Bellen met Booking.com

Om telefonisch contact op te nemen heb je een reserveringsnummer en 4-cijferige pincode nodig. Je kunt deze gegevens vinden in de bevestigingse-mail van Booking.com.

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.

Openingstijden telefonische klantenservice Booking.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaringen met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com.

Controleer op storingen bij Booking.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Booking.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Booking.com

KvK gegevens Booking.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31047344
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017630428
  • Statutaire naam: Booking.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Booking.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Booking.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Booking.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Booking.com:

  • Wat is een Partneraanbieding?
  • Hoe beschermen jullie mijn persoonsgegevens als jullie met partnerbedrijven samenwerken?
  • Hoe kan ik een factuur aanvragen?
  • Er is een verkeerd bedrag in rekening gebracht. Wat moet ik doen?
  • Waar vind ik de bevestiging dat ik voor mijn boeking heb betaald?
  • Waar vind ik de betalingsvoorwaarden voor mijn boeking?
  • Er is geld bij me in rekening gebracht. Moet ik nog iets doen?
  • Moet ik bij aankomst nog iets betalen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
  • Mijn boeking is geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Kan ik mijn boeking annuleren?
  • Mag ik mijn boeking wijzigen?
  • Mijn boeking is geannuleerd of geweigerd. Wat moet ik doen?
  • Als ik mijn boeking annuleer, moet ik daar dan voor betalen?
  • Hoe weet ik of mijn boeking is geannuleerd?
  • Waar kan ik de annuleringsvoorwaarden vinden?
  • Kan ik een actiecode of een promotielink gebruiken om deze boeking te maken?
  • Kan ik deze boeking gebruiken voor mijn Genius Level of lidmaatschap?
  • Komt deze boeking in aanmerking voor 'Wij matchen de prijs'?
  • Kan ik tegoed gebruiken om deze boeking te maken?
  • Ik heb mijn boeking betaald maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
  • Kunnen jullie mijn bevestigingsmail op nieuw verzenden?
  • Ik kan mijn bevestigingsmail niet meer vinden. Wat kan ik doen?
  • Waarom en hoe lang moet ik wachten voordat mijn boeking wordt bevestigd?
  • Mijn boeking is nog steeds niet bevestigd. Wat kan ik doen?
  • Hoe kan ik de status van mijn boeking bekijken?
  • Mijn bevestigingsnummer werkt niet als ik de klantenservice bel. Wat moet ik nu doen?
  • De accomodatie is overboekt en/of ik kan mijn boeking niet vinden. Wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik een extra verzoek bij de accomodatie indienen?
  • Hoe kan ik vroeg inchecken/laat uitchecken aanvragen?
  • Waar kan ik meer info vinden over de accomodatie- of kamerfaciliteiten?
  • Kan ik de naam van de gast op deze boeking wijzigen?
  • Kan ik een extra bed of kinderbedje krijgen?
  • Ik kan mijn accomodatie niet vinden in mijn account. Wat moet ik nu doen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Booking.com

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Neem contact op met Booking.com via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Booking.com.

Klik hier voor contact met Booking.com via Pinterest.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle geheime deals; exclusieve aanbiedingen, grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de button 'Ik meld me aan'.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.

Neem contact op met Booking.com via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.

Discover the Tastes of Victoria, Australia with Simon Toohey | Booking.com

Hoofdkantoor Booking.com Amsterdam (adres)

Piet Heinkade 95a Amsterdam 1019 GZ Nederland
Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 245 beoordelingen.

