Bellen met Booking.com

Bel niet naar Booking.com als geen bevestigingsnummer en pincode hebt. In dit geval kan Booking.com je momenteel niet telefonisch helpen!

Door het Corona virus gelden er op dit moment veel reisbeperkingen. Hierdoor is het buitengewoon druk bij de Booking.com klantenservice. Als je vraag niet urgent is kun je beter niet bellen maar op een andere manier contact opnemen met Booking.com.

 

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.
Bel Booking.com 070-7703884 (Gebruikelijke belkosten.)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter. Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook. Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle exclusieve aanbiedingen; grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de blauwe button Aanmelden.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief. Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.
Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.4
1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 40 stem(men).

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Boogaard op 30 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Vanwege het Corona virus blijkt het 24/7 onmogelijk om in contact te treden met Booking.com. Ik ben inmiddels al dagen en nachten bezig om opheldering te krijgen over mijn geboekte vliegreizen die nu vanwege het Corona virus niet langer uitvoerbaar zijn. Ik heb € 2500,- uitstaan aan vliegtickets, hoe gaat Booking.com dit oplossen? Mijn vliegreis naar Indonesië met vrouw en 2 kleine kinderen stond gepland voor 1 april aanstaande.
Booking.com: Kom uit je konijnenhol, Neem je verantwoordelijkheid en sta je klanten op een adequate manier te woord! Het is ronduit belachelijk en beschamend dat er op jullie website nergens contactgegevens gepresenteerd worden die fatsoenlijk functioneren. Wat jullie aan gegevens presenteren laat klanten beslist ten einde raad en ronddraaien in het ongewisse! Het is een Schande!
  • Beoordeeld door De boer op 27 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil annuleren van iets wat al betaald is! Geen enkele hulp ook niet via Booking.com.com/help
  • Beoordeeld door H. Spitse op 26 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Omdat ik steeds weer afgewimpeld eord met mijn probleem.
  • Beoordeeld door Astrid Léautaud op 25 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

0,0 in geval van fraude kun je geen contact krijgen........ ben al 2 dagen bezig!!!
  • Beoordeeld door Steijgeman op 23 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Voorheen vaker met deze organisatie geboekt. In deze tijd geen bereik en geen steun. Nooit meer met bookng.com! Ben ruim 900.euro kwijt! En heb geen werk meer vanwege corona. Ook mijn vlucht is erg onzeker. Ben zwaar teleurgesteld.
  • Beoordeeld door Syeijgeman op 23 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Voorheen vaker met deze organisatie geboekt. In deze tijd geen bereik en geen steun. Nooit meer met bookng.com! Ben ruim 900.euro kwijt! En heb geen werk meer vanwege corona. Ook mijn vlucht is erg onzeker. Ben zwaar teleurgesteld.
  • Beoordeeld door Carolien steijgeman op 23 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht. Jullie zijn onbereikbaar. Kan niet terecht met mijn vraag. .het ziet er naar uit dat ik al mijn geld kwijt ben. Als moeder alleen met 2 kinderen. En geen inkomsten vanwege corona. Dit is volledig buiten mijn macht. Ook mijn vlucht gaat waarschijnlijk niet.
  • Beoordeeld door huibie op 20 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

hoe kan ik in godsnaam, op een beetje simpele manier booking.com bereiken
boeking gemaakt, na betaling boeking geweigerd, dus geen boekingsnummer en pincode
als ik probeer een mailtje te schrijven, wordt mij verteld telefonisch contact op te nemen
zonder boekingsnummer en pincode...
geprobeerd te faxen, jajaja, nummer niet correct
andere nummers geprobeerd, zelfde verhaal, geen boekingsnummer, geen contact
het verhaaltje hiernaast, "Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com", in my dreams.
ik zal eens kijken of ik een briefje kan sturen, het adres is te vinden, ik weet niet of dit adres bestaat,
ik wacht even een paar dagen op een respons
  • Beoordeeld door lindenberg op 20 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

simpele vraag in deze drukke tijden; wat is e-mail adres en is er een live chat.
geen enkele mogelijkheid dit te achterhalen,juist nu van belang-sukkel organisatie
  • Beoordeeld door G.W.Kastelein op 20 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Booking.com volledig onbereikbaar bij problemen of vragen.
  • Beoordeeld door Geeraerts op 17 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Booking.com is op geen enkele manier te bereiken!!!
Wel om te reserveren en geld te ontvangen , niet bij annulatie of eventuele klachten.
Telefoonnummers zijn ofwel niet beschikbaar of bestaan niet meer.

