Bellen met Booking.com

Bel niet naar Booking.com als geen bevestigingsnummer en pincode hebt. In dit geval kan Booking.com je momenteel niet telefonisch helpen!

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter. Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle exclusieve aanbiedingen; grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de blauwe button Aanmelden.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief. Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.
Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.3
1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 84 stem(men).

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Pascal op 5-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Klantenservice kan niet worden bereikt na de annulering van een boeking, ronduit geen service zeker indien er nog geen geld is ontvangen voor een terugbetaling .
  • Beoordeeld door Maria op 4-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht stelletje oplichters, geld van de regering vragen en een nieuw pand in aanbouw. Niet te geloven hoop dat jullie failliet gaan.
  • Beoordeeld door Ad op 4-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar
Reageren niet op mail
  • Beoordeeld door R op 30-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken
  • Beoordeeld door John op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbare klantenservice voor vragen als je boekingsnummer en pincode is verwijderd door de organisatie.
Hierna contact opgenomen met het hotel waar ik zou verblijven daar was de boeking geannuleerd en het bedrag terug gestort helaas heb ik niets ontvangen en word ik door hun terugverwezen naar Booking.com.
Die dus onbereikbaar zijn.
  • Beoordeeld door John op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbare klantenservice voor vragen als je boekingsnummer en pincode is verwijderd door de organisatie
  • Beoordeeld door der Kinderen op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na diverse e-mails nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag een bevestiging te krijgen voor onze omboeking naar Normandië met boekingsnummer 2761787142.
  • Beoordeeld door lee prest op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Van het kastje naar de muur, engels talige medewerkers die niet te verstaan zijn en nederlands sprekende medewerker kan je alleen maar spreken via referentienr en pin en deze doet het bij mij niet. Wacht op mijn geld wat ik retour hoor te krijgen (blijkt al te zijn terug gestort door transavia op 26 juni). Voorlopig geen gled en vele minuten armer aan bellen met transavia en booking.com. Armzalig wat je allemaal moet doen als klant om je geld(buiten je eigen schuld) terug te krijgen.
  • Beoordeeld door Louise op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

er is geen contact te krijgen met booking.com.com ik heb al 16 maanden een kado kaart maar weet niet hoe deze werk,ben steeds verplicht op te betalen.Maar me kaart is bijna verlopen.geef nooit iemand zo een kaart,aub
  • Beoordeeld door t. hoogendoorn op 7-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al zes dagen bezig contact te krijgen omdat mijn account niet werkt.
  • Beoordeeld door luc wille op 3-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waarom is het zo moeilijk om een vraag die niet via computer gaat te stellen?
  • Beoordeeld door van Teeffelen op 2-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken - restitutie beloofd maar nog steeds niet ontvangen - geen behoorlijke klanten service mogelijkheid. Krijg wel de reclame mails maar niet als het er toe doet
  • Beoordeeld door Cindy Bunschoten op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nooit te bereiken als een reis geanulleerd word. App is zeer onduidelijk
  • Beoordeeld door Francis Loos op 25-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na maanden mailen en verschillende malen doorgeven via mail van alle gegevens, is het geld van de reservatie nog steeds niet terug betaald.
Telefonisch contact is onmogelijk. Telefoonnummers op de website zijn niet toegekend.
  • Beoordeeld door Bob Karis op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Boekingen 5 dec. 2019
Boeking geannuleer geld wordt niet teruggestort
Nieuwe boeking te laat geannuleerd, kosten logies weg, ontbijtkosten nog niet teruggestort.
  • Beoordeeld door M mekes op 17-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

kan geen contact krijgen en heb geboekt en betaald maar krijg geen bevestiging 11159-192SR
En kost steeds 1 euro per minuut en ben nog niets verder
  • Beoordeeld door Wilhelmus van Duren op 13-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na annulatie ivm. corona alleen met de accommodatie contact te maken (advies Booking.com.) .Het verschuiven van de reserverings datum werd snel bevestigd.
Echter niet door Booking opgevolgd of bevestigd.
Nu we door omstandigheden opnieuw willen annuleren via mail naar accommodatie
wordt er dus niet gereageerd.
Hulp vinden via Booking is er niet bij !!
  • Beoordeeld door S.Ronkes Agerbeek op 12-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact kunnen krijgen !
Factuur voor restitutie ontvangen zou binnen 7-12 dagen terug geboekt worden.
tot op heden geen reactie.
Messenger werkt totaal niet!!!
  • Beoordeeld door Frans Loos op 9-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Tot 2020 jarenlang goede ervaringen gehad met booking.com. Maar nu er problemen zijn, zijn ze op geen enkele manier te bereiken. Zelfs een simpel email adres is nergens te vinden.. Heb keurig op tijd kosteloos geannuleerd, maar je aanbetaling terugkrijgen ho maar. Ben zeer teleurgesteld en hef mijn account meteen op!
  • Beoordeeld door A leijten op 8-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.