Thuisbezorgd.nl Klantenservice

Rapportcijfer Thuisbezorgd.nl klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (35)

Bellen met Thuisbezorgd.nl

Waarom bellen met Thuisbezorgd.nl Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een bestelling bij Thuisbezorgd.nl.
  • Je wil iets weten over je betaling aan Thuisbezorgd.nl.
  • Je hebt een vraag over het inloggen op je account.
  • Je hebt een vraag over een bezorging van Thuisbezorgd.nl.
  • Je hebt een klacht over Thuisbezorgd.nl.

Openingstijden telefonische klantenservice Thuisbezorgd.nl

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Thuisbezorgd.nl: 053 480 5866

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Thuisbezorgd is niet of slecht telefonisch bereikbaar!

Heb jij onlangs contact gehad met Thuisbezorgd.nl? Laat ons je ervaringen met Thuisbezorgd.nl weten!
Beoordeel Thuisbezorgd.nl.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Thuisbezorgd.nl.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Thuisbezorgd.nl.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Bestelling plaatsen.
  • Bestellingen plaatsen.
  • Website.
  • App.
  • Inloggen.
Controleer of er een storing is bij Thuisbezorgd.nl
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Deze functie is momenteel wegens een storing tijdelijk niet operationeel.
Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Thuisbezorgd.nl

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 08142836
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017872103
  • Statutaire naam: Just Eat Takeaway.com NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Thuisbezorgd.nl?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Thuisbezorgd.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via een contactformulier.

Via het contactformulier van Thuisbezorgd.nl kan je een bericht achterlaten voor de klantenservice. Laat je NAWgegevens, je em-amiladres en je bericht achter. Thuisbezorgd reageert zeer snel.

Ga naar het contactformulier op de website van Thuisbezorgd.nl Ga naar het contactformulier op de website van Thuisbezorgd.nl

Neem schriftelijk contact op met Thuisbezorgd.nl.

Schrijf je liever een brief aan Thuisbezorgd.nl? Je kan hiervoor onderstaand adres gebruiken:

  • Thuisbezorgd.nl
  • Brouwerijstraat 10
  • 7523 XD Enschede

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van Thuisbezorgd.nl door een chat te starten via Facebook Messenger. Zij zijn alle dagen van de week, 24 uur per dag geopend en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Thuisbezorgd.nl kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Thuisbezorgd.nl.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Thuisbezorgd:

  • Hoe maak ik een account aan?
  • Hoe kan ik inloggen in de partner-marketplace?
  • Moet mijn bedrijf bij Thuisbezorgd.nl aangesloten zijn om producten te kunnen bestellen/
  • Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
  • Hoe kan ik merchandise bestellen?
  • Waar vind ik de artikelen uit de reclame-folder?
  • Hoe wertk de marketplace-zoekfunctie?
  • Hoe kan ik zien of bepaalde producten van Thuisbezorgd.nl zijn?
  • Hoe gebruik ik een kortingscode?
  • Wat is 'Mijn Account'?
  • Hoe betaal ik mijn bestelling?
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  • Hoe kan ik een bezorgadres toevoegen?
  • Ik heb een artikel van het merk Thuisbezorgd.nl gekocht. Hoe kan ik het terugsturen?
  • Ik heb een artikel gekocht bij een externe leverancier. Hoe kan ik het retourneren?
  • Hoe weet ik of een product van een derde partij is?
  • Waar kan ik terecht met een klacht over een artikel of bestelling?
  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen voor vragen over de Partner Webshop?
  • Hoe gaat de Partner Marketplace om met mijn persoonlijk gegevens?
  • Gebruikt de Partner Marktplaats cookies?
Ga naar de veelgestelde vragen van Thuisbezorgd.nl Ga naar de veelgestelde vragen van Thuisbezorgd.nl

Dien een klacht in bij Thuisbezorgd.nl.

Is er iets niet goed gegaan? Ben je het bijvoorbeeld niet eens met de levering of heeft de bezorger je onaardig behandeld? Thuisbezorgd.nl streeft ernaar om de allerhoogste kwaliteit service te bieden. Wanneer je een klacht via hun klachtenformulier invult zal de klantenservice je klacht direct in behandeling nemen.

Klacht indienen bij Thuisbezorgd.nl. Klacht indienen bij Thuisbezorgd.nl.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van Thuibezorgd voor heerlijke bezorgmaaltijden.

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Pinterest. Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Pinterest.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Facebook.

De medewerkers van de klantenservice van Thuisbezorgd.nl zitten voor je klaar om jou, de Thuisbezorgklant, van dienst te zijn, al je vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Zij adviseren voor urgente vragen het betreffende restaurant te bellen. Voor niet dringende en algemene vragen kan je van maandag t/m woensdag van 10:00 tot 23:00 uur en van donderdag t/m zondag van 10:00 uur tot 24:00 uur bij hen terecht.