Een simpel e mailadres zou gemakkelijk zijn om naar te mailen : waar staat dat emailadres van booking.com? Wie kan mij dat bezorgen aub?
  • Beoordeeld door Larissa op 16 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil graag mijn verblijf voor morgen annuleren en probeer al 2 dagen te bellen maar helaas onbereikbaar
  • Beoordeeld door carola huijgens op 10 March, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil graag contact opnemen met jullie omdat ik een vraag heb mbt een boeking en dit is uberhaupt niet mogelijk. want ik krijg of een tel wat niet mogelijk is om te draaien Het 0906 nummer en het andere nummer 070 krijg ik een engelse mevrouw aan de lijn die alleen maar mij confermation nummer wil hebben maar dat heb ik nog niet hoe kan ik dan uberhaupt een vraag stellen.
Ik wil namelijk mijn boeking afronden
  • Beoordeeld door Elisabeth op 27 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is onmogelijk om Booking.com telefonisch te bereiken. Als verhuurder wil ik een wijziging doorgeven, maar dat lukt van geen kant.
Graag uw ondersteuning!
  • Beoordeeld door Jeanette Bartels op 21 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht ,komen na 9 u. rijden op de plaats van bestemming , zit er iemand anders in het huisje. We hebben een bevestiging en alles vooruit betaald. Kunnen geen contact krijgen met de eigenaar en ook niet met booking.com. leuk begin van de vakantie!!
  • Beoordeeld door Marcel Bosch op 3 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Wij nemen afscheid van Booking.com. Klantenservice onbereikbaar....100.- aan cadeaucards niet te verzilveren...heel vervelend. Je zit zo 10 minuten aan de telefoon bij deze "klantenservice" -zonder enige reactie.
Ik boek voortaan rechtstreeks bij een hotel. Resumerend: Booking.com =waardeloos, onbereikbaar en hanteert ontmoedigingsbeleid. Zeg het voort, zeg het voort!
Bah!
  • Beoordeeld door Jan op 21 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, ze zijn gewoon niet bereikbaar. De website booking.com geeft op 2 verschillende computers 2 verschillende prijzen die iedere keer als je opnieuw inlogd weer anders zijn. Booking.com begind zeer onbetrouwbaar te worden, voor mij een overweging om over te stappen naar een andere aanbieding. Jammer, ik ben al zo'n 20 jaar klant maar nu is de maat vol !!!
  • Beoordeeld door Titia Kroonenburg op 20 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al drie dagen contact te krijgen. Vandaag alleen stem met instructies in Engelse taal, vervolgens stem van man in Engelse taal met de mededeling dat contact niet mogelijk is en dat ik het maar een andere keer moet proberen. Ook via email geprobeerd en tot op heden geen antwoord ontvangen.
Slechte zaak.
  • Beoordeeld door M.metselaar op 20 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Helaas de zelfde klacht als iedereen, totaal niet toegankelijk,niet via mail ,telefoon, Facebook of Messenger .
Heel erg jammer want ik boek al jaren via de site en altijd goed maar heb nu een paar vragen en die woorden op geen ene manier behandelt .
Erg spijtig en onbeschoft naar zeker de vaste klanten .
Dus doe er wat aan want dit kost klanten.
Gr een ontevreden klant
  • Beoordeeld door Adrie de Ruiter op 13 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

probeer al 2 dagen Booking.com te bereiken maar zonder enig resultaat. Word niet op mail of telefoon gereageerd. Twee hotels geboekt die wel betaald maar niet geboekt zijn. Geld terug duurt 7 tot 12 dagen Hoe is het mogelijk???Wat gaat hier mis
Bel Booking.com
070-7703884
(Gebruikelijke belkosten.)
We verbinden je meteen door.