Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door D.I. van der Veer- Smit op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.4)

Slechte communicatie medewerker, begrijpt helemaal niets van wat ik vraag.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (92)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Evelyne Haagen op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 2)

KPN, verschrikkelijk moeilijk bereikbaar, zowel schriftelijk, pagina wordt geladen, na 10 minuten nog niet, dit ook met telefonische vragen, geen correct antwoord, na tijden in de wacht.
Grote problemen met KPN aanleggen glasvezelkabel in huis.
KPN verzuimt degenen die de klus moeten klaren, goed in te lichten over het liggen van de kabel buiten.
Mijn tuin ligt overhoop, de stoep open, niets gevonden. De opzichter erbij gehaald. De werkers zijn van goede wil, maar die worden voor het blok gezet.
KPN blaas niet zo hoog van de toren, jullie krijgen nog 1x de kans voor de aansluiting in huis.
Anders is het voor mij over en uit. met de KPN. En kan het pakket voor nieuwe modem door jullie opgehaald worden.

Tevens verwacht ik als vergoeding 100 liter grind neergelegd in de voortuin.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (131)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Wilma van Willigen op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.7)

Zelfs geen een punt waard. Dienst Buitenland niet bereikbaar. Hang eindeloos lang in de wacht ( na 40 minuten zelf verbinding verbroken). Geen melding van gemiddelde wachttijd. Uiteindelijk via telefoonnummer wanbetalers gebeld wordt tot mijn grote ontsteltenis naar het zelfde niet te bereiken buitenland nummer doorverbonden! Wat gaan jullie hier op korte termijn aan doen voordat ik de nationale ombudsman ga inschakelen?
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (28)

Beoordeling voor: Gemeente Midden-Groningen Klantenservice

  • Beoordeeld door b.a.w.bos op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Midden-Groningen Klantenservice is: 3)

veel gezegd in gesprek, maar tot op heden geen reaktie nog gekregen wan uw kant, dit vanaf 1 september
Lees alle beoordeling van Gemeente Midden-Groningen Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Roompot Vakantieparken Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Roompot Vakantieparken Klantenservice is: 6)

Erg fijn en snel geholpen
Lees alle beoordeling van Roompot Vakantieparken Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Essent Klantenservice

  • Beoordeeld door tom cox op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Essent Klantenservice is: 1.8)

Probeer reeds dagen via de telefoon of chat contact te krijgen voor een bejaarde kennis, die buiten de afschrijvingen geen informatie krijgt van essent (zij heeft geen email) maar krijgt ook geen brieven..
Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door Monique op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.5)

9 dagen voordat mijn contract afliep krijg je een zeer hoge energie aanbieding. helaas doordat dit 9 dagen van te voren komt en je dus een opzegtermijn hebt van een maand kun je hier niet meer vanaf.
na jaren goede contracten te hebben gehad is dit nu voorbij. contact opnemen kan niet telefonisch want er neemt niemand op. Via de mail kan ook niet, dus dan maar een aangetekende brief. Jullie kunnen het niet maken om zo kort van te voren nieuwe tarieven te geven maar niet de mogelijkheid te hebben om een andere energieleverancier te vinden. Ziggo verhoogt zijn tarieven en dan is er in ieder geval de mogelijkheid om te switchen.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (21)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Frits Van Loon op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.5)

waarom geen contact via email????
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (223)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Frits Van Loon op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.5)

slecht, alleen bereikbaar via omwegen. Waar is de mogelijkheid voor directe communicatie over het probleem dat voor handen is.
Niet. Onduidelijke regels of de KLM houdt zich niet aan zijn eigen regels.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (223)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob Gulmans op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.5)

Bijzonder beroerd. Het bedrijf haalt 'bij vergissing' onterecht geld van de rekening en is nu 5 weken later nog steeds niet in staat om dit terug te storten.
Wat een boevenbende!!!
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (21)

Beoordeling voor: de Alliantie Klantenservice

  • Beoordeeld door M.J. Kollen op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Alliantie Klantenservice is: 1)

De alliantie moet bij het toewijzen van een woning eens goed kijken naar alle papieren die binnen een week ingeleverd worden. Doordat zij 2x een kindje heeft gekregen en hiervoor een verzekering had afgesloten kan zij nu niet de woning in de Diezestraat krijgen. Want de verzekeringsmaatschappij zwangerschaps uitkering is voor de periode die zij als zelfstandige niet kan werken en waarvan dan de huur enz betaald worden. Zij woont nu bovenin een flat met 6 trappen met 2 kindjes van 2 jaar en 3,5 maand. Betaald zich scheel stookt zich suf. Is niet geissoleerd. En to h met zoveel liefde voor de kindjes die zij zo graag wilde zorgen. Maar dan verheugd zij zich op de woning aan de diezestraat wordt het afgewezen. Want de uitkering was geen inkomen. Hoe krom blijven jullie reageren. Zet alles eens op een rij, zeker degene die dit heeft beslist is verre van menselijk. Maar ben hier zelf ook al achtergekomen bij de alliantie. Ze kunnen je alleen maar stomme voorstellen doen. Hen toendertijd mijn klacht bij de regering neergelegd omdat veel mensen dit betreft. Dat zal ook zo zijn over het geval waar ik net over schreef.
Lees alle beoordeling van de Alliantie Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door j. bezema op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.5)

