Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door M Hessels op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.3)

Tot 4 x toe geprobeerd om jullie te bereiken, 3x eruit gegooid en 1x na een uur de moed op gegeven, lijkt veel op een ontmoediginsbeleid,schandalig!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (107)

Beoordeling voor: BEN klantenservice

  • Beoordeeld door T.de Wit op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BEN klantenservice is: 3)

Klantenservice is s'avonds niet bereikbaar.
Mensen zijn onvriendelijk en willen snel van je af zijn!!
En ze zijn onredelijk denk er hard over na om over te stappen naar een andere provider.
Service hier is slecht!!
Lees alle beoordeling van BEN klantenservice (1)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Etienne Brutel op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.3)

KLM is niet te bereiken als het over iets anders gaat dan een geboekte vlucht of covid.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (107)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door W.Kortekaas op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.8)

Gisteren heb ik de volgende klacht via klacht.nl ingediend:
In maart 2021 ben ik telefonisch door Vodafone benaderd voor het verlengen van mijn contract. Ik ben hiermee akkoord gegaan met de expliciete mededeling dat dit onder dezelfde voorwaarden en condities zou gaan als het lopende contract.( maandbetaling van EUR 4,82.) Tot mijn zeer grote verbazing herdoop 6 juli 2021 een bedrag van EUR 44,70 en op 22 juli 2021 een bedrag van EUR 34,26 van mijn rekening afgeschreven. Op 9 juli 2021 heb ik contact opgenomen met de klantenservice en na 7 verschillende mensen gesproken te hebben, de verbinding werd steeds door Vodafone verbroken, is er een case aangemaakt door Max en mij gemeld dat ik binnen 14 dagen antwoord zou krijgen.Op 23 juli heb k weer contact opgenomen en na weer drie keer te zijn verbroken heb ik besloten mijn abonnement te zeggen. Voor de opzegging heb ik opnieuw gebeld met Vodafone en kreeg het advies van Remco, die overigens zeer correct en begrijpend was, toch even de afwikkeling van de case af te wachten en separaat een klacht in te dienen over de zeer onprofessionele handelswijze van het personeel op de klantenservice.
Deze klacht heb ik op 28 juli 2021 ingediend via klacht.nl Als klap op de vuurpeil keer ik bericht dat de klacht door Vodafone niet in behandeling wordt genomen zonder opgaaf van reden.
Ik adviseer een ieder Vodafone links te laten liggen en over te gaan naar een andere
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (22)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door RM Methorst op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.3)

Verschillende meubels gekocht, kom je thuis zijn er dingen beschadigd. Kan je terug om om te ruilen. Koop je nog wat dingen (tafeltje), kom je thuis, weer een plank beschadigd. Bel je klantenservice, zeggen ze dat je naar het filiaal terug moet om om te ruilen. IK BLIJF AAN DE GANG EN OF HET NAAST DE DEUR IS!!
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (40)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Esther Adolfsson op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.3)

De klanten service van de KLM is zo slecht dat ik als Customer Service Manager (30 jaar!) totaal verbluft ben door de arrogantie van de KLM.

Ik had een ticket geboekt maar door een storing met de betaling moest ik contact opnemen met de KLM....ik ga bellen met 00468-51992539 zoals mij gevraagt wordt en ik moet 1 uur en 32 minuten wachten voordat de onhandige dodo aan de telefoon verkeerd opneemt en de verbinding verbreekt. (Ik was in alle staten!) Daarna merkte ik dat Pay Pal 2 tickets van mijn rekening heeft afgehaald terwijl de eerste ticket dus niet compleet was (daarvoor moest ik bellen) Toen heb ik met Whats App geprobeerd een van de vluchten te annuleren maar ik krijg geen antwoord. Daarna heb ik Nederland gebeld...daar werd mij door de telefoon beantwoorder verteld dat persoonlijk contact niet mogelijk is. Als mij verteld wordt dat jullie teveel telefoon aanvragen hebben dan kan ik jullie informeren dat jullie te weinig telefonisten in dienst hebben. Is de vraag door Corona hoog dan ga je prioriteren en omstellen maar NIET afstellen. Sorry KLM maar ik heb het helemaal met jullie arrogantie gehad. Dat ik dit bij een Ryan Air of Easy Jet verwacht? ; Ja want daar betaal ik niet veel....maar bij een 'professionele' luchtvaartmaatschappij daar verwacht ik dat jullie je klanten serieus nemen...en dat is niet het geval.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (107)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Jet op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.3)

