Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
contact gehad met een medewerker, deze geeft mij een website aan www.budget thuis.nl/energie.contact/formulier.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (126)
Dit formulier kan ik deze site niet vinden.
Het gaat namelijk over mijn gasmeter stand die ik van u ontvang via mail op 18 januari 2023
Ik heb zelf op 31-12022 om 24.00 uur zelf de stand opgenomen.
Ik kom op deze datum en uur op de volgende gasstand: 11080m3
Op 18-01-2023 stuurt u mij deze mail met de stand: 11116 m3.
Dus in denk dat de gasmeterstand niet van 31-12-2022 is!!!!!!!!!!!!
Dik gebuisdLees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (99)
Ik ben op zoek naar het klachtenformulier.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (78)
Ik kom met mijn gsm niet op de jumbo.com site
Acces denied, geen toegang op deze website.
Waarom dienen mensen weken lang op antwoord wachten.
Slechte service omdat doorgegeven meterstanden op jullie app worden genegeerd en jullie zelf zo maar een meterstand verzinnen en de klant daarop gebaseerd een rekening stuurt die totaal niet klopt. Erg verdacht.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (126)
Slecht.Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (38)
Ik krijg altijd een melding dat de bezorger mij niet thuis aantreft!!! Aangezien ik 24u.per dag thuis ben wil ik dat u de bezorgers eens controleert!!! De laatste keer heeft Bol.Comnog contact met jullie op moeten nemen, omdat ik weer zo'n leugenmelding kreeg.
Bovendien is er nu weer zo'n melding en hoe ik het ook probeer, het lukt me niet om in contact te komen.
De code nummers worden niet herkent. Als ik bel precies het zelfde!!
Hoe kom ik op een normale manier in contact en kom ik er achter wat voor zending het is!
Site geeft een tel.nr., terwijl het nummer niet meer bestaat.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (115)
Ik werd uitgescholden beledigd en ik mocht niet klagen dat mijn simkaart geblokkeerd is oftewel hergebruikt.Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (10)
Goedemorgen,Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (126)
Ons verbruik van gas en stroom wordt niet meer door budget energie in de app doorgegeven. Meerdere dagen en weken ontbreekt. Dit vaak doorgeven aan de buddy van budget energie, maar de computer snapt de vraag niet. Hopelijk kan een van uw medewerkers van klantenservice ons helpen.?
Waardeloos, geen contact mee te krijgen.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (126)
Je kunt nergens je juiste meterstanden doorgeven.
Daarvoor in de plaats krijg je geschatte standen die €1000,- hoger uitpakken!????????????
Onbeleefd en niet van zin om een oplossing te bieden. 1 januari is het moment van de jaarafrekening. Tot nu toe, 27 januari, een afrekening gehad voor elektriciteit. Ik krijg €375 terug. De gasafrekening heb ik tot op heden niet ontvangen. De teruggave vsn €375 ook nog niet ontvangenLees alle beoordeling van Innova Energie Klantenservice (6)
De 'slimme' meter bleek niet goed te werken en dus kregen wij een nieuwe 'slimme"meter........Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (52)
Deze bleek ook niet volledig te werken. Voor electra niet / voor gas doet de ...meter het wel.
Nu zegt Liander dat ze op basis van historische gegevens on elctragebruik van 27 januari tot 8 februari 2023
gaan schatten...........
Er wordt niet gezegd over welke periode deze schattin betrekking zal hebben !!!
Het laatste jaar verbruikten wij heel weinig en nu ben ik bang dat ze naar een langere of zelfs
andere periode gaan bereken.
De laatse jaren daalde ons verbruik aanzienlijk maar gelet op de reputetie van Liander, zijn we bang voor een hoge en onuitlegbare
inschatting van ons verbruik......
Geef duidelijkheid vooraf aangaande de inschatinsformule !!!
