We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.
Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met de VolkskrantWil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is. Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 265 beoordelingen.
Geen bevestiging na opzegging ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar. Negen wachtenden voor u. Na half uur gewoon verbinding verbroken.
Geen contact mee te krijgen om abo op te zeggen ivm riooljournalistiek
Ik belde met een vraag over een aanbieding van een Green city trip die in de Volkskrant stond. Deze trip kreeg ik als cadeau voor mijn pensioen van mijn school. Prijs 199,- , 5 dagen weg, 10 bestemmingen, leek zo mooi. Te verzilveren tot 30 maart 2023, te gebruiken tot 14 december 2023. Nu wilde ik gaan verzilveren. De reis bestond nu uit 2 bestemmingen, voucher was niet meer geldig (in de chat, die een half uur duurde, werd gezegd: geldig tot dec 2022!). Ik werd verwezen naar DPG om geld terug te krijgen. Ik wilde geen chat of mail, maar iemand spreken. Volkskrant gebeld, maar die gingen alleen over abonnementen enz. Weer naar DPG webwinkel verwezen... Daar geen telefoon en chat werkt niet. Ik ben nu 3 uur verder. Geen resultaat, geen citytrip, geen antwoord. Ik ben HEEL BOOS!!!
Wanneer wordt het bezorgprobleem opgelost?
Al.10 dagen krijg ik geen krant op.vakantieadres.
Een vreemde zaak. Zo moeilijk kan de oplossing niet zijn.
Waarom doet de klantenservice niets?
Goedemorgen,
Al 10 dagen geen bezorging krant op adres vakantie.
Ik heb contact gehad met de klantenservice. Ik had gehoopt, dat het probleem - het niet bezorgen van de krant - opgelost zou worden. Nee dus. Digitaal doorgeven van klachten: geen resultaat. Waardeloos!
A klaidoorgeefgebeook.niets.
Week geleden,abonnement plots beëindigd. Na 15m in de wachtrij kon medewerker niet anders dan nieuwe opstarten. Een week later nog steeds geen digitale krant. Gebeld, na 20m eindelijk iemand aan de lijn. Kon niets vinden over het vorige week afgesloten abonnement. Dus maar weer een nieuwe afgesloten.
Belachelijk lange wachttijden. Heb een kwartier moeten aanhoren dat ik de eerstvolgende was. Werkt er maar 1 persoon?
Te gek voor woorden!! de Volkskrant heeft in dec 2022 zo maar een tweede abonnement voor mij afgesloten en afschrijvingen van mijn rekening gedaan. Ik heb 3 x contact gehad met de VK… “Meneer, het is fout gegaan, excuses!!” “ u hoeft niets te doen, ook niets te betalen” … de aanmaningen komen gewoon binnen. Inmiddels zit een incassobureau achter mij aan. Ik heb gelukkig alle gesprekken opgenomen. De VK weigert mij schriftelijk te informeren over mijn onterechte abonnement. Het incassobureau vraagt dat wel aan mij.
Volgende stap is de consumentenbond, Ik laat het hier niet bij zitten.
Na 3 kwartier (!) wachten op 16 januari krijg ik geen antwoord op de vraag waarom ‘de krant’ het bericht geeft: niet beschikbaar. “Misschien een storing?”
Vandaag 18 januari weer niet beschikbaar. Weer bellen?
Al weken zeer slechte bezorging. Het is echter onmogelijk een mens bij de Volkskrant aan de lijn te krijgen om te klagen!
Sinds 24 dec is de VK alleen op woe 28 dec. bezorgd. Heb alle dagen via melding bezorgklachten gemeld. Inmiddels dus zes 6 keer. Drie maal email gestuurd. Standaard reactie. Telefonisch contact proberen te krijgen, alsmede gevraagd terug te bellen. Geen reactie. Vanochtend 2 jan. gebeld rond 8.40 u er is nog 1/één wachtende voor u. Na 15 vijftien minuten maar gekozen voor optie 1 terug laten bellen…. Vindt het intussen grof schandaal dat DPG zo met zijn abonnees omgaat. Ben benieuwd of er nu eindelijk een reactie komt en de VK bezorgd gaat worden!.,
Zeer slecht. Ruim 40 minuten in de wacht gehangen (088 nr…) en op t laatst wordt de verbinding verbroken…ik had nog 1 wachtende voor mij. Hoe gefuckt kan je iemand maken. Adreswijziging een paar weken geleden doorgegeven maar de krant wordt vervolgens helemaal nergens meer geleverd. Uiteraard wordt het bedrag wel keurig afgeschreven….dat dan weer wel. Chatten werkt ook voor geen meter. Iemand enig idee wat te doen? Ouderwets een brief sturen misschien…met een postduif oid.
Ooit een aanbieding genomen van 4
Één keer de krant gehad , daarna tig keer gebeld toen bestond mijn postcode niet???
3 weken terug weer een abb genomen
De krant is één keer bezorgd , klacht in gediend dus geen enkel vertrouwen !!
2x niet reageren op een ingesproken bericht en daarna ongevraagd de levering van de digitale krant beëindigen. Schande!
