We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een telefoonaansluiting van Ziggo? Bel dan 1200
Heb jij onlangs contact gehad met Ziggo? Laat ons je ervaringen met Ziggo weten!
Beoordeel Ziggo.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Ziggo.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Ziggo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag via het Ziggo contactformulier. Afhankelijk van je vraag kan het zijn dat Ziggo telefonisch contact met je opneemt, vul daarom je mobiele telefoonnummer in op het contactformulier.
Ga naar het contactformulier op de website van ZiggoChat online met de digitale assistent Tobi van Ziggo. Mocht Tobi er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem. Om op de juiste plek te komen om met Tobi chatten; klik op onderstaan link en scroll naar beneden.
Start een chat met ZiggoHeb je een opmerking of vraag voor de Ziggo? Dan kun je contact opnemen met Ziggo via Facebook Messenger.
De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:
Bekijk de veelgestelde vragen aan Ziggo:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo
Het Ziggo Community forum is de plek waar klanten van Ziggo elkaar helpen door het beantwoorden van vragen. Het forum heeft ruim 100000 leden, er is dus altijd wel iemand die je kan helpen met je probleem. Op het forum kun je terecht met vragen over:
Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van Ziggo.
Klik hier voor contact met Ziggo via Pinterest.Neem contact op met Ziggo via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:
Je kunt ook langs gaan bij een service- of verkooppunt van Ziggo. Klik op onderstaande link voor een overzicht.
Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt.Rapportcijfer is gebaseerd op 180 beoordelingen.
Na 3 zeer langdurende gesprekken (38, 20 en 28 minuten) is het probleem, een foutje door Ziggo zelf, vanaf begin probleem, nog steeds alle zenders niet ter beschikking.
Contact krijgen is volledig onmogelijk!
Ik probeer mijn e-mail (upcmail) werkend te krijgen op mijn laptop. Dit wil niet lukken. Heb hierover gebeld met de klanten(service). Service tussen haakjes, want ik vraag mij werkelijk af of hier überhaupt nog gesproken kan worden van service. Zowel 1200 als 0900-1884 niet bereikbaar. Je wordt door een eindeloos keuzemenu gestuurd en als je eindelijk bij de juiste keuze bent aangekomen, dan wordt de verbinding verbroken. Na veel proberen (telkens een andere keuze) toch iemand aan de telefoon gekregen. De medewerker kon mij vertellen dat ZIGGO al vanaf 9-12 problemen heeft met het e-mailverkeer en dat mijn euvel bekend is. Wanneer een oplossing beschikbaar is, kon deze medewerker mij niet vertellen. Dan maar een klacht indienen.
Een klacht indienen kan alleen telefonisch (niet bereikbaar) of via TOBI een chatbot die de bloeddruk niet ten goede komt. Mijn klacht in de chat gezet in afwachting van een medewerker. Na 45 minuten nog geen reactie en TOBI sluit vanzelf af. WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF ZIGGO!
Ik zou graag Jeroen Hoencamp, Robin Kroes en Barbara de Koning Gans een gratis les willen geven in klantbeleving. Want daar schort het volkomen aan bij Vodafone/Ziggo. Het cijfer 1 is veel te hoog voor de waardeloze behandeling.
