Bellen met DHL Parcel

Waarom bellen met DHL Parcel Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een zending.
  • Je hebt een vraag over een dienst of product van DHL Parcel
Bel DHL Parcel 0900 222 21 20 (€1,- per gesprek)

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DHL Parcel: 0900 222 21 20

  • Belkosten: €1,- per gesprek

Neem contact op met DHL Parcel via Facebook.

Stuur via Facebook een bericht aan DHL Parcel. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00.
  • Zondag: Gesloten
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter. Onderstaand de openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Twitter.

Neem contact op met DHL Parcel via een contactformulier.

Neem contact op met DHL Parcel via een contactformulier. Binnen een dag krijg je een reactie.

Ga naar het contactformulier op de website van DHL Parcel

Chauffeur bij DHL

Rapportcijfer DHL Parcel Klantenservice: 1.5
1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 31 stem(men).

Beoordeel DHL Parcel Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DHL Parcel Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Ghislain op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service en kunnen niks behalve het niet oplossen van het probleem
  • Beoordeeld door van Horck op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorgcode D1CM6037QG van 12.01.2020
Bij niet thuis nemen normaal onze overburen onze pakjes aan; alle pakketbezorgers van andere diensten weten dat en doen dat ook en laten kaartje in de bus achter op welk huisnummer. Uw bezorger laat kaartje achter dat hij volgende werkdag terugkomt; kan voor mij problemen geven omdat ik het pakje snel nodig heb.
Volgende dag klopt iemand op mijn raam, terwijl ik een goed werkende deurbel heb. Op mijn stoep ligt een pakje en terwijl ik de deur open rijdt de bezorger al weg. Geen manieren van uw personeel. Kan dit zeker niet waarderen en zal de informatie over deze negatieve benadering van klanten zeker verspreiden onder mijn eigen klanten.
gegroet J. van Horck
  • Beoordeeld door Els op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht....ik begrijp dat pakjes in Corona tijd en de feestdagen etc. vertraging kunnen hebben. Maar...krijg eerst de 28e December bericht dat pakket wordt bezorgd tussen 14.00 & 18.00 uur. Dan de 29 e daarna de 30 e en toen bleef het stil. Alleen de mededeling dat het pakket 1 a 2 dagen vertraging had. Het is nu 8 Januari en nog steeds heb ik mijn pakket niet. De afzender moest een onderzoek laten instellen naar wat er aan de hand was, dit verzoek heeft hij verzonden per mail naar het door een medewerkster van de klantenservice opgegeven mailadres. Deze mail heeft hij cc naar mij gestuurd, echter wanneer ik met dit mailadres probeer de klantenservice een bericht te sturen krijg ik het als onbestelbaar terug. Ook op het door mij meerdere malen ingevulde contactformulier krijg ik geen reactie laat staan binnen 1 werkdag. Mijn pakket SCHIJNT nog in het sorteercentrum in Groningen te liggen met een, zoals ze mij telefonisch vertellen, label probleem. Wel...ze hebben al mijn gegevens en die van de afzender dus ......NIEUW label maken misschien??? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om mijn pakket bezorgd te krijgen, wat ik wel weet is dat ik iedereen afraad pakketjes te versturen met DHL. En nee...dit is niet onze 1e slechte ervaring met DHL.
  • Beoordeeld door lenie op 7-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind het verschrikkelijk dat DHL geen enkele actie onderneemt terwijl het pakje bij hun ergens rond hangt.
Mijn pakketje zou Ik af kunnen halen vanaf 23 december op een afhaal punt.Maar tot op de dag van vandaag heb ik mijn pakje nog steeds niet. Bij DHL zeggen ze dat ik het bij de verzender moet melden.Dan kunnen ze een onderzoek instellen.Maar de verzender is op geen enkele manier te bereiken.En de medewerkster van de klantenservice heeft mij in de chat medegedeeld dat het pakje wel bij hun is aangemeld en ontvangen.Maar zij niet weet waar het pakje nu is .Dus nogmaals melden bij de verzender,anders kunnen ze niets voor mij doen.Volgens mij ligt het hier niet aan de verzender maar aan DHL..Op mijn vraag of ze mij in contact kon brengen met de manager van de klantenservice ,gaf ze aan dat ze die niet hadden. Raar beleid waar
medewerksters van een klantenservice hun eigen baas zijn.. Kortom ik ben mijn pakje en geld kwijt omdat de DHL niets wil doen.En de verzender spoorloos is.Ik heb zelf al informatie ingewonnen en bij het ophaalpunt waar ik de pakjes ophaal vertelde ze dat daar 30 pakjes gewoon zoek waren.Het is voor mij nu een principe kwestie geworden want zo ga je niet met mensen om..Volgende week heb ik een afspraak om aangifte te doen. en ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld..Ook ik wil geen pakketjes meer die door DHL bezorgd worden.
  • Beoordeeld door Marion Terpstra op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer ontevreden over de bezorger.heeft het pakketje in de tuin gelegd toen ik thuis kwam was het pakketje weg.
Tweede keer weer toen lag het pakketje er wel. Gelukkig regende het niet..

