Neem contact op met Ziggo via een contactformulier.
Stel je vraag via het Ziggo contactformulier. Afhankelijk van je vraag kan het zijn dat Ziggo telefonisch contact met je opneemt, vul daarom je mobiele telefoonnummer in op het contactformulier.
Het Ziggo Community forum is de plek waar klanten van Ziggo elkaar helpen door het beantwoorden van vragen. Het forum heeft ruim 100000 leden, er is dus altijd wel iemand die je kan helpen met je probleem. Op het forum kun je terecht met vragen over:
Ziggo Commercial | Een geweldige club om bij te horen
Rapportcijfer
Ziggo Klantenservice:
3.2
3.2
Rapportcijfer is gebaseerd op
13 stem(men).
Beoordeel Ziggo Klantenservice
Beoordelingen voor Ziggo Klantenservice
Beoordeeld door C. van der Wouden op 31-12-2020
Rapportcijfer: 1
Mijn probleem wordt per telefoon niet in behandeling genomen en per z.g. contactformulier lukt het totaal niet!!!
Beoordeeld door piet op 21-12-2020
Rapportcijfer: 1
jullie hebben er een rommelpot van.ik zou als ik ziggo was de hele klantenservice er uit schoppen,
Beoordeeld door Th.J. van den Brink op 19-12-2020
Rapportcijfer: 1
Er waren werkzaamheden aan het net, voor een betere verbinding in de nacht van 14 op 15 december. Verschillende zenders waren de volgende morgen niet meer te krijgen op de tv, ook na 800 niet te krijgen. Ziggo gebeld, moest akkoord gaan met de 50 euro kosten, dit voor als er iets aan de kabel zou mankeren. Indien dit niet het geval was, was het langs komen van de monteur gratis. Op 17 december 2020 komt de monteur, hij meet de kabels door en die waren in orde. Daarna is die een tijdje bezig geweest met de tv en de tv opnieuw ingesteld en even zoeken wat er mis was en na een kwartiertje stonden de zenders er allemaal weer op. Ik heb de monteur nog gevraagd of dit gratis was en hij zij ja mevrouw dit is gratis. Op 19 december krijg ik een rekening van ziggo voor reperatie aan kabels, stekkers en wandcontactdozen totaal 50 euro. Maar er is GEEN reparatie geweest, maar daarvoor moet ik wel 50 euro betalen. Ik bel de klantenservice, na 5 keer hetzelfde verhaal te hebben vertelt, wilde de meneer Buqaary nog steeds niet het het bedrag voor de reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen zijn excuses voor aanbieden en het in orde maken. De meneer vond nog steeds dat ik het bedrag gewoon moest betalen, ondanks dat hieraan niets ka[pot was en er hier helemaal geen reparatie aan heeft plaats gevonden. Ik heb deze meneer gezegd de ombudsman in te schakelen. Ik vind het geen stijl om zomaar 50 euro te innen, terwijl er niets aan deze kapot was en mij ook alleen was vertelt, dat ik als hieraan iets kapot was ik 50 euro moest betalen. De monteur heeft hier geen mankementen aan gevonden en het opnieuw instellen van de tv, wat echt niet zo makkelijk was en ik niet zelf had kunnen doen was gratis. Het op nieuw instellen was ALLEEN maar nodig vanwege de werkzaamheden aan het net op 14 en 15 december 2020. Als er geen werkzaamheden door Ziggo waren geweest, dan was er ook geen nieuwe instelling van mijn tv nodig geweest.
Beoordeeld door Mackaaij op 12-12-2020
Rapportcijfer: 1
Ziggo Mediabox Next los kopen
Wil je graag een (extra) Ziggo Mediabox Next kopen? In dit artikel lees je de mogelijkheden.
Wat is een Ziggo Mediabox Next?
De Ziggo Mediabox Next is de meest recente mediabox van Ziggo. Je krijgt ‘m gratis indien je een Max of Giga abonnement afsluit bij Ziggo. Met de Mediabox Next kun je genieten van televisie op 4K kwaliteit. Je kunt met de box gemakkelijk meerdere programma’s tegelijk opnemen en later terugkijken. Ook uitzending gemist is geen probleem.
Verder heeft de mediabox de mogelijkheid om allerlei apps te installeren. Denk hierbij aan apps als Netflix en Videoland, maar ook bijvoorbeeld Buienradar en de nieuws app van NU.nl.
De Mediabox Next heeft enkele interessante features, zoals het besturen van de box met spraak (voice-control) en de mogelijkheid om met meerdere apparaten tegelijk TV te kijken.
