Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2)

Gelijk gesteld met fraudeurs

Ik ben al tijden een goede klant, betaal altijd achteraf. Nooit een probleem gehad en altijd op tijd betaald. Ook een vriezer van over de €500 ging prima en zonder problemen. Vandaag 04-05-2021 wilde ik een laptop bestellen. Ook net over de €500. Achteraf betalen ging niet, via de chat navraag gedaan en kreeg te horen dat ik gelijk gesteld wordt met fraudeurs. Ik ben volgens de "dame" bestempeld als fraudeur omdat ik een laptop wilde bestellen via achteraf betalen. Daarbij was ze zeer onbeschoft en kortgebonden. Dit is de dank voor een goede klant te zijn en altijd op tijd betalen. Er is vanuit bol een reactie gekomen, een hoop nutteloze en niet relevante woorden. Maar GEEN oplossing tot nu toe. Bij een vervolg reactie weer een hoop loze woorden en weer geen oplossing. Ze vinden mij geen fraudeur maar behandelen mij wel als zodanig.Omdat er in het verleden wel eens fraude is gepleegd ziet bol dus alle klanten gelijk aan fraudeurs en hebben de regels aan die fraudeurs voor alle klanten aangepast. Wel wenste de medewerker mij een prettige dag. Daar heb je niets aan als je tot op je bot beledigd bent en geen oplossing wordt geboden!
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (28)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Nancy s op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 3.8)

Slechte service!!!@
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (6)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Ria Weckx op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.6)

1.Wat ontzettend slecht: het tel. nr van de klantenservice (!!!) wordt gewoon verbroken.
2. Ik stuur een kaart naar een nieuw adres in Herkenbosch. Blijkt dat adres (fout van Post NL) niet op hun lijst staat. (3 nieuwe huizen en alleen het middelste kan geen post ontvangen). De mensen gebeld waarom ik de kaart terugkrijg: foutje van Post NL maar vanaf 3 mei staan we wel op de lijst. Dus stuur ik 4 mei dezelfde kaart (het adres was wel goed!! ) en die krijg ik op 5 mei wederom terug!! Ik betaal niet 2x omdat Post NL een fout maakt!
Ik betaal helemaal niets meer aan PostNL! Verstuur wel via de mail!!!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Wooning H. M. op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.7)

ik wil contact over mijn mobiel die het niet meer goed doet
en die mevrouw zegt dat ik wat moet doen maar ik begrijp niet wat ze bedoelt.
als ik dat zou weten krijg ik misschien wel contact.
ik wacht het wel ff af groetjes H.M. Wooning
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton Sens op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Regelmatig is er een dag dat De Telegraaf niet bezorgd wordt.
Maar sinds 3 mei wordt De Telegraaf helemaal niet meer bezorgd. En de klantenservice is tot 10 mei volledig onbereikbaar.
Dit wekt de indruk dat De Telegraaf zijn abonnees totaal negeert.
Lees alle beoordeling van Telegraaf Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Holland & Barrett Klantenservice

  • Beoordeeld door Mariella Preesman op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Holland & Barrett Klantenservice is: 2.8)

niet bereikbaar! totaal niet! je krijgt een stem met 3 opties en als je een andere vraag hebt mag je blijven 5 uur aan de lijn en toch niet in contact komen met ze
Lees alle beoordeling van Holland & Barrett Klantenservice (4)

Beoordeling voor: NRC Handelsblad Klantenservice

  • Beoordeeld door E.G.v.d.Heuvel-Dijksterhuis op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NRC Handelsblad Klantenservice is: 1)

Vanaf 21 april heb ik klachten over de bezorging. Resultaat: nul. Ook vanmorgen weer geen krant.
LOS HET OP!
Lees alle beoordeling van NRC Handelsblad Klantenservice (2)

Beoordeling voor: NRC Handelsblad Klantenservice

  • Beoordeeld door E.G.v.d.Heuvel-Dijksterhuis op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NRC Handelsblad Klantenservice is: 1)

