Thuisbezorgd.nl Klantenservice

Rapportcijfer Thuisbezorgd.nl klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (48)

Bellen met Thuisbezorgd.nl

Waarom bellen met Thuisbezorgd.nl Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een bestelling bij Thuisbezorgd.nl.
  • Je wil iets weten over je betaling aan Thuisbezorgd.nl.
  • Je hebt een vraag over het inloggen op je account.
  • Je hebt een vraag over een bezorging van Thuisbezorgd.nl.
  • Je hebt een klacht over Thuisbezorgd.nl.

Openingstijden telefonische klantenservice Thuisbezorgd.nl

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Thuisbezorgd.nl: 053 480 5866

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Thuisbezorgd is niet of slecht telefonisch bereikbaar!

Heb jij onlangs contact gehad met Thuisbezorgd.nl? Laat ons je ervaringen met Thuisbezorgd.nl weten!
Beoordeel Thuisbezorgd.nl.

Controleer op storingen bij Thuisbezorgd.nl.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Thuisbezorgd.nl.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Bestelling plaatsen.
  • Bestellingen plaatsen.
  • Website.
  • App.
  • Inloggen.
Controleer of er een storing is bij Thuisbezorgd.nl

KvK gegevens Thuisbezorgd.nl

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 08142836
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017872103
  • Statutaire naam: Just Eat Takeaway.com NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Thuisbezorgd.nl?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Thuisbezorgd.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via een contactformulier.

Via het contactformulier van Thuisbezorgd.nl kan je een bericht achterlaten voor de klantenservice. Laat je NAWgegevens, je em-amiladres en je bericht achter. Thuisbezorgd reageert zeer snel.

Ga naar het contactformulier op de website van Thuisbezorgd.nl

Neem schriftelijk contact op met Thuisbezorgd.nl.

Schrijf je liever een brief aan Thuisbezorgd.nl? Je kan hiervoor onderstaand adres gebruiken:

  • Thuisbezorgd.nl
  • Brouwerijstraat 10
  • 7523 XD Enschede

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van Thuisbezorgd.nl door een chat te starten via Facebook Messenger. Zij zijn alle dagen van de week, 24 uur per dag geopend en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Thuisbezorgd.nl kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Thuisbezorgd.nl.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Thuisbezorgd:

  • Hoe maak ik een account aan?
  • Hoe kan ik inloggen in de partner-marketplace?
  • Moet mijn bedrijf bij Thuisbezorgd.nl aangesloten zijn om producten te kunnen bestellen/
  • Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
  • Hoe kan ik merchandise bestellen?
  • Waar vind ik de artikelen uit de reclame-folder?
  • Hoe wertk de marketplace-zoekfunctie?
  • Hoe kan ik zien of bepaalde producten van Thuisbezorgd.nl zijn?
  • Hoe gebruik ik een kortingscode?
  • Wat is 'Mijn Account'?
  • Hoe betaal ik mijn bestelling?
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  • Hoe kan ik een bezorgadres toevoegen?
  • Ik heb een artikel van het merk Thuisbezorgd.nl gekocht. Hoe kan ik het terugsturen?
  • Ik heb een artikel gekocht bij een externe leverancier. Hoe kan ik het retourneren?
  • Hoe weet ik of een product van een derde partij is?
  • Waar kan ik terecht met een klacht over een artikel of bestelling?
  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen voor vragen over de Partner Webshop?
  • Hoe gaat de Partner Marketplace om met mijn persoonlijk gegevens?
  • Gebruikt de Partner Marktplaats cookies?
Ga naar de veelgestelde vragen van Thuisbezorgd.nl

Dien een klacht in bij Thuisbezorgd.nl.

Is er iets niet goed gegaan? Ben je het bijvoorbeeld niet eens met de levering of heeft de bezorger je onaardig behandeld? Thuisbezorgd.nl streeft ernaar om de allerhoogste kwaliteit service te bieden. Wanneer je een klacht via hun klachtenformulier invult zal de klantenservice je klacht direct in behandeling nemen.

Klacht indienen bij Thuisbezorgd.nl.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van Thuibezorgd voor heerlijke bezorgmaaltijden.

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Pinterest.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Facebook.

De medewerkers van de klantenservice van Thuisbezorgd.nl zitten voor je klaar om jou, de Thuisbezorgklant, van dienst te zijn, al je vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Zij adviseren voor urgente vragen het betreffende restaurant te bellen. Voor niet dringende en algemene vragen kan je van maandag t/m woensdag van 10:00 tot 23:00 uur en van donderdag t/m zondag van 10:00 uur tot 24:00 uur bij hen terecht.

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Facebook.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Twitter.

