de Volkskrant Klantenservice

Rapportcijfer de Volkskrant klantenservice: 2 » Lees beoordelingen (142)

Bellen met de Volkskrant

Waarom bellen met de Volkskrant Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het de Volkskrant.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag 08:30 - 13:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer de Volkskrant: 088 - 0561 561

  • Belkosten: Gebruikelijk belkosten
  • Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.

Wil je op een andere manier contact opnemen met de Volkskrant?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met de Volkskrant.

Klik op de button "Start een chat met De Volkskrant. Klik vervolgens op de pagina van De Volkskrant op de button met de tekst "Stel uw vraag via chat" en vul het formulier dat vervolgens verschijnt in.

Start een chat met de Volkskrant

Neem schriftelijk contact op met de Volkskrant.

Wil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.

  • Volkskrant Klantenservice
  • postbus 1002
  • 1000 BA Amsterdam.

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.

Neem contact op met de Volkskrant via Twitter.

Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter. Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.

Portugal. The Man (Live) | de Volkskrant 2017

Rapportcijfer de Volkskrant Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 142 beoordelingen.

Beoordeel de Volkskrant Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Volkskrant Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door A.van Scheppingen op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al 52 jaar hebben we de Volkskrant! Vorige maand is de krant niet automatisch afgeschreven kunnen worden door spoofing. Na een bericht van de krant hebben we zo gauw mogelijk betaald binnen 7 dagen. Toch liep het abonnement niet door en geen krant op maandag de startdatum die telefonisch toegezegd was! Nu op 28 juli weer geen krant. Vakantiebezorging?!want de buren krijgen de krant met hun huisnummer erop. We balen hiervan! Ook vinden we het heel vervelend dat we telefonisch niemand aan de lijn krijgen maar blikkendames!
  • Beoordeeld door D. Claasen op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik herken mij prima in de eerdere reacties. Heb in het verleden een vast abonnement op de Volkskrant gehad en die na circa 7 jaar opgezegd vanwege slechte bezorging en mede wegens de steeds stijgende abonnementsprijzen. Nu gekozen voor een abonnement voor 4 weken ad € 4,00 voor zowel fysieke bezorging en digitaal lezen. De bezorging is ingegaan op 22 juli en nu bijna een week later is de krant al 3x niet bezorgd. Onder aankondiging van bij het voor de 4e keer niet bezorgen van de krant dat ik de automatische afschrijving van € 4,00 storneer, 3 klachtmeldingen en een e-mail, ontvang ik bericht dat de abonnementsduur met 1 week wordt verschoven. Dit kan de pijn verzachten maar niet als de krant alsnog (een aantal keren) niet wordt bezorgd. Advies: Aangezien de service van de Volkskrant niet beter is geworden alleen een gratis of proefabonnement nemen! Een vast abonnement biedt naast de hoge kosten enkel ergernis die achteraf ontaardt in spijt en die uiteindelijk totaal niet opweegt tegen het niet meer (kunnen) lezen van een kwalitatief goede krant.
  • Beoordeeld door r. c. winter op 16-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

