We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Dit telefoonnummer is voor algemene vragen. Betreft het een spoeddgeval of heeft je vraag betrekking op Interpolis kijk dan op deze pagina voor meer contact telefoonnummers van de Rabo Bank.
Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.
Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:
Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.
Openingstijden:
Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.
Openingstijden:
Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk op de pagina van de Rabobank door op onderstaande link te klikken.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 320 beoordelingen.
Belabberd. Ellenlange bandjes en gezeur. En constant de drang om je door te verwijzen naar mail of chat.
Waardeloos dus.
Ik kan niet mailen.
De ai begrijpt niks.
waarom kan ik de bank niet mailen voor een vraag?
en waarom blijven de laatst ingevulde gegevens staan in het omschrijvingsvak als je iets wilt overboeken.
nu moet ik altijd backspacen voor ik een nieuwe omschrijving kan invullen.
Ik krijg geen hulp van de rabobank in mijn contact met interpolis ( al onze verzekeringen lopen via rabobank bij interpolis).
Bank niet bereikbaar. chatten hielp niet, bellen echt waardeloos. gebruik veel geld om te bellen. ben al 2 dagen bezig. ik probeer mijn betaalrekening op te zeggen, ik krijg alleen de meldingen om contact op te nemen met de bank.
Het lijkt bijna onmogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen om een gestolen pas te blokkeren. De wachttijd is werkelijk ongekend.
Wat een slechte service naar jullie (zakelijke) klanten. Ik wil iemand spreken maar dat wordt praktisch onmogelijk gemaakt. Mede door die veel te lange triage bandjes en de foute antwoorden bij een chatbericht.
Mijn probleem is dat ik mijn zakelijke rekeningen niet kan zien in de app en ik nu geen geld kan overboeken.
Kan niet voor een vraag in contact komen met een medewerker. Alleen maar een computer stem die me constant verkeerd verstaat. Súper frustrerend
Wachttijden bij de klantservice bij Rabobank en Interpolis zijn onbeschoft lang. Ik wil zaken over een overleden persoon maar zit meer dan een half uur in de wacht.
geen contact mogelijk en de verbinding wordt automatisch beeindigd. Klantenservice!!!!???? Opnieuw aan de studie!!!
geen persoonlijk contact meer mogelijk, alles wordt afgedaan via dataverkeer. Begrijpelijk vanuit efficiency overwegingen, maar dodelijk voor de service als bank!
Ik werd uitstekend geholpen
veel problemen over een geblokeerde betalingspas van mijn dementerende vrouw,ik werd werd betiteld als een fraudeur,na twee weken werd alles in orde gemaakt,door iemand die volledig begripsvol was.
Rabo staat te ver af van de klant. Slechte bereikbaarheid. Persoonlijk contact via een loket is niet meer aan de orde. Bij bevoorbeeld de RegioBank is dat wel het geval.
Wil een nieuwe pas aanvragen voor mijn vriend voor de en/of rekening die we al bijna 30 jaar samen hebben.
Na 10 minuten in de wacht: niet mogelijk! Mijn vriend moet zelf bellen 'ter verificatie' en vanwege 'privacy wetgeving'. We wonen 30 jaar samen op hetzelfde adres! Hoezo privacywetgeving? Hoezo 'ter verificatie'? Wat willen ze verifiëren dan? Moet ik een foto van ons samen opsturen met legitimatie in de hand en de krant van vandaag erbij om te bewijzen dat wij het echt zijn (moesten we echt doen bij thuisbezorgd)
Telefoniste zuchtend 'ja, ik snap dat het vervelend is...'
Maar via de app zou ik het wèl kunnen aanvragen namens hem. Het hele probleem is dat we de app niet kunnen installeren (nieuwe tel) omdat er geen pas is.
Pffff... beleid is er om je klant te beschermen toch?
Het internetbankieren gaat te snel. Ben 88 jaar.
Ben 77 jaar, heb geprobeerd telefonisch en digitaal contact te krijgen met de Rabo Oss, maar e.e.a. is voor mij een kansloze missie.
Jullie contactmogelijkheden buiten bezoek aan het kantoor zijn voor klanten zoals ik het meest klantonvriendelijk wat mij de laatste jaren is overkomen.
