Ziggo Klantenservice

Rapportcijfer Ziggo klantenservice: 2.6 » Lees beoordelingen (46)

Bellen met Ziggo

Waarom bellen met Ziggo Klantenservice?

  • Je wilt klant van Ziggo worden.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betaling.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo abonnement.
  • Je hebt een klacht over Ziggo.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo Internet aansluiting.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 22:00
  • Dinsdag 08:00 - 22:00
  • Woensdag 08:00 - 22:00
  • Donderdag 08:00 - 22:00
  • Vrijdag 08:00 - 22:00
  • Zaterdag 08:00 - 22:00
  • Zondag 08:00 - 22:00

  • Telefoonnummer Ziggo: 0900-1884

  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten
  • Heb je een telefoonaansluiting van Ziggo? Bel dan 1200

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Ziggo.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Ziggo.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Internet.
  • TV.
  • WiFi.
  • E-mail.
  • TV App.
  • Telefoon.
Controleer of er een storing is bij Ziggo
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Ziggo? Laat ons je ervaringen met Ziggo weten!
Beoordeel Ziggo.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Ziggo?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Ziggo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Ziggo via een contactformulier.

Stel je vraag via het Ziggo contactformulier. Afhankelijk van je vraag kan het zijn dat Ziggo telefonisch contact met je opneemt, vul daarom je mobiele telefoonnummer in op het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo

Chat online met Ziggo.

Chat online met de digitale assistent Tobi van Ziggo. Mocht Tobi er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met Ziggo Start een chat met Ziggo

Neem contact op met Ziggo via Facebook Messenger.

Heb je een opmerking of vraag voor de Ziggo? Dan kun je contact opnemen met Ziggo via Facebook Messenger.

De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Ziggo.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Ziggo:

  • Is Ziggo op zondag bereikbaar?
  • Is Ziggo telefonisch bereikbaar?
  • Kan je chatten met Ziggo?
  • Hoe kan je een klacht indienen bij Ziggo?
  • Hoe installeer ik mijn internet pakket?
  • Waar kan ik alle instellingen vinden?
  • De informatie over verhuizing doorgeven;
  • Hoe kan ik mijn betaalgegevens bij Ziggo wijzigen?
  • Wanneer wordt een factuur verstuurd?
  • Hoe kan ik online betaling maken?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Internet & Wifi
  •     Televisie
  •     Telefonie
  •     Factuur
  •     Abonnement
  •     Gegevens wijzigen
  •     Installeren
  •     Storingen

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo

Stel je vraag op de Ziggo community.

Het Ziggo Community forum is de plek waar klanten van Ziggo elkaar helpen door het beantwoorden van vragen. Het forum heeft ruim 100000 leden, er is dus altijd wel iemand die je kan helpen met je probleem. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet & Bellen
  • Hulp bij abonnementen.
  • Hulp bij TV & Apps
Bezoek de website van de Ziggo community

Neem contact op met Ziggo via Twitter.

Neem contact op met Ziggo via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter. Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter.

Bezoek een servicepunt van Ziggo.

Je kunt ook langs gaan bij een service- of verkooppunt van Ziggo. Klik op onderstaande link voor een overzicht.

Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt. Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt.

Ziggo Commercial | Een geweldige club om bij te horen

Rapportcijfer Ziggo Klantenservice: 2.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 46 beoordelingen.

Beoordeel Ziggo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Ziggo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Paulien van Hooff op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

ik heb gebeld met de klantenservice over een aanvulling / abonnement op Disney + en ik werd verwezen naar Disney... vervolgens daar een maaandabonnement afgesloten... vervolgens bleek (na 1 uur in de chat met Disney helpdesk) dat het gewoon niet aan de praat te krijgen is op een Samsung TV. misschien dat JULLIE helpdesk dat even moet weten? abonnement op Disney + uiteraard maar weer opgezegd, als het toch niet werkend is te krijgen.... zonde van die 8,99 euro.
  • Beoordeeld door van strien op 23-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

