Rabo Bank Klantenservice

Rapportcijfer Rabo Bank klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (43)

Bellen met Rabo Bank

Waarom bellen met Rabo Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten en/of producten van de Rabo Bank.
  • Je hebt een vraag over internetbankieren.
  • Je pinpas is gestolen of verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 21:00
  • Dinsdag 08.00 - 21:00
  • Woensdag 08.00 - 21:00
  • Donderdag 08.00 - 21:00
  • Vrijdag 08.00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

Controleer op storingen bij Rabo Bank.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • iDeal betalen.
  • Inloggen.
  • Inloggen Internetbankieren.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Creditcard.
  • Inloggen internetbankieren.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
  • Creditcard overzicht.
  • Inloggen portefeuille.
Controleer of er een storing is bij Rabo Bank

Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Rabo Bank?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Rabo Bank via een contactformulier.

Is je vraag aan de Rabo Bank niet urgent? Gebruik dan het contactformulier van de Rabo Bank.

Ga naar het contactformulier op de website van Rabo Bank Ga naar het contactformulier op de website van Rabo Bank

Neem contact op met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Rabo Bank.

Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:

  •     Hoe kan ik klant worden?
  •     Wat is Rabobank International Direct Banking?
  •     Waar kan ik inloggen?
  •     Ik heb problemen met inloggen op Rabo Corporate Connect, wat moet ik doen?
  •     Wat is de status van mijn internationale betaling?
  •     Wat zijn de overboekingstarieven voor internationale betalingen?
  •     Waar kan ik een SWIFT- of IBAN -code vinden om een internationale betaling te verrichten?
  •     Hoe kan ik een jaarverslag of halfjaarverslag van de Rabobank verkrijgen?
  •     Wat is de statutaire naam van de Rabobank?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
  •     Publiceren groepseenheden hun eigen resultaten?
  •     Hoe kan ik mijn verloren of gestolen creditcard melden?
  •     Is Rabobank beursgenoteerd en wat is de beurscode?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank

Neem contact op met Rabo Bank via Twitter.

Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter.
Rapportcijfer Rabo Bank Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 43 beoordelingen.

Beoordeel Rabo Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Rabo Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Pouwer op 26-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al 3 dagen de rabobank te bereiken voor een heel belangrijk gesprek. Ik krijg op geen enkele manier contact.
Ook niet na het indienen van een klacht. Deze bank is heel erg "cooperatief". Ook heel groen en duurzaam.
Je ergert je namelijk geel en groen. En ze hebben heel "duurzaam" contact. Normaal zal ik dit soort berichten nooit plaatsen.
Maar dit is echt heel erg.
  • Beoordeeld door Pieter Verhoeven op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De telefonische klantenservice is zwaar onder de maat. Alleen vandaag al heb ik 4 x geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Meerdere keren lang in de wacht gestaan. Afgehaakt omdat het heel lang duurde. Nu probeer ik het maar fysiek bij een kantoor. Maar waar mag ik nog naar binnen?
Ben overigens een andere Verhoeven dan de eerder reageerde.
  • Beoordeeld door Renee Abbink op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Storing in de app, overboeking gedaan op 3 verschillende manieren en nu is het van de raborekening af maar nog nergens terug te vinden. Erg verontrustend
  • Beoordeeld door Harm Klaas Dost op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik zoek al een uur tevergeefs een mailadres van de RABO en bij alle online opties kom ik in een soort loop terecht. Telefoneren kan ook niet, want ik zit in het buitenland zonder telefoon. In heb slechts een internet verbinding.
  • Beoordeeld door Marc Bijsterbosch op 24-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na ruim 15 min nog geen contact. Zeer slecht
  • Beoordeeld door Verhoeven op 22-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nul ,komma nul slecht om in contact te komen ook is de cooperatieve achtergrond ver te zoeken. Wij voelen ons zwaar in de steek gelaten telefoon rek. Schiet de
hoogte hoogte inh
  • Beoordeeld door Inge Schulte op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Nu 18 minuten in de wacht, nog niemand gesproken
  • Beoordeeld door H. Berends op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 9

