Rabo Bank Klantenservice

Rapportcijfer Rabo Bank klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (320)

Bellen met Rabo Bank

Waarom bellen met Rabo Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten en/of producten van de Rabo Bank.
  • Je hebt een vraag over internetbankieren.
  • Je pinpas is gestolen of verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice Rabo Bank

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 21:00
  • Dinsdag 08.00 - 21:00
  • Woensdag 08.00 - 21:00
  • Donderdag 08.00 - 21:00
  • Vrijdag 08.00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.

Controleer op storingen bij Rabo Bank.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • iDeal betalen.
  • Inloggen.
  • Inloggen Internetbankieren.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Creditcard.
  • Inloggen internetbankieren.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
  • Creditcard overzicht.
  • Inloggen portefeuille.
Controleer of er een storing is bij Rabo Bank

KvK gegevens Rabo Bank

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30046259
  • Vestigingsnummer (KvK): 000004623592
  • Statutaire naam: Coöperatieve Rabobank U.A. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Rabo Bank?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Rabo Bank.

Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.

Openingstijden Rabo bank chatten met een medewerker:

  • Maandag t/m Vrijdag 08:00-21:00
  • Zaterdag 09:00-17.30

 

Openingstijden Rabo bank chatten met virtuele assistent:

  • 24/7
Start een chat met Rabo Bank

Veelgestelde vragen Rabo Bank.

Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:

  •     Hoe kan ik klant worden?
  •     Wat is Rabobank International Direct Banking?
  •     Waar kan ik inloggen?
  •     Ik heb problemen met inloggen op Rabo Corporate Connect, wat moet ik doen?
  •     Wat is de status van mijn internationale betaling?
  •     Wat zijn de overboekingstarieven voor internationale betalingen?
  •     Waar kan ik een SWIFT- of IBAN -code vinden om een internationale betaling te verrichten?
  •     Hoe kan ik een jaarverslag of halfjaarverslag van de Rabobank verkrijgen?
  •     Wat is de statutaire naam van de Rabobank?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
  •     Publiceren groepseenheden hun eigen resultaten?
  •     Hoe kan ik mijn verloren of gestolen creditcard melden?
  •     Is Rabobank beursgenoteerd en wat is de beurscode?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank

Neem contact op met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met Rabo Bank via Twitter.

Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter.

Neem contact op met Rabo Bank via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk op de pagina van de Rabobank door op onderstaande link te klikken.

Klik hier voor contact met Rabo Bank via Pinterest.

Rabo Lease - Stroomversnelling voor ondernemers

Hoofdkantoor Rabo Bank. (adres)

Croeselaan 18 Utrecht 3521 CB Nederland
Rapportcijfer Rabo Bank Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 320 beoordelingen.

Beoordeel Rabo Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Rabo Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ben Dierink op 1-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Belabberd. Ellenlange bandjes en gezeur. En constant de drang om je door te verwijzen naar mail of chat.
Waardeloos dus.
  • Beoordeeld door eva op 7-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan niet mailen.
De ai begrijpt niks.
  • Beoordeeld door groeneweg op 4-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

waarom kan ik de bank niet mailen voor een vraag?
en waarom blijven de laatst ingevulde gegevens staan in het omschrijvingsvak als je iets wilt overboeken.
nu moet ik altijd backspacen voor ik een nieuwe omschrijving kan invullen.
  • Beoordeeld door Marius Lamers op 6-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg geen hulp van de rabobank in mijn contact met interpolis ( al onze verzekeringen lopen via rabobank bij interpolis).
  • Beoordeeld door R op 31-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bank niet bereikbaar. chatten hielp niet, bellen echt waardeloos. gebruik veel geld om te bellen. ben al 2 dagen bezig. ik probeer mijn betaalrekening op te zeggen, ik krijg alleen de meldingen om contact op te nemen met de bank.
  • Beoordeeld door George op 31-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het lijkt bijna onmogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen om een gestolen pas te blokkeren. De wachttijd is werkelijk ongekend.
  • Beoordeeld door Yvon Trigallez op 30-05-2023
  • Rapportcijfer: 3