het online melden van bezorgklachten is volstrekt zinloos. Er treed namelijk geen enkele verbetering op. Je krijgt gewoon met enige regelmaat geen krant of de Telegraaf of het AD in de bus (bij mij was het vandaag voor de twaalfde (!!!) keer mis. En dat voor 488 Euro (ik betaal per kwartaal). De krant laten bezorgen door kinderen c.q. ongeletterden heeft een groot aandeel in de bezorgklachten. Al met al een regelmatig terugkerende ergernis, en dat al jaren. De hoop op verbetering heb ik inmiddels opgegeven. En op deze manier is ook mijn abonnement op Het Parool ter ziele gegaa. Gewoon opgezegd. Nu ook nog de Volkskrant?
  • Beoordeeld door eddy willems op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb al verschillende jaren een abonnement op de volkskrant, de laatste tijd wordt dit steeds onderbroken, eerst omdat mijn buitenlandse visa kaart niet meer kan gebruikt worden door jullie om het geld via een doorlopende opdracht af te schrijven, men zou zeggen dat in een één gemaakt europa dit gaan probleem zou mogen geven, na contact met uw diensten vraagt men mij een op mijn bankrekening, en zegt men dat nu alles in orde is, toch stopt mijn abonnement weer; de abonnementsdienst kan dit weer niet oplossen omdat u geen geld van een buitenlands rekening kunnen afschrijven, ik wil echter on onderbroken uw krant lezen en wil daar ook nog voor betalen ook, waarom kan dit niet door uw diensten op een eenvoudige manier worden geregeld, bij een laatste chat gesprek kan ik mijn abonnement vernieuwen en zit ik weer meer dan 5 dagen zonder krant,
waar is een vlotte dienstverlening en waarom kunnen buitenlanders geen eenvoudig abonnemt bij jullie hebben
  • Beoordeeld door Ronald op 28-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Inmiddels heeft mijn vrouw diverse emails en diverse telefoongesprekken met jullie gevoerd. Diverse malen is toegezegd met een reactie te komen. Tot op heden geen enkel teken van leven. Een goede krant, maar een waardeloze service.................
  • Beoordeeld door I van der Klooster op 26-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen enkel contact mogelijk met de klantenservice. Geef elke zaterdag en ook vaak op werkdagen door dat de krant uren te laat bezorgd wordt.
Geen compensatie.
Teleurstellend.
  • Beoordeeld door bj dekkers op 21-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

5 weken geleden heb ik een klacht ingediend omdat mijn zaterdagkrant half in de bus geduwd werd en dus nat werd. vervolgens kreeg ik 4 weken geen krant. oh nee, nog een keer was de krant in de bosjes onder mijn brievenbus gegooid. elke week heb ik een klacht ingediend. ik heb zelfs uiteindelijk iemand gesproken, die er dringend iets aan zou doen. vervolgens krijg ik een mail van het distributiecentrum dat er gelet wordt op de bezorging, maar naam en adres waren niet juist en het ging niet over de volkskrant maar over het ad. kortom dat gaf me enorm veel vertrouwen. :-( . afgelopen zaterdag is mijn krant weer bezorgd, half in de brievenbus en dus nat.(ik kwam pas laat thuis) kortom er is helemaal niets veranderd, behalve dat ik het inmiddels helemaal gehad heb met de service van de volkskrant. zojuist heb ik weer gebeld (ik weet nog steeds niet hoe het lukte om iemand aan de lijn te krijgen) en ik heb aangegeven dat ik het gesprek wilde laten evalueren (niet gehonoreerd: geen invoer ontvangen) en wederom leidde dat gesprek tot helemaal niets. jawel de klacht wordt doorgegeven, maar nee, ik word niet gebeld. ik word er stapelgek van. laat iemand mij bellen en het probleem oplossen!!!!! hoe moeilijk kan het zijn.
  • Beoordeeld door Nico Ooms op 21-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil persoonlijk contact over het feit dat al een maand lang de krant te laat of niet bezorgd wordt en dit elke keer door de spraakcomputer als een incident wordt afgedaan. Omdat de veronderstelling is dat de krant als nog voor kwart voor tien bezorgd wordt. Wat meestal het geval is, maar niet altijd. Een maand lang is geen incident. Als ik daar de klanten service over willen bellen, duurt het eerst 5 minuten voordat het keuze menu beluisterd kan woerden, daar zijn vijf mogelijkheden , maar geen mogelijkheid om een klacht door te geven, dan wel om geïnformeerd te worden over de oorzaak dat de krant als een maand te laat, dan wel niet komt.
Als je vervolgend belt via bel direct, dan denk ke dat je zowel direct contact krijgt, maar nee, naa 5 minuten en € 4,50 kosten komt weer hetzelfde keuze menu. Dan krijg je de neiging om de keuze te maken: opzeggen abonnement.
Groet,

