De Volkskrant Klantenservice

Rapportcijfer De Volkskrant klantenservice: 2.1 » Lees beoordelingen (101)

Bellen met De Volkskrant

Waarom bellen met De Volkskrant Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het De Volkskrant.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met De Volkskrant? Laat ons je ervaringen met De Volkskrant weten!
Beoordeel De Volkskrant

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag 08:30 - 13:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Volkskrant: 088 - 0561 561

  • Belkosten: Gebruikelijk belkosten
  • Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Volkskrant?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met De Volkskrant.

Wil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.

  • Volkskrant Klantenservice
  • postbus 1002
  • 1000 BA Amsterdam.

Chat online met De Volkskrant.

Klik op de button "Start een chat met De Volkskrant. Klik vervolgens op de pagina van De Volkskrant op de button met de tekst "Stel uw vraag via chat" en vul het formulier dat vervolgens verschijnt in.

Start een chat met De Volkskrant

Neem contact op met De Volkskrant via Twitter.

Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met De Volkskrant via Twitter. Klik hier voor contact met De Volkskrant via Twitter.

Portugal. The Man (Live) | de Volkskrant 2017

Rapportcijfer De Volkskrant Klantenservice: 2.1
2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 101 beoordelingen.

Beoordeel De Volkskrant Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Volkskrant Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door René Punt op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

1) via de klantenservice wilde ik een mail sturen, maar het vakje robot moest aangevinkt worden, maar reageert niet
2) mijn vraag aan de klantenservice omtrent onze niet ontvangen krant van 25/4 is niet beantwoord
3) vandaag 5/5 wordt de telefoon van de klantenservice niet beantwoord. Ik heb na een half uur opgehangen
4) mijn wijziging van bank is mogelijk nog niet bij u bekend, maar omdat er geen contact mogelijk is met de klantenservice kan ik dit niet doorgeven

Eigenlijk vind ik een 1 als beoordeling nog teveel gezien de grote problemen bij uw klantenservice.
Graag contact via de mail of via de telefoon: 06 22108135.

Hopelijk is dit een probleem wat opgelost kan worden. Groet,

René Punt
  • Beoordeeld door A.Snoep op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 4

Meermalen getracht u telefonisch te bereiken. Waanzinnig lange wachttijden!!! Op mijn verzoek om terug te bellen wordt ook niet gereageerd.... Uiteindelijk heb ik de door u geïnde -en niet voorvermelde- verhoging van abonnementskosten dus maar gestorneerd.
  • Beoordeeld door D.Delnoy op 19-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een 4weeks abonnement sinds 27 febr. Ik heb welgeteld 1x de krant ontvangen. Daarna jiet meer. IK heb hier elke week melding van gemaakt ook via de klantenservice Steeds wordt verbetering beloofd en wordt mijn abonnement opgeschort. Daar heb ik niks aan als de krant toch niet wort bezorgd. IK ben huisnummer 61. BIj mijn buren op 59 komt de krant netjes elke zaterdag.
Ik ben klaar met wachten en wil graag of mijn geld terug of tegoedbonnen voor de zaterdageditie. Dan haal ik de krant zelf wel ergens.

Met groet
Mw. D. Delnoy
  • Beoordeeld door Corien Pol op 12-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

