Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Noordhollands dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr de Wit op 15-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Noordhollands dagblad Klantenservice is: 2.1)

Ik heb vandaag weer geen krant gehad
Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door remerie j op 12-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Na 3 zeer langdurende gesprekken (38, 20 en 28 minuten) is het probleem, een foutje door Ziggo zelf, vanaf begin probleem, nog steeds alle zenders niet ter beschikking.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos Segers op 12-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Waardeloos bedrijf wat betreft de Nederlandse situatie. Telefonisch niet bereikbaar. Tracking informatie klopt niet.
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (70)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Femmy Koster op 10-02-2024
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Erg blij met de klantenservice van KPN. Door mijn eigen tekortkoming bij nummer behoud ( geen SMS gestuurd, na meerdere herhalingen) verviel het nummerbehoud, ze hebben echt alles opgelost en zonder problemen is mijn nummer overgegaan naar KPN op de afgesproken datum. Super geduldig bij de klantenservice.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (204)

Beoordeling voor: NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Ellen op 9-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice is: 2.4)

Waardeloze service
Ben nu al vanaf oktober bezig met het afhandelen van een klacht vanwege dat we zelf moesten schoonmaken
( hottub)
Reageren nergens op , niet op mail, telefoon nemen ze niet op
Maar rekeningen kunnen ze wel sturen
Chat wordt ook niet beantwoord
Service kennen ze totaal niet
Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Zilveren Kruis Klantenservice

  • Beoordeeld door Albert Drees op 9-02-2024
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zilveren Kruis Klantenservice is: 4.7)

Gisteren een leuk contact gehad met de klantenservice. (Quinty) En vandaag een leuk bloemetje in de bus!
Een lief gebaar, dankjewel!
Albert Drees
Lees alle beoordeling van Zilveren Kruis Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Luc Triekels op 8-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Ook slecht voor partners. Ik heb een project/ b&b in Senegal en ben vorig jaar begonnen met booking? Ik vraag een prijs per persoon, en alles is altijd all in. De eerste klanten ging goed en dan plots hebben klanten per kamer geboekt! dus twee personen voor de prijs van één. Na herhaaldelijk reclameren ging het weer effe goed, maar na enkele weken was het weer mis. Nu kan ik al maanden niet meer inloggen, maar ze sturen voortdurend non reply mailtjes dat ik nog 16€ verschuldigd ben, maar ik kan dit enkel betalen op hun extranet waar ik niet meer op geraak! Onvoorstelbaar! Ik zou niet liever willen dan dit afhandelen en alles stoppen op booking want dit is geen bedrijf om mee samen te werken!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (268)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruud Terstal op 8-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Kan de klant service niet bereiken. Geen net bericht dat je moet in spreken
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Ina op 7-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Wacht al maanden op geld teruggave. Klantenservice is telefonisch onbereikbaar.
Op een klacht die via de mail is ingediend heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door M.W. Rees op 7-02-2024
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Kreeg geen duidelijk antwoord via telefoon en uw medewerker, die overigens erg vriendelijk en welwillend was, kon de vraag waarom kpn iTV app niet inlogt in Spanje niet beantwoorden. Jammer.
Een gemiste kans is dat er geen emailadres is te vinden van de klanten'service'
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (204)

Beoordeling voor: Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice

  • Beoordeeld door Janny Olieman op 6-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice is: 1)

Ik denk niet dat de dames/heren aan de telefoon er veel aan kunnen doen. Ik heb een probleem met de tenaamstelling van ons huis en het niet ontvangen van een antwoord op bezwaarschrift op WOZ. Ja, ze zijn heel druk, dat is niet zo Er wordt niet teruggebeld, ze zijn niet bereikbaar bij de BSOB, ja daar kan Geldrop ook iets aan doen.
Ik kom niet eens van het kastje naar de muur, ik krijg gewoon geen contact.
Dit is de reden dat de overheid niet serieus genomen wordt door veel mensen, wat een puin.
Terwijl ik dit schrijf heb ik contact gekregen, de puinhoop blijkt nog groter.
Lees alle beoordeling van Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Scapino Klantenservice

  • Beoordeeld door Eline op 6-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Scapino Klantenservice is: 1)

Schoenen retour gestuurd en geen bevestigingsmail van ontvangen gekregen en inmiddels nog steeds geen geld terug ontvangen. Al 2x een mail gestuurd en een week later weer en niks terug. Ik blijf het proberen maar in de toekomst koop ik niks meer bij ze..
Lees alle beoordeling van Scapino Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Marcella Levie op 5-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Ik wil mijn ticket wijzigen, maar krijg geen contact met de klantenservice. Is er wel een klantenservice vraag ik me af. Als die er wel is dan krijgen ze van mij een nul. Via mail krijg ik links doorgestuurd die niet werken en de telefoonnummers werken niet.
Wat een waardeloos bedrijf! Nooit meer Vliegtickets voor mij.
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: TNT Express (FedEx) Klantenservice

