Bellen met Transavia

Waarom bellen met Transavia Klantenservice?

  • Je wilt telefonisch een vlucht boeken.Let op! Transavia brengt €10 administratiekosten in rekening voor telefonische boekingen.
  • Je hebt een vraag over een vlucht van Transavia.
  • Je wilt een klacht indienen bij Transavia.

Openingstijden telefonische klantenservice Transavia

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 22:00
  • Dinsdag 08:00 - 22:00
  • Woensdag 08:00 - 22:00
  • Donderdag 08:00 - 22:00
  • Vrijdag 08:00 - 22:00
  • Zaterdag 08:00 - 22:00
  • Zondag 08:00 - 22:00

Heb jij onlangs contact gehad met Transavia? Laat ons je ervaringen met Transavia weten!
Beoordeel Transavia.

Controleer op storingen bij Transavia.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Transavia.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Betalen.
  • Online inchecken.
  • Website.
  • Inchecken.
Controleer of er een storing is bij Transavia

KvK gegevens Transavia

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34069081
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016786394
  • Statutaire naam: Transavia Airlines C.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Transavia?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Transavia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Transavia via e-mail.

Wil je een e-mail sturen naar de klantenservice van Transavia? Stuur het naar ContactNL@transavia.com. Je kan snel een antwoord verwachten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Transavia

Neem contact op met Transavia via een contactformulier.

Heb je een vraag, klacht, opmerking? Meld het Transavia via hun contactformulier. Complimenten zijn ook welkom! Scroll naar beneden en vul hier het formulier in.

Ga naar het contactformulier op de website van Transavia

Neem contact op met Transavia via WhatsApp.

Neem contact op via WhatsApp.

Openingstijden:

7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 uur.

Gebruik het volgende telefoonnummer: +31613533850

Klik hier voor contact met Transavia via WhatsApp.

Veelgestelde vragen Transavia.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Transavia:

  •     Waar vind ik de nieuwste informatie over het coronavirus?
  •     Hoe wijzig ik mijn vlucht?
  •     Hoe annuleer ik mijn boeking?
  •     Hoe kan ik online inchecken?
  •     Hoeveel handbagage mag ik meenemen?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Je boeking
  •     Bagage
  •     Bijzonder reisgezelschap
  •     Medische services
  •     Voorbereiden en inchecken
  •     Op de luchthaven
  •     Aan boord
  •     Op je bestemming
  •     Overige vragen
Ga naar de veelgestelde vragen van Transavia

Neem contact op met Transavia via Pinterest.

Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes of inspiratie voor mooie reizen op te doen. Kijk hier op het kanaal van Transavia.

Klik hier voor contact met Transavia via Pinterest.

Neem contact op met Transavia via Facebook Messenger.

Stel je vraag aan Transavia via Facebook Messenger.

Openingstijden:

7 dagen per week van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Klik hier voor contact met Transavia via Facebook Messenger.

Neem contact op met Transavia via Facebook.

Inspiratie opdoen voor je volgende vakantie? Neem dan eens een kijkje op de Facebookpagina van Transavia. Naast leuke reisideeën vind je hier ook kortingsacties en kun je terecht met al je vragen. De Facebookpagina van Transavia is hier te vinden: @transavia.nl  · Luchtvaartmaatschappij.

Klik hier voor contact met Transavia via Facebook.

Neem contact op met Transavia via Instagram.

Laat je inspireren door de Instagram feed van Transavia Foto’s van de mooiste witte stranden en prachtige natuur komen hier dagelijks voorbij. Wil je helemaal op de hoogte blijven van de mooiste vakantieplekken? Volg hen dan op Instagram, @transavia.

Klik hier voor contact met Transavia via Instagram.

Neem contact op met Transavia via Twitter.

Neem contact op met Transavia via Twitter, @transavia.

Openingstijden:

7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 uur.

 

Klik hier voor contact met Transavia via Twitter.

BRENDA mist de GEZELLIGHEID uit de JORDAAN | People of Transavia

Bezoekadres Transavia (adres)

Piet Guilonardweg 15 Schiphol 1117 EE Nederland
Rapportcijfer Transavia Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 62 beoordelingen.

