Bellen met Ryanair

Waarom bellen met Ryanair Klantenservice?

  • Je wilt telefonisch een vlucht boeken.
  • Je hebt een vraag over een vlucht van Ryanair.
  • Je wilt een klacht indienen bij Ryanair.

Openingstijden telefonische klantenservice Ryanair

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 19:00
  • Dinsdag 09:00 - 19:00
  • Woensdag 09:00 - 19:00
  • Donderdag 09:00 - 19:00
  • Vrijdag 09:00 - 19:00
  • Zaterdag 10:00 - 18:00
  • Zondag 10:00 - 18:00

  • Telefoonnummer Ryanair: 020 2 622 907

  • Belkosten: Lokaal tarief
  • Let op! De telefonische klantenservice is Engelstalig. Spreek je geen Engels? Gebruik dan de mogelijkheid om online te chatten in het Nederlands.

Heb jij onlangs contact gehad met Ryanair? Laat ons je ervaringen met Ryanair weten!
Beoordeel Ryanair.

Controleer op storingen bij Ryanair.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Ryanair.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Vertraging.
  • Online inchecken.
  • Vertragingen.
  • Inchecken.
Controleer of er een storing is bij Ryanair

KvK gegevens Ryanair

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 57738300
  • Vestigingsnummer (KvK): 000027149544
  • Statutaire naam: Ryanair 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Ryanair?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Ryanair? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Ryanair.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Ryanair. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Ryanair Customer Service Department.
  • PO Box 11451.
  • Swords.
  • Co Dublin.
  • Ireland.

Je kunt binnen 15 werkdagen een reactie verwachten.

Neem contact op met Ryanair via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Ryanair via een contactformulier. Het is onbekend hoe lang het duurt voordat je een reactie op je vraag van Ryanair krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Ryanair Ga naar het contactformulier op de website van Ryanair

Chat online met Ryanair.

Let op! Je chat gesprek begint met een chatbot. Mocht de chatbot je vragen niet kunnen beantwoorden dan krijg je een medewerker van de Ryanair klantenservice te spreken.

Openingstijden Ryanair online chat*:

  • Maandag t/m vrijdag: 07.00 tot 22.00 uur (CET).
  • Zaterdag: 09.00 tot 19.00 uur (CET).
  • Zondag: 10.00 tot 19.00 uur (CET).

*De chatbot is 24/7 beschikbaar om vragen aan te stellen.

Start een chat met Ryanair Start een chat met Ryanair

Neem contact op met Ryanair via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Ryanair via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 19:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Ryanair  kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Ryanair via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Ryanair via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Ryanair.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Ryanair:

  • Gezichtsmaskers en richtlijnen voor gezond vliegen
  • COVID-19 Updates, TestLocaties & Reisbeperkingen
  • Wijzigen van een vlucht
  • EU-261 Passagiersrechten
  • Covid-19 voucher en terugbetalingen
  • Restitutiebeleid
  • Kan je Ryanair bellen?
  • Wat is Ticket Service Ryanair?
  • Hoe lang op voorhand inchecken bij Ryanair?
  • Welke gegevens nodig voor boeken vlucht Ryanair?
Ga naar de veelgestelde vragen van Ryanair Ga naar de veelgestelde vragen van Ryanair

Neem contact op met Ryanair via Facebook.

Wil je op reis en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Ryanair Facebook pagina, @ryanair · Luchtvaartmaatschappij. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.

Klik hier voor contact met Ryanair via Facebook.

NL Ryanair's Online Check In Process

Rapportcijfer Ryanair Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 62 beoordelingen.

Beoordeel Ryanair Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Ryanair Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Bram op 16-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

We worden niet geholpen.
  • Beoordeeld door Simone op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar, geen geldignummer
  • Beoordeeld door JJ.Memelink op 4-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon NIET bereikbaar. Nummer niet geldig. Ook ander nummer niet
  • Beoordeeld door Ronald op 2-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al enkele dagen tevergeefs een wijziging door te voeren, lukt gewoon niet
Diverse malen geprobeerd te bellen, er wordt gewoonweg niet opgenomen.
Zeer teleurstellend !
  • Beoordeeld door Wouter op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Dit is echt een schande gewoon niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Walter Van Olmen op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar
Onbetrouwbaar boekingssysteem
Toeslagen voor ALLES
  • Beoordeeld door Maria Peer op 13-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op geen enkele manier contact mogelijk om een vlucht te verzetten.
- we kunnen niet inloggen want krijgen geen mail met code
- bij chatten krijgen we onnozele berichten
-De telefoonnummers kloppen niet
Help!!!!
  • Beoordeeld door Koen Slegers op 27-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