Altijd zeer tevreden geweest over Ziggo, echter nu een drama. Kan 1 apparaat kiezen voor safe online. Downloaden gaat prima, installatie voltooid, echter op een of andere manier wordt het apparaat niet geregistreerd. Ik bel met klantenservice, alvorens wordt gevraagd om postcode, huisnummer en naam voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Een dame neemt op en het eerste wat ze vraagt, mag ik uw postcode huisnummer en naam ter verificatie. Waarom moest ik dat dan eerst invullen vraag ik me af. Afijn, ik leg het probleem uit en krijg wat standaard vragen en mijn vragen worden steeds herhaald en krijg steeds te horen, ik ga even kijken, ja hoor even kijken. vervolgens na een kwartier niet veel opgeschoten te zijn verbreekt ineens de verbinding. Hmmm... apart. Wanneer dit per ongeluk zou zijn geweest kan men mij toch terugbellen daar mijn nummer bekend is. We bellen opnieuw en krijg een andere medewerkster aan de lijn. Het hele verhaal opnieuw. Tot twee keer toe wordt ik in de wacht gehangen daar ze andere collegas voor hulp moet vragen. Na 40 minuten komen we er niet uit en de dame maakt een belafspraak waar ze zich aan gehouden heeft. Fout van mijn kant is dat mijn telefoon nog op stil stond. Ik probeer het opnieuw en nu via chat. Zelfde, eerst wordt (door de bot) gevraagd om je gegevens en wat vraagt de medewerker als eerst, al je gegevens. Leg het probleem uit en men gaat even kijken. Komt er niet uit en stelt voor mij door te verbinden met een andere collega die mogelijk meer ervan af zou weten. Na een twee a drietal minuten komt het bericht: gesprek beëindigd. En heb je de keuze het gesprek te downloaden of definitief te verwijderen. heropenen is niet mogelijk. Ik sluit de pagina en open op een nieuw tabblad, zelfde verhaal. Dan maar helemaal uitloggen en opnieuw een chat voeren, Nergens meer de chatfunctie te bekennen. Hoe kunnen we het nog moeilijker maken lijkt het motto van Ziggo wel. Helaas. Zo ook altijd het jaar abo op kunnen zeggen en opnieuw af kunnen sluiten tegen toen geldende aanbieding en zo bleef ik dus ook een tevreden klant. Nu kan dat niet meer, aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe klanten. Je word pas gezien als nieuwe klant wanneer je 6 maanden geen abo had lopen bij Ziggo. Een prijsverschil van 222 euro op het 1e jaar. Jullie zijn me voorlopig kwijt
Verkeerde facturen van Ziggo
5 keer in de winkel geweest. Telefoonnummer is buiten werking. E-mail contact met Ziggo niet mogelijk.
Ik ontvang factuur voor compleet pakket terwijl ik alleen TV abonnement heb.
Contact is met Ziggo niet mogelijk. Je blijft, zelfs na correctie in de winkel foute facturen ontvangen. Ik ga nu alles terugboeken: dan moeten ze wel terugkomen met deurwaarder en heb ik het geprinte contract liggen. Kan Ziggo haar administratie op orde brengen.
je word er gek van ze maken fouten en daar mag je zelf voor opdraaien, wat een slechte service verschrikkelijk. ik heb vanmiddag 5 verschillende personen bij Ziggo aan de lijn gehad uren over gedaan en nog zijn hun fouten niet recht gezet! en wederom kan ik geen tv kijken enz. verschrikkelijk! wat een slechte organisatie
elke keer als ik aan de beurt ben word ik eruit gegooid. en krijg dus niemand aan de lijn Waardeloos !!!
Pretty bad. Very hard to get a complaint across.
Ben al 2 dagen bezig om een produkt om te ruilen, maar kom in een loop terecht waar ik steeds word afgebroken, heel vreemd, want ben dit niet gewend van Ziggo.
Zo slecht om contact te krijgen. belofte gedaan en niet nagekomen nu moet ik er weer achteraan. sta dus weer 30 min in de wacht. kan gen mail sturen maar willen wel met mij communiceren via no-reply mail. ben er klaar mee
de slechtste ooit! Ze beloven veel en doen niks.
probeer te bellen via de telef gegevens zoals aangegeven, helaas pindakaas.
op geen enkele wijze krijg ik iemand te spreken die een vraag kan beantwoorden
dus slechte service bij Ziggo.
WAARDELOOS! Kreten als contact zoals jij dat wilt...Bellen van tot.....Het enige dat je krijgt is een computermenu en dan verbreekt men de verbinding. Ik ben klant!! let wel KLANT en een antwoord op mijn vraag krijg je niet. Wat een vreselijk arrogant bedrijf is dat hele ZIGGO!! Lekker bezuinigen op mensen en de zakken vullen zodat ze de plofkoppen nog dikker krijgen. Aanbevelen.....ECHT NIET!!