geen e-maiadres te vinden. telefonisch niet bereikbaar 5 tot 10 wordt meer als 12 minuten

ouders zonder pc kunnen NIET meer stemmen voor de RABO clubsupport t.b.v de sportclubs van de kleinkinderen schandalig RABO BANK
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (228)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Knapn op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.5)

Ik ontvang een nieuw aanbod. Kan dit niet activeren via internet (ed.nl/aanbod) . Het vermelde telefoonnummer (085-1100018) geeft alleen maar een in-bezet-toon en via het reguliere telefoonnummer (088-0561544) krijg ik te horen dat er 12 wachtenden voor me zijn. Ik wordt (misschien???) een dezer dagen teruggebeld.
Ik hoop dat jullie journalisten sneller contact krijgen met hun bronnen, anders zouden er veel lege pagina's in de krant verschijnen!
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (25)

Beoordeling voor: Lefier Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans van engelen op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lefier Klantenservice is: 1)

Waardeloos lefier waterschade gehad 70 langspeel platen kapot wordt eerst gezegt buren hadden lekcase maar omdat het om verzekerings werk gaat is het ineens grond water gewoon 1 zoootje bij lefier wel constand geld over al voor willen hebben maar andersom gaat alles hun kant op stelletje oplichtets
Lees alle beoordeling van Lefier Klantenservice (1)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Alphons Arts op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 2)

KPN doet niet waar ze voor staat! Communicatie is beroerd: zowel telefonisch ( niet of veel te laat bereikbaar } als via chat { geen echte antwoorden, belabberde, herhalende zinnen! } Kom je er telefonisch toch door, na lang wachten met een beroerd intro muziekje, krijg je niet direct antwoord, maar verbinden ze je weer door! Daarna meer dan 10 minuten in de wacht zonder enig contact! Dan valt het weer weg! Kortom, zeer slechte service van een bedrijf waar ik al bijna 50 jaar klant ben! Ook hebben ze voor nieuwe klanten geweldige lokkertjes ( 12 maanden voor 35 Euro internet en TV, maar echte klanten betalen de hoofdprijs ( ruim 82 Euro! ) Doe eens wat je taak is, KPN!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (131)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Jacko op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.4)

Kan niet, wil niet, doe niet.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (92)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Harm op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.1)

5 maal gebeld met klantenservice, de domste antwoorden, als ze al antwoorden, de laatste was , ik kan u niet horen Toet Toet Toet enz. Nu begrijp ik waar om er organisaties zijn die voor jouw deze krant willen opzeggen, uiteraard tegen tegen een fee van ongeveer 30 euro!
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (72)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door P. Boer op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.5)

Greenchoice doet alle mogelijke moeite om niet bereikbaar te zijn voor haar klanten. Contactgegevens, zoekt u rustig verder. Email sturen ho maar.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (21)

Beoordeling voor: Evides Klantenservice

  • Beoordeeld door a.mechielsen op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Evides Klantenservice is: 2)

alleen bereikbaar via 0900 telefoon nummer, en dan gebruikelijke belkosten, zijn dit gebruikelijke kosten voor normaal nummer of gebruikelijk voor 0900 nummers??? en dan hoe gebruikelijk vanuit buitenland??? echt onduidelijk dus nee contact per mail of chat op de evides site zou makkelijker zijn , wat al bij veel bedrijven echt gebruikelijk is
Lees alle beoordeling van Evides Klantenservice (3)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruud Bax op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 2)

Probleem met internet -wifi.
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.

De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (131)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door Lili op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.5)

Ik wil graag bezwaar indienen tegen de voorgenomen tariefverhoging per 1 oktober, maar telefonisch is Greenchoice door drukte niet te bereiken en een email adres wordt niet gegeven. Geen idee, waar ik met mijn klacht terecht kan. Het gaat daarom een aangetekende brief naar het hoofdkantoor worden, maar dat kost onnodig tijd.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (21)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Andrea op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