Klantvriendelijk
Deskundigheid
Behulpzaam
  • Beoordeeld door H, Lips op 12-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service: 18 minuten in de wacht gehangen op 088 722 66 00 zonder te horen hoeveel wachtenden nog voor mij waren. Gesprek zelf gestopt. Gezocht naar een e-mailadres. Niet gevonden. Gebeld met 0906 688 6886 na 3 minuten doorverbonden met een ander nummer. Daar weer opnieuw de robotstem met de bekende riedel. Dus Rabobank absoluut onbereikbaar!!! Service? no way. Geen sprake van service dus.
  • Beoordeeld door Hetty Dix op 11-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waarom staat op uw site dat u tot 21.00uur telefonisch te bereiken bent??? Ik belde om 19.05uur en kreeg te horen, dat u enkel voor spoedgevallen te bereiken bent. Schande!
  • Beoordeeld door Wim Kool op 10-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bank is voor een normale klant simpelweg niet bereikbaar. Als dit het nieuwe normaal moet zijn is het voor mij zaak om snel een andere bank te zoeken. Zelfs chatten of een klacht indienen is een beproeving en kost al gauw een half uur. Rabobank, pas dit heel snel aan want je zit op een volledig verkeerd spoor!!
En die vreselijke captcha op het eind geeft me een extra blijk van desinteresse in mij als klant. Vreselijk!
  • Beoordeeld door Gerda de Jong op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De reden van mijn zeer lage beoordeling is de slechte bereikbaarheid van de RABO bank. Even een vraag via de chat..................heeft geen zin, de wachttijd is te lang, even bellen................heeft geen zin als je vanuit het buitenland belt, duurt ook veel te lang. Ik maak geen gebruik van Twittere en/of Facebook, dus andere mogelijkheden zijn er niet. Sorry ik heb sinds mensenheugenis als bank de rabobank en begin steeds vaker het idee te krijgen, dat ik beter een andere bank kan zoeken. Ik ben een zeer vaste klant en vind het niet kunnen dat ik zo lang moet wachten.
  • Beoordeeld door m.ten horn op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht bereikbaar
  • Beoordeeld door Hans op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bereikbaarheid is waardeloos. Via chat eindeloos in de wacht. Via telefoonnummer na eindeloos doorkiezen mededeling dat er geen medewerkers beschikbaar zijn.
  • Beoordeeld door Anton op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Hele slechte bereikbaarheid.
Moet zelf doorvragen om tot antwoordt te komen.
Dan wordt je ook benoemd als een "doorzetter"
Fysiek op een kantoor; wordt je gewoon doorverwezen naar "internet".
De (on)kosten worden steeds meer
  • Beoordeeld door Kuipers op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ben zakelijke klant. Ze zijn slecht bereikbaar en kunnen dan niet helpen.
Ik kan een jaaroverzicht niet uitdraaien en heb tot nu toe 3 x gebeld om eea te verkrijgen.
Verder zou ik 2 x teruggebeld worden voor een ander probleem.
Is nooit gebeurt.
  • Beoordeeld door Peter koks op 21-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Superslechte bereikbaarheid
Lange wachttijden
Incompetente mensen call centre
  • Beoordeeld door Y. Bakker op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik kan de hele dag niet inloggen met de online key pas. en kan mijn werkzaamheden niet uitvoeren. Rabo telefonisch niet bereikbaar. Wachttijd van half uur. Dan staat er op internet: neem contact op. bereikbaar tot 21.00 uur. Als je dit nummer belt is het alleen voor noodgevallen. Ik vind de bereikbaarheid van de Rabobank super slecht. Dit is heel erg klant onvriendelijk.
  • Beoordeeld door Michel.Leibbrand op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Welke service??????
  • Beoordeeld door Michel.Leibbrand op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Goedemorgen, 
Sinds enige tijd is ook jullie pinautomaat buiten gebruik. 
Volgens mij kan ik niemand besmetten via een pinautomaat.
Daar alle bankautomaten weg zijn in zevenbergen, de ING,  de AMRO en de RABO bank hebben geen automaten meer waar je iets kunt pinnen. 
Alleen de Jumbo en de Albert Hein  hebben nog een automaat staan, waar je maximaal 200 euro kunt pinnen,  daarbij komt nog dat de pinmachine van de AH, zeker 2 keer per week storing heeft, wordt het mij vrijwel onmogelijk gemaakt geld op te nemen.
Komen er nog pinautomaten terug, of ligt het on de lijn van de Corona maatregelen om ons het leven ook op deze manier zo moeilijk mogelijk te maken. 
Groet