Je wordt niet geholpen. Men is wel vriendelijk, en belooft je terug te bellen, maar tot 2 x niet gebeurd! Uren aan de telefoon gehangen om op tijd mijn verhuizing te regelen en afspraak met monteur te krijgen. Want hierna moet ook nog het alarm door andere firma geïnstalleerd worden. Men zet dat zonder overleg op de verhuisdatum! Die persoon is blijkbaar nog nooit zelf verhuisd. Volgens Ziggo heb ik een medische indicatie. Maar om alles echt goed te laten verlopen en mij zekerheid te geven, stelt men voor: opnieuw laten installeren paar dagen vóór verhuisdatum, dan alarm laten installeren de dag vóór de verhuising en oude abonnement beeindigen de dag na mijn verhuizing. Daar heeft de administratie nog nooit vsn gehoord. Ik kreeg geen datum afgesproken want dat kon niet, zei ze. Wel had ze intussen toch de Ziggo verhuizing op mijn verhuis dag gezet, zonder overleg. Dat moest eerst weer teruggedraaid worden, vóór ze verder kon. Ze zou mij ook terugbellen, ook niet gebeurd. Ik had eerst ruim 1 uur, toen bijna 2 uur, dus vergeefs, aan de telefoon gehangen. Er zou wel een nieuwe box bezorgd worden. Maar in nieuwe huis, waar ik dus nog niet woon. Ook hierover geen overleg. Ik ben veel in oude huis, ik wil m daar bezorgd hebben. Met een mail waarin je uitleg krijgt over stappen zelf doorlopen. Ik heb er geen bal verstand van en heb geen netwerk. Ik heb n monteur nodig. Je betaalt de hoofdprijs elke maand, maar geen service. Nu schijnt er een verhuisservice te zijn….. heb niemand daarover gehoord. Service… kennen ze dat bij Ziggo???
Ziggo stuurt e-mails maar geen enkele mogelijkheid om deze per mail te beantwoorden
Ik wil Ziggo een mail sturen. Ik ben al uren bezig op een mailadres van ziggo te vinden. Mijn facturen kloppen namelijk niet
ZIGGO= 0.,00 Zero, niente, nada, niks
Opgezegd volgens regels, modem terug gestuurd maar ze blijven doorgaan met facturen sturen..
Alleen per telefoon bereikbaar met 0900 nummer echter vanuit buitenland werkt dat niet.
Chatten werkt al 2 jaar niet meer en Tobi mag meteen de prullenbak in.
Dit is een structueel probleem met ziggo, en niet mijm eerste slechte ervaring, men is niet in taat hun facturering op orde te krijgen, en factureerd er lustig op los. Foutje? Wel hoeveel mensen krijgen tegoeden waar ze gen recht op hebben? NADA!
Dit is een bewust verdien model. ik heb nu nog 15 euro van Ziggo te goed, maar ze blijven doorgaan, zal nu wel naar incasso bureau gaan, straka nog mijn naam op BKR
Bedankt Ziggo, maar ik heb alle bewijzen dat jullie wederom fout zitten.
d.w.z jullie confermatie opzeg mail en bonnetje versturen modem.
Ja lekker als je in je buitenland zit en de deurwaarder staat met slotenmaker aan de deur.
waarna je spullen voor opkoperspeijzen geveild worden, ga zo lekker door Ziggo
medewerkers(ters),
Wij vragen ons af wat voor soort medewerkers Ziggo inhuurt om de klant voor de gek te houden.
Het gros van de personen die je aan de lijn krijgen kunnen of snappen niets. Ze houden alleen de boot af.
Leuk zo'n ongekwalificeerd callcentrum.
Klachten kunnen ze niet behandelen of begrijpen het niet vaak ook niet of zijn niet te verstaan ivm buitenlandse afkomst. En dit laatste vind ik erg voor de klant, maar ook voor het bedrijf Ziggo. Ook kunnen ze niet door verbinden naar de gevraagde afdeling die antwoord zou kunnen geven. Het is of je een klein kind bent zo wordt je door meeste behandeld. Uren aan de foon en dan nog geen antwoord of een belofte die niet nagekomen wordt of waar gemaakt. Een hoop BLA BLA maar geen oplossing.
We hebben een klachten brief naar het hoofd kantoor gestuurd en tot heden nog geen reactie gehad hierop.
Gevolg is dat de klacht die we hebben alvast gedeponeerd is bij het incasso bureau van Ziggo met de hoop dat via hun er iets aan gedaan gaat worden. Zo niet dan zoeken wij de media op en de geschillencommissie.