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Facebook.

Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via Twitter.

Wil je graag reviews over restaurants lezen? Bekijk de Twitterpagina van Thuisbezorgd.nl. De klantenservice zit ook voor je klaar van maandag t/m woensdag van 10:00 uur tot 23:00 uur en van donderdag t/m zondag van 10:00 tot 24:00 uur. Stuur gerust een DM of een tweet.

Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Twitter. Klik hier voor contact met Thuisbezorgd.nl via Twitter.

Katy Perry snoeit de tuin | Thuisbezorgd.nl | Zei d'r iemand Thuisbezorgd.nl 2022

Rapportcijfer Thuisbezorgd.nl Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 35 beoordelingen.

Beoordeel Thuisbezorgd.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Thuisbezorgd.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Gina op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht!!
Afgelopen zaterdag een bestelling gedaan. Bestelling maar half ontvangen en hier veel geld voor betaald! Restaurant was telefonisch niet bereikbaar. Al 2 keer via de website contact opgenomen met thuisbezorgd. Daarna krijg ik een automatische mail dat ze ermee aan de slag gaan en vervolgens hoor ik niks.

€30 euro kwijt voor een halve en koude bestelling. Dit is schandalig!
  • Beoordeeld door Christian Dijkstra op 19-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Verkeerde eten
  • Beoordeeld door Annelies Hurkmans op 21-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon niet bereikbaar. `Ik heb een klacht en had dat ingevuld op de site... blijkt dat je dit niet kan versturen. Toen had ik gebeld met een telefoon =nummer o53, daar kreeg ik een antwoordapparaat, die vertelde dat ik op de site moest zijn. Sjonge wat een slecht bedrijf, niet niet eens bereikbaar is
  • Beoordeeld door Mar van Engelen op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een 1 omdat er niemand je als je bestellingen krijgt geleverd die je niet besteld hebt NIEMAND je adres enz kan wissen!
Dus de restaurants pissig en ik machteloos
Drama dus!
  • Beoordeeld door Tolhuisen op 7-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb een bestelling die is niet geleverd, en op mails wordt niet niet gereageerd.
Telefonisch krijg ik geen contact schandalig
  • Beoordeeld door Adema op 26-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Koude broodjes en later bezorgd
  • Beoordeeld door Aleyna op 11-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is tantoe slecht geen eens kaolo klantenservice er staat eten is bezorgd het is er niet eens.
  • Beoordeeld door Math Seems op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos willen klachten niet behanden
  • Beoordeeld door Naoual op 24-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sluit zelf automatisch af, je wordt met niemand door verbonden.
Thuisbezorgd verwijst je naar hun website toe.
  • Beoordeeld door Romeo op 25-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Volgens jullie site zijn jullie telefonisch bereikbaar maar dat is een grote leugen
  • Beoordeeld door Kyle op 29-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nergens bereikbaar
  • Beoordeeld door Jan hofsteen op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Volledig onbereikbaar voor klanten. Keuze menu vraagt je of je restaurant eigenaar bent of gewoon een klant. Wanneer je aangeeft klant te zijn volgt het bericht "ga naar onze site en open een chat" waarna de verbinding wordt verbroken. Vervolgens is er op de site ook geen chat aanwezig.
  • Beoordeeld door Lydia van Geelen op 29-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht bedrijf zijn jullie!
Ik ga iets anders zoeken, of voortaan direct bij het bedrijf zelf bestellen????
Jullie zijn tel niet te bereiken!
En jullie volgen knop , om te zien waneer je eten komt werkt al tijden niet!
Flut bedrijf! ????????????
  • Beoordeeld door mike op 29-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

mijn eten was niet te eten dit is al de 4 de keer dat dit gebeurd.

