Rabo Bank Klantenservice

Rapportcijfer Rabo Bank klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (337)

Bellen met Rabo Bank

Waarom bellen met Rabo Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten en/of producten van de Rabo Bank.
  • Je hebt een vraag over internetbankieren.
  • Je pinpas is gestolen of verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice Rabo Bank

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 21:00
  • Dinsdag 08.00 - 21:00
  • Woensdag 08.00 - 21:00
  • Donderdag 08.00 - 21:00
  • Vrijdag 08.00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.

Controleer op storingen bij Rabo Bank.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • iDeal betalen.
  • Inloggen.
  • Inloggen Internetbankieren.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Creditcard.
  • Inloggen internetbankieren.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
  • Creditcard overzicht.
  • Inloggen portefeuille.
  • Inloggen mobiel bankieren (App).
  • Inloggen internet bankieren.
  • Overboeken.
  • Bijschrijving niet ontvangen.
  • Saldo > transactie informatie niet (goed) zichtbaar.
Controleer of er een storing is bij Rabo Bank

KvK gegevens Rabo Bank

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30046259
  • Vestigingsnummer (KvK): 000004623592
  • Statutaire naam: Coöperatieve Rabobank U.A. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Rabo Bank?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Rabo Bank.

Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.

Openingstijden Rabo bank chatten met een medewerker:

  • Maandag t/m Vrijdag 08:00-21:00
  • Zaterdag 09:00-17.30

 

Openingstijden Rabo bank chatten met virtuele assistent:

  • 24/7
Start een chat met Rabo Bank

Veelgestelde vragen Rabo Bank.

Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:

  •     Hoe kan ik klant worden?
  •     Wat is Rabobank International Direct Banking?
  •     Waar kan ik inloggen?
  •     Ik heb problemen met inloggen op Rabo Corporate Connect, wat moet ik doen?
  •     Wat is de status van mijn internationale betaling?
  •     Wat zijn de overboekingstarieven voor internationale betalingen?
  •     Waar kan ik een SWIFT- of IBAN -code vinden om een internationale betaling te verrichten?
  •     Hoe kan ik een jaarverslag of halfjaarverslag van de Rabobank verkrijgen?
  •     Wat is de statutaire naam van de Rabobank?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
  •     Publiceren groepseenheden hun eigen resultaten?
  •     Hoe kan ik mijn verloren of gestolen creditcard melden?
  •     Is Rabobank beursgenoteerd en wat is de beurscode?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank

Neem contact op met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met Rabo Bank via Twitter.

Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter.

Neem contact op met Rabo Bank via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk op de pagina van de Rabobank door op onderstaande link te klikken.

Klik hier voor contact met Rabo Bank via Pinterest.

Rabo Lease - Stroomversnelling voor ondernemers

Hoofdkantoor Rabo Bank. (adres)

Croeselaan 18 Utrecht 3521 CB Nederland
Rapportcijfer Rabo Bank Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 337 beoordelingen.

Beoordeel Rabo Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Rabo Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door e van goethem op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

geen contact te krijgen , een half uur gegevens inspreken en dan wachten en niemand aan de lijn.

wat een service !!!

tijd om van bank te veranderen !!!
  • Beoordeeld door Tineke Houtenbos op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag 45 minuten in de wacht gestaan daarna maar opgehangen. Dit is niet eenmalig.
  • Beoordeeld door Miranda op 9-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