Beoordeel Transavia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Transavia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert Koekkoek op 4-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Transavia meldt op zijn website dat je binnen 3 tot 6 weken reactie krijgt op je ingediende claim. Ik heb op of rond 20 juli claims ingediend m.b.t. annuleringen van heen- en terugvlucht. Behalve de bevestiging dat de claims zijn ontvangen door Transavia is er nu 11 weken later geen enkele reactie van NoTrans-NoAvia - NoFlight-NoService. Dit is wreed, onfatsoenlijk en onacceptabel.
  • Beoordeeld door John Croese op 31-08-2023
  • Rapportcijfer: 4

Bijzonder slecht bereikbaar. Wachttijd minimaal 15 minuten wordt uiteindelijk 45 minuten en dan nog geen verbinding met de klantenservice. Claim van € 47,50 is na ruim 3 maanden nog niet uitgekeerd en is ook na contact via Whatsapp Transavia niet door gekomen. Dus dan maar bellen, heeft gezien bovenstaande ook niets opgeleverd omdat de klantenservice niet fatsoenlijk bereikbaar is.
  • Beoordeeld door Kees van Maastricht op 21-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloos bedrijf
Moet er via via achterkomen dat mijn vlucht naar IJsland 60 uur van te voren simpelweg geannuleerd, terugvlucht nog niet.
Geen mail of bericht van Transavia zelf. Telefonisch onbereikbaar, ik sta inmiddels ruim een half uur in de wacht.
Geen enkele indicatie op welke plaats in de wachtrij ik sta of hoelang het duurt voor ik iemand aan de lijn krijg.
Ga je voor het eerst in 30 jaar op vakantie, krijg je dit...
Hartelijk dank Transavia voor het op het laatste moment zorgen voor zoveel stress en dan simpelweg je klanten laten barsten!!
Denk je kiezen voor een betrouwbare maatschappij...
  • Beoordeeld door Paul Dorrestijn op 30-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Na een jaar nog steeds geen restitutie ontvangen van en claim, welke al wel is geaccoordeerd.
  • Beoordeeld door MGutter op 7-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Inmiddels een maand of 9 bezig een voucher uitbetaald te krijgen. Mooie intenties vanuit de Klanten'service' maar er komt NOOIT een reactie en betaling ho maar. De afdeling die er over lijkt te gaan krijg je nooit te spreken.
  • Beoordeeld door Joke Berger op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb geen boekingsbevestiging ontvangen. Wel betaald.
Ik heb geen Facebook, Twitter of zoiets.
Dat heb je nodig om contact te maken!
  • Beoordeeld door William Kropff op 5-10-2022
  • Rapportcijfer: 8

Om ff 3 retourvluchten te boeken met speciale wensen, stoelreservering en hulp aanvrage is voor oudere mensen, die van hun AOW en wat spaargeld de winterse koude willen ontvluchten door deze maanden in Spanje door te brengen, een hele tour! Dus Transavia gebeld en na betrekkelijk korte wachttijd kreeg ik DIANA aan de lijn. Binne no time had deze geduldige, begripvolle dame alle vluchten voor mijn vrouw en mij geboekt! Zulke mensen zijn er gelukkig nog wel in deze voortrazende computer gestuurde gekke wereld! Alleen,...je moet ze met een lantarens zoeken! Mijn vrouw en ik waren er goed mee geholpen! Diana, een 10 met een knuffel, ook namens mijn vrouw, William Bonebrood
  • Beoordeeld door Helena Gemser op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik niet eens contact opnemen met mijn Spaanse nummer
  • Beoordeeld door Thijs Entius op 17-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 6 weken bezig om contact te krijgen
Op welke manier je dit doet geen persoonlijke reactie
Zeer onbeschoft en totaal niet klant vriendelijk als er klachten of problemen zijn moet je deze wel willen aanhoren
  • Beoordeeld door Mulders op 6-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel erge slechte klantenservice. !!!!!
Al meerdere mails gestuurd ivm klacht over het extra bij moeten betalen van ruimbagage€180 aan de balie op Rotterdam AirPort , terwijl we al betaald hadden bij het boeken van de vlucht dat was inc ruimbagage???? .
Ook al meerdere keren proberen te bellen maar dan wordt je eruit gegooid. !!!
Ik heb dus geen goed woord over voor de klachten” service” van Transavia !!!!
Mvg Marja
  • Beoordeeld door Freen op 29-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Werd niet telefonisch geholpen en niemand nam op
  • Beoordeeld door Wesdijk op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een klacht over mijn vlucht indienen. Klachtenformulier niet te vinden op website, bellen met het contactnummer is geen keus te maken over het indienen van een klacht.
  • Beoordeeld door Tam op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 10

