We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met NLZIET? Laat ons je ervaringen met NLZIET weten!
Beoordeel NLZIET.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NLZIET.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NLZIET? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Sctuur je liever een mail naar NLZIET? Dat kan naar info@nlziet.nl, je kan binnen een dag antwoord verwachten.
Klik hier om een e-mail te sturen naar NLZIETJe hebt een vraag aan NLZIET, bijvoorbeeld: Hoe neem ik contact op met NLZIET? Hoe kan ik notificaties/berichten
die ik van jullie ontvang uitzetten? Op welke apparaten kan ik NLZIET allemaal gebruiken? Je kan hiervoor het contactformulier van NLZIET gebruiken. Stel je vraag, vul je gegevens in en klik op de rode button 'Verzenden'. Je kan eventueel ook bijlagen meesturen.
Geef je de voorkeur aan het versturen van een brief of heb je een postuk voor NLZIET? Hier vind je het adres:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van NLZIET? Zij zijn geopend van maandag t/m zondag van 12:00 - 22:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.
Klik hier voor contact met NLZIET via Facebook Messenger.Lees op de website van NLZIET, wat de meest populaire onderwerpen zijn:
Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken.
De medewerkers van de klantenservice van NLZIET staan 7 dagen per week voor je klaar van van 12:00 tot 22:00 uur. Zij reageren binnen een uur. Volg NLZIET op Facebook.
Klik hier voor contact met NLZIET via Facebook.Volg NLZIET op Twitter.De medewerkers van de klantenservice van NLZIET helpen je graag iedere dag van de week van 12:00 tot 22:00 uur. Je kan binnen een uur antwoord verwachten.
Klik hier voor contact met NLZIET via Twitter.
Het is mogelijk om je te registreren bij NLZIET. Vul je naam en e-mailadres in en klik op de blauwe button 'Registreren'. NLZIET stuurt je daarna per mail een welkomstbericht. Dit bericht bevestig je en zo wordt je aangemeld.
Klik hier om je aan te melden bij NLZIET.Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.
Ik krijg mijn abonnement niet opgezegd.
Geen klantenservice dat je iemand kunt bellen. Wat een kut bedrijf
kan jullie per telefoon niet bereiken en de chat is automatisch en geeft geen antwoorden op vragen !!! alleen een link dat me niet verder helpt
Ik heb problemen bij SOMMIGE programma's om een vol beeld te krijgen op mijn tv onder andere ik Vertrek - Unforgotten - etc en het ligt niet aan de tv want andere programma's gaan prima! en heb 3 tv s die allemaal een kwart beeld geven van sommige programma's Heb de app verwijderd en terug opgestart Kunt u aub contact met me opnemen per telefoon want jullie chat helpt niet !!!
waarom geven jullie niet door dat RTL film en bij SBS er geen mogelijkheid is om film terug te kijken.
bij contact per computer advies te resetten om film op RTL7 en SBS9 te kijken alles gereset en opnieuw herstart.
Euvel is nog niet verholpen kan alleen op mijn computer een film kijken van genoemde zenders.
persoonlijk .contact is niet mogelijk.
Jammer slechte services.
probeer al een half uur teelefonisch conbtact te krijgen krijg steeds de melding dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn?
Slecht, op de site staat dat jullie tot 22.00 geopend zijn. Het is nu 21.34....en ik krijg een bandje dat jullie gesloten zijn???
gebrek aan bereikbaarheid, instructie. 0vervloed aan niet gewenste reklames
Ik heb tel en per email al meerdere keren mijn abonnement opgezegd.
Geen reactie.
Heel graag wil ik eindelijk reactie hierop.
waardeloos dit; ik probeer op te zeggen - ontvang geen link op mijn emailadres om op mijn account te heropenen en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar; echt een waardeloos systeem wat hier achter hangt. Ik wil nu opzeggen en dat lukt niet; zeer klantonvriendelijk!!!
Waardeloos, werkte m’n app bij, het inloggen daarna lukte niet meer! En krijg niet de mogelijkheid m’n wachtwoord te resetten. En t ergste, GEEN TELEFONISCH CONTACT voor hulp, !,terwijl m’n zegt nu beschikbaar te zijn!
Heb de app bijgewerkt, en kan nu niets meer beginnen. Krijg telefonisch geen contact
Gelijk een bandje dat NLZiet niet telefonisch bereikbaar is.
Krijg niemand aan de telefoon
Beoordeel NLZIET Klantenservice