5 x geprobeerd te bellen
Krijg niemand aan de lijn
0032475365848
  • Beoordeeld door Marieke op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen contact krijgen
Chat geen persoonlijk contact
Nummers nauwelijks te vinden
Heb teveel betaald en probeer een klantenservice aan de lijn te krijgen'
Nummers gebeld 020-2622907 en de betaalde nummer 0906-6886886 beide niet bereikbaar. Worden gewoon beeindigd.
De andere +31 858880801 in heel slecht engels niet verstaanbaar uiteindelijk verbinding verbroken.
Zeer slecht dit.
  • Beoordeeld door meesters lisette op 15-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan geen vlucht boeken
Ik ken mijn oude wachtwoord niet meer om in te loggen
  • Beoordeeld door Frederik van den Broecke op 1-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Onmogelijk om normaal contact te krijgen. Allemaal doorverwijzingen die stranden in onduidelijkheid of onverstaanbaar gesproken engels.
  • Beoordeeld door Zoe op 28-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service ooit in jaren dat ik heb meegemaakt met Ryanair. Heenvlucht 3u vertraging , zonder enige reden, zonder een excuses of deftige uitleg. Als compensatie een ‘snack coupon’ ontvangen via sms ( automatische standaard sms zonder nadenken?? ) , maar doordat we 3uur vertraging hadden was alles dicht dus was dat zeer nutteloos. Eens aangekomen om 2u30 snachts , 35min moeten wachten op een busje dat ons naar de luchthaven brengt? Ik denk dat het minste wat je dan kan doen voor je klanten is hen toch niet nog eens laten wachten of slechte ervaring bieden. Het kon Ryanair nul komma nul schelen en waren teleurgesteld. Terugvlucht exact hetzelfde , zal dit niet nogmaals aanhalen. Een kleine verontschuldiging , deftige uitleg/communicatie of een compensatie was, maar is nog altijd welkom.
  • Beoordeeld door Andreas Scholten op 28-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Duidelijk vraag gesteld, wilde doorgeven dat we niet konden vliegen ivm medische reden, maar totaal geen helderde respons, leek de vraag niet te begrijpen of het is niet duidelijk wat te doen om te annuleren. Website biedt ook geen mogelijkheden om dit te communiceren. Erg vreemd allemaal.

Clearly asked question, wanted to inform us that we could not fly due to medical reasons, but no clear response at all, did not seem to understand the question or it is not clear what to do to cancel. The website also offers no options to communicate this. All very strange.

