Bellen met NLZIET

Waarom bellen met NLZIET Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een factuur of je abonnement.
  • Je wil weten waarom sommige programma's reclame bevatten reclames bevatten.
  • Je hebt een technische vraag.
  • Je hebt geen toegang tot je account bij NLZIET.

Openingstijden telefonische klantenservice NLZIET

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 12:00 - 22:00
  • Dinsdag 12:00 - 22:00
  • Woensdag 12:00 - 22:00
  • Donderdag 12:00 - 22:00
  • Vrijdag 12:00 - 22:00
  • Zaterdag 12:00 - 22:00
  • Zondag 12:00 - 22:00

  • Telefoonnummer NLZIET: 085-0013160

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met NLZIET? Laat ons je ervaringen met NLZIET weten!
Beoordeel NLZIET.

Controleer op storingen bij NLZIET.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NLZIET.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Video streams.
  • Inloggen.
  • Website.
  • Videostreaming.
Controleer of er een storing is bij NLZIET

KvK gegevens NLZIET

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 59222093
  • Vestigingsnummer (KvK): 000028532899
  • Statutaire naam: NLziet Coöperatief U.A. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met NLZIET?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NLZIET? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met NLZIET via e-mail.

Sctuur je liever een mail naar NLZIET? Dat kan naar info@nlziet.nl, je kan binnen een dag antwoord verwachten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar NLZIET

Neem contact op met NLZIET via een contactformulier.

Je hebt een vraag aan NLZIET, bijvoorbeeld: Hoe neem ik contact op met NLZIET? Hoe kan ik notificaties/berichten
die ik van jullie ontvang uitzetten? Op welke apparaten kan ik NLZIET allemaal gebruiken? Je kan hiervoor het contactformulier van NLZIET gebruiken. Stel je vraag, vul je gegevens in en klik op de rode button 'Verzenden'. Je kan eventueel ook bijlagen meesturen.

Ga naar het contactformulier op de website van NLZIET

Neem schriftelijk contact op met NLZIET.

Geef je de voorkeur aan het versturen van een brief of heb je een postuk voor NLZIET? Hier vind je het adres:

  • NLZIET
  • Koos Postemalaan 4
  • 1217 ZC Hilversum (Mediapark)

Neem contact op met NLZIET via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van NLZIET? Zij zijn geopend van maandag t/m zondag van 12:00 - 22:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.

Klik hier voor contact met NLZIET via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen NLZIET.

Lees op de website van NLZIET, wat de meest populaire onderwerpen zijn:

  • Werkt NLZIET in het buitenland?
  • Hoe is NLZIET ontstaan?
  • Waarom werkt NPO met RTL en SBS?
  • Er zijn alVOD-diensten. Waarom NLZIET?
  • Is er verschil met Videoland of Netflix?
  • Hoe kan ik mijn cookies uitzetten?


Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van NLZIET

Neem contact op met NLZIET via Facebook.

De medewerkers van de klantenservice van NLZIET staan 7 dagen per week voor je klaar van van 12:00 tot 22:00 uur. Zij reageren binnen een uur. Volg NLZIET op Facebook.

Klik hier voor contact met NLZIET via Facebook.

Neem contact op met NLZIET via Twitter.

Volg NLZIET op Twitter.De medewerkers van de klantenservice van NLZIET helpen je graag iedere dag van de week van 12:00 tot 22:00 uur. Je kan binnen een uur antwoord verwachten.

 

Klik hier voor contact met NLZIET via Twitter.

Aanmelden

Het is mogelijk om je te registreren bij NLZIET. Vul je naam en e-mailadres in en klik op de blauwe button 'Registreren'. NLZIET stuurt je daarna per mail een welkomstbericht. Dit bericht bevestig je en zo wordt je aangemeld. 

Klik hier om je aan te melden bij NLZIET.

NLZIET | Holland's Got Talent | Kijk live, terug én vooruit

NLZIET (adres)

`s-Gravelandseweg 80 Hilversum (Mediapark) 1217 EW Nederland
Rapportcijfer NLZIET Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.

Beoordeel NLZIET Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NLZIET Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NLZIET Klantenservice

  • Beoordeeld door cindyvanzelst op 16-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg mijn abonnement niet opgezegd.
Geen klantenservice dat je iemand kunt bellen. Wat een kut bedrijf
  • Beoordeeld door Desiree Van Gelder op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

kan jullie per telefoon niet bereiken en de chat is automatisch en geeft geen antwoorden op vragen !!! alleen een link dat me niet verder helpt
Ik heb problemen bij SOMMIGE programma's om een vol beeld te krijgen op mijn tv onder andere ik Vertrek - Unforgotten - etc en het ligt niet aan de tv want andere programma's gaan prima! en heb 3 tv s die allemaal een kwart beeld geven van sommige programma's Heb de app verwijderd en terug opgestart Kunt u aub contact met me opnemen per telefoon want jullie chat helpt niet !!!
  • Beoordeeld door aadnoordermeer op 13-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

waarom geven jullie niet door dat RTL film en bij SBS er geen mogelijkheid is om film terug te kijken.
  • Beoordeeld door aad noordermeer op 12-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

bij contact per computer advies te resetten om film op RTL7 en SBS9 te kijken alles gereset en opnieuw herstart.
Euvel is nog niet verholpen kan alleen op mijn computer een film kijken van genoemde zenders.
persoonlijk .contact is niet mogelijk.
Jammer slechte services.
  • Beoordeeld door aadnoordermeer op 11-04-2023
  • Rapportcijfer: 4

probeer al een half uur teelefonisch conbtact te krijgen krijg steeds de melding dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn?
  • Beoordeeld door Perou Hartog-Mourtzoukos op 1-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht, op de site staat dat jullie tot 22.00 geopend zijn. Het is nu 21.34....en ik krijg een bandje dat jullie gesloten zijn???
  • Beoordeeld door Hamstra op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

gebrek aan bereikbaarheid, instructie. 0vervloed aan niet gewenste reklames
  • Beoordeeld door Martha Wever op 19-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb tel en per email al meerdere keren mijn abonnement opgezegd.
Geen reactie.
Heel graag wil ik eindelijk reactie hierop.
  • Beoordeeld door willem eleveld op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos dit; ik probeer op te zeggen - ontvang geen link op mijn emailadres om op mijn account te heropenen en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar; echt een waardeloos systeem wat hier achter hangt. Ik wil nu opzeggen en dat lukt niet; zeer klantonvriendelijk!!!
  • Beoordeeld door Greet op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, werkte m’n app bij, het inloggen daarna lukte niet meer! En krijg niet de mogelijkheid m’n wachtwoord te resetten. En t ergste, GEEN TELEFONISCH CONTACT voor hulp, !,terwijl m’n zegt nu beschikbaar te zijn!
  • Beoordeeld door Greet op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb de app bijgewerkt, en kan nu niets meer beginnen. Krijg telefonisch geen contact
  • Beoordeeld door Elly op 18-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gelijk een bandje dat NLZiet niet telefonisch bereikbaar is.
  • Beoordeeld door Leo van der Hulst op 8-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Krijg niemand aan de telefoon
Bel NLZIET
085-0013160