Bellen met Booking.com

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.

Let op! Als je belt met Booking.com zorg er dan voor dat je over onderstaande gegevens beschikt, anders kan Booking.com je vaak niet helpen!

  • Bevestigingsnummer.
  • Je 4-cijferige pin-code.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van Booking.com

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle exclusieve aanbiedingen; grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de blauwe button Aanmelden.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief. Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.
Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.6
1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 25 stem(men).

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Marcel Bosch op 3 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Wij nemen afscheid van Booking.com. Klantenservice onbereikbaar....100.- aan cadeaucards niet te verzilveren...heel vervelend. Je zit zo 10 minuten aan de telefoon bij deze "klantenservice" -zonder enige reactie.
Ik boek voortaan rechtstreeks bij een hotel. Resumerend: Booking.com =waardeloos, onbereikbaar en hanteert ontmoedigingsbeleid. Zeg het voort, zeg het voort!
Bah!
  • Beoordeeld door Jan op 21 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, ze zijn gewoon niet bereikbaar. De website booking.com geeft op 2 verschillende computers 2 verschillende prijzen die iedere keer als je opnieuw inlogd weer anders zