We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Heb jij onlangs contact gehad met Oxxio? Laat ons je ervaringen met Oxxio weten!
Beoordeel Oxxio.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Oxxio? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van OXXIO via een contactformulier. De reactietijd is langer dan normaal, het is op dit moment druk bij de Service Crew, .
Ga naar het contactformulier op de website van OxxioStart een live chat met een medewerker van de klantenservicer van OXXIO.
Neem contact op via Facebook Messenger en stuur een prive bericht naar een medewerker van OXXIO klantenservice.
Met dit formulier kan je eenvoudig je meterstanden aan Oxxio. Vul je referentienummer en je huisnummer in en klik op de gele button 'Verder'. Zo word je gemakkelijk door het formulier heen geleid. Met drie klikken ben je klaar. Houd je referentienummer en je meterstand bij de hand. Oxxio dankt je voor het doorgeven van de meterstand.
Klik hier om je meterstand door te geven aan Oxxio.Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals recepten, huis en stijl inspiratie en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Kijk hier op het kanaal van Oxxio.
Klik hier voor contact met Oxxio via Pinterest.Via dit formulier kan je eenvoudig je verhuizing doorgeven aan Oxxio. Vul het formulier volledig in Oxxio zorgt ervoor dat jij er warmpjes bij blijft zitten. Om je verhuizing door te kunnen geven moet je eerst inloggen met je e-mailadres.
Klik hier om je verhuizing door te geven aan Oxxio.Om je eigen zaakjes gemakkelijk online te kunnen regelen bij Oxxio, kan je een account aanmaken met dit registratie-formulier. Met Mijn Oxxio kan je eenvoudig je verhuizing doorgeven, je termijnbedrag wijzigen, meterstanden doorgeven of je gegevens wijzigen.
Klik hier om een account aan te maken bij 'Mijn Oxxio'.Volgens Oxxio kun je met deze app alles zelf regelen. Daarnaast kun je 24/7 je vraag stellen aan de Oxxio klantenservice, je meterstanden doorgeven en al je nota's en betalingen bekijken.
Wil je de Oxxio app downloaden dan kan dat voor de Android app hier en voor de Apple app hier.
Neem contact op met de klantenservice via de Oxxio appRapportcijfer is gebaseerd op 39 beoordelingen.
Waardeloze energieleverancier en hopeloze klantenservice. Ben al vanaf maart bezig om in de app in te loggen. Dat lukt niet. Beloven een inlogcode toe te sturen naar emailadres, maar krijg deze niet. Alles al geprobeerd. Via de chatbot ook geen succes.
Ook krijg ik sinds maart geen maandelijkse energierapporten van Oxxio.
Diverse keren klantenservice gebeld na zeer lange wachttijden, krijg je iemand aan de lijn beloven ze dit te verhelpen door
bericht te geven aan de helpdesk oid... er gebeurt helemaal niks !
Vandaag meer dan een uur gewacht aan de telefoon, krijg niemand aan de lijn. Oxxio is totaal onbereikbaar.
Lijkt erop dat ze kennelijk op omvallen staan.
Waardeloos bedrijf, krijg al sinds december geld terug. Zou verrekend worden op mijn jaarnota, helaas. Toen op mijn eindnota (was er klaar mee, dus boel opgezegd), maar helaas. Inmiddels 4 maanden verder en nog geen fatsoenlijke eindnota ontvangen, laat staan een terugbetaling. Het gaat over ruim 1000 euro!! Chat is waar-de-loos! Aan de telefoon kunnen ze, behoudens wat makkelijke vragen en antwoorden, ook niets voor je betekenen.. Mailadres op de site klopt niet.. Te slecht voor woorden!
Geen medewerker aan de telefoon.
kan geen telefonisch contact krijgen na het noemen van de geboortedatum krijg ik het bericht dat er iets misging.,
wat een waardeloos bedrijf, ik wil het termijnbedrag veranderen en loop steeds vast in dat proces, omdat ik geen code krijg toegestuurd. Vervolgens zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar!!! zeer slechte klantenservice!
Wat een waardeloos bedrijf. Is een dochterbedrijf van Eneco, wat wel een net bedrijf is. Maar Oxxio is een prijsvechter, en dat merk je aan de slechte service. Een e-mail sturen kan niet, je kan wel chatten. Dat is een drama, de antwoorden die je krijgt slaan nergens op. Hele populistische antwoorden van een stomme computer, want er komt geen mens aan te pas. Je krijgt een probleem of vraag niet uitgelegd. Ze moeten alle medewerkers eens een dag allemaal vragen laten stellen in hun eigen chat. Ze hebben geen idee hoe dat frustrerend werkt bij klanten.
Je krijgt het idee dat je niet voor vol wordt aangezien.
Waardeloos bedrijf, onterechte opzegging, heb gebeld, ik kon de mails van Budjet energie weggooien, was fake.
Ik had een contract bij OXXIO, nog eens gebeld, hoefde me geen zorgen te maken zou geregeld worden.