Mvrgr
Bc WHJ
Veel problemen met de Next Mini. Al meerdere keren via verschillende kanalen contact opgenomen met Ziggo. Laatste vraag is geweest of er een mailadres was waar ik mijn probleem kon duidelijk uit kon leggen, helaas is dat er niet?
De grootste bedrijven van de wereld zijn per mail te benaderen.
Goedemiddag ,
Bedankt voor de snelle oplossing voor het bereikbaar maken van de telefoon aansluiting van mijn schoonmoeder die een week lang niet bereikbaar was.
Gisteren gebeld met een dame van de klantenservice, heeft een case aangemaakt. Ze heeft vast gevoeld dat ik wat getrieerd overkwam. Maar ze bleef rustig en vertelde mij dat het goed zal komen.
En vanmiddag was mijn demente schoonmoeder weer bereikbaar.
Ook de monteur die er afgelopen maandag is geweest was prima kerel die de situatie prima wist in te schatten.
Top!!????
Ik zelf ben al meer als 23 jaar klant bij jullie en nog nooit problemen gehad en de kwaliteit is altijd goed geweest. Nog uit de HOME @ periode.
Ik dacht zelf “het zal toch niet gebeuren dat het mis gaat”
Nee hoor, nog steeds vriendelijk en goed geholpen.
Juli zijn niet de goedkoopste maar wel de beste.
Met vriendelijke groet,
Riemer
Ik vind het nog steeds bizar dat de klantenservice NIET via email beschikbaar is. Wel zo'n stomme digitale assistent die je van het kastje naar de muur stuurt en een compleet ander onderwerp aankaart op het moment dat hij de vraag niet snapt. Haal dit svp snel offline.
Op 6 juli hebben wij via de overstapservice van Ziggo ons internet, vaste telefoon en televisie abbonement omgezet van T-Mobile naar Ziggo. Op 20 juli heeft T-Mobile alles aan hun kant afgesloten (???) en sindsdien zitten we dus zonder internet, televisie en vaste telefonie.
Diverse keren gebeld met de servicedesk, echter krijgen elke keer weer een ander verhaal te horen. Maar ons wordt wel verzekerd dat binnen twee dagen het installatiepakket geleverd zal worden.
Vorige week werd ons verteld dat dit op 16 Juli door de Bruna, waar het pakket was afgeleverd, was terug gestuurd, omdat het niet opgehaald was.
Wij hebben echter al die tijd geen bevestiging of iets dergelijks ontvangen via email. Vanochtend nog maar eens gebeld met de servicedesk.
Wat schetst onze verbazing? Email adres was totaal verkeerd opgenomen in de administratie, was een ziggo mail adres, terwijl we nog geen ziggo hebben. Dat hebben we toen laten veranderen uiteraard. Maar, ook bleek dat volgens jullie administratie het installatie pakket al was afgeleverd en sterker nog, al in gebruik was ook…
De vriendelijke mijnheer aan de telefoon heeft dat toen stop gezet, en een nieuwe omzetting opgestart, inclusief nummerbehoud, internet, televisie. En wederom werd ons verzekerd dat uiterlijk binnen twee dagen het installatiepakket geleverd zou worden.
Echter: we hebben nog altijd geen email ontvangen met bevestiging van de afspraken, en/of tracking code van het pakket, en nadat het email adres gecorrigeerd was werd mij ten stelligste verzekerd dat de oude mails samen met een bevestiging van de gemaakte afspraken alsnog zouden worden toegestuurd via het nu juiste email adres.
Ik ben 85 jaar oud, en zeer slecht ter been, feitelijk afhankelijk van mijn internetverbinding voor enorm veel zaken. Het is toch een schande dat we telkens weer van het kastje naar de muur gestuurd worden? Graag wil ik hier zo spoedig mogelijk een reactie op, en eigenlijk per direct een correcte afhandeling met levering en installatie door een monteur van het ziggo installatiepakket.
Ziggo Klantenservice kunnen ze beter omdopen in Ziggo KlantRotOp-Centrale. Een aantal maanden geleden heb ik daar een jaarcontract afgesloten via een ING-actie in november verleden jaar. Al heel snel na ingang van het contract worden toch "gewoon" de prijzen verhoogd vanwege een "inflatiecorrectie" die blijkbaar uit de lucht was komen vallen.