Wat een slechte service naar jullie (zakelijke) klanten. Ik wil iemand spreken maar dat wordt praktisch onmogelijk gemaakt. Mede door die veel te lange triage bandjes en de foute antwoorden bij een chatbericht.
Mijn probleem is dat ik mijn zakelijke rekeningen niet kan zien in de app en ik nu geen geld kan overboeken.
  • Beoordeeld door Anja van Boekel op 11-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kan niet voor een vraag in contact komen met een medewerker. Alleen maar een computer stem die me constant verkeerd verstaat. Súper frustrerend
  • Beoordeeld door Adrie Klaassen op 9-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wachttijden bij de klantservice bij Rabobank en Interpolis zijn onbeschoft lang. Ik wil zaken over een overleden persoon maar zit meer dan een half uur in de wacht.
  • Beoordeeld door j.stelwagen op 29-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

geen contact mogelijk en de verbinding wordt automatisch beeindigd. Klantenservice!!!!???? Opnieuw aan de studie!!!
  • Beoordeeld door j.stelwagen op 29-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

geen persoonlijk contact meer mogelijk, alles wordt afgedaan via dataverkeer. Begrijpelijk vanuit efficiency overwegingen, maar dodelijk voor de service als bank!
  • Beoordeeld door Jan Zwaneveld op 28-04-2023
  • Rapportcijfer: 10

Ik werd uitstekend geholpen
  • Beoordeeld door T.Stuijvenberg op 20-04-2023
  • Rapportcijfer: 3

veel problemen over een geblokeerde betalingspas van mijn dementerende vrouw,ik werd werd betiteld als een fraudeur,na twee weken werd alles in orde gemaakt,door iemand die volledig begripsvol was.
  • Beoordeeld door Hodiamont op 18-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Rabo staat te ver af van de klant. Slechte bereikbaarheid. Persoonlijk contact via een loket is niet meer aan de orde. Bij bevoorbeeld de RegioBank is dat wel het geval.
  • Beoordeeld door Baar op 18-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Wil een nieuwe pas aanvragen voor mijn vriend voor de en/of rekening die we al bijna 30 jaar samen hebben.
Na 10 minuten in de wacht: niet mogelijk! Mijn vriend moet zelf bellen 'ter verificatie' en vanwege 'privacy wetgeving'. We wonen 30 jaar samen op hetzelfde adres! Hoezo privacywetgeving? Hoezo 'ter verificatie'? Wat willen ze verifiëren dan? Moet ik een foto van ons samen opsturen met legitimatie in de hand en de krant van vandaag erbij om te bewijzen dat wij het echt zijn (moesten we echt doen bij thuisbezorgd)
Telefoniste zuchtend 'ja, ik snap dat het vervelend is...'
Maar via de app zou ik het wèl kunnen aanvragen namens hem. Het hele probleem is dat we de app niet kunnen installeren (nieuwe tel) omdat er geen pas is.
Pffff... beleid is er om je klant te beschermen toch?
  • Beoordeeld door Johan Effng op 17-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het internetbankieren gaat te snel. Ben 88 jaar.
  • Beoordeeld door J.H.H. Janssen op 14-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ben 77 jaar, heb geprobeerd telefonisch en digitaal contact te krijgen met de Rabo Oss, maar e.e.a. is voor mij een kansloze missie.
Jullie contactmogelijkheden buiten bezoek aan het kantoor zijn voor klanten zoals ik het meest klantonvriendelijk wat mij de laatste jaren is overkomen.
IK wilde alleen maar een afspraak op uw kantoor voor een paar simpele zaken, maar dat levert zoveel gedoe zonder succes op, dat ik in staat ben om alles bij de Rabo op te zeggen.
  • Beoordeeld door T.Stuijvenberg op 12-04-2023
  • Rapportcijfer: 3

mijn ervaring: lang moeten wachten,veel problemen om iets geregeld te krijgen,ik ben 91 jaar,mijn vrouw is dement,er was duidelijk geen begrip voor,moest daarna 10 dagen wachten en toen was het nog niet geregeld,dus wachten maar en dat noemen zij service!
  • Beoordeeld door pauline nooitrust op 9-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

heel lange wachttijden en als je iemand aan de lijn hebt, word je niet geholpen. het gast over het deblokkeren van een rekening na overlijden. ook de nabestaandendesk help je niet. ik snap echt niet dat de rabo niets doet aan het verbeteren. het gemiddelde cijfer van deze review is 1.5! how low can you go? waardeloos, niet emphatisch, niet klantgericht
  • Beoordeeld door prak op 30-03-2023
  • Rapportcijfer: 3

niet bereikbaar ...
  • Beoordeeld door N.Edelenbosch op 22-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Goede Middag
Mijn nieuwe betaalpas is nu 2 weken onderweg, nu ik op Bali zit kan ik mijn pas niet op buiten Europa zetten. kan dus niet pinnen en geen geld opnemen voor eten. Dank u wel Rabo bank.
En dat terwijl mijn pas verloopt in mei