  • Beoordeeld door Jack op 5-02-2024
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TNT Express (FedEx) Klantenservice is: 4)

Wat omslachtig allemaal. Als je iemand fysiek wilt spreken, krijg je elke keer zo'n virtuele klantenservice dame wat ik niet wil.
Lees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Odido Klantenservice

  • Beoordeeld door Jaap op 3-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Odido Klantenservice is: 2)

Bij T mobile had ik mijn internet account, en onze 2 mobiele acounts in 1 account verzameld. Erg makkelijk. Dat kan niet meer omdat de naam van mijn vrouw niet hetzelfde is als mijn naam maar met een toevoeging van de meisjesnaam.{ logisch] Wel zelfde adres, zelfde bankrekening nr voor de betaling. Dit moet echt anders. Bij T Mobile kon het ook!!!!!
Lees alle beoordeling van Odido Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Praxis Klantenservice

  • Beoordeeld door Bas op 3-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Praxis Klantenservice is: 1.5)

Komen hun afspraak keer op keer niet na.

Heel slecht
Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke Blankestijn op 1-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Probeer al enige dagen standen door te geven, maar het lukt niet. Onlogscherm blijft verspringen.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans Adema op 30-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Contact krijgen is volledig onmogelijk!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door robert gerritsjans op 30-01-2024
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Het gesprek was helemaal niets, groet robert gerritsjans
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (336)

Beoordeling voor: Noordhollands dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door JCM TIEBIE op 29-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Noordhollands dagblad Klantenservice is: 2.1)

Op 8 januari jl mijn digitale abonnement op Alkmaarsche krant opgezegd op hun website. Ivm prijsverhoging van 34%! Geen bevestiging, WhatsApp berichten gestuurd, geen reactie. Wel aanmaning omdat ik de incasso terug heb geboekt. Bellen lukt ook niet, zeer slechte klantenservice!
Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door Academic Reach op 27-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

There is an e-mail option among the contact options on the Lyca mobile website, when you click on it, the phone number appears. You don't even ask your question via email. If you do not know how to speak Dutch, your problem remains unresolved.
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: Budget Alles in 1 Klantenservice

  • Beoordeeld door Piet op 27-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Alles in 1 Klantenservice is: 2.4)

Het is een kut bedrijf heb spijt dat ik bij hun in zee is gegaan, een afrader voor iedereen.
Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door PJ op 26-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

slecht
niemand persoonlijk te bereiken alleen de chatrobot! die je geen streep verder helpt alleen maar terug stuurt waar je dus niet uitkomt!
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (70)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Martin op 25-01-2024
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

mijn mail krijg ik niet mijn mobiele telefoon ingesteld ondanks alle info op de KPN site. Op het eind van bij controle instellingen staat er: Geen wachtwoord opgegeven voor KPNMail
Waar en wat voor ww ik moet invoeren kom ik niet achter.
GrM
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (204)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Marlies op 24-01-2024
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Ik bel altijd 020-6499123, en wordt altijd erg prettig geholpen, en meteen iemand aan het koord!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Odido Klantenservice

  • Beoordeeld door fred op 24-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Odido Klantenservice is: 2)

Maak contact voor nieuwe klant te worden! Sta nu 7 minuten in de wachtrij ! Vergeet het maar.
Lees alle beoordeling van Odido Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door stichting piet blommuseum op 24-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

klantenservice neemt NIET OP - onbereikbaar al gedurende enkele uren, waardeloos
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (336)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door stichting piet blommuseum op 24-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

a. klantenservice niet bereikbaar
b. bankpasrabo scanner meldt 'onjuiste kleurcode' -QR -CODE
c. kan dus niet bij onze rekening
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (336)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Harmen Timmerman op 23-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Wat een mateloos vervelender bank. Ik zoek snel een fatsoenlijke bank. Ik wil de pinpas deblokkeren, zoek een nummer, is die vervallen.; vervolgens een 0900 nummer: kost 110 ct per minuut. Ik ben hier zeer bood over. de servic eis totaal weg: WAT EEN ROTBANK!!
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (336)

Beoordeling voor: Trouw Klantenservice

  • Beoordeeld door Theo Thier op 21-01-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Trouw Klantenservice is: 1.6)

Ik wilde alleen mijn BEWONDERING uitspreken voor dat kleine groepje mensen, bestaande uit vredelievende mensen uit allerlei kringen, dat volgens TROUW in Amsterdam bijeen was in de openlucht en pleitte voor VREDE in o.a. Gaza en Israë. Maar heb me de 'pietpleuris' gezocht, om dit aan TROUW te kunnen melden...
Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)