Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Geachte,Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Ik heb op 13 april een overeenkomst met jullie gesloten voor 12 maanden korting (overeenkomst heb ik bijgesloten)
Nadat ik op op 11 mei nog niets van jullie had vernomen heb ik om 10.23 uur contact met jullie opgenomen via nummer 0900 1884, de persoon die ik toen aan de lijn had kon niet meteen iets vinden en is na 20 minuten terug gekomen met de mededeling dat hij in de middag terug zou bellen en dan zou weten hoe de bestelling er voor staat. Aangezien ik die middag niet bereikbaar zou zijn hebben wij afgesproken dat hij maandag 15 mei zou terugbellen, het is nu 14.35 uur en hij heeft nog niet gebeld.
Op 15 mei zit er in de ochtend plotseling een mail in mijn mailbox dat jullie alles hebben geannuleerd omdat ik dat zou hebben aangegeven, vreemd want ik weet van niets.
Ik heb op 15 mei om 10.59 uur maar weer met jullie contact opgenomen en de dame die ik toen aan de lijn had kon mij ook niet vertellen wat er is misgegaan ook niet nadat zij contact had opgenomen met de administratie.
Deze dame kon de bestelling wel weer in gang zetten maar dan kreeg ik maar 9 maanden korting, op mijn aangeven dat de fout bij Ziggo lag en niet bij mij en dat ik dan dus met minder genoegen moest nemen gaf deze dame aan hier niets aan te kunnen doen. Ik heb toen aangegeven dat ik niet akkoord zou gaan met een mindere aanbieding omdat, nogmaals, de fout bij Ziggo ligt. De dame gaf aan dat te begrijpen maar dat zij verder niets voor mij kon doen. Ik heb haar bedankt voor de moeite en aangegeven dat ik niet inga met een aanbieding van 9 maanden.
Deze mail is ondertekend door Robin Kroes, Directeur Consumentenmarkt. Ik hoop dat deze persoon deze mail ook onder ogen krijgt zodat hij kan zien wat er in de organisatie mis gaat en dat eventuele nieuwe klanten hiervan de dupe zijn.
m.vr.gr,
W. Roordink
Totaal onmogelijk om hoe dan ook contact met KLM te krijgen. ben al dagen bezig. wij moeten contact hebben om vereiste toestemming te verkrijgen hon in cabine mee te nemen. Voor een organisatie die gigantische staatssteun ontving volstrekt onaanvaardbaar; ook politiek. wij zullen trachten het tot kamervragen te leiden.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Wij boeken al jaren 1 extra stoel omdat wij met een hondje reizen. En mijn man is 2 meter. Nu dus weer gedaan. Krijgen de papieren binnen. Is de extra stoel een oaar rijen verder.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Deze terechte klacht is toch een fout van Transavia medewerker. Wij kunnen dit niet per telefoon of mail oplossen. Vind dit dus echt niet netjes. Zwak uitgedrukt! Staat er dadelijk een stoel leeg, door ons wel betaald.