Nico Ooms
  • Beoordeeld door Mr. R.J.M. Grove op 20-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Bij vakantie: slechts twee mogelijkheden ; waarvan de eerste wel erg summier is , nl. zonder enige compensatie niet-ontvangen en waarvan de tweede , de digitale , slechts enkele dagen bleek te werken. En dit noemen jullie 'service'! Benepen en treurig! Kijk eens naar de wijze waarop de NRC het geregeld heeft , waar zelfs gecontroleerd wordt of je na de krantloze periode de krant weer keurig op tijd ontvangt. Daar kunnen jullie wat van leren. Van het schandelijke "Rutte-gedrag' , bezuinigen , op alle mogelijke gebied al jarenlang achteruitgang , veel woorden zonder enige inhoud , mensen laten barsten , daar valt alleen maar van te leren , hoe het niet moet. Desalniettemin hebben jullie dat laakbare gedrag overgenomen.
  • Beoordeeld door Anna Bos op 19-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Slechte service. Niet voldoen aan afspraken.
  • Beoordeeld door Piet de Meester op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

De Volkskrant is een prima krant maar de telefonische bereikbaarheid is echt ondermaats.
Een vakantieadres doorgeven: ga er maar even voor zitten.
Piet de Meester
  • Beoordeeld door J. de Vreede op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

De bezorging is volstrekt niet overeenkomstig de op de site vermelde tijden. Minimaal 1 uur later en regelmatig helemaal niet (deze week bijvoorbeeld al 3 maal niet). Ik wil nu mijn abonnement opzeggen. Dat zou voor 21 juni moeten. Kan echter geen mogelijkheid op de site vinden tenzij ik voor 90 cent per minuut ga bellen. Zelfs ben ik bang dat ook dit bericht niet tot enige aktie naar mij toe zal leiden. Ik heb ruim een maand geleden al een keer geschreven zonder enige reactie. De automatische afschrijving op 21 juni ga ik storneren.
Ik zou echt niet weten hoe ik echt in contact kan komen.
wanhopig,

Jan de Vreede
  • Beoordeeld door Dick Hoogendoorn op 17-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Even bellen? Kwartier wachttijd of nog langer.
  • Beoordeeld door Gertjan Beens op 16-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste “Bianca”,

Het is jammer dat de Volkskrant niet méér kan doen dan dit soort onpersoonlijke e-mails te sturen en dan ook nog vanaf een no-reply mailadres. Dat geeft geen goed gevoel, over klantenbinding gesproken. Dit formulier is blijkbaar de enige manier om direct te reageren. Dan maar meteen publiekelijk.

Inhoudelijk: Ik heb een abonnement met papieren krant op zaterdag OMDAT ik op zaterdag de krant op papier wil lezen. Ik weet echt wel dat dit ook digitaal kan, want ik lees hem door de week in die vorm. Ik heb al weer langer geleden mijn abonnement eerder opgezegd vanwege aanhoudend slechte bezorging. Daarop werd pas gereageerd NADAT ik mijn papieren abonnement had opgezegd, nooit daarvoor. Ook toen werd dezelfde standaardtekst gestuurd dat ‘mijn meldingen er in belangrijke mate aan bijdragen …..’ maar ook toen is er geen structurele oplossing gekomen. Nu het nog alleen om een krant op zaterdag gaat is verhaal niets anders. Overigens krijgen de buren via dezelfde bezorger de krant soms wel, terwijl wij hem niet krijgen. Het lukt de Volkskrant kennelijk niet de distributie goed te organiseren. En niet alleen 'in het gebied waar ik woon' uit de vele reacties te lezen.

Teleurstellend. Je begrijpt dat ik mijn abonnement toch maar weer heb opgezegd.

Vriendelijke groet,

Gertjan Beens

Van: Noreply Service Volkskrant
Verzonden: woensdag 16 juni 2021 11:29
Aan: xxxxxxx
Onderwerp: Bezorging van uw krant

Geachte heer,
Wij hebben eerder bezorgklachten van u ontvangen. Onze excuses dat de bezorging niet naar wens verloopt.

De onregelmatige en late bezorging wordt veroorzaakt door een bezorgerstekort in het gebied waar u woont. Veel bezorgers hebben hierdoor een aantal wijken te bezorgen, zodat een vertraging ontstaat. Wij doen ons uiterste best om de bezorging zo snel mogelijk weer op een acceptabel niveau te brengen. We stellen het op prijs dat u de moeite neemt om ons te melden dat uw krant niet goed wordt bezorgd. Uw meldingen dragen er in belangrijke mate aan bij dat we naar een structurele oplossing toe kunnen werken.