om in contact per mail te komen met ziggo dat gaat stroef als er andere klachten zijn daar mag wel wat aan gedaan worden er zijn ook problemen die niet altijd standaard zijn zeg tegen de directie dat ze verder moeten kijken dan de neus lang is er zijn meer problemen en anders geef ze deze mail maar
  • Beoordeeld door Hetty Kuijsters op 1-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik kan niet iets opzeggen wat ik zelf geregeld heb omdat het op naam van 1 iemand moet staan en dat toevallig van mijn man is.
wordt ook niet verder geholpen zijn s'avonds als mijn wel tijd heeft niet te bereiken. Wat een slechte service weer, kan ik weer een maand voor iets betalen wat voor geen meter werkt. ik ben blij dat we binnenkort glasvezel binnen hebben. kunnen we gaan kijken naar een fatsoenlijke internet leverancier.
  • Beoordeeld door Hetty Uijtdewilligen-van Hest op 27-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik zoekcontact met ziggo ..via mail maar dat is niet mogelijk ??? Waarom gooien jullie mij eruit telefonisch ????????
  • Beoordeeld door Bernard Lieshout op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik werd vandaag gebeld door een medewerker van Ziggo met een aanbieding. Ik heb na de eerste zin duidelijk gemaakt niet geïnteresseerd te zijn. Toch bleef deze man doorgaan met vragen stellen en ongeloof uiten. Ik heb een aantal malen moeten herhalen niet geïnteresseerd te zijn. Alleen al door de houding van uw telefonische verkopers ben ik niet genegen om ooit nog zaken te doen met Ziggo.
  • Beoordeeld door A. Zaoual op 20-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Maand bedrag is anders dan wat op de facaturen staat meerdere keer mailen en bellen de enige antwoord herinnering opsturen moet binnen 15 dagen betalen anders incasso inschakelen.
  • Beoordeeld door Mschuurmans op 20-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Halo ik probeer mijn ziggo account aan te maken maar dat gaat niet om dat ik al een Vodafone account heb en niet twee maal het zelfde email adres kan gebruiken ik heb maar een email adres wat nu
  • Beoordeeld door J. Ferares op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

ZIGGO reageert niet op mijn vragen.
  • Beoordeeld door GER TIMMERMANS op 17-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

HEB VRAGEN OVER IP ADRES WAT AL ENKELE KEREN VERANDERD IS ,EN KRIJG MAAR GEEN ANTWOORD
  • Beoordeeld door zant op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schande en het bandje draait maar door contact met iemand ,,bijna onmogelijk ,09001884 en je wort er konstant uit gegooid en oja jullie mogen mn telefoon rekening a 21 euro vergoeden.bij geen bericht binnen 24 u stap ik over. 12-10-21 tijt
  • Beoordeeld door Daaf van Geffen op 8-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ziggo service niet telefonisch of per chat bereikbaar. Mijn internet werkt niet. Goed bezig Ziggo
  • Beoordeeld door P. Hogervorst op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hele slechte service. In maart mijn abonnement opgezegd. Daarna iedere maand gebeld, gechat en een brief gestuurd omdat ik geld terug krijg. Iedere maand krijg ik een SMS dat mijn tegoed verrekend wordt met de volgende factuur. Hoe idioot.
Ik ben het zo zat. ik ga de consumentenbond inschakelen.
  • Beoordeeld door sterken p op 29-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