Wegens het gebruiken van onze voornaam, zoals wordt gevraagd in te vullen ipv de doopnamen, moesten we een boete betalen van 160 euro per ticket. Zeg maar een nieuw ticket betalen. Bovendien konden we niet betalen met cash geld en ook niet met onze bankpas. We moesten maar een persoon vinden, die een credit card had en ons ook nog eens die bedragen voor wilde schieten. In Spanje hadden we geen enkel probleem, met jullie Ryanair. Hoe is dit toch mogelijk. Ook in het vliegtuig kon je enkel iets kopen met een credit card. Indien deze bedragen (160 euro maal 2, ter grootte van 320 euro) niet tijdig worden overgemaakt, zullen zware stappen tegen Ryanair volgen. Zie bijlage voor het bewijs van het dubbel betaalde ticket.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Ik belde de klantenservice met betrekking tot een vraag over de kabel / antenne die nodig was. Kreeg als antwoord dat ik met met radio door de kamer heen moest lopen om signaal op mijn radio te krijgen. Ik vroeg om een monteur deze niet gekregen. Ik wil graag een monteur omdat ik alles al geprobeerd heb. Kunt u dat regelen? Mw. Die mij te wordt stond heet pearlLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Slechter kan niet. Ik heb in april een klacht doorgegeven over mijn energierekening, wegens belachelijk hoge bedragen voor februari en maart. Ik heb daarop nogmaals de jaarafrekening doorgestuurd van mijn vorige leverancier (NLM)/ Mij is toegezegd dat het probleem zou worden verholpen. Er is niets gebeurd. Ik kan chatten wat ik wil, ik krijg geen enkele reactie en als ik bel via een peperdure lijn, word ik doorgeschakeld naar een lijn waar ik niks aan heb en die ik zelf ook al had gebeld. Wat moet ik doen om een normale, fatsoenlijke reactie te krijgen?Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Joop Brons
In de jaren 80 was de klant nog koning. Nu is het een lastpost, waarin zo weinig mogelijk geïnvesteerd en zoveel als mogelijk op bezuinigd moet worden. Het is schandalig dat je eerst en app wordt opgedrongen, wissel je van telefoon dan moet je hem opnieuw installeren. Ben nu al 2 uur bezig om ID kaart te fotograferen, steeds krijg ik "Oeps"...mislukt. Mocht je al niet bibberen, dan nu wel. Op van de zenuwen (via ING bank 'normaal 'betalen gaat ook al niet. Met andere worden: stik maar, zoek het lekker zelf uit. En de robot chatbox is n fata morgana die van toeten noch blazen weet. Een chimpansee communiceert beter. BAH!!!Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
waardeloos. kunnen nog geen nota versturenLees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)
Ben enorm teleurgesteld in ikea.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Heb een halve keuken gekregen en de ikea kitchen Amersfoort reageert niet op mijn klachten
Na een proefabonnement waarvoor ik netjes 4 euro betaalde, moet ik nu gaan bewijzen dat ik de 4 euro heb betaald op 16 maart 2023. Tijdens de proefperiode werd de krant niet altijd bezorgd, enkele keren een andere krant in de brievenbus. Dus nu een digitaal formulier gaan downloaden waarin ik moet vermelden dat ik de 4 euro betaalde.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Ik heb al dagen geen krant gehad en de bezorging is afschuerlijkLees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)
WaardeloosLees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
Het lijkt erop dat dit bedrijf kapot is. Track & trace al bijna drie weken niet bijgewerkt. Wachttijd van meer dan een uur na opgave via de chatrobot. Geen mogelijke manieren om contact met de klantenservice op te nemen. Zijn er werknemers in dit bedrijf? Wat is er met postnl gebeurd?Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Ik probeer KLM al 30 uur te bereiken via whatsapp en telefonisch. Ik krijg geen reactie en na vele keren bellen wordt telkens de lijn verbroken nadat ik al diep het keuzemenu in ben gegaan, omdat het volgens het bandje erg druk is. Schandalig. Het is onmogelijk contact te krijgen met KLM.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Waardeloos bezorger geeft pakket aan onbekende!Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Heb dus nog niks, bezorger kan pakket helemaal niet aan vreemde geven want hij moet ontvangstbevestigingscode verifiëren!
En nu??? Wil mijn pakket!!
contacten zijnontzettend moeilijkLees alle beoordeling van Libelle Klantenservice (23)
het is ontzettend moeilijk contact te krijgen met deze organisatie.
" Er zijn nog 3 wachtenden voor u; na 15 minuten zijn er nog 3 wachtenden voor u !
We zijn ten einde raad!!
Wat is dit voor een toestand? ?
Sinds een jaar al vele malen de krant niet mogen ontvangen en soms wel nageleverd door iemand met een privé auto.Lees alle beoordeling van Dagblad de Limburger Klantenservice (16)
Voor 09.00 uur hoort de krant in de brievenbus te liggen, wat nooit gebeurd!
Meestal is dat pas tussen 11.00-12.00 uur.
De klacht wordt via mail en telefoon niet serieus genomen, waardoor je nog meer geïrriteerd raakt.
Ook steeds het antwoord van dat het bedrag van de niet ontvangen krant van de factuur afgetrokken wordt, daar ben je geen abonnee voor geworden!