Wist u dat u uw krant ook dagelijks vanaf 06.00 uur online kunt lezen? Voor meer informatie hierover verwijzen wij u graag naar onze website volkskrant.nl/service/digitaal.
Heeft u nog vragen over deze e-mail, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Klantenservice via het telefoonnummer 088-0561561. De Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.

Bedankt voor uw geduld en een fijne dag!


Met vriendelijke groet,
Bianca
Klantenservice de Volkskrant
  • Beoordeeld door Lian Hermans op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is heel vervelend dat je niet persoonlijk met iemand kunt bellen. Als de juiste keuze niet bestaat, kun je niemand bereiken om je vraag te stellen of een klacht door te geven.
  • Beoordeeld door Coen Baljon op 12-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb het cijfer drie gegeven voor Volkskrant klantenservice. Er staat in de website dat het vandaag ,zaterdag geopend moet zijn .het is 9:30 uur en je krijgt een bandje dat het op zaterdag gesloten is. Vervolgens naar de website dan kom je bij zo’n tussenpersoon terecht je zogenaamd doorverbindt voor € 0,90 per minuut en de website is de is bijna niet te vinden.
Het mail adres is niet te vinden, de klacht is dat tegenwoordig op zaterdag de Volkskrant gelijk bezorgd wordt met de NRC ,met als gevolg dat ik nu tegen 10 uur nog niet heb .
Ik heb hier al eerder over gebeld maar zonder enig resultaat..met vriendelijke groet, Coen Baljon
  • Beoordeeld door M.J.M. Bannenberg op 10-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is nu al vanaf het begin deze maand hommeles. S' morgens kan er geen krant in de bus worden gevonden. Het reageren via het klachten formulier geeft niet de indruk dat het werkt. Via een nagenoeg onmogelijk telefoon verbinding krijgt je een begrip volle medewerker weliswaar van een andere afdeling aan de telefoon. Deze gaat na vele excuses mee kijken en denken. Er is wel een telefoon nummer wat sneller zou moeten zijn maar dat kost je 0.90 cent per minuut. Ik vind dit een walgelijke situatie Volkskrant en iets te modern voor jullie. Korte en duidelijke telefonisch informatie wat de bezorging betreft. Als er bezorg problemen zijn in een bepaald gebied laat dit dan weten. Nu blijkt ,tijdens het laatste gesprek, dat dit bezorg probleem nog wel ENIGE WEKEN gaat duren dus positief denkend zal de Volkskrant vanaf juli weer op tijd in de bus vallen. Eis en weder dienende !. Wij hebben ongeveer 50 jaar een Volkskrant abonnement, het zou toch jammer zijn als op deze vervelende manier onze wegen zich moeten gaan scheiden.
Hopende op een zeer snelle oplossing. Met vriendelijke groet. M.J.M. bannenberg
  • Beoordeeld door den Dunnen, Koos op 6-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na opnieuw contact over het abonnement en de bereidheid om 103 euro per 77 dagen te betalen en dat ook telefonisch te hebben afgesproken opnieuw geprobeerd 122 euro van mijn rekening te halen. Opnieuw gebeld, niet geregeld, contactformulier ingevuld, geen antwoord en nu, na jaren De Volkskrant, geen krant meer in de bus zonder antwoord. Kwaliteitskrant: ja, klantenservice: bizar. Geen andere keus dan maar een andere krant te nemen. Op mijn persoonlijke site stond zelfs dat ik al betaald heb.
Hef de klantenservice op als u toch niet bereikbaar bent en de computer zijn gang laat gaan. Heel veel bedrijven gaan op die toer maar de volskrant slaat echt alles.
  • Beoordeeld door Fam. Groenendaal op 5-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gefeliciteerd Volkskrant Wij hebben na alle vormen van contact en klachten doorgeven nu voor de 6e keer geen Volkskrant op zaterdag. Toevallig, vorige week 1 keer een nabezorging . Geen enkel excuses van uw kant en een zoektocht om contact te krijgen en dan met een stemcomputer.Jammer deze arrogantie van uw kant, kennelijk heeft u ons niet meer nodig.De maat is nu vol en wij zullen nu per direct ons abonnement opzeggen Na ruim 40 jaar ,