U begrijpt natuurlijk wel dat het pakketje wat weggenomen is vergoed moet worden.
Het bedrag is 39,95
Dank U
Marion terpstra
  • Beoordeeld door W. van Schaik op 24-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is December en Coronatijd en pakjes kunnen niet altijd op tijd worden afgeleverd...alle begrip en niemand kan daar wat aan doen. Ik bel voor een ander afleverpunt (Hoofddorp i.p.v Heerlen) en er wordt botweg gezegd dat dat niet kan...inmiddels ben ik 30 minuten verder en €1,- armer. Hoezo kan dat niet in deze tijd als het pakketje nog in een distributiepunt ligt. Beste mensen van DHL het wordt tijd om over deze mogelijkheid eens serieus na te gaan denken. Een kreet die uit mijn verleden naar bovenschiet: THERE IS ALWAYS ROOM FOR IMPROVEMENT. Ik zou zeggen doe je best en verdien in de toekomst een beter cijfer hierdoor.
  • Beoordeeld door J.Mulder op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 7

Het enige wat betrouwbaar overkomt is het telefonisch contact als ik een van mijn klachten doorgeef.
De bezorgingen zijn nooit goed er is altijd wat,
Kunnen het adres niet vinden
Treffen ons niet thuis, terwijl we gewoon thuis zijn en zij dus niet zijn geweest.
Niet aan de deur geweest en wel terugsturen naar depot waar ik het dan weg kan halen ( 80 km verderop)
En als klap op de vuurpijl melden dat het pakket is afgeleverd terwijl er niemand is geweest.
We hebben geen vertrouwen meer in DHL het gaat zelfs zover dat wanneer wij iets willen bestellen en we zien dat DHL het moet bezorgen gaan we op zoek naar een andere leverancier met wel een betrouwbare bezorgdienst.
  • Beoordeeld door Polat op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Hele slechte service pakket woensdag. Besteld nig niks ontvangen ben al sinds gister aan het wachten
  • Beoordeeld door Ray op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

DHL komt leveringsafspraken niet na. Wijzigt zelfstandig gemaakte afspraken.
Kan nooit. Als ik avond levering aangeef dan mag ik ook verwachten dat deze word nagekomen. Als ik dan zie dat deze niet juist is en er ook geen bezorging plaats vind. En ik neem contact op met de klantenservice met de Chat en ik geef aan wat ik afgesproken mag ik ook aannemen dat deze medewerker juist in het systeem kijkt. Op het moment dat ik met de medewerker spreek in de CHAT is er al sprake dat het pakket al maandag geleverd word en niet zaterdag op afgesproken.