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Simons liliane op 3-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het slechtste boekingsysteem ooit!!!
2x geld van rekening voor 1 boeking en heb nog geen!! Klantendienst nergens bereikbaar!!!!
  • Beoordeeld door R.Schoot op 28-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan op geen enkele manier contact me Booking maken. Ik heb direct hulp nodig.
  • Beoordeeld door van Grieken op 23-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet bereikbaar, berichten worden niet beantwoord. Ben nu al sinds september 2022 bezig om een vergoeding terug te krijgen van een hotel wat niet bestond. Dit noem ik geen klanten"service"!!!
  • Beoordeeld door Gerrit Van den Bon op 22-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer reeds urenlang contact te leggen met Booking, maar het lukt mij niet. Telefonisch krijg ik géén antwoord, wegens gesloten, en via email moet ik eerst een boekingsnummer ingeven, maar die heb ik nog niet gekregen van hen. Onder dit bericht moet ik eerst bevestigen dat ik géén robot ben ,maar ik ben zeker van dat ik dat niet ben want ik heb er een vreselijke koppijn van gekregen.
  • Beoordeeld door Hubert op 20-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wij zijn vandaag gestuit op een scamadvertentie in booking.com. Het gaat om een appartement op 9 rue de Henri Bocquillon in Parijs. Booking.com meldt dat je dit appartement alleen voorlopig kunt boeken en dat je daarna van de host hoort of deze de aanvraag honoreert. De klant wordt via de website van booking.com verzocht via whatsapp contact te leggen met de host, na dit contact krijg je via booking.com de betalingsgegevens. Gelukkig belde de bank bij het ingang zetten van de betaling dat het adres waar ik naar over wilde boeken oplichting betrof! Tot zover gered dus.
Het probleem is nu dat je dergelijke malafide advertenties niet direct kunt melden aan booking.com. Geen emailadres aanwezig. Voor telefonisch contact en bericht sturen voor heb je een boekingsnummer en pincode nodig, Maar die heb je natuurlijk niet want je hebt terecht niet geboekt. Hopeloos. Inmiddels blijft de advertentie maar staan op de site en worden mogelijk andere mensen slachtoffer. Ik vind dat bezoekers van de site toch op zijn minst fraude moeten kunnen melden! Ik vind dat booking.com. hierin zeer ernstig tekort schiet., Ik weet niet of hier een autoriteit op toeziet, maar je zo afschermen dat je niet contact op kunt nemen in geval van bewezen fraude zou verboden moeten worden!
  • Beoordeeld door Henk op 19-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik wilde een boeking annuleren maar wat ik ook probeer jullie zijn niet te bereiken telefoonnummer is niet te bereiken ook het mailadres werk niet dus stuur mij een goed werkend en begrijpelijk mailadres van jullie dit is wel mijn laatste boeking bij jullie
  • Beoordeeld door Manon op 18-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!
  • Beoordeeld door Tamara Vannieuwenhuyse op 15-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar telefonisch,
Nooit geen booking meer via jullie. Kan gewoon niets meer wijzigen, er komt een extra gast bij en kan jullie aan geen kanten bereiken. Echt nooit meer!
  • Beoordeeld door Myrna Hemmerle op 10-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een vraag over mijn niet goedwerkende account.
Ik kan niemand bellen en ook nergens mijn vraag stellen...en NEE ik heb GEEN pincode of reserveringsnummer........
Via messenger kan de robot ook niets doen....
Dussssss weinig klantvriendelijk!
Daarentegen wel een goede ervaring in buitenland twee weken geleden..gehad met annulering van boeking.
  • Beoordeeld door Yvon Lam op 1-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een heel ander soort vraag, maar kan dan dus niemand bereiken. Het gat namelijk over de betaling bij een reservering, dit lukt namelijk telkens niet, heb afgeslopen 2 maanden 2x iets willen boeken, maar dit lukt daardoor niet
  • Beoordeeld door Bennie op 1-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte (bedrijf)*****
Doordat wij helaas wegens familie omstandigheden onze eerder geboekte reis moesten annuleren (geld kwijt dus) probeerde wij alsnog te boeken. Twee keer geprobeerd bij booking.com, twee keer betaald en dan na lang wachten de boodschap krijgen...helaas wegens omstandigheden kan uw reis niet doorgaan!!!!! Kijken we nu op de site en wat denk je.voor een veel groter bedrag kun je gewoon boeken. Dit ruikt naar oplichting en zal dit dan ook doorspelen naar de consumenten bond .

