Ziggo Klantenservice

Rapportcijfer Ziggo klantenservice: 5.6 Lees beoordelingen (5)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Ziggo.)

Bellen met Ziggo

Waarom bellen met Ziggo Klantenservice?

  • Je wilt klant van Ziggo worden.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betaling.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo abonnement.
  • Je hebt een klacht over Ziggo.
  • Je hebt een vraag over je Ziggo Internet aansluiting.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 22:00
  • Dinsdag 08:00 - 22:00
  • Woensdag 08:00 - 22:00
  • Donderdag 08:00 - 22:00
  • Vrijdag 08:00 - 22:00
  • Zaterdag 08:00 - 22:00
  • Zondag 08:00 - 22:00

  • Telefoonnummer Ziggo: 0900-1884 .
  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten
  • Heb je een telefoonaansluiting van Ziggo? Bel dan 1200

Neem contact op met Ziggo via Facebook Messenger.

Heb je een opmerking of vraag voor de Ziggo? Dan kun je contact opnemen met Ziggo via Facebook Messenger.

De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger.

Neem contact op met Ziggo via Twitter.

Neem contact op met Ziggo via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag, zondag en feestdagen van 08:00 tot 22:00 uur.
Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter. Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter.

Neem contact op met Ziggo via een contactformulier.

Stel je vraag via het Ziggo contactformulier. Afhankelijk van je vraag kan het zijn dat Ziggo telefonisch contact met je opneemt, vul daarom je mobiele telefoonnummer in op het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo

Stel je vraag op de Ziggo community.

Het Ziggo Community forum is de plek waar klanten van Ziggo elkaar helpen door het beantwoorden van vragen. Het forum heeft ruim 100000 leden, er is dus altijd wel iemand die je kan helpen met je probleem. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet & Bellen
  • Hulp bij abonnementen.
  • Hulp bij TV & Apps
Bezoek de website van de Ziggo community

Bezoek een servicepunt van Ziggo.

Je kunt ook langs gaan bij een service- of verkooppunt van Ziggo. Klik op onderstaande link voor een overzicht.

Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt. Zoek een Ziggo servicepunt bij jou in de buurt.
Rapportcijfer Ziggo Klantenservice: 5.6
5.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 stem(men).

Beoordeel Ziggo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Ziggo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Keuren op 29-11-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ontzettend slechte service, mijn probleem is na diverse keren bellen en ontzettend lang in de wachtrij staan nog steeds niet opgelost.
  • Beoordeeld door H.J.M. Langelaan op 25-10-2020
  • Rapportcijfer: 9

Donderdag 22 oktober namen wij telefonisch contact op met Ziggo ivm slechte wifi-ontvangst.
Een aardige telefoniste beloofde ons een nieuw modem dat afgelopen dinsdag bezorgd werd. De zo eenvoudige aansluiting bleek voor ons een probleem, daar wij niet met computers opgevoed zijn. Donderdag een telefoontje gepleegd, waar ons dezelfde dag een aansluitingsmonteur beloofd werd en zo geschiedde!!!
Na enige tijd was de klus geklaard en was alles weer in orde.
Enorm verrast waren we dat er ook een nieuwe afstandsbediening nagestuurd werd.
Wat een geweldige service !!!
Het is zo fijn om te merken dat alles nu goed functioneert,
Ziggo BEDANKT!!!
  • Beoordeeld door g in het groen op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 2

ik heb een andere box gekregen internet en tv doen het maar ik kan niet bellen of gebeld worden heb al meerderre malen met live chat contact gehad maar die weten ook niks telefoon is niet geactiveert
  • Beoordeeld door Henk Aarts op 7-08-2020
  • Rapportcijfer: 10

Ik had problemen met het installeren van uw hotspots, uw collega heeft me geprobeerd te helpen, maar na 45 minuten was het nog niet gelukt. Ze verwees me door naar uw Ziggo/vodaphone winkel in Helmond. Daar heeft vanochtend een vrouwelijke medewerkster alles naar mijn volledige tevredenheid opgelost. Mijn hartelijke dank daarvoor, je mag ze van mij gerust bevorderen!!
  • Beoordeeld door Louise op 5-07-2019
  • Rapportcijfer: 4

Ik ben in Amsterdam naar de Ziggo winkel gegaan voor een alles in 1 abbo. Kreeg meteen modem en een tv kaart mee. 1 dag later was alles aangesloten, TOP! Vervolgens wordt er aan het einde van de maand een bedrag van 89 euro van mn rekening afgeschreven, waarvan 29 euro aansluitkosten. Tijdens het gesprek dat ik had met de Ziggo medewerker is mij dit niet verteld, erg slordig!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.