Wat een slechte service !! zowel via de app als bellen met het “zogenaamde “flyingblue telefoonnummer is er geen contact mogelijk. Zowel op de app als telefonisch wordt je eruit geknikkerd. En als het je dan toch lukt om iemand aan de telefoon te krijgen en je wordt doorverbonden en met goede hoop zit te wachten wordt evengoed de verbinding verbroken!! Daarna kom je niet meer aan de beurt.
In de KLM app had ik een prijs in de wachtrij staan, toen ik wilde doorboeken kreeg ik de foutmelding: sorry er is iets misgegaan en kon ik overnieuw beginnen met boeken: kassa!!! Gelijk de reis €200,-!! duurder. Hoe kan dit allemaal? !!!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (107)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Brandt op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.5)

Sinds vrijdag wacht ik op de bezorger met een pakket. Althans volgens de app. Vrijdag stond er bezorging voor 18:00 uur. Later stond er dat de bezorger het niet heeft gehaald. vervolgens staat er in de app "bezorger is onderweg". volgens de chatbox van Post NL zou de bezorger gisteren komen voor 22:00 uur. En ja u raad het al de bezorger schittert door niet te verschijnen. telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar. zeer slechte service!!!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (46)

Beoordeling voor: DigiD klantenservice

  • Beoordeeld door j.b.m. ebbers op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DigiD klantenservice is: 1.9)

ik probeer al een halfuur lang contact te krijgen per telefoon, maar helaas.
Ik begrijp het wel als er zo klungelig gewerkt wordt is de helpdesk overbelast.
Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (13)

Beoordeling voor: Gemeente Barneveld Klantenservice

  • Beoordeeld door A.van den Broek op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Barneveld Klantenservice is: 1)

Medewerker beëindigd gewoon gesprek door de verbinding te verbreken.
Lees alle beoordeling van Gemeente Barneveld Klantenservice (1)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door eduard w.j.h. de liagre böhl op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.3)

Totaal onmogelijk om hoe dan ook contact met KLM te krijgen. ben al dagen bezig. wij moeten contact hebben om vereiste toestemming te verkrijgen hon in cabine mee te nemen. Voor een organisatie die gigantische staatssteun ontving volstrekt onaanvaardbaar; ook politiek. wij zullen trachten het tot kamervragen te leiden.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (107)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door eduard w.j.h. de liagre böhl op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.3)

Wij wensen informatie over hondje met toelaatbaar gewicht mee in cabine, waarvan ons bekend is, dat dat per vlucht moet worden toegestaan. Kan niet on line. KLM telefonisch en anderszins echter volledig onbereikbaar, wat onbetamelijk en onacceptabel is Het wordt tijd voor kamervragen;
staatssteun wegens corona in zwart gat gegooid.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (107)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Albert Ruijg op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1)

Verschrikkelijk bedrijf, onbereikbaar en ik krijg nog een hoop geld terug voor geannuleerde vluchten. Ik gruwel van dit soort bedrijven.
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (42)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door A.van Scheppingen op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 2)

Al 52 jaar hebben we de Volkskrant! Vorige maand is de krant niet automatisch afgeschreven kunnen worden door spoofing. Na een bericht van de krant hebben we zo gauw mogelijk betaald binnen 7 dagen. Toch liep het abonnement niet door en geen krant op maandag de startdatum die telefonisch toegezegd was! Nu op 28 juli weer geen krant. Vakantiebezorging?!want de buren krijgen de krant met hun huisnummer erop. We balen hiervan! Ook vinden we het heel vervelend dat we telefonisch niemand aan de lijn krijgen maar blikkendames!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (142)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door D. Claasen op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 2)