Een losse Mediabox Next kopen
De situatie is voor iedereen anders, waarom wil je een Mediabox Next kopen?
– Ik wil een tweede mediabox next voor een tweede tv.
Dit is mogelijk! Je kunt bij Ziggo een 2e Mediabox krijgen. Dit kost je € 4,31 per maand zolang als je abonnement loopt. Je kunt de Mediabox installeren net zoals de eerste. Dit brengt leuke mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld die film op de bank pauzeren en dan vanuit bed het laatste uurtje afkijken op de tv in de slaapkamer. De Mediaboxen Next werken naadloos met elkaar. Meer informatie & Bestellen.
Helaas zo.nep als wat is niet voor particulieren waar Ziggo groot door is geworden en laten deze trouwe klanten vallen en storten zich op de zakelijke markt
Belachelijk
Beoordeeld door J.j.mackaaij op 11-12-2020
Rapportcijfer: 1
Ziggo stapt over op zakelijke klanten en de particuliere klanten kunnen de boom in
Beoordeeld door Willem op 11-12-2020
Rapportcijfer: 1
Geen bevestiging na opzeggen abonnement. Alleen maar bereikbaar via bellen met ca 30 min wachttijd. Buitengewoon klantonvriendelijk. Dit noem ik geen klantenSERVICE !!!
Beoordeeld door Knol op 1-12-2020
Rapportcijfer: 6
mijn laatste factuur is weer verhoogd met belkosten terwijl ik een abonnement met volop bellen heb. Telefonisch heb ik geen goed contact met een medewerker. Mijn verzoek is om geen sms berichten te sturen maar een mail.
Wilt u het teveel gerekende bedrag terugstorten op mijn rekening? Ik kan niet weer een maand wachten. Tevens ontvang ik graag een bevestiging van mijn abonnement, ook per mail.
Het kost teveel tijd en energie om steeds te bellen; Ik stel het op prijs wanneer u de kwestie adequaat en naar mijn wens oplost.
Met vriendelijke groet,
A. Knol
Beoordeeld door Dennis op 1-12-2020
Rapportcijfer: 1
Niet te vinden op hun website en doen er alles aan om juist GEEN contact te krijgen met ze.
Beoordeeld door Keuren op 29-11-2020
Rapportcijfer: 3
Ontzettend slechte service, mijn probleem is na diverse keren bellen en ontzettend lang in de wachtrij staan nog steeds niet opgelost.
Beoordeeld door H.J.M. Langelaan op 25-10-2020
Rapportcijfer: 9
Donderdag 22 oktober namen wij telefonisch contact op met Ziggo ivm slechte wifi-ontvangst.
Een aardige telefoniste beloofde ons een nieuw modem dat afgelopen dinsdag bezorgd werd. De zo eenvoudige aansluiting bleek voor ons een probleem, daar wij niet met computers opgevoed zijn. Donderdag een telefoontje gepleegd, waar ons dezelfde dag een aansluitingsmonteur beloofd werd en zo geschiedde!!!
Na enige tijd was de klus geklaard en was alles weer in orde.
Enorm verrast waren we dat er ook een nieuwe afstandsbediening nagestuurd werd.
Wat een geweldige service !!!
Het is zo fijn om te merken dat alles nu goed functioneert,
Ziggo BEDANKT!!!
Beoordeeld door g in het groen op 30-09-2020
Rapportcijfer: 2
ik heb een andere box gekregen internet en tv doen het maar ik kan niet bellen of gebeld worden heb al meerderre malen met live chat contact gehad maar die weten ook niks telefoon is niet geactiveert
Beoordeeld door Henk Aarts op 7-08-2020
Rapportcijfer: 10
Ik had problemen met het installeren van uw hotspots, uw collega heeft me geprobeerd te helpen, maar na 45 minuten was het nog niet gelukt. Ze verwees me door naar uw Ziggo/vodaphone winkel in Helmond. Daar heeft vanochtend een vrouwelijke medewerkster alles naar mijn volledige tevredenheid opgelost. Mijn hartelijke dank daarvoor, je mag ze van mij gerust bevorderen!!
Beoordeeld door Louise op 5-07-2019
Rapportcijfer: 4
Ik ben in Amsterdam naar de Ziggo winkel gegaan voor een alles in 1 abbo. Kreeg meteen modem en een tv kaart mee. 1 dag later was alles aangesloten, TOP! Vervolgens wordt er aan het einde van de maand een bedrag van 89 euro van mn rekening afgeschreven, waarvan 29 euro aansluitkosten. Tijdens het gesprek dat ik had met de Ziggo medewerker is mij dit niet verteld, erg slordig!
Beoordeel Ziggo Klantenservice