Bellen met De Volkskrant

Waarom bellen met De Volkskrant Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het De Volkskrant.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
Bel De Volkskrant 088 - 0561 561 (Gebruikelijk belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag 08:30 - 13:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Volkskrant: 088 - 0561 561

  • Belkosten: Gebruikelijk belkosten
  • Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.

Neem schriftelijk contact op met De Volkskrant.

Wil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.

  • Volkskrant Klantenservice
  • postbus 1002
  • 1000 BA Amsterdam.

Chat online met De Volkskrant.

Klik op de button "Start een chat met De Volkskrant. Klik vervolgens op de pagina van De Volkskrant op de button met de tekst "Stel uw vraag via chat" en vul het formulier dat vervolgens verschijnt in.

Start een chat met De Volkskrant

Neem contact op met De Volkskrant via Twitter.

Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met De Volkskrant via Twitter. Klik hier voor contact met De Volkskrant via Twitter.

Portugal. The Man (Live) | de Volkskrant 2017

Rapportcijfer De Volkskrant Klantenservice: 2.2
2.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 78 stem(men).

Beoordeel De Volkskrant Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Volkskrant Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor De Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door jpm van der Kooij op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Niet bezorgde krant op 20-2-2021 doorgegeven. Wilde telefonisch weten of de krant alsnog bezorgd zou worden.
Lukte niet, kreeg alleen standaard antwoorden. Ook nadat ik iemand te spreken zou krijgen kreeg ik een automatisch antwoord, slechte service dus.
  • Beoordeeld door Lohuis op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds maandag 8 februari is er geen krant bezorgd. De eerste dagen vanwege sneeuwoverlast nog begrijpelijk, al was een berichtje op zijn plaats geweest.
Dinsdag 16 februari 10.30 uur nog steeds geen krant. Telefonisch contact of een berichtje over een langer-dan-een-dag niet bezorgde krant is niet mogelijk. Dat wekt ergernis en is niet klantvriendelijk.
  • Beoordeeld door J. van Moerkerk op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mee te krijgen. Neem eens wat mensen aan die de telefoon opnemen.
  • Beoordeeld door patrice eelderink op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ontvang al sinds maandag 7 februari geen volkskrant. Ik probeer dit telefonisch toe te lichten maar ik ga van bandje naar bandje. Komt niet echt klantvriendelijk over
  • Beoordeeld door backer op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dat er problemen met de bezorging zijn kan gebeuren, maar dat u het melden daarvan saboteert door het contact met de klantenservice te bemoeilijken en alleen klachten te accepteren van mensen die kritiekloos alle cookies accepteren is onvergeeflijk. Schande.
  • Beoordeeld door J.A.M. Schouten op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krijg al de hele week geen krant. Onmogelijk om contact te krijgen. Iedere dag melden helpt niets.
  • Beoordeeld door Piet op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

maandag geen krant, geen probleem
dinsdag geen krant ???????
zaterdag geen krant, zeg mijn abonnement op.
  • Beoordeeld door Peter op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen krant ontvangen,?.
Het gaat heel goed met de abonnementen, zeg mijn abonnement op.
  • Beoordeeld door Evelien Dans op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 10

Top bezorging, iets later, ondanks alle sneeuw. Ik ben blij want de krant 'maakt' m'n dag!
  • Beoordeeld door Vanheusden op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
Geen contact mogelijk
  • Beoordeeld door jkoning op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kon niet in contact komen met iemand van de Volkskrant
krijg de hele week al geen krant
en ziet er naar uit dat dit de verdere week ook niet gebeurt