L.S. : IDIOOT, JE NERGENS EEN MAILADRESKAN VINDEN E N KAN MMAILEN,
OF DIT BERICHT ZI HEGET...... VRAAG HRT MR AF!! A;S IK DE RECENCIES LEES, KRIJGT NIEMAND ANTWOORD!!
KWLIJKE ZAK DUS DIT!!
WILDE DIT NIET AAN DE ;;''GROTE KLOK'' HANGEN, MAAR HAD LAAST 3 MAALTIJDENL DI NIET LEKKER WAREN!!
HAD ZUURKOOL; HUTSPOT EN BOERENKOOL STAMPPOT EN IN ALLE 4 ZEER GROTE STUKKEN ARDAAPEL!!
ZOU JE NOG KLEINER KUENN MAKEN, MAAR KEI E KEIHARD; NIE GAAR EN NIET DOORHEEN TE KOMEN!!
WAT EEN SLECHTE KWALITEIT!!!DAN IS HET BIJ LIDL EN A.H. WEL BETYER GEREHELD EN OOK QUA CXONTAKT!!
GA ER VANUIT, IK ER NIKS OP ZAL HOREN. MAAR HEB MIJ ZEGJE GEZEGD!
VOOR MIJ DUS NÒÒIT MEER MAALTIJDEN VAN JUMBO! NIET TE DOEN QUA HALGF RAUWE, NIET GARE AARDAPPEL!
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (64)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door SPC op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.5)

Geen contact via email mogelijk.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (21)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door Kim oostveen op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 1.7)

Ik doe aanvraag waarbij gegevens worden opgehaald via DigiD, terwijl deze gegevens volledig fout zijn. Kan daardoor aanvraag niet doen.
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen peere op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.2)

k zit met vrienden aan tafel en ik heb genius level 1 ik moet 493 euro betalen , mijn vriendin zit op genius leven 2 en zij moet ook 493 euro betalen . En vriendin die bijna nooit boekt op booking.com moet maar 454 betalen ?
Hoe kan dit ?
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (202)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Eric zaar op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.9)

Medewerker luistert niet naar de klacht. Begrijpt het niet
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (244)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Tineke op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Zeer slecht. Al meer dan 14x geen krant vandaag telefonisch contact gehad de incasso wordt 14fagen opgeschort. Maar dat klopt niet op je overzicht staat compensatie nota steeds op nul
Regel het netjes en lieg je klanten niet voor
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (51)

Beoordeling voor: DUO Klantenservice

  • Beoordeeld door finn op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DUO Klantenservice is: 2.6)

Mijn duo zou 23 september worden gestort. Er is die dag niks op mijn rekening te zien. Ik dacht misschien is het dan toch de 24e wat vaker zo is. Maar nee ook die dag geen geld op mijn rekening. Ik wil contact opnemen met duo. Maar in het weekend is er nergens iemand beschikbaar. Dit geld had ik erg hard nodig maar er is gewoon niemand bereikbaar. dit vind ik echt heel erg slecht!
Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (12)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door R.V. van Zwieten op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.5)

Ik heb een aantal keren contact gehad met de klantenservice via WhatsApp. De antwoorden hielden meestasl nauwelijks verband met mijn vraag, Altijd werd er om de kern van mijn vraag heen gepraat, Ook werd er gewoon gelopgen over de financiële positie van Greenchoice.
Ook werd mij in het geheel niet duidelijk gemaakt waarom mijn tarief met 600% zou moeten stijgen.
Daarnaast werd er in niets rekening gehouden met de nieuwe toezeggingen vanuit de overheid.
Het nieuwe tarief is veel te hoog voor ons verbruik en staat niet in verhouding tot de prijswijziging van stroom en gas. Ook daar werd omheen gepraat.
Daarnaast is Greenchoice alleen bereikbaar op zo'n manier dat er geen 'paper trail' is. Niet erg vertrouwen wekkend.
En wat is het emailadres waarop Greenchoice te bereiken is? Niet bekend.
Ook word er nergens op de site een adres getoond. Gelukkig heeft de kamer van koophandel dat adres wel.

Kortom: rookgordijnen en onbereikbaarheid zijn troef. Ook in 2020 word al aangeveven dat het druk is op de afdeling klantenservice. Het is duidelijk dat dit voor Grenchoice geen prioriteit is. Een slechte zaak. En daarme is Greenchoice een slechte zaak. Gelukkig hebben jullie de hoogste tarieven, dus het risico ligt geheel bij ons. En bedankt.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (21)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door L v scheijndel op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.5)

Heb meerdere malen gebeld en wordt telkens door verwezen. Door geschakeld en dannhangen ze op!
Meerderekeren gehad En telkens tja ik ga daar niet over ik verbind u door!
Heb drie vouchers die door dit gelijk bijna verlopen zijn. Jullie hebben twee Van deze vernoemd zoals jullie dat zeggen en nu kan jullie deze niet meer vinden.
En wie is de lul ik , weg 2200 euro .
Gaan jullie altijd zo met klanten om.
Het is carona en dan alstublieft helpen met vouchers, nu is het stervend druk en kunnen jullie het niet aan. En rest kan stikken, de gene die geholpen hebben.
Lekker bedrijfs voering klm schaam je diep.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (223)