Michel.Leibbrand 
  • Beoordeeld door Nathalie op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Van familie op familie klant. Vraagje over verzekering. Na 18u niet bereikbaar. Volgende dag, na irritant keuzemenu eerst 10min Interpolis, kom er niet door. Dan Rabo met keuzemenu en daarna inspreken vraag die computer niet begrijpt ook weer wachtlijst. Voor een simpel vraagje??? Ergenis. Ik wil gewoon even snel persoonlijk iemand spreken of ergens kunnen binnen lopen. Geen keuzemenu, contactformulier, twitter etc etc. PERSOONLIJKE KLANTENSERVICE ouderwetsch zoals vroeger. Mensen vervangen voor computers in deze niet handig.
  • Beoordeeld door Rabobank op 16-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht te bereiken 6 x gebeld eindelijk contact terug bel afspraak met spoed ben 10 dagen verder en nog steeds niet gebeld door adviseurs bij elkaar al 1,5 uur in de wacht gestaan dit voor een lening, alle kantoren dicht hele bollenstreek. Onbegrijpelijk dat voor een bank.
  • Beoordeeld door Fam Vermeer op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig om 100 ct per m te rekenen
Nog schandaliger om alle bankkantoren te sluiten en automaten om geld te storten te verwijderen
Wat een klote bedrijf zijn jullie
  • Beoordeeld door Rijk Burgers op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Recente storingen, 30/07/21, 01/08/21, 04/08/21 en nu 04/09/21 op deze laatste datum duurt de storing al meer dan 2 uur.
De klantendienst is druk bezet de wachttijden kunnen oplopen tot 15 minuten, dat was de melding om 11.05u
  • Beoordeeld door Jacqueline Bekker op 18-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Als niet Rabobank klant is het onmogelijk een vraag te stellen of iemand te bereiken. Erg irritant. Ik werk bij een gemeente waar regelmatig gevonden bankpassen of gevonden creditcards worden afgegeven. Omdat de rabobank nagenoeg onbereikbaar is voor niet-klanten kan geen overleg plaatsvinden over wat te doen met deze kaarten die vaak nog lang geldig zijn overigens. Erg jammer!
  • Beoordeeld door PJ Tholenaar op 7-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb contact gehad met de rabobank over mijn creditcard die niet werkt terwijl ik in het buitenland zit. Ik zou dezelfde dag teruggebeld worden omdat het probleem blijkbaar niet direct op te lossen was maar dat is niet gebeurd. Kortom: morgen is het zondag en kan ik de card nog steeds niet gebruiken want dan is de rabobank niet bereikbaar. Bedankt!
  • Beoordeeld door H.h.krispijn op 6-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Veel te duur en veel te lange wachttijden.
Schandalig dat je als klant zo afgescheept wordt ,maar dat geld wel voor meerdere dingen!
  • Beoordeeld door P van Haren op 26-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar. Belachelijk lange wachttijden aan de telefoon.
  • Beoordeeld door leunissen op 26-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