Geprobeerd contact te zoeken, ging moeizaam door de drukte. Lukte niet telefonisch en ook niet via Facebook. Maar het had geen spoed. Na 3 dagen, dag voor mijn vlucht reageerde ene sofia via WhatsApp. Ze heeft mij heel goed geholpen. Was begripvol en meedenkend.. Alles geregeld wat mij zelf niet lukte. ????
  • Beoordeeld door Ini B. op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op 27 juni 2022 een bericht gestuurd via WhatsApp, omdat ik na het boeken alsnog een rolstoel wil aanmelden, via mijn transavia is het niet mogelijk.
Ik heb nog steeds op 29 juni 2022 geen antwoord of enige interactie kunnen hebben.
Bellen lukt niet, las je vlucht niet binnen 72 uur vertrekt wordt je niet doorverbonden en je moet later terugbellen, ik probeer sinds 27 juni ook te bellen maar helaas geen gehoor.
  • Beoordeeld door Rob Hoppener op 24-06-2022
  • Rapportcijfer: 10

Ik klim niet snel in de pen, maar nu wil ik toch echt de voltallige crew van vlucht HV 5686 op 21/6/2022 vertrek 10.25 van Arrecife/Lanzarote naar Amsterdam heel erg complimenteren voor de manier waarop zij service hebben verleend. Tijdens mijn vakantie heb ik mijn heup gebroken en ik ben daaraan in een ziekenhuis in Lanzarote geopereerd (nieuwe heup). Ik had voor mijn terugreis naar Amsterdam 3 zitplaatsen nodig (liggend) en via sos international kon ik op deze vlucht worden geboekt. Met uiteraard de benodigde rolstoel assistentie op de vliegvelden. In Arrecife verliep dit op rolletjes. Helaas, op Schiphol was er geen rolstoel assistentie te bekennen en konden mijn vrouw en ik het vliegtuig niet uit. De voltallige crew bleef bij ons en na ruim een uur nam de captain het initiatief om dan zelf maar ergens een rolstoel te gaan zoeken. En vervolgens reed de captain, samen met de voltallige crew, ons naar de bagageband, waar onze koffers nog moesten worden opgehaald, en daarna naar de STA balie in Hal 4, waar het speciale taxi vervoer voor ons geregeld was.
Dit heeft er voor gezorgd dat we deze onfortuinlijke vakantie toch nog met een beetje blij gevoel hebben kunnen afsluiten. Want welke toerist kan nu zeggen dat hij door de voltallige crew van zijn vlucht op Schiphol uitgeleide is gedaan !!!! Ontzettend bedankt daarvoor.
  • Beoordeeld door Antonie Mathot op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Met een belangrijke en serieuze vraag 34 minuten in de wacht staan in niet wenselijk maar ik wil graag antwoord. Er neemt gelukkig een collega op die ik begroet 'goede morgen' waarna ik de opmerking maak 'zo dat duurde wel even' wat niet onterecht is. De betreffende collega hangt hierna gelijk de telefoon op. Ik denk dat iedereen, ook de mensen die deze manier van 'service' ontworpen hebben, betere hulp van een klantenservice zou wensen als zij die nodig zijn. Er wordt hier niks mee gedaan, dat snap ik ook wel maar het is toch fijn om het even van mij af te schrijven. Laten we hopen dat wij over een paar jaar realiseren dat deze form van onpersoonlijkheid niemand verder helpt en misschien toch meer geld kost onder aan de streep.

De groeten uit Corfu.

ps.
Mijn vraag ging over een geannuleerde vlucht. Als jullie tijd hebben mag ik dan alstublieft wat vragen lieve Transavia xxx
  • Beoordeeld door Jan van Zorge op 16-06-2022
  • Rapportcijfer: 6

Vandaag, hoorde ik dat mijn vlucht vanuit Preveza gecanceld was. Nu zit ik met enige tegenzin nog enkele dagen in mijn appartement in Vassiliki op Levkas.. komt bij dat ik op de dag dat we nu vertrekken jarig ben (82). Zijn jullie er zich wel bewust van wat je mensen aandoet? Mensen met een werksituatie en wellicht enkele belangrijke afspraken. Zijn de dupe van jullie besluitvorming.
Jammer,
Jan van Zorge.
  • Beoordeeld door Damasiewicz op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al uren probeer ik contact te nemen via WA, maar zonder resultaat, ik krijg geen antwoord. Bellen lukt ook niet. Bovendien Ik begrijp niet waarom moet ik voor bellen betalen als het over overboeking had welke veroorzaakt is door Transavia.
  • Beoordeeld door Gulickx op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 9