Groet Fam Groenendaal - v.d. Glind
  • Beoordeeld door de Zaaijer op 1-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik lees net de recensies van een aantal mensen en ben het 100% met ze eens. De Volkskrant klantenservice, biedt geen enkele service. Het is onmogelijk ze telefonisch te pakken te krijgen. Ze nemen geen enkele actie op een melding dat de krant niet bezorgd is, indien je het telefonisch meldt hoor je nog dat je een extra krant extra te goed hebt, meldt je het online, hoor je helemaal niks. Dit is ondertussen de vierde krant die niet bezorgd is en ik sta op het punt deze op te zeggen, alleen al door de ergernissen.
Dus Volkskrant “get your act together” anders is het wat mij betreft ook over.
  • Beoordeeld door Awillems op 31-05-2021
  • Rapportcijfer: 3

Het is onmogelijk om persoonlijk contact te krijgen met de volkskrant - alles gast via een computer, met dus beperkte mogelijkheden. Ik vind de Volkskrant bijzonder klantonvriendelijk.
Zelfs het dure 088 nummer werkt niet - je blijft eindeloos in de wacht staan.
Tergend, werkelijk tergend
  • Beoordeeld door Christina op 31-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wij hebben de krant nu voor de 4e keer niet op zaterdag ontvangen .
Bellen en mailen elke week
En het is onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice. Er wordt niets ondernomen! Zeer slechte service!
Wij verwachten echt meer actie dan de betaaldatum 1 dag opschuiven .de zaterdagkrant is de meest geliefde krant in de week.. Als er nu geen actie vanuit de Volkskrant zien wij ons genoodzaakt om de krant na vele jaren op te zeggen. Heel triest.
Met Groet
  • Beoordeeld door H .van de Glind op 29-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Helaas lijk dit de enige plek om met jullie te kunnen communiceren buiten de stemcomputer .
Vandaar :
Wij hebben de krant nu voor de 4e keer niet op zaterdag ontvangen .
Bellen elke week . In het verleden werd de krant dan nabezorgd nu horen en zien wij niets.
En het is bijna onmogelijk contact te krijgen buiten de stemcomputer om .Jullie kantoren zijn op zaterdag gesloten.
Wij verwachten echt meer actie dan de betaaldatum 1 dag opschuiven .Een losse zaterdagkrant kost aanzienlijk meer dan een doordeweekse. Als er nu geen actie vanuit de Volkskrant net komt zeggen wij ons abonnement op ons geduld is nu echt op .En dat na ruim 40 jaar abonnee te zijn geweest!
Door nu wekelijks met uw stemcomputer te bellen zouden we welbegrepen ook belkosten kunnen declareren. Als er deze week geen actie vanuit dekmantel komt is dit beëindiging van abonnement.
Met Groet
Familie Groenendaal
  • Beoordeeld door J v. Doggenaar op 22-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 23 maart 2021 heb ik abonnement op de Volkskrant. Vandaag heb ik hem laat en incompleet gekregen. Ook in de afgelopen weken heb ik hem 3 maal niet bezorgt gekregen. Heb de bezorger met een bericht aan mijn deur erop aangesproken!
Ik ben ook zeer teleurgesteld in de bereikbaarheid van de Volkskrant.
  • Beoordeeld door Van der Hout op 22-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Weer geen krant vandaag.
De zoveelste keer!
Niet fijn, doe er wat aan.
  • Beoordeeld door S. op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Weer geen krant ontvangen....! Voorheen als je aangaf dat je de krant niet ontvangen had werd deze nog nabezorgd, dat noem ik service, ook al verdwenen. Ik geef jullie nog even voordeel van de twijfel en dan stap ik over op een andere krant. voor de zaterdageditie van de Trouw geldt hetzelfde, deze wordt ook niet meer bezorgd met de bijlage.
  • Beoordeeld door M.Haringsma op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben al lang abonnee. Ik bel 3x ! eind april, begin mei, wacht in die drie gesprekken totaal minstens 1,5 uur voordat ik iemand te spreken krijg. Én er wordt omtrent bezorging en factuur én bevestiging nieuw abo van alles beloofd maar.... nièt nagekomen. Stuur dan een wat boze klachtenmail, deze wordt 4/5 bevestigd ' binnen 2 werkdagen krijgt u reactie'. Het is nu 19 mei, u begrijpt het, nog steeds geen reactie.... Waarom heet KlantenService, KlantenService?
  • Beoordeeld door Buis op 18-05-2021
  • Rapportcijfer: 4

