Bellen met NLZIET

Waarom bellen met NLZIET Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een factuur of je abonnement.
  • Je wil weten waarom sommige programma's reclame bevatten reclames bevatten.
  • Je hebt een technische vraag.
  • Je hebt geen toegang tot je account bij NLZIET.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 12:00 - 22:00
  • Dinsdag 12:00 - 22:00
  • Woensdag 12:00 - 22:00
  • Donderdag 12:00 - 22:00
  • Vrijdag 12:00 - 22:00
  • Zaterdag 12:00 - 22:00
  • Zondag 12:00 - 22:00

  • Telefoonnummer NLZIET: 035 808 0305

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Controleer op storingen bij NLZIET.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NLZIET.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Video streams.
  • Inloggen.
  • Website.
  • Videostreaming.
Controleer of er een storing is bij NLZIET

Heb jij onlangs contact gehad met NLZIET? Laat ons je ervaringen met NLZIET weten!
Beoordeel NLZIET.

Wil je op een andere manier contact opnemen met NLZIET?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NLZIET? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met NLZIET via e-mail.

Sctuur je liever een mail naar NLZIET? Dat kan naar info@nlziet.nl, je kan binnen een dag antwoord verwachten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar NLZIET

Neem contact op met NLZIET via een contactformulier.

Je hebt een vraag aan NLZIET, bijvoorbeeld: Hoe neem ik contact op met NLZIET? Hoe kan ik notificaties/berichten
die ik van jullie ontvang uitzetten? Op welke apparaten kan ik NLZIET allemaal gebruiken? Je kan hiervoor het contactformulier van NLZIET gebruiken. Stel je vraag, vul je gegevens in en klik op de rode button 'Verzenden'. Je kan eventueel ook bijlagen meesturen.

Ga naar het contactformulier op de website van NLZIET Ga naar het contactformulier op de website van NLZIET

Neem schriftelijk contact op met NLZIET.

Geef je de voorkeur aan het versturen van een brief of heb je een postuk voor NLZIET? Hier vind je het adres:

  • NLZIET
  • Koos Postemalaan 4
  • 1217 ZC Hilversum (Mediapark)

Neem contact op met NLZIET via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van NLZIET? Zij zijn geopend van maandag t/m zondag van 12:00 - 22:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.

Klik hier voor contact met NLZIET via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met NLZIET via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen NLZIET.

Lees op de website van NLZIET, wat de meest populaire onderwerpen zijn:

  • Werkt NLZIET in het buitenland?
  • Hoe is NLZIET ontstaan?
  • Waarom werkt NPO met RTL en SBS?
  • Er zijn alVOD-diensten. Waarom NLZIET?
  • Is er verschil met Videoland of Netflix?
  • Hoe kan ik mijn cookies uitzetten?


Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van NLZIET Ga naar de veelgestelde vragen van NLZIET

Neem contact op met NLZIET via Facebook.

De medewerkers van de klantenservice van NLZIET staan 7 dagen per week voor je klaar van van 12:00 tot 22:00 uur. Zij reageren binnen een uur. Volg NLZIET op Facebook.

Klik hier voor contact met NLZIET via Facebook.

Neem contact op met NLZIET via Twitter.

Volg NLZIET op Twitter.De medewerkers van de klantenservice van NLZIET helpen je graag iedere dag van de week van 12:00 tot 22:00 uur. Je kan binnen een uur antwoord verwachten.

 

Klik hier voor contact met NLZIET via Twitter. Klik hier voor contact met NLZIET via Twitter.

Aanmelden

Het is mogelijk om je te registreren bij NLZIET. Vul je naam en e-mailadres in en klik op de blauwe button 'Registreren'. NLZIET stuurt je daarna per mail een welkomstbericht. Dit bericht bevestig je en zo wordt je aangemeld. 

Klik hier om je aan te melden bij NLZIET. Klik hier om je aan te melden bij NLZIET.

NLZIET 20" commercial Najaar 2019

Rapportcijfer NLZIET Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel NLZIET Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NLZIET Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NLZIET Klantenservice

  • Beoordeeld door willem eleveld op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos dit; ik probeer op te zeggen - ontvang geen link op mijn emailadres om op mijn account te heropenen en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar; echt een waardeloos systeem wat hier achter hangt. Ik wil nu opzeggen en dat lukt niet; zeer klantonvriendelijk!!!
  • Beoordeeld door Greet op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, werkte m’n app bij, het inloggen daarna lukte niet meer! En krijg niet de mogelijkheid m’n wachtwoord te resetten. En t ergste, GEEN TELEFONISCH CONTACT voor hulp, !,terwijl m’n zegt nu beschikbaar te zijn!
  • Beoordeeld door Greet op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb de app bijgewerkt, en kan nu niets meer beginnen. Krijg telefonisch geen contact
  • Beoordeeld door Elly op 18-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gelijk een bandje dat NLZiet niet telefonisch bereikbaar is.
  • Beoordeeld door Leo van der Hulst op 8-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Krijg niemand aan de telefoon
Bel NLZIET
035 808 0305
(Gebruikelijke belkosten)