Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door Tato op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1.3)

Heel slecht bereikbaar door de telefoon
Als jij iets kwiijt of vergeten bent en wou vragen.of gevonden is
Terwijl jij zit op schiphol wil vertrekken en jij wilt weten of jouw item gevonden bij de receptie is
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (42)

Beoordeling voor: VriendenLoterij Klantenservice

  • Beoordeeld door YJ op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VriendenLoterij Klantenservice is: 1.7)

Ik ben de afgelopen week al een keer of 10 gebeld door de vriendenloterij met een nummer uit alkmaar.

Ik word er gek van en wil niet meer gebeld worden. Echter in de meeste gevallen komt er geen eens een verbinding tot stand. Ik weet niet waar ze zitten maar dit is echt een klote reclame voor deze loterij. Gauw dit belbureau op laten houden!!!
Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan hofsteen op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.8)

Volledig onbereikbaar voor klanten. Keuze menu vraagt je of je restaurant eigenaar bent of gewoon een klant. Wanneer je aangeeft klant te zijn volgt het bericht "ga naar onze site en open een chat" waarna de verbinding wordt verbroken. Vervolgens is er op de site ook geen chat aanwezig.
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door karen op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

welke service??? niet te bereiken
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (58)

Beoordeling voor: Dunea Klantenservice

  • Beoordeeld door Emma spaans op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dunea Klantenservice is: 1)

Vraag ik dunea en krijg ik gemeente den haag!!!!
Lees alle beoordeling van Dunea Klantenservice (1)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door C.P. van der Hoek op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 2.1)

kpn is niet bereikbaar je staat uren inde wacht
bij klachten word er niets opgelost
je word alleen maar doorgestuurd waarna je weer onwijs lang in de wacht staat
als je wat wil aanvragen lukt dat niet
nummerweergave op een dect telefoon is gewoon verwijderd
bij een aanvraag komt geen oplssing
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (91)

Beoordeling voor: D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Hanneke Zohlandt op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor D-Reizen Klantenservice is: 2.1)

Allereerst Klantenservice; Basia, vestiging Breda, Chapeau!
Basia je hebt mij zó goed geprobeerd te helpen, zó vriendelijk en geduldig en uiteindelijk kan ik uitkijken naar een fijne vakantie.
Jij bent het visitekaartje van D-reizen.

D-reizen zelf werkt veel te veel sales gericht met een zeer slechte bereikbaarheid. Gewoon beledigend om mensen in de wacht te zetten op een lijn waar zij eigenlijk nooit te woord gestaan worden, bah!
Ik begrijp het systeem wel, kostenbesparend en naar een van de winkels moeten levert misschien meer omzet op. Want alle verrichtingen en assistentie kosten vanaf 29,95 euro (Bingo!)
Met al dit klantonvriendelijk sturen en manipuleren gaat ook deze nieuwe D-reizen het niet redden. Waar is mijn gezellige buurt
D-reizenwinkel?
Vooral héél jammer voor zo'n toppertje als Basia.
Doe het eens anders dan kom ik ook weer terug, groet, Hanneke Z.
Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (8)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door J. vd Goot op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 2.1)

Waardeloos!!!! Ben al 1,5 uur bezig op jullie website om mijn wachtwoord e-mail zingt te veranderen, krijg steeds weer opnieuw foutmeldingen en dat blijft zich herhalen! Dan bel ik de verschillende klantenservice nummers en krijg dan na een tijd wachten en doorklikken te horen dat er geen telefonische hulp wordt geboden voor instellingen m.b.t. e-mail en dan wordt er gezegd dat jullie online heel goed helpen. Maar dat is dus helemaal niet zo! Ook al diverse keren de chat geprobeerd maar ook daar die zeer klantonvriendelijke vicieuze cirkel waarin je terecht komt. Echt waardeloos!!!! Wat mij betreft mogen jullie mijn abonnement op Ziggo cancelen, ik ben er helemaal klaar mee!!!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (92)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door G.Wentink op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.7)

Graag zou ik willen dat je persoonlijk iemand aan de lijn krijgt wanneer je een bezorg klacht door wil geven en niet een bandje met spraakherkenning slaat Nergens op.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (114)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hamers op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 2.2)

Krijgen vaak de verkeerde versie. Ook al vaker de Mezza niet ontvangen. (En de vrouw). Nu wel op tijd gelukkig. Blijft toch moeizaam allemaal.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (42)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Marcel op 16-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.4)

