DHL Parcel Klantenservice

Rapportcijfer DHL Parcel klantenservice: 1.2 » Lees beoordelingen (134)

Bellen met DHL Parcel

Waarom bellen met DHL Parcel Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een zending.
  • Je hebt een vraag over een dienst of product van DHL Parcel

Openingstijden telefonische klantenservice DHL Parcel

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DHL Parcel: 0900 222 21 20

  • Belkosten: €1,- per gesprek (plus gebruikelijke gesprekskosten)

Heb jij onlangs contact gehad met DHL Parcel? Laat ons je ervaringen met DHL Parcel weten!
Beoordeel DHL Parcel.

Controleer op storingen bij DHL Parcel.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van DHL Parcel.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Pakket volgen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij DHL Parcel

KvK gegevens DHL Parcel

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30076845
  • Vestigingsnummer (KvK): 000040765741
  • Statutaire naam: DHL Parcel (Netherlands) BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met DHL Parcel?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DHL Parcel? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met DHL Parcel via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van DHL Parcel. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 en op zaterdag van 09:00 - 16:00. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van DHL Parcel je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen DHL Parcel.

Bekijk de veelgestelde vragen aan DHL Parcel:

  • Hoe snel bezorgt DHL mijn pakket?
  • Waar vind ik het dichtstbijzijnde afleverpunt?
  • Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt bezorgd?
  • Moet de ontvanger invoerrechten betalen over mijn pakket?
  • Ik heb de locker gesloten, maar mijn pakket ligt er nog in. Wat moet ik doen?
  • Kan ik een zakelijke zending naar het buitenland versturen?
  • Waarmee kan ik lege ruimtes in een verzenddoos het beste opvullen?
  • Stel dat er iets misgaat, waar kan ik dan op rekenen?
  • Ik heb geen verzendlabel ontvangen, wat kan ik doen?
  • Waar kan ik mijn pakket afgeven?
  • Waarom moet ik het e-mailadres van de ontvanger invullen?
  • Is er een overzicht van mijn verstuurde pakketten?
  • Kan ik een pakket versturen naar een postbus- of antwoordnummer?
  • Kan ik enveloppen versturen?
  • Hoe weet de ontvanger dat het pakket is bezorgd bij een DHL punt?
  • Wat is de status van mijn retourzending?
  • Hoe kan ik mijn internationale pakket volgen?
  • Wanneer wordt het bedrag van het pakketlabel afgeschreven als ik betaal met creditcard?
  • Ik verstuur mijn pakketten klimaatneutraal. Wat betekent dat?
  • Kost klimaatneutraal versturen mij geld?
  • Verstuur ik alle pakjes klimaatneutraal met DHL?
  • Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?
  • Mijn zending is bezorgd in een DHL Locker. Hoe haal ik ‘m op?
  • Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?
  • Wat gebeurt er als ik mijn pakket laat bezorgen bij een DHL Locker?
  • Hoe lang is mijn bezorgcode geldig?
  • Kan iemand anders dan ik het pakket bij het DHL ServicePoint ophalen?
  • Waar kan ik een klacht indienen over de bezorging van mijn pakket?
  • Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender. Wat kan ik doen?
  • Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
  • Ik heb geen zendingsnummer ontvangen. Wat nu?
  • Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
  • Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

 

Ga naar de veelgestelde vragen van DHL Parcel

Neem contact op met DHL Parcel via Facebook.

Stuur via Facebook een bericht aan DHL Parcel. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00.
  • Zondag: Gesloten
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter. Onderstaand de openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Twitter.

DHL opent duurzame CityHubs

Hoofdkantoor DHL Parcel Nederland (adres)

Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA Nederland
Rapportcijfer DHL Parcel Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 134 beoordelingen.