patat koud en smerig soppig
kabab was aan gebakken en zat geen smaak aan.
mijn vrouw had ook een kapsalon besteld met als er op aan aan.
maar wat krijg je voor salda alleen sla plus haren in het eten .
kort om ons eten was dit de 4 de keer dat he is mislukt.
wij zijn er nu wil klaar mee ik hoop dat de meeste mensen eerst denken voor dat ze bij deze mensen te eten halen
  • Beoordeeld door Rens op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Afgelopen donderdag bestelde ik 2 pizza's. drie kwartier later werd ik gebeld dat ze geen pizza's meer hebben bij Kapadokya. Ik moest maar iets anders bestellen, dat wilde ik niet, en vroeg of ik mijn geld kon terugkrijgen. de geiiriteerde meneer vertelde mij dat dat 3 weken ging duren, waarop ik reageerde dat ik dat erg lang vond.. geen eten dus die avond en lang op m'n geld wachten. Thuisbezorgd vraagt mij vervolgens om mijn mening en ik geef een vrij negatieve review door mijn slechte ervaring. De volgende dag belt meneer van Kapadokya dat hij mijn slechte review heeft gezien en daarom gaat hij ervoor zorgen dat ik helemaal geen geld meer terug krijg en 'dat ik maar langs moet komen' nogal dreigend. Dit vind ik echt niet kunnen. nu is thuisbezorgd ook nog slecht bereikbaar telefonisch en ik hoop dat het op deze manier toch nog opgelost kan worden...
  • Beoordeeld door Gerard de Groen op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht!!
Gisteravond 20:20 bestelling gedaan kan zogenaamd he bestelling volgen , krijg melding bestelling onderweg.. daarna vertraagd.. na 1 uur wachten melding geannuleerd !
Wel geld afgehouden €40 bel je vervolgens klantenservice zijn niet bereikbaar telefonisch!!
ZEER SLECHT
  • Beoordeeld door alibaba enschede op 12-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al 4 weken lang bezig om de bezorgingen via thuisbezorgd uit te printen via het apparaat van thuisbezorgd er is storing via het apparaat, ze beloven elke keer om dit probleem op te lossen, maar er komt niks van terug. Thuisbezorgd is niet bereikbaar via de telefoonnummer ik heb vandaag vele malen geprobeerd om hun te bereiken.
  • Beoordeeld door Sean op 12-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Onbeleefde houding van minderjarige koeriers. Bedrijf negeert klachten. Iedereen vertelt dat ze de koerier niet kunnen identificeren.
  • Beoordeeld door sparringa op 20-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Staat op de site 24 uur beschikbaar, maar als je belt wordt er verteld dat je een mail moet sturen en wordt de verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door Sandy Lock op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar, wacht nu al 90 minuten, wordt steeds erger. Ik denk dat ik deliveroo ofzoiets maar ga proberen.
  • Beoordeeld door Anoniem op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Net gesproken met de klantenservice over een bestelling die niet was geleverd. Restaurant wilt het geld niet terug betalen en thuisbezorgd wilt hier verder niks aan doen en ook geen compensatie geven. Onwijs slechte service en vraag mij af waarom je dan bij thuisbezorgd zou bestellen. Restaurants zelf verdienen er ook beter op als je op hun site besteld. Tip voor iedereen, kijk op thuisbezorgd wat er in de buurt zit en ga dan naar de site van het restaurant zelf bestellen. Voor mij nooit meer thuisbezorgd!
  • Beoordeeld door Deepti op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

pathetic delivery and customer service..dont order from thuizbezorg
  • Beoordeeld door Mark Kuipers op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 8

Na het lezen van onderstaande berichten was er niet veel hoop bij mij. Maar na een minuut of 5 werd er opgenomen. Bestelling was zeer snel gevonden, En toezegging dat bedrag + kleine compensatie zou worden terug gestort.
Dat is dus nog even afwachten, Maar tot nu toe valt het me niet tegen.
  • Beoordeeld door Sonja Korving op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, ik krijg op geen enkele manier kontakt met jullie, over mijn niet geleverde bestelling. Ook de mail word niet beanrwoord.
  • Beoordeeld door Z op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bestelling is geplaatst en betaald, maar nooit doorgekomen bij restaurant. Restaurant geeft aan dat er een storing is, maar de website en app blijven gewoon in de lucht, geen melding van storing bij klanten. Geen contact mogelijk met klantenservice, continu telefoon in gesprek. Klant zonder eten en geld weg.
  • Beoordeeld door S.Claessens op 28-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klacht ingediend, hoor niks
Is al een week geleden.
Moet ik een klacht indienen over een klacht.
Is niet te geloven, wat een bedrijf.

S.Claessens
Landgraaf
  • Beoordeeld door Remi op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte ervaring met telefoon medewerkster. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Oplossing was compleet niet aan de orde. Werd gewoon afgescheept met nonsense. Thuisbezorgd hoeft voor mij niet meer.
  • Beoordeeld door Wil koerntjes op 15-08-2021
  • Rapportcijfer: 10

Zeer goed ik vraag mij hoe doe ik aan de wedstrijd mee het lukt mij geen ene keer mvgr wil koerntjes
  • Beoordeeld door Nejat op 30-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben niet trot op jullie.
  • Beoordeeld door Fredy op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen communicatie over de veel te late bezorging van onze bestelling. We zitten al anderhalf uur te wachten op het eten. Heel slecht!!!!
  • Beoordeeld door opgelicht op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eten besteld. Thuisbezorgd belt op, omdat mijn adres niet door is gekomen. Ik heb het doorgegeven en de bestelling zou bezorgd worden. Half uur later wordt ik gebeld dat ik buiten de straal van het leveren woon en dat er niet geleverd gaat worden, waarop ik mijn geld terug vraag. Thuisbezorgd zegt dat het restaurant het geld niet wil terug geven en dus geen eten en geen geld terug. Ik ben het daar niet mee eens. De volgende dag met de restaurant houdster gebeld en zij geeft aan dat zij wel akkoord is gegaan om het geld terug te storen. Niet lang daarna krijg ik een mailtje van thuisbezorgd waarin staat dat zij niet akkoord is gegaan.

