Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door opgelicht op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.4)

Eten besteld. Thuisbezorgd belt op, omdat mijn adres niet door is gekomen. Ik heb het doorgegeven en de bestelling zou bezorgd worden. Half uur later wordt ik gebeld dat ik buiten de straal van het leveren woon en dat er niet geleverd gaat worden, waarop ik mijn geld terug vraag. Thuisbezorgd zegt dat het restaurant het geld niet wil terug geven en dus geen eten en geen geld terug. Ik ben het daar niet mee eens. De volgende dag met de restaurant houdster gebeld en zij geeft aan dat zij wel akkoord is gegaan om het geld terug te storen. Niet lang daarna krijg ik een mailtje van thuisbezorgd waarin staat dat zij niet akkoord is gegaan.

Hier de mailwisselingen:
Het is erg beschamend hoe jullie met klanten omgaan. Ik ben nog gebeld door jullie dat het adres mistte, maar dat het geleverd zou worden. Later toen jullie niet wilden leveren, zou ik mijn geld terugkrijgen, als de restaurant houdster daarmee akkoord zou gaan. Ik heb haar zondag gesproken en zij gaf aan dat ik maandag het geld teruggestort zou krijgen. Vlak daarna ontvang ik onderstaand mailtje.


Ik ga andere stappen ondernemen.



Van:
Verzonden: zondag 21 februari 2021 19:15
Aan: Thuisbezorgd.nl
Onderwerp: Re: Klacht

Hi Julia,

Ik heb zeker niet het adres van het restaurant ingevoerd. Pas als er besteld is, wordt er een adres getoond in de mail met de bevestiging van de bestelling. Daar is het mis gegaan, maar dat is fout gegaan in uw systeem. Uw collega heeft mij gebeld en ik heb het juiste adres door gegeven, pas als de bezorger bij het restaurant komt, word ik gebeld dat het niet bezorgd kan worden.

Tevens heb ik de volgende dag contact gehad met het restaurant om dan maar zelf mijn eten te halen, maar zij gaf aan dat zij jullie al gesproken heeft en dat ik maandag mijn geld terugkrijg.

Dus er klopt weer niks van wat u schrijft en ik verwacht morgen dat het geld wordt terug gestort.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 21 feb. 2021 om 19:04 heeft Thuisbezorgd.nl het volgende geschreven:



Geachte heer/mevrouw​,

Bedankt voor uw bericht omtrent uw bestelling bij Selam Afrika.

Wij betreuren het zeer dat uw bestelling nooit bij u geleverd is. U geeft aan dat u het adres niet kon controleren aangezien deze niet in de bijgestuurde mail zichtbaar is. Onderstaande bericht is een bevestiging van uw aanmelding op ons platform. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail op het door u opgegeven mailadres waarin het opgegeven leveradres wordt weergegeven.

Volgens onze algemene voorwaarden bent u verantwoordelijk om de juiste gegevens in te vullen voor de levering van de bestelling en deze te controleren. Aangezien het leveradres onjuist is opgegeven, kunnen wij u helaas niet compenseren. Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij contact opgenomen met Selam Afrika en geven aan dat zij de bestelling bereid hebben. Om deze reden zijn zij niet bereid u tegemoet te komen. Het door u betaalde bedrag eigendom is van het restaurant, hierdoor mogen wij geen terugstorting uitvoeren zonder hun toestemming. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u dan graag verder. Voor nu wensen wij u een prettige avond.

Met vriendelijke groet,

Julia
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Mediamarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door bauwens op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Mediamarkt Klantenservice is: 1.2)

Ik ben het beu dat ik het altijd in het frans krijg in vlaanderen is het nederlands blikbaar help er niks bij jullie 2 maal e mail gestuurd of kunnen jullie dat niet lezen gelieve eens een goede bril te kopen en een brief in Oostende afgeheven maar niks help
Gelieve mijn e mail anders te verwijderen anders zal ik het bij mijn proverder laten blokker
Lees alle beoordeling van Mediamarkt Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Karwei Klantenservice

  • Beoordeeld door Yvonne Peters op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Karwei Klantenservice is: 3)

Woensdag 23-02-2021 de klantenservice via telefoonnummer 088-0108620 onbereikbaar na 40 minuten maar opgehangen.
Lees alle beoordeling van Karwei Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Intratuin Klantenservice

  • Beoordeeld door Maarten v.d Horst op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Intratuin Klantenservice is: 9)

In deze moeilijke tijden voor winkeliers is het fijn dat de tuincentra nog een mogelijkheid hebben om buiten open te blijven. Service is zoals altijd vriendelijk. Na telefonisch contact hebben ze voor mij iets opzij gezet. Ook al kwam ik het pas 5 dagen later ophalen stond het er nog steeds! Zonder enig gemor....klasse!
Lees alle beoordeling van Intratuin Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Ja.vd burg op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Waardeloos dat je niemand meer persoonlijk aan de lijn krijgt, want via de spraak computer wordt je niet naar behoren geholpen
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (44)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door Michèle op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 2.1)