Vervolgens zijn er veelvuldig problemen als ik via de Ziggo App tv-programma's wil kijken. De verbinding valt dan soms na enkele minuten al weg en je moet dus resetten en hopen dat het dan weer (wat langer) goed gaat. Waarschijnlijk een bandbreedte probleem maar Ziggo en computertechniek dat is een slechte combinatie blijkt later nog.
Na 6 maanden krijg ik opeens een e-mail dat ik een bestelling gedaan zou hebben voor (nog?) een abonnement en wat opgeleverd zou zijn. Totale onzin, er was helemaal niets besteld. Geprobeerd Ziggo hier per e-mail over te benaderen op twee verschillende Ziggo e-mailadressen, maar beide e-mails worden niet geaccepteerd. Later blijkt dat het niet geaccepteerd wordt dat klanten via e-mail met hun communiceren. Daarentegen zijn klanten wel verplicht hun e-mailadres aan Ziggo te verstrekken. Een heel vreemde en klantonvriendelijke manier om te communiceren met klanten waar ze uiteindelijk toch van moeten bestaan. Terug naar de Ziggo misser. Ze willen niet per e-mail bereikbaar zijn dus dan maar geprobeerd via de telefoon naar de klantenservice. Ook daar 4x (verschillende personen) verteld dat ik al maandenlang een abonnement heb en verder niets besteld heb en ook niets wil wijzigen. Na wat heen en weer komt er een verklaring "er zou een systeemwijziging geweest zijn die er debet aan was dat dit soort foutieve e-mails aan klanten verstuurd zijn". Nou, een fout maken kan iedereen overkomen, dus vraag ik om het telefonisch onderhoud schriftelijk te bevestigen of een correctiemail de deur uit te laten gaan. Nou, nee, dat doen ze niet. Wel wordt me in een van de gesprekken, na een verzoek van me om een alternatieve bevestiging die dan wel mogelijk zou zijn bij Ziggo, beloofd dat ze de foutieve gegevens die niet alleen in hun e-mail staan maar inmiddels ook in mijn klantgegevens op de website direct zouden aanpassen dus terug zouden wijzigen naar de oorspronkelijke juiste gegevens. Omdat deze afspraak niet nagekomen is en er ook geen andere correctie van Ziggo ontvangen is neem ik een dag later nog maar eens contact op met de Ziggo servicedesk. Hetzelfde verhaal als een dag eerder maar nu wordt er gezegd dat er helemaal "niets aangepast kan worden".
Mogelijk is de reden van deze discutabele handelwijze dat ze op die manier proberen om een jaarcontract op illegale wijze op te rekken naar anderhalf jaar en daarom ongevraagd een nep nieuwe overeenkomst sturen, want gerekend vanaf die ingangsdatum die op die nep-overeenkomst staat zou ik theoretisch gerekend vanaf dan een nieuw jaarcontract afgesloten hebben. Dat verklaart m.i. ook de weigerachtige "service" van Ziggo. Mensen die niet reageren hebben later een probleem want dan wordt er verwezen naar de "nieuwe" contractdatum en niet naar de echte oorspronkelijke. Naar mijn mening en gezien wat tot nu toe voorligt een poging tot oplichting c.q. contractbreuk door Ziggo. Deze hele manier van zakendoen beschouw ik op zijn zachtst gezegd als zeer discutabel. Maar dan druk ik me wel heel erg netjes uit.
Mijn klacht gaat echter ook over hoe je wordt behandeld door Ziggo en dan met name over de klantenservice. Bij telefonisch contact:
- lange wachttijd
- medewerker spreekt niet goed Nederlands, is onverstaanbaar en begrijpt het telefoonalfabet niet
- medewerker heeft geen kennis van zaken, weet niet waar het over gaat en stelt alleen maar vragen over persoonlijke gegevens
-medewerker laat mij 10 minuten wachten om iets uit te zoeken en gooit de hoorn erop
- medewerker opnieuw gebeld en die dacht ik er niet meer was
- medewerker geeft verkeerde informatie (zegt dat er geen storing is, terwijl die er wel is
- medewerker geeft mij een telefoonnummer van de klantenservice dat niet blijkt te bestaan
Vervelend hoe Ziggo klanten werft, agressief en overrompelend zonder enige informatie. Ik mag hopen dat ze dit niet toepassen bij ouderen. Zal dus hierdoor nooit klant worden.