De klantenservice van Ziggo is extreem slecht. Nu 2 maanden bezig om een door hun gemaakte fout betreffende het contract te laten herstellen. In totaal uren aan de lijn gehangen om iedere keer te horen dat de aangemaakte ticket om het probleem te herstellen is gecancelled. Dit tot 5 x toe. Tot 2 x toe beloofd terug gebeld te worden. Ze bellen gewoon niet terug. Klacht is nog steeds niet opgelost. Medewerkers kunnen niets aanpassen en kunnen geen mail sturen. Schijnbaar heeft dit technologie bedrijf een computersysteem uit de jaren 80.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (138)
Waardeloze afhandeling eindafrekening op basis van geschat verbruik.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (126)
Dit is veel te hoog geschat!
Scheelt meer dan 1000,- met ons werkelijke verbruik!
De klanten service van Media Markt is niets zeggend.Lees alle beoordeling van Mediamarkt Klantenservice (19)
Wij zijn ondertussen al een maand bezig over een laptop. Je krijgt als enig antwoord dat we het onderzoek moeten afwachten.
We hebben een mail gehad van logistiek dat de vervoerder denkt dat hij het pakket heeft afgeleverd op het juiste adres. Er is zelf voor getekend.
Alleen waren wij niet thuis en kunnen dat ook bewijzen. maar daar wordt niet naar gevraagd. Elke keer als we media markt bellen (al 12x gedaan)
krijgen we als antwoord dat we moeten wachten.
Verder wordt er niets uitgelegd wat de procedure is. Wanneer we evt. een andere laptop krijgen. of het geld terug. of over nu verder.
Als je vraag om door verbonden te worden naar een leidinggevende dan is die er niet. niemand helpt je verder. Wat volgens mij toch het doel is van klantenservice. vandaag weer gebeld. en weer moeten we wachten......
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (63)
Zeer klant onvriendelijke brief zonder gegevens waarop jullie bereikbaar zijn zoals telefoonnummer of e-mail adres.Lees alle beoordeling van Enexis Klantenservice (7)
Al ligt bij jullie zowel de telefoon eruit als de mail, dan wil dat niet zeggen dat de klant geen mail kan sturen.
Maar op de site geen mailadres te vinden.
onbereikbaar via mail.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (76)
Heel veel moeiete om de klantenservice en dan bedoel ik een persoon, te pakken te krijgen. Kost een hoop tijd, geld en vooral ergernis. En dan word je, na allerlei vragen , die niet relevant zijn, afgebroken. Vreselijk ergelijk. Ik wil iemand spreken, omdat ik mondeling mijn klacht wil doorgeven, niet aan een computer. Ben hier behoorlijk boos over.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (53)
Het liefst zou ik het abonnement opzeggen. Slechte service, Brabants dagblad!
Mvg Ir E Muijrers
Wel vervelende lange wacht tijden voor er een persoon aan de lijn komt om te helpen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (275)
Maar dan ook goed en snel mijn probleem weer is opgelost.
Thx
CBR is niet in staat om je telefonisch uitleg te geven over de keuring. Moet gekeurd worden bij behandelend arts, terwijl ik niet bij een oogarts loop. Kan u helaas niet verder helpen. Bellen u over 2 werkdagen terug. Als het jullie al niet duidelijk is, hoe moet ik er dan wijs uit worden. Lang leve de bureaucratie. Maak de ouderen gek, terwijl ze juist nog zeer bij de pinken zijn.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (76)
Na 30 minuten wachten en domme antwoorden geven werd er gezegd ga maar naar het dichtst bijzijnde kantoor om het bankafschrift op te halen. Op onze vraag en waar is dat dan? Werd de verbinding verbroken.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (275)
WE hebben al 7 klachten in gediend. Wird onbeschoft behandeld bij de klantendienst, krijg geen supervisor aan de telefoon en we hebben al enorme belkosten op gelopen. Met de klacht word niks gedaan waardeloos bedrijfLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (102)
Post werd afgelopen zaterdag niet bezorgd. Postbode stond er een rommeltje van te maken . En jullie zijn niet te bereiken!Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (115)
Afgelopen zaterdag 21 januari. zag ik de postbezorger brievenpakketjes (in een elastiekje) in en uit zijn tas pakken. Weer een ander pakketje bekijken en weer in zijn tas stoppen. Ik heb toen in de tussentijd mijn brievenbus leeggehaald en tot mijn stomme verbazing lag er een brief in die een straat verderop bezorgd had moeten worden. Ik heb hem deze brief terug gegeven en gezegd wat het adres hier wel was. Hij ging weer verder met pakjes in en uit zijn tas te pakken. 's Avonds ben ik nog eens naar de brievenbus gegaan, maar er was geen post in.