Gebeld over enorme troep in Diemerpark en hier wordt niets mee gedaan! Rotzooi ligt er nog steeds. Handhaving rijdt wel rond in het park maar doet niets.
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (11)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Y op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1)

Vanmorgen Kruidvat Drachten geweest. 4 mensen zonder mondkapje. Kind mee te fun shoppen. Houden zich totaal niet aan de coronaregels. Ik kom er niet weer. Schandalig.
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Bregman op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.9)

7 x geen krant ontvangen, in de "sneeuwweek". mailtje gestuurd hierover, niets gehoord! Geen excuses, geen tegemoetkoming, helemaal niets. Had specifiek gevraagd of de krant van maandag 8 februari, waar een mooi artikel over mn dochter in staat, onder In de Buurt. Niets op gehoord. Wat een slechte service, zijn al 40 jaar abonnee maar wordt schijnbaar niet op prijs gesteld! Zie dat de klantenservice met een 1,9 wordt beoordeelt, tja hoe zou dat nou komen......
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (44)

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door Astrid Pluijmaekers op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1)

niet mogelijk om te bereiken
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Gemeente Bergen op Zoom Klantenservice

  • Beoordeeld door s volger op 22-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Bergen op Zoom Klantenservice is: 2.7)

Gemeente bergen op zoom betreft gezondheid verklaring heeft waarschijnlijk verkeerde formulier mee gegeven.
Na telefonisch contact totaal geen medewerking om fout eventueel te herstellen.
Gewoon belachelijk.
Wat een gigantische klant onvriendelijk instellingen.
Geen woorden voor .
17 februari heb ik om 15.20 de papieren opgehaald en moet nu wachten tot 3 maart om fout te herstellen.
Die dag heb ik ook stembiljetten voor 17 maart ontvangen.
Wat mij opviel dat locatie stembureau verkeerd was van de Bergse plaat.
Melde dat bij uw receptie en werd mij vriendelijk gevraagd of ik svp de biljetten kon ophalen.
Ik heb de stembiljetten opgehaald zodat de fout zichtbaar werdt .
De medewerkers waren zeer blij dat ik dat zomaar wou doen en kreeg zelfs koffie.
Nu ik door fout medewerker in de problemen zit is de gemeente niet thuis .
Ook nadat ik dat had uitgelegd.
U begrijp nu toch wel waarom de burgers geen medewerking geven aan die .... gemeente.
Ik ieder geval nooit en nooit meer .
Lees alle beoordeling van Gemeente Bergen op Zoom Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Nederlandse Staatsloterij klantenservice

  • Beoordeeld door john kosmas op 22-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nederlandse Staatsloterij klantenservice is: 1.3)

op 1`2 februari 2021 overboeking gemaakt vanuit mijn wallet naar mijn bankrekening bij de RABO, vandaag de 22e februari geld nog steeds niet bijgeschreven, hoe lang kan je op iemand zijn geld zitten, nee voor mij geen loten meer van de staatsloterij... slecht zeer slecht.
Lees alle beoordeling van Nederlandse Staatsloterij klantenservice (3)

Beoordeling voor: Leen Bakker Klantenservice

  • Beoordeeld door R Corstjens op 22-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leen Bakker Klantenservice is: 2)

Klantenservice is niet bereikbaar. Om 9.00 uur krijg je al een bandje dat de wachttijd 15 min. is terwijl ze om 9.00 uur open gaan.
In het menu maakt het niet uit welke keuze je maakt. Inmiddels 7x geprobeerd, iedere keer hetzelfde
Je wordt er uit gegooid. Dus de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.
Lees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door E.Liewes op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.5)

krant voor de zoveelste keer op zaterdag niet bezorgd.het is nu 13.00 uur ik moet dus weer een krant kopen.ik zeg hierbij mijn abonnement op gr. E.Liewes Heeresraat 110 9301 AH Roden
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (11)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door ramon op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.7)

amateuristisch bedrijf
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Twan Winters op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.6)

Wanneer ik als 86 jarige man in de winkel kom voor boodschappen, en vraag deze bij ons thuis te bezorgen is er bij de kassa meteen paniek omdat er geen inpakkers zijn en ook geen chef steeds weer gemopperd ook eergisteren ik had mijn extra klantenkaart in de hand maar helaas te laat (geen punten)gisteren bij de balie terug geweest om de punten bij te schrijven nul op het rekest en nu?????????????
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (25)

Beoordeling voor: De Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door jpm van der Kooij op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Volkskrant Klantenservice is: 2.2)

Niet bezorgde krant op 20-2-2021 doorgegeven. Wilde telefonisch weten of de krant alsnog bezorgd zou worden.
Lukte niet, kreeg alleen standaard antwoorden. Ook nadat ik iemand te spreken zou krijgen kreeg ik een automatisch antwoord, slechte service dus.
Lees alle beoordeling van De Volkskrant Klantenservice (78)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerard van Balveren op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.7)