Vanaf 22-o4-21 heb ik klachten over de bezorging van de ochtendkrant. Telkens wordt er beloofd dat het opgelost wordt.
Ook vandaag weer GEEN krant.
LOS HET OP
Lees alle beoordeling van NRC Handelsblad Klantenservice (2)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Peters op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.7)

Slechte bezorgen van de krant
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (31)

Beoordeling voor: Gemeente Berg en Dal Klantenservice

  • Beoordeeld door t.van gelder op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Berg en Dal Klantenservice is: 3)

Ik ben niet erg tevreden omdat het bijna onmogelijk is telefonisch contact te krijgen...........bezet, bezet, bezet!
Wanneer ik naar de site van de gemeente ga en het bel direct contact probeer te bereiken, hetzelfde liedje.....bezet, bezet! Fijn hoor, zo'n gemeente die zo goed bereikbaar is!
Lees alle beoordeling van Gemeente Berg en Dal Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanny koster op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.6)

Terugbetaling voucher al begin maart per mail bevestigd gekregen maar nog steeds niets uitbetaald.
Je kunt bellen wat je wilt maar of ze kunnen je niet helpen of drukken je wel of doorverbinden lukt niet.
Te gek voor woorden dat ze het geld zo lang vast houden. Staat al van december 2019 op hun rekening.
Steken alles maar op de Corona????????????????
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (92)

Beoordeling voor: Karwei Klantenservice

  • Beoordeeld door R de rover op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Karwei Klantenservice is: 2.6)

Na dik 3 wkn wachten op mijn tuin hout., zou ik eindelijk op 4mei mijn goederen geleverd krijgen, niets dus, wel e mails met, we zijn u niet vergeten, u bestelling wordt klaar gemaakt, binnen 4 dagen levering enz. Op de dag zelf niets meer van iemand vernomen, ondanks diverse e mails, per telefoon na 20 minuten maar opgehangen. Wat een slechte organisatie is dit, laatste bestelling voor mij. Wel 750 euro betaald.. Bestel nr 614031420570
Lees alle beoordeling van Karwei Klantenservice (5)

Beoordeling voor: De Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door A.Snoep op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Volkskrant Klantenservice is: 2.1)

Meermalen getracht u telefonisch te bereiken. Waanzinnig lange wachttijden!!! Op mijn verzoek om terug te bellen wordt ook niet gereageerd.... Uiteindelijk heb ik de door u geïnde -en niet voorvermelde- verhoging van abonnementskosten dus maar gestorneerd.
Lees alle beoordeling van De Volkskrant Klantenservice (105)

Beoordeling voor: Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door linda roos op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

welk bedrijf kan zich permitteren een aantal dagen onbereikbaar te zijn zowel telefonisch als per mail. ik wil een melding maken dat ik dinsdag 4 mei geen krant ontvangen
Lees alle beoordeling van Telegraaf Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door maria op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.6)

Het lukt niet om contact te krijgen met de klantenservice! en als je contact hebt kan/mag deze je niet doorverbinden met diegene die erover gaan.
Al met al slecht geregeld en er wordt geen passende oplossing geboden
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (92)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Marianne op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.5)

Zeer slechte bezorging of eigenlijk helemaal geen bezorging.
Op 24 april zou mijn pakket bij een DHL depot worden afgeleverd.
Daarna later op de dag zie ik dat het niet is gebeurd.
Denk: dan zal het maandag wel worden. Geen pakket bij het depot
Ook nu een week later nog steeds geen pakket.
Wel maandags een bericht dat het pakket retour afzender is gegaan
WAAROM, HOE DAN????
De afzender heb ik bijna dagelijks aan de telefoon, niemand weet waar mijn pakket is.
Zit er al ruim een week op te wachten.
Baal dus ontzettend.
Geef mij maar Post.nl dat werkt tenminste
Dit hoor ik van DHL vaker in mijn omgeving.
Ik snap niet dat bedrijven nog met hun (DHL) willen werken
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Huigen op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Belachelijk niemand bereikbaar zelfs geen mail te sturen, 40 jaar klant wil door geven dat de krant niet is bezorgd, ga nu echt opzeggen.
Lees alle beoordeling van Telegraaf Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door H.M.R.Kruyswijk-Jongsma op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Al enkele dagen geen krant ontvangen. Telegraaf niet te bereiken tot 10 mei. Ik raad
Lees alle beoordeling van Telegraaf Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ted Telleman op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 3.8)

Rabobank is niet bereikbaar via hun telef.oonnummer.
Ik belde de vestiging Alkmaar en na 10 minuten wachten, werd de verbinding verbroken.
Dit is niet de eerste keer dat na lang wachten de verbinding wordt verbroken.