!!!!!¡ Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.!!!!!!
Wat een lachertje dit, ze zorgen er wel voor dat mensen niet kunnen communiceren met elkaar.
Ik ben er zoooooooo...klaar mee en uiteraard boos dat ik op iedere denkbare manier de media zal opzoeken, jullie zijn nog niet klaar met mij...oplichters. (waarschijnlijk zal deze beoordeling wel niet geplaatst worden maar zoals gezegd, ik zoek de media wel op.
  • Beoordeeld door Ilse van Opdorp op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Onmogelijk om op juiste wijze contact te leggen. Een zeer snel engels talige dame raffet een boodschap af. Je pinnummer intoetsen en afsluiten met # wordt niet doorgegeven en de dame blijft maar roe pen dat je het nummer in moet toetsen.
Wasrschijnlijk doe ik iets niets juist. Maar waarom geen taal keuze aan het begin van het telefoongesprek ?
Al met diep on tevreden . Ik kan mijn nieuwe boeking niet voltooien alleen omdat ik in mijn gegevens een telefoonnummer wil wijzigen. Ik hebb die nodige wijziging al 2 X doorgegeven bij een boeking maar definitieve wijziging lukt niet
  • Beoordeeld door Rob Conradi op 23-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jullie nemen niet op. Als ik mijn bevestiging nummer invoer en afsluit met een hekje. blijft jullie robot zeggen dat ik het nummer moet invoeren. Waardeloos
  • Beoordeeld door Ilona op 17-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mogelijk wordt ik opgelicht voor een fors bedrag. Je zou denken dat Booking.com dit wil weten. Maar ik kan niet bellen (want ik heb geen boekingsnummer). Verder geen enkele mogelijkheid om te chatten of het per email te melden. Slecht!
  • Beoordeeld door M.H. Kamerbeek op 16-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

kan geen contact krijgen niet per mail of telefoon
  • Beoordeeld door Talon Martine op 13-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Helemaal geen service. Onmogelijk te bereiken via telefoon en via mail krijg ik gestandaardiseerde antwoorden !
Maffia-praktijken !!!!!!!
  • Beoordeeld door Van den Bossche Christine op 12-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

slecht, absoluut slechte klantenservice. Booking is niet bereikbaar, niet via mail, niet via telefoon, schandalig!
  • Beoordeeld door Ben Ammerlaan op 12-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

wat slecht als je wil bellen. je wordt alleen te woord gestaan als je codes/nummertjes intoetst. maar die moet je dan wel hebben in je bevestigingsmail. laat die nou net nog steeds niet verstuurd zijn door Booking.com
gewoon mail contact is ook ten enen male onmogelijk. misschien werkt Booking wel voor de concurrent??
PS; ik ben wel gewoon Genius klant level 2
  • Beoordeeld door JCPattiapon op 29-03-2023
  • Rapportcijfer: 3

Moeilijk onmogelijk om te bellen. boekingsnummer etc niet herkend blijft maar herhalen. Ik ga nooit meer bij jullie boeken. nog steeds krijg ik geen contact
  • Beoordeeld door Sietse de Vries op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Tot 2x toe een reisgeboekt online en betaald en afgeschreven. Na betaling kon de boeking niet doorgaan volgens het systeem omdat de prijs aanzienlijk hoger geworden was. Toen gebeld met een klantenservice van Booking.com volgens mij kwamen we uit in india of zo.. sprak slecht engels en kon niets betekenen. erg slecht.. Zou graag gebeld willen worden door een vriendelijke nederlands persoon om dit zsm op te lossen.
mvg Sietse de Vries
  • Beoordeeld door Hennie Nijmeijer op 11-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

1. telefoonnummer niet te vinden op de site, alleen via een zoekmachine.
2. alleen in het Engels, geen keuze mogelijk.
3. bevestigingsnummer nodig, dat is goed. maar ook een pincode die nergens op de bevestiging te vinden is.
4. de vraag om na bevestigingsnummer nog iets in te voeren is niet goed te verstaan. de # is het blijkbaar niet.
5. het lijkt alsof het melden van je probleem niets doet, want je kunt het nergens terug zien. Alle dingen die eronder staan zijn in mijn geval niet van toepassing. Het blijft van het kastje naar de muur.
6. Graag contact
  • Beoordeeld door Frans Goes op 9-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!
  • Beoordeeld door Adeline op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 8

Пребольшое спасибо ! Навещайте и
на собственный веб ресурс :) Пластиков балкон цена
  • Beoordeeld door F. Stam op 6-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken.
  • Beoordeeld door F W G Smit op 3-03-2023
  • Rapportcijfer: 5

Klantenservice: Waardeloos !
Ik bel met een telefoon nr dat niet meer in gebruik is. Krijg een 0900 nr dat mij 80 ct p/m kost ! Na 7 minuten een computer aangehoord te hebben - dus al 5.60€ kwijt heb ik opgehangen. Schande !!! Ben er helemaal klaar mee met Booking. com . Ga voortaan via een ander bedrijf reserveren.
  • Beoordeeld door Nico van Boxtel op 25-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