Wil je graag reviews over restaurants lezen? Bekijk de Twitterpagina van Thuisbezorgd.nl. De klantenservice zit ook voor je klaar van maandag t/m woensdag van 10:00 uur tot 23:00 uur en van donderdag t/m zondag van 10:00 tot 24:00 uur. Stuur gerust een DM of een tweet.

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Twitter.

Katy Perry snoeit de tuin | Thuisbezorgd.nl | Zei d'r iemand Thuisbezorgd.nl 2022

Thuisbezorgd.nl (adres)

Brouwerijstraat 10 Enschede 7523 XD Nederland
Rapportcijfer Thuisbezorgd.nl Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 48 beoordelingen.

Beoordeel Thuisbezorgd.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Thuisbezorgd.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Tess van Overbeeke op 26-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ze nemen niet op terwijl we al 1,5 uur op ons eten aan het wachten zijn. Wat een vreselijk bedrijf
  • Beoordeeld door Sharjennetey op 11-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een bestelling geplaatst bij Pyramide. De bestelling was niet volledig ingeleverd. Ik heb een een broodje shoarma bestelt die was volledig en ik heb een broodje Döner kebab bestelt deze was niet volledig. Bij de broodje döner had ik geen brood gekregen. Ik heb contact genomen met de eigenaar, maar de eigenaar was heel onbeleefd en tijdens onze gesprek ging hij zijn eigen taal praten. Ik heb deze bestelling op 15 juni 2023 geplaatst en ik heb ook contact met jullie genomen en ik wacht nog steeds op een reactie.
Voor deze bestelling heb ik 24,50 euro betaalt, terwijl bestelling was niet volledig en de deeg van de broodje shoarma was heel erg stevig.
Ik heb contact genomen met thuisbezorg ik heb ook de automatische reactie gekregen een maand later nog een mail gestuurd hetzelfde automatische reactie. Ik bel de nummer van thuisbezorgd ze nemen niet op. Pyramide heeft een slechte klantenservice en thuisbezorgd ook.
  • Beoordeeld door Mlevi op 1-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Op 25 mei een bestelling van ruim 40 euro geplaatst. Wel afgeschreven maar geen bevestigingsmail gehad, en dus geen bestelling/eten. Er blijkt een technische storing te zijn volgens een dame aan de lijn (die al moeilijk te pakken te krijgen is); "U moet een mail sturen naar info@thuisbezorgd.nl". We hebben een mail met bijlagen (bewijs van betaling) gestuurd en een automatisch antwoord gehad, zoals iedereen blijkt; het is druk en duurt een tijdje voordat je vraag behandeld wordt, iets in die strekking. Nu weken later opnieuw een mail gestuurd en uiteraard dezelfde mail gehad....het duurt dus nog even. Vermoedelijk een strategie van traineren/treuzelen waardoor een groot deel van de mensen het er maar bij laten zitten. Kortom, het zou mooi zijn als hier iets aan gedaan wordt.
  • Beoordeeld door Lydia op 31-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Een bestelling geplaatst en betaald , maar niet gehad. Wordt aangegeven dat het geleverd is en ook niet op het aangegeven adres. Probeer al een week contact te krijgen maar tot heden niets. Alleen een automatische antwoord

Is dit een manier van omgang met klanten?
  • Beoordeeld door Martine op 30-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Klachtenformulier wordt niet gestuurd. Noreply op bestellingen via email. Geen nummer van thuisbezorgd die ik kan bellen. Geen bezorging, wel geld betaald. Geen eten. Ondertussen 11 uur savonds..
  • Beoordeeld door tja op 5-05-2023
  • Rapportcijfer: 4

Bestellen, tegen hoge bezorgkosten gaat goed bij Thuisbezorgd. Maar een bestelling toch cancelen binnen 2 minuten niet. Je moet eerst het restaurant bellen. Ja zij kunnen het cancelen maar weten niet hoe jij je geld krijgt. Euhhh... 'dus als ik nu cancel krijg jij wel je geld maar ik wil iets anders?' Ja... Dan proberen Thuisbezorgd te bereiken. Na heel lang scrollen kun je een contactformulier invullen wat ergens volgende week beantwoord word. Bewijs dan nog maar dat je het eten niet ontvangen heb
Toen gebeld met 053-4805866, daar krijg je een alleraardigste computer die je verwijst naar de site en de verbinding wordt verbroken.