Kan niemand aan de telefoon krijgen om mijn bezorgklachten door te geven,
En ik zou het op prijs stellen om een aantal krantenbonnen toegestuurd te krijgen zodat ik een papieren krant kan halen. Met enige regelmaat krijgen we de verkeerde krant, b.v. de telegraaf, of trouw, of geen krant.
.
  • Beoordeeld door J. Boeree op 15-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

L.s.,
Vandaag is de Volkskrant - voor de tweede keer binnen 14 dagen - NIET bezorgd....
Dan besluit ik maar om m'n zaterdagse Volkskrant te KOPEN,
Ik naar de Bruna-winkel in Heemstede, maar daar was alleen de krant te koop...
Mijn (favoriete) zaterdag-bijlage was daar niet afgeleverd...
(Ik kocht de krant voor de helft van de prijs...)
Daarom dan toch mijn VERZOEK:
Kan de zaterdag-bijlage alsnog naar mijn adres opgestuurd worden?
Bij voorbaat dank!
  • Beoordeeld door R. Reitsma op 15-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ondanks eerdere meldingen (de hele week is de Volkskrant of niet of veel te laat bezorgd) lag de weekendeditie tot dit moment (13.00 uur) niet op de deurmat. Ook buren hebben bezorgproblemen. Kennelijk is er structureel iets mis. Melden lijkt niets uit te halen. De Volkskrant wint vanwege inhoud en vormgeving prijzen en blijft mijn favoriet maar als dit mooie product de eindfase (de bezorging aan huis) maar steeds niet blijft halen heeft een lezer als ik weinig aan de kwaliteit ervan. Ik hoop dat dit bericht aanzet tot verbeteractie. Als die uitblijft ga ik mijn abonnement opzeggen.
  • Beoordeeld door a Godfroy op 15-05-2021
  • Rapportcijfer: 3

Beste mensen,
Al enige weken wordt de krant niet, verkeerd of veel te laat bezorgd.
We hebben een keer het Haarlems dagblad ontvangen, een keer het Financiële Dagblad en de rest van de tijd komt de krant laat of helemaal niet. Het is nu zaterdagochtend 9.45 uur en er is nog steeds geen krant. we hebben al verschillende keren zelf een krant gekocht. Ook hebben we meerdere keren een klacht ingediend maar dat heeft verder nergens toe geleid. Bij het laatste telefonische contact werd ons beloofd dat we gebeld zouden worden, maar dat is na een week nog niet gebeurd. Wat moeten we doen om de krant gewoon op tijd te krijgen. Jullie beloven ons voor 7.00 uur door de week en voor 8 uur op zaterdag. Het is helaas al een hele tijd geleden dat we de krant op dat tijdstip hebben mogen ontvangen.
Hopelijk kunt u hier iets aan doen.
Met vriendelijke groet, Alfred Godfroy
  • Beoordeeld door Kaan op 14-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Waarom heeft Volkskrant Service geen emailadres??
Vandaag wil ik na vijven mijn afwezigheid doorgeven. Maar dan wordt de telefoon niet meer opgenomen. Morgen, zaterdag ben ik en route.

