Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Lamers op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.3)

Slechte internet verbinding sinds we zijn aangesloten bij Budget. Na 2 Jaar krijgen we een nieuwe router omdat de andere niet volstaat. Sindsdien is het alleen maar slechter geworden en kan hooguit 1 persoon op internet. Je hoeft niet te bellen voor directe hulp want wachttijden van een uur zijn normaal en na 24 uur minimaal wordt je mail beantwoord. Jammer dat bij de beoordeling geen nul zit. Een beoordeling één is nl nog te hoog. Zo balen dat we bij deze club zitten. Ze doen de naam "Budget" in ieder geval wel eer aan. Gelukkig heeft sinds kort weer iedereen volop internet. Budget helemaal niet nodig. Gewoon de hotspot op je mobiel aanzetten. Dat dit bedrijf er zelf nog niet is achter gekomen hoe sloom en hoe slecht ze bezig zijn. Het wordt eens hoog tijd mijn twitter account voor deze slecht functionerende bedrijven in te gaan zetten.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (22)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Kiens op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Zoals ik al eerder schreef, in de vakanties is het een en al ellende met het bezorgen van de Telegraaf. Op 21/10 geen krant ontvangen en vandaag 25/10 alweer niet. Dus wordt het abonnement weer met 1 dag verschoven. Een lachertje! Wij willen gewoon een krant. Wat is daar nou zo moeilijk aan???
Nabezorging? Daar doet men niet meer aan, is blijkbaar ouderwets. Wij noemen dat service!!!
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (48)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Doornenbal op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 2.6)

Ik heb vorige week 2.45 uur met klantenservice gebeld (bijna mijn totale bel tegoed).
Problemen met inloggen van ing app via vodafone 4g netwerk. Probleem is bekend. Iedere keer het zelfde verhaaltje.
Wanneer operator rug gesprek wil houden met ict wordt na 28 min automatisch verbinding verbroken. Alle aanwijzingen opgevolgd zonder gewenst resultaat
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (17)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Luttikhuis op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 2.1)

Ondanks alle pogingen nog steeds geen krant ontvangen, de chats worden abrupt afgebroken, telefonisch contact bijna onmogelijk,
dit is geen service
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (51)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door S op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.4)

Bel je met het contactnummer van de klantenservice, dan krijg je een stem aan de telefoon:" this call is not allowed, bel klantenservice".
Vreemde looping.

Chatbox werkt ook niet.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (63)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Roelie Diphoorn op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.1)

Al de derde week dat wij geen krant krijgen. Medewerkers vriendelijk aan de telefoon maar het bezorgingsprobleem wordt niet opgelost. Ik vind het schandalig, We krijgen al twee weken geen krant en vandaag weer geen krant.
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (37)

Beoordeling voor: Gemeente Barneveld Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr H. Mulder op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Barneveld Klantenservice is: 1)

Er is geen telefonisch contact mogelijk.
0906 688 688 6 is aldoor in gesprek.
Het lokale nummer 140342 bestaat niet meer ( ik bel buiten de gemeente met het netnummer ervoor)
Lees alle beoordeling van Gemeente Barneveld Klantenservice (3)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Jgm van Orselen op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 2.1)

Hoe bezopen is het, dat TUBANTIA op Maandagmorgen op Geen enkel telefoonnummer te bereiken is.
Niet eens in gesprek maar je wordt gewoon afgebroken.
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (51)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door de graag op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.4)

ik kon een "0" niet geven. contactgegevens nagenoeg onvindbaar. een eindeloze lus van internetpagina's over contact, maar nooit een directe lijn of email adres. zoiets van; "wegens de vele klachten over onze service, geven wij helemaal geen service meer" WAARDELOOS!!!
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (63)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Erik Meesters op 24-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.4)

4 augustus 2021 een klacht in gediend. Ze zeggen dat ze binnen 10 dagen reageren, maar nu (24 Oktober 2021) nog steeds niets van ze gehoord. Waardeloze maatschappij.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (154)

