Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Na eerste melding , nog steeds geen krant ontvangen, nu 8 keer niet ontvangen.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Wat is de oorzaak, en wanneer krijg ikweer een krant? Slechte communiecatie, kom met antwoorden.
Dit kun je niet goed maken met een vergoeding .jullie zijn amateurs
neem contact op met mij.
dit bericht is ook namens 3 andere flat bewoners. Bezorg de krant blijf niet o je kantoorstoel zitten doe iets.
graag snel bericht.
Na ruim 45 minuten wachten op een medewerkster van de klantenservice, die mij moest doorverbinden omdat zij m9jn nieuwe klantnummer niet kon wijzigen, werd de verbinding verbroken. Waardeloze serviceLees alle beoordeling van Leidsch Dagblad Klantenservice (10)
Geen contactformulier of emailadresLees alle beoordeling van NHA Opleidingen Klantenservice (3)
Ik boek al jaren via Booking.com en had nu voor het eerst een probleem. Tijdens het boekingsproces kostten de 2 kamers die ik reserveerde, €154, maar bij de boekingsbevestiging stond er plots onaangekondigd €187. Ik trachtte via de chat contact te nemen, maar die chat is slechts een lachertje. Ze laten je wachten, maar je krijgt geen antwoord. De chatbot zegt dat je binnen de 24u antwoord zult krijgen, maar dat is een flagrante leugen. Ik heb op 3 verschillende momenten geprobeerd en uiteindelijk na 6 dagen reageerde er toch iemand via de chat. Die vroeg een print screen van tijdens het reservatieproces, wat ik uiteraard onmogelijk kon produceren 6 dagen na datum. Bovendien kon je in de chat ook geen print screen plakken. Ook waren intussen de kamerprijzen veranderd, zodat die €154 ook niet meer teruggevonden kon worden (als ze me de dag zelf hadden kunnen te woord staan, dan hadden ze dit wel nog kunnen opzoeken). Zonder die print screen konden ze niets voor me doen, zei ze, en ze verbrak het contact. Het is werkelijk schandalig dat een dienstenbedrijf als Booking zo'n gebrekkig - of in feite geen - klantenservice heeft. Ik voel me als trouwe klant in de kou staan en afgetroggeld. Dit is ethisch niet correct.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
er werkt zeker maar 1 medewerker bij asr heb meer als half uur aan de lijn gehangen en maar een moment geduld.Lees alle beoordeling van Ditzo Zorgverzekeringen Klantenservice (8)
WAARDELOOS het contact ook nergens geen e-mail adres maar de klant moet dat wel op geven.
Gevraagd naar e-mail adres maar dat hebben ze niet want dat duurt ook 3weken voor je antwoord krijgt.
Klachten formulier via de site duurt ook 3 weken voor je antwoord krijgt, op elke afdeling zit waarschijnlijk maar 1 medewerker en die heeft het natuurlijk hartstikke druk. ASR / Ditzo een aanrader om daar verzekert te zijn.
Niet bereikbaar, alleen maar robots die je zogenaamd doorverwijzen naar een persoonlijk contact. Dit gebeurt niet. Meerdere bronnen geprobeerd.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Whatsapp, Facebook, LinkedIn
Afsluiting abonnement zonder redenLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Afsluiting abonnement zonder zich aan de nog niet ingegane opzegservice van KPN. Al bezig vanaf 30 maart om een nette overstap van Ziggo naar KPN te krijgen. Helaas gewoon afgesloten van alles.
Vanaf 06-05-23 afgesloten en nog steeds, lijkt bijna onmogelijk om dit terug te laten draaien. Dagelijkse loze beloftes en verschuilen achter- is andere afdeling- achterlopen kan ik niks aan doen. Na jaren lang trouwe klant te zijn geweest is om zo behandeld te worden ongehoord.
Gewenste oplossing
Ik wil om te beginnen met spoed opnieuw aangesloten worden en compensatie voor de periode zonder tv, internet te hebben gezeten en ik heb bel kosten moeten maken om contact met jullie te krijgen en niets dan uitvluchten zonder actie.
Ik wil gebeld worden hierover en excuses voor deze blamage. De slechte interne organisatie waarbij de ene afdeling niet kan samenwerken met de ander binnen de systemen waardoor je als klant buitenspel gezet wordt.
