Bellen met Booking.com

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter. Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle exclusieve aanbiedingen; grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de blauwe button Aanmelden.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief. Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.

Neem contact op met Booking.com via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram. Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.

Booking.com: One Mission

Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.2
1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 118 stem(men).

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Meijer-Jansen op 9-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Maandag 8 febr heb ik telefonisch een boeking gemaakt: 3 twee persoonskamers met balcon of terras. Bij strandhotel Seayou.Er zou een mail gestuurd worden met een bevestiging. Helaas heb ik tot nu toe niets ontvangen .
.kunt u dit alsnog nakijken?
Bij voorbaat dank.
  • Beoordeeld door Alex Raphael op 26-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb jullie niet kunnen bereiken terwijl het dringend was. Jullie zijn niet bereikbaar als je geen boeking hebt gemaakt en ik heb geen boeking kunnen maken omdat ik een probleem met de creditkaart bij jullie heb. Dus wat te doen?? Ik zit in een vicieuze cirkel
  • Beoordeeld door R op 19-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

al meerdere keren geprobeerd om contact te krijgen. Nergens is dit dit mogelijk.
  • Beoordeeld door Bouwer op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch onbereikbaar
  • Beoordeeld door Ans bannink op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos: meerde malen geprobeerd boeking te annuleren ;gaat telkens mis!
Dan contact zoeken met jullie, vreselijk, moet je eerst account hebben:dat wil ik niet overal van hebben; dan probeer ik jullie te bellen en krijg voor ook nog voor minstens 1 euro per minuut een engels,sprekende dame, geen keuze menu voor Nederlands!
Ik boek dus nooit meer via jullie; en heb nog steeds mijn boeking niet geannuleerd;
  • Beoordeeld door Boutaina op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een hotel geboekt betaald maar geen mail ontvangen na 2 uurtjes nog steeds niet en kan niemand bereiken zogenaamd 24/7 bereikbaar.
  • Beoordeeld door Sabanacras Appartementen op 20-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al tig x gemaild maar reageren...ho maar. Wel een mail sturen dat ze ons resort geblokt hebben. Waardeloos
  • Beoordeeld door robb visscher op 14-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het wordt echt tijd om gewoon weer zelf te boeken bij een hotel. Booking maakt 700 miljoen winst, bietst dan ook nog de eerste corona tegemoetkoming van de Nederlandse belastingbetaler en als kers op de taart zijn ze totaal niet bereikbaar voor een simpele vraag. Niet per mail, niet per telefoon. Hoewel simpele vraag. Booking heeft 15 miljoen persoonlijke gegevens van ons laten lekken. Naam, telefoonnummer , creditcard gegevens, paspoortnr, etc. En ik moet er nog steeds een bericht over ontvangen. Kortom , gewoon bij het hotel boeken, krijg je vaak ook een gratis ontbijt en wifi en een blije receptie, want ze moeten 20-25% aan Booking betalen. Wakker worden mensen!
  • Beoordeeld door j van dijk op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Als eigenaar wil ik telefonisch contact met jullie, dit is niet mogelijk,! vindt dit schandalig dat dit niet kan. Als verhuurder betalen we genoeg bemiddeling kosten.
Ik wil een op een met een persoon praten over een probleem dat jullie veroorzaken.
Een door mij geblokte periode wordt bij jullie open gezet, promo gaat iemand hierop boeken. Nu moet ik dat proberen recht te zetten van af de andere kant van de wereld.
Krijgen jullie een slechte naam van hoor.
j van dijk
  • Beoordeeld door EHG van Leeuwen op 10-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

al meerdere keren geprobeerd om contact te krijgen. Nergens is dit dit mogelijk.
geen reactie via mail.
  • Beoordeeld door Carmen op 6-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Booking zegt dat mijn reserveringsnummer niet bestaat. Hierdoor is er totaal geen contact te krijgen met de klantenservice. Onze reis was in augustus, deze is gannuleerd en heb ongevraagd een voucher gekregen. Wat een schijtbedrijf is dit zeg. Die voucher zal ik voorlopig ook niet kunnen inzetten met alle maatregelen.
  • Beoordeeld door rick op 30-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Deze gasten zijn na een uur in de wacht nog niet te bereiken. Wat een ellende
  • Beoordeeld door H.bos op 20-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Op geen enkele manier krijg ik contact met jullie. Niets wat ik intik wordt herkend. Snap het allemaal vanwege de Corona . En aan de reactie te zien doen jullie er ook niet veel aan. Sorry dat ik zo reageer, we hebben allemaal moeilijk en moeten roeien met de riemen die we hebben. Maar jullie raken zo nog meer klanten kwijt. Ik hoop dat ik snel wat van jullie hoor. Het hotel waar ik geboekt reageerde direct maar die verwijst me naar jullie. Ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten.
  • Beoordeeld door J v.d.ven op 16-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht zeker nu ivm de coronacrisis!!!!
  • Beoordeeld door margriet op 16-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

onmogelijik om contact te leggen. Het reserveringsnr en pincode worden niet herkend. Graag verneem ik van jullie per e-mail hoe we dit gaan oplossen
  • Beoordeeld door Cynthia op 16-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt jullie niet eens vereikken en daarbii er zijn nooit nederlandstalige aan het werk lijkt het wel ik krijg alleen te horen onze excuses we hebben alleen een engelstalige voor u.
Daar heb ik niks aan ik wil een nederlands lersoon spreken en geen engelse... erg slecht dit...
  • Beoordeeld door Jerzy De Jonckheere op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch contact is niet bestaande alsook is het e-mailverkeer een ramp.
Een dikke 0!
  • Beoordeeld door W. J. Dols op 22-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al vanaf maart 2020 probeer ik iets af te spreken over een betaalde boeking op Malta, die door u is gecancelled ivm corona. De plaatselijke accomodatie heeft mijn geld niet ontvangen en is bereid een regeling te treffen, als hij z'n geld heeft, dat op uw rekening staat. Ik heb contact gezocht via alle media inclusief een aangetekende brief aan uw hoofdkantoor van 9.4.20 met in gebreke stelling. Het resultaat is, dat absoluut geen contact is te krijgen.
Als ik binnen een week geen reactie van u ontvang en een bevredigende oplossing, ga ik u dan ook dagvaarden en contact opnemen met Radar om publiek te maken, hoe u met uw klanten omgaat, als u het geld eenmaal op uw rekening heeft.
  • Beoordeeld door Kees op 21-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Booking.com doet er alles aan om je het zo makkelijk mogelijk te maken om te boeken. Zijn er problemen dan doen ze er alles aan om zo moeilijk mogelijk bereikbaar te zijn. Bellen is haast onmogelijk (boekingsnummer 'onbekend' dus je wordt niet doorverbonden.
  • Beoordeeld door Zandstra op 21-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar !!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)