Jammer, dat De Limburger de enige krant in Limburg is, anders hadden wij al lang ons abonnement opgezegd!
De krant wordt niet meer bezorgd. Je moet het maar ophalen ergens in de wijk uit een krat krijg je na ruim een maand te horen!Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Elf juni 2023 een bestelling geplaatst. Tot op heden (elf dagen later!) niets ontvangen. Zowel gisteren als vandaag door de klantenservice met een kluitje in het riet gestuurd: neemt u gerust contact op met Post.nl of hun afhaalpunt. Ik heb echter geen track en tracé code of niets. Weet niet eens waar Peter Hahn het pakket ter bezorging heeft aangeboden of wanneer. Voel me als klant niet serieus genomen en gewoon belazerd.Lees alle beoordeling van Peter Hahn Klantenservice (18)
Je krijgt alleen ondersteuning als je vermogend bent anders wordt je gewoon verrot gescholden. Klachten indienen maakt niks uit als ze je eenmaal niet mogen dan zorgen ze dat iedereen dat weet. Walgelijk!Lees alle beoordeling van Gemeente Castricum Klantenservice (4)
Ik heb een klacht over een persoon die in de winkel werkt en ons de winkel uit stuurde ze vroeg ons niet eens waar het om ging ze deed net of we kleine ki deren waren ten overstaan van ander mensenLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
1 grote misserie die klanten dienstLees alle beoordeling van Libelle Klantenservice (23)
ik heb mijn libelle niet ontvangen
er blijven 5 wachtende voor mij
Verschrikkelijk!!!! Nooit meer Sixt Rent! Ik wacht al 6 weken op mijn borg! En 1740Lees alle beoordeling van SIXT Autoverhuur Klantenservice (12)
Euro te veel van mij creditcard afgeschreven dan de werkelijk factuur. Heb bewijzen bankafschriften naar hun gemaild nog steeds geen reactie! niet eens 1 e-mail terug ontvangen geen reactie niks!! Wacht nog een week daarna ga ik gerechtelijke stappen ondernemen. Nooit meer huren bij Sixt tent stelletje oplichters!!
al 3 dagen aan het proberen om telefonisch contact te krijgenLees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)
Zeer slechte klantenservice, beantwoorden mails niet en leveren geen handleiding bij keukenblad en als er dan iets met het keukenblad gebeurt proberen ze onder de garantie uit te komen, dus moet je dan gerechtelijke stappen gaan ondernemen.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Ikea is een misselijkmakend bedrijf en kan beter uit Nederland verdwijnen.
Schandalig dat je op deze manier melding moet doen dat je geen krant hebt ontvangen.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
ik krijg niemand aan de telefoon, en krijg ook geen antwoord op mijn vraag .Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
waar zijn mijn 300 punten ?
46 minuten wachttijd eer er wordt opgenomen om een eenvoudige vraag te stellen, dan nog eens 5 minuten wachten om het antwoord te krijgen .Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Geen service !!!
Beoordelingscijfer onder nul. Maar blijkbaar ben ik niet alleen, enkel er wordt door TUI ook niets aangedaan!
Ik heb al 40 jaar de volkskrant en zou hem eigenlijk ook de komt 20-30 jaar nog willen lezen, maar........Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Er wordt niets met klachten gedaan, Na herhaaldelijk melden dat krant niet bezorgd is, toch maar eens gebeld.
Dan is buurt een "brandhaard" , zou binnen twee weken geregeld zijn (voor de eerste van de volgende maand). Er verandert niets. De krant is altijd minimaal een uur te laat en erger nog de helft van de keren wordt de zaterdagkrant niet eens geleverd.
Weer gebeld dan wordt de klacht verandert in een ernstige klacht. vervolgens gebeurt er weer niets.
Men neemt zelfs niet eens de moeite om contact op te nemen. Wat een slechte dienstverlening (bij zo'n goede krant!!)
Rest me niets anders dan mijn abonnement op te gaan zeggen en vooral maar de media opzoeken, Dat zal wel het enige zijn waar men gevoelig voor is
waardeloos komen niet door het telefonisch keuzemenu, op geen enkel nummerLees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)