De slechtste klantenservice ooit. Niet alleen zijn ze praktisch niet bereikbaar maar lossen ze ook niets op.
Kaartjes gekocht voor de Keukenhof maar nooit ontvangen. Code wederom ontvangen die niet meer te gebruiken is.
Dan maar geld terug vragen. Na een dramatische wachttijd iemand aan de lijn om vervolgens verbroken te worden. Hoe moeilijk kan het zijn om een telefoon te bedienen???
Eindelijk iemand die wel aan de lijn blijft. Klacht uitgelegd. Men zou het uitzoeken maar moest 2 weken geduld hebben.
Na 5 weken maar eens bellen. Weer die dramatische wachttijden!!!
Iemand aan de lijn die e.e.a. ging uitzoeken. En ja hoor, wordt de lijn weer verbroken. Geen stap verder gekomen dusver !!!
Dan maar weer bellen. Natuurlijk eerst weer die dramtische wachttijd doorstaan. Om maar niet te spreken over de muziek waar je verplicht moet naar luisteren omdat niet eens gevraagd wordt of je ***muziek wil horen.
O ja, ook niet eens per mail te bereiken of terugkoppeling van je gesprek.
Service is een woord in het woordenboek, hoe te handelen volgens 'service' moet nog aangeleerd worden.
Jammer, Laatste keer ooit iets online bestellen bij de kruidvat.
Triest dit
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (32)

Beoordeling voor: T-Mobile Klantenservice

  • Beoordeeld door Ted Evers op 16-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor T-Mobile Klantenservice is: 1)

Waardeloos.
Ben verhuisd naar buitenland en kan vandaar uit niet bellen naar 0800 nummers.
Via contactformulier opzeggen levert een e-mail berichtje op waar in staat dat hetniet gelukt is via contact formulier en dat ik moet bellen met 0800 nummer. meerdere dagen achter elkaar geprobeerd via contact formulier op te zeggen, steeds met zelfde resultaat.
Via brief afgemeld en gevraagd om bevestiging, niet gekregen
Via aangetekende brief aan gemeld en gevraagd om bevestiging weer niets gekregen.
Geweldig, wat een service!!
Lees alle beoordeling van T-Mobile Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Bram op 16-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1)

We worden niet geholpen.
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (62)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door Anita Heere op 16-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Ik krijg ze moeilijk aan de lijn, zodra ik ze aan de lijn heb en wil m'n vraag stellen word ik weggedrukt....
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (50)

Beoordeling voor: Innova Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door lebens op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Innova Energie Klantenservice is: 1)

na klant te zijn geweest bij innova energie ben ik overgestapt naar andere aanbieder,dan krijg je op het eind de eind nota,er stond op het eind een bedrag open van 203,94daar van inasseerde innova op 30maart j.l. 99,00 stond nog een bedrag open van 104,94,dat heb ik op 13 april 2022 overgemaakt via abn naar innova ,erna kreeg ik meedere aanmaningen van niet betaalde notaas,heb de papieren zwart op wit, dat alles betaald is ook bankafschriften met de betalingen erop,nu eisen ze opeens 250,00 euro diverse posten noemen ze het,heb een paar weken terug een half uur met hun gebeld,mevrouw verklaarde toen dan is alles voldaan,nu dit,als je toch alles voldaan hebt wat dan nu nog.we denken dat ze me de bonus die je krijgt bij het overstappen naar de nieuwe aanbieder zelf willen laten betalen,mag volgens de nieuwe aanbieder nooit,maar ze doen het onder diverse posten,wat niet mag.
Lees alle beoordeling van Innova Energie Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Simone op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1)

Niet bereikbaar, geen geldignummer
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (62)

Beoordeling voor: HTM Klantenservice

  • Beoordeeld door K op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HTM Klantenservice is: 1.2)

Agressief, racistisch gedrag van kaartinspecteurs tijdens inspectie, hun bevoegdheden overschrijdend. Ik kwam een ​​dergelijke situatie tegen op 10/05/2022 om 20:10 tramlijn 16, route Korte Vorhout - Centraal Ststion, ondanks de gereflecteerde kaart en het betalen voor de reis, wilde de controleur bewijs, zonder identificatie, zoals ik weigerde, ze brutaal boeide me, drukte me tegen de grond en tegen de muur en dreef me naar het commando en vertelde me onderweg dat ik naar mijn land moest terugkeren. Laat me eraan toevoegen dat ze tegen me schreeuwden en dat ik blauwe plekken heb en dat mijn handen pijn doen.
Is dit hoe eerlijke mensen worden behandeld, en ik reis al een aantal jaren veel en geef € 50 per maand uit aan het openbaar vervoer op de kaart
Lees alle beoordeling van HTM Klantenservice (5)

Beoordeling voor: HTM Klantenservice

  • Beoordeeld door K op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HTM Klantenservice is: 1.2)

Agressief, racistisch gedrag van kaartinspecteurs tijdens inspectie, hun bevoegdheden overschrijdend. Ik kwam een ​​dergelijke situatie tegen op 10/05/2022 om 20:10 tramlijn 16, route Korte Vorhout - Centraal Ststion, ondanks de gereflecteerde kaart en het betalen voor de reis, wilde de controleur bewijs, zonder identificatie, zoals ik weigerde, ze brutaal boeide me, drukte me tegen de grond en tegen de muur en dreef me naar het commando en vertelde me onderweg dat ik naar mijn land moest terugkeren. Laat me eraan toevoegen dat ze tegen me schreeuwden en dat ik blauwe plekken heb en dat mijn handen pijn doen.
Is dit hoe eerlijke mensen worden behandeld, en ik reis al een aantal jaren veel en geef € 50 per maand uit aan het openbaar vervoer op de kaart
Lees alle beoordeling van HTM Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door bWEP VAN wIJK op 14-05-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.4)

ik heb vele mails naar de klantenservice gestuutd, maar krijg geen antwoord, telerfonisch kon ik jullie ook niet bereiken
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (32)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Jan pet op 14-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2.1)