probeer telefonisch contact te krijgen, hang al een uur in de wacht......!!!
  • Beoordeeld door Pam op 8-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al paar dagen bezig om contact op te zoeken, maar sta alleen maar in de wacht
Slechte zaak
  • Beoordeeld door Rabo is kut op 7-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Henk Hesseling op 7-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ook ik probeer al 2 weken rabo te bereiken. Een uur in de wacht of zelf 3(!) uur via chat is heel gewoon bij dit klant onvriendelijke clubje. En als je dan geholpen zou worden: nee, dan is de verbinding opeens verbroken.
  • Beoordeeld door B. te Winkel op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben langzamerhand klaar met de Rabobank. Alle service wordt weg bezuinig en uitbesteed. Telefonisch niet meer te bereiken.
  • Beoordeeld door Remmers op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeeer slecht.
Wil pas aanvragen.
Zojuist weer 15 minuten in de wacht zonder resultaat. Vorige week zesmaal geprobeerd. steeds ruim 10 minuten in de wacht. Steeds zonder resultaat!!!!!!
  • Beoordeeld door J.M. op 4-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Iedere dag gebeld afgelopen week, na telkens een half uur nog steeds niemand gesproken
  • Beoordeeld door R.Struik op 3-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. probeer al weken iemand aan de telefoon te krijgen, zonder resultaat.
Ook die nieuwe betaal site lijkt voor kinderen geschreven/gemaakt en is niet uit te printen voor een boekhouding.
Na deze drukken decembermaand stap ik voor het eerst van mijn leven met alles over naar een andere bank.
  • Beoordeeld door R Schaufeli op 2-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

3 maal een half uur in de wacht gestaan en nog niemand gesproken. Waardeloos
  • Beoordeeld door Mark op 1-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Het is zo moeilijk mogelijk gemaakt een echt levend mens in real-time te spreken of zelfs in een chat te krijgen. Vandaag spande de kroon. Met een heel simpele vraag (maar om onverklaarbare redenen onmogelijk zelf te regelen via internetbankieren) eerst 60 minuten in de wacht voor reactie op een chat en daarna uren (letterlijk) in de wacht op het telefoonnummer. Ergerlijk: er wordt geen wachttijd of volgorde gegeven of een alternatieve bedtijd geboden. Kortom: nog steeds niemand gesproken. Echt waar-de-loos.
  • Beoordeeld door Harm op 1-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Als je via Facebook contact opneemt ben je pas echt de lul. Hoe komt dit, hoe komt dat? Hebt U dit al geprobeerd en dat? Je geeft steeds braaf antwoord, in de hoop dat er een moment komt dat ze zeggen: Ik begrijp het, ja daar moeten we dan toch iets aan doen. In plaats daarvan is het antwoord: Sorry, maar in dat geval kunnen wij verder ook niets voor U doen. Fijne dag verder....

Het is een soort RABO-kopie van de toeslagenaffaire: we houden ons gewoon aan de regels die we zelf gemaakt hebben.
Wat een armoede, wat een ellende. Voor de klant bedoel ik natuurlijk, want je komt er bekaaid vanaf.
  • Beoordeeld door MJVW op 30-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

probeer al dagen telefonisch contact met de RABO te maken, nadat zij een fout gemaakt hebben en ik niet bij de zakelijke rekening kan.
  • Beoordeeld door A. Pouwer op 26-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al 3 dagen de rabobank te bereiken voor een heel belangrijk gesprek. Ik krijg op geen enkele manier contact.
Ook niet na het indienen van een klacht. Deze bank is heel erg "cooperatief". Ook heel groen en duurzaam.
Je ergert je namelijk geel en groen. En ze hebben heel "duurzaam" contact. Normaal zal ik dit soort berichten nooit plaatsen.
Maar dit is echt heel erg.
  • Beoordeeld door Pieter Verhoeven op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De telefonische klantenservice is zwaar onder de maat. Alleen vandaag al heb ik 4 x geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Meerdere keren lang in de wacht gestaan. Afgehaakt omdat het heel lang duurde. Nu probeer ik het maar fysiek bij een kantoor. Maar waar mag ik nog naar binnen?
Ben overigens een andere Verhoeven dan de eerder reageerde.
  • Beoordeeld door Renee Abbink op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Storing in de app, overboeking gedaan op 3 verschillende manieren en nu is het van de raborekening af maar nog nergens terug te vinden. Erg verontrustend
  • Beoordeeld door Harm Klaas Dost op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik zoek al een uur tevergeefs een mailadres van de RABO en bij alle online opties kom ik in een soort loop terecht. Telefoneren kan ook niet, want ik zit in het buitenland zonder telefoon. In heb slechts een internet verbinding.
  • Beoordeeld door Marc Bijsterbosch op 24-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na ruim 15 min nog geen contact. Zeer slecht
  • Beoordeeld door Verhoeven op 22-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nul ,komma nul slecht om in contact te komen ook is de cooperatieve achtergrond ver te zoeken. Wij voelen ons zwaar in de steek gelaten telefoon rek. Schiet de
hoogte hoogte inh
  • Beoordeeld door Inge Schulte op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Nu 18 minuten in de wacht, nog niemand gesproken
  • Beoordeeld door H. Berends op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 9

