Je hebt een vraag over een bestelling bij Thuisbezorgd.nl. Je wil iets weten over je betaling aan Thuisbezorgd.nl. Je hebt een vraag over het inloggen op je account.
Je hebt een vraag over een bezorging van Thuisbezorgd.nl.
De medewerkers van de klantenservice van Thuisbezorgd.nl zitten voor je klaar om jou, de Thuisbezorgklant, van dienst te zijn, al je vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Zij adviseren voor urgente vragen het betreffende restaurant te bellen. Voor niet dringende en algemene vragen kan je van maandag t/m woensdag van 10:00 tot 23:00 uur en van donderdag t/m zondag van 10:00 uur tot 24:00 uur bij hen terecht.
Wil je graag reviews over restaurants lezen? Bekijk de Twitterpagina van Thuisbezorgd.nl. De klantenservice zit ook voor je klaar van maandag t/m woensdag van 10:00 uur tot 23:00 uur en van donderdag t/m zondag van 10:00 tot 24:00 uur. Stuur gerust een DM of een tweet.
Neem contact op met Thuisbezorgd.nl via een contactformulier.
Via het contactformulier van Thuisbezorgd.nl kan je een bericht achterlaten voor de klantenservice. Laat je NAWgegevens, je em-amiladres en je bericht achter. Thuisbezorgd reageert zeer snel.
Is er iets niet goed gegaan? Ben je het bijvoorbeeld niet eens met de levering of heeft de bezorger je onaardig behandeld? Thuisbezorgd.nl streeft ernaar om de allerhoogste kwaliteit service te bieden. Wanneer je een klacht via hun klachtenformulier invult zal de klantenservice je klacht direct in behandeling nemen.
Schrijf je liever een brief aan Thuisbezorgd.nl? Je kan hiervoor onderstaand adres gebruiken:
Thuisbezorgd.nl
Brouwerijstraat 10
7523 XD Enschede
Van het vertrouwde leven te laten proeven Thuisbezorgd.nl - 2020
Rapportcijfer
Thuisbezorgd.nl Klantenservice:
1.4
1.4
Rapportcijfer is gebaseerd op
5 stem(men).
Beoordeel Thuisbezorgd.nl Klantenservice
Beoordelingen voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice
Beoordeeld door opgelicht op 23-02-2021
Rapportcijfer: 1
Eten besteld. Thuisbezorgd belt op, omdat mijn adres niet door is gekomen. Ik heb het doorgegeven en de bestelling zou bezorgd worden. Half uur later wordt ik gebeld dat ik buiten de straal van het leveren woon en dat er niet geleverd gaat worden, waarop ik mijn geld terug vraag. Thuisbezorgd zegt dat het restaurant het geld niet wil terug geven en dus geen eten en geen geld terug. Ik ben het daar niet mee eens. De volgende dag met de restaurant houdster gebeld en zij geeft aan dat zij wel akkoord is gegaan om het geld terug te storen. Niet lang daarna krijg ik een mailtje van thuisbezorgd waarin staat dat zij niet akkoord is gegaan.
Hier de mailwisselingen:
Het is erg beschamend hoe jullie met klanten omgaan. Ik ben nog gebeld door jullie dat het adres mistte, maar dat het geleverd zou worden. Later toen jullie niet wilden leveren, zou ik mijn geld terugkrijgen, als de restaurant houdster daarmee akkoord zou gaan. Ik heb haar zondag gesproken en zij gaf aan dat ik maandag het geld teruggestort zou krijgen. Vlak daarna ontvang ik onderstaand mailtje.
Ik ga andere stappen ondernemen.
Van:
Verzonden: zondag 21 februari 2021 19:15
Aan: Thuisbezorgd.nl
Onderwerp: Re: Klacht
Hi Julia,
Ik heb zeker niet het adres van het restaurant ingevoerd. Pas als er besteld is, wordt er een adres getoond in de mail met de bevestiging van de bestelling. Daar is het mis gegaan, maar dat is fout gegaan in uw systeem. Uw collega heeft mij gebeld en ik heb het juiste adres door gegeven, pas als de bezorger bij het restaurant komt, word ik gebeld dat het niet bezorgd kan worden.
Tevens heb ik de volgende dag contact gehad met het restaurant om dan maar zelf mijn eten te halen, maar zij gaf aan dat zij jullie al gesproken heeft en dat ik maandag mijn geld terugkrijg.
Dus er klopt weer niks van wat u schrijft en ik verwacht morgen dat het geld wordt terug gestort.
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 21 feb. 2021 om 19:04 heeft Thuisbezorgd.nl het volgende geschreven:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht omtrent uw bestelling bij Selam Afrika.
Wij betreuren het zeer dat uw bestelling nooit bij u geleverd is. U geeft aan dat u het adres niet kon controleren aangezien deze niet in de bijgestuurde mail zichtbaar is. Onderstaande bericht is een bevestiging van uw aanmelding op ons platform. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail op het door u opgegeven mailadres waarin het opgegeven leveradres wordt weergegeven.
Volgens onze algemene voorwaarden bent u verantwoordelijk om de juiste gegevens in te vullen voor de levering van de bestelling en deze te controleren. Aangezien het leveradres onjuist is opgegeven, kunnen wij u helaas niet compenseren. Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij contact opgenomen met Selam Afrika en geven aan dat zij de bestelling bereid hebben. Om deze reden zijn zij niet bereid u tegemoet te komen. Het door u betaalde bedrag eigendom is van het restaurant, hierdoor mogen wij geen terugstorting uitvoeren zonder hun toestemming. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u dan graag verder. Voor nu wensen wij u een prettige avond.
Met vriendelijke groet,
Julia
Beoordeeld door Koopman op 17-12-2020
Rapportcijfer: 3
De bestelling is om 16:30 geplaatst voor levering om 18:15 bij Kees kroket. De levering is er om 18:45 nog niet. Normale telefoon nummer van Kees kroket is niet bereikbaar en na bellen 06 nr Kees kroket blijkt de bestelling niet geplaatst te zijn.
Verzoek van kk is om tb te bellen, maar waar is het nr van tb te vinden?????? Na lang zoeken nr gevonden op meteencontact.nl, hoe logisch.. meteenbellen dan maar, alleen wordt er opgehangen na een aantal min aan de telefoon te hebben gewacht.
Opnieuw bellen en dan wordt de tel bij tb opgenomen. Instructie is om bestelling te annuleren en mail te sturen met terugstorting kk. Ondertussen zien we groen van de honger en vallen onze plannen voor de avond in het water. We gaan het zelf wel halen, bedankt thuisbezorgd......
Beoordeeld door Rutdwin op 17-12-2020
Rapportcijfer: 1
Bestelling niet nagekomen bellen zet je in wachttijd voor meer dan 10 en geen eten ontvangen bel de restaurant en hun krijg ook geen contact met thuisbezorgd schaamte
Beoordeeld door Onur op 1-12-2020
Rapportcijfer: 1
Ik word in de wacht gezet en na 2 min word de lijn verbroken. Heel slecht dit.
Beoordeeld door godding op 8-04-2020
Rapportcijfer: 1
slechte service.
restaurant levert niet, ondanks dat betaling is gedaan.
thuisbezorgd.nl, reageert gewoon niet op diverse mailtjes.
Beoordeel Thuisbezorgd.nl Klantenservice