We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.
Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met de VolkskrantWil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is. Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 281 beoordelingen.
De klantenservice van de Volkskrant zou zich geen klantenservice mogen noemen, want behandelt mij als abonnee arrogant .
Ik heb afgelopen 2 jaar tientallen contacten gehad over verkeerde bezorging, over niet bezorging, over niet nakomen financiele toezeggingen en vooral over hun arrogante benadering van abonnees via de chat, contactformulier en telefoon. Arrogant omdat je alleen kunt communiceren aan de hand van gesloten vragen en issues. Zelfs als je iemand telefonisch spreekt, krijg je een rigide verwijzing (u kunt alleen via onze app met ons communiceren). Ze weigeren zelfs een emailadres te geven om een klacht over de klantenservice van en bij de Volkskrant in te dienen.
De inhoud en bezorging van de krant zijn prima, maar hun interpretatie van wat klantenservice is en de manier waarop ik de afgelopen jaren door klantenservice ben behandeld, hebben me doen besluiten om na 50 jaar mijn abonnement op te zeggen.
Ik ben geen robot en wens ook niet zo behandeld te worden.Overweeg het abbonement te staken
slecht. alleen no-reply mails waardoor je het probleem steeds opnieuw aan moet kaarten. Geen goede reactie op waar ik over mailde en chatte. Zeer kwalijk. Niet goed opgelost, slecht kontakt.
Mijn vader is in de hospice opgenomen. Hij leest zijn hele leven al de Volkskrant, dus de Volkskrant moet nu bij de hospice worden bezorgd. Van de 3x heeft hij alleen de eerste dag de krant gehad. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin. Zij kunnen er niks mee doen behalve via de computer aan het distributiecentrum doorgeven. Waardeloos!
schandalig! Er is teveel geincasseerd in juli en nu is het nog niet terugbetaald. Ik krijg alleen standaard no reply mails dat ik nog moet betalen. Ik heb 2 x gebeld en er is geconstateerd dat ik geld moet terug krijgen en ik krijg het maar niet terug!!!
Voor de derde keer in de laatste 2/3 weken geen krant gekregen. Echt heel erg vervelend!
2 uur aan de telefoon klantenservice daarna chat, ivm een bestelling uit de webshop, er wordt gewoon een automatisch bandje afgespeeld met de boodschap u bent de eerstvolgende.
Niet bereikbaar!
Mogelijk is er een storing?
Meddewerker heeft mijn klacht niet goed uitgezocht. Ik ga nu een e-mail naar de Volkskrant sturen.
Het schrijven van een artikel over B12 deficientie waarbij de patienten als gekkies worden neergezet door een arts die nog nooit een B12 patient gesproken heeft is zeer slecht. En niet reageren als patienten jullie daarover benaderen is nog erger. Zo hoort het niet . Het is gaslighting van een arts zonder enige patientenervaring. Hoe is het mogelijk dat een ziekte die al sinds midden 1800 bestaat een hype is en ook mythe wordt genoemd. Slechte schadelijke journalistiek. Omdat jullie niet bereikbaar zijn doe ik het maar even zo.
Na een proefabonnement waarvoor ik netjes 4 euro betaalde, moet ik nu gaan bewijzen dat ik de 4 euro heb betaald op 16 maart 2023. Tijdens de proefperiode werd de krant niet altijd bezorgd, enkele keren een andere krant in de brievenbus. Dus nu een digitaal formulier gaan downloaden waarin ik moet vermelden dat ik de 4 euro betaalde.
Klachten worden niet serieus genomen en bereikbaarheid van verantwoordelijke (directie-)leden is helemaal onmogelijk. Mijn klacht over niet bezorgen werd steeds afgedaan met de opmerking dat het abb. met een dag werd verlengd (nauwelijks controleerbaar) Nu de laatste keer kreeg ik een creditering voor niet ontvangen zaterdagkrant van 1,70 euro terwijl ik in de winkel 4,80 euro moest betalen voor een vervangend exemplaar. Fijntjes wordt er op gewezen dat je hem ook electronisch kunt lezen, nou dat is prettig op je telefoon. Kortom ik vindt het schandelijk hoe er met abonnees die vele jaren lid zijn wordt omgesprongen. Graag zie ik vvolledige vergoeding van niet geleverde waren tegemoet.
