Rabo Bank Klantenservice

Rapportcijfer Rabo Bank klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (156)

Bellen met Rabo Bank

Volgens bezoekers van meteencontact.nl is Rabobank telefonisch slecht bereikbaar.

Waarom bellen met Rabo Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten en/of producten van de Rabo Bank.
  • Je hebt een vraag over internetbankieren.
  • Je pinpas is gestolen of verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice Rabo Bank

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 21:00
  • Dinsdag 08.00 - 21:00
  • Woensdag 08.00 - 21:00
  • Donderdag 08.00 - 21:00
  • Vrijdag 08.00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.

Controleer op storingen bij Rabo Bank.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • iDeal betalen.
  • Inloggen.
  • Inloggen Internetbankieren.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Creditcard.
  • Inloggen internetbankieren.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
  • Creditcard overzicht.
  • Inloggen portefeuille.
Controleer of er een storing is bij Rabo Bank

KvK gegevens Rabo Bank

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30046259
  • Vestigingsnummer (KvK): 000004623592
  • Statutaire naam: Coöperatieve Rabobank U.A. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Rabo Bank?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Rabo Bank.

Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank.

Openingstijden Rabo bank chat:

  • Maandag t/m Vrijdag 08:00-21:00
  • Zaterdag 09:00-17.30
Start een chat met Rabo Bank

Veelgestelde vragen Rabo Bank.

Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:

  •     Hoe kan ik klant worden?
  •     Wat is Rabobank International Direct Banking?
  •     Waar kan ik inloggen?
  •     Ik heb problemen met inloggen op Rabo Corporate Connect, wat moet ik doen?
  •     Wat is de status van mijn internationale betaling?
  •     Wat zijn de overboekingstarieven voor internationale betalingen?
  •     Waar kan ik een SWIFT- of IBAN -code vinden om een internationale betaling te verrichten?
  •     Hoe kan ik een jaarverslag of halfjaarverslag van de Rabobank verkrijgen?
  •     Wat is de statutaire naam van de Rabobank?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
  •     Publiceren groepseenheden hun eigen resultaten?
  •     Hoe kan ik mijn verloren of gestolen creditcard melden?
  •     Is Rabobank beursgenoteerd en wat is de beurscode?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank

Neem contact op met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met Rabo Bank via Twitter.

Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter.
Rapportcijfer Rabo Bank Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 156 beoordelingen.

Beoordeel Rabo Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Rabo Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door R.Wever op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kom bij de bank. Nieuwe bank in Klazienaveen kan ik geen geld krijgen maar wordt verwezen naar geldautomaat. Ik zou zeggen planken ervoor , gebouw verkopen en personeel maar naar huis want wat moet je anders nog als burger om geld te halen bij je eigen bank.
  • Beoordeeld door R. van Marle op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Telefonische contact krijgen is nauwelijks mogelijk. Steeds krijg je te horen dat je zo aan de beurt bent en dat de wachttijd b.v. nog 1-3 of 5-6 minuten is. Tot 2x toe 14 en 17 minuten in de wacht gezeten waarna toen er uiteindelijk contact was de verbinding werd verbroken. Hetzelfde gebeurde toen de Rabobank mij zelf terug belde!
Dramatisch slechte klanten "service !!
  • Beoordeeld door Elsbeth Toebosch op 2-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanuit Griekenland krijg ik geen telefonisch contact met de Rabobank
  • Beoordeeld door Rene op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

. Eer dan een uur in de wacht gestaan werd niet opgenomen. Al onze medewerkers zijn in gesprek.
  • Beoordeeld door Gino op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat je geen contact krijgt met de bank
  • Beoordeeld door R Baars op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

geldzaken en Rabobank? Pffffffn
  • Beoordeeld door C Harmsen op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ramp! Een uur in de wachtrij. Ze kunnen op het nieuwe platform en op het oude platform je niet helpen met een incasso verwijderen die je niet afgegeven hebt. Zeggen ze dat je teruggebeld wordt door iemand die dat wel kan, maar die belt niet. En gewoon wordt er weer afgeschreven via de incasso....
  • Beoordeeld door A van der Wal op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Verzekering Interpolis afgesloten bij Rabobank Leek. Half februari schademelding gedaan. Wordt niets mee gedaan. Tenslotte maar eens gebeld. Motto Glashelder. Niet dus. Met interpolis bellen meer dan uur in wachtstand,
Via tel. rabo doorgezet, eveneens inmiddels meer dan 20 minuten in wachtstand, Kom zo geen steek verder.