Klantvriendelijk
Deskundigheid
Behulpzaam
  • Beoordeeld door H, Lips op 12-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service: 18 minuten in de wacht gehangen op 088 722 66 00 zonder te horen hoeveel wachtenden nog voor mij waren. Gesprek zelf gestopt. Gezocht naar een e-mailadres. Niet gevonden. Gebeld met 0906 688 6886 na 3 minuten doorverbonden met een ander nummer. Daar weer opnieuw de robotstem met de bekende riedel. Dus Rabobank absoluut onbereikbaar!!! Service? no way. Geen sprake van service dus.
  • Beoordeeld door Hetty Dix op 11-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waarom staat op uw site dat u tot 21.00uur telefonisch te bereiken bent??? Ik belde om 19.05uur en kreeg te horen, dat u enkel voor spoedgevallen te bereiken bent. Schande!
  • Beoordeeld door Wim Kool op 10-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bank is voor een normale klant simpelweg niet bereikbaar. Als dit het nieuwe normaal moet zijn is het voor mij zaak om snel een andere bank te zoeken. Zelfs chatten of een klacht indienen is een beproeving en kost al gauw een half uur. Rabobank, pas dit heel snel aan want je zit op een volledig verkeerd spoor!!
En die vreselijke captcha op het eind geeft me een extra blijk van desinteresse in mij als klant. Vreselijk!
  • Beoordeeld door Gerda de Jong op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De reden van mijn zeer lage beoordeling is de slechte bereikbaarheid van de RABO bank. Even een vraag via de chat..................heeft geen zin, de wachttijd is te lang, even bellen................heeft geen zin als je vanuit het buitenland belt, duurt ook veel te lang. Ik maak geen gebruik van Twittere en/of Facebook, dus andere mogelijkheden zijn er niet. Sorry ik heb sinds mensenheugenis als bank de rabobank en begin steeds vaker het idee te krijgen, dat ik beter een andere bank kan zoeken. Ik ben een zeer vaste klant en vind het niet kunnen dat ik zo lang moet wachten.
  • Beoordeeld door m.ten horn op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht bereikbaar
  • Beoordeeld door Hans op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bereikbaarheid is waardeloos. Via chat eindeloos in de wacht. Via telefoonnummer na eindeloos doorkiezen mededeling dat er geen medewerkers beschikbaar zijn.
  • Beoordeeld door Anton op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Hele slechte bereikbaarheid.
Moet zelf doorvragen om tot antwoordt te komen.
Dan wordt je ook benoemd als een "doorzetter"
Fysiek op een kantoor; wordt je gewoon doorverwezen naar "internet".
De (on)kosten worden steeds meer
  • Beoordeeld door Kuipers op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ben zakelijke klant. Ze zijn slecht bereikbaar en kunnen dan niet helpen.
Ik kan een jaaroverzicht niet uitdraaien en heb tot nu toe 3 x gebeld om eea te verkrijgen.
Verder zou ik 2 x teruggebeld worden voor een ander probleem.
Is nooit gebeurt.
  • Beoordeeld door Peter koks op 21-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Superslechte bereikbaarheid
Lange wachttijden
Incompetente mensen call centre
  • Beoordeeld door Y. Bakker op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik kan de hele dag niet inloggen met de online key pas. en kan mijn werkzaamheden niet uitvoeren. Rabo telefonisch niet bereikbaar. Wachttijd van half uur. Dan staat er op internet: neem contact op. bereikbaar tot 21.00 uur. Als je dit nummer belt is het alleen voor noodgevallen. Ik vind de bereikbaarheid van de Rabobank super slecht. Dit is heel erg klant onvriendelijk.
  • Beoordeeld door Michel.Leibbrand op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Welke service??????
  • Beoordeeld door Michel.Leibbrand op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Goedemorgen, 
Sinds enige tijd is ook jullie pinautomaat buiten gebruik. 
Volgens mij kan ik niemand besmetten via een pinautomaat.
Daar alle bankautomaten weg zijn in zevenbergen, de ING,  de AMRO en de RABO bank hebben geen automaten meer waar je iets kunt pinnen. 
Alleen de Jumbo en de Albert Hein  hebben nog een automaat staan, waar je maximaal 200 euro kunt pinnen,  daarbij komt nog dat de pinmachine van de AH, zeker 2 keer per week storing heeft, wordt het mij vrijwel onmogelijk gemaakt geld op te nemen.
Komen er nog pinautomaten terug, of ligt het on de lijn van de Corona maatregelen om ons het leven ook op deze manier zo moeilijk mogelijk te maken. 
Groet