U heeft al een robot in dienst die geen antwoord kan geven en de ander medewerker in de chat is een aap . Stuur die gelijk weer terug naar de dierentuin
Geen enkel begrip voor deze wijze van handelen \

Overweeg dan ook u officieel in aansprakelijk te stellen voor niet juist bezorgen van het pakket, Ik ben juist door dat ik zelf aangeeft dat het bezorg moet worden ook de opdracht gever voor die bezorging daarom hoef ik ook niet mijn klacht en claim via de verzender te spelen want ik ben dan de opdracht gever vooor die bezorging
  • Beoordeeld door Nellie op 15-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het cijfer 0 stond er niet bij, Dhl neemt de klachten niet zo serieus , als je op de dag zelf je pakketten verwacht en er brand licht en de deur staat open , zelfs zijn er mensen zichtbaar aanwezig, worden de pakketten niet eens uit de bus gehaald en wordt er vermeld niet aanwezig, vervolgens zouden pakketten dan volgens de koerier en dhl afgeleverd zijn bij een servicepoint, als ontvanger hebben wij daar nooit een melding van gekregen, wij zijn naar dat point geweest en er is geen koerier geweest om het daar af te geven, sterker nog, de koerier beweert dat er afleveringsscan zijn gemaakt, de beste man van het point snapt er ook niets van. En om het nog het nog vreemder te maken er komen zelfs mensen uit andere woonplaatsen daar hun spullen halen. Als je bij DHL op de site kijkt voor de dichtbij zijnde servicepunten, dan wordt er een lijst uitgespuugd, ja ga nou maar eens kijken waar dan eventueel jou pakket is neer gedumpt.
DHL moet normaal gesproken zelfs de andere dag de pakketten aanbieden, zelfs 4 keer , het heeft de 1 nog niet eens gehaald.
Contact met dhl verloopt zeer moeizaam, zoekgeraakte pakketten? Nee, zegt DHL daar kunnen wij niets aan doen, u moet dan contact opnemen met de verzender, alsof de verzender hier iets aan kan doen, vreemd de verzender geeft opdracht, betaald er voor en de koerier moet het pakket bezorgen, dus dan lijkt mij dat de verzender het in goed vertrouwen mee geeft aan DHL? en al het pakket verschwunden ist, wie is dan de verantwoordelijke daarvoor? Nee, niet DHL , maar de verzender.....hoe krom is dat?
De verantwoordelijke koerier hier voor en zoals ik lees honderden klachten over het bezorgen nemen niet hun verantwoording...... De verzender wordt ook verantwoordelijk gehouden voor eventuele schade , wie bezorgt er uiteindelijk, niet de beste man zelf toch?
DHL neemt geen verantwoording voor wat dan ook , indd, zou Radar hier een programma aan moeten wijden, of het helpt is een tweede...
Of we ooit onze spullen in bezit krijgen , we kijken in de toekomst waar we online bestellen of er sprake is dat de spullen mee worden gegeven aan DHL of niet, zo ja dan weigeren wij dat en kijken verder....
Meerder malen hebben wij slechte ervaringen met DHL, wat een slecht bedrijf en een slecht beleid......
  • Beoordeeld door Rob van Willigen op 15-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

4 pakketten vanuit duitsland spoorloos verdwenen. Volgens de website Track&Trace zijn ze nog onderweg. Volgens de klantenservice van DHL zijn ze afgeleverd bij het service punt want ze hebben een afleverscan. Maar het bewuste service punt heeft niets en een ander in de buurt ook niet.
4 pakketten in rook op gegaan?
Als je simpel vraagt of e kunnen vertellen bij welk service punt ze dan wel afgeleverd zijn is het antwoord dat ze de gegevens van de afleverscan niet mogen verstrekken.
En nu ???????
Dan moet de verzender een onderzoek starten bij DHL, juist..... dan maar een mailtje naar Duitsland, fijn in het weekend alles natuurlijk dicht. Zijn we een week verder voordat we MISSCHIEN wat te weten komen.
Als ik de volgende keer iets via internet bestel, eerst kijken welke vervoerder ze gebruiken, en anders contact opnemen op ze alsjeblieft geen DHL willen gebruiken. En als het niet kan, helaas dan kopen we daar maar niet.
  • Beoordeeld door Janet op 6-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