Op 21 april telefonisch contact gehad met u, er zou nog een bevestigingsmail komen van uw aanbod.
Ik heb niets ontvangen nadien; contact via mail met u via klantenservice@volkskrant.nl wordt 'beantwoord 'door DPG media met 'u heeft een mail gestuurd naar een no-reply"
En ...notabene: als ik telefonisch u tracht te bereiken...enkel een standaard 'robot' 'keuze'menu...zonder mogelijkheid om te kiezen voor een dame/heer aan de lijn...ivm geen te catagoriseren vraag.
In mijn optiek is dit geen service en lijkt t me bovendien misschien 'tijd' om eens kritisch naar uw service-procedure te kijken.
groet
P.M. Starke
De vakantieservice via DPG werkt niet. Op grijze balk voor plaatsnaam is intypen onmogelijk.
Dus wordt de wijziging gewijzigd.
Het verwerken van de adresgegevens is onjuist.
In het verleden werkte het prima.
In mei 2020 verhuisd, vanaf toen heel vaak geen bezorging van zaterdagkrant. Nu hele jaar geen krant ontvangen. Dit telkens doorgegeven , verschuiving van betaling werkt niet perfect. 21-2 heb ik betaling gestorneerd. 1-3 telefonisch contact, waarin mij werd gezegd dat ik eerst moest betalen voordat opzegging kon worden verwerkt.
1-3 en 20-3 telefonisch krant opgezegd, 20-3 en 22-3 in brief. Nog steeds geen bevestiging ontvangen . ????
Heeft iemand e-mail adres van Volkskrant ?
Vanaf de kerst 2022 werd de krant maandenlang, dagelijks (veel) te laat bezorgd. Ondanks diverse klachten hierover via de automatische bezorgklachtenlijn verbeterde er niets. Ook kwam er geen voorstel voor enige vorm van genoegdoening. Uiteindelijk heb ik in februari persoonlijk bij iemand van de klantenservice de krant opgezegd. Dat gesprekje zelf verliep al in een sfeer van totale onverschilligheid, begrijpelijk want een callcentermedewerker zal niet geïnstrueerd zijn om veel empathie te betuigen, maar wel teleurstellend. Na de opzegging ook niets meer van de Volkskrant gehoord; desinteresse ten top. Na enkele decennia lidmaatschap (afgezien van een enkele onderbreking) vind ik deze hele gang van zaken uiterst belabberd en klantonvriendelijk en eigenlijk een kwaliteitskrant als de Volkskrant onwaardig.
Ik wilde een jaarabonnement op de zaterdagkrant -papier en dagelijks digitaal- afsluiten en dat in 1x betalen.
Dat blijkt sinds dit jaar niet mogelijk.
Heel erg vreemd vind ik dit! Valt op geen enkele manier over te praten.
Ronduit onbeschofte man die mij te woord stond.
Ik kan niet worden doorverbonden met iemand die mij kan vertellen waarom dit niet mogelijk is.
Ik neem dus geen abonnement op De Volkskrant.
Geen bevestiging na opzegging ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar. Negen wachtenden voor u. Na half uur gewoon verbinding verbroken.
