de Volkskrant Klantenservice

Rapportcijfer de Volkskrant klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (265)

Bellen met de Volkskrant

Waarom bellen met de Volkskrant Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het de Volkskrant.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice de Volkskrant

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer de Volkskrant: 088 - 0561 561

  • Belkosten: Gebruikelijk belkosten
  • Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.

Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.

KvK gegevens de Volkskrant

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33061857
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017434270
  • Statutaire naam: De Volkskrant BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met de Volkskrant?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met de Volkskrant.

Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.

Start een chat met de Volkskrant

Neem schriftelijk contact op met de Volkskrant.

Wil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.

  • Volkskrant Klantenservice
  • postbus 1002
  • 1000 BA Amsterdam.

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen de Volkskrant.

Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:

  • Welke abonnementen zijn er om de Volkskrant te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op de Volkskrant nemen?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet of niet correct bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Waarom wordt iOS 11 of lager niet meer ondersteund op mobiel of tablet?
  • Op welke manieren kan ik de Volkskrant digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van de Volkskrant?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Volkskrant - Nieuws app downloaden op mijn smartphone?
  • Hoe kan ik de Digitale Editie app downloaden op mijn tablet?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale Editie beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale Editie kosteloos?
  • Kan ik de Digitale Editie automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik de Klassieke weergave app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Klassieke krant weergave beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Klassieke weergave kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Klassieke weergave automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Klassieke weergave app?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrief?
  • Hoe kom ik in contact met de redactie van de Volkskrant?
  • Hoe kan ik adverteren in de Volkskrant?
  • Ik wil graag de Volkskrant verkopen in mijn winkel, hoe kan ik dit regelen?



Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Service tijdens de corona epidemie
  •     Abonnementen
  •     Betaling
  •     Bezorging
  •     Vakantieservice
  •     Mijn account
  •     Digitaal Lezen
  •     De Volkskrant - Nieuws
  •     ​De Volkskrant Digitale Editie
  •     De Volkskrant Klassieke weergave
Ga naar de veelgestelde vragen van de Volkskrant

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.

Neem contact op met de Volkskrant via Twitter.

Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.

Elke dag aanschuiven bij de buurvrouw

Hoofdkantoor de Volkskrant (adres)

Jacob Bontiusplaats 9 Amsterdam, Noord Holland 1018 LL Nederland
Rapportcijfer de Volkskrant Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 265 beoordelingen.

Beoordeel de Volkskrant Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Volkskrant Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Anne Zijlstra op 16-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen bevestiging na opzegging ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar. Negen wachtenden voor u. Na half uur gewoon verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door Hans op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mee te krijgen om abo op te zeggen ivm riooljournalistiek
  • Beoordeeld door Karin van Esch op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik belde met een vraag over een aanbieding van een Green city trip die in de Volkskrant stond. Deze trip kreeg ik als cadeau voor mijn pensioen van mijn school. Prijs 199,- , 5 dagen weg, 10 bestemmingen, leek zo mooi. Te verzilveren tot 30 maart 2023, te gebruiken tot 14 december 2023. Nu wilde ik gaan verzilveren. De reis bestond nu uit 2 bestemmingen, voucher was niet meer geldig (in de chat, die een half uur duurde, werd gezegd: geldig tot dec 2022!). Ik werd verwezen naar DPG om geld terug te krijgen. Ik wilde geen chat of mail, maar iemand spreken. Volkskrant gebeld, maar die gingen alleen over abonnementen enz. Weer naar DPG webwinkel verwezen... Daar geen telefoon en chat werkt niet. Ik ben nu 3 uur verder. Geen resultaat, geen citytrip, geen antwoord. Ik ben HEEL BOOS!!!
  • Beoordeeld door d kaaij op 10-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wanneer wordt het bezorgprobleem opgelost?
Al.10 dagen krijg ik geen krant op.vakantieadres.
Een vreemde zaak. Zo moeilijk kan de oplossing niet zijn.
Waarom doet de klantenservice niets?
  • Beoordeeld door D Kaaij op 10-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Goedemorgen,
Al 10 dagen geen bezorging krant op adres vakantie.
Ik heb contact gehad met de klantenservice. Ik had gehoopt, dat het probleem - het niet bezorgen van de krant - opgelost zou worden. Nee dus. Digitaal doorgeven van klachten: geen resultaat. Waardeloos!
A klaidoorgeefgebeook.niets.
  • Beoordeeld door GJ.Mengerink op 6-03-2023
  • Rapportcijfer: 3

