Oxxio klantenservice

Rapportcijfer Oxxio klantenservice: 1.7 Lees beoordelingen (10) (Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Oxxio).

Bellen met Oxxio

Waarom bellen met Oxxio klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van Oxxio.
  • Om klant te worden van Oxxio.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 8:30 - 19:00
  • Dinsdag 8:30 - 19:00
  • Woensdag 8:30 - 19:00
  • Donderdag 8:30 - 19:00
  • Vrijdag 8:30 - 19:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Oxxio: 088-8955999 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Neem contact op met Oxxio via Facebook Messenger.

Neem contact op via Facebook Messenger en stuur een prive bericht naar een medewerker van OXXIO klantenservice.

Openingstijden OXXIO Facebook Messenger klantenservice.

  • Maandag t/m vrijdag: van 8:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Oxxio via Facebook Messenger.

Gebruik de Oxxio app

Volgens Oxxio kun je met deze app alles zelf regelen. Daarnaast kun je 24/7 je vraag stellen aan de Oxxio klantenservice, je meterstanden doorgeven en al je nota's en betalingen bekijken.

Wil je de Oxxio app downloaden dan kan dat voor de Android app hier en voor de Apple app hier.

Neem contact op met de klantenservice via de Oxxio app

Neem contact op met Oxxio via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van OXXIO via een contactformulier. Het duurt maximaal 5 werkdagen voordat je een antwoord krijgt van OXXIO.

Ga naar het contactformulier op de website van Oxxio Ga naar het contactformulier op de website van Oxxio

Chat online met Oxxio.

Chat online met een klantenservice medewerker van OXXIO.

Openingstijden online chat OXXIO:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 20:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Start een chat met Oxxio

Meterstand doorgeven

Met dit formulier kan je eenvoudig je meterstanden aan Oxxio. Vul je referentienummer en je huisnummer in en klik op de gele button 'Verder'. Zo word je gemakkelijk door het formulier heen geleid. Met drie klikken ben je klaar. Houd je referentienummer en je meterstand bij de hand. Oxxio dankt je voor het doorgeven van de meterstand.

Start een chat met Oxxio Klik hier om je meterstand door te geven aan Oxxio.

Verhuizing doorgeven

Via dit formulier kan je eenvoudig je verhuizing doorgeven aan Oxxio. Vul het formulier volledig in Oxxio zorgt ervoor dat jij er warmpjes bij blijft zitten.

Start een chat met Oxxio Klik hier om je verhuizing door te geven aan Oxxio.

Maak een acccount aan

Om je eigen zaakjes gemakkelijk online te kunnen regelen bij Oxxio, kan je een account aanmaken met dit registratie-formulier. Met Mijn Oxxio kan je eenvoudig je verhuizing doorgeven, je termijnbedrag wijzigen, meterstanden doorgeven of je gegevens wijzigen.

Start een chat met Oxxio Klik hier om een account aan te maken bij 'Mijn Oxxio'.
Rapportcijfer Oxxio Klantenservice: 1.7
1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 stem(men).

Beoordeel Oxxio klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Oxxio klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)

* verplicht

Beoordelingen voor Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Cor op 10 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service klantonvriendelijkheid staat boven in vaandel,
Ik wil Oxxio kunnen bellen maar men doet er alles aan om om te voorkomen dat ik rechtstreeks kan bellen.
  • Beoordeeld door Bongers op 4 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil Oxxio kunnen bellen maar men doet er alles aan om om te voorkomen dat ik rechtstreeks kan bellen. wat een kutservice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Wim Brinkman op 20 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik had mij onlangs aangemeld als klant bij Oxxio en na 1 poging contact te krijgen wil ik nog maar 1 ding; zo snel mogelijk weer weg! Een mens van vlees en bloed is niet aan de lijn te krijgen; je kunt alleen chatten met een computer die 16 keer herhaalt dat je over twee minuten aan de beurt bent en vervolgens telkens aangeeft dat de vraag niet wordt begrepen, terwijl ik die toch behoorlijk duidelijk had geformuleerd. Wat een ergernis en frustratie!
  • Beoordeeld door Balter op 23 December, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service klantonvriendelijkheid staat boven in vaandel
  • Beoordeeld door van Velsen op 9 December, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Kan niets telefonisch regelen
  • Beoordeeld door a.e.m. schreuder op 16 September, 2019
  • Rapportcijfer: 3

vanochtend heb ik een telefoongesprek (belafspraak)gehad met een van uw medewerkers over de kwestie van mijn jaarnota. Ik heb daar al meeredere contacten over gehad, maar zonder enig resultaat. De medewerker vroeg opnieuw naar meterstanden, die ik al heb doorgegeven. Na een heftig heen en weer praten en elkaar niet begrijpen heeft zij de lijn verbroken. Daarover en over het niet gehoor vinden voor mijn probleem stuur ik deze klacht.
Ik vind dat ik niet geholpen wordt met mijn probleem en heb hulp gevraagd bij de Vereniging Eigen Huis, via welke ik deelneem aan collectieve energie inkoop. Ik ben zeer ontevreden over de (niet) afhandeling van mijn probleem door OXXIO.
  • Beoordeeld door Richard Carli op 19 July, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al jaren lid van Oxxio, tot voor kort zeer tevreden. Dit vertel ik ook aan iedere andere leverancier die mij telefonisch benaderd voor een overstap. Vandaag probeerde ik een meterstand te wijzigen dat lukte niet vervolgens geprobeerd hierover met oxxio via de app te communiceren zoals ik in het verleden wel eens heb gedaan, dat ging toen uitstekend, maar nu zie commentaar voorgaande sprekers. Ben dus ook niks opgeschoten. Ik wil DIRECT TELEFONISCH contact met Oxxio. Moet ik mijn mening ten aanzien van OXXIO nou herzien.?
  • Beoordeeld door C.J.Kuyvenhoven op 17 July, 2019
  • Rapportcijfer: 4

Ben al half uur bezig en heb 4 verschillende nummers gebeld maar krijg alleen een irritante dezelfde dame aan de telefoon van wie ik moet doorschakelen enz. Enz. Geen live iemand kunnen spreken. NIET klant riendelijk. Wil gewoon met iemand praten over iets. Ben sinds 3 maanden klant en ben het nu al zat wegens bovenstaande
  • Beoordeeld door Heins op 2 April, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Komen niet op de site van Mijn Oxxio om de gebruikersnaam te wijzigen. Daarnaast komt er een mail op het nieuwe mailadres om de meterstanden door te geven. Wil je die met het referentienummer doorgeven komt de mededeling:"meterstanden zijn al bekent". Hoe is dat mogelijk????
  • Beoordeeld door Vincent74 op 22 September, 2018
  • Rapportcijfer: 3

Wat een schijtbedrijf is dat.
BEL METEEN CONTACT
(90cpm*)