Beoordeel DHL Parcel Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DHL Parcel Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door r metselaar op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

hallo

ik wil graag melding doen over de bezorger die vandaag woensdag 23-11-2022
mijn pakket met nr:3SBCS17975932 zou bezorgen tussen 20:35 uur en 21:30 uur
ben hele dag thuis geweest en krijg om 20:47 uur via een mail van DHL de mededeling dat ik niet thuis was er is niet aan gebeld en heb ook geen bus zien of horen rijden want was gewoon thuis

en nu dus morgen naar een DHL afhaal punt mag

ben zelf niet al te goed ter been en heb alleen beschikking over een fiets maar zal wel heen moeten maar vind dit niet de normale gang van zaken en hoop toch echt dat de desbetreffende bezorger hier op aan gesproken word

ik heb ook contact gehad met de afzender en ook die vind dit niet zo het hoort

want ik zit niet voor niks een hele dag binnen omdat het eerste mailtje een tijd had wat de hele dag betrof dus hou ik de hele dag er rekening mee

ik hoop dat DHL hier iets mee gaat doen
  • Beoordeeld door Kropman op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wel thuis.deur geopend er stond niemand waarschijnlijk geen tijd om te wachten
  • Beoordeeld door Veenman op 20-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waarom geen e-mail adres ?Waar blijft het pakket dat is afgegeven 11 nov.2022 bij het dhl punt de vlotkampweg 24 nijmegen het was verstuurd naar l withoos bis.herinsstraat 20 5701 XH HELMOND degene die mij in nijmegen heeft geholpen heeft geen adreslabel gemaakt met QR code wel mijn adres ingevoerd ik heb niks betaald het was goed zo zei hij ik ben div.keren naar het dhl punt geweest die zeiden dat het pakket bij het sorteercentrum lag en dat het terug kwam maar ik zie het nog steeds niet ik ben al ruim 1 week bezig waar is is het pakket ik hoop dat jullie het eens een keer oplossen gr.theo veenman
geho
  • Beoordeeld door A.Lie op 19-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt klagen wat je wilt, er verandert niets, bezorgers zijn onbeschoft, pleuren je pakjes in de centrale hal terwijl ze je niet eens bellen en ook geen email sturen , gebeurt structureel hier in mijn flat . We vinden zelfs pakketjes van omliggende flats, tussen de onze en heel soms wordt een pakket ook gewoon buiten neergezet tegen de gevel..Bezorger had zeker een vermoeide vinger die dag . Al met al ik zou me rot schamen als bedrijf als ik zo wanpresteerde. Waarop wachten ze, dat er weer een bezorger naar beneden gegooid wordt ??Hoorde dat hettoen een bezorger van D'Hell betrof , verbaast me trouwens niet onbeschofteriken ertussen ongelooflijk!!
  • Beoordeeld door zittersteijn op 5-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

superslechte service, op zaterdag geen klantenservice.
pakketten worden te vroeg opgehaald bij de servicepunten, pakket daardoor 3 dagen te laat bij klant.
belofte aan klant wordt mij aangerekend, bedankt DHL
sinds kort kom ik er achter dat de negatieve strikes in mijn winkel bij Bol.com worden veroorzaakt door de slechte service van DHL waardoor mijn winkel bij Bol.com bedreigd wordt met sluiting wegens het niet behalen van de nodige inlevertijden van 93%van de pakketten bij een servicepunt om 16:00 uur. worden wel op tijd afgeleverd maar de chauffeur is dan al geweest, dus registratie van verzending 1 dag later dan de inlevertijd. pakketten bij post.nl worden tijdig geregistreerd voor verzending, bij DHL dus duidelijk niet wegens te vroege afhaaltijden van de chauffeurs. ver voor 16:00 uur.
ga dus nu niet meer via DHL sturen, ongeveer 30 pakketten per week.
  • Beoordeeld door Janine op 2-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

