We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Dit telefoonnummer is voor algemene vragen. Betreft het een spoeddgeval of heeft je vraag betrekking op Interpolis kijk dan op deze pagina voor meer contact telefoonnummers van de Rabo Bank.
Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.
Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:
Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.
Openingstijden:
Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.
Openingstijden:
Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk op de pagina van de Rabobank door op onderstaande link te klikken.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 337 beoordelingen.
het is nu vrijdag 17.00 16-02 24 EN HET KANTOOR IS GESLOTEN TEWIJL ER AANGEGEVEN STAAT DAT JULLIE TOT 21.00 BEREIKBAAR ZIJN.
wat is dit voor een bank ????
er zijn altijd problemen met de Rabo bank: ik denk er over om naar een andere bank te gaan .
Het gesprek was helemaal niets, groet robert gerritsjans
klantenservice neemt NIET OP - onbereikbaar al gedurende enkele uren, waardeloos
a. klantenservice niet bereikbaar
b. bankpasrabo scanner meldt 'onjuiste kleurcode' -QR -CODE
c. kan dus niet bij onze rekening
Wat een mateloos vervelender bank. Ik zoek snel een fatsoenlijke bank. Ik wil de pinpas deblokkeren, zoek een nummer, is die vervallen.; vervolgens een 0900 nummer: kost 110 ct per minuut. Ik ben hier zeer bood over. de servic eis totaal weg: WAT EEN ROTBANK!!
Deze bank is slecht en wil macht uitoefenen op particulieren cliënten.
Aangezien ik weg wil maar geen medewerking krijgt.
Nooit geen Rabobank meer
klacht over bereikbaarheid rabo
Via chat geen antwoord op mijn vraag.
daarna telefonisch contakt op genomen 15 minuten aan d lijn gewacht is veel te lang
dit voor eenvoudig probleem over onterechte afschrijving van P.c Hulplijn op 21 12 2023 a10.09 euro.
ben zeer ontevreden over deze gang van zaken
Ik wil 2 rekeningen opheffen! Nou vergeet het maar! Wat een geklungel, geen medewerker aan de telefoon te krijgen!
Vroeger was het allemaal veel beter!
Contact leggen met een medewerker e-mail adres zoeken of wat dan ook ....het is zo onderhand waardeloos. Bha.
Totaal niet te bereiken voor vragen, niet via de chat, telefoon en een mail adres is nergens te vinden voor vragen.
Krijg geen duidelijk antwoord op specifieke vragen. Wat is de toegangscode, Waarom kan ik niet zonder random reader betalen?
Uw website rabobank particulieren is Blanco.
Chatten gaat niet. Bellen gaat niet.
Mijn schoonzus heeft u gebeld, maar ondanks dat het om het deblokkeren (uw fout) van mijn pas gaat, wilt u niet helpen. Alsof zij kan frauderen terwijl ik in Costa Rica woon.
Al bij al bent u volledig onbereikbaar.
Ik wacht het nog een past dagen af on the zien of u op mijn email reageerf. Maar verander daarna naar een bereikbare bank
Met vriendelijke groet,
Heidi
idioot systeem bij bellen
Verschrikkelijk die telefoon computer begrijpt niks en ik krijg nergens persoonlijk contact met jullie.
Echt heel klant onvriendelijk
Slechter kan een bedrijf niet functioneren.
App werkt niet, website werkt niet, niemand aan de lijn te krijgen.
Gewoon een halve dag geprobeerd maar niet gelukt.
Wat een frustratie.
ik wil mailen met de rabobank, maar ik krijg geen email adres. Ik kan alleen chatten of bellen. En dat wil ik niet. Ik wil mijn verhaal per mail kwijt en via de mail reactie ontvangen
Hallo ,ben (bijna) slachtoffer geweest van Phising Mail en ook gebeld door het Fraude team Rabo ,gelijk afgekapt .Maar door (gelukkig) blokkeren rekeningen geen geld afgehaald .Daarna in het "circus "terechtgekomen van lange wachttijden klantenservice. Mevrouw van fraude heeft mij prima geholpen om rek.te blokkeren en ook politie en fraudehelpdesk melding .Omdat er geen geld is opgenomen van m.n rek. doet Politie niets. Maar we zijn er nog niet .In totaal 3 uur bezig geweest ,ook na leveren nieuwe pasjes en code.s weer in de lange wachtrij .Had duidelijk gezegd particulier en na 25 min, iemand van Zakelijk???!!!. Toen weer opnieuw in rij voor particulier en ben heel uur kwijt geweest i.v.m wat erna komt .Zoals weer deblokkeren rek.enz enz. Toen zouden de rek..weer kunnen gebruiken kwam ik niet in internetbankieren en steeds tijdelijke storing pasje .Na 2 dgn .zo zat ,kreeg ik te horen geen vergunning heb te internet bankieren .Heb destijds dat aangegeven wel en nu boodschap van rabo ,dat ik eerst weer een toestemming moet geven om weer te mogen internetten .Belachelijk .Heb al 3 jaar gewoon kunnen internetten en een andere mevrouw heeft mij gezegd dat ik wel degelijk kan internetten. Alles werkt langs elkaar heen en de een zegt dit en de ander zegt weer dat... Was het zo strontbeu ben naar een Rabo kantoor geweest om van die vervelende tijdelijke storing pasjes af te komen .Kan totaal niet ,mag niet in mn.bankrek/gegevens en die mevrouw van Goes heeft gezorgd dat ik gelukkig weer op internet kan bankieren .En al die "verloren "uren en hoop dit zo NOOIT meer op deze manier nog eens mee te maken en hoe dat allemaal verlopen is ,verdient geen "schoonheidsprijs ".Heb nu bij een andere bank m.n "antennes"uitgestoken over te stappen naar een bank ,waar je nog wel service krijgt en deze "ellende "niet meer !!!!!!!!!!!!!!