Ik herken mij prima in de eerdere reacties. Heb in het verleden een vast abonnement op de Volkskrant gehad en die na circa 7 jaar opgezegd vanwege slechte bezorging en mede wegens de steeds stijgende abonnementsprijzen. Nu gekozen voor een abonnement voor 4 weken ad € 4,00 voor zowel fysieke bezorging en digitaal lezen. De bezorging is ingegaan op 22 juli en nu bijna een week later is de krant al 3x niet bezorgd. Onder aankondiging van bij het voor de 4e keer niet bezorgen van de krant dat ik de automatische afschrijving van € 4,00 storneer, 3 klachtmeldingen en een e-mail, ontvang ik bericht dat de abonnementsduur met 1 week wordt verschoven. Dit kan de pijn verzachten maar niet als de krant alsnog (een aantal keren) niet wordt bezorgd. Advies: Aangezien de service van de Volkskrant niet beter is geworden alleen een gratis of proefabonnement nemen! Een vast abonnement biedt naast de hoge kosten enkel ergernis die achteraf ontaardt in spijt en die uiteindelijk totaal niet opweegt tegen het niet meer (kunnen) lezen van een kwalitatief goede krant.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (142)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door De Ruyter op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.6)

Kla ht i. V.M verblijf, géén reactie!!
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Chris op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1)

Er is op geen enkele manier contact te krijgen met deze organisatie voor het stellen van een simpele vraag. Namelijk hoe kan ik 5 kg extra baggage boeken zoals dat bij iedere andere luchtvaartmaatschappij wel eenvoudig online kan. Volgens de site zou iedere kg boven de standaard 20 kg alleen op de luchthavendesk afgerekend kunnen worden ad €15 per kg!!
Dit is natuurlijk krankzinnig duur!!!
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (42)

Beoordeling voor: Gemeente Alkmaar Klantenservice

  • Beoordeeld door Johan Kastelein op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Alkmaar Klantenservice is: 2.3)

Mail gestuurd, geen reactie, normaals en wederom geen reactie. Nu weken verder en nog NIETS
Lees alle beoordeling van Gemeente Alkmaar Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door De Ruyter op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.6)

Slechte service bij klacht,
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (100)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Yvette op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.3)

Al 5 dagen proberen om contact te krijgen met de klantenservice van KLM, via watsapp, telefoon. Ze geven geen gehoor. Steeds hoor je dat de wachttijd 30 minuten is. en dan gooien ze je er gewoon uit. En als je al in de wachtrij komt, krijg je na 30 minuten nog steeds niemand aan de telefoon. Maar per minuut kost dit ook nog eens 0,90 cent. Dus daar ben je na een paar keer proberen ook wel klaar mee.
Via app krijg je na lange tijd een apje terug. Maar dat is ook allemaal al informatie die je via sites en mails ook al lang hebt geprobeerd.
Om je geld terug te krijgen van een geannuleerde vlucht via de link die je dan in een mailtje ontvangt, is erg onduidelijk en als je dan tenslotte bij het invullen van je bankrekening bent, wordt je weer 4 stappen in het proces terug gezet. Dit ook al 4x geprobeerd. maar ook niet door te komen.
Bar slechte service van KLM.
En HOEZO, 24/7 per dag bereikbaar. Ze maken hier niks van waar.
Ik heb ze 1 ster gegeven, maar zelfs dat zijn ze niet waard!!!!
Compleet schandalig hoe ze met klanten om gaan.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (107)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door S.Struik op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.7)