Langs deze weg wil ik de crew van vlucht HV 6624 hartelijk bedanken voor de geweldige service op deze vlucht vooral een stewardess en de purser,zij hebben gezorgd dat wij in Eindhoven op een veilige manier het vliegtuig en de luchthaven konden verlaten,wij hebben altijd al goede ervaring gehad met Transavia maar dit was perfect ????
  • Beoordeeld door Nele Van den Broeck op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super dure telefoonlijn en ze hangen zonder verpinken op, veel geld kwijt en niets geregeld ….
  • Beoordeeld door Groenendijk op 19-05-2022
  • Rapportcijfer: 5

Als ik vraag om betaling word het slecht uit gelegd
Nog steeds kan ik niet betalen
  • Beoordeeld door D. Troost op 19-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al 6 dagen een vertragingsclaim in te dienen maar wordt steeds geweigerd.

Krijg steeds de melding dat er iets is mis gegaan, en deze nu 6 dagen.

Totaal geen vertrouwen meer in Transavia
  • Beoordeeld door Hj. Douwes op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat is dit een slechte maatschappij, wil gewoon een post adres, wordt je doorverbonden , en moet je een half uur wachten op antwoord, gewoon een postadres he, walgelijk. kan iedereen aanraden om niet met deze maatschappij te vliegen. Als je een klacht indient via de formulieren op internet, wordt je gewoon geblokkeerd
  • Beoordeeld door A. Belet op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Vraag op app; men zegt: ik ga t uitzoeken; komt nooit meer iemand terug. OMG, WAT een k... service, ookbij bellen!
  • Beoordeeld door S. Feenstra op 10-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Geen serieuze antwoorden op mijn vragen. Jammer.
  • Beoordeeld door K op 28-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Er is op papier een terugbetaling beloofd. Nu 5 weken later is er nog maar een deel betaald. Ik heb in de afgelopen weken 5, 3 emails gestuurd en gebeld. Maar het heeft allemaal geen zin. De medewerkers aan de telefoon weten van niets en roepen maar wat en op de mails wordt niet gereageerd. Het geld zou binnen 2 weken op de rekening staan. Kom je beloftes na Transavia! En zorg dat de medewerkers aan de telefoon weten waar ze over praten. Oh ja...en mails beantwoorden zou ook handig zijn.
  • Beoordeeld door rene van bakel op 8-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

gebeld; wachttijd van 15 minuten; na 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat ik optie 1 moest kiezen en ze was weg; de wachttijd begon opnieuw ; na 33 minuten werd de lijn verbroken en nu sta ik opnieuw in de wacht
  • Beoordeeld door Gravenberch op 31-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Triest dat je een 020 nummer vermeldt en een 088 nummer. Het eerste wordt afgeschoten als niet bestaand????????
Het tweede is kennelijk een 'tussenpersoon' die naast de gebruikelijke belkosten 88 eurocent per belminuut binnenharkt.
Triest verdienmodel.
  • Beoordeeld door Nanda Akkerman op 7-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Waarom geen reactie op Whatsapp!?? Geef dan niet aan dat we zo onze vragen kunnen stellen!!? Slordig!! Zit in een revalidatiecentrum ( Spanje)en waarom een standaard antwoord en een telefoon nummer waar ik niks aan heb vanuit Spanje!! Schandalig dit!!
  • Beoordeeld door Markenstein op 31-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wij boeken al jaren 1 extra stoel omdat wij met een hondje reizen. En mijn man is 2 meter. Nu dus weer gedaan. Krijgen de papieren binnen. Is de extra stoel een oaar rijen verder.
Deze terechte klacht is toch een fout van Transavia medewerker. Wij kunnen dit niet per telefoon of mail oplossen. Vind dit dus echt niet netjes. Zwak uitgedrukt! Staat er dadelijk een stoel leeg, door ons wel betaald.
  • Beoordeeld door Leo op 7-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Transavia reageert niet meer op WhatsApp. Soms krijg je een standaard antwoord van een bot. Om uit je vel te springen!
Informatie over benodigde check-in papieren om van oranje land naar oranje Nederland te vliegen wordt er doorverwezen naar een site van de overheid en daarna blijft het stil.
Vrienden werden n.l. ondanks vaccinatie bewijs op Alicante geweigerd en moesten per taxi naar ziekenhuis in Alicante om een snelle PCR test te ondergaan waardoor hun vlucht gemist werd.
Voor ons onzekerheid over wat wel of niet nodig is omdat de je blijkbaar aan de willekeur van de incheck baliemedewerkers bent overgeleverd.
Voor de zekerheid met spoed 2x een PCR TEST gehaald omdat wij zekerheid wilden hebben. Achteraf bleek het helemaal niet nodig te zijn. € 220 voor niets uitgegeven.
  • Beoordeeld door Boere op 21-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Moest vlucht omboeken. Door de Plus optie zou dat bij Transavia gratis zijn en hoefde alleen bij
te betalen als dat nieuwe vlucht duurder zou zijn.
Ze vergeten er alleen bij te vertellen dat als je bij Transavia een vlucht moet te wijzigen, je in een menu terecht komt waarin de vluchten plotseling veel duurder zijn en géén keuze vrijheid meer hebt, je moet accepteren wat er aangeboden wordt. In mijn geval was mijn gewijzigde vlucht bijna 100€ duurder, dan wanneer ik deze vlucht gewoon rechtstreeks op de site geboekt had.
  • Beoordeeld door A l op 20-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Watsapp van transavia wordt al een maand geen reactie geven , vreemd !!!!!!!!
  • Beoordeeld door Jan van der Horst op 19-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Transavia is niet bereikbaar.
Geen e-mail
Wachttijd telefoon veel te lang
  • Beoordeeld door A. Ben Chammach op 11-06-2021
  • Rapportcijfer: 4