Andreas Scholten
  • Beoordeeld door Rachid op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb wat problemen met mijn boeking Ik heb vaak via email contact gehad met Ryanair met ze reageren helaas niet
  • Beoordeeld door JG op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service. Geen verstaanbaar contact mogelijk. Keuze menu zeer beperkt. Online spraakrobot maakt van mijn vraag iets heel anders. Gekochte parkeer ticket niet te vinden in de app, dus hebben extra ticket moeten kopen.
Als alles goed gaat en je alleen wilt vliegen zonder extra, prima maatschappij.
Bij alles wat je extra boekt of misgaat geven ze geen gehoor.
Als extra service krijg je ook nog eens een 'no annulation' beleid.
  • Beoordeeld door Maria Posthumus op 27-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om contact te maken. Ik ben doof dus kan niet bellen, als je het nummer al kan vinden! De automatische bot vraagt elke keer hetzelfde wat ik ook intyp. Persoonlijk chatcontact lijkt helemaal niet mogelijk. Bar slechte service.
  • Beoordeeld door Jessica op 20-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact kunnen krijgen.
Extreem slecht keuzemenu (moeilijk verstaanbaar en dan ook nog in het Engels).
Na alle stappen doorlopen te hebben werd berbinding verbroken omdat er geen medewerker beschikbaar was
  • Beoordeeld door Huub Smits op 16-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechtste klantenservices ooit! Onmogelijk om een echt persoon te spreken. 45 minuten lang in de wachtrij gestaan zonder iets van een melden te krijgen of er überhaupt wel mensen aanwezig zijn (begon om 09:00 te bellen en heb de zelfde rot muziek 45 minuten non stop gehoord). Ryanair zou onderhand een boete moeten krijgen voor zulke slechten services, het is alsof ze zich expres verstoppen voor hun klanten.
  • Beoordeeld door Elisabeth van der Linden op 12-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om telefonisch of per e-mail contact te krijgen met klantenservice. Ook chat werkt niet,kost je waarschijnlijk een paar dagen om contact te krijgen. Bar skecht.
  • Beoordeeld door Adrienne op 2-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wacht al 2 dagen op contact met de chat. Telefoonnummers werken niet. Geen reactie op email. Terwijl er staat u kunt voor dit probleem contact opnemen met de klantenservice....nou niet dus! Belachelijk!
  • Beoordeeld door Albert Ruijg op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Verschrikkelijk bedrijf, onbereikbaar en ik krijg nog een hoop geld terug voor geannuleerde vluchten. Ik gruwel van dit soort bedrijven.
  • Beoordeeld door Chris op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Er is op geen enkele manier contact te krijgen met deze organisatie voor het stellen van een simpele vraag. Namelijk hoe kan ik 5 kg extra baggage boeken zoals dat bij iedere andere luchtvaartmaatschappij wel eenvoudig online kan. Volgens de site zou iedere kg boven de standaard 20 kg alleen op de luchthavendesk afgerekend kunnen worden ad €15 per kg!!
Dit is natuurlijk krankzinnig duur!!!
  • Beoordeeld door Perun stefan op 25-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Een schande ik probeer al 3 dagen te bellen te mailen maar geen reactie ... kan toch niet. als er nu een levensbedreigend situatie voor doet dan moet men eerst dood gaan voordat men geholpen word . Ik vind het een schande en ik geef het zo door aan alles mensen echt jullie hebbe onze vakantie verziekt
  • Beoordeeld door Frans Keulen op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een klantenservice : niet bereikbaar via .telefoon/chat.
Te slecht voor woorden.
  • Beoordeeld door Karin op 17-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Very very bad. No way to get in contact. Not by phone an live chat.
  • Beoordeeld door Carla op 16-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos... telefoonnummer op de site klopt niet. Bel je via "meteen contact" krijgt je eerste een minutenlang bandje (a 90 cent per minuut) om daarna te horen te krijgen dat je terug moet bellen.
Via Chat krijg je een geautomatiseerd antwoord waar je niks aan hebt...
  • Beoordeeld door Mariëlle op 13-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

slecht
  • Beoordeeld door Jeroen Bode op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al drie dagen via chatt en telefoon contact te krijgen om een vlucht aan te passen.
Krijg niemand te spreken. En de chatt is een Robot????
  • Beoordeeld door Erwin op 11-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is mensenwerk, daar horen geen robots bij. Contact is onmogelijk. Ik wil de vlucht annuleren dit kan niet. Voor de verzekering heb ik een annulerings bewijs nodig. Blijkbaar snapt ryanair dit niet.
  • Beoordeeld door Ruud Berkhout op 10-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Wachten al 1.5 jaar op terugbetaling. Zeer onbeschoft te woord gestaan. In februari de belofte dat het binnen 28 werkdagen op de rekening zou staan. We wachten nog steeds. Lange werkdagen zeker in Ierland.
  • Beoordeeld door mariek witlox op 9-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is onbereikbaar, telefoonnummers zijn niet correct ! Chatbot geeft alleen standaard antwoorden. Waardeloze service
  • Beoordeeld door geertjan op 7-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Je krijgt gewoon geen contact.
via de chat een robot die die snapt wat je wilt.

Heel slechte service
  • Beoordeeld door Maria Lenssen op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen contact....... Ik word hier zeer verdrietig van.
  • Beoordeeld door Karim Dendievel op 5-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

If I could, I would give a -10! I have tried several times to contact someone at Ryanair and on various telephone numbers, but no one answers. Why put a phone number on your site if they do not answer?
We have a big problem, we booked directly and we are left to our fate.
For us it is not only about the flight, but also about our rental car, hotel reservations, a meeting with friends and a concert ...
Just changing our booking for two days without any form of communication, I find this unacceptable!
  • Beoordeeld door Wendy op 30-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen contact
  • Beoordeeld door eelco op 29-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg geen contact.
  • Beoordeeld door Ana Adriana Costa op 29-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

I only give a 1 because I can not give a 0. I'm trying to contact for one month now, and still can't.
  • Beoordeeld door Bianca op 16-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service, krijgt geen contact, ook niet na 7 uur wachten op de chat support, vlucht geboekt maar geen e-mail bevestiging, wel betaald!!!
  • Beoordeeld door Ron Lang op 6-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact te krijgen. Service NUL!
  • Beoordeeld door M op 18-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Diep diep triest....niet te bereiken en nooit meer ryanair!!!
Bel Ryanair
020 2 622 907
(Lokaal tarief)