Om contact op te nemen met een autobedrijf kan je dat doen door een email te sturen. Vergeet niet om je naam en telefoonnummer te vermelden, zodat een medewerker van de klantenservice contact met je op kan nemen in het geval dat deze meer informatie nodig heeft. Het is meestal te vinden op hun eigen website of door gemakkelijke te klikken op onderstaande groene link.
Als je contact wilt opnemen met een autobedrijf via Facebook, kun je onderstaande groene link aanklikken en een bericht sturen via de chatfunctie. De meeste bedrijven hebben een Facebook-pagina waar ze nieuws en aanbiedingen delen en waar klanten vragen kunnen stellen aan de klantenservice en feedback kunnen geven.
Volg dit bedrijf op Twitter voor de meest recente ontwikkelingen en nieuwste producten. Zo mis je niets in de autobranche! Klik om op onderstaande groene link om naar hun Twitter pagina te gaan.
Je hebt hier de mogelijkheid om je vraag via onderstaand formulier te stellen. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord van dit autobedrijf op het door jouw opgegeven e-mailadres. Vul het formulier zo volledig mogelijk in dan kunnen de medewerkers je het beste helpen.
Op het Instagram account vind je leuke foto’s van de nieuwste voertuigen die op de markt gaan komen. Wil je deze bekijken en er meer over leren? Volg hen dan op Instagram door op onderstaande groene link te klikken.
Rapportcijfer Scania Nederland BV Klantenservice: 1
Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.
Beoordeel Scania Nederland Klantenservice
Beoordelingen voor Scania Nederland Klantenservice
Beoordeeld door
G den Boer
op 25-01-2023
Rapportcijfer: 1
Heb diverse storingsmeldingen op mijn dashboard, Storing ophanging, storing EPS en was net bij Scania Venlo, maar ze zijn nog te bedonderd om er maar even naar te kijken. Geen tijd.
Service van nul komma nul. Uit te hoogte getrapt zooitje klojo’s
Nooit en dan ook nimmer nooit koop ik nog een Scania.
KUT bedrijf.
Beoordeel Scania Nederland Klantenservice