Het contact met jullie verloopt zeer stroef.
Men houdt zich niet aan gemaakte afspraken
Al 4 zaterdagen op rij geen VK + magazine ontvangen. Heb een online abonnement met op zaterdag de krant in de bus. Dit schijnt heel lastig te zijn. Telefonisch niet bereikbaar om hier melding van te maken. Antwoord via telefonische servicelijn door computer in dit geval niet effectief. Het blijkt niet mogelijk een 'gewone' medewerker te spreken. Ik krijg een antwoordapparaat met de boodschap 'nog 1 wachtende voor u'. Vervolgens wordt na 10 min. in de wacht te hebben gestaan de verbinding verbroken. Jammer Volkskrant, maar dit werkt zo niet!
Bezorging voor 07.00? Nog niet meegemaakt. Heb ptoefabonnement en aansluitend 3 jaars abonnement voor mijn bejaarde vader genomen en gister opgezegd. Een bejaarde wil meteen een mens aan de telefoon als de krant er niet is en niet een computer en zeker niet een half uur hoeven te zoeken op internet naar simpele contactgegevens als een mailadres. De bejaarden in deze flat zullen daarom ook niet doorgeven dat de krant regelmatig te laat komt. Ik slaap hier nu een week en de krant is nog niet op tijd geweest. Waardeloos
Klacht doorgeven heeft geen resultaat..
Ik heb al meerdere keren (4 ×) contact gehad met een medewerker over het niet bezorgen van de zaterdagkrant..
Ik heb de laatste 2maanden geen enkele keer de zaterdageditie ontvangen
Opeens wordt me de digitale toegang tot de volkskrant geweigerd. Bij deze zeg ik mijn abonnement op.
Karin Nijkamp
Vorige week 1 dag geen krant ontvangen; deze week de hele week geen krant ontvangen; dit gemeld.
Wel een mail van u ontvangen, dat de krant na 12.00 uur bezorgd zal worden.
Geen krant gezien deze week!
Op de website staat dat de klantenservice van de Volkskrant het beste na 14.00 uur te bereiken is. Je staat langdurig in de wacht en als je eenmaal de eerstvolgende bent spring je ineens weer van nr 8- naar 4, weer naar nr 5 etc. Voor deze "Volkskrantservice" mag je als klant ook nog betalen.
Na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan, werd ik met 1 wachtende voor mij weggedrukt. Bij de tweede poging werd ik eveneens, na een half uur wachten, vlak voor ik aan de beurt zou zijn, voor de tweede keer weg geklikt Al met al dus een uur aan de lijn gewacht en nog geen antwoord op mijn probleem. Bij de derde poging heb ik na een kwartier opgehangen :(
Medewerker luistert niet naar de klacht. Begrijpt het niet
Klantenservice? Service? Waar? Hoe?
Amateurs!
Bellen is duur na mijn verhaal is de enige optie door verbonden worden ik kreeg geen nummer ook niet na dat ik zei dat dit nummer erg duur is. Ik vind dit heel erg klantonvriendelijk. Sowieso geld vragen aan iemand die zijn krant niet ontvangen heeft vind ik niet kunnen. Vooral omdat als je het online meldt je bericht krijgt dat je abonnement met 1 dag verlengd wordt dat is toch belachelijk als je een vast contract hebt. Slecht slecht
Ongelofelijk wat een super slechte afhandeling heb ik hier meegemaakt……werkelijk geen woorden voor!!!!!!!
Ik weet niet wat voor ongeïnteresseerde mensen hier zitten….ik heb 13!!!!!keer moeten bellen en nu zo kwaad dat we alles na ruim 40 jaar maar stopzetten!
Ik heb vanmorgen een medewerker aan de lijn gehad ivm meerdere keren GEEN bezorging op mijn vakantie adres.
Hij wilde mij een bonus aanbieden , gereduceerde prijs voor ander abonnement ben daar had ik geen belangstelling voor .
Ik wil ALLEEN dat de bezorgservice voldoet aan mijn vraag ( die per e-mail was bevestigd)
Tot mijn verbazing eindigt meneer met de woorden : ik wens u een prettige dag en beëindigt het gesprek .
Ik wil graag een reactie op mijn klacht , als het niet gebeurt stop ik met de krant .
De VK stelt mij zeer teleur, niet de eerste keer trouwens .
Gisteren verlengde ik mijn abonnement voor twee jaar. Vandaag krijg ik een email dat ik opgezegd heb. Dat gaat weer lekker.
Nou wil ik op die email antwoorden maar dat komt van een "no-reply" email adres af. Dus ik kan niet antwoorden.
Dan ga ik hier maar zoeken naar het email adres van de klantenservice. Dat blijkt er niet te zijn.
Tsja, laat dan maar.
De bezorging van de krant is een groot drama. Iemand aan de telefoon krijgen lukt niet. Regelmatig wordt de melding telefonisch gedaan maar heeft geen resultaat. Ik wil vanaf nu dat de bezorging wordt uitgevoerd zoals het hoort en is afgesproken en ik wil telefonisch contact met een medewerker om hier afspraken over te maken.