Geen contact mee te krijgen om abo op te zeggen ivm riooljournalistiek
Ik belde met een vraag over een aanbieding van een Green city trip die in de Volkskrant stond. Deze trip kreeg ik als cadeau voor mijn pensioen van mijn school. Prijs 199,- , 5 dagen weg, 10 bestemmingen, leek zo mooi. Te verzilveren tot 30 maart 2023, te gebruiken tot 14 december 2023. Nu wilde ik gaan verzilveren. De reis bestond nu uit 2 bestemmingen, voucher was niet meer geldig (in de chat, die een half uur duurde, werd gezegd: geldig tot dec 2022!). Ik werd verwezen naar DPG om geld terug te krijgen. Ik wilde geen chat of mail, maar iemand spreken. Volkskrant gebeld, maar die gingen alleen over abonnementen enz. Weer naar DPG webwinkel verwezen... Daar geen telefoon en chat werkt niet. Ik ben nu 3 uur verder. Geen resultaat, geen citytrip, geen antwoord. Ik ben HEEL BOOS!!!
Wanneer wordt het bezorgprobleem opgelost?
Al.10 dagen krijg ik geen krant op.vakantieadres.
Een vreemde zaak. Zo moeilijk kan de oplossing niet zijn.
Waarom doet de klantenservice niets?
Goedemorgen,
Al 10 dagen geen bezorging krant op adres vakantie.
Ik heb contact gehad met de klantenservice. Ik had gehoopt, dat het probleem - het niet bezorgen van de krant - opgelost zou worden. Nee dus. Digitaal doorgeven van klachten: geen resultaat. Waardeloos!
A klaidoorgeefgebeook.niets.
Week geleden,abonnement plots beëindigd. Na 15m in de wachtrij kon medewerker niet anders dan nieuwe opstarten. Een week later nog steeds geen digitale krant. Gebeld, na 20m eindelijk iemand aan de lijn. Kon niets vinden over het vorige week afgesloten abonnement. Dus maar weer een nieuwe afgesloten.
Belachelijk lange wachttijden. Heb een kwartier moeten aanhoren dat ik de eerstvolgende was. Werkt er maar 1 persoon?
Te gek voor woorden!! de Volkskrant heeft in dec 2022 zo maar een tweede abonnement voor mij afgesloten en afschrijvingen van mijn rekening gedaan. Ik heb 3 x contact gehad met de VK… “Meneer, het is fout gegaan, excuses!!” “ u hoeft niets te doen, ook niets te betalen” … de aanmaningen komen gewoon binnen. Inmiddels zit een incassobureau achter mij aan. Ik heb gelukkig alle gesprekken opgenomen. De VK weigert mij schriftelijk te informeren over mijn onterechte abonnement. Het incassobureau vraagt dat wel aan mij.
Volgende stap is de consumentenbond, Ik laat het hier niet bij zitten.
Na 3 kwartier (!) wachten op 16 januari krijg ik geen antwoord op de vraag waarom ‘de krant’ het bericht geeft: niet beschikbaar. “Misschien een storing?”
Vandaag 18 januari weer niet beschikbaar. Weer bellen?
Al weken zeer slechte bezorging. Het is echter onmogelijk een mens bij de Volkskrant aan de lijn te krijgen om te klagen!
Sinds 24 dec is de VK alleen op woe 28 dec. bezorgd. Heb alle dagen via melding bezorgklachten gemeld. Inmiddels dus zes 6 keer. Drie maal email gestuurd. Standaard reactie. Telefonisch contact proberen te krijgen, alsmede gevraagd terug te bellen. Geen reactie. Vanochtend 2 jan. gebeld rond 8.40 u er is nog 1/één wachtende voor u. Na 15 vijftien minuten maar gekozen voor optie 1 terug laten bellen…. Vindt het intussen grof schandaal dat DPG zo met zijn abonnees omgaat. Ben benieuwd of er nu eindelijk een reactie komt en de VK bezorgd gaat worden!.,
Zeer slecht. Ruim 40 minuten in de wacht gehangen (088 nr…) en op t laatst wordt de verbinding verbroken…ik had nog 1 wachtende voor mij. Hoe gefuckt kan je iemand maken. Adreswijziging een paar weken geleden doorgegeven maar de krant wordt vervolgens helemaal nergens meer geleverd. Uiteraard wordt het bedrag wel keurig afgeschreven….dat dan weer wel. Chatten werkt ook voor geen meter. Iemand enig idee wat te doen? Ouderwets een brief sturen misschien…met een postduif oid.
