Rabo Bank Klantenservice

Rapportcijfer Rabo Bank klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (228)

Bellen met Rabo Bank

Waarom bellen met Rabo Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten en/of producten van de Rabo Bank.
  • Je hebt een vraag over internetbankieren.
  • Je pinpas is gestolen of verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice Rabo Bank

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 21:00
  • Dinsdag 08.00 - 21:00
  • Woensdag 08.00 - 21:00
  • Donderdag 08.00 - 21:00
  • Vrijdag 08.00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Rabo Bank.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • iDeal betalen.
  • Inloggen.
  • Inloggen Internetbankieren.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Creditcard.
  • Inloggen internetbankieren.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
  • Creditcard overzicht.
  • Inloggen portefeuille.
Controleer of er een storing is bij Rabo Bank
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Rabo Bank

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30046259
  • Vestigingsnummer (KvK): 000004623592
  • Statutaire naam: Coöperatieve Rabobank U.A. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Rabo Bank?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Rabo Bank.

Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.

Openingstijden Rabo bank chatten met een medewerker:

  • Maandag t/m Vrijdag 08:00-21:00
  • Zaterdag 09:00-17.30

 

Openingstijden Rabo bank chatten met virtuele assistent:

  • 24/7
Start een chat met Rabo Bank Start een chat met Rabo Bank

Veelgestelde vragen Rabo Bank.

Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:

  •     Hoe kan ik klant worden?
  •     Wat is Rabobank International Direct Banking?
  •     Waar kan ik inloggen?
  •     Ik heb problemen met inloggen op Rabo Corporate Connect, wat moet ik doen?
  •     Wat is de status van mijn internationale betaling?
  •     Wat zijn de overboekingstarieven voor internationale betalingen?
  •     Waar kan ik een SWIFT- of IBAN -code vinden om een internationale betaling te verrichten?
  •     Hoe kan ik een jaarverslag of halfjaarverslag van de Rabobank verkrijgen?
  •     Wat is de statutaire naam van de Rabobank?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
  •     Publiceren groepseenheden hun eigen resultaten?
  •     Hoe kan ik mijn verloren of gestolen creditcard melden?
  •     Is Rabobank beursgenoteerd en wat is de beurscode?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank

Neem contact op met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met Rabo Bank via Twitter.

Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter.

Rabo Lease - Stroomversnelling voor ondernemers

Rapportcijfer Rabo Bank Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 228 beoordelingen.

Beoordeel Rabo Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Rabo Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door j. bezema op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

geen e-maiadres te vinden. telefonisch niet bereikbaar 5 tot 10 wordt meer als 12 minuten

ouders zonder pc kunnen NIET meer stemmen voor de RABO clubsupport t.b.v de sportclubs van de kleinkinderen schandalig RABO BANK
  • Beoordeeld door Karreman op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is nagenoeg onbereikbaar. Vandaar de slechte beoordeling.
  • Beoordeeld door Thijs op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 9

Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.
  • Beoordeeld door BV Holding Van Raalte BPV op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Van Rabobank een nieuwe betaalpas ontvangen. Het design is werkelijk om je te schamen en lijkt op speelgoed kaarten of kaarten van goedkope bedrijven/instellingen.
Er staat niets op de voorzijde en op de achterzijde staat in mini grijze digitale letters waar het werkelijk om gaat.
Hebben jullie geen design beleid meer.
Een betaalpas is een waarde kaart en geen kaart uit een spelletje.
  • Beoordeeld door Ria Hubbers op 31-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben nu 1.05 uur aan het wachten op 088-7226600. En nog steeds is iedereen in gesprek.
Volgens mij zit er gewoon niemand.
  • Beoordeeld door Lidie Kroon op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Doen wat je beloofd, dienstverlening dat wordt kennen ze niet meer bij de Rabobank
Als je een klant niet kan helpen, oké, misschien doorzetten aan collega ?
Niet zeggen ik laat u terugbellen, en vervolgens niets meer laten horen .
  • Beoordeeld door M den Holder op 29-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