Van dinsdag 9 februari tot en met dinsdag 16 februari geen krant bezorgd.
Zeven meldingen aan klantenservice. Geen reactie. Zo behandel je klanten niet.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (22)

Beoordeling voor: Wibra Klantenservice

  • Beoordeeld door te Meerman op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Wibra Klantenservice is: 1.3)

Zeer slecht bestelling wordt maar niet geleverd zijn telefonisch niet te bereiken alleen per mail en daar krijg je ook geen reactie op zeer zeer slecht Wibra !! Zeer amateuristisch!
Lees alle beoordeling van Wibra Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Angela op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Mail gestuurd, geen antwoord, 2x gebeld: 55 min in de wacht, 2e keer 30min in de wacht. Eindelijk iemand aan de telefoon, gooien ze op. Wat fijn dat ze dan terug bellen, niet dus. Het is geen eens een 1 waard. Wat ben ik boos.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (69)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door van der Ploeg op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.5)

voor de zoveelste keer de krant niet bezorgd gekregen; daar kun je niemand voor aan de lijn krijgen, je moet er voor betalen!!! en krijgt vervolgens een minuten verslindend bandje voor.
waardeloze bezorger!!! en nu maar afwachten of we de krant nabezorgd krijgen , want dat is afgelopen zaterdag òòk niet gebeurd!!!!
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (11)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door h.vermeulen op 18-02-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.9)

hallo, mijn abonnement is zonder mede weten verhoogt van 77,71 naar 80,21 ?
ps vorige maandag ( vw gladheid ) geen krant gekregen ( digitaal wil ik niet ) maar geen
geld terug ? bij volgende verhoging zeg ik op .gr
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (44)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Corry op 18-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.7)

Zowel in december als nu tijden in de wacht gezet OP MIJN TELEFOONKOSTEN- en nog steeds geen contact
en
DUS GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (26)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door copier op 18-02-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.8)

als u denkt dat de krant drukken en schrijveN. belangrijk is heeft u het mis ook BEZORGEN is een onderdeel van het abonnement .
dit jaar heeft u al 3 Drie keer verzaakt !
neem niet alleen goede journalisten en drukkers en opmakers ,maar ook goede BEZORGERS !
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (21)

Beoordeling voor: Vero Moda Klantenservice

  • Beoordeeld door ronnijholt op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vero Moda Klantenservice is: 1.4)

slecht. Ik bel en wordt doorverwezen. Moet nu mail sturen naar een lang e-mailadres of whatsapp bericht naar een Engels telefoonnummer. Je mag toch verwachten dat je hier in Nederland geholpen wordt als ik met bestseller bel.
Lees alle beoordeling van Vero Moda Klantenservice (7)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Dagelet op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.1)

Wij hebben ca een maand geleden een bestelling gedaan bij IKEA.
De bezorgdatum is gesteld op 9 feb. Tot op heden niets ontvangen.
Alle pogingen om in contact te komen met IKEA stranden.
Ook niet per telefoon en per email helemaal niet.
Het enige wat waarschijnlijk wel zou lukken is met speciale BEL METEEN NR maar dat kost danook 90 CM en de wachttijd gaat ook gewoon tellen.
Iedereen weet hoelang die wachtijden altijd oplopen.
DE Methode om klanten af te wimpelen danwel extra geld binnen te harken Schande!
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Beter Bed Klantenservice

  • Beoordeeld door Diannevluttert op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Beter Bed Klantenservice is: 1.7)

Ik geef een slechte beoordeling omdat ik als klant jullie niet kan bellen voor een persoonlijke klacht
Lees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (6)

Beoordeling voor: RDW Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr .G.E. in't Veld op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor RDW Klantenservice is: 1.4)

Bij pech auto kwam de Wegenwacht erachter dat de kleur van de auto op 't kentekenbewijs niet klopte.
Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (12)

Beoordeling voor: Trouw Klantenservice

  • Beoordeeld door Storm op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Trouw Klantenservice is: 5)

Ik vind de krant te socialistisch en de bezorging slecht.
Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door L.K. van der Meer op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Ik heb op 7 februari een gevoelig dossier opgestuurd via uw “kliklijn”, maar ik krijg geen reactie. Ik wil dus graag opheldering. Gisteren telefonisch contact gehad met een receptioniste, maar er was geen redacteur beschikbaar, ik kon dus niet doorverbonden worden. Toen heb ik mijn telefoonnummer opgegeven om teruggebeld te kunnen worden. Er is niet gebeld. Toen via “tips@lc.nl dezelfde vragen gesteld. Geen reactie.

Blijkbaar willen jullie geen contact met een abonnee. Jammer.
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (8)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door C van Wilgen op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Zeer slechte bezorging zit er hard over te denken op te zeggen
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (44)