Week geleden,abonnement plots beëindigd. Na 15m in de wachtrij kon medewerker niet anders dan nieuwe opstarten. Een week later nog steeds geen digitale krant. Gebeld, na 20m eindelijk iemand aan de lijn. Kon niets vinden over het vorige week afgesloten abonnement. Dus maar weer een nieuwe afgesloten.

Belachelijk lange wachttijden. Heb een kwartier moeten aanhoren dat ik de eerstvolgende was. Werkt er maar 1 persoon?
  • Beoordeeld door Rob de Heus op 6-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Te gek voor woorden!! de Volkskrant heeft in dec 2022 zo maar een tweede abonnement voor mij afgesloten en afschrijvingen van mijn rekening gedaan. Ik heb 3 x contact gehad met de VK… “Meneer, het is fout gegaan, excuses!!” “ u hoeft niets te doen, ook niets te betalen” … de aanmaningen komen gewoon binnen. Inmiddels zit een incassobureau achter mij aan. Ik heb gelukkig alle gesprekken opgenomen. De VK weigert mij schriftelijk te informeren over mijn onterechte abonnement. Het incassobureau vraagt dat wel aan mij.
Volgende stap is de consumentenbond, Ik laat het hier niet bij zitten.
  • Beoordeeld door El konigsberger op 18-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Na 3 kwartier (!) wachten op 16 januari krijg ik geen antwoord op de vraag waarom ‘de krant’ het bericht geeft: niet beschikbaar. “Misschien een storing?”
Vandaag 18 januari weer niet beschikbaar. Weer bellen?
  • Beoordeeld door Snepvangers op 10-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Al weken zeer slechte bezorging. Het is echter onmogelijk een mens bij de Volkskrant aan de lijn te krijgen om te klagen!
  • Beoordeeld door R.Wohlgemuth op 2-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

Sinds 24 dec is de VK alleen op woe 28 dec. bezorgd. Heb alle dagen via melding bezorgklachten gemeld. Inmiddels dus zes 6 keer. Drie maal email gestuurd. Standaard reactie. Telefonisch contact proberen te krijgen, alsmede gevraagd terug te bellen. Geen reactie. Vanochtend 2 jan. gebeld rond 8.40 u er is nog 1/één wachtende voor u. Na 15 vijftien minuten maar gekozen voor optie 1 terug laten bellen…. Vindt het intussen grof schandaal dat DPG zo met zijn abonnees omgaat. Ben benieuwd of er nu eindelijk een reactie komt en de VK bezorgd gaat worden!.,
  • Beoordeeld door Evan op 28-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Ruim 40 minuten in de wacht gehangen (088 nr…) en op t laatst wordt de verbinding verbroken…ik had nog 1 wachtende voor mij. Hoe gefuckt kan je iemand maken. Adreswijziging een paar weken geleden doorgegeven maar de krant wordt vervolgens helemaal nergens meer geleverd. Uiteraard wordt het bedrag wel keurig afgeschreven….dat dan weer wel. Chatten werkt ook voor geen meter. Iemand enig idee wat te doen? Ouderwets een brief sturen misschien…met een postduif oid.
  • Beoordeeld door Ingrid Heybroek op 23-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ooit een aanbieding genomen van 4
Één keer de krant gehad , daarna tig keer gebeld toen bestond mijn postcode niet???
3 weken terug weer een abb genomen
De krant is één keer bezorgd , klacht in gediend dus geen enkel vertrouwen !!
  • Beoordeeld door Ben Welling op 29-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

