Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Mark van Oosten op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Ik probeer al dagenlang in contact te komen met de klantenservice. Dit blijkt onmogelijk te zijn. Vreselijk frustrerend!
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Bruijns op 14-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Zit al ruim 2 weken te wachten op een reactie op mijn vraag!! Niets wordt beantwoord, echt te schandalig voor woorden!!!
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Ria Deen op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Ik heb een klacht over een product wat ik bij uw vestiging heb gekocht, en u bent op geen enkele manier bereikbaar, dit vind ik een slechte zaak.
Ik wil u een mail sturen, lukt niet
bellen lange wachttijd...
bellen per direct alleen bij 0,90 per minuut?
via whatsApp 104 minuten wachttijd?
heel vervelend, kan ik nog op een "normale" manier in contact komen met Albert Heijn?
Dank, met hartelijke groet,
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Elhageman op 5-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Slecht
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Veronica Superguide Klantenservice

  • Beoordeeld door P van der ven op 9-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Veronica Superguide Klantenservice is: 1.8)

Ik ben nu echt boos we zeggen ruim op tijd op krijg geen reactie wij bellen jullie om te zeggen dat we opgezegd ik neem nu aan dat het goed weken niets gehoord krijg ik een rekening van 20 euro er werd mij gezegd die euro is voor een maand opzeg termijn dus moet ik 5 euro per blad ook dit kan niet nu belt mijn vrouw met jullei om een uitleg en word ze tor 2 keer toe weg gedrukt wat is dat van een manier van ik hag jullie altijd zitten maar dat is nu gedaald tot het o punt p m van der ven bugenmeestergijsen str 70 6373 ld
Lees alle beoordeling van Veronica Superguide Klantenservice (11)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door GJ Nell op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Goedendag
Dagen achter elkaar aan de lijn gehangen, van het kastje naar de muur, brieven komen niet aan, krijg je brieven terug dat jij geen contact opgenomen hebt.... ik kan anders bewijzen.
Zou fijn zijn als het allemaal normaal kan, 5 min wachttijd vindt ik logisch maar helemaal niet meer bereikbaar... nee
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Tineke op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Zeer slecht. Al meer dan 14x geen krant vandaag telefonisch contact gehad de incasso wordt 14fagen opgeschort. Maar dat klopt niet op je overzicht staat compensatie nota steeds op nul
Regel het netjes en lieg je klanten niet voor
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Petra Brouwer op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Je kunt op geen enkele manier in contact komen met Ikea. Heel slecht geregeld dus er zit niets anders op dan naar een filiaal te rijden. Heb tot heden mijn bestelling niet ontvangen en zie nergens terug wanneer het wel bezorgd wordt.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: de Alliantie Klantenservice

  • Beoordeeld door M.J. Kollen op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Alliantie Klantenservice is: 1)

De alliantie moet bij het toewijzen van een woning eens goed kijken naar alle papieren die binnen een week ingeleverd worden. Doordat zij 2x een kindje heeft gekregen en hiervoor een verzekering had afgesloten kan zij nu niet de woning in de Diezestraat krijgen. Want de verzekeringsmaatschappij zwangerschaps uitkering is voor de periode die zij als zelfstandige niet kan werken en waarvan dan de huur enz betaald worden. Zij woont nu bovenin een flat met 6 trappen met 2 kindjes van 2 jaar en 3,5 maand. Betaald zich scheel stookt zich suf. Is niet geissoleerd. En to h met zoveel liefde voor de kindjes die zij zo graag wilde zorgen. Maar dan verheugd zij zich op de woning aan de diezestraat wordt het afgewezen. Want de uitkering was geen inkomen. Hoe krom blijven jullie reageren. Zet alles eens op een rij, zeker degene die dit heeft beslist is verre van menselijk. Maar ben hier zelf ook al achtergekomen bij de alliantie. Ze kunnen je alleen maar stomme voorstellen doen. Hen toendertijd mijn klacht bij de regering neergelegd omdat veel mensen dit betreft. Dat zal ook zo zijn over het geval waar ik net over schreef.
Lees alle beoordeling van de Alliantie Klantenservice (8)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door A..Krawinkel op 22-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Vlucht geannuleerd Auomatisch nieuwe tickets. Omdat we ontevreden waren over het nieuw ticket hebben we geannuleerd. We zoiden geld terugkrijgen. Kon 14 weken duren. 5 weken later: verzoek geweigerd want we hadden nieuwe tickets gekregen ( die wij dus geannuleerd hadden) Nieuwe aanvraag ingediend. Zes weken later verzoek geweigerd. Boekingscode en ticketnummers stemmen niet overeen. Opgebeld: reden nu “ u heeft betaald per credit card.” Nieuwe aanvraag gisteren ingediend. Heb er geen fiducie in wacht nu 4 maanden. Volgens Consumentenbond en EUClaim hebben wij recht op teruggave.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hetty Baken-Hosli op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Goedemiddag,
Er staat nergens een msiladres bij!!