Word dus helemaal niks geregeld en door jullie geklungel ben ik nu 400€ meer aan energie kwijt, en nog eens boete van 100€ omdat ik had opgezegd, wat ik niet gedaan heb.
Super waardeloos bedrijf, waar je dus niet van op aan kan wat medewerkers tegen je zeggen.
En jullie zijn niet te bereiken via mail en telefoon.
Heel vervelend dat je geen contact kan krijgen. Zelfs het nummer van 90 cent per minuut zijn er altijd 4 wachtende voor je. Dat wordt dan wel een erg duur gesprek.
zelfde als hier onder waardeloos
Een 1 gewoon onbereikbaar. Zelfs als je klant wilt worden. 2 x 40 min aan de telefoon gehangen. Niet normaal dit.
Compleet niet bereikbaar: geen servicemedewerker te pakken te krijgen, wachttijd telefoon a 90 ct pm eindeloos, geen mailadres, niet werkende app: kortom waardeloos!!!
De Oxxio app werkt al een tijdje niet meer en als ik dan probeer contact te krijgen via de website, dan is deze niet bekend. Gelukkig werkt MIJN OXXIO nog wel. Ik vind het schandalig dat een organisatie zo slecht bereikbaar is, maar ik blijf het proberen..
Ik probeer bij Oxxio gedaan te krijgen dat de jaarcheck werkt. Maar helaas. Dit probleem in de app kunnen zij na weken klagen nog steeds niet oplossen. Krijg de laatste zelfs geen reactie. SCHANDE.
Zeer zeer slecht, op geen enkele manier te bereiken . Hoge kosten gemaakt. 4 x in de wacht gezet voor 10 minuten en dan nog geen contact!
Dit terwijl ik alleen meterstanden wil doorgeven. Dit gebeurd zo dag na dag. Ik verwacht van u dat u mij mailt of belt om de meterstanden door te geven, anders stap ik zo gauw mogelijk over naar een ander bedrijf. Dit is echt waardeloos en erg duur op deze manier!
Slechter kan niet. Ik heb in april een klacht doorgegeven over mijn energierekening, wegens belachelijk hoge bedragen voor februari en maart. Ik heb daarop nogmaals de jaarafrekening doorgestuurd van mijn vorige leverancier (NLM)/ Mij is toegezegd dat het probleem zou worden verholpen. Er is niets gebeurd. Ik kan chatten wat ik wil, ik krijg geen enkele reactie en als ik bel via een peperdure lijn, word ik doorgeschakeld naar een lijn waar ik niks aan heb en die ik zelf ook al had gebeld. Wat moet ik doen om een normale, fatsoenlijke reactie te krijgen?
Joop Brons
Slechter kan niet want ik krijg niemand te pakken. Een half uur in de wacht en dan verbinding verbreken. En dan eerst zeggen dat het gesprek (welk gesprek) wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden!
zeer slecht, eerst een half uur wachten dan te woord gestaan met een vraag waarvoor ik in de wacht werd gezet. na 15 minuten wachten wordt de verbinding verbroken!!!
Helemaal niet goed.
Je krijgt echt niemand te pakken.
Er wordt automatisch opgehangen 3x zelfs.
De app assistent is helemaal van het pad af.
Als dit niet verbeterd stap ik over
Sta (alweer!) een half uur in de wacht. Chat is net zo erg!
Verschrikkelijk bedrijf ! Complete chaos !! Blijf hiervan weg
Ik probeer op 12-05-2021 vanaf 16:30 uur OXXIO te bereiken. Telefonisch en via chat zou men bereikbaar moeten zijn, volgens de gegevens op de website. Niets is minder waar. De ingeblikte medewerker weet geen raad met de overlijdensmelding. De medewerker van de chat is niet beschikbaar en telefonisch klopt het al helemaal niet, er worden 3 verschillende tijden van bereikbaarheid vermeld, maar de praktijk is gewoon dat OXXIO in het geheel niet bereikbaar is. Ook kan ik geen mailbericht zenden. Dit is geen klantenservice, dit is een farce en een schande!!
App werkt al dagen niet.
En bellen kost mijn 1 euro per minuut, en dat weiger ik te betalen
wil in contct komen over een betaling die NIET voor jullie bestemd is,
dus zie ik het graag terug gestort
Zeer slecht telefonisch contact te krijgen met de technische dienst van internet en tv.
Kost me kapitalen aan wachtlijst bij klantenservice
Heb iemand nodig van afd techn dienst
Chat is waardeloos
Jullie geven een contactformulier pagona die niet meerbestaat en beloven het contract op te zeggen van tv en internet maar is niet gebeurd.
Telefonisch niet te bereiken voor vragen over internet / bellen, wordt constant doorverbonden en krijg niemand eraan.
Telkens verwijzen naar internet chatten wat een beetje moeilijk is als je een storing hebt op internet.
Nu precies 32 min en 47 seconden gebeld en nog niemand aan de lijn gekregen.