pakketten verdwijnen en ze liegen over de bezorging.Heel slecht zowel voor onze klanten als voor ons bedrijf!
  • Beoordeeld door Joop Koning op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gooien het pakje in de achtertuin, vermelden dat op het formuliertje.
Verwijzen bij problemen, zoals het pakje onvindbaar, naar de verzender als verantwoordelijke. Weigeren deze te vermelden er zijn meerdere pakjes onderweg en hun volgsysteem kent het verzendnummer niet. Verder geen enkele medewerking.
  • Beoordeeld door H.M. Maartense-S. op 13-10-2020
  • Rapportcijfer: 8

prettig bedrijf en snelle verzending/bezorging . problemen worden snel opgelost als je maar de goede weg bewandeld.
waar gewerkt wordt vallen snippers, zo ook bij andere pakketdiensten.
  • Beoordeeld door Marleen op 23-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dhl neemt de moeite niet aan de deur te komen. Elke keer als ik iets op mijn adres laat bezorgen krijg ik een melding dat ik niet thuis was terwijl ik dat zeker weten wel was. De deurbel werkt goed en de deur wordt in de gaten gehouden wanneer er een pakketje wordt verwacht.
Laatste bezorging ging om een brievenbus pakkentje en ik kreeg een melding dat ik niet thuis was, wat ik wel was, en dat de postbode het pakketje niet onbewaakt wou achterlaten. Het was een BRIEVENBUS pakketje. Wij zijn heel slecht te spreken over deze slechte service van dhl.

Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.
  • Beoordeeld door Couvee op 8-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het zijn gewoon eikels met een grote bek en hij meent dat hij met een vuist op mijn voordeur slaan het kenteken van deze bezorgen is VP-233-N daarbij heeft hij geschreeuwd dat hij de pakketjes hier niet meer afleverd en dat hij het volgende keer gewoon bij een servicepunt afleverde.
Op het moment dat ik het kenteken opschreef of ik artelijke wel het nummer goed heb opgeschreven en dat met het logo van DHL op het voertuig dit een goede reclame
  • Beoordeeld door w van der Mark op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vele malen gebeld over leveringen die niet worden afgeleverd terwijl gewoon thuis bent en dan kan je alsnog naar een service point toe ,is gewoon klopte personeel wat jullie hebben.
  • Beoordeeld door Esra op 1-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht!!! Ze hebben gewoon mijn pakket kwijtgeraakt. En doen geen moeite om het te vinden. Klacht ingediend vervolgens over 2 dagen een mail ontvangen dat ze het niet kunnen vinden en ik een claim kan indienen. Wat geloofwaardig dit allemaal. Ze doen niet eens moeite om mn pakket te vinden. Medewerkers zijn onbeleefd. Bel elke x (1euro per gesprek ook nog) medewerker zei tegen mij : " moest je maar je pakket verzekeren!" Slordig gewoon. Ze hebben schijt aan je probleem en denken makkelijk van af te komen.
  • Beoordeeld door Barend op 10-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Eerst was de track en trace code onbekend en kon ik mijn pakket niet volgen...
Daarna wel te volgen na gebeld te hebben en zou vandaag 10-7-2020 afgeleverd worden..
Nu weer 1 a 2 dagen vertraging....
Een bedrijf met een bak ellende aan boord....lees de reviews maar eens bij trustpilot...om te janken gewoon.
Weet de directie wel wat er gaande is op de werkvloer of zitten die allen maar hun geld te tellen....
Mijn mening ?....kies voor een andere pakketdienst.
  • Beoordeeld door Netty corel op 18-06-2020
  • Rapportcijfer: 4

Heel slecht geholpen. Mijn pakket zou zijn afgeleverd (niet dus) nen dan moeg je met de verkoper contact opnemen. Maar helaas de verkoper is onberrikbaar. DHL doet niets. Moet toch niet zo moeilijk zijn om hit te zoekenwelke bezorger bij mjj moest komen en wat hij meg het pakket heeft gedaan.
Bel DHL Parcel
0900 222 21 20
(€1,- per gesprek)