Onpersoonlijk en slecht. Wou dat ik er nooit verzekerd was. geeft geen vertrouwen.
  • Beoordeeld door Hermien Tepper op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

VERSCHIKKELIJK!
  • Beoordeeld door G J van Walsum op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bevlogen lid jaren lang heeft een volmacht van zuster in verpleeghuis. Dat heet betalen uiteraard. Daar is een logo, app boeien. In de taakbalk gezet, Heet Rabo Coby en voor mijzelf Rabo G. Je zou zo zeggen 2 rekeningen geregeld omtrent internet bankieren. Plaatselijke bank Tiel, geen soelaas. De vraag heet ik wil provider Firefox onze rekening apart bedienen. Elke inlog heet opnieuw alles invullen.Terwijl de inlogbenaming anders is. De laatste inlog komt tevoorschijn en is bepalend. Nonsens 2 aparte rekeningen. dat moet toch anders kunnen.
  • Beoordeeld door G. Schutrups op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Probeer met de bank te mailen.
Lukt niet.
  • Beoordeeld door J.Oost op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Slecht tel bereikbaar.
Via welk e-mail bereikbaar?
  • Beoordeeld door M. Wilde op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Rabo Bank Klantenservice telefonisch niet te bereiken. Meerdere keren geprobeerd. Na 10-15 min wordt de verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door W. M. van der Bij op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

er is geen of anders moeilijk een email adres te vinden
  • Beoordeeld door N leerentveld op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Eigenlijk zou iedereen die nog klant is naar een andere bank over moeten stappen. Ik ga dat ook doen. Absoluut onmogelijk om de bank te bereiken al zeker 2 maanden bezig contact te leggen, na 30 minuten in de wacht wordt verbinding verbroken heb dit zeker 10 keer geprobeerd. Op bankfiliaal willen ze ook niet helpen.
Het begint op oplichting te lijken. Het afsluiten van een rekening is in 10 minuten geregeld maar dan begint de ellende. TIP vermijd de Rabobank.
  • Beoordeeld door Nel Dubbeld op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is ongelooflijk, zeker meer als 12x gebeld met enige nummer voor klantenservice, telkens minimaal 20 a 25 minuten in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken. Bij bankfiliaal kunnen we niet geholpen worden omdat we een zakelijke rekening hebben. Na inlevering van diverse documenten bij een filiaal na meer als 2 maanden geen enkele reactie. Betalingen lopen nu via persoonlijke rekening van personeel het is een absolute schande dat een bank niet bereikbaar is. Zelfs het administratie kantoor kan geen contact krijgen met de Rabobank.
  • Beoordeeld door O. Sweep op 25-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het 088 nummer is niet bereikbaar via mijn mobiel. Er is geen e-mail waar je je vraag kwijt kunt
  • Beoordeeld door Peter de Water op 21-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probleem wordt niet opgelost alleen opgeschreven en doorgegeven. wat heb ik daar nou aan ???? NIETS DUS
  • Beoordeeld door T.van Bemmel op 17-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Meerdere keren gebeld naar 088 7226600, als er wordt gezegd dat ik wordt doorverbonden krijg ik de ingesprektoon. Dus geen contact mogelijk!
  • Beoordeeld door Kees op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Absoluut ONbereikbaar. niet per telefoon (de verbinding wordt na 20 minuten wachten verbroken), niet per chatbox via de site (40 minuten wachttijd en ook daar wordt de verbinding verbroken) en niet via e-mail (waar vind je in vredesnaam het e-mail adres...........). Ik hoop dat dit gedrag heel snel verbetert anders vrees ik het einde van RABObank. De bank die "vroeger" zo dicht bij de mensen stond. WAARDELOOS!!!!!
  • Beoordeeld door Jan siegers op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Dat werkt niet!
Schrijven, e-mail of whatapp of via de Rabo App.
Schrijven wat je wil en niet aan de telefoon hangen.
Dit werkt bij andere, overheid, instanties, waarom zou dat niet bij de bank voldoen ? Banken vervreemden van de klant. Ik bel dan uit het buitenland. Klant vriendelijk is dit niet. Mijn gedachte is sluit de bank, als de bank geen Kontakt wil hebben met de klant. Dan zie ik nu 90 cent per minuut is 54 euro per uur.
Ben ik de klant.
Hoe ziet de bank dat.

De tijd zal het leren.
  • Beoordeeld door paul de Booij op 14-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht bereikbaar en als je wilt bellen is dit een betaalnummer .
Wachttijden van 25 minuten meestal langer zijn geen uitzondering.
Ook de kennis van de mensen is zeer slecht.
Medewerker moest alles gaan vragen aan collega en die wist het ook niet.