Beste Klantenservice,

Ik heb meer dan 10 minuten aan de lijn gehangen en nog werdt ik niet doorverbonden.
  • Beoordeeld door A.A.L.H van Buuren-Streppel op 10-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 8 maart zou ik de Volkskrant in de bus krijgen. De Callcenter=medeweker houd mij aan het lijntje. En beweert dat ik niet genoeg moeite doe om de krant te ontvangen. Had het elke dag moeten melden. Er gaat wel geld van mijn rekening nu twee maanden al maar de krant is in totaal 2 dagen geleverd. Als ik vrijdag geen krant kreeg moest ik opnieuw bellen. Maar vrijdag kreeg ik voor de tweede keer de krant. Dus ik dacht dat het voor elkaar was. Maar niet dus. Geen krant vandaag Zaterdag.10 april. Wordt hier nu een misselijk spelletje gespeeld?
  • Beoordeeld door M. Jonker op 7-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil de krant opzeggen maar dat blijkt onmogelijk. Klantenservice neemt niet op (wel een bandje maar daar blijft het bij). Op de website blijkt de server net niet te werken voor de 'opzegpagina' en het is niet mogelijk om een email te sturen.
Terugbelverzoek gedaan maar niet teruggebeld.
  • Beoordeeld door Y. Kool op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Weer geen krant. Contact is niet mogelijk anders dan een suf bandje. Ik wil geen extra krant ik wil nu een krant.
  • Beoordeeld door J. Siebes op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op Schiermonnikoog wordt het ochtendblad pas na 13:00 uur bezorgd. Daar wen je wel aan, maar dat de krant regelmatig niet op het eiland wordt afgeleverd, alle kranten blijken dan op Vlieland te liggen en vervolgens het servicekantoor gesloten is, is frustrerend. Kan de Volkskrant een distributeur nemen waarbij het basaal lezen tot een selectiecriterium behoort. Dat zou fijn zijn.
  • Beoordeeld door A.A.L.H van Buuren-Streppel op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef een negatieve beoordeling omdat er 22 euro van mijn rekening is afgeschreven op 09 maart en ik tot nu toe de Volks krant niet heb ontvangen. Op 02 april heb ik met de klantenservice hierover contact opgenomen. De desbetreffende persoon meldde mij dat er geen geld van mijn rekening was afgehaald.. ook al het ik het bewijs dat dit wel gebeurd is. Vandaag 03 04 2021 staat er op uw website dat ik contact op kan nemen. Uw klantenservice is open. Niet dus. Is niet erg maar pas dan de openingstijden op de website aan. Hoe gaan we dit nu oplossen? Straks gaat er weer 22 euro van mijn rekening zonder dat ik hiervoor de krant krijg!
  • Beoordeeld door Juul Stroopwafel op 2-04-2021
  • Rapportcijfer: 3

Krant weer niet bezorgd!!
  • Beoordeeld door H.Veenstra op 30-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Opzegging niet klantvriendelijk
  • Beoordeeld door Nynke Hoekmeijer op 27-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik zie geen mogelijkheid kontakt met jullie te krijgen. Mijn krant, die ik alleen op zaterdag heb, is niet bezorgd. Gemeld en dan krijg ik de melding dat ik de krant digitaal kan lezen. Als ik dit vervolgens probeer, krijg ik de melding dat de artikelen alleen voor abonnees zijn. Ik heb mijn abonnement nogmaals gekoppeld aan mijn emailadres, maar melding blijft zich herhalen. Zo genoeg geklaagd op deze zaterdagmorgen, waarin ik mij verheugd had op een lekker krant ochtendje. Ik ga er maar eens op uit om de NRC te kopen.
  • Beoordeeld door Anneke Kramer op 23-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

we hebben zojuist ons abonnement omgezet in alleen digitaal.
De bezorging van de krant is zo slecht (op zaterdag altijd te laat, door de week soms) en ondanks vele meldingen verandert er niets, ook geen persoonljjke reactie van de klantenservice.
we zijn al minstens 40 jaar abonnee, zo hebben we het nog niet meegemaakt.

mvg anneke kramer, carolus van nijnattten
  • Beoordeeld door Wibo op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ik kan een vakantiemelding niet doorgeven omdat mijn abonnement afloopt, terwijl ik een maand geleden en nieuw abonnement heb afgesloten. (zowel digitaal als telefonisch.). Lekker...
  • Beoordeeld door Mevrouw Buis op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

L.S.
In een periode van 9 dagen dat de Volkskrant NIET is bezorgd. heb ik diverse malen gemeld dat er geen krant is bezorgd. Door 2 medewerksters is een
“ ernstige klacht” verzonden. Er zou contact op worden genomen. Tot op heden is dat nooit gebeurd. Een heel slechte zaak. We hebben het hier over half februari.
Ik heb alle begrip getoond voor de weersomstandigheden, maar ben erg ontevreden over de Klantenservice, die bij a onbereikbaar is en die de volkskrant kennelijk niet echt belangrijk vindt.