2x niet reageren op een ingesproken bericht en daarna ongevraagd de levering van de digitale krant beëindigen. Schande!
  • Beoordeeld door Verkuijl op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 3

Het contact met jullie verloopt zeer stroef.
Men houdt zich niet aan gemaakte afspraken
  • Beoordeeld door A. Terdu op 21-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al 4 zaterdagen op rij geen VK + magazine ontvangen. Heb een online abonnement met op zaterdag de krant in de bus. Dit schijnt heel lastig te zijn. Telefonisch niet bereikbaar om hier melding van te maken. Antwoord via telefonische servicelijn door computer in dit geval niet effectief. Het blijkt niet mogelijk een 'gewone' medewerker te spreken. Ik krijg een antwoordapparaat met de boodschap 'nog 1 wachtende voor u'. Vervolgens wordt na 10 min. in de wacht te hebben gestaan de verbinding verbroken. Jammer Volkskrant, maar dit werkt zo niet!
  • Beoordeeld door I. Bazuin op 6-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging voor 07.00? Nog niet meegemaakt. Heb ptoefabonnement en aansluitend 3 jaars abonnement voor mijn bejaarde vader genomen en gister opgezegd. Een bejaarde wil meteen een mens aan de telefoon als de krant er niet is en niet een computer en zeker niet een half uur hoeven te zoeken op internet naar simpele contactgegevens als een mailadres. De bejaarden in deze flat zullen daarom ook niet doorgeven dat de krant regelmatig te laat komt. Ik slaap hier nu een week en de krant is nog niet op tijd geweest. Waardeloos
  • Beoordeeld door Jeroen Beckers op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klacht doorgeven heeft geen resultaat..
Ik heb al meerdere keren (4 ×) contact gehad met een medewerker over het niet bezorgen van de zaterdagkrant..
Ik heb de laatste 2maanden geen enkele keer de zaterdageditie ontvangen
  • Beoordeeld door Karin Nijkamp op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Opeens wordt me de digitale toegang tot de volkskrant geweigerd. Bij deze zeg ik mijn abonnement op.
Karin Nijkamp
  • Beoordeeld door d. boer op 30-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

Vorige week 1 dag geen krant ontvangen; deze week de hele week geen krant ontvangen; dit gemeld.
Wel een mail van u ontvangen, dat de krant na 12.00 uur bezorgd zal worden.
Geen krant gezien deze week!
  • Beoordeeld door A. van Casteren op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op de website staat dat de klantenservice van de Volkskrant het beste na 14.00 uur te bereiken is. Je staat langdurig in de wacht en als je eenmaal de eerstvolgende bent spring je ineens weer van nr 8- naar 4, weer naar nr 5 etc. Voor deze "Volkskrantservice" mag je als klant ook nog betalen.
  • Beoordeeld door C.Baas op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan, werd ik met 1 wachtende voor mij weggedrukt. Bij de tweede poging werd ik eveneens, na een half uur wachten, vlak voor ik aan de beurt zou zijn, voor de tweede keer weg geklikt Al met al dus een uur aan de lijn gewacht en nog geen antwoord op mijn probleem. Bij de derde poging heb ik na een kwartier opgehangen :(
  • Beoordeeld door Eric zaar op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Medewerker luistert niet naar de klacht. Begrijpt het niet
  • Beoordeeld door Geert jacobs op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice? Service? Waar? Hoe?
Amateurs!
  • Beoordeeld door Ida op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bellen is duur na mijn verhaal is de enige optie door verbonden worden ik kreeg geen nummer ook niet na dat ik zei dat dit nummer erg duur is. Ik vind dit heel erg klantonvriendelijk. Sowieso geld vragen aan iemand die zijn krant niet ontvangen heeft vind ik niet kunnen. Vooral omdat als je het online meldt je bericht krijgt dat je abonnement met 1 dag verlengd wordt dat is toch belachelijk als je een vast contract hebt. Slecht slecht
  • Beoordeeld door Jose de Mari op 10-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ongelofelijk wat een super slechte afhandeling heb ik hier meegemaakt……werkelijk geen woorden voor!!!!!!!
Ik weet niet wat voor ongeïnteresseerde mensen hier zitten….ik heb 13!!!!!keer moeten bellen en nu zo kwaad dat we alles na ruim 40 jaar maar stopzetten!
  • Beoordeeld door Ruth Sedney op 26-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb vanmorgen een medewerker aan de lijn gehad ivm meerdere keren GEEN bezorging op mijn vakantie adres.
Hij wilde mij een bonus aanbieden , gereduceerde prijs voor ander abonnement ben daar had ik geen belangstelling voor .
Ik wil ALLEEN dat de bezorgservice voldoet aan mijn vraag ( die per e-mail was bevestigd)
Tot mijn verbazing eindigt meneer met de woorden : ik wens u een prettige dag en beëindigt het gesprek .
Ik wil graag een reactie op mijn klacht , als het niet gebeurt stop ik met de krant .
De VK stelt mij zeer teleur, niet de eerste keer trouwens .
  • Beoordeeld door Menno op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren verlengde ik mijn abonnement voor twee jaar. Vandaag krijg ik een email dat ik opgezegd heb. Dat gaat weer lekker.

