Bellen met Booking.com

Om telefonisch contact op te nemen heb je een reserveringsnummer en 4-cijferige pincode nodig. Je kunt deze gegevens vinden in de bevestigingse-mail van Booking.com.

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.

Openingstijden telefonische klantenservice Booking.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaringen met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Booking.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Booking.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Booking.com
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Booking.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31047344
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017630428
  • Statutaire naam: Booking.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Booking.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Booking.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Booking.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Booking.com:

  • Wat is een Partneraanbieding?
  • Hoe beschermen jullie mijn persoonsgegevens als jullie met partnerbedrijven samenwerken?
  • Hoe kan ik een factuur aanvragen?
  • Er is een verkeerd bedrag in rekening gebracht. Wat moet ik doen?
  • Waar vind ik de bevestiging dat ik voor mijn boeking heb betaald?
  • Waar vind ik de betalingsvoorwaarden voor mijn boeking?
  • Er is geld bij me in rekening gebracht. Moet ik nog iets doen?
  • Moet ik bij aankomst nog iets betalen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
  • Mijn boeking is geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Kan ik mijn boeking annuleren?
  • Mag ik mijn boeking wijzigen?
  • Mijn boeking is geannuleerd of geweigerd. Wat moet ik doen?
  • Als ik mijn boeking annuleer, moet ik daar dan voor betalen?
  • Hoe weet ik of mijn boeking is geannuleerd?
  • Waar kan ik de annuleringsvoorwaarden vinden?
  • Kan ik een actiecode of een promotielink gebruiken om deze boeking te maken?
  • Kan ik deze boeking gebruiken voor mijn Genius Level of lidmaatschap?
  • Komt deze boeking in aanmerking voor 'Wij matchen de prijs'?
  • Kan ik tegoed gebruiken om deze boeking te maken?
  • Ik heb mijn boeking betaald maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
  • Kunnen jullie mijn bevestigingsmail op nieuw verzenden?
  • Ik kan mijn bevestigingsmail niet meer vinden. Wat kan ik doen?
  • Waarom en hoe lang moet ik wachten voordat mijn boeking wordt bevestigd?
  • Mijn boeking is nog steeds niet bevestigd. Wat kan ik doen?
  • Hoe kan ik de status van mijn boeking bekijken?
  • Mijn bevestigingsnummer werkt niet als ik de klantenservice bel. Wat moet ik nu doen?
  • De accomodatie is overboekt en/of ik kan mijn boeking niet vinden. Wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik een extra verzoek bij de accomodatie indienen?
  • Hoe kan ik vroeg inchecken/laat uitchecken aanvragen?
  • Waar kan ik meer info vinden over de accomodatie- of kamerfaciliteiten?
  • Kan ik de naam van de gast op deze boeking wijzigen?
  • Kan ik een extra bed of kinderbedje krijgen?
  • Ik kan mijn accomodatie niet vinden in mijn account. Wat moet ik nu doen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Booking.com Ga naar de veelgestelde vragen van Booking.com

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter. Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle geheime deals; exclusieve aanbiedingen, grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de button 'Ik meld me aan'.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief. Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.

Neem contact op met Booking.com via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram. Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.

Discover the Tastes of Victoria, Australia with Simon Toohey | Booking.com

Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 202 beoordelingen.

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen peere op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