Ooit een aanbieding genomen van 4
Één keer de krant gehad , daarna tig keer gebeld toen bestond mijn postcode niet???
3 weken terug weer een abb genomen
De krant is één keer bezorgd , klacht in gediend dus geen enkel vertrouwen !!
2x niet reageren op een ingesproken bericht en daarna ongevraagd de levering van de digitale krant beëindigen. Schande!
Het contact met jullie verloopt zeer stroef.
Men houdt zich niet aan gemaakte afspraken
Al 4 zaterdagen op rij geen VK + magazine ontvangen. Heb een online abonnement met op zaterdag de krant in de bus. Dit schijnt heel lastig te zijn. Telefonisch niet bereikbaar om hier melding van te maken. Antwoord via telefonische servicelijn door computer in dit geval niet effectief. Het blijkt niet mogelijk een 'gewone' medewerker te spreken. Ik krijg een antwoordapparaat met de boodschap 'nog 1 wachtende voor u'. Vervolgens wordt na 10 min. in de wacht te hebben gestaan de verbinding verbroken. Jammer Volkskrant, maar dit werkt zo niet!
Bezorging voor 07.00? Nog niet meegemaakt. Heb ptoefabonnement en aansluitend 3 jaars abonnement voor mijn bejaarde vader genomen en gister opgezegd. Een bejaarde wil meteen een mens aan de telefoon als de krant er niet is en niet een computer en zeker niet een half uur hoeven te zoeken op internet naar simpele contactgegevens als een mailadres. De bejaarden in deze flat zullen daarom ook niet doorgeven dat de krant regelmatig te laat komt. Ik slaap hier nu een week en de krant is nog niet op tijd geweest. Waardeloos
Klacht doorgeven heeft geen resultaat..
Ik heb al meerdere keren (4 ×) contact gehad met een medewerker over het niet bezorgen van de zaterdagkrant..
Ik heb de laatste 2maanden geen enkele keer de zaterdageditie ontvangen
Opeens wordt me de digitale toegang tot de volkskrant geweigerd. Bij deze zeg ik mijn abonnement op.
Karin Nijkamp
Vorige week 1 dag geen krant ontvangen; deze week de hele week geen krant ontvangen; dit gemeld.
Wel een mail van u ontvangen, dat de krant na 12.00 uur bezorgd zal worden.
Geen krant gezien deze week!
Op de website staat dat de klantenservice van de Volkskrant het beste na 14.00 uur te bereiken is. Je staat langdurig in de wacht en als je eenmaal de eerstvolgende bent spring je ineens weer van nr 8- naar 4, weer naar nr 5 etc. Voor deze "Volkskrantservice" mag je als klant ook nog betalen.
Na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan, werd ik met 1 wachtende voor mij weggedrukt. Bij de tweede poging werd ik eveneens, na een half uur wachten, vlak voor ik aan de beurt zou zijn, voor de tweede keer weg geklikt Al met al dus een uur aan de lijn gewacht en nog geen antwoord op mijn probleem. Bij de derde poging heb ik na een kwartier opgehangen :(
Medewerker luistert niet naar de klacht. Begrijpt het niet
Klantenservice? Service? Waar? Hoe?
Amateurs!
Bellen is duur na mijn verhaal is de enige optie door verbonden worden ik kreeg geen nummer ook niet na dat ik zei dat dit nummer erg duur is. Ik vind dit heel erg klantonvriendelijk. Sowieso geld vragen aan iemand die zijn krant niet ontvangen heeft vind ik niet kunnen. Vooral omdat als je het online meldt je bericht krijgt dat je abonnement met 1 dag verlengd wordt dat is toch belachelijk als je een vast contract hebt. Slecht slecht
Beoordeel de Volkskrant Klantenservice