Nou wil ik op die email antwoorden maar dat komt van een "no-reply" email adres af. Dus ik kan niet antwoorden.

Dan ga ik hier maar zoeken naar het email adres van de klantenservice. Dat blijkt er niet te zijn.

Tsja, laat dan maar.
  • Beoordeeld door Stichting Mamamini op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

De bezorging van de krant is een groot drama. Iemand aan de telefoon krijgen lukt niet. Regelmatig wordt de melding telefonisch gedaan maar heeft geen resultaat. Ik wil vanaf nu dat de bezorging wordt uitgevoerd zoals het hoort en is afgesproken en ik wil telefonisch contact met een medewerker om hier afspraken over te maken.
  • Beoordeeld door Niek kooijman op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is belachelijk dat we jullie niet met een andere vraag dan krant niet bezorgd kunnen bereiken. Dat was twee jaar geleden beter geregeld. Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden, maar kennelijk is de winst van 187 miljoen euro nog niet genoeg om een normale klanten service te installeren.
  • Beoordeeld door bedreigde klant op 19-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

in mei is de krant 3x gescheurd bezorgd en 1x smerig (foto's gemaakt en niet eens geklaagd) De bezorger zei op 18 juni j.l. rond 11 uur naar aanleiding van mijn opmerking over de late bezorging: "Als jij de krant vroeg wil lezen dan ga jij maar een krant kopen bij de supermarkt. Jij moet blij zijn dat je van mij thuis een krant krijgt." Ik zei dat het geen krijgen was maar dat het een betaald abonnement is waar bezorgen bij hoort. Bezorger werd nóg kwader en tierde "Nu ga ik jou straffen, jij krijgt de komende 4 weken geen krant meer van mij en je kunt klachten indienen wat jij wil, maar een krant krijg jij toch niet.''
  • Beoordeeld door J de Groote op 10-06-2022
  • Rapportcijfer: 5

De papieren krant is weer eens niet bezorgd? Daar huisgenoot geen digitale krant leest moet ik als abonnementhouder een krant halen voor 3.60 E en schiet er ondanks opschuiven betaling met één bezorgdag een paar E bij in.
  • Beoordeeld door JW op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

De bezorging van de krant verloopt al weken WAARDELOOS! De krant is TE laat, NIET bezorgd of de VERKEERDE krant ligt door de bus. ECHT heel waardeloos en vervelend. Wat gaat jullie hieraan doen?
  • Beoordeeld door JW op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

De bezorging van de krant verloopt al weken WAARDELOOS! De krant is TE laat, NIET bezorgd of de VERKEERDE krant ligt door de bus. ECHT heel waardeloos en vervelend. Wat gaat jullie hieraan doen?
  • Beoordeeld door Jouk Aardema op 10-05-2022
  • Rapportcijfer: 10