Voor al dat geld wat jullie ontvangen en het vel over de neuzen trekken van de restauranteigenaren zouden jullie een fatsoenlijke klantenservice moeten hebben. 24/7
  • Beoordeeld door B schuurman op 21-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

21/4 Amsterdam
Besteld 19:00 bij Aroy aroy
Het wordt niet geleverd
Uw ‘klantenservice’ is niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Theo Hoek op 17-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb niet het idee dat mijn klacht serieus is afgehandeld
  • Beoordeeld door j a de regt op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

slegte service ik heb een bestelling gedaan bij fishking mediterranee en de persoon kon het adres niet vinden dat is al de zoveelste keer ik hoef geen berichten meer te krijgen want ik bestel niet meer via thuisbezorgd
  • Beoordeeld door Martin Lankair op 5-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Had eten besteld bij een snackbar. Via "Volg je bestelling" gekeken waar m'n eten bleef. Stond al ruim 30 minuten op "Bestelling is onderweg". Na 1,5 uur de snackbar gebeld. Die vertelde lachend dat de order niet was binnengekomen. Heb de bestelling vervolgens geannuleerd. Echter volgens "Thuisbezorgd.nl" is de status van de bestelling "Bestelling bezorgd". Toen maar gebeld naar het nummer van Thuisbezorgd.nl om m'n geld terug te vragen maar daar word na een melding waarin je doorverwezen wordt naar de website de verbinding verbroken. De hele gang van zaken riekt naar oplichting.
  • Beoordeeld door Jackster op 13-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Oproep wordt beëindigd, direct doorverwezen naar de website! Ik heb er een hekel aan dat ik niet iemand aan de telefoon krijg!
  • Beoordeeld door Rosalinde op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Meteen doorverwezen naar de website; geen medewerker aan de lijn gehad!
  • Beoordeeld door arjun op 30-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact gehad. Ik krijg een bandje te horen en het gesprek wordt automatisch beëindigd
  • Beoordeeld door Gina op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht!!
Afgelopen zaterdag een bestelling gedaan. Bestelling maar half ontvangen en hier veel geld voor betaald! Restaurant was telefonisch niet bereikbaar. Al 2 keer via de website contact opgenomen met thuisbezorgd. Daarna krijg ik een automatische mail dat ze ermee aan de slag gaan en vervolgens hoor ik niks.

€30 euro kwijt voor een halve en koude bestelling. Dit is schandalig!
  • Beoordeeld door Christian Dijkstra op 19-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Verkeerde eten
  • Beoordeeld door Annelies Hurkmans op 21-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon niet bereikbaar. `Ik heb een klacht en had dat ingevuld op de site... blijkt dat je dit niet kan versturen. Toen had ik gebeld met een telefoon =nummer o53, daar kreeg ik een antwoordapparaat, die vertelde dat ik op de site moest zijn. Sjonge wat een slecht bedrijf, niet niet eens bereikbaar is
  • Beoordeeld door Mar van Engelen op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een 1 omdat er niemand je als je bestellingen krijgt geleverd die je niet besteld hebt NIEMAND je adres enz kan wissen!
Dus de restaurants pissig en ik machteloos
Drama dus!
  • Beoordeeld door Tolhuisen op 7-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb een bestelling die is niet geleverd, en op mails wordt niet niet gereageerd.
Telefonisch krijg ik geen contact schandalig
  • Beoordeeld door Adema op 26-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Koude broodjes en later bezorgd
  • Beoordeeld door Aleyna op 11-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is tantoe slecht geen eens kaolo klantenservice er staat eten is bezorgd het is er niet eens.
  • Beoordeeld door Math Seems op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos willen klachten niet behanden
  • Beoordeeld door Naoual op 24-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sluit zelf automatisch af, je wordt met niemand door verbonden.
Thuisbezorgd verwijst je naar hun website toe.
  • Beoordeeld door Romeo op 25-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Volgens jullie site zijn jullie telefonisch bereikbaar maar dat is een grote leugen
  • Beoordeeld door Kyle op 29-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nergens bereikbaar
  • Beoordeeld door Jan hofsteen op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Volledig onbereikbaar voor klanten. Keuze menu vraagt je of je restaurant eigenaar bent of gewoon een klant. Wanneer je aangeeft klant te zijn volgt het bericht "ga naar onze site en open een chat" waarna de verbinding wordt verbroken. Vervolgens is er op de site ook geen chat aanwezig.
  • Beoordeeld door Lydia van Geelen op 29-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht bedrijf zijn jullie!
Ik ga iets anders zoeken, of voortaan direct bij het bedrijf zelf bestellen????
Jullie zijn tel niet te bereiken!
En jullie volgen knop , om te zien waneer je eten komt werkt al tijden niet!
Flut bedrijf! ????????????
  • Beoordeeld door mike op 29-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

mijn eten was niet te eten dit is al de 4 de keer dat dit gebeurd.