terwijl zelfs middags de krant bezorgd had mogen worden
waarom niet ff bellen?
j koning
  • Beoordeeld door Ariena op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Alleen via een nummer en korte antwoorden kun je een melding doen. Heel onpersoonlijk . Vervolgens wordt er gemeld de de volgen de abonnement bedrag een dag opschuift. Ook dit klopt niet. Over de krant ben ik meer dan tevreden maar de service is slecht.
  • Beoordeeld door F. J.B. van Kampen op 9-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na vele meldingen de afgelopen jaren: krant te laat (rondom 10 uur of later) ontvangen m.n. op de zaterdagen en helemaal geen krant ontvangen met als verschijnsel de laatste maanden een nieuw fenomeen, nl. het verschijnsel van een straffende bezorger. Op zaterdag meld(de) ik dat de krant te laat bezorgd was, dan is de sanctie dat er op de maandag daarna geen krant bezorgd wordt. Wegens sneeuw op maandag geen krant, dan (logisch?) de dinsdag daarna, vandaag (9-2-2021) dus.
Van de kant van de Volkskrant heb ik nooit enige actie gemerkt van al die meldingen, Daarnaast vind ik het gewoon onbehoorlijk van de Volkskrant dat je middels de huidige overdadige telecommunicatiemogelijkheden via de telefoonnummers met gerobotiseerde 'gesprekspartners' je boodschap die afwijkt van het antwoordprogramma, niet kwijt kunt. De klant wordt gewoon gezegd: afgepoeierd. Dat voelt vernederend én er wordt niets opgelost.
  • Beoordeeld door AM op 6-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Het probleem wordt niet opgelost. Niet met melden, niet met bellen, niet met mailen! Bovendien is het enorm lastig om sowieso iemand te pakken te krijgen. Kost telefonisch zeker iedere keer minstens 20 minuten
  • Beoordeeld door J Verhagen op 29-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wij kregen in december een cadeau van vrienden: 3 x gratis de Volkskrant op zaterdag. De eerste keer werd hij netjes bezorgd. Daarna niet meer, ondanks telefoontjes van ons en toezeggingen vanuit de Volkskrant.

Goede krant, uitstekende krant, maar bezorging alsmede klantenservice/klachtenafhandeling zijn gewoon SLECHT.

Jammer.
  • Beoordeeld door R.W. Jansen op 23-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Proefabbonnement genomen voor de zaterdag Volkskrant. Nu 3 weken op rij geen krant. Elke x beloven ze beterschap. De VK heeft totaal geen grip op de bezorgers
  • Beoordeeld door JHJ Savelkoul op 20-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Op 29 december ging mijn abonnement in. Op 29,30 en 31 december ontving ik geen krant en vandaag, 20 januari, weer niet. Contact met uw computer is weinig boeiend. De inhoud van uw krant mag dan wel interessant zijn maar als de krant er niet is......
Kan ik wegens wanprestatie van uw kant mijn abonnement alsnog opzeggen? De Telegraaf heb ik het vorige jaar een keer niet ontvangen en uw krant nog binnen vier weken al vier keer niet. Geduld en begrip zijn schone zaken maar ze kennen ook hun grenzen.
Graag naam en adres van de bezorger indien opzegging niet mocht lukken en in ieder geval een reactie van een levend iemand. U hebt helaas opde service-afdeling een teveel aan computers!
  • Beoordeeld door Marion Bruchner op 19-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Herhaaldelijk geen zaterdagkrant en/of bijlage ontvangen.
Bezorging in veel gevallen pas na 8:45 uur. Met één woord "miserabel".
  • Beoordeeld door F.H.G. Bertus op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Drie dagen achter elkaar wordt de VK niet of niet tijdig bezorgd op mijn adres. Via uw klantenservice krijg ik telkens te zien dat er sprake is van een 'incident'. Maar ik kan niet terecht met mijn vraag wat dat incident betekent.
Ik ben dat niet gewend van de Volkskrant
Krijg ik geen reactie op dit bericht dan zie ik mij genoodzaakt om na vele jaren te overwegen om mijn abonnement te beëindigen.
Aan u om het niet zover te laten komen.
  • Beoordeeld door Anneke Kramer op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Enkele maanden wordt de krant regelmatig te laat bezorgd. Wij zijn vroege vogels, heel irritant. Vandaag belde ik klantenservice, blijkt die gesloten terwijl volgens de site open, grrrrrrrrrr
Bel De Volkskrant
088 - 0561 561
(Gebruikelijk belkosten)