en indrukken van 1 op het keuze menu wordt verbinding altijd verbroken. Geen service na 8 uur 's avonds en chatten werkt niet.
Absoluut waardeloos allemaal
  • Beoordeeld door M Hermans op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanavond wil ik de opname van de samenvatting van de F1 zien. Krijg een totaal ander onderwerp, racen met motor fietsen. Het is een bekend probleem, bij Ziggo, dat er soms iets anders word opgenomen dan ingetoest. Echter, ik hoor dit commentaar al een half jaar en er wordt kennelijk niets aan gedaan. Bovendien is er geen klanterservice, anders dan chatten, beschikbaar na 8 uur 's avonds. Ronduit waardeloos.
  • Beoordeeld door Aletta op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben heel goed geholpen, aardige dames. Je kunt als je klant bent telefoonnr. 1200 bellen, dat is een groot plus punt.
  • Beoordeeld door ja brinkhuis 5367819 op 21-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

hhet ergste is de ronde dans door de klanten service.absoluut een nul.. ook dit formilier contact contact de mensen zijn meer dan ok mar ze kunnen nix /wat ze voor je willen doen wordt teeb gehouden door vagelijk de admin cq administratie. 24 huur voor het aansluiten van de nxt box het herstellen van de pace box 72 uur uiteindelijk niet onmogelijk ikwacht vrijdag af 3dagen wachten contact met community hoe komen ze an mijn outlook aadres. en nu hetklapstuk.een van de klachten telefonnisch riep medeleven op troost een maand erotiek toegwezegd op maandag 2e paasdag bevestigd doorgevoerd neen schrijven ref tmplt547 fijn dat u klant bent get m de groot TERCONTROLE VAN DIT ALLES OPGEROEPEN DOOR DE NEXT BOX WORDT NU GECOTROLEERD DOOR DE MONTEUR VRIJDAG OCHTEND. HIJ GAAT CONTROLEREN GEEN HUUR FUBTIE VOOR DE NIEUWSTE FILSM GEEN EROTIEK APP OF HOE HET NIEUWE HUREN HET EN OF GGRHANTEEERD MOETEN WORDENNB IK HEB DE HORIZON BOX GEWEIGERD DE XL EN xxxxxx einde
  • Beoordeeld door Huib op 20-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ziggo is volledig onbereikbaar bij het doorgeven van een storing aan een meterkast.
  • Beoordeeld door M de bie op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service contract wordt opgezegd
  • Beoordeeld door Guus1007 op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een email te versturen, maar dat is blijkbaar onmogelijk.
Zo komen jullie nooit te weten wat er mis gaat in jullie bedrijf.
  • Beoordeeld door ERNST op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

HEB TWEE PROBLEMEN A. VERWISSELING TELEFOON NUMMERS, B KAN MIJN ZIGGO NIET BEREIKEN.
ZIGGO KRIJGT DIT TOT OP HEDEN NIET OPGELOST. BEN AL TWEE WEKEN BEZIG EN KRIJG STEEDS EEN ANDERE MEDEWERKEN DIE ZEGT HET TE HEBBEN OPGEOST. NOU NEE DUS!!!! HAD LIEVER EEN "0" INGEVULD. zIT NU ZONDER VASTE TELEFOONLIJN. EN NOG STEEDS ZONDER "MIJN ZIGGO
  • Beoordeeld door CAJ Muns op 18-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Nadat monteur 2 x geweest is en eerst een nieuwe coaxkabel was gestuurd heb ik nog steeds geen goed wifi bereik.
De chat is overbelast en je staat neer dan half uur in de wacht aan de telefoon echter diegene weet ook geen oplossing. Hoera wat een goede provider!
  • Beoordeeld door Haperen op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht. Duur. Arrogante medewerkers op callcenter. Never Ziggo
  • Beoordeeld door Haperen op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht. Duur. Arrogante medewerkers op callcenter. Never Ziggo
  • Beoordeeld door E de Bruijn-van Ieperen op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemiddag,
ik heb gisteren 15 en vandaag 16 maart totaal 1 uur en 5 minuten in de wacht gestaan en dit met een o9oo nummer van ziggo wie betaald mijn telefoonkosten.
Wat een schande dat jullie geen gratis nummer hebben voor je vaste abonnement klanten.
  • Beoordeeld door Roy Samuel op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Troep, rommel, slecht bereikbaar
  • Beoordeeld door Diny Leijsten op 6-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op zaterdag gebeld met Ziggo. Probleem: een huis met 14 betalende klanten, NERGENS tv signaal. Klanten zijn verstandelijk beperkt, hebben/krijgen klachten omdat tv een wezenlijk onderdeel uitmaakt van hun dagstructuur. Dit is, volgens jullie geen spoed. Zij moeten wachten tot donderdag, dan kan er een monteur komen. Onbegrijpelijk!! Zeker als je ziet dat Ajax reclame maakt voor Ziggo. DAAR gaat ons abonnementsgeld naar toe? Kunnen ze beter een extra monteur van betalen!!
  • Beoordeeld door Rien J. op 28-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren 3x gebeld met Ziggo. Smartcard verdwenen uit mijn produkten en TV deed het dus niet. Meneer ging ff kijken. Elke 30 seconden: "uh, ff kijken..."Na 20 minuten: hij doet het bijna weer hoor. Na 21 minuten werd de verbinding verbroken. Na een kwartier: Weer maar gebeld, kreeg Iemand anders aan de lijn. Weer het hele verhaal. Hoog,schel stemmetje wat ook nog een dialect sprak; zeer slecht te volgen. Ze kon de kaart erbij laten zetten maar zou 3 dagen duren. Toen ik daar aardig gefrustreerd op reageerde zei ze: fijne dag nog; dag meneer en gooide de hoorn erop. 10 minuten later waren mijn 2 andere smartcards ook verdwenen en had ik op 2 tv's alleen nog: NL1,2 en 3 en Ziggo sport op 1 TV. Op TV 3 doet alleen Disney XD het nog. Weer gebeld, kreeg een meneer met een buitenlandse tongval waar op de achtergrond een papegaai doorheen zat te schreeuwen. Ook niet te verstaan dus. Uiteindelijk zou het weer 3 dagen duren voor alle smartcards zouden worden geactiveerd Wel t/m 31 maart inmiddels het geld geïncasseerd. Wat een K...bedrijf en wat een slechte klantenservice. Vlg. mij zitten ze gewoon thuis de telefoon aan te nemen ( vandaar kinderen en papegaaien op de achtergrond)en krijg je dus standaard antwoordjes dat het 3 dagen duurt. Ze moeten zich diep schamen!!
  • Beoordeeld door Willems op 23-02-2022
  • Rapportcijfer: 7