De chat functie is waardeloos. Je moet je scherm openhouden en het duurt behoorlijk lang om uberhaupt iemand te spreken te krijgen. Als je het scherm meyt.dd chat per ongeluk sluit moet je weer helemaal opnieuw starten met je verhaal bij waarschijnlijk een andere medewerker. Andere bedrijven hebben meestal een chat programma dat onthoud waar je was in jr verhaal. Stel gewoon een email adres ipv alleen chat.
Ook de optoes boj levering woren vaak niet nagekomen. Zo zire ik bijna nooit een dhl bezorger aan mijn voordeur. Ik woon in een flatgebouw en heb een slechte gezondheid en loop ook heel slecht. Ik bestel juist online omdat ik zo sllecht loop en slecht kan staan. Maarvde dhl bezorger belt niet altijd aan om het gebouw binnen te komen en 9 van de 10 keer, vooral bij bezorging na 4 uur smiddags, nemen ze niet de moeite om het pakket aan de deur te leveren maar laten ze het achter in de opnbare hal. Ik ben nog te kort zo slecht ter been om al eenhulpmiddel a0behalve een rollator te hebben. Dus ik ben meerdere keren naar de hal gehinkt met rollaotor en weer terug naar mijn appartement, en was ik uitgeput daarna en al mijn energie was op.
Ik heb een pakjet liggen bij een afhaalpunt van dhl. Ik weiger dat pakket en heb het daarom expres bij een dhl afhaalpunt laten bezorgen, want de afzender kan een bestelling nietbmeer annuleren als die eenmaal is gedaan. Op dag 5 of 6 dat het daar lag kreeg ik een email dat die middag een pakket bezorgd zou worden bij mij! Vsn dhl. Ik heb daar niet om gevraagd, dhl besloot dat gewoon te gaan bezitgen. Ik zag in opties bij.bezorgoptie geen mogelijkheid om het pakket te weigeren, dus stelde ik als optie in om het pakket dan weer te bezorgen op hetzelfde afhaalpunt waar het al 5 of 6 dagen had gelegen. Vandaag 4x geprobeerd te chatten met een medewerker. Telkens lang wachten en als he dab webmaal verbonden was aan een medewerker en standaardantwoordrn als weiger het pakjet en dan neemt de bezirger het weer mee en wordt het door dhl teruggestuurd aan de afzender. Maar dat gaat moeilijk als je nog niet eens weet dat de bezorger al in ons flatgebouw is geweest en het gewoon in de algemene hal is gezet of weigert het naar boven te brengen omdat ie anders in enorme tijdnood komt. Vanwege het tekort aan personeel. Waarom kun je niet gewoon bij de keuze opties voor het bezorgen aangeven dat je het pakket weigert zodat het teruggaat nasr de afzender?
  • Beoordeeld door peter boot op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

lange wachttijden probleem wordt niet op gelost ondanks belofte mijn pakket is al twee maal verkeerd bezorgd morgen komt er weer een pakket vrees grote vrezen
  • Beoordeeld door belle op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Pakket 3spsl0002256354 is nog steeds niet bezorgd, als het adres de oorzaak is, hier het volgende: 7546AL 1 = SESAMSTRAAT 1 !!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door g.moors op 1-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

De bezorger heeft bij ons al 4 keer iets moeten bezorgen, en het is nooit goed gegaan. Iedere keer liegt hij over het feit, dat niemand thuis is. Wat een lui volk!!!
  • Beoordeeld door avd op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

1 euro per gesprek
  • Beoordeeld door Klazien overkleeft op 9-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben doodziek van dhl vandaag zou ik pakketje ontvangen wordt weer 1 a 2 dagen vertraging dit is al de derde keer ik besteld bij myth of asia vandaag besteld morgen in huis maar dhl levert niet ik ben des duivels en laat geen pakketjes meer bezorgen via dhl ik voel me zwaar bedonderd
  • Beoordeeld door ana op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht service . drie kwartier wachten met betaalde call en dan spreken met een medewerker die weet helemaal niets over uw vraag.
  • Beoordeeld door Carry op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

KLACHT
Vraag steeds het pakket op de afgesproken plek neer te leggen onder de VOORBUMPER van auto. Zodat het altijd uit het zicht en droog ligt. Wordt het bij de VOORDEUR gelegd!!!!!.
Is het voor bezorger moeilijk om even goed te lezen?

Vandaag loop ik door de voordeur naar buiten staan er 2 grote pakketen. Val er bijna overheen.
Blijkt voor de buren te zijn. Bezorger kijkt ook nog naar het adres label (gezien op de bewakingscamera die er hangt)
Belt aan bij ons. Maar er is niemand thuis Laat het gewoon staan bij verkeerd adres.
Ik heb het toen maar bij de buren neer gezet. 2x25/30 kg
Mijn vraag. Kan de bezorger als er bij bezorgadres niemand thuis is het zomaar bij de buren neer zetten waar ook niemand is?
En dan weg rijden en denken ziezo iets bezorgd. Bekijken jullie het maar!
Had hij toch bij de buren terug kunnen zetten.
Als het bij ons voor deur gejat was - ik neem aan dat de buren "een niet thuis kaartje" hebben gekregen- dan waren wij de pineut.