Geboden oplossing
Er is geen oplossing want Ziggo wil de klacht niet eens in behandeling nemen. Alle dingen moet je voor bellen of via hun site doen, is dus onmogelijk als je afgesloten bent.
Ze vragen steeds meer geld voor hun diensten en het stikt van de storingen en mensen die niet tevreden zijn en je dan te goed voelen om te reageren.
Schaam je Ziggo dat je je klanten zo in de kou laat staan.
Datum van ervaring: 30 maart 2023
Kla ht i. V.M verblijf, géén reactie!!Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Heb geen vertrouwen meer met jullie berichtgeving. Eerst een melding dat het pakje bezorgd was. Wat niet het geval was. Nu vandaag de melding dat het pakje geleverd gaat worden. Het is nu 23u nog steeds geen bezorgtijd gekend.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Wanneer mag ik dit nu eindelijk verwachten ??? Ben heel misnoegd en hoop dat het zeker morgen geleverd wordt.
Ze zijn totaal niet bereikbaar????????????Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Wij zijn vandaag gestuit op een scamadvertentie in booking.com. Het gaat om een appartement op 9 rue de Henri Bocquillon in Parijs. Booking.com meldt dat je dit appartement alleen voorlopig kunt boeken en dat je daarna van de host hoort of deze de aanvraag honoreert. De klant wordt via de website van booking.com verzocht via whatsapp contact te leggen met de host, na dit contact krijg je via booking.com de betalingsgegevens. Gelukkig belde de bank bij het ingang zetten van de betaling dat het adres waar ik naar over wilde boeken oplichting betrof! Tot zover gered dus.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Het probleem is nu dat je dergelijke malafide advertenties niet direct kunt melden aan booking.com. Geen emailadres aanwezig. Voor telefonisch contact en bericht sturen voor heb je een boekingsnummer en pincode nodig, Maar die heb je natuurlijk niet want je hebt terecht niet geboekt. Hopeloos. Inmiddels blijft de advertentie maar staan op de site en worden mogelijk andere mensen slachtoffer. Ik vind dat bezoekers van de site toch op zijn minst fraude moeten kunnen melden! Ik vind dat booking.com. hierin zeer ernstig tekort schiet., Ik weet niet of hier een autoriteit op toeziet, maar je zo afschermen dat je niet contact op kunt nemen in geval van bewezen fraude zou verboden moeten worden!
Een nulLees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)
Kan ook nog
Een vakantie die geannuleerd wordt en dan pas na 10 weken het geld terug betalen. Ronduit schandalig. Wij moesten het bedrag ook direct voldoen. Gaat om 2100,- Er zijn mensen die hier rekeningen van moeten betalen!Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik heb contact gehad met de rabobank over mijn creditcard die niet werkt terwijl ik in het buitenland zit. Ik zou dezelfde dag teruggebeld worden omdat het probleem blijkbaar niet direct op te lossen was maar dat is niet gebeurd. Kortom: morgen is het zondag en kan ik de card nog steeds niet gebruiken want dan is de rabobank niet bereikbaar. Bedankt!Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Slechtste klantenservices ooit! Onmogelijk om een echt persoon te spreken. 45 minuten lang in de wachtrij gestaan zonder iets van een melden te krijgen of er überhaupt wel mensen aanwezig zijn (begon om 09:00 te bellen en heb de zelfde rot muziek 45 minuten non stop gehoord). Ryanair zou onderhand een boete moeten krijgen voor zulke slechten services, het is alsof ze zich expres verstoppen voor hun klanten.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Er is geen directe reactie mogelijk op een mail van Greenchoice.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Er blijkt helemaal geen mailadres te zijn!
Het vragen stellen via facebook, zoals door Greenchoice wordt voorgesteld, is onmogelijk omdat het versturen telkens mislukt.
Dan maar bellen. Maar hoewel aangegeven wordt dat de wachttijd 10 minuten is, heb ik na 11 minuten nog steeds niemand aan de lijn. Aangezien ik hieronder in de ene na de andere beoordeling lees dat het ook na lang wachten vaak niet lukt om telefonisch contact te krijgen, heb ik het maar opgegeven na die 11 minuten...
