Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
zeer incompetent personeelLees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (134)
Wij belichten Novasol even vanaf de andere kant, als verhuurder dit keer, Waardeloos bedrijf, meestal onbereikbaar, veel personeelswisselingen en als er eens (sporadisch) een dubbele boeking is duurt het soms drie dagen(!) voordat er actie wordt ondernomen. En als het dan eindelijk gelukt is om e.e.a. om te zetten krijgen we een boete van maar liefst € 400,- aan de broek. Geen verklaring, geen overleg mogelijk, keihard. We besloten dan ook medio vorig jaar de verhuur via dit bedrijf te staken. Het resultaat was dat Novasol ons wees op de kleine lettertjes in het contract dat ons verplichte 2023 vol te moeten maken. Daar zijn wij tenslotte akkoord mee gegaan. Maar dat kon helemaal niet. De reden? Novasol had de agenda voor de tweede helft van het jaar 2023 eigenhandig geblokkeerd. 'Uit coulance' werd ons per mail gemeld, ondanks dat wij aangaven dat Novasol, gezien het contract, gelijk had.Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (3)
Kortom... waardeloos bedrijf en zeker geen aanrader om mee in zee te gaan. Niet doen!
"
Ze zeggen dat ze het druk hebben. Tot 2 x toe is de bezorgtijd veranderd. Nu hoor ik niets meer, Telefonisch niet te bereiken, ook al wegens drukte. Vraag me af of de bezorger het pakket nooit zal afleveren. Vraag me af of ik op deze manier nog wel online iets kan bestellen, want Post.nl heb ik geen vertrouwen meer in. Weg geld , dus aan alle ondernemers wanneer je post.nl verzend, kan ik mijn produkten wel vergeten, worden niet bezorgd.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
zeer slecht te bereiken en waar is mijn pakket ??????????????????Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
Ik krijg geen hulp van de rabobank in mijn contact met interpolis ( al onze verzekeringen lopen via rabobank bij interpolis).Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (317)
Het is een gedrocht die site van de Ziggo klantenservice! Blijkbaar kan ik met mijn telefoon geen contact krijgen met het 0900 nummer (mogelijk uitgeschakeld door mijn werkgever, geen idee en dan niet Ziggo's schuld), dus iemand aan de telefoon krijgen gaat sowieso nooit lukken, aangezien ik ook geen vaste telefoonaansluiting heb. Ik heb maar één simpele vraag, maar die komt nergens terug in al die voorgetoonde k*tlijstjes. Een chatsessie starten lukte ook al niet. Om mij boos krijgen moet je doorgaans echt goed je best doen, maar dat is ze hier echt vrij gemakkelijk af gegaan!Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (154)
Een waardeloze klantenservice. Keuze menu doorlopen en dan verwijzen naar website. Stuur je de klacht met bijgevoegde foto's krijg je bericht dat de zaak is afgehandeld???Lees alle beoordeling van Action Klantenservice (14)
Ik heb nog steeds een nieuwe kapotte stoel uit de verpakking. En er word niet gereageerd nergens op.
Emails worden niet beantwoord, ik ben al maanden bezig om iemand te spreken te krijgen, wat dus niet lukt. Het is gewoon onbeschoft.Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (57)
Pakket zou 14 dagen geleden bezorgd worden.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
Contact opnemen met post nl lukt bijna niet.
Ik zit al ruim een half uur in de wacht.
post nl heeft een storing , maar toegeven dat het zo is dat doen ze niet !Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
wat zeggen ze momenteel is het heel druk,ja met het zoeken naar de storing !!!!
kom op mensen wees eens eerlijk naar de klanten !
Ik heb vorige week iets besteld bij 2de kansje.nl.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (48)
Krijg steeds een mail vandaag word het geleverd.
Zie tot noch toe niks.
Gaat nou al een week.
Ontzettend slecht. Contact per mail wordt al 7 weken niet beantwoord. Per contactformulier ook niet of per messenger nietLees alle beoordeling van Gemeente Brunssum Klantenservice (1)
Niet goed te bereiken als je pakket vermist is en dan willen ze alles weten over het pakket en wat er in zit.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
Zit een streepjescode op dus vanwaar al die vragen. Mijn pakket is ergens op sorteercentrum blijven hangen
Ik heb daarnet 55 minuten in de wacht gezeten, omdat ik iemand MOEST spreken van de AH, 55 minuten.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (138)
En daarna 3 minuten iemand gesproken.
Ik vind de AH klantenservice helemaal ruk dus. Nu wil ik deze klacht graag ergens melden, via een mailtje? Maar wat blijkt, AH heeft helemaal geen mail adres waar je naartoe kunt mailen!!! Wat een zooitje. Klaar mee!
Hoe je ook probeert om op een normale manier met deze organisatie in contact probeert te komen, het draait elke keer op een drama uit.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
Die zogenaamde super Robot van ze die begrijpt niets en adviseert je te bellen.
Dan ga je bellen en sta je meer dan een uur in de wacht en is er nog niets gebeurd.