Zoals gewoonlijk veel te veel doorkiesnummers voor je met iemand kan spreken pfffff, Gek word je van die callcenters onpersoonlijk en nooit krijg je dezelfde persoon weer aan de telefoon. Moet je de hele riedel weer opnieuw afsteken.
Behalve vorige week 15 febr. en teruggebeld 17 februari. Ziggo Nijmegen, Joris. Maar dan belooft hij terug te bellen en dan gaat het fout. Vrijdag niets gehoord t/m vandaag 23 februari niets gehoord. Aangenaam telefoongesprek, goed geholpen (moet ik zeggen) maar de finishing touch niet. Vinden wij héél vervelend en zoals ik al tegen Joris zei: Ziggo leert het nooit,
Heb vandaag 23 febr. gebeld, alleraardigste dame en deze heeft me dus geholpen. Toch jammer dat wij Joris niet meer gehoord hebben, want hij had een goede indruk achter gelaten.
  • Beoordeeld door Kees op 16-02-2022
  • Rapportcijfer: 3

Zeer slecht geholpen, klacht niet opgelost, en werd gezegd heeft 4 uur nodig om te resetten.
  • Beoordeeld door Cobie op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 9

Vandaag 2x telefonisch contact en in tegenstelling tot het slechte contact afgelopen zaterdag, zijn de twee medewerkers die ik vandaag heb gesproken, erg behulpzaam en meedenkend. Zij hebben voor een goede oplossing gezorgd. Goed gedaan hoor dames.
  • Beoordeeld door .. op 13-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service
  • Beoordeeld door .. op 13-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik neem contact op, veranderen ze je naam. Moet ik weer actie ondernemen.
De radio-ontvanger werkt niet naar behoren. Na 4x bellen met Klantenservice wordt ik verwezen naar de chat van randapparatuur.
Daar is het kennelijk erg druk want het valt niet mee om contact te krijgen. Ik moet de ontvanger terugsturen. Maar dan heb ik geen radio-ontvangst.
Daarom bestel ik wederom een nieuwe ontvanger. Voor de tweede keer 50 euro.
Regel een monteur, zit een middag te wachten. Monteur komt niet opdagen. Beweert ook nog dat ik niet thuis was.
Zeer ontevreden hoe u met mij als klant omgaat.
  • Beoordeeld door Ordelman op 12-02-2022
  • Rapportcijfer: 4