Hier de mailwisselingen:
Het is erg beschamend hoe jullie met klanten omgaan. Ik ben nog gebeld door jullie dat het adres mistte, maar dat het geleverd zou worden. Later toen jullie niet wilden leveren, zou ik mijn geld terugkrijgen, als de restaurant houdster daarmee akkoord zou gaan. Ik heb haar zondag gesproken en zij gaf aan dat ik maandag het geld teruggestort zou krijgen. Vlak daarna ontvang ik onderstaand mailtje.


Ik ga andere stappen ondernemen.



Van:
Verzonden: zondag 21 februari 2021 19:15
Aan: Thuisbezorgd.nl
Onderwerp: Re: Klacht

Hi Julia,

Ik heb zeker niet het adres van het restaurant ingevoerd. Pas als er besteld is, wordt er een adres getoond in de mail met de bevestiging van de bestelling. Daar is het mis gegaan, maar dat is fout gegaan in uw systeem. Uw collega heeft mij gebeld en ik heb het juiste adres door gegeven, pas als de bezorger bij het restaurant komt, word ik gebeld dat het niet bezorgd kan worden.

Tevens heb ik de volgende dag contact gehad met het restaurant om dan maar zelf mijn eten te halen, maar zij gaf aan dat zij jullie al gesproken heeft en dat ik maandag mijn geld terugkrijg.

Dus er klopt weer niks van wat u schrijft en ik verwacht morgen dat het geld wordt terug gestort.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 21 feb. 2021 om 19:04 heeft Thuisbezorgd.nl het volgende geschreven:



Geachte heer/mevrouw​,

Bedankt voor uw bericht omtrent uw bestelling bij Selam Afrika.

Wij betreuren het zeer dat uw bestelling nooit bij u geleverd is. U geeft aan dat u het adres niet kon controleren aangezien deze niet in de bijgestuurde mail zichtbaar is. Onderstaande bericht is een bevestiging van uw aanmelding op ons platform. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail op het door u opgegeven mailadres waarin het opgegeven leveradres wordt weergegeven.

Volgens onze algemene voorwaarden bent u verantwoordelijk om de juiste gegevens in te vullen voor de levering van de bestelling en deze te controleren. Aangezien het leveradres onjuist is opgegeven, kunnen wij u helaas niet compenseren. Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij contact opgenomen met Selam Afrika en geven aan dat zij de bestelling bereid hebben. Om deze reden zijn zij niet bereid u tegemoet te komen. Het door u betaalde bedrag eigendom is van het restaurant, hierdoor mogen wij geen terugstorting uitvoeren zonder hun toestemming. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u dan graag verder. Voor nu wensen wij u een prettige avond.

Met vriendelijke groet,

Julia
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
  • Beoordeeld door Koopman op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

De bestelling is om 16:30 geplaatst voor levering om 18:15 bij Kees kroket. De levering is er om 18:45 nog niet. Normale telefoon nummer van Kees kroket is niet bereikbaar en na bellen 06 nr Kees kroket blijkt de bestelling niet geplaatst te zijn.
Verzoek van kk is om tb te bellen, maar waar is het nr van tb te vinden?????? Na lang zoeken nr gevonden op meteencontact.nl, hoe logisch.. meteenbellen dan maar, alleen wordt er opgehangen na een aantal min aan de telefoon te hebben gewacht.
Opnieuw bellen en dan wordt de tel bij tb opgenomen. Instructie is om bestelling te annuleren en mail te sturen met terugstorting kk. Ondertussen zien we groen van de honger en vallen onze plannen voor de avond in het water. We gaan het zelf wel halen, bedankt thuisbezorgd......
  • Beoordeeld door Rutdwin op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bestelling niet nagekomen bellen zet je in wachttijd voor meer dan 10 en geen eten ontvangen bel de restaurant en hun krijg ook geen contact met thuisbezorgd schaamte
  • Beoordeeld door Onur op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik word in de wacht gezet en na 2 min word de lijn verbroken. Heel slecht dit.
  • Beoordeeld door godding op 8-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

slechte service.
restaurant levert niet, ondanks dat betaling is gedaan.
thuisbezorgd.nl, reageert gewoon niet op diverse mailtjes.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)