Met wat minder vriendelijke groet
N. Edelenbosch
  • Beoordeeld door ben geen klant op 8-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

ik bel over iets kost meer dan 10 min echt slecht vind ik dat, dus dan maar niet
  • Beoordeeld door A, Lippits op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Woonchtig i het buitenland:

onmogelijk contact met de rabobank op te nemen
Vroeger was er een nummer voor klanten vanuit het buitenland, schijbaar is de Rabobank ZO VERPAUPERT het kan er niet meer af, ze zijn gewoon niet in je geinteresseerd.
  • Beoordeeld door Maurice op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer telefonisch in contact te komen met de Rabobank, maar dat kost me meer dan 13 minuten voordat ik in contact kom met een medewerker.
Dit vind ik niet echt klantvriendelijk
  • Beoordeeld door Edwin Oude Vrielink op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het is GODVERDOMME van de zotte dat jullie niet bereikbaar zijn per email !!!!!

Wat een KUT bank.
  • Beoordeeld door Anna op 5-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Rabobank maakt onbegrijpelijke fout in adressering van financieel jaaroverzicht en is daarvoor niet adequaat bereikbaar. Vertrouwelijkheid financiële gegevens door Rabobank in gevaar gebracht.
  • Beoordeeld door Hendriks op 28-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal niet bereikbaar,
Al mijn beltegoed op,
Blijf maar in de wacht staan,
Echt niet normaal dat jullie op geen enkel telefoon nummer bereikbaar zijn,
  • Beoordeeld door Bianca Beentjes op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos , mijn humeur daalt met het uur dat ik contact probeer te krijgen of het beloofde terugbellen.
En maar betalen voor ALLES!!!!!!!!!!
Mijn pinapparaat huur ik bij jullie maar werk al heel weekend nu zonder.
En de mensen maar opdringen met pin te betalen. Zorg dat je je zaken voor elkaar heb, RABOBANK. EEN 1.6 ALS BEOORDELING, DAAR HEBBEN JULLIE HELEMAAL NIKS MEE, DAT MENSEN DAAR NOG VOOR WILLEN WERKEN.
ALS KLANTEN AL ZO BEHANDELD WORDEN. SCHAAMTELOOS.
  • Beoordeeld door Bianca Beentjes op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos , mijn humeur daalt met het uur dat ik contact probeer te krijgen of het beloofde terugbellen.
En maar betalen voor ALLES!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Karlien op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht,
1 uur en 15 min aan de telefoon gehangen zonder antwoord. Schandalig!
  • Beoordeeld door Wouter op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Contact met Rabobank gehad, duurt meer dan 10 minuten!!
Vragen over betaalpakket die per april 2023 ruim een euro per maand omhoog gaat.
Dit om onze service te verbeteren, ja hoor de service wordt alleen maar slechter en de winst van de Rabobank alleen maar hoger. Heb in ieder geval mijn spaarrekeningen al opgezegd, want de rente verhoging naar 0.5 procent is een lachertje, krijg nu 1.55% en rente wordt elk kwartaal bijgeschreven. Bij deze spaarrekening kun je ook gewoon kosteloos storten en opnemen. Als iedereen dit is zou doen, misschien gaan de hoge bazen is nadenken waarom ze geen bank meer zijn voor de gewone man. Ben nu aan het kijken om alles op te zeggen bij de Rabobank.
Mijn spaargeld brengt nu in ieder geval 10x meer op en kan ook goedkoper betaalrekening krijgen en beter contact bij een andere bank, Rabobank schaam je ????????
  • Beoordeeld door A.G. van Leeuwen op 9-02-2023
  • Rapportcijfer: 4

Inmiddels ben ik meer dan 50 jaar bij de Rabobank en haar voorlopers. Vroeger vroeg de Rabobank aan de klant: wat kan ik voor u doen? Nu vraagt de Rabobank: hoeveel kan ik aan u verdienen?
Wat zijn jullie doorgeschoten in het kapitalistische systeem. Jammer. Bij stukje en beetje komen jullie daar zelf ook achter.
Vandaag: vraag aan de Rabobank: ik heb voor een paar maanden een bankgarantie nodig i.v.m. aankoop van een ander huis.
Waarschijnlijk houd ik aan de transactie door de verkoop van ons huidige huis wel zoveel over dat ik bij de Rabobank geen hypotheek meer nodig heb.
Antwoord: nee, dat doen we niet. We geven alleen bankgaranties af als die gekoppeld is aan een hypotheek of een overbruggingshypotheek. U bent een uitzondering, maar jammer we kunnen u niet helpen.