k zit met vrienden aan tafel en ik heb genius level 1 ik moet 493 euro betalen , mijn vriendin zit op genius leven 2 en zij moet ook 493 euro betalen . En vriendin die bijna nooit boekt op booking.com moet maar 454 betalen ?
Hoe kan dit ?
  • Beoordeeld door Thijs van Zwam op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Booking.com is snel als je een reis boekt maar als er ook maar iets fout gaat houdt de klantenservice je weken lang aan het lijntje. Ze beloven je terug te betalen als je daar recht op hebt maar in werkelijkheid blijven ze steeds weer opnieuw om een betaalbewijs vragen, net zolang tot je het zat bent en er geen zin meer in hebt om door te gaan.
Voor je bij booking.com een reis boekt (wat overigens niet eens perse goedkoper is) raad ik je aan eerst eens op trustpilot te kijken hoe andere klanten over booking.com spreken.
  • Beoordeeld door Hacienda la buena vida op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Als host:Via mail: antwoord computerbericht terug. Via telefoon: klantenservice kan je klacht alleen naar desbetreffende afdeling sturen en vervolgens gebeurt er niets.
Vanaf mei geen betalingen meer ontvangen. Schandalig!!!
  • Beoordeeld door Wibert en Yvonne Oonk op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wij zijn verhuurders en willen graag in contact komen met Booking.com. We hebben al via de site een mail gestuurd en daar wordt niet op geantwoord.
De uitbetaling laat op zich wachten.
Telefonisch zijn jullie TOTAAL niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door K.L.A. Klein op 9-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Helpdesk Booking was telefonisch zeer slecht bereikbaar toen ik ondersteuning nodig had omdat ik voor een gesloten deur stond bij de gereserveerde accommodatie en de verhuurder niet te bereiken was. Niet de telefonisch beloofde feedback gekregen. Toen weer de helpdesk gebeld en na lang wachten een slecht Engelssprekend iemand uit SIngapore (!) aan de lijn die mij niet heeft kunnen helpen.
  • Beoordeeld door Sprokholt op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik heb vragen over mijn boeking kan geen contact maken met de organisatie, maar wordt verwezen naar een nummer van bijna 1 euro per minuut, schandalig
  • Beoordeeld door henriette bellekom op 7-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

naam spellen, niet te doen, komen er niet uit, geld afgeschreven maar geen mail ontvangen. niet geholpen door klanten service, wordt dit geld terug gestort??
  • Beoordeeld door W v Niersen op 4-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Precies dezelfde ervaring als A.Lammers.
Weet echt niet hoe in contact te komen met de klantenservice.
  • Beoordeeld door La Rosière op 15-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service.....? Geen service !
Wat een boevenbende.
  • Beoordeeld door Yoland op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slechte service!!!
  • Beoordeeld door A. Lammers op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Helaas was een nul niet mogelijk.
Ik probeer een bevestiging van een boeking te vinden, maar ik wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd, omdat ik geen boekingsnummer enz. heb.
Ik wordt doorverwezen naar de booking.com/help site waar ik in zit, maar kan nergens mijn vraag stellen en telefonisch? Deze is zogenaamd 24 uur per dag te bereiken, maar helpt je alleen met een boekingsnummer, dat ik niet heb.
Ik wordt dus niet geholpen, maar ik kan ook niet dezelfde accommodatie opnieuw boeken , want deze is niet meer beschikbaar. Logisch wij hadden de laatste kamer.
Het verbaast mij dat ik mijn klant hier nog kwijt kan ZONDER BOEKINGSNUMMER.
  • Beoordeeld door nel op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

eindeloos in de wacht gestaan!
  • Beoordeeld door A. Oosting op 24-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Absoluut geen telefonisch contact te krijgen.
Na eerst een mail in het Nederlands, de volgende het Engels maar totaal niet oplossinggericht.
  • Beoordeeld door Uma op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Geen pin code ontvangen bij bevestigingsmail. Hierdoor ook geen contact kunnen krijgen met klantenservice van Booking.com. Kan ze nu niet bereiken, terwijl er gegevens niet kloppen in mijn boeking.
  • Beoordeeld door Ricardo op 17-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