I have booked and paid four airline tickets on 28 of January 2023 in total worth € 1156,53
got no confirmation no pin code nor flightnumbers. Please contact me
  • Beoordeeld door j. keersemaker op 20-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb via allerlei manieren geprobeerd een klacht in te dienen over ons verblijf in Hengelo, maar dat lukt voor geen meter. Waardeloos
  • Beoordeeld door luc Van der Auwermeulen op 20-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

vreselijke dienst.
Alle vorige commentaren zijn identiek voor wat ik hier meemaak.
  • Beoordeeld door J.B. Keersemaker-Maene op 18-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb 2 keer een klacht ingediend op jullie website maar krijg er geen antwoord op. Nu bel ik en krijg in het engels te horen wat ik moet intoetsen. Ik heb de code en de pincode ingetoetst en moet daarna nog iets doen. Ik woon in Nederland en probeer van alles maar ik versta niet goed wat ik nu eigenlijk nog meer moet doen. Wel heel vervelend.
  • Beoordeeld door T.Vredenburg op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. Iknhebbeen booking gedaan en betaald, waar ikngeen bevestiging oo heb ontvangen. Hebbdus ook geen reserveringsnummer. Contact opnemen of iemand te spreken krijgen zonder dat nummer is onmogelijk. Ik drasi al de hele avond in kringetjes rond.
  • Beoordeeld door Louise op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefoon 070-7703884 is niet bereikbaar voor vragen. Moet een boekingsnummer opgeven, alles in het Engels, dat heb ik niet omdat ik een vraag heb. Namelijk hoe ik aan kan geven dat ik een glutenallergie heb waar rekening mee moet worden gehouden bij het ontbijt. Wil 2 nachten (aankomst 8 maart, vertrek 10 maart) boeken in het Ibis Hotel Leiden Centraal
via de site van booking.com
Louise
  • Beoordeeld door Peter Vos op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Net als anderen, geen pincode in mail; email niet mogelijk en ik gebruik geen social media, dus contact onmogelijk. Onbegrijpelijk dat dit niet ondertussen al is verholpen, zo basaal!!!
  • Beoordeeld door mwbeukema op 6-02-2023
  • Rapportcijfer: 3

Een eenvoudig mailbericht is NIET mogelijk, Telefoneren heeft geen zin, u vraagt informatie per telefoon die ik juist NIET heb, kom dan niet verder.
Veelgestelde vragen....,mijn vraag staat er niet bij.
  • Beoordeeld door Gerrit de Kuijper op 23-01-2023
  • Rapportcijfer: 6

We hadden geboekt en betaald, maar kregen geen boekingsnummer en pincode. Bij pogingen voor telefonisch contact, kregen we steeds de vraag het boekingsnummer in te toetsen. En dat hadden we juist niet! Na enig gegoogle zagen we het nummer 020-7125600. Tijdens kantooruren goed bereikbaar. Op verzoek een Nederlands sprekende man gesproken, die ons probleem super goed opgelost heeft.. Dezelfde dag het geld terug op onze rekening en ook weer opnieuw geboekt.
  • Beoordeeld door Ron Bouman op 17-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Er gaat van alles fout en jullie zijn telefonisch onbereikbaar
  • Beoordeeld door Ingrid op 8-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

0 punten. Wij proberen te bellen, omdat we via booking.com niet kunnen reserveren. Zelfs op 3 computers. Systeem zitvast. Geen hulp te krijgen.
  • Beoordeeld door henny trijnes op 19-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is onmogelijk in contact te komen met booking.com. Kruijg steeds automatisch opgesteld bericht om bewijs naar emailadres te sturen hetwelk begint met het bookingsnummer gevolgd door @bookiong.com. Dit werk echter niet !!
Hoe kun jhe in godsnaam aan een geldig emailadres komen ??
  • Beoordeeld door gerard op 14-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht bereikbare klantenservice
  • Beoordeeld door Eddy Knuever op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hallo,
Wij vliegen op 2 december.
Nu moet ik de gegevens van mijn vrouw aanpassen. Dit kan alleen telefonisch.
Maar als je belt moet je begrijpelijk het referentienummer en pincode invoeren. Maar deze word niet herkend. Dus het gevolg is dat ik niemand te spreken krijg. Dit is zo frustrerend.
Gr Eddy Knuever
  • Beoordeeld door M. Spaan op 20-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan niet inloggen en booking.com niet bereiken omdat ik geen boekingsnummer en code heb.
Ook geen zin om een boeking te maken en vervolgens te annuleren om ze te kunnen bellen.
Ongehoord!
Bel Booking.com
070-7703884