hallo

de klacht die ik heb, is dat het schandalig is dat de analoog radio er af gegooid is. zit nu al dagen zonder radio en dat terwijl het abbonnement gewoon door loopt
deze is zelfs al een stuk duurder geworden. daar in is ziggo supper kei en snel in om alles duurder te maken . schandalig gewoon,
Heb contact gehad telf 28/8 2021 met een mede werkster van ziggo . was wel vriendelijk. heb haar gevraagd of ik telf een kastje kon bestellen voor de radio. ze moest dit na vragen heb meer dan 17 min gewacht en nog geen reactie terug
Nu blijkt ook nog eens dat het kastje niet zo snel leverbaar meer is.. kan het doen met een antenne.. is toch te gek voor woorden en schandalig gewoon . betaal je je scheel voor een abbonment kosten en moet je het doen met een antenne kabeltje
als ziggo dan een echte klant vriendelijk iemand is . geef dan een korting op het abbonment of zorg dat mensen die lang wachten het kastje goed koper krijgen als vergoeding
ziggo weet hoe veel mensen annaloog luisteren en kon er makkelijk op in springen door meer kastjes te bestellen ,of wachten met afsluiten tot de kastjes weer leverbaar waren .gewoon gezond verstand gebruiken
Zou graag willen weten hoe ziggo hier mee omgaat, Zal wel een standaard briefje worden .met sorry van dit wat vervelend voor u we doen ons best
heb dus zelf een kastje met splinter nodig die .IK NIET KAN BESTELLEN OMDAT HET NIET LEVERBAAR IS
PS ga nou niet mailen van u kunt een antenne kabel o,i,d bestellen bij ons daar betaal ik de maandelijkse abbonemet niet voor
Los het netjes voor vaste klanten op dan kun je zeggen ziggo is er voor de klant
  • Beoordeeld door Linda van Beek op 28-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn abonnement op mijn vakantieadres opzeggen. Alle gegevens doorgegeven en vervolgens werd me een ogenblik geduld gevraagd. Dat mondde uit in ruim 10 minuten in de wacht met een uiterst irritant muziekje, toen mijn hartslag zijn top had bereikt kwam de dame terug. Op mijn vraag waar ze in godsnaam al die tijd mee bezig was geweest kreeg ik het antwoord dat ik mijn huisnummertoevoeging niet goed had doorgegeven. Het adres dat notabene wel in de aanmelding vermeld staat. Ik ben behoorlijk boos geworden waarop de medewerkster het contact verbrak. Mijn abonnement is nog niet beëindigd dus. Ook mijn huisinstallatie van Ziggo werkt, na 4 maanden nog steeds niet naar behoren. Klankvriendelijkheid is niet iets wat Ziggo begrijpt.
  • Beoordeeld door mw A.M.M. MULDER op 15-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

zeer slechte ervaringen met Ziggo Klantenservice bereik, door HERMTISCH AFGEDICHT - monddood gemaaktheid van klant.
Mensen aanspreken, onbereikbaar, Klanten "helpen" kent men niet. En e.e.a. willen verduidelijken middels gestuurde emails,
gaat ook niet.v -Ziggo klantenservice heeft niet eens een email bereik., emails gaan retour; monddoodgemaaakT ter bescherming van mijn gezondheid
maak ik dan maar geld over.
  • Beoordeeld door Tamara Schouten op 3-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik belde de klantenservice met betrekking tot een vraag over de kabel / antenne die nodig was. Kreeg als antwoord dat ik met met radio door de kamer heen moest lopen om signaal op mijn radio te krijgen. Ik vroeg om een monteur deze niet gekregen. Ik wil graag een monteur omdat ik alles al geprobeerd heb. Kunt u dat regelen? Mw. Die mij te wordt stond heet pearl
  • Beoordeeld door J van Duin op 23-07-2021
  • Rapportcijfer: 9

De klantenservice werkt naar behoren , alleen is alles van de muur inclusief modem vernieuwd en toch valt spontaan mijn internet nog uit .Dus ik ben er blijkbaar NIET beter van geworden .Het Modem is nieuw met dezelfde klachten als degene die vervangen is helaas !!!
  • Beoordeeld door Dolf op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb tot 5 x geprobeert iemand aan de telefoon te krijgen, maar via de 'bandjes' kom ik niet bij een persoon om mijn abonnement aan te passen.
Ik betaal namelijk meer dan de derde opties, maar krijg het kleinste internet en televisie.