Bang voor email? Waarom? Maak een emailformulier, zodat inkomende berichten meteen op Onderwerp gesorteerd kunnen worden. Zoals een formulier voor vakantie-afwezigheid, die ook periodes van meer dan 90 dagen aankan. Ik blijf weg tot half november. Waarom kan ik dat nergens invullen?
  • Beoordeeld door Max Palfenier op 12-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanwege de ongelooflijk slechte bezorging van de krant heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Opzeggen. Vooral op zaterdag werd de krant vaak niet bezorgd. Steeds werd beterschap beloofd. Maar helaas. Per maand ging het toch zeker drie tot viermaal mis. Klacht online doorgegeven, maar nog niks gehoord. Ga nu de NRC proberen.
  • Beoordeeld door Han ter Maat op 10-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vorige week zaterdag geen krant en gebeld , maar kreeg geen dame of heer aan de lijn want t was zaterdag en dan werkt t niet. Wel klacht ingesproken. Zaterdag jl. idem dito!! Vandaag maandag: wederom ingesproken en wilde iemand spreken. Ook dat lukte weer niet terwijl t maandag is en binnen kantoortijden ( trouwens: wie werkt er nog op kantoor?) . Vreselijk is dat enerzijds overal klantgerichte teksten lezen en als je als klant iets wenst nergens door heen te komen. T lijkt wel een uitvoeringsorgaan van de overheid!!
  • Beoordeeld door johan schinkel op 10-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vorige week geprobeerd mijn abonnement op te zeggen. Medewerker vroeg botweg: "Waarom"? Na mijn uitleg een muziekje dat volgens mij nog steeds speelt want ik werd met niemand doorverbonden. Enkele minuten later het gesproken riedeltje dat meedeelde dat het erg druk was en de verbinding werd verbroken. Slechte dienstverlening en wat ik wilde laten doen is nog niet gebeurd.
MVG
Johan Schinkel.
  • Beoordeeld door Pjanssen op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte bezorging in postcodegebied 5712.
Krant rond half tien in de bus????
Probleem wordt niet opgelost
Ook niet na bellen met KS
  • Beoordeeld door Esther op 7-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben in een heuse kringverwijzing terecht gekomen. Wat een slechte service. Ik wil graag mijn abonnement omzetten. Ik doe dat graag schriftelijk maar kan nergens op de site hier een (e-mail of gewoon) adres voor vinden. Ik wordt verwezen naar een telefoonnummer. Ik bellen, maar ik kom niet eens in een wachtrij terecht. Ik wordt verwezen naar de www.volkskrant.nl/service door een bandje. Dit is de pagina vanwaar ik naar het telefoonnummer verwezen ben.
  • Beoordeeld door A.Snoep op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 4

Meermalen getracht u telefonisch te bereiken. Waanzinnig lange wachttijden!!! Op mijn verzoek om terug te bellen wordt ook niet gereageerd.... Uiteindelijk heb ik de door u geïnde -en niet voorvermelde- verhoging van abonnementskosten dus maar gestorneerd.
  • Beoordeeld door D.Delnoy op 19-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een 4weeks abonnement sinds 27 febr. Ik heb welgeteld 1x de krant ontvangen. Daarna jiet meer. IK heb hier elke week melding van gemaakt ook via de klantenservice Steeds wordt verbetering beloofd en wordt mijn abonnement opgeschort. Daar heb ik niks aan als de krant toch niet wort bezorgd. IK ben huisnummer 61. BIj mijn buren op 59 komt de krant netjes elke zaterdag.
Ik ben klaar met wachten en wil graag of mijn geld terug of tegoedbonnen voor de zaterdageditie. Dan haal ik de krant zelf wel ergens.

Met groet
Mw. D. Delnoy
  • Beoordeeld door A.A.L.H van Buuren-Streppel op 10-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 8 maart zou ik de Volkskrant in de bus krijgen. De Callcenter=medeweker houd mij aan het lijntje. En beweert dat ik niet genoeg moeite doe om de krant te ontvangen. Had het elke dag moeten melden. Er gaat wel geld van mijn rekening nu twee maanden al maar de krant is in totaal 2 dagen geleverd. Als ik vrijdag geen krant kreeg moest ik opnieuw bellen. Maar vrijdag kreeg ik voor de tweede keer de krant. Dus ik dacht dat het voor elkaar was. Maar niet dus. Geen krant vandaag Zaterdag.10 april. Wordt hier nu een misselijk spelletje gespeeld?
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)