IK wilde alleen maar een afspraak op uw kantoor voor een paar simpele zaken, maar dat levert zoveel gedoe zonder succes op, dat ik in staat ben om alles bij de Rabo op te zeggen.
mijn ervaring: lang moeten wachten,veel problemen om iets geregeld te krijgen,ik ben 91 jaar,mijn vrouw is dement,er was duidelijk geen begrip voor,moest daarna 10 dagen wachten en toen was het nog niet geregeld,dus wachten maar en dat noemen zij service!
heel lange wachttijden en als je iemand aan de lijn hebt, word je niet geholpen. het gast over het deblokkeren van een rekening na overlijden. ook de nabestaandendesk help je niet. ik snap echt niet dat de rabo niets doet aan het verbeteren. het gemiddelde cijfer van deze review is 1.5! how low can you go? waardeloos, niet emphatisch, niet klantgericht
niet bereikbaar ...
Goede Middag
Mijn nieuwe betaalpas is nu 2 weken onderweg, nu ik op Bali zit kan ik mijn pas niet op buiten Europa zetten. kan dus niet pinnen en geen geld opnemen voor eten. Dank u wel Rabo bank.
En dat terwijl mijn pas verloopt in mei
Met wat minder vriendelijke groet
N. Edelenbosch
ik bel over iets kost meer dan 10 min echt slecht vind ik dat, dus dan maar niet
Woonchtig i het buitenland:
onmogelijk contact met de rabobank op te nemen
Vroeger was er een nummer voor klanten vanuit het buitenland, schijbaar is de Rabobank ZO VERPAUPERT het kan er niet meer af, ze zijn gewoon niet in je geinteresseerd.
Ik probeer telefonisch in contact te komen met de Rabobank, maar dat kost me meer dan 13 minuten voordat ik in contact kom met een medewerker.
Dit vind ik niet echt klantvriendelijk
Het is GODVERDOMME van de zotte dat jullie niet bereikbaar zijn per email !!!!!
Wat een KUT bank.
Rabobank maakt onbegrijpelijke fout in adressering van financieel jaaroverzicht en is daarvoor niet adequaat bereikbaar. Vertrouwelijkheid financiële gegevens door Rabobank in gevaar gebracht.
Totaal niet bereikbaar,
Al mijn beltegoed op,
Blijf maar in de wacht staan,
Echt niet normaal dat jullie op geen enkel telefoon nummer bereikbaar zijn,
Waardeloos , mijn humeur daalt met het uur dat ik contact probeer te krijgen of het beloofde terugbellen.
En maar betalen voor ALLES!!!!!!!!!!
Mijn pinapparaat huur ik bij jullie maar werk al heel weekend nu zonder.
En de mensen maar opdringen met pin te betalen. Zorg dat je je zaken voor elkaar heb, RABOBANK. EEN 1.6 ALS BEOORDELING, DAAR HEBBEN JULLIE HELEMAAL NIKS MEE, DAT MENSEN DAAR NOG VOOR WILLEN WERKEN.
ALS KLANTEN AL ZO BEHANDELD WORDEN. SCHAAMTELOOS.
Waardeloos , mijn humeur daalt met het uur dat ik contact probeer te krijgen of het beloofde terugbellen.
En maar betalen voor ALLES!!!!!!!!!!
Zeer slecht,
1 uur en 15 min aan de telefoon gehangen zonder antwoord. Schandalig!
Contact met Rabobank gehad, duurt meer dan 10 minuten!!
Vragen over betaalpakket die per april 2023 ruim een euro per maand omhoog gaat.
Dit om onze service te verbeteren, ja hoor de service wordt alleen maar slechter en de winst van de Rabobank alleen maar hoger. Heb in ieder geval mijn spaarrekeningen al opgezegd, want de rente verhoging naar 0.5 procent is een lachertje, krijg nu 1.55% en rente wordt elk kwartaal bijgeschreven. Bij deze spaarrekening kun je ook gewoon kosteloos storten en opnemen. Als iedereen dit is zou doen, misschien gaan de hoge bazen is nadenken waarom ze geen bank meer zijn voor de gewone man. Ben nu aan het kijken om alles op te zeggen bij de Rabobank.
Mijn spaargeld brengt nu in ieder geval 10x meer op en kan ook goedkoper betaalrekening krijgen en beter contact bij een andere bank, Rabobank schaam je ????????