Vragen over een zakelijke rekening duurde 3 weken,
Zou ook terug gebeld worden door Rabobank gebeurd niet.
Misschien kan je eens bij Regio Bank luisteren hoe het moet.
Daar kan je gewoon naar binnen lopen en zeer goede service.
  • Beoordeeld door Geert op 11-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar. Wachttijden van 30 minuten meer. Heb het idee en gevoel dat men vergeten is waar men vandaan komt. Totaal geen oog meer voor de klant. Regel alles maar via de app en virtueel assistent die er echt niets maar dan ook niets van snapt. Als dat de doorsnee intelligentie is van de rabo medewerkers dan zie ik het duister in. Nee helaas niet meer zoals gewend. Ontzettend onpersoonlijk. Nee de rabo is niet meer de coöperatieve Raiffeisenbank van weleer met het klantcontact hoog in het vaandel . De buit is binnen en de klant kan verrekken.
  • Beoordeeld door Jan op 8-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onpersoonlijk
  • Beoordeeld door Vrancken op 7-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Maxima Forma bv op 7-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

45 minuten in de wacht gestaan, toen maar de haak neer gelegd
  • Beoordeeld door Cobi Aalderink op 7-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

als je belt duurt het extreem lang tot je contact hebt.
20tot 30 minuten uit ervaring
  • Beoordeeld door onbekend op 4-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht, telefoon wordt gewoon niet opgenomen, kan ook geen e-mail adres vinden,
  • Beoordeeld door Wiel op 4-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar instituut voor particuliere klant. jammer, jammer.
Het geloof in deze bank slijt met de dag en velen delen het met mij mag ik zo lezen.
Is er bij Rabo nu niemand die zich hier iets van aantrekt? Ben benieuwd wanneer ik hier een antwoord op krijg?
  • Beoordeeld door Ritzen op 3-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service. Sta al minuten lang in de wacht zonder een duidelijk wachttijd.
Gewoon waardeloos en irritant.
Ga op zoek naar een andere bank.
  • Beoordeeld door Marja op 3-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte bereikbaarheid, sta 25 minuten in de wacht waarna contact verbroken word. Bij een tweede poging na 25 minuten iemand aan de lijn mar deze kon me niet helpen. Ik zag in mijn berichten het laatste bericht van 1 maart maar de medewerkster van de rabo zag dit niet!!!!!
Waar zijn de oude vertrouwde gedachten gangen van de oude rabo gebleven? Ooit opgericht als Coöperatieve bank...met en voor de leden. Niets van over, alles draait om de centen.
  • Beoordeeld door André op 2-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Er is geen contact mee te krijgen! Eerst geprobeerd te chatten. Compleet waardeloos. Daarna gebeld. Na half uur in de wacht werd de verbinding verbroken! Als voormalig medewerker vind ik het treurig om te zien hoe de bank steeds verder wordt afgebroken. Jaar na jaar en zicht op verbetering zie ik niet.
  • Beoordeeld door Jan Zuidema op 1-03-2022
  • Rapportcijfer: 4

Geprobeerd een zakelijke rekening te openen maar dat lukt niet, kan gebeuren. Toen een paar keer gebeld, sta je half uur in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken. Ik zou eerder al worden teruggebeld en dat was na 5 dagen nog niet gebeurd.
  • Beoordeeld door van Gorp op 28-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht chatten met medewerker gaat niet en
zit nu al ruim 20 min aan de telefoon en nog steeds zijn alle medewerkers in gesprek
  • Beoordeeld door Robert de Raaf op 24-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht bereikbaar en daardoor financiële strop opgelopen. Rabobank schuldig aan financiële strop op overboeking buitenland door groot koers verschil.
  • Beoordeeld door van veen op 21-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

bellen met rabobank gaat behoorlijk slecht. Je krijgt al gauw het bericht, dat alle medewerkers in gesprek zijn, u wordt zo snel mogelijk doorverbonden. Na een half uur wachten de verbinding verbroken. Er komt verder geen contact, behalve een rood oor.
  • Beoordeeld door H. Schregardus op 21-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, verschillende keren gebeld. Meer dan 3 kwartier in de wacht. Steeds maar weer. Contact maken onmogelijk.
  • Beoordeeld door Ad op 16-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zowel telefonisch als via de digitale assistent totaal onbereikbaar.
  • Beoordeeld door Ron op 16-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit slechte klantenservice.
Hang al bijna een half uur in de wachtrij en de self-service pagina op internet verstrekt te weinig informatie.
Er is geen spaan meer over van de Rabobank die ik kende toen de kantoren nog open waren.
Dat telefoonnummer kan net zo goed van de website af, want er neemt niemand op :-(
  • Beoordeeld door A.;S. Romijn op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zijn tot6aal onbereikbaar al dagen lang.!
Bel Rabo Bank
088 722 66 00
(Gebruikelijke belkosten)