Op de internetpagina wordt alleen wat gedaan met gas en liicht maar wordt internet / bellen een wel erg ondergeschoven kindje.
Zeer slecht ,via app.kan ik mijngebruik van stroom en gas niet zien, telefoniste ,na lang wachten, heeft advies gegeven ,ga nu andere leverancier zoeken.
Overstapservice werkte niet. Men probeerde mij bij KPN af te melden, terwijl ik gezegd had dat Telfort mijn provider was. Nadat overstapservice gefaald had, belde ik direct Oxxio om nogmaals te zeggen dat Telfort mijn provider was. Oxxio heeft hier niets mee gedaan, zodat ik onnodig een maand langer aan Telfort vastzat. Men weigerde gesprekken terug te luisteren, later bleken deze onvindbaar. Compensatie geweigerd. Klantonvriendelijke behandeling. Men beweert dat ikzelf de verkeerde provider genoemd heb. Dat wordt ''zorgeloos overstappen'' genoemd. Ik ga overstappen naar andere provider voor internet, tv en energie, die wel zorgvuldig omgaat met klant en bestand.
Overstapservice werkte niet. Men probeerde mij bij KPN af te melden, terwijl ik gezegd had dat Telfort mijn provider was. Nadat overstapservice gefaald had, belde ik direct Oxxio om nogmaals te zeggen dat Telfort mijn provider was. Oxxio heeft hier niets mee gedaan, zodat ik onnodig een maand langer aan Telfort vastzat. Men weigerde gesprekken terug te luisteren, later bleken deze onvindbaar. Compensatie geweigerd. Klantonvriendelijke behandeling. Men beweert dat ikzelf de verkeerde provider genoemd heb. Dat wordt ''zorgeloos overstappen'' genoemd. Ik ga overstappen naar andere provider voor internet, tv en energie, die wel zorgvuldig omgaat met klant en bestand.
Zeer slechte service klantonvriendelijkheid staat boven in vaandel,
Ik wil Oxxio kunnen bellen maar men doet er alles aan om om te voorkomen dat ik rechtstreeks kan bellen.
Ik wil Oxxio kunnen bellen maar men doet er alles aan om om te voorkomen dat ik rechtstreeks kan bellen. wat een kutservice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had mij onlangs aangemeld als klant bij Oxxio en na 1 poging contact te krijgen wil ik nog maar 1 ding; zo snel mogelijk weer weg! Een mens van vlees en bloed is niet aan de lijn te krijgen; je kunt alleen chatten met een computer die 16 keer herhaalt dat je over twee minuten aan de beurt bent en vervolgens telkens aangeeft dat de vraag niet wordt begrepen, terwijl ik die toch behoorlijk duidelijk had geformuleerd. Wat een ergernis en frustratie!
Zeer slechte service klantonvriendelijkheid staat boven in vaandel
Kan niets telefonisch regelen
vanochtend heb ik een telefoongesprek (belafspraak)gehad met een van uw medewerkers over de kwestie van mijn jaarnota. Ik heb daar al meeredere contacten over gehad, maar zonder enig resultaat. De medewerker vroeg opnieuw naar meterstanden, die ik al heb doorgegeven. Na een heftig heen en weer praten en elkaar niet begrijpen heeft zij de lijn verbroken. Daarover en over het niet gehoor vinden voor mijn probleem stuur ik deze klacht.
Ik vind dat ik niet geholpen wordt met mijn probleem en heb hulp gevraagd bij de Vereniging Eigen Huis, via welke ik deelneem aan collectieve energie inkoop. Ik ben zeer ontevreden over de (niet) afhandeling van mijn probleem door OXXIO.
Ik ben al jaren lid van Oxxio, tot voor kort zeer tevreden. Dit vertel ik ook aan iedere andere leverancier die mij telefonisch benaderd voor een overstap. Vandaag probeerde ik een meterstand te wijzigen dat lukte niet vervolgens geprobeerd hierover met oxxio via de app te communiceren zoals ik in het verleden wel eens heb gedaan, dat ging toen uitstekend, maar nu zie commentaar voorgaande sprekers. Ben dus ook niks opgeschoten. Ik wil DIRECT TELEFONISCH contact met Oxxio. Moet ik mijn mening ten aanzien van OXXIO nou herzien.?
Ben al half uur bezig en heb 4 verschillende nummers gebeld maar krijg alleen een irritante dezelfde dame aan de telefoon van wie ik moet doorschakelen enz. Enz. Geen live iemand kunnen spreken. NIET klant riendelijk. Wil gewoon met iemand praten over iets. Ben sinds 3 maanden klant en ben het nu al zat wegens bovenstaande
Komen niet op de site van Mijn Oxxio om de gebruikersnaam te wijzigen. Daarnaast komt er een mail op het nieuwe mailadres om de meterstanden door te geven. Wil je die met het referentienummer doorgeven komt de mededeling:"meterstanden zijn al bekent". Hoe is dat mogelijk????
Wat een schijtbedrijf is dat.
Beoordeel Oxxio klantenservice