Ik woon in Castricum, en daar is sinds vorig jaar het filiaal van de Rabobank gesloten.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (6)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Michel op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 3.8)

Niet bereikbaar zijn van klantenservice
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (6)

Beoordeling voor: Videoland Klantenservice

  • Beoordeeld door Ben op 2-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Videoland Klantenservice is: 1.1)

Staat mer grote letters op zo'n en feestdagen van af 12 tot 20 uur berijkbaar.. Dus niks hé.. Een bandje
Schandalig.. Geen persoonlijk gesprek is er niet meer bij
Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (28)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Monique op 1-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.9)

zondag 25 april proefabonnement afgesloten, 29 april geen krant mogen ontvangen, klacht via een chat gedaan... kreeg excuus met verlenging van bezorging van 1 dag. 30 april geen krant, klacht via de chat, nogmaals excuus en weer een dag verlenging van bezorging van 1 dag. 1 me1 en nog steeds geen krant. Geen chat wat ze zitten niet op za en zondag.... Wat nu enthousiast worden door een proefabonnement te nemen en te denken of ik een abonnement wil. Ik wil nu al van mijn proefabonnement af!
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (50)

Beoordeling voor: De Gooi- en Eemlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Tuijl op 1-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gooi- en Eemlander Klantenservice is: 2)

Wachttijden aan de telefoon duren veel te lang. Meer dan 1 uur.
Lees alle beoordeling van De Gooi- en Eemlander Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door L.M. Hengstmengel op 1-05-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Regelmatig slechte bezorging. Nabezorging gebeurt niet meer.
Klantenservice komende week niet bereikbaar.
Klanten zijn voor De Telegraaf kennelijk niet zo belangrijk.
Lees alle beoordeling van Telegraaf Klantenservice (29)

Beoordeling voor: HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door Bert op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HelloFresh Klantenservice is: 1)

Contact zoeken met hellofresh via hun contactpagina wordt zo goed als onmogelijk gemaakt.
Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (19)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door M.L.Suhita op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 3)

Sorry dat ik verkeerd een cijfer gaf. Ik heb met een aardige meneer gesproken die zo goed mij heeft geholpen en mijn vraag heeft duidelijk beantwoord. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem goed beoordeeld hebt
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Speulman op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 3.7)

Ik wil mijn complimenten geven aan de uitleg over de up date, de begeleiding en realisatie van het nieuwe gebeuren. Mogelijkheden van de box in combinatie met afstandbediening is perfect. Wel jammer dat dit alles niet begeleid wordt door een degelijke handeling, dit kan heel wat vragen en onduidelijk voorkomen.
Vriendelijke groet,
Huub Speulman
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Gemeente Hengelo Klantenservice

  • Beoordeeld door Naomi op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Hengelo Klantenservice is: 5)

Ik had gisteren om 11:30 een afspraak met mijn zoontje voor het ophalen van zijn ID kaart bij het gemeentehuis in Hengelo. Ik ben heel onvriendelijk en onprettig geholpen door een vrouw met blond haar..
Erg jammer.
Lees alle beoordeling van Gemeente Hengelo Klantenservice (1)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Bongers op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.7)

Onbetrouwbaar.
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (38)

Beoordeling voor: Essent Klantenservice

  • Beoordeeld door Goossens op 29-04-2021
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Essent Klantenservice is: 2.5)

Waarom ik dit cijfer geef, omdat essent niet per e-mail te bereiken is
Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (2)