Zou het het op prijs stellen dat bezorgers duidelijke instructies krijgen m.b.t. bezorging.
  • Beoordeeld door Carry op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

KLACHT
Vraag steeds het pakket op de afgesproken plek neer te leggen onder de VOORBUMPER van auto. Zodat het altijd uit het zicht en droog ligt. Wordt het bij de VOORDEUR gelegd!!!!!.
Is het voor bezorger moeilijk om even goed te lezen?

Vandaag loop ik door de voordeur naar buiten staan er 2 grote pakketen. Val er bijna overheen.
Blijkt voor de buren te zijn. Bezorger kijkt ook nog naar het adres label (gezien op de bewakingscamera die er hangt)
Belt aan bij ons. Maar er is niemand thuis Laat het gewoon staan bij verkeerd adres.
Ik heb het toen maar bij de buren neer gezet. 2x25/30 kg
Mijn vraag. Kan de bezorger als er bij bezorgadres niemand thuis is het zomaar bij de buren neer zetten waar ook niemand is?
En dan weg rijden en denken ziezo iets bezorgd. Bekijken jullie het maar!
Had hij toch bij de buren terug kunnen zetten.
Als het bij ons voor deur gejat was - ik neem aan dat de buren "een niet thuis kaartje" hebben gekregen- dan waren wij de pineut.

Zou het het op prijs stellen dat bezorgers duidelijke instructies krijgen m.b.t. bezorging.
  • Beoordeeld door anna op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

betald gesprek , laaaaaang wachten ,belachelijk
  • Beoordeeld door Michael op 1-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wij geven al geruime tijd aan dat wij onze pakketjes bezorgd moeten worden bij een afhaalkast waar zij zouden moeten bezorgen deze kast kan elke keer gewoon geselecteerd worden als bezorg punt maar al meer dan 5 keer achter elkaar weigert de bezorger daar de pakketjes in te doen helaas kan ik geen cijfer geven onder de 1
  • Beoordeeld door Sjaak op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Iets besteld en bezorging via DHL. Bezorger loopt naar de achterpoort (is dichterbij de weg) van de tuin maar die zit dicht. Er wordt niet aangebeld bij onze voordeur om pakje af te geven. Voordat ik kan reageren rijdt de bezorger weer snel weg en kan ik het pakje een dag later ophalen. Gezocht waar ik dit kan melden bij DHL maar de afdeling klachten is totaal onbereikbaar gemaakt, zodat DHL eigenlijk geen klachten kan ontvangen.
  • Beoordeeld door veer op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bij DHL is de service zwaar kut al 2 dagen mijn pakketje nog niet binnen gekomen kost mijn nu al 2 vrijen dagen a125 euro netto en DHL dit wordt aan gemeld bij de Autoriteiten Consumenten En Markt . De ACM kan optreden als een bedrijven zich niet aan de regels houd.