Belabberd. Ellenlange bandjes en gezeur. En constant de drang om je door te verwijzen naar mail of chat.
Waardeloos dus.
Ik kan niet mailen.
De ai begrijpt niks.
waarom kan ik de bank niet mailen voor een vraag?
en waarom blijven de laatst ingevulde gegevens staan in het omschrijvingsvak als je iets wilt overboeken.
nu moet ik altijd backspacen voor ik een nieuwe omschrijving kan invullen.
Ik krijg geen hulp van de rabobank in mijn contact met interpolis ( al onze verzekeringen lopen via rabobank bij interpolis).
Bank niet bereikbaar. chatten hielp niet, bellen echt waardeloos. gebruik veel geld om te bellen. ben al 2 dagen bezig. ik probeer mijn betaalrekening op te zeggen, ik krijg alleen de meldingen om contact op te nemen met de bank.
Het lijkt bijna onmogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen om een gestolen pas te blokkeren. De wachttijd is werkelijk ongekend.
Wat een slechte service naar jullie (zakelijke) klanten. Ik wil iemand spreken maar dat wordt praktisch onmogelijk gemaakt. Mede door die veel te lange triage bandjes en de foute antwoorden bij een chatbericht.
Mijn probleem is dat ik mijn zakelijke rekeningen niet kan zien in de app en ik nu geen geld kan overboeken.
Kan niet voor een vraag in contact komen met een medewerker. Alleen maar een computer stem die me constant verkeerd verstaat. Súper frustrerend
Wachttijden bij de klantservice bij Rabobank en Interpolis zijn onbeschoft lang. Ik wil zaken over een overleden persoon maar zit meer dan een half uur in de wacht.
geen contact mogelijk en de verbinding wordt automatisch beeindigd. Klantenservice!!!!???? Opnieuw aan de studie!!!
geen persoonlijk contact meer mogelijk, alles wordt afgedaan via dataverkeer. Begrijpelijk vanuit efficiency overwegingen, maar dodelijk voor de service als bank!
Ik werd uitstekend geholpen
veel problemen over een geblokeerde betalingspas van mijn dementerende vrouw,ik werd werd betiteld als een fraudeur,na twee weken werd alles in orde gemaakt,door iemand die volledig begripsvol was.
Rabo staat te ver af van de klant. Slechte bereikbaarheid. Persoonlijk contact via een loket is niet meer aan de orde. Bij bevoorbeeld de RegioBank is dat wel het geval.
Wil een nieuwe pas aanvragen voor mijn vriend voor de en/of rekening die we al bijna 30 jaar samen hebben.
Na 10 minuten in de wacht: niet mogelijk! Mijn vriend moet zelf bellen 'ter verificatie' en vanwege 'privacy wetgeving'. We wonen 30 jaar samen op hetzelfde adres! Hoezo privacywetgeving? Hoezo 'ter verificatie'? Wat willen ze verifiëren dan? Moet ik een foto van ons samen opsturen met legitimatie in de hand en de krant van vandaag erbij om te bewijzen dat wij het echt zijn (moesten we echt doen bij thuisbezorgd)
Telefoniste zuchtend 'ja, ik snap dat het vervelend is...'
Maar via de app zou ik het wèl kunnen aanvragen namens hem. Het hele probleem is dat we de app niet kunnen installeren (nieuwe tel) omdat er geen pas is.
Pffff... beleid is er om je klant te beschermen toch?
Het internetbankieren gaat te snel. Ben 88 jaar.
Ben 77 jaar, heb geprobeerd telefonisch en digitaal contact te krijgen met de Rabo Oss, maar e.e.a. is voor mij een kansloze missie.
Jullie contactmogelijkheden buiten bezoek aan het kantoor zijn voor klanten zoals ik het meest klantonvriendelijk wat mij de laatste jaren is overkomen.
IK wilde alleen maar een afspraak op uw kantoor voor een paar simpele zaken, maar dat levert zoveel gedoe zonder succes op, dat ik in staat ben om alles bij de Rabo op te zeggen.
mijn ervaring: lang moeten wachten,veel problemen om iets geregeld te krijgen,ik ben 91 jaar,mijn vrouw is dement,er was duidelijk geen begrip voor,moest daarna 10 dagen wachten en toen was het nog niet geregeld,dus wachten maar en dat noemen zij service!
heel lange wachttijden en als je iemand aan de lijn hebt, word je niet geholpen. het gast over het deblokkeren van een rekening na overlijden. ook de nabestaandendesk help je niet. ik snap echt niet dat de rabo niets doet aan het verbeteren. het gemiddelde cijfer van deze review is 1.5! how low can you go? waardeloos, niet emphatisch, niet klantgericht
niet bereikbaar ...
Goede Middag
Mijn nieuwe betaalpas is nu 2 weken onderweg, nu ik op Bali zit kan ik mijn pas niet op buiten Europa zetten. kan dus niet pinnen en geen geld opnemen voor eten. Dank u wel Rabo bank.
En dat terwijl mijn pas verloopt in mei
Met wat minder vriendelijke groet
N. Edelenbosch
ik bel over iets kost meer dan 10 min echt slecht vind ik dat, dus dan maar niet
Woonchtig i het buitenland:
onmogelijk contact met de rabobank op te nemen
Vroeger was er een nummer voor klanten vanuit het buitenland, schijbaar is de Rabobank ZO VERPAUPERT het kan er niet meer af, ze zijn gewoon niet in je geinteresseerd.
Beoordeel Rabo Bank Klantenservice