Het is belachelijk dat we jullie niet met een andere vraag dan krant niet bezorgd kunnen bereiken. Dat was twee jaar geleden beter geregeld. Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden, maar kennelijk is de winst van 187 miljoen euro nog niet genoeg om een normale klanten service te installeren.
in mei is de krant 3x gescheurd bezorgd en 1x smerig (foto's gemaakt en niet eens geklaagd) De bezorger zei op 18 juni j.l. rond 11 uur naar aanleiding van mijn opmerking over de late bezorging: "Als jij de krant vroeg wil lezen dan ga jij maar een krant kopen bij de supermarkt. Jij moet blij zijn dat je van mij thuis een krant krijgt." Ik zei dat het geen krijgen was maar dat het een betaald abonnement is waar bezorgen bij hoort. Bezorger werd nóg kwader en tierde "Nu ga ik jou straffen, jij krijgt de komende 4 weken geen krant meer van mij en je kunt klachten indienen wat jij wil, maar een krant krijg jij toch niet.''
De papieren krant is weer eens niet bezorgd? Daar huisgenoot geen digitale krant leest moet ik als abonnementhouder een krant halen voor 3.60 E en schiet er ondanks opschuiven betaling met één bezorgdag een paar E bij in.
De bezorging van de krant verloopt al weken WAARDELOOS! De krant is TE laat, NIET bezorgd of de VERKEERDE krant ligt door de bus. ECHT heel waardeloos en vervelend. Wat gaat jullie hieraan doen?
De bezorging van de krant verloopt al weken WAARDELOOS! De krant is TE laat, NIET bezorgd of de VERKEERDE krant ligt door de bus. ECHT heel waardeloos en vervelend. Wat gaat jullie hieraan doen?
Altijd antwoord....
5x melden dat krant niet bezorgd was, leverde niets op. 1x chatten wel: de krant werd 1 dag bezorgd. Vandaag al weer niet!,
Meld formulier zou wat ruimte moeten geven voor opmerkingen, bijvoorbeeld al de 5e dag dat ik geen bezorging had
De krant is niet bezorgd, Voor huisgenoot E die geen online krant leest betekent dit extra kosten. De vergoeding, betaaldatum schuift een dag op, is niet toereikend voor aanschaf papieren krant.
Beste Volkskrant,
Het lijkt wel of jullie geen contact meer willen met jullie lezers en meer dan 35 jaar trouwe abonnees. Ik zoek mij rot naar een contact formulier of telefoon maar zaterdag is alles dicht. Facebook Messenger? Alsjeblieft zeg. Doe eens normaal en denk aan mensen die niet op FB zitten. of die gehackt zijn en die er niet meer op komen omdat bij FB je ook niemand aan de lijn krijgt. Echt een welvaartziekte van deze tijd. Alles gaat zonder menselijk contact. Waarvoor ik contact zoek? De krant is niet bezorgd en dat begrijp ik best. Een melding maken ook. Dat doe ik trouw. Daarna krijg je een bericht: we schuiven de betaaldatum een dag op. Wat heb ik daar nou aan? Mijn hele ochtendritueel met een krant is naar de ratsemodee. Online lezen beklijft niet (lees de onderzoeken er maar op na). Nabezorgen doen jullie ook niet. Echt, a bloody shame. Het is dat ik er zo afhankelijk ben van de live krant anders zou ik opzeggen. Zelfs na 35 jaar. Ik hoop op een persoonlijk bericht maar ben bang dat die hoop ijdel is...
Uitvoerig beklag gedaan over niet bezorgen kranten in 2022 en 2021 en miserabele bezorging tijdens zomervakanties. Keiharde afspraken gemaakt dat ik via mail of brief een overzicht van niet gele erde kranten zou krijgen. Plus uitgestelde bezorging tijdens mijn vakanties. Maar krijg niets meer te horen. Op 22 maart 2022 stond zelfs bij mijn account dat mijn abonnement gestopt zou zijn zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven.
Ik ben reeds jaren abonnee, ook online. Reeds lang geleden heb ik ingelogd, twee keer zelfs. De laatste keer, enkele jaren terug, heb ik dat niet meer gedaan. Ik lees online immers nu.nl en nos. Toch baal ik ervan dat de bereikbaarheid voor mij bij de Volkskrant zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, bah! Waarom moet ik eens in de zoveel tijd mijn lidmaatschap nummer opzoeken. Binnenkort zeg ik op! Succes verder
Sinds 24 februari 2022 geen krant ontvangen elke dag via bezorgservice gemeld, mail terug ontvangen maar verder van de krant geen reactie gehad of van hun kan actie ondernomen. Diverse sites/ telefoonnummers zijn niet bereikbaar. Kortom waardeloos, je betaalt ondertussen wel voor de papieren krant. Opzeggen heeft geen zin want de andere kranten worden op mijn postcodenummer ook niet bezorgd. Wil je toch een papieren krant moet je er zelf maar een kopen en dat kost je klauwen met geld. Wat is er aan de hand en laat dit dan weten staat wel zo netjes, email adressen zijn de krant bekent.
Beoordeel de Volkskrant Klantenservice