Het is al een hele klus om uw organisatie te bellen, vervolgens na een aantal keuzes krijg ik een mevrouw aan de lijn die ik erg slecht kon verstaan. Sprak slecht Nederlands en ik hoorde dat er een kind op de achtergrond was. Mevrouw heeft wel hetgeen geregeld waar ik om gevraagd heb, hoop ik, maar toch…..hoe onprofessioneel wilt u als organisatie profileren. Echt slecht hoor!
  • Beoordeeld door Berry op 5-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Uitermate slechte service, gaan niet serieus met klachten om, zeer moeilijk contact met ze te krijgen, zeker wanneer je ze wil mailen
  • Beoordeeld door M.G.M. Boelaars op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Verschillende keren getracht met klantenservices over een door mij van ziggo ontvangen brief m.b.t. bestelling Smartwifipods te communiceren. blijkbaar is dat niet eenvoudig te begrijpen door de betreffende dame op uw klantenservices. zij verwees mij door naar het contactformulier om daar mijn vraag te deponeren, helaas ook dat werkte niet bij het verzenden van het volledig ingevulde formulier. Het wordt gewoonweg niet verzonden. Krijg langzamerhand een aardige sik van ziggo.
  • Beoordeeld door Frissen op 28-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

ik doe herhaalde pogingen om via klantenservice iemand te spreken over ontvangst TP-link DECo M4 wifi boxen. Na ellelange wachttijden word ik steeds terugverwezen naar diverse menus met voorkeur toetsen. Ook heb ik gebeld via nummer 1200 heden. Gelukkig meteen iemand aan de lijn. De vriendelijke mevrouw trachtte mij door te verbinden naar de opzeg/kortingen afdeling. NA WEER EEN KWARTIER WACHTEN werd verbinding verbroken . Ook chatten lukte niet, alsmede via nummer 0906 688 688 6 contact te krijgen.
Dezelfde ervaring op dinsdag 21 januari. Toen uiteindelijk gesproken met Brian om abonnement te verlengen. Zeer vriendelijke meneer.
ik probeerde heden rond 16.00 uur weer met die afdeling of met Brian in contact te komen. Nul resultaat. Dit levert vel ergernis en kostbaar verlies van tijd voor me op.
Mijn doel is dat ik probeer te melden dat ik nu dubbele apparatuur ontvangen heb en probeer advies te krijgen wat ermee te doen.
  • Beoordeeld door Hans Stempher op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op 7 januari gebeld dat ik voor mijn abonnement zoals het geregistreerd staat bij Ziggo ca € 12,00 teveel betaal. De dame aan de telefoon was weliswaar vriendelijk, maar ze begreep schijnbaar niet wat ik bedoelde, op enig moment wou ze een monteur langs sturen !?!?!?!. Op het einde van het gesprek zei ze dat ze alles had begrepen. Ze ging het aanpassen en ze had voor de terugbetaling van het teveel betaalde een melding geschreven, waarop ik binnen 3 - 5 werkdagen iets van Ziggo zou horen..
We zijn nu 11 dagen (7 werkdagen) verder en ik zie onder mijn account dat er NIETS IS VERANDERD, en heb ik ook NOG NIETS van Ziggo gehoord.
  • Beoordeeld door SCKipp op 12-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een probleem met mijn email. Zelf oplossen lukt niet, en met de chatbot ook niet. Pas na heel lang zoeken en doorklikken vond ik contactgegevens. Toen ik belde, kreeg ik eerst nutteloze informatie over zelf proberen op te lossen, wat ik al had geprobeerd. Daarna kreeg ik uiteindelijk de melding dat telefonisch niet geholpen werd bij email. Waardeloos!
  • Beoordeeld door j.t.a.a jansen op 11-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al diversen keren contact met ziggo gehad over problemen met instabiel internet,telefoon die niet werkt,tweede tv kaart C1+ niet te gebruiken
  • Beoordeeld door Ad Smulders op 6-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Mailfunctie werkt niet (herkend DNS-adres niet).
Klantenservice niet bereikbaar. Omdat internet (deels) en mail (helemaal) niet werkt op de PC, lopen alle adviezen vast. Wordt van de muur naar het kastje gestuurd. Zeer frustrerend en voor mij reden om na vele jaren als Ziggo-klant opzegging te overwegen.
  • Beoordeeld door Gerlsma op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bellen kan niet meer en met chatten kom ik geen stap verder.
  • Beoordeeld door De Bruijn op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

probeer een verhuizing en abonnement wijziging door te geven voor mijn moeder en wordt steeds van kastje naar de muur gestuurd
en in de wachtrij gezet. Uieindelijk 30 minuten bezig en weer in de wachtrij.
Dus ik zeg de ballen. Ik zeg abonnement wel online op en ga wel naar KPN voor alleen tv voor mijn moeder
  • Beoordeeld door F op 28-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Je wordt heletijd doorverbonden naar Vodafone terwijl je ziggo belt
  • Beoordeeld door Rooseman op 19-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Volgens de site zijn ze bereikbaar!!!!
Dat is niet zo!!!!{!!
Bel Ziggo
0900-1884
(Gebuikelijke belkosten)