Beoordeling voor: Belsimpel Klantenservice

  • Beoordeeld door roebers op 24-10-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belsimpel Klantenservice is: 3.1)

Zeer slecht bereikbaar!
Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (11)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.5)

Afspraken worden niet nagekomen
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door N op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.7)

Zere slechte levering al twee weken geen krant jullie zijn niet te bereiken. Daarvoor ook al meerdere keren geen krant. Hoop dat ik de krant op mag zeggen
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (98)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door N op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.7)

Al twee weken geen krant nog maar net abonnement. Niet aan de telefoon te krijgen. Daarvoor al meerdere keren geen krant. Zou het graag op willen zeggen. Maar ik vind dit heel erg. Geen personeel is geen optie daarvoor betaal ik geen 25 euro in de maand. Liefst zeg ik declarant per direct op
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (98)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door R op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.6)

WAARDELOOS, kempervennen lijkt een open lucht disco..
Tot 03.00 snacht gegil en harde muziek aan 2 kanten terwijl wij met kinderen zitten.

Als beveiliging weg is begint het weer.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (109)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door Miranda op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.9)

1 uur in de wacht voor klantenservice!!! Vind ik geen klantenservice
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (10)

Beoordeling voor: NLE Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Hr/Mevr. Van der Sande op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NLE Energie Klantenservice is: 8)

Wij willen graag laten weten dat wij NLE Energie zeer waarderen !
De manier waarop wij op de hoogte worden gehouden vinden wij echt geweldig !
Onze dank daarvoor !
Lees alle beoordeling van NLE Energie Klantenservice (1)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Jaap van der Meij op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.5)

Telefonisch niet bereikbaar.
Als het te druk is ( volgens het bandje ) zorgen ze er gewoon voor dat de boel plat wordt gegooid, gevolg postnl onbereikbaar op wat voor manier dan ook.
Mijn pakket is al 4 weken onvindbaar, terwijl het postnl moet zijn, trackingcode niet bekend bij ze.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Arriva Klantenservice

  • Beoordeeld door Rachel behlke op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Arriva Klantenservice is: 4)

Ik bel voor klacht Arriva en mvr aan de telefoon weet nog niet eens hoe je Arriva spelt!!! En dat kost 0,90 per min! Bedankt
Lees alle beoordeling van Arriva Klantenservice (2)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Enith Pereira op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.4)

Ik heb gisteren de klantenservice van KLM gebeld; ik kreeg te horen dat de wachttijd langer is dan 3 kwartier en de verbinding werd meteen verbroken.
Vandaag heb ik weer gebeld; 2 uur gewacht om door te worden verbonden. Ik ging er vanuit dat ik doorverbonden zou worden na de ervaring van gisteren. Maar helaas de verbinding werd verbroken na 02.04.56: na ruim 2 uur dus . Ik heb een foto gemaakt van mijn verspilde tijd aan 020- 4747747. ()
Schandalig!!
Ook via de whatsapp service kreeg ik te horen dat ik er rekening mee moest houden dat het 'even kan duren voordat mijn collega's bij u terugkomen'.
Volgens mij is ook de service BEL METEEN CONTACT geld verspilling (90 cent per minuut). Waarom zou deze organisatie mij wel kunnen doorverbinden?
Ik heb geen vertrouwen meer in de KLM.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (154)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Enith Pereira op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.4)

Ik heb 2 uur gewacht om door te worden verbonden en toen werd de verbinding verbroken. Schandalig!!
Ook de whatsapp service doet het niet!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (154)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Anton op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 2)

Hele slechte bereikbaarheid.
Moet zelf doorvragen om tot antwoordt te komen.
Dan wordt je ook benoemd als een "doorzetter"
Fysiek op een kantoor; wordt je gewoon doorverwezen naar "internet".
De (on)kosten worden steeds meer
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (29)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door ke van der wielen op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.9)