Michel.Leibbrand 
  • Beoordeeld door Nathalie op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Van familie op familie klant. Vraagje over verzekering. Na 18u niet bereikbaar. Volgende dag, na irritant keuzemenu eerst 10min Interpolis, kom er niet door. Dan Rabo met keuzemenu en daarna inspreken vraag die computer niet begrijpt ook weer wachtlijst. Voor een simpel vraagje??? Ergenis. Ik wil gewoon even snel persoonlijk iemand spreken of ergens kunnen binnen lopen. Geen keuzemenu, contactformulier, twitter etc etc. PERSOONLIJKE KLANTENSERVICE ouderwetsch zoals vroeger. Mensen vervangen voor computers in deze niet handig.
  • Beoordeeld door Rabobank op 16-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht te bereiken 6 x gebeld eindelijk contact terug bel afspraak met spoed ben 10 dagen verder en nog steeds niet gebeld door adviseurs bij elkaar al 1,5 uur in de wacht gestaan dit voor een lening, alle kantoren dicht hele bollenstreek. Onbegrijpelijk dat voor een bank.
  • Beoordeeld door Fam Vermeer op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig om 100 ct per m te rekenen
Nog schandaliger om alle bankkantoren te sluiten en automaten om geld te storten te verwijderen
Wat een klote bedrijf zijn jullie
  • Beoordeeld door Rijk Burgers op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Recente storingen, 30/07/21, 01/08/21, 04/08/21 en nu 04/09/21 op deze laatste datum duurt de storing al meer dan 2 uur.
De klantendienst is druk bezet de wachttijden kunnen oplopen tot 15 minuten, dat was de melding om 11.05u
  • Beoordeeld door Jacqueline Bekker op 18-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Als niet Rabobank klant is het onmogelijk een vraag te stellen of iemand te bereiken. Erg irritant. Ik werk bij een gemeente waar regelmatig gevonden bankpassen of gevonden creditcards worden afgegeven. Omdat de rabobank nagenoeg onbereikbaar is voor niet-klanten kan geen overleg plaatsvinden over wat te doen met deze kaarten die vaak nog lang geldig zijn overigens. Erg jammer!
  • Beoordeeld door PJ Tholenaar op 7-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb contact gehad met de rabobank over mijn creditcard die niet werkt terwijl ik in het buitenland zit. Ik zou dezelfde dag teruggebeld worden omdat het probleem blijkbaar niet direct op te lossen was maar dat is niet gebeurd. Kortom: morgen is het zondag en kan ik de card nog steeds niet gebruiken want dan is de rabobank niet bereikbaar. Bedankt!
Bel Rabo Bank
088 722 66 00