Hoe dit aan te passen?
  • Beoordeeld door ScottishCloggy op 5-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb diverse problemen met ziggo go bij mijn laptop via windows 10 (bekabeld) en bij mijn tablet en smartphone (beiden wifi). De problemen al diverse keren aangekaart zonder enig resultaat. Vrijwel alle medewerkers van de callcenters hebben te weinig of geen verstand van zaken en verwijzen je uiteindelijk door naar Ziggo community, waar dan eventueel andere klanten oplossingen kunnen bieden die Ziggo zelf niet kan bieden. Daarbij luisteren de medewerkers vaker niet goed (genoeg) zodat je simpele feiten soms zelfs meerdere malen moet herhalen
  • Beoordeeld door Henk Klos op 25-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ziggo verplicht je om te bellen. Alleen als ik tijd heb zijn ze gesloten. Een emailadres is niet te vinden. Hoe klant onvriendelijk kan je zijn.
Facturen sturen met eenmalige kosten. En dan mag ik raden wat dat is. Mailen om uitleg kan niet. De keuze om over te stappen naar een andere provider wordt zo wel heel makkelijk gemaakt door de arrogantie van Ziggo.
  • Beoordeeld door Pjm op 17-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Als brave niet domme burger merk ik dat je niemand aan de lijn kunt krijgen. Enorme doolhoven van menu's voor telefoon en op website. Zeer klantonvriendelijk.
Heb er ovet gemaild naar programma Boos van Tim Hofman. Echt lachwekkend hoe van kastjes naar muren wordt gestuurd.
  • Beoordeeld door hvlooswijk op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalige behandeling van een klacht.
  • Beoordeeld door A.Schrijver op 3-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

internet en wifi vallen geregeld weg hebben een wifibooster gekregen van een monteur maar die was zo laat dat hij niet niet heeft gekeken of het probleem verholpen was hij was ook zo weer weg
  • Beoordeeld door Debbie op 26-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet voor het eerst dat er problemen zijn met ziggo. Zakelijk abonnement, vanochtend valt de wifi weg na een weekend met haperend internet. We geven een online cursus, dus verre van prettig. Mijn vrouw werkt ook thuis voor haar eigen bedrijf en onze dochter heeft internet nodig voor school want ook zij werkt nog steeds thuis. Bijna een uur met iemand van ziggo aan de telefoon gehangen, kabeltje eruit, kabeltje er weer in, harde reset, alles geprobeerd conclusie was dat er een monteur moest komen. Monteur word ingepland voor die dag en moet uiterlijk voor 6 uur aanwezig zijn. Een klein uurtje later word ik gebeld dat de monteur zelf had ingelogd en gepingd had met het modem en hij had connectie en derhalve vond hij het nodig om direct de afspraak af te zeggen want geen spoed. Jammer maar ik zit nu zonder internet, de monteur is er niet, modem werkt niet en de medewerker duwt mij in een onmogelijke positie morgen een monteur in de middag en niet anders. Man kan de rest van de dag met veel kunst- en vliegwerk de cursus gaan afronden via zijn mobiel. Geen enkele mogelijkheid vanuit ziggo of coulance of begrip om direct een monteur te sturen. Waarom heb ik dan in hemelsnaam een zakelijk abonnement en hoe kan de monteur zien dat ik internet heb vanaf een afstand, het modem werkt niet en gaat aan en uit, momentopname en daar zijn wij de dupe van. Ziggo, zou het laten als je andere opties hebt.
  • Beoordeeld door B. Mannesse op 25-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een rotbedrijf! Ik heb al drie mediaboxen gehad en ik blijf problemen houden. Moet gemiddeld vier keer per week mijn modem resetten omdat alles klote werkt. Nu vandaag weer grote storing, uren geen internet, televisie en telefoon.
Maar wel een brief van ze in de bus met de aankondiging van een abonnementsverhoging, want ze willen “investeren in betrouwbaarheid”. Is er nou geen alternatief voor dit bedrijf? Ik hoor ook alleen maar klachten over KPN, dus dat schiet niet op.
  • Beoordeeld door Cl Meijer op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Betaal netjes mijn facturen maar als ik hulp nodig heb omdat ik het wachtwoord van mijn ziggo niet meer weet en ik niet bij mijn web mail kan komen omdat het wachtwoord niet klopt dan kunnen ze niet helpen????????????
  • Beoordeeld door Cleo op 20-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil hulp met mijn mail. Heb alles op nieuwe desktop geïnstalleerd maar ben mijn zelfgemaakte mapjes kwijt en ook de mail van mijn man is niet bereik baar/ontvangt geen mail. Mijn mail is hoofdaccount, zijn mail een mailalias. Ik word niet telefonisch geholpen en word via chat naar community verwezen. Ik vind dit waardeloze service!
  • Beoordeeld door Henriette op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een logge organisatie. Geen mogelijkheid om direct telefonisch contact te maken en met alle mogelijkheden om het digitaal te regelen kom ik, voor hetgeen ik nodig heb, geen steek verder.
Dus het "Belmeteencontact" nummer gebeld. Je betaalt hier behoorlijk voor om vervolgens een gesprek te voeren wat nergens over ging, omdat mijn telefoontje niet naar Ziggo was doorgezet maar naar een makelaar. Erg verwarrend voor beide kanten.
Werkelijk frustrerend om tot de ontdekking te komen dat je niet eens een kopie van je factuur kunt opvragen.
  • Beoordeeld door Johan Lunenborg op 17-05-2021
  • Rapportcijfer: 10