Rabobank: dank je wel. Jullie kunnen hieraan waarschijnlijk te weinig verdienen. Zo wordt trouw dus beloond.
  • Beoordeeld door N. van der Wees op 9-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Helemaal KUT.

Niet bereikbaar, of bij "direct contact" wachttijd van 25 minuten.
  • Beoordeeld door G. ten Elsen op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Meerdere malen met de Rabobank gebeld en iedere keer bedraagt de wachttijd 3 tot 5 minuten maar na een kwartier nog steeds niemand die opneemt, dit is niet normaal, geef anders een terugbel verzoek, vlgs mij worden de reacties helemaal niet gelezen en anders begrijp ik niet dat hierop niet wordt gereageerd
  • Beoordeeld door Peter op 3-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

De Rabobank Hoorn is gewoon niet te bereiken. Ik probeer in contact te komen met de Rabobank. Eerst via de telefoon. Na 25 minuten nog steeds geen contact. Vervolgens ben ik persoonlijk naar de Rabobank Hoorn gegaan. Bij de drukke balie kreeg ik te horen dat ik niet direct kan worden geholpen. Er zal een telefonische afspraak met mij gemaakt worden. Ik zal zsm worden teruggebeld. Dat zou volgens de medewerkster supersnel gebeuren. Ik ben nog steeds niet teruggebeld. Waarom is het nu zo moeilijk om contact met de Rabobank te krijgen. Dit is gewoon slechte service. Ik wil gewoon een gesprek.
  • Beoordeeld door Anja Huijben op 3-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil het papieren afschrift van mijn spaarrekening opzeggen. Dit lukt niet via de website, Het is niet mogelijk om de verzendwijze aan te passen, kom tot Ga naar 'Afschrift ontvangen' en kan niet verder. Heb geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar de wachttijd is 15 minuten!!!!
  • Beoordeeld door Pieter van den Tillaart op 2-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

flut
  • Beoordeeld door H.Spaansen op 2-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geprobeerd om contact op te nemen en om iemand van vlees en bloed te spreken. Tegenwoordig blijkt dat nagenoeg onmogelijk. Wat heb ik aan ,druk op1 of druk op 2 en nog erger, al onze medewerkers zijn in gesprek (misschien koffietijd) een gesprek waar geen eind aan komt. Kortom bellen resulteert in een hogere rekening van KPN maar je krijgt geen contact.
Beste RABO mag ik misschien ook een mailadres.
Als mijn supermarkt te duur is ga ik winkelen, aan de overkant en om de hoek is ook een super dus ........ Ook maar eens winkelen in de bankwereld.
Misschien een bank waar iemand je met kennis te woord kan staan.
Henk.
  • Beoordeeld door H.Spaansen op 2-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geprobeerd om contact op te nemen en om iemand van vlees en bloed te spreken. Tegenwoordig blijkt dat nagenoeg onmogelijk. Wat heb ik aan ,druk op1 of druk op 2 en nog erger, al onze medewerkers zijn in gesprek (misschien koffietijd) een gesprek waar geen eind aan komt. Kortom bellen resulteert in een hogere rekening van KPN maar je krijgt geen contact.
Beste RABO mag ik misschien ook een mailadres. Bij voorbaat hartelijk dank.
Henk Spaansen.
  • Beoordeeld door Smits op 1-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slechte bereikbaarheid. De 5 tot 10 minuten aangekondigde wachttijd werd een half uur. Heb maar de telefoon neergelegd . Gaat over terugbetaling verzekeringspremie. We hebben eerder contact gehad en een bezoek aan een filiaal. Bedrag nog niet teruggestort. Wat een bar slechte service,!!! Zal er toe leiden mijn bankrekening op te zeggen.
Bel Rabo Bank
088 722 66 00