Ik krijg nooit contact. Ik heb al tientallen malen contact proberen op te nemen!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (181)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door wachter op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.9)

jammer dat er geen mogelijkheid is om een 0 aan te kruisen
er is aanleiding om geweldig kwaad te worden op de door u verleende "service".
herhaaldelijk mailen en alleen een automatische ontvangstbevestiging
herhaaldelijk bellen maar er wordt nooit opgenomen
ten einde raad een mail aan de redactie met het verzoek dit door te spelen aan de betreffende afdeling (vakantieservice!!!!!)
dit alles zonder enig resultaat
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (181)

Beoordeling voor: Landal Greenparks Klantenservice

  • Beoordeeld door Cornelis op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Landal Greenparks Klantenservice is: 1.7)

Heb ruim een uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken. Heel vervelend, maar geen contact met Landal te krijgen vandaag. :(
Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Mieke van Zalinge op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 1.9)

Ruim drie weken geleden via de persoonlijke chat (duurde anderhalf uur voor ze mijn vraag begreep) een vraag gesteld. Zij zou het doorgeven aan een ander. Zou binnen 4 dagen antwoord krijgen. Nooit gehad. Heel klantonvriendelijkheid!
Vanochtend telefonisch geprobeerd mijn vraag te stellen. Ruim een kwartier in de wacht gestaan. Staat op de site dat jullie vanaf 08.00 uur te bereiken zijn. Klopt niet, dit is vanaf 10.00 uur. Vandaag naar de vestiging in Huizen, Lindelaan gegaan en daar mijn vraag/boosheid neergelegd. Heel aardige dame (Merel van Os?) heeft mij aangehoord en zal contact opnemen met het hoofdkantoor en beloofd dat er teruggebeld zal worden met antwoord op mijn vraag.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Kuipers op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 2)

Ben zakelijke klant. Ze zijn slecht bereikbaar en kunnen dan niet helpen.
Ik kan een jaaroverzicht niet uitdraaien en heb tot nu toe 3 x gebeld om eea te verkrijgen.
Verder zou ik 2 x teruggebeld worden voor een ander probleem.
Is nooit gebeurt.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Bewuzt Zorgverkering Klantenservice

  • Beoordeeld door Helena op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bewuzt Zorgverkering Klantenservice is: 4.5)

Zeer tevreden en correct behandeld luisterde goed
Lees alle beoordeling van Bewuzt Zorgverkering Klantenservice (2)

Beoordeling voor: de Alliantie Klantenservice

  • Beoordeeld door M.v.d.Corput op 21-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Alliantie Klantenservice is: 1)

Heden 21-10-2021 16:45uur. Werkelijk krankzinnig. De Alliantie sluit zichzelf een hele dag af voor iedere telefoonoproep en sluit klantenservice zelfs om 16.15 u. geheel af. Geen telefooncontact meer mogelijk. Zelfs niet voor toelating van medisch personeel die een doodzieke patient in het flatgebouw aan de Boomgaardweg in Almere moeten verzorgen. Zelfs de 24uurs noodhulp voor spoedzaken kan/wil niets ondernemen om deze patient te helpen. Ook het advies om dan maar de directeur van zijn bed te halen of op zijn vakantieadres te bellen voor een oplossing wordt niet opgevolgd. Simpele oorzaak: Deurbel werkt niet. Bewoner krijgt dus geen belsignaal dat hulpverleners beneden voor de deur staan. Deur wordt dus niet geopend. Zoek het maar zelf uit. Ook na een hele dag proberen een onmogelijk bereikbaar gemaakte klantenservice te bereiken. Dan maar, in uiterste wanhoop, 112 bellen
Lees alle beoordeling van de Alliantie Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter koks op 21-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 2)

Superslechte bereikbaarheid
Lange wachttijden
Incompetente mensen call centre
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (29)