Vandaag is er weer gedoe met de bezorging. Een incomplete krant. Heb dit gemeld via het gebruikelijke nummer van bezorgklachten.
U kunt zich voorstellen dat ik hier niet echt blij mee ben.
Misschien kan de Klantenservice zijn naam eer aan doen, door echt eens Service te verlenen en de distributie van hun krant kwalitatief op orde te brengen.
Een behoorlijk ontevreden klant.
  • Beoordeeld door Thomas op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer klantonvriendelijk, zoals hier al meerdere malen gezegd, lijkt het schier onmogelijk om een medewerker te spreken nadat mijn krant herhaaldelijk niet bezorgd word. Ik ga van bandje naar bandje en mijn klacht niet gehoord / serieus genomen. Ik neem zeker geen abonnement hier.
  • Beoordeeld door H.Ebbers op 15-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

De afhandeling en de telefonische contacten met de Volkskrant zijn volstrekt gestoord.
Ik heb in ongeveer een jaar tijd vijf keer op de zaterdag een bezorgklacht ingediend. In eerste instantie voor het doen van een gewone melding dat de krant niet bezorgd werd. Later probeerde ik tot een telefonisch contact te komen, om uitleg waarom reacties zo traag verlopen, maar vooral ook om duidelijkheid te krijgen over waarom dat dit toch iedere keer kan gebeuren. Zelfs nadat de VK aangaf met mij contact te zullen opnemen, kwam men deze afspraak niet na. En probeer maar eens zo'n zelf (persoonlijk) telefonisch contact te leggen..... je klikt het nummer in dat past bij het soort klacht, je komt tot een nieuwe vraag en vervolgens weer een nieuwe vraag en vervolgens valt het contact weg, omdat je iets te lang wacht of omdat er iets "niet klopt" of.....?
Zijn dit de moderne manieren waarop langdurige abonnees behandeld moeten worden?
Schandalig
  • Beoordeeld door B op 13-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Mijn niet bezorgde zaterdagkrant meld ik keer op keer. Het zou van het abonnementsgeld worden afgetrokken. Nog geen enkele keer is dit ook daadwerkelijk verrekend.
  • Beoordeeld door N Verloop op 13-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