O,ja en DHL waar kan ik de schadeclaim indienen wat is het adres van DHL
  • Beoordeeld door Leo Goedheer op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zo goed de bezorging is zo slecht is de klanten service. Een kwartier aan de telefoon en nog niet geholpen.
Of er moeten mensen bij of degene die er zit moet aan het werk gaan , dit lijkt nergens op!!!
  • Beoordeeld door C.de Jong op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren belde pakketbezorger bij mij aan, rond 15.30 uur.
Ik lag erg ziek in bed en moest uit bed klimmen en naar het raam lopen om te kijken wie er aanbelde.
pakket was voor de BUREN, twee deuren verderop. Ik verwijs daarnaar maar kon nauwelijks spreken van wegen erg pijnlijke keel. Zeg nog: ik lig ziek inbed, maar een sorry kon er niet vanaf, allen maar :och, goed.
Vandaag om 14.30 wordt er weer aangebeld, weer de pakketbezorger, weer NIET voor mij.
Ik was net een halfuurtje op en was dichter bij het raam en het was dezelfde bezorger. Pakket was voor een van de bovenburen maar kennelijk waren ze niet snel genoeg naar zijn zin en daarom belde hij ook maar even bij mij aan.
Ik weet dat hij geen miljonair is en daarom dit baantje heeft, maar ik ben OOK GEEN MILJONAIR maar ik lig wel doodziek in bed en ben er Niet van gediend om steeds voor zijn kar gespannen te worden. Ik hoop dat zijn moeder, zuster, vriendin of vrouw dood en doodziek in bed ligt en dat zij om de haverklap uit bed gebeld worden. Als ik die jongen was, zou ik maar snel dit baantje opzeggen zodat hij zelf de hele tijd naar de deur kan lopen en dan ook volkomen nutteloos en vals alarm.
  • Beoordeeld door R. op 15-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het bedrijf doet maar wat. Dure telefoonkosten, geen hulp (ze kunnen niet in het systeem...bla bla) Status bezorgd terwijl dat niet zo is, dus dan toch weer ophalen bij centraal (onbereikbaar) punt etc etc... Deze ervaring heb ik intussen al 5x gehad, ik kan niet meer spreken van een incident..
  • Beoordeeld door J. Vos-Bronkhorst op 15-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Mijn pakket zou gisteren bij het servicepoint zijn afgeleverd maar daar is het niet?
Waar is mijn pakje?
  • Beoordeeld door Rabdaah op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Lange wachttijden, betalen voor belgesprek, ondanks dat fout bij de bezorger ligt, die het pakketje nergens af heeft geleverd.
  • Beoordeeld door De graaf op 13-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

32 minuten in de wacht , er word gemeld gemiddeld 7minuten.
Nog geen reactie, dus verbinding verbroken.
Ook chat geen reactie
  • Beoordeeld door Anton op 10-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Meer dan 20 min aan de telefoon in de wacht gestaan. En nog niet goed geholpen.
  • Beoordeeld door Jawine van Noortwijk op 9-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een moeite om dhl te bereiken!! En dan nog e tra betalen ook. De chat geeft alleen maar standaard antwoorden. Je wordt als klant niet serieus genomen!
  • Beoordeeld door Ineke Reijnders op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht .Volgens dhl is t pakket geleverd.Ik was thuis,maar er is niks geleverd.Bellen:krijg niemand te pakken.Chat:kom ik niet verder mee.WAAR IS MIJN PAKKET?
  • Beoordeeld door M op 1-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer zitten wachten op een pakket dat niet komt. Krijg gewoon weer een half uur voor de eindtijd de melding dat ik niet thuis ben. Klantenservice heeft blijkbaar geen contact met de bezorger. Deze kan dus gewoon lekker doorrijden. Ik kan morgen weer gaan wachten, of zelf maar zien dat ik het pakket ophaal. Kan helaas geen 0 geven.
  • Beoordeeld door Gerda op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik schrik van deze beoordelingen, maar nu heb ik erzelf ook een!
Vanmiddag pakket verwacht via dhl, maar niets ontvangen!
Het bedrijf waar ik besteld maar eens gebeld, krijg te horen dat de bus van dhl
kapot is! Nu maandag!
Vanavond tussen 18.40 en 19.40 zou dhl vaneen andere bedrijf bezorgen bij mij!
Tegen 19.50 wordt planning gemaakt, want chauffeur werd verhinderd,
terwijl ik iemand zag om 19.24 hier iets af te leveren maar niet bij mij!!!
De directie mag toch weleens met de mensen praten, gezien de beoordelingen!
,
  • Beoordeeld door Laura op 25-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Pakket vanwege onmacht niet bezorgd, geen enkele andere oplossing beschikbaar vanuit de klantenservice. Er wordt verwacht dat men dan maar gewoon 2 dagen wacht op een pakket. Telefoniste had een negatieve attitude en bleef herhalen wat er gezegd werd, maar er werd niet naar een passende oplossing gezocht
  • Beoordeeld door Linda op 19-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hi!
1) I have sent a parcel via DHL service. The status of the delivery is " Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data", but nobody can say me what kind of data you are waiting for and from who. Furthermore your telephone does not work, but the robot keeps advising to use this number.