Email adres of telefoonnummer is nergens te vinden !! Hoezo zijn jullie klantvriendelijk ?
Dramatisch slechte service
Ben drie kwartier aan fe telefoon, drie kwartier "alle lijnen zijn bezet", dit klopt nietLees alle beoordeling van Peter Hahn Klantenservice (12)
.of er zit 1 persoon aan de telefoon of ze zitten telang aan het koffie drinken. Heb een belangrijke medeling graag spoedig contact
onbereikbaar, slechte service, geen oplossingen als er problemen zijn.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
nooit meerLees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (62)
Waarom kan je niet via de mail een klacht uitdoen?Lees alle beoordeling van Plus Supermarkt Klantenservice (28)
Ik zie ook reacties waar niks mee gedaan wordt.
De chat functie waar jullie het over hebben is er niet!
Plus heeft voor mij als winkel en ook op internet af gedaan.
Gelukkig zijn er meer (ook goedkopere) supermarkten met betere communicatie.
niet te bereiken de klantenservice!!!!Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (138)
Via chat geprobeerd. Ten eerste lange wachttijd en daarna tot 2x toe afgebroken vanuit AH. Poging dus maar gestaakt. Gebeld…1,5 wachttijd. Dat is echt belachelijk. Mailadres nergens te achterhalen.
Waar is de service van weleer??? Daar stond AH om bekend. Ze waren wat duurder, maar ook de service was beter. Nu alleen nog maar duurder dus.
Ik wil mijn klacht toch kwijt dus ga een brief sturen. Helemaal klaar mee!
Heb een artikel besteld bij Zalando. Zou tussen 25 en 27 mei bezorgd worden. Het is nu 5 juni, nog niet binnen. Zalando is niet telefonisch te bereiken. Mailen gaat ook niet. Kortom: zoek het maar uit.Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (31)
In een woord : BAGGER!Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (117)
5 dagen terug een track and trace dat het pakket in een tijdslimiet bezorgd zou worden. Helaas niet gebeurd. Volgende dag zou het geleverd worden, wederom track and trace en tijdslimiet. Helaas! nu krijg ik al 3 dagen bezorgtijd onbekend. Via de chatbot alle gegevens doorgestuurd een nr gekregen met telefoonnummer om te bellen zodat de medewerker dan alles bij de hand zou hebben en het meteen snel kan afwerken. Nou na een uur in de wacht te zitten stop ik er maar mee. Niet iedereen heeft heel de dag de tijd om aan de telefoon te wachten.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
Na 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan bij postnl hebben wij nog geen contact gehad.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (154)
7 dagen per week en 24 uur per dag telefonisch onbereikbaar.Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (59)
Ook op emails wordt niet gereageerd.
Ze hebben een incasso van mijn rekening gehaald terwijl het gewoon via mij mobiel is betaald bij de bezorger en nu moet ik met bewijs komen dat ik heb betaald. Alles is terug te vinden op mijn ing. maar via AH chat vinden ze het geen genoeg bewijs. Het bedrag dat ik die dag betaald heb is min statiegeld en het bedrag wat Ah gevorderd heeft is zonder statiegeld en dus kloppen de bedragen niet en geloven ze het niet te weinig bewijs. Ben nu bijna 220 euro opgelicht door AH. Ze weigeren mij een mail adres te geven van de afdeling die er over gaat. Dan kan ik alles sturen. Heb met 3 mensen chat gesprek gehad. 2 zeiden is fout als ze er toch afhalen ff via chat melden. En dat gedaan vandaag en krijg ik het antwoord wat hier boven staat. Ben zo kwaad. Wil gewoon mailen en alles sturen dit slaat nergens op.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (138)
Het slechtste boekingsysteem ooit!!!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (245)
2x geld van rekening voor 1 boeking en heb nog geen!! Klantendienst nergens bereikbaar!!!!
Ze kunnen nog geen nota versturen. En geen mail adres geven.Lees alle beoordeling van Evides Klantenservice (7)
waardeloos. kunnen nog geen nota versturenLees alle beoordeling van Evides Klantenservice (7)
Anderzorg is moeilijk bereikbaar en zeer klantonvriendelijk. Anderzorg doet niet veel moeite om bereikbaar te zijn voor klanten. De emailadressen waarmee je contact wil maken kloppen niet en je krijgt steeds een bericht, dat het emailadres niet meer in gebruik is. Ze maken je het extra moeilijk om contact met ze te maken. Ze doen me denken aan Ziggo, die is ook zo klantonvriendelijk als wat. Als je met klantenservice van Anderzorg belt, dan krijg je een robot aan de lijn die niet begrijpt waar je het over hebt. En je moet veel berichten afluisteren voordat je een medewerker aan de lijn krijgt. Zeer klantonvriendelijk. Ik ga volgend jaar overstappen naar een andere zorgverzekeraar, het is niet de moeite waard om bij Anderzorg te blijven. Ik kan geen emailadres vinden om ze te bereiken.Lees alle beoordeling van Anderzorg Zorgverzekeringen Klantenservice (6)