ben al vanaf 8 juni bezig om mijn producten terug te krijgen volop bellen , movie en alles ineen ben vanaf 2006 abonnement zo in een keer op 8 juni geen huistelefoon meer geen netten mevr yvonne heeft wel de huistelefoon gereed gemaakt op zaterdag avond pluim maar de gegevens zijn allemaal weg ze zegt de computer heeft alles weggegooid en er bestaat geen abonnement meer ze heeft een herstel gedaan mar de gegevens zijn er niet meer ook fracturen en extra netten ze zei maandags is t goed nu weer gebelt kom niks verder groet anja
Het is een gedrocht die site van de Ziggo klantenservice! Blijkbaar kan ik met mijn telefoon geen contact krijgen met het 0900 nummer (mogelijk uitgeschakeld door mijn werkgever, geen idee en dan niet Ziggo's schuld), dus iemand aan de telefoon krijgen gaat sowieso nooit lukken, aangezien ik ook geen vaste telefoonaansluiting heb. Ik heb maar één simpele vraag, maar die komt nergens terug in al die voorgetoonde k*tlijstjes. Een chatsessie starten lukte ook al niet. Om mij boos krijgen moet je doorgaans echt goed je best doen, maar dat is ze hier echt vrij gemakkelijk af gegaan!
Kan al sinds 5 dagen geen contact krijgen met Ziggo.
echt totaal geschift dat je ZIGGO niet kan bereiken telefonisch, ga mn abonnement nu definitief opzeggen, wilde t wijzigen maar ben na bijna een uur zo zat van jullie klantenservice die niet bereikbaar is dat jullie echt erin kunnen zakken met jullie service.
Ik vind het waanzinnig dat Ziggo niet per e-mail of contactformulier bereikbaar is. Ze verkopen dat ver..... zelf! Ik wil niet heel lang aan de telefoon zitten om met te 'mogen' praten met iemand die het ook niet snapt.
Ziggo voert een update uit, waarschijnlijk. Vervolgens doet de telefoon het niet meer en dan zegt de klantenservice, krijgt het heen en weer, uw probleem. Zat al recent 6 weken zonder vaste telefoon. Kortom, een geweldige kutzooi bij Ziggo. Ik zoet een provider die wel werkt ipv deze geldwolven die de techniek absoluut niet beheersen.
Al 5 dagen geen internet en iedere keer wordt de datum van de oplossing verschoven. Zelfs over het weekend heen getild. Mijn klacht gaat echter ook over hoe je wordt behandeld door Ziggo en dan met name over de klantenservice. Bij telefonisch contact:
- lange wachttijd
- medewerker spreekt niet goed Nederlands, is onverstaanbaar en begrijpt het telefoonalfabet niet
- medewerker heeft geen kennis van zaken, weet niet waar het over gaat en stelt alleen maar vragen over persoonlijke gegevens
-medewerker laat mij 10 minuten wachten om iets uit te zoeken en gooit de hoorn erop
- medewerker opnieuw gebeld en die dacht ik er niet meer was
- medewerker geeft verkeerde informatie (zegt dat er geen storing is, terwijl die er wel is
- medewerker geeft mij een telefoonnummer van de klantenservice dat niet blijkt te bestaan
Geachte,
Ik heb op 13 april een overeenkomst met jullie gesloten voor 12 maanden korting (overeenkomst heb ik bijgesloten)
Nadat ik op op 11 mei nog niets van jullie had vernomen heb ik om 10.23 uur contact met jullie opgenomen via nummer 0900 1884, de persoon die ik toen aan de lijn had kon niet meteen iets vinden en is na 20 minuten terug gekomen met de mededeling dat hij in de middag terug zou bellen en dan zou weten hoe de bestelling er voor staat. Aangezien ik die middag niet bereikbaar zou zijn hebben wij afgesproken dat hij maandag 15 mei zou terugbellen, het is nu 14.35 uur en hij heeft nog niet gebeld.
Op 15 mei zit er in de ochtend plotseling een mail in mijn mailbox dat jullie alles hebben geannuleerd omdat ik dat zou hebben aangegeven, vreemd want ik weet van niets.