ZEER SLECHT, NIET TE BEREIKEN,....DOOD!!!!
GELD BETALEN OM DOOR TE SCHAKELEN
  • Beoordeeld door Petersneijdes op 13-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken hoe kan je gewoon e mailen???
  • Beoordeeld door L.Mathieu op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Booking is door n fout niet doorgegaan ....dus onbereikbaar want je hebt een boekingcode nodig om te bellen. Geld is wel afgeschreven en krijg je pas terug na 12 dagen......na mijn vakantie.?????
  • Beoordeeld door Timmermans op 26-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!!!!!
  • Beoordeeld door Diane van Dam op 21-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Unable to make telephone contact …. Numbers given do not exist
  • Beoordeeld door Y op 11-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wel geld afgeschreven, geen bevestiging voor 9 vliegtickets. Kan geen contact opnemen omdat ik geen bevestiging heb. Weet niet of ik de tickets nu wel of niet geboekt heb en kan dus ook geen nieuwe tickets boeken. Ook kan ik mijn geld niet terugkrijgen. Meer dan waardeloos bedrijf, totaal niet meer wat het geweest is. In één woord: verschrikkelijk. Geen enkele mogelijkheid om met dit trieste bedrijf in contact te komen.
  • Beoordeeld door J. Lolkema op 11-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb drie keer geprobeerd een boeking te doen, 3 keer wordt er geld afgeschreven. Probeer op allerlei manieren in contact te komen met de klantenservice. Dit is onmogelijk. Graag snel contact!!!
  • Beoordeeld door Anja op 7-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar en stuurt geen bevestigingsmail
  • Beoordeeld door Fieke Wilhelmus op 6-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Als ik bel en er om een bevestigingsnummer wordt gevraagd en ik dat in typ wil ik iemand aan de telefoon!
  • Beoordeeld door Peter van Vugt op 5-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken.
  • Beoordeeld door Joseppink op 4-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht en onbereikbaar.
  • Beoordeeld door Roeland op 30-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

we zijn om veligheidsreden geblokeerd ontvangen geen bevestigings mails van jullie . jullie zijn niet bereikbaar zeer slecht!!!!!
  • Beoordeeld door Weissink op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb op div manieren geprobeerd om in contact te komen met Booking.com omdat ik een probleem heb ik weet namelijk niet meer of ik wel of niet heb geboekt ik heb geprobeerd om per mail per post per telefoon contact te krijgen maar alles loopt op niets uit
  • Beoordeeld door Taas op 27-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar. Meest walgelijke bedrijf ter wereld. Zelfs een policy die wetshandhavers moeten volgen. Alsof die boodschap daaraan moeten hebben. Ik hoop dat die at random medewerkers gaan oppakken tegen de 'Law Enforcement Policy' van Booking.com in.
Arroganter dan deze idiote kwasten ben ik ze nog niet tegen gekomen. En nu 'sterf' graag (héél graag).
  • Beoordeeld door Lyndia op 18-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Booking.com liet ons op straat staan na een dubbele boeking, heeft geen alternatieve accomodatie geregeld, weigert naderhand extra kosten te vergoeden en reageert niet meer op e-mails of een aangetekende aansprakelijkstelling aan het hoofdkantoor. Schandalig, maar ik zie inmiddels dat het op internet klachten regent. Het laatste woord is hier nog niet over gezegd.
  • Beoordeeld door Connie op 18-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Regelmatig bagger mails in een scandinavische taal en blijft maar doorgaan ook na een melding. Booking is echter onbereikbaar om te mailen. Klantenservice geeft ook geen reactie als je vraagt waarom ze het door mij geboekte hotel binnen 2 uur annuleren terwijl wij onderweg zijn.
Het wordt dus steeds slechter en slechter bij de klantenservice? Enig idee wat service is booking?
  • Beoordeeld door Noor op 17-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wilde júíst telefonisch kontakt.
Live n gesprek met iemand
Krijg n Engels ingesproken bandje!