Inmiddels ben ik meer dan 50 jaar bij de Rabobank en haar voorlopers. Vroeger vroeg de Rabobank aan de klant: wat kan ik voor u doen? Nu vraagt de Rabobank: hoeveel kan ik aan u verdienen?
Wat zijn jullie doorgeschoten in het kapitalistische systeem. Jammer. Bij stukje en beetje komen jullie daar zelf ook achter.
Vandaag: vraag aan de Rabobank: ik heb voor een paar maanden een bankgarantie nodig i.v.m. aankoop van een ander huis.
Waarschijnlijk houd ik aan de transactie door de verkoop van ons huidige huis wel zoveel over dat ik bij de Rabobank geen hypotheek meer nodig heb.
Antwoord: nee, dat doen we niet. We geven alleen bankgaranties af als die gekoppeld is aan een hypotheek of een overbruggingshypotheek. U bent een uitzondering, maar jammer we kunnen u niet helpen.
Rabobank: dank je wel. Jullie kunnen hieraan waarschijnlijk te weinig verdienen. Zo wordt trouw dus beloond.
Helemaal KUT.
Niet bereikbaar, of bij "direct contact" wachttijd van 25 minuten.
Meerdere malen met de Rabobank gebeld en iedere keer bedraagt de wachttijd 3 tot 5 minuten maar na een kwartier nog steeds niemand die opneemt, dit is niet normaal, geef anders een terugbel verzoek, vlgs mij worden de reacties helemaal niet gelezen en anders begrijp ik niet dat hierop niet wordt gereageerd
De Rabobank Hoorn is gewoon niet te bereiken. Ik probeer in contact te komen met de Rabobank. Eerst via de telefoon. Na 25 minuten nog steeds geen contact. Vervolgens ben ik persoonlijk naar de Rabobank Hoorn gegaan. Bij de drukke balie kreeg ik te horen dat ik niet direct kan worden geholpen. Er zal een telefonische afspraak met mij gemaakt worden. Ik zal zsm worden teruggebeld. Dat zou volgens de medewerkster supersnel gebeuren. Ik ben nog steeds niet teruggebeld. Waarom is het nu zo moeilijk om contact met de Rabobank te krijgen. Dit is gewoon slechte service. Ik wil gewoon een gesprek.
Ik wil het papieren afschrift van mijn spaarrekening opzeggen. Dit lukt niet via de website, Het is niet mogelijk om de verzendwijze aan te passen, kom tot Ga naar 'Afschrift ontvangen' en kan niet verder. Heb geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar de wachttijd is 15 minuten!!!!
flut
Geprobeerd om contact op te nemen en om iemand van vlees en bloed te spreken. Tegenwoordig blijkt dat nagenoeg onmogelijk. Wat heb ik aan ,druk op1 of druk op 2 en nog erger, al onze medewerkers zijn in gesprek (misschien koffietijd) een gesprek waar geen eind aan komt. Kortom bellen resulteert in een hogere rekening van KPN maar je krijgt geen contact.
Beste RABO mag ik misschien ook een mailadres.
Als mijn supermarkt te duur is ga ik winkelen, aan de overkant en om de hoek is ook een super dus ........ Ook maar eens winkelen in de bankwereld.
Misschien een bank waar iemand je met kennis te woord kan staan.
Henk.
Geprobeerd om contact op te nemen en om iemand van vlees en bloed te spreken. Tegenwoordig blijkt dat nagenoeg onmogelijk. Wat heb ik aan ,druk op1 of druk op 2 en nog erger, al onze medewerkers zijn in gesprek (misschien koffietijd) een gesprek waar geen eind aan komt. Kortom bellen resulteert in een hogere rekening van KPN maar je krijgt geen contact.
Beste RABO mag ik misschien ook een mailadres. Bij voorbaat hartelijk dank.
Henk Spaansen.
Slechte bereikbaarheid. De 5 tot 10 minuten aangekondigde wachttijd werd een half uur. Heb maar de telefoon neergelegd . Gaat over terugbetaling verzekeringspremie. We hebben eerder contact gehad en een bezoek aan een filiaal. Bedrag nog niet teruggestort. Wat een bar slechte service,!!! Zal er toe leiden mijn bankrekening op te zeggen.
Beoordeel Rabo Bank Klantenservice