Column van jullie Hoofdredacteur gelezen in de krant van vandaag.
Hij zou toch moeten weten, dat 'wat' een vragend voornaamwoord is en dat hij 'dat' bedoelt....
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Ger van denBerg op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

ik wil op een normale manier via mail een vraag stellen. Kan nergens vinden hoe.
Maar hierbij mijn vraag: hoe kom ik als abonnee in topics?
Wat ik ook probeer het lukt niet. Ook heb ik het al enkele keren geprobeerd met een nieuw wachtwoord. Help!
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door E.Gruppen op 1-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

2 keer gebeld, gewacht tot ik nummer 1 in de wachtrij was.
daarna werd ik beide keren opeens nummer 16 in de wachtrij.
Slechte service
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Martens op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Ik ben d d 28 november 2020 slecht bejegend door een student die probeerde een telegraaf aan mij te slijten.
Hij stond er op dat ik een cadeaubon accepteerde
Ze stonden zaterdag bij de Jumbo aan de stationsweg in Zuidlaren.
Het voelde als zeer opdringerig en niet vriendelijk.
Hoop dat u de desbetreffende studenten beter selecteert.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door H.Vis Dopperstraat15 7481DT Haaksbergen op 3-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Afgelopen twee maanden is de krant zeker 10 werkdagen niet bezorgd en ook 4 zaterdagen niet,
Heb na langdurig bellen contact gehad en werd afgesproken dat in iedersgeval 1 week abo geld zou worden terug betaald.
Is nog niets ver terecht gekomen. Na ruim 50 jaar abonnee te zijn geweest overwegen wij om het abonnement te gaan beeindigen.
Wij wachten nog even af wat u firma gaat doen.
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door H. lassooij op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Vanaf mijn eerste melding op 12 november (het is nu 4 december) zijn er problemen met de buitenverlichting, niet 1 lamp maar zo’n 40!!
25 november zijn er werkzaamheden uitgevoerd, maar niet n.a.v. die melding! Sindsdien zijn er nog 4 (alleen van mij al) meldingen naar Liander gegaan door de Gemeente Almere om een en ander te repareren.....nu is het vanaf woensdagavond (2 december) weer pikkedonker! Melding na melding en als je Liander al spreekt sturen ze je naar de gemeente, die moet een melding doen maar het heeft voor Liander geen prioriteit. Wij snappen dat binnenverlichting voor gaat maar vanaf 12 november al problemen en nog steeds wordt er niets aan gedaan!! In afwachting van een reactie.......
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: HTM Klantenservice

  • Beoordeeld door Dunya op 7-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HTM Klantenservice is: 1.1)

Het klachtenformulier op de website van HTM loopt vast en via het telefoonnummer zijn ze niet beschikbaar. Dus nu heb ik een klacht over hun buschauffeuse van lijn 51 naar Rijswijk die roekeloos rijgedrag vertoond en een klacht over hun bereikbaarheid.
Lees alle beoordeling van HTM Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Boutaina op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Een hotel geboekt betaald maar geen mail ontvangen na 2 uurtjes nog steeds niet en kan niemand bereiken zogenaamd 24/7 bereikbaar.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door Rein Varkevisser op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Er is geen goed contact te krijgen. De chat verwijst je door naar een telefoonnummer en daar wordt je aan het lijntje gehouden door een bandje met al onze medewerkers zijn in gesprek.......( nu al ruim 20 minuten...)
Slimme meter is vervangen en deze werkt niet naar behoren. Ook worden er geen gegevens doorgeven naar de slimme meter portal
Zeer irritant!!!!
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door G.Poulussen op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Klantenservice telefonisch niet te bereiken! Kan het probleem dus niet uitleggen
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Rene Stekelenburg op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

36 minuten in de wacht gestaan zonder enige mededeling hoe lang het nog gaat duren a 90 cpm.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door m.r. zwitserloot op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Weer geen krant ontvangen. Tot mijn verbazing liggen al de kranten van de wijk op het wegdek tussen de gladioluslaan en de luppinelaan op het wegdek, in de regen, in de voldijn in waalre. schandalig.
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Simpel klantenservice

  • Beoordeeld door Cor van Kruchten op 18-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Simpel klantenservice is: 3)

Ik had een vraag over een onterechte factuur. Ik kreeg een onzin antwoord. Waarom moet ik elke maand 50 cent betalen als ik mijn abonnement al drie maanden geleden heb opgezegd? Ik kreeg onzin antwoord: "om te zorgen dat U Uw kosten niet overschreidt". Nu weer een factuur hiervoor.....
Lees alle beoordeling van Simpel klantenservice (6)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door J Schriever op 20-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Zeer slecht te verstaan van de telefoniste. En ze weten niet wat er wordt gevraagd
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Frank op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Ongelooflijk, wat een K*t bedrijf is dit!
Totaal onbereikbaar, als het dan toch nog lukt laten ze je een half uur wachten.
Als je dan eindelijk iemand hebt, dan weet men niks en wil men niks.
Het interesseert ze totaal niet wat de consequenties zijn van hun ongelofelijke slechte service! Meer dan 10 dagen op mijn leveranties wachten, doet ze helemaal niets!
Skippen dit bedrijf!
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Trekpleister Klantenservice

  • Beoordeeld door Me op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Trekpleister Klantenservice is: 1)

Neem contact met mij op graag!
Jullie klantenservice is geen service niet te bereiken!
Ik wil mijn geld terug!!!!
RetourArtikel is al lang door jullie ontvangen!!!!!
Lees alle beoordeling van Trekpleister Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Beter Bed Klantenservice

  • Beoordeeld door M van Eijk op 29-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Beter Bed Klantenservice is: 1.3)

Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. 10 dagen geleden kussen besteld en betaald. Als je belt krijg je 6 opties waarvan geen enkele om info te vragen waar bestelling blijft. Is nog niet eens aangemeld bij Post.nl
Lees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door van Teylingen-Elsborg op 25-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

helaas staat er geen 0 bij.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Kamer van Koophandel Klantenservice

  • Beoordeeld door L Timmermans op 1-01-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kamer van Koophandel Klantenservice is: 1.1)

NERGENS EEN E-MAIL ADRES TE VINDEN !!!!!!!
HOE KAN DAT????
Lees alle beoordeling van Kamer van Koophandel Klantenservice (20)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Menne Bos op 4-01-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

Nooit telefonisch te bereiken en je ontvangt niet wat op de bon staat als verzonden
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)