3 zeer slecht. Probeer nu al n week met de Rabo in contact te komen. De chat is vreselijk. Snapt niets. Ik probeer een e-mail te achter halen lukt niet.
Ik woon in Africa en kan niet bellen
Alleen whatsapp of e mail. Heb al 3 weken een bank probleem en kan t zo niet oplossen
  • Beoordeeld door P.Hoekstra op 29-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben 80 + . moet betaalapp van oude telefoon op nieuwe zetten . Telefoonich helpdesk is een giganties probleem. 26 keer vragen ze naar je persoonlijke gegevens >Ben 62 jaar Rabo klant. Maar de service wordt met de dag erger Ben bijna van plan andere bank te nemen
  • Beoordeeld door Martin Kraai op 29-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb gisteren gebeld omdat ik een verificatiecode had ontvangen en ik geen idee had wat er mee te doen/zou het fraude kunnen zijn.
De vrouw had geen idee
De code is nu verlopen prut
  • Beoordeeld door Ruud op 28-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Er is geen mailadres om de klantenservice te bereiken...
  • Beoordeeld door Robbert op 24-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je praat eerst tegen een computer, die je ofwel niet verstaat of verkeerd verbindt. Uiteindelijk kom je bij een medewerker die nergens iets vanaf weet. Geen beslissingsbevoegdheid heeft. En je eigenlijk linea recta weer terugstuurt naar de website van Rabobank.

Het zijn gekke tijden. De banken bestaan bij gratie van klanten. Maar het blijft wel moeilijk om klant te blijven.
  • Beoordeeld door Erik Landesbergen op 19-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar, nummers die niet werken, werkelijk hopeloos.
3 tot 5 minuten wachttijd wordt gezegd, maar helaas gewoon niet waar.
  • Beoordeeld door Erik Landesbergen op 19-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar, nummers die niet werken, werkelijk hopeloos.
3 tot 5 minuten wachttijd wordt gezegd, maar helaas gewoon niet waar.
  • Beoordeeld door JPMJ Bosch op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeker 35 min. In de wacht gestaan , dit kan toch niet !!! Geen e-mail adres te vinden.
Chat is ook belabberd , robot die het niet begrijpt.
In plaats van privaat banking kun je er beter afstandelijk banking van maken..
Rabobank , doe iets aan bereikbaarheid en klantcontact!

Groeten JPMJ . B.
  • Beoordeeld door Wieno stitzinger op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos,van kastje naar de muur en weer kastje bah bah beter opdoeken die hele kutzooi
  • Beoordeeld door JPMJ Bosch op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht bereikbaar, en nummers die buiten werking zijn , wat een bedrijf !!!
  • Beoordeeld door Buma op 9-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar, of pas na lange wachttijd (≥ 1uur) chat met mensen die niets kunnen, weten, mogen. Telefoon idem. Geen terugbel service, geen mailadres, geen postadressen alle kantoren gesloten.
  • Beoordeeld door Lisette Kolk op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben op dit moment aan het bellen met de rabobank. (o88-7226600) De teller staat inmiddels op 14 minuten en ik hang nogsteeds in de wacht. Het kan toch niet zo zijn dat een mijoenenconcern zijn zaakjes ZO slecht op orde heeft dat het zo lang moet duren?
  • Beoordeeld door LM Vande Vusse op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 7

Vreselijk lange wachttijd. Ik geneerde mij dat ik aan de lijn bleef hangen, zo lang. Zoiets ben ik van de Rabo niet gewend.
Daartegen: Esther, die mij te woord stond, heeft gelijk bondig en daadkrachtig mijn probleem opgelost. Zij maakte het wachten alles waard. Dank je wel, Esther!
  • Beoordeeld door A.van der Gragt op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemiddag,
Gaan we even stoppen met de wappie achtige topvrouw die alleen maar ideeën
lanceert uit haar ivoren toren en de gewone klant van de Rabobank schoffeert.
Anders zie ik genoodzaakt met vele om mij heen mijn bankzaken ergens anders onder te brengen.
Gr. A.v.d.Gragt.
  • Beoordeeld door Helper op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 10

Deze site is frauduleus, De bank kun je vinden op rabobank punt nl. Het nummer wat hier staat is van deze site. Niet dit nummer bellen maar gewoon met de Rabobank zelf. Te vinden op rabobank punt nl

Reactie op de beoordeling van: Helper

Beste bezoeker,

Het nummer van de Rabo Bank staat ook op de pagina vermeld.