patat koud en smerig soppig
kabab was aan gebakken en zat geen smaak aan.
mijn vrouw had ook een kapsalon besteld met als er op aan aan.
maar wat krijg je voor salda alleen sla plus haren in het eten .
kort om ons eten was dit de 4 de keer dat he is mislukt.
wij zijn er nu wil klaar mee ik hoop dat de meeste mensen eerst denken voor dat ze bij deze mensen te eten halen
  • Beoordeeld door Rens op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Afgelopen donderdag bestelde ik 2 pizza's. drie kwartier later werd ik gebeld dat ze geen pizza's meer hebben bij Kapadokya. Ik moest maar iets anders bestellen, dat wilde ik niet, en vroeg of ik mijn geld kon terugkrijgen. de geiiriteerde meneer vertelde mij dat dat 3 weken ging duren, waarop ik reageerde dat ik dat erg lang vond.. geen eten dus die avond en lang op m'n geld wachten. Thuisbezorgd vraagt mij vervolgens om mijn mening en ik geef een vrij negatieve review door mijn slechte ervaring. De volgende dag belt meneer van Kapadokya dat hij mijn slechte review heeft gezien en daarom gaat hij ervoor zorgen dat ik helemaal geen geld meer terug krijg en 'dat ik maar langs moet komen' nogal dreigend. Dit vind ik echt niet kunnen. nu is thuisbezorgd ook nog slecht bereikbaar telefonisch en ik hoop dat het op deze manier toch nog opgelost kan worden...
  • Beoordeeld door Gerard de Groen op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht!!
Gisteravond 20:20 bestelling gedaan kan zogenaamd he bestelling volgen , krijg melding bestelling onderweg.. daarna vertraagd.. na 1 uur wachten melding geannuleerd !
Wel geld afgehouden €40 bel je vervolgens klantenservice zijn niet bereikbaar telefonisch!!
ZEER SLECHT
  • Beoordeeld door alibaba enschede op 12-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al 4 weken lang bezig om de bezorgingen via thuisbezorgd uit te printen via het apparaat van thuisbezorgd er is storing via het apparaat, ze beloven elke keer om dit probleem op te lossen, maar er komt niks van terug. Thuisbezorgd is niet bereikbaar via de telefoonnummer ik heb vandaag vele malen geprobeerd om hun te bereiken.
  • Beoordeeld door Sean op 12-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Onbeleefde houding van minderjarige koeriers. Bedrijf negeert klachten. Iedereen vertelt dat ze de koerier niet kunnen identificeren.
  • Beoordeeld door sparringa op 20-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Staat op de site 24 uur beschikbaar, maar als je belt wordt er verteld dat je een mail moet sturen en wordt de verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door Sandy Lock op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar, wacht nu al 90 minuten, wordt steeds erger. Ik denk dat ik deliveroo ofzoiets maar ga proberen.
  • Beoordeeld door Anoniem op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Net gesproken met de klantenservice over een bestelling die niet was geleverd. Restaurant wilt het geld niet terug betalen en thuisbezorgd wilt hier verder niks aan doen en ook geen compensatie geven. Onwijs slechte service en vraag mij af waarom je dan bij thuisbezorgd zou bestellen. Restaurants zelf verdienen er ook beter op als je op hun site besteld. Tip voor iedereen, kijk op thuisbezorgd wat er in de buurt zit en ga dan naar de site van het restaurant zelf bestellen. Voor mij nooit meer thuisbezorgd!
  • Beoordeeld door Deepti op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

pathetic delivery and customer service..dont order from thuizbezorg
  • Beoordeeld door Mark Kuipers op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 8

Na het lezen van onderstaande berichten was er niet veel hoop bij mij. Maar na een minuut of 5 werd er opgenomen. Bestelling was zeer snel gevonden, En toezegging dat bedrag + kleine compensatie zou worden terug gestort.
Dat is dus nog even afwachten, Maar tot nu toe valt het me niet tegen.
  • Beoordeeld door Sonja Korving op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, ik krijg op geen enkele manier kontakt met jullie, over mijn niet geleverde bestelling. Ook de mail word niet beanrwoord.
  • Beoordeeld door Z op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bestelling is geplaatst en betaald, maar nooit doorgekomen bij restaurant. Restaurant geeft aan dat er een storing is, maar de website en app blijven gewoon in de lucht, geen melding van storing bij klanten. Geen contact mogelijk met klantenservice, continu telefoon in gesprek. Klant zonder eten en geld weg.
  • Beoordeeld door S.Claessens op 28-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klacht ingediend, hoor niks
Is al een week geleden.
Moet ik een klacht indienen over een klacht.
Is niet te geloven, wat een bedrijf.

S.Claessens
Landgraaf
  • Beoordeeld door Remi op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte ervaring met telefoon medewerkster. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Oplossing was compleet niet aan de orde. Werd gewoon afgescheept met nonsense. Thuisbezorgd hoeft voor mij niet meer.
Bel Thuisbezorgd.nl
053 480 5866