In deze onzekere tijden is Transavia alles behalve flexibel. Onbegrijpelijk dat de medewerkster die ik zojuist aan de lijn had zo star reageerde. Ik heb op 9 juni een vlucht geboekt basic. 2 dagen later kwam ik er achter dat de vluchtbestemming op oranje staat en dus corona beperkingen zoals 10 dagen in quarantaine in Nederland te gaan als je terugkomt en PCR test/negatief ook al bent je gevaccineerd. Ik heb de vlucht omgeboek en flink bedrag bijbetaald. Achteraf benader ik Transavia of ik het pakket naar plus pakket met bijbehorende kosten te boeken omdat ook de gwijzigde boeken onzeker is. Transavia reageert onbeweeglijk en er werd lettelijk gezegd: als je tegen die tijd (van omboeken) weer moet wijzigen dan weer omboekingskosten bijbetalen en vervolgs weer en eindeloos dus als de situatie niet is verbeterd. Anders werd er gezegd dan niet gaan en je bent al je geld kwijk. Ik vind dit werkelijk zeer kwalijk!
  • Beoordeeld door A. Abramsen op 27-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dit omdat je koffers niet meer in pakket reizen zit. Dat je hier prive extra werk doen verrichten om je koffer apart en duurder moet inboeken.
Ik denk dat het beter is TRANSAVIA dat ze eens betere service moet gaan leveren.
  • Beoordeeld door A. Abramsen op 27-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dit omdat je koffers niet meer in pakket reizen zit. Dat je hier prive extra werk doen verrichten om je koffer apart en duurder moet inboeken.
  • Beoordeeld door simon hendrik van dort op 15-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

wij vnden dat wij aan het lijntje gehouden worden door transavia
wij hebben geboekt voor 24 mei naar ibiza.
er wordt niets bekend gemaakt wees duidelijk. je kan wel 27-05-2021 voor 600 euro duurder
schandalig!!!!!!!!!
telefonisch geen bereik.
  • Beoordeeld door G. van Gessel op 13-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wachttijd om te bellen!!! Onbegrijpelijk
Hoezo snel te woord staan?
  • Beoordeeld door Aart op 10-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

25 februari 2021 vlucht geboekt R, dam - Bergerac 19 juni. Gisteren 9 april zag ik dat de vluchten naar Bergerac in juni verdwenen zijn. Van Transavia niets vernomen. Via WhatsApp contact gezocht, tot nu toe geen reactie gekregen, twee nummers hierbij gebruikt (een van de Transavia site en een van deze site). Geen reactie tot nu toe, vorig jaar dezelfde ervaring, veel extra moeten betalen en nul info. Om met de trein te gaan (ook niets mis mee, de reis duurt alleen erg lang sinds ze in Nederland een hogesnelheidslijn hebben aangelegd) moet er snel gehandeld worden anders betaal je de hoofdprijs. Ook een vlucht Schiphol - Bordeaux wordt, hoe langer je moet wachten steeds duurder. Transavia vergoed vast niet de meer kosten . Of moet dit aan de rechter gevraagd worden? Als ze het zo willen dan kunnen ze het krijgen.
Bel Transavia
020 214 6032