Bij de aanvraag van een nieuwe betaalpas is spam opgedoken. In het bericht was aangegeven dat ik een nieuwe betaalpas kon verkrijgen bij ABN-AMRO!!!. Op zaterdag 24 juli heb ik dit telefonisch gemeld via uw 088 nummer vanaf 17.53 uur. 18 minuten later!!!!!!! kreeg ik contact met de Rabobank. Dit 088 nummer werkt niet!!!!. Regelmatig krijg ik de melding-de wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent. Wat zijn dan deze wachttijden? Gelukkig ben ik niet de enige met deze slechte ervaring. Gênant vind ik dat u voor meteen contact een 0906 adviseert dat 90c/min vraagt. Volgens mij is dit een bevestiging dat het o88 nummer niet goed functioneert of probeert u het aantal contacten met klanten te reduceren. Met de invoering van dit 088nummer probeert U efficiënter te zijn maar voor de klanten is dit nummer een fiasco
  • Beoordeeld door N.P. van den Berg op 23-07-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ik moest een kleine Luxemburgse verkeersboete betalen. Dit lukte zowel via de RaboApp als via mijn creditcard op de vermelde Luxemburgse politiewebsite niet. Daarop belde ik de Klantenservice van de Rabobank. Een bandje meldde dat de wachttijd lang was.
Na plm. 18 minuten had ik eindelijk een medewerker a/d lijn. Die heeft zijn best gedaan om mij goed te helpen maar moest toch een andere afd. inschakelen die mij verder kon helpen. Hij zou mij - na een toelichting door hem aan die afd. - doorverbinden met die afd.
Na 2 à 3 minuten wachten werd de verbinding verbroken zonder dat er contact met die afd. was geweest...
Totaal 26 min. gewacht en betaald voor niets... grrrr !! Dat is zo'n frustrerend en machteloos gevoel.
Toen ik het 088-nr. van de Rabo terugbelde dat in mijn scherm stond, kreeg ik een bandje dat dit een eenmalig nr. was en dat ik alleen het alg. 088-nr. van de Klantenservice kon bellen (en weer in de lange wachtrij aansluiten dus...., Rabo bedankt!)
  • Beoordeeld door Theo Noorlander op 25-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan uit Spanje niet bellen met +31-88…..omdat provider Lebara deze service niet ondersteunt; er is geen e-mailadres van de Rabo; uw medewerker / financieel adviseur dhr Mathieu Meulenberg beantwoordt weken mijn mail aan hem niet.
  • Beoordeeld door HJ Vijverberg op 24-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al 2 dagen contact te leggen met de Rabobank.
Als ik bel worden me allemaal vragen gesteld die niet van toepassing zijn voor mijn vraag en is er een kwartier wachttijd.
Een mailadres is onvindbaar. Achter de chat zit een virtuele robot.
Zelfs als ik het betaalde nummer van 90 cent per minuut bel krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is.
Dat betekent dat de Rabobank onbereikbaar is voor persoonlijk contact.
Die 2 keer in een jaar dat ik naar de Rabobank bel, wil ik gewoon iemand aan de telefoon.
Waar is de clientvriendelijkheid gebleven?
  • Beoordeeld door Johan Daanje op 20-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb vraag over mijn rekeningnummer, dit is een beheerrekening (weet niet precies wat het betekend), ik heb hier geen pas voor.
Ik wil online inzicht op die rekening om bv over te schrijven naar een andere rekening, ik wil graag weten of dit kan maar heb geen pasnummer, hoe moet ik nu contact met jullie leggen?
  • Beoordeeld door van den Oever op 9-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Helaas, maar de service van de Rabobank is lelijk achteruit gegaan.
Kon men vroeger nog een vraag stellen aan de balie, inmiddels is alles gesloten, en moet men telefonisch (als dat al gaat, enorme wachttijden onder het mom van conrona service wat ik gewoon niet geloof) of via facebook of twitter om hulp vragen. Hier is toch niets persoonlijks aan van een bank, die vroeger (ik ben ruim 50 jaar klant) gold als de bank voor het volk.
Waar ik nu benieuwd naar ben, is of deze klachten ook wel gelezen worden, of dat dit gewoon een zoet houdertje is, en of ik reactie krijg.
  • Beoordeeld door m dekkers op 8-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik bel het nummer wat 90 cent kost en dan verbinden ze me meteen door met het noodnummer waar ik savonds niet terecht kan met mijn vraag.
  • Beoordeeld door Bekend bij de redactie op 4-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb meerdere overboekingsproblemen die ik met tekst en bijlages naar mijn bank wil emailen om e.e.a. te verduidelijken. Wat blijkt nergens een email adres te bekennen. Het is onacceptabel dat email correspondentie met mijn bank niet mogelijk is en onacceptabel dat de bank ook nergens op het internet vermeld dat email contact niet mogelijk is. Zeer slechte service RABO en hoogst irritant! Misschien wat minder bonussen uitkeren aan het hogere management en die besparing investeren in het re-activeren en beveiligen van email verkeer met Uw klanten. Ik dank U zeer.
  • Beoordeeld door Jan Lakenman op 24-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn A-SOCIAAL dat mensen die per e-mail de rabobank willen contacteren die gelegenheid niet bieden. Alles moet gvd tegenwoordig via Twitter, Facebook e.a. troep. Dit is DISCRIMINATIE en ga dit melden bij de AFM, De Nederlandse Bank en het erantwoordelijk ministerie. Ronduit minderwaardig en schandalig!!!!!!!
  • Beoordeeld door Nancy s op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service!!!@
  • Beoordeeld door Ted Telleman op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Rabobank is niet bereikbaar via hun telef.oonnummer.
Ik belde de vestiging Alkmaar en na 10 minuten wachten, werd de verbinding verbroken.
Dit is niet de eerste keer dat na lang wachten de verbinding wordt verbroken.

Ik woon in Castricum, en daar is sinds vorig jaar het filiaal van de Rabobank gesloten.
  • Beoordeeld door Michel op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar zijn van klantenservice
Bel Rabo Bank
088 722 66 00
(Gebruikelijke belkosten)