Ik heb op 15 mei om 10.59 uur maar weer met jullie contact opgenomen en de dame die ik toen aan de lijn had kon mij ook niet vertellen wat er is misgegaan ook niet nadat zij contact had opgenomen met de administratie.
Deze dame kon de bestelling wel weer in gang zetten maar dan kreeg ik maar 9 maanden korting, op mijn aangeven dat de fout bij Ziggo lag en niet bij mij en dat ik dan dus met minder genoegen moest nemen gaf deze dame aan hier niets aan te kunnen doen. Ik heb toen aangegeven dat ik niet akkoord zou gaan met een mindere aanbieding omdat, nogmaals, de fout bij Ziggo ligt. De dame gaf aan dat te begrijpen maar dat zij verder niets voor mij kon doen. Ik heb haar bedankt voor de moeite en aangegeven dat ik niet inga met een aanbieding van 9 maanden.
Deze mail is ondertekend door Robin Kroes, Directeur Consumentenmarkt. Ik hoop dat deze persoon deze mail ook onder ogen krijgt zodat hij kan zien wat er in de organisatie mis gaat en dat eventuele nieuwe klanten hiervan de dupe zijn.
m.vr.gr,
W. Roordink
Afsluiting abonnement zonder reden
Afsluiting abonnement zonder zich aan de nog niet ingegane opzegservice van KPN. Al bezig vanaf 30 maart om een nette overstap van Ziggo naar KPN te krijgen. Helaas gewoon afgesloten van alles.
Vanaf 06-05-23 afgesloten en nog steeds, lijkt bijna onmogelijk om dit terug te laten draaien. Dagelijkse loze beloftes en verschuilen achter- is andere afdeling- achterlopen kan ik niks aan doen. Na jaren lang trouwe klant te zijn geweest is om zo behandeld te worden ongehoord.
Gewenste oplossing
Ik wil om te beginnen met spoed opnieuw aangesloten worden en compensatie voor de periode zonder tv, internet te hebben gezeten en ik heb bel kosten moeten maken om contact met jullie te krijgen en niets dan uitvluchten zonder actie.
Ik wil gebeld worden hierover en excuses voor deze blamage. De slechte interne organisatie waarbij de ene afdeling niet kan samenwerken met de ander binnen de systemen waardoor je als klant buitenspel gezet wordt.
Geboden oplossing
Er is geen oplossing want Ziggo wil de klacht niet eens in behandeling nemen. Alle dingen moet je voor bellen of via hun site doen, is dus onmogelijk als je afgesloten bent.
Ze vragen steeds meer geld voor hun diensten en het stikt van de storingen en mensen die niet tevreden zijn en je dan te goed voelen om te reageren.
Schaam je Ziggo dat je je klanten zo in de kou laat staan.
Datum van ervaring: 30 maart 2023
Ze zijn simpelweg niet bereikbaar voor iemand zoals ik, die om medische redenen geen telefonisch contact kan hebben.
Email werkt sinds kort niet meer, en ze verwijzen naar een contactformulier, dat niet bestaat.
De chat functionaliteit werkt in zijn geheel niet, er wordt geen chat geopend of gestart (en dit is midden overdag, dus niet buiten kantoortijden).
Telefonisch is Ziggo niet bereikbaar. Na mededeling “dit gesprek kan worden opgenomen…” lijn dood.
6 maal iemand aan de telefoon gehad en zeiden dat ze wifiversterkers direct zullen sturen besteld op 11/4/2023 nog niks, heb slecht beeld. ga meer klachten indienen.
communicatie is 1-zijdig en eigenlijk alleen per telefoon = dus slechte bereikbaarheid / vastlegging. Tevens een slechte service
Veel te lang wachten op deskundige hulp. Een half uur is niks bij jullie Ziggo. Ben geneigd om ergens anders heen te gaan als lid.
Vreselijk menu als je belt, veel te veel keuzes en de goede optie zit er niet eens bij, dat begint al met ergernis. Monteur afgesproken: wat een belachelijk lange tijdblokken! Van 12.00 tot 18.00 zitten wachten zodat je geeneens de hond kunt uitlaten. dat zou nog kunnen bv als de monteur bv 1,5 u vantevoren belt dat hij er aan komt. Bahbah
Beoordeel Ziggo Klantenservice