Prima geholpen afgelopen zaterdag en vandaag contact gehad met de klantenservice dat ik geen signaal kon krijgen in mijn appartement en Ziggo wilde daarvoor contact opnemen met de gemeente in ik met mijn aannemer, dat heb ik vandaag gedaan en zelf weer teruggebeld met de de klantenservice met het verzoek om de actie naar de gemeente toe van Ziggo stop te zetten omdat mijn appartement nog niet is aangemeld. Ik neen contact op als het appartement is aangemeld en en neem dan zeker een abonnement bij Ziggo.
  • Beoordeeld door H. Speulman op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 8

Ik wil mijn complimenten geven aan de uitleg over de up date, de begeleiding en realisatie van het nieuwe gebeuren. Mogelijkheden van de box in combinatie met afstandbediening is perfect. Wel jammer dat dit alles niet begeleid wordt door een degelijke handeling, dit kan heel wat vragen en onduidelijk voorkomen.
Vriendelijke groet,
Huub Speulman
  • Beoordeeld door aad zwaan op 20-04-2021
  • Rapportcijfer: 10

laatste keer wifi boosters gekocht een aan laten sluiten door een van de monteurs van zigo kost wel geld maar het werkt dan ook als ze weggaan.
  • Beoordeeld door A Adhanom Fantay op 9-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb televisie problemen
  • Beoordeeld door debby op 1-04-2021
  • Rapportcijfer: 3

Pffffffffffff, voor de zoveelste keer weer problemen met internet, los het op, iedere keer aan de telefoon. We zijn er mee bezig zeggen ze. Nou ik merk er niets van!!
  • Beoordeeld door C. van der Wouden op 31-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn probleem wordt per telefoon niet in behandeling genomen en per z.g. contactformulier lukt het totaal niet!!!
  • Beoordeeld door piet op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