Ik woon in een kleine torenflat en nu blijkt dat de twee eerste verdiepingen wel post hebben gehad en de vier overige verdiepingen niet.
Ik mis hierdoor brieven van de AMRO-bank, sociale verzekeringsbank (jaaropgave) en o.a. tijdschrift Roots. Zowel, afgelopen dinsdag 24 januari als vandaag 25 januari is de gebruikelijke post wel gekomen, niet de verwachtte post van zaterdag.
Graag wil ik van u weten waar de verdwenen post is gebleven en of die nog wordt nabezorgd., of is die niet meer te vinden? Anders moet ik telefonisch om een kopie gaan vragen bij de banken en voor Roots een tijdschrift gaan kopen .
Ik per ommegaande duidelijk antwoord hierover.
Mevr. Schoonhoven
Heb diverse storingsmeldingen op mijn dashboard, Storing ophanging, storing EPS en was net bij Scania Venlo, maar ze zijn nog te bedonderd om er maar even naar te kijken. Geen tijd.Lees alle beoordeling van Scania Nederland Klantenservice (1)
Service van nul komma nul. Uit te hoogte getrapt zooitje klojo’s
Nooit en dan ook nimmer nooit koop ik nog een Scania.
KUT bedrijf.
Telefoon wordt niet opgenomen wanneer ik een vraag heb over bestelling flying blue. Ik heb al twee keer een uur in de wacht gestaan. Als ik een ticket wil boeken word ik direct geholpen. Erg slechte zaak dat de service in mijn geval zo slecht is. Bij pogingenom op een andere manier contact te krijgen loop ik steeds in een fuik die men opgezet heeft om 'lastige' vragen te vermijden.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (235)
Wordt direct opgehangen. Niet te bereikenLees alle beoordeling van Bewuzt Zorgverzekeringen Klantenservice (4)
Onbereikbaar voor ouderen, zeker voor mijn moeder van 89 met een klacht.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (115)
Op 20230114 kreeg ik het verzoek de meterstanden door te geven (in verband met de jaarnota). Dat heb ik gedaan op 20230116. Op 20230120 kreeg ik een email met een herinnering om de standen door te geven. Ik wilde toen melden dat ik dat al gedaan had. Maar dat is niet eenvoudig: er is geen mailadres te vinden; de chat werkt niet (op meerdere pc's, via mijn telefoon en met verschillende browsers geprobeerd).Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (126)
Toen ik daarmee bezig was, ontdekte ik dat ik op 20230101 (opgave in verband met prijsplafond) de gasmeterstand verkeerd had opgegeven. Daarom heb ik de standen van 20230101 opnieuw doorgegeven, alleen kon ik die datum niet meer selecteren en heb daarvoor dan maar 20230102 gebruikt.
Dit alles heb ik willen doorgeven maar dat is niet gelukt. 1. Geen emailadres. 2. Niet-werkende chat. 3. Een (vrijwel onverstaanbare) telefonische klantenSERVICEmedewerker die het niet kon of wilde begrijpen. 4. Geen mogelijkheid op de website om je eigen gegevens aan te passen.
Uit recent onderzoek van de Consumentenbond komt naar voren dat veel energiebedrijven nauwelijks bereikbaar zijn. Dat geldt in ieder geval ook voor Budget energie. Ergens anders las ik dat Budget energie op een klacht over onbereikbaarheid antwoordde dat de klager dan maar moest overstappen. Met andere woorden: opzouten!! Een curieuze manier om met klanten om te gaan.
probeer al 10 min een telefoon nr te vinden voor info over overstap van Groot Gelre naar StmgLees alle beoordeling van Gemeente Arnhem Klantenservice (1)
Via Chat meerdere keren de zelfde (eenvoudige) vraag gesteld.; krijg standaard antwoord, waar ik zelf dan niet meer op kan reageren.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (120)
Vraag stellen per email schijnt niet mogelijk te zijn.