Graag kontakt met mij opnemen middels emal
  • Beoordeeld door elles op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

SLECHT niet te bereiken als je ze nodig hebt
  • Beoordeeld door Anoniem op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Betaling 14 maart mislukt waardoor booking is misgelopen. Na vele maken telefonisch contact en mail contact na 16 dagen nog het geld niet terug, betreft 1965 euro. . Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Steeds worden weer dezelfde zaken gevraagd die ik eerder al gemaild heb. Zeer teleurstellend! In afwachting van 1965 euro retour zodat we weer een reis kunnen reserveren.
  • Beoordeeld door Henk op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Er is diverse malen een booking gedaan waarbij iemand gebruik maakt van mijn e-mail adres.
Ik heb diverse malen gevraagd om dit te onderzoeken en mij hierover te informeren. Heeft tot op heden geen resultaat opgeleverd.
  • Beoordeeld door Petra op 11-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zijn op geen enkele manier te bereiken SLECHT
  • Beoordeeld door valere vanderheyden op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een gedoe om de klantendienst sowieso en zeker via e-mail te kunnen bereiken! Op de site geen enkele verwijzing om dit te doen (bij dit probleem: accomodatie heeft eerst bevestigd en spreekt nu van dubbele boeking via air-bnb). Staat ook niet vermeld bij de FAQ's, al is dit misschien een goed teken...
  • Beoordeeld door m. van elmbt op 4-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Als je om 20.10 u belt ,krijg je meteen een engelstalige versie. Omdat je het Engels slecht beheerst , bel je opnieuw in de hoop een nederlandstaige versie te horen. Helaas niet. Uiteindelijk verneem je dat er vanaf uur x geen nederlandstalige persoon aanwezig is. Dan bel je "meteen contact "à 0,90 ct. per minuut Uw site brengt de mensen op een dwaalspoor. Zeer slecht , zeker als je bedenkt dat je een Nederlands nummer belt. Waarom niet eerst in het Nederlands laten weten dat er geen Nederlandstalig iemand aanwezig is.. Er is geen e-mailadres te vinden om een heel specifiek vraag te stellen.
  • Beoordeeld door Alain op 14-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat deze firma nog bestaat.
Heb in 2019 een betaling gedaan om een accomodatie te boeken in juni 2020.het hotel villa alto fache alvor in Portugal was dicht met corona.heb aan booking.com 756,80€ betaald..ik had zogezegd een voucher tot 31 oktober 2022.heb al regelmatig contact proberen op te nemen met booking.com.niet te bereiken ook het hotel antwoordt niet meer.SCHANDALIG.
Ik had ook geboekt bij airb&b en daar heb ik allemaal mijn geld terug gekregen waarvoor dank.wees gewaarschuwd.ik zou het nooit meer doen bij boeking.com boeken.wel alle dagen sturen ze me mails om te boeken maar als je problemen hebt laten ze U vallen als men baksteen.zo word men rap rijk op andermans kap.
Mvg Alain
  • Beoordeeld door Frits Feuler op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Het is verdomde moeilijk om met Booking.com in contact te komen; sturen mails met noreply-toevoeging, telefoonnummer constant bezet; voor de organisatie ben je wel bereikbaar op alle mogelijke manieren, wil je een vraag terug stellen - overigens een hele simpele - dan lukt dat niet.
Ze sturen wel allerlei aanbiedingen waar ik niet om gevraagd heb, mijn simpele vraag naar Amsterdam sturen lukt niet.

Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik via deze site een reis of hotel geboekt heb, dit is niet anno 2022
  • Beoordeeld door Marieke op 21-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op geen enkele wijze is er contact te krijgen met booking zonder pincode en reserveringsnummer. Deze heb ik niet. Mijn emailadres wordt valselijk gebruikt door een al dan niet bestaand appartement in Boedapest, waarvoor ik claims en vragen krijg via email. Ik wil graag dat booking mijn adres hiervan af haalt. Ik vermoed fraude, dus geef niet graag accountnummers o.i.d. door. Het moet toch mogelijk zijn hierover te bellen (of desnoods mailen) met Bokking.com.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)