jullie hebben er een rommelpot van.ik zou als ik ziggo was de hele klantenservice er uit schoppen,
  • Beoordeeld door Th.J. van den Brink op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Er waren werkzaamheden aan het net, voor een betere verbinding in de nacht van 14 op 15 december. Verschillende zenders waren de volgende morgen niet meer te krijgen op de tv, ook na 800 niet te krijgen. Ziggo gebeld, moest akkoord gaan met de 50 euro kosten, dit voor als er iets aan de kabel zou mankeren. Indien dit niet het geval was, was het langs komen van de monteur gratis. Op 17 december 2020 komt de monteur, hij meet de kabels door en die waren in orde. Daarna is die een tijdje bezig geweest met de tv en de tv opnieuw ingesteld en even zoeken wat er mis was en na een kwartiertje stonden de zenders er allemaal weer op. Ik heb de monteur nog gevraagd of dit gratis was en hij zij ja mevrouw dit is gratis. Op 19 december krijg ik een rekening van ziggo voor reperatie aan kabels, stekkers en wandcontactdozen totaal 50 euro. Maar er is GEEN reparatie geweest, maar daarvoor moet ik wel 50 euro betalen. Ik bel de klantenservice, na 5 keer hetzelfde verhaal te hebben vertelt, wilde de meneer Buqaary nog steeds niet het het bedrag voor de reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen zijn excuses voor aanbieden en het in orde maken. De meneer vond nog steeds dat ik het bedrag gewoon moest betalen, ondanks dat hieraan niets ka[pot was en er hier helemaal geen reparatie aan heeft plaats gevonden. Ik heb deze meneer gezegd de ombudsman in te schakelen. Ik vind het geen stijl om zomaar 50 euro te innen, terwijl er niets aan deze kapot was en mij ook alleen was vertelt, dat ik als hieraan iets kapot was ik 50 euro moest betalen. De monteur heeft hier geen mankementen aan gevonden en het opnieuw instellen van de tv, wat echt niet zo makkelijk was en ik niet zelf had kunnen doen was gratis. Het op nieuw instellen was ALLEEN maar nodig vanwege de werkzaamheden aan het net op 14 en 15 december 2020. Als er geen werkzaamheden door Ziggo waren geweest, dan was er ook geen nieuwe instelling van mijn tv nodig geweest.
  • Beoordeeld door Mackaaij op 12-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ziggo Mediabox Next los kopen

Wil je graag een (extra) Ziggo Mediabox Next kopen? In dit artikel lees je de mogelijkheden.

Wat is een Ziggo Mediabox Next?

De Ziggo Mediabox Next is de meest recente mediabox van Ziggo. Je krijgt ‘m gratis indien je een Max of Giga abonnement afsluit bij Ziggo. Met de Mediabox Next kun je genieten van televisie op 4K kwaliteit. Je kunt met de box gemakkelijk meerdere programma’s tegelijk opnemen en later terugkijken. Ook uitzending gemist is geen probleem.

Verder heeft de mediabox de mogelijkheid om allerlei apps te installeren. Denk hierbij aan apps als Netflix en Videoland, maar ook bijvoorbeeld Buienradar en de nieuws app van NU.nl.

De Mediabox Next heeft enkele interessante features, zoals het besturen van de box met spraak (voice-control) en de mogelijkheid om met meerdere apparaten tegelijk TV te kijken.

Een losse Mediabox Next kopen

De situatie is voor iedereen anders, waarom wil je een Mediabox Next kopen?

– Ik wil een tweede mediabox next voor een tweede tv.

Dit is mogelijk! Je kunt bij Ziggo een 2e Mediabox krijgen. Dit kost je € 4,31 per maand zolang als je abonnement loopt. Je kunt de Mediabox installeren net zoals de eerste. Dit brengt leuke mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld die film op de bank pauzeren en dan vanuit bed het laatste uurtje afkijken op de tv in de slaapkamer. De Mediaboxen Next werken naadloos met elkaar. Meer informatie & Bestellen.

Helaas zo.nep als wat is niet voor particulieren waar Ziggo groot door is geworden en laten deze trouwe klanten vallen en storten zich op de zakelijke markt

Belachelijk
  • Beoordeeld door J.j.mackaaij op 11-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ziggo stapt over op zakelijke klanten en de particuliere klanten kunnen de boom in
  • Beoordeeld door Willem op 11-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen bevestiging na opzeggen abonnement. Alleen maar bereikbaar via bellen met ca 30 min wachttijd. Buitengewoon klantonvriendelijk. Dit noem ik geen klantenSERVICE !!!
  • Beoordeeld door Knol op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 6

mijn laatste factuur is weer verhoogd met belkosten terwijl ik een abonnement met volop bellen heb. Telefonisch heb ik geen goed contact met een medewerker. Mijn verzoek is om geen sms berichten te sturen maar een mail.
Wilt u het teveel gerekende bedrag terugstorten op mijn rekening? Ik kan niet weer een maand wachten. Tevens ontvang ik graag een bevestiging van mijn abonnement, ook per mail.
Het kost teveel tijd en energie om steeds te bellen; Ik stel het op prijs wanneer u de kwestie adequaat en naar mijn wens oplost.
Met vriendelijke groet,
A. Knol
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)