2) A couple of weeks ago, i got a parcel from Germany. The box was half open and 1 item was missing. And it was not impossible to submit the complain via your website or email.
  • Beoordeeld door Kim op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Telefoonnummer niet aangesloten!
  • Beoordeeld door Luke van der mast op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Er word vanavond een pakket bezorgd en moet bestaan uit 3 delen. Er zijn maar 2 delen bezorgd omdat de chauffeur de derde doos is vergeten. Dan zegt hij je wacht maar tot morgen omdat hij te belazerd is om het derde pakket op te halen. Het depot is 1 km van ons huis. Wat een kut bedrijf zijn jullie. Er is altijd wat nooit gaat het in 1x goed!!!!!
  • Beoordeeld door Linta op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

De meest aberrante, absurde en leugenachtig transport bedrijf. Met allrelei psycho mensen in dienst, vol gestoorde ideen, absurde leugens, ze komen tot je adres, ze kijken naar je, ze weigeren je pakje te geven, ze vertrekken, en dan melden ze dat je "niet thuis was", dat "hij heeft je gemist".. Wat voor soort Psycho's zijn deze mensen?? En dit duurt (althans bij mij) al jaren!!! Ze bezirgen nooit, ze liegen de hele tijd dat je "noetvthuis eas".
  • Beoordeeld door Zonder op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slecht bedrijf zeg!!!! pakketje zou gisteren geleverd worden, hele dag thuis gezeten. in een keer een mailtje, niemand thuis getroffen , pakket word naar een afleverpunt bezorgd. Dit is nu al de 3de keer dat dit gebeurt. we zijn oude mensen en slecht ter been. wonen in appartement en heb het gevoel zodra ze naar boven moeten komen dat ze gewoon voorbij rijden.
Ik heb hier geen woorden voor. heb al vaker gehoord dat ze bij mensen even 1 x snel bellen en dan meteen weer in de auto springen.
deze mensen verdienen geen baan, hier moet wat aan gedaan worden, dit kan niet wat hier allemaal gebeurd.

Vreselijk dit vervoersbedrijf!!!! geef mij maar post nl.
  • Beoordeeld door Gerda Berend op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

2,Ik ben ziek en gewoon thuis ,volgens DHL gisteren niet thuis ik snap niet hoe dat kan ook is het pakketje niet bij buren aangeboden ,zeer slechte service van DHL
  • Beoordeeld door M.Saarlos op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Pakket in vertrouwen afgegeven en betaald. Wordt op een totaal ander adres afgeleverd. Na veel telefoontjes eindelijk opgehaald. Nu kwijt. Wat een droeftoeters werken daar!'!,
Service ho maar , klantgericht wat is dat?
Communicatie kennen we niet....
  • Beoordeeld door Yvonne op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Pakket zou worden bezorgd en dan krijg ik email dat mijn adres niet bestaat.alles nagekeken en adres staat toch goed
  • Beoordeeld door Annie op 26-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

My package was being held at DHL Servicepoint at Nabucco 14. This is a residential address. A true Karen living at this address!

I presented the lady with the DHL card stating that I have a parcel to pick up. She was extremely rude asking what should she do with the card and why I am showing it to her.
The lady also has a dog, extremely unhygienic, specially for people with severe asthma.
How come DHL standards have dropped so low to have an extremely rude woman talk down to me and to allow such a person to hold parcels, specially that the dog has its hairs all over the packages - will DHL take responsibility for the severe asthma attack that I had to go through? Absolutely disgusting!
  • Beoordeeld door vStaveren op 15-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

'k Zit heel de avond op pakket te wachten en dan staat er Bezorgd op 15 januari 19:17uur en er is niemand aan de deur geweest. Ook mijn buren weten zij van niets. Telefonisch kan ik nu niemand bereiken. Maandag hoor ik graag waar de chauffeur mijn pakket heeft afgeleverd. Ik begrijp niet dat dit mis kan gaan en men naast het adres de naam de verifieert.
Bel DHL Parcel
0900 222 21 20