Gebruik alleen het betaalnummer als u anoniem wilt bellen of als u een audio opname van het gesprek wilt ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Paul Mulder | Meteencontact.nl
  • Beoordeeld door Ko Cornelis op 3-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Waarom wordt Barbera Baarsma altijd samen genoemd met de Rabobank. Zijn haar verderfelijke ideeën ook die van de Rabobank?? Zo niet maak dat dat heel duidelijk. Bij de coronacrisis wilde ze ons land al verdelen in jong en oud en nu weer tussen rijk en arm. Rabobank distantieer je daar openlijk van!!!
  • Beoordeeld door Eppo op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Rabobank wil CO2 budget voor ieder mens. Dit lijkt op een politiek standpunt met een dictatoriaal trekje.
Bank is er voor geldzaken, niet voor politieke zaken.
Of is men uitvoerder van de WEF?
  • Beoordeeld door P.j.nelisse op 1-08-2022
  • Rapportcijfer: 4

Heel moeilijk contact te krijgen
  • Beoordeeld door Heutjens op 27-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn praktisch onberikbaar!!!!
Ik heb eensms ontvangen, dat jullie een bedrag gaan afschrijven
KLOPT DIT??
  • Beoordeeld door H. van Norel op 27-07-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ik zou iets opsturen naar het e-mailadres voor particulieren, maar ik kan niets vinden
  • Beoordeeld door Janson op 26-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Veel te lange wachttijd wat klanten veel geld kost
  • Beoordeeld door Meems Broekema op 24-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vrijdag Gebeld met 088 nummer, na ongeveer een half uur in de wacht, doorverbonden met de nabestaandendesk, deze konden mij door drukte niet te woord staan, ik zou teruggebeld worden, jammer genoeg, is dit niet gelukt tot op heden.
Wel belkosten op mn rekening, ik vind dit een kwalijke zaak.
  • Beoordeeld door Willy op 21-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht, niet bereikbaar, tijden wachten voor een chatmedewerker en er dan alsnog uit gegooid worden. Geen enkele reactie op mijn vragen, waarvoor ik al vanaf begin maart bij de Rabo antwoord/actie probeer te krijgen. Is een ernstige zaak, de adresvermelding op de hypotheekgegevens computer staat op het adres van onze buurman, compleet ander huisnummer???????
Hoe lang gaat dit nog duren.
  • Beoordeeld door vermeulen op 20-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

gewoon droevig, ik kan gewoon niet betalen.

een mevrouw was heel aardig
zij zit ook met haar handen gebonden
  • Beoordeeld door Bineke op 20-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloos, na veel zoek werk een telefoon nummer gevonden, enorme doorkies programma en nog geen contact gehad. Telefoon nummer voelt niet vertrouwd
  • Beoordeeld door f. broos op 17-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen mailadres te vinden. Alleen chat robot.
Waardeloos
  • Beoordeeld door Reinier Voogd op 15-07-2022
  • Rapportcijfer: 9

Goed en grondig. Op één kleinigheid na. Als je de betaling gaat accorderen en je als laatste de via de reader ontvangen code moet invoeren, moet je handmatig naar de ruimte waarin die moet worden geplaatst. Dit in tegenstelling tot het begin van de betalingsprocedure, waar de cursor automatisch naar het vakje springt. Met als gevolg dat je code zit in te voeren die niet aankomt, domweg omdat je vergeten bent de cursor handmatig in dat vakje te plaatsen. Moet voor de automatiseerders een kleinigheid zijn! Groet Reinier Voogd.
  • Beoordeeld door Jannie de roos op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Afgelopen weken zo 9x gebeld steeds een wachttijd van ruim 30 min, als de tijd voor bij is nog steeds niemand gesproken, geen verbetering deze klanten service
Ben bezig met overstappen naar andere bank
  • Beoordeeld door Gh lensink op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht contact te krijgen.
  • Beoordeeld door M vd Braak op 9-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bereikbaarheid is erg slecht,
  • Beoordeeld door J.M. van de Mortel op 6-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht te bereiken of contact op te nemen of te mailen.
  • Beoordeeld door Danique op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact te krijgen met deze klantenservice.
  • Beoordeeld door J.Verwijlen op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onvoorstelbaar slecht als je Rabo belt. Je komt er niet doorheen met een simpele vraag.
Onzin machines zijn dat.

En als klant moet je het dan maar weer uitzoeken.

I
  • Beoordeeld door Monique Bakker/Verbij op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

17 min in the hold, niemand gesproken ,via chat ook bar slecht , op de website staat 1, 10 pm . En de chat dame zeg dat t gratis is waar je ook zoekt op internet je kan niks vinden hierover ,alleen dat je moet betalen voor de kosten, schandalige service , als dit zo blijf ga ik een andere bank kiezen na 44 jaar .
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)