Ik heb een contract bij jullie van Eneco, nu is het zo dat Ik een onderhoudsbeurt nodig heb bij mijn CV ketel. Ook is het zo dat jullie mij een contract in de komt willen schuiven waar ik per maand voor MOET BETALEN waar ik geen zin in heb. En nu dat ik geen contract wil kunnen jullie van Eneco mij niet helpen???? Wat is dit dan weer. Gaat het bij jullie alleen maar om geld verdienen??? Maar mij in de.kou laten zitten womdat ik geen contract wil en jullie mij dan niet helpen!!!!
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (23)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Christi op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.5)

Het lukt niet contact gegevens re vinden om te vragen waar mijn post blijft. De post stond in mijnpost maar nu 4 dagen verder is er nog niks, 4 poststukken kwijt?? ( O ja het adres was correct)
Daan snapt me niet en verder kom ik schriftelijk niet verder. Iedere keer komt weer hetzelfde beginscherm. Bellen voor 1 euro per minuut vind ik crimineel veel. Kortom de service is teleurstellend. Het lijkt een demotivatie beleid.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Haarlems Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Mw. I. Geuzebroek op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Haarlems Dagblad Klantenservice is: 1)

Ik probeer al een paar dagen telefonisch (zoals wordt aanbevolen) contact te krijgen. Eerst kon ik helemaal geen contact te krijgen, daarna kon ik een keuzemenu intoetsen. Eindelijk hoorde ik dat er nog 7 wachtenden voor me waren. Ik heb het geduld opgebracht om aan de lijn te blijven. Toen ik na 20 minuten te horen kreeg dat er nog 5 wachtenden waren werd de verbinding verbroken! Daarna heb ik nog vele malen gebeld, maar met 10 wachtenden voor me heb ik het maar opgegeven. De klacht is: er is geld van mijn rekening afgehaald terwijl ik het HD heb opgezegd, en daar ook bevestiging van heb ontvangen!!!!
Lees alle beoordeling van Haarlems Dagblad Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Hunkemoller Klantenservice

  • Beoordeeld door Mariette van den Schoor op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hunkemoller Klantenservice is: 1.3)

Slechte service. Klantenservice niet te bereiken. Mail wordt niet beantwoord.
Krijg je bij deze site een ander nummer wat 90 cent per minuut kost. Dacht het niet hunkemoller
Lees alle beoordeling van Hunkemoller Klantenservice (11)

Beoordeling voor: DigiD klantenservice

  • Beoordeeld door R.A. ten Hagen op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DigiD klantenservice is: 1.9)

waardeloos.
Ik log iedere maand in.
Nu word ik geweigerd.
Als ik met mijn burgerservicenummer en mijn gebruikersnaam wil inloggen wordt dat geweigerd.
als ik een nieuwe digid aanvraag met dezelfde gebruikersnaam, wordt dat geweigerd
Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (13)

Beoordeling voor: Sunweb Klantenservice

  • Beoordeeld door T. Dedrog op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Sunweb Klantenservice is: 1.3)

Ik ben al 2 weken aan het bellen en krijg nooit contact met de klantenservice. Mailen helpt ook niet, want ik heb nooit antwoord gehad op mijn mails.
Dus dat wordt niet meer boeken met Sunweb.
Lees alle beoordeling van Sunweb Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Gemeente Heusden Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob Robben op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Heusden Klantenservice is: 1)

Telefonisch onbereikbaar tijdens gewone openingstijden
Lees alle beoordeling van Gemeente Heusden Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Rubingh op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.1)

Ik heb een abonnement op de Groningse editie,maar krijg de hele maand de Drentse krant,Bel elke dag maar het help niets.
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (23)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Klumpenaar Industriebanden op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.6)

Zeer slecht.
Niet te bereiken en de 2 de dag op rij geen krant ontvangen.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Lyca Mobile klantenservice

  • Beoordeeld door Bikko op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lyca Mobile klantenservice is: 2.8)

Goedemorgen, Goedemiddag Of Goedenavond Ik Wil Opwaarderen Maar Ik Krijg Steeds Te Horen Dat Er Vanwege Een Storing Kan Jullie Mijn Waardering Niet Verwerken!
Lees alle beoordeling van Lyca Mobile klantenservice (8)