Altijd antwoord....
  • Beoordeeld door Har Van der Zee op 10-05-2022
  • Rapportcijfer: 3

5x melden dat krant niet bezorgd was, leverde niets op. 1x chatten wel: de krant werd 1 dag bezorgd. Vandaag al weer niet!,
Meld formulier zou wat ruimte moeten geven voor opmerkingen, bijvoorbeeld al de 5e dag dat ik geen bezorging had
  • Beoordeeld door J de Groote op 27-04-2022
  • Rapportcijfer: 6

De krant is niet bezorgd, Voor huisgenoot E die geen online krant leest betekent dit extra kosten. De vergoeding, betaaldatum schuift een dag op, is niet toereikend voor aanschaf papieren krant.
  • Beoordeeld door Rolf Laimbock op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste Volkskrant,

Het lijkt wel of jullie geen contact meer willen met jullie lezers en meer dan 35 jaar trouwe abonnees. Ik zoek mij rot naar een contact formulier of telefoon maar zaterdag is alles dicht. Facebook Messenger? Alsjeblieft zeg. Doe eens normaal en denk aan mensen die niet op FB zitten. of die gehackt zijn en die er niet meer op komen omdat bij FB je ook niemand aan de lijn krijgt. Echt een welvaartziekte van deze tijd. Alles gaat zonder menselijk contact. Waarvoor ik contact zoek? De krant is niet bezorgd en dat begrijp ik best. Een melding maken ook. Dat doe ik trouw. Daarna krijg je een bericht: we schuiven de betaaldatum een dag op. Wat heb ik daar nou aan? Mijn hele ochtendritueel met een krant is naar de ratsemodee. Online lezen beklijft niet (lees de onderzoeken er maar op na). Nabezorgen doen jullie ook niet. Echt, a bloody shame. Het is dat ik er zo afhankelijk ben van de live krant anders zou ik opzeggen. Zelfs na 35 jaar. Ik hoop op een persoonlijk bericht maar ben bang dat die hoop ijdel is...
  • Beoordeeld door S.Polderman op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Uitvoerig beklag gedaan over niet bezorgen kranten in 2022 en 2021 en miserabele bezorging tijdens zomervakanties. Keiharde afspraken gemaakt dat ik via mail of brief een overzicht van niet gele erde kranten zou krijgen. Plus uitgestelde bezorging tijdens mijn vakanties. Maar krijg niets meer te horen. Op 22 maart 2022 stond zelfs bij mijn account dat mijn abonnement gestopt zou zijn zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven.
  • Beoordeeld door Harry Vonk op 3-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben reeds jaren abonnee, ook online. Reeds lang geleden heb ik ingelogd, twee keer zelfs. De laatste keer, enkele jaren terug, heb ik dat niet meer gedaan. Ik lees online immers nu.nl en nos. Toch baal ik ervan dat de bereikbaarheid voor mij bij de Volkskrant zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, bah! Waarom moet ik eens in de zoveel tijd mijn lidmaatschap nummer opzoeken. Binnenkort zeg ik op! Succes verder
  • Beoordeeld door M.J.M. Poel- Boere op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 24 februari 2022 geen krant ontvangen elke dag via bezorgservice gemeld, mail terug ontvangen maar verder van de krant geen reactie gehad of van hun kan actie ondernomen. Diverse sites/ telefoonnummers zijn niet bereikbaar. Kortom waardeloos, je betaalt ondertussen wel voor de papieren krant. Opzeggen heeft geen zin want de andere kranten worden op mijn postcodenummer ook niet bezorgd. Wil je toch een papieren krant moet je er zelf maar een kopen en dat kost je klauwen met geld. Wat is er aan de hand en laat dit dan weten staat wel zo netjes, email adressen zijn de krant bekent.
Bel de Volkskrant
088 - 0561 561