op website staat dat hij momenteel (zaterdag 9.45 uur). Als belt krijg je een bericht dat hij zaterdags dicht is. Wat een bagger-management.
  • Beoordeeld door Wilma op 13-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op de site staat dat de klantenservice op zaterdag tussen 8.30 en 13.00 uur telefonisch te bereiken is. Als je ze dan belt krijg je een bandje dat ze gesloten zijn. Hoe krijg ik iemand aan de lijn?
  • Beoordeeld door Anna Klein op 13-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben ontevreden over de klachtenafhandeling bij de bezorgservice.. Mijn krant wordt ondanks herhaalde klachten hierover in het verkeerde vak van de brievenbus gedaan en de klep blijft openstaan. Met als gevolg bij nat weer een doorweekte krant die dus onleesbaar is. Het lukt me niet contact te krijgen met een medewerker van de serviceafdeling zodat het gedrag van de bezorger kan veranderen. Volkskrant verander dit nu eens een keer. Ik lees dat ik niet de enige ben die de onbereikbaarheid afkeurt.
  • Beoordeeld door cay swinkels op 8-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Afgelopen week heb ik gebeld met de klantenservice omdat ik ineens de digitale versie van de Volkskrant niet meer kon openen. De medewerkers probeerden me er eerst van te overtuigen dat het abonnement dat ik had afgesloten naast de papieren krant van zaterdag alleen de digitale editie van de zaterdag bevatte (compleet onzinnig en een abonnementsvorm die ze niet eens voeren) en daarna probeerden ze me een nieuw abonnement af te laten sluiten. Ze hebben geen enkele moeite gedaan om te onderzoeken wat er aan de hand was of om me te geven waar ik al voor betaal: doordeweeks de digitale editie met daarnaast de papieren krant op zaterdag. Mijn inschatting: callcenter-medewerkers die niet ter zake kundig zijn en die enkel beoordeeld worden op nieuw afgesloten abonnementen.
  • Beoordeeld door N.W v. Tienen op 6-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Nu weer voor de zoveelste keer is de krant verkeerd bezorgt. Met regelmaat krijg ik, nadat het even goed ging, de verkeerde krant met de goede bijlage of de goede bijlage met de verkeerde krant, of een heel andere krant. Ik heb hier al meer op gereageerd maar het is nog niet opgelost.
Verder is de Volkskrant moeilijk te bereiken. Je wordt van A naar B getuurd.
  • Beoordeeld door N.W v. Tienen op 6-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Herhaaldelijk krijg ik de verkeerde krant met een goede bijlage. De verkeerde bijlage met de goede krant. Of een heel andere krant. Het ging even goed, maar dit gaat al weken zo. Maar soms krijg ik ook op zaterdag twee keer een krant bezorgt. Ik heb hier al meerdere malen op gereageerd, maar het is nog steeds niet opgelost. Het is dus iedere zaterdag weer een verrassing wat er in de bus ligt. Jammer.
  • Beoordeeld door Ad Hendrikse op 4-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb geen klacht ben zeer tevreden over de Volkskrant ben blij dat ik een abonnement heb genomen
MAAR U BENT NIET BEREIKBAAR Ik wil een E Mail versturen naar U over TIPS maar Ue Email adres wordt steeds geweigerd Als ik bel kom ik niet verder dan de Bezorgklachten maar verder kom ik niet Ik wordt niet doorverbonden Met vriendelijke groeten een tevreden klant Ad Hendrikse die alleen maar het goede E Mail adres van TIPS wil hebben
  • Beoordeeld door Lisette van de Pas op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Absoluut heel moeilijk contact te krijgen. Ik wilde mijn proefabonnement verlengen maar blijkbaar zit de Volkskrant niet op nieuwe abonnees te wachten. Vreemd in deze toch niet zo rooskleurige tijd voor de kranten. Zeer klantonvriendelijk om klanten niet te woord te staan, dus mijn abonnement gaat over. Misschien toch proberen bij een iets vriendelijke klantgerichtte krant.
  • Beoordeeld door mpfberger op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

De mogelijkheden om met u in contact te komen zijn misschien voor u erg handig, maar voor uw klanten niet. Het blijkt enorm veel zoekwerk om uw telefoonnummers te vinden op uw site. Op deze manier wordt het indienen van een klacht over het al meerdere malen niet of verkeerd bezorgen van de Volkskrant erg tijdrovend. En als je dit eindelijk gelukt is, dan bent u op zaterdag niet beschikbaar om de klacht aan te nemen.
Geen goede service!
  • Beoordeeld door Miranda Hetterscheid op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een zaterdag abonnement juist omdat ik dan tijd heb.
2 weken geleden ook al niet bezorgd. Toen niet gemeld. Nu weer niet helaas wordt hij dus ook niet later alsnog bexorgd.
Ik ga t nu opzeggen. Krijg nl op t bandje ook geen medewerker te spreken zoals wordt beloofd .
Werd ie alsnog bezorgd dat was t al goed maar dit frustreerd me zo.
  • Beoordeeld door Marten Verheijen op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

waardeloos. Alles achter een keuzemenu en een robotstem. geen echt contact. Mijn krant is al 3 weken niet bezorgd. Het lukt maar niet om te achterhalen waarom niet.
  • Beoordeeld door jpm van der Kooij op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Niet bezorgde krant op 20-2-2021 doorgegeven. Wilde telefonisch weten of de krant alsnog bezorgd zou worden.
Lukte niet, kreeg alleen standaard antwoorden. Ook nadat ik iemand te spreken zou krijgen kreeg ik een automatisch antwoord, slechte service dus.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)