Maar wat is dit voor service??? Het begon al niet zo fijn: toen ik overstapte, bleek Greenchoice met het laten ingaan van het contract niet te hebben gewacht totdat mijn oude contract afliep, waardoor ik een fikse boete moest betalen. Dat vond ik niet bepaald netjes!!!
Met al deze slechte beoordelingen bekruipt me een onaangenaam gevoel. Greenchoice, kom op, dit moet veel beter kunnen!!!
Eerste keer geboekt via hen ,hotel was volgeboekt werd er niet van verwittigd door booking.com en nu moeilijk contact te krijgen van het kastje naar de muur nooit meerLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
nooit meerLees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Al jaren een gedoe om contact te krijgen met de afdeling Debiteuren. Geen mailadres.Lees alle beoordeling van Kamer van Koophandel Klantenservice (20)
Ik had zojuist een zeer slechte ervaring met de klantenservice. De medewerker maakte zich er zeer makkelijk vanaf en mijn probleem bleef gewoon bestaan. Op geen enkele manier heeft hij me verder geholpen of me aanwijzingen gegeven hoe het probleem opgelost kon worden.Lees alle beoordeling van Simpel klantenservice (6)
Onbereikbaar, slechte service, geen oplossingen als er problemen zijn, verwijzingen naar Track&Trace hebben geen zin deze is niet actueel of bevatten helemaal nietsLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Chatbot Daan is 24/7 aanwezig maar werkt totaal niet kent alleen een voor geprogrammeerde verwijzing: "Het is op dit moment erg druk. Daardoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan je van ons gewent bent. Via Track&Trace vindt u de laatste informatie" (dus geen!!!!). Tot overmaat van ramp eindigen ze met sorry voor het ongemak.
Wat een bedrijf nemen gewoon niet op en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd terwijl dat alles volledig is betaald maar van het hotel word je weer naar Booking.com gestuurd en zij weer je moet naar het hotel bellen en zo gaat het over en weerLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
In een woord schandalig
wil vakantie bestellen maar kan klanten service niet bereiken .Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
slechte zaak.
niet te bereiken op zaterdag om 20.30. inlog ineens niet geaccepteerd. kan dus niks kijken, niemand aanwezig om op te lossen. ook niet bij online. waardeloos!Lees alle beoordeling van Canal Digitaal Klantenservice (11)
We were supposed to receive the delivery two days ago, but no one even bothered to call and warn that there would be no delivery. The support service is not available by phone, on social networks, or on the website. My husband had to go to ikea! And what have we been told? Wait, they will call you, but no one called back! We also found that the previously shipped cabinet was missing bolts. Ikea well, how is that? Today we will come to the store again to demand that we do at least something to rectify the situation!Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
heb twee maal ruim drie kwartier in de wacht gestaan om klacht door te geven over niet ontvangen rouwpost. hiermee niets opgelost, Wijkteamleider zonder aankondiging aan de deur geweest toen wij niet thuis waren, liet kaartje achter met naam en telefoonnummer om afspraak te maken. helaas is dat telefoonnummer niet meer in gebruik. moet dan weer klantenservice bellen en dan weer veel te lang in de wacht. dat doen we niet. aan bezorger gevraagd of teamleider contact op wil nemen om af te spreken. helaas nooit meer iets gehoord van hem. maar twee overlijdenskaarten zijn nooit aangekomen hoewel de adressering correct is , te zien in de app. overigens hebben we ook de postcodeloterijboeken van de afgelopen periode nooit ontvangen. gaat dus wel wat fout.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Er is totaal geen contact meer te maken met de organisatie.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
In de regelneef app worden misleidende gegevens verstrekt.
onmogelijk om twee verschillende meterstanden in een regelneefapp te bekijken.
Geen chatcontact mogelijk laat staan met een persoon in gesprek te komen. In het verleden was dat geen probleem.
Een doolhof van informatie mogelijkheden die je allemaal naar de reclame voorn we contracten stuurt.
Onbereikbaar en/of zéér lange wachttijden.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
???? Niemand neemt opLees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Klacht ingediend op 03-07_2023 met urgentie terug bellen om 13,00 uur 4 uur later nog niets vernomen.Lees alle beoordeling van Gemeente Goeree-Overflakkee Klantenservice (3)
Schandalig.