Heb weer geen krant gekregen wanneer zullen jullie ons een krant bezorgen op Zaterdag elke keer rijd die ons voorbij!
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (39)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruud Uphoff op 14-05-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 2.1)

KPN gaat minachtend om met niet zakelijke klanten. Ik kies in "MIJN KPN" voor "Contact met KP" en behoor dan een telefoonnummer of mailformlier te krijgen. In plaats daarvan moet worden gekozen uit een lijstje "Waar gaat je vraag over" met uitsluitend niet relevante onderwerpen. Stuur de klant het bos in!
Als de klant zijn mobiel internet wil verlengen, een 097 nummer, wordt nog steeds naar een 06 nummer gevraagd. KPN weet dat dat niet kan werken, maar vindt het niet nodig te vertellen hoe het wel werkt..
Als het niet bedoeld is als "Lastige klanten ophoepelen met lastige vragen", zorg dan dat het niet alleen maar zo kan overkomen.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (91)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Nell Maagdenberg op 14-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Waardeloos, schandalig hoe je behandeld wordt. Smoesjes excuses waar je niets aan hebt. Willen ook direkt de krant opzeggen. Flut service!
Dit jaar al 6 keer geen krant ontvangen.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (147)

Beoordeling voor: Online.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door G Nefkens op 13-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Online.nl Klantenservice is: 1)

De laatste tijd heb ik hele slechte ontvangst van mijn internet
Word dagelijks steeds slechter met de ontvangst.
Soms heb ik helemaal geen ontvangst.
Lees alle beoordeling van Online.nl Klantenservice (7)

Beoordeling voor: D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door hartman op 13-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor D-Reizen Klantenservice is: 2.1)

Nadat het heel gemakkelijk is om een reis via d reizen te maken, en die vervolgens direct te betalen, krijg je een email waarin met aangeeft dat de reis nog niet goed doorgelopen is naar de reisorganisatie. We hebben nog geen bevestiging van hen ontvangen of uw reis definitief geboekt zal worden. Uw aanvraag is direct doorgestuurd naar uw reisorganisator om deze zo spoedig mogelijk bevestigd te krijgen.

Dit is het laatste wat we vernomen hebben, d reizen is verder totaal niet bereikbaar. Dit gaat op oplichting lijken
Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (8)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door I. Barker op 13-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 2.1)

Sinds overzetten van XS4all naar KPN geen contact meer mogelijk. Contractkorting verdwenen. Bellen? We worden in de wacht gezet, daarna met 3 verschillende personen verbonden, weer in de wacht gezet en afgebroken. We kunnen niet meer bij onze abonnementgegevens, onze webmail etc.. wanneer wordt dit eindelijk in orde gemaakt?
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (91)

Beoordeling voor: Videoland Klantenservice

  • Beoordeeld door Hansmaas op 13-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Videoland Klantenservice is: 1.2)

Ver onder de 0,ik heb het toen opgezegd,op 21Jan 2021 Digitaal op gezegd .11 ,95 betaald,mijn nicht op d'r zelde datum,is goed gegaan.,ik heb geen videoland meer dan de datum dat ik het opgezegd heeft maar word nog afgeschreven,bellen ineens n plaats van ven 088 0906 ik hen verdienen ze ook aan oplichters ,geen werder reactie gehad
Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Ekomenu Klantenservice

  • Beoordeeld door Jannie van Manen op 13-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ekomenu Klantenservice is: 1)

Jullie zijn niet te bereiken
Lees alle beoordeling van Ekomenu Klantenservice (1)

Beoordeling voor: NLE Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Danny verschueren op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NLE Energie Klantenservice is: 2.6)

Verschillende keren gebeld kan niet inloggen op mijn nle er zou geen storing zijn gaven ze aan. Geprobeert nu wachtwoord krijg elke keer 503 te zien op de link die ik aan klik. App slimme meterportal kan ik ook niet inloggen echt waardeloos! Bij de vraag of ze een NLE app hebben zoals andere leveranciers zei de ene wel en de anderen niet, ze weten het niet, toch niet meer van deze tijd om gedn eigen app te hebben en maar aan blijven geven dat hun ict ers in oekraine zitten allemaal heel vaag
Lees alle beoordeling van NLE Energie Klantenservice (12)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Martin op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.3)

BE wil alleen eigen belang behartigen maakt contracten die niet gevraagd zijn.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (63)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door R.Wever op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.5)

Kom bij de bank. Nieuwe bank in Klazienaveen kan ik geen geld krijgen maar wordt verwezen naar geldautomaat. Ik zou zeggen planken ervoor , gebouw verkopen en personeel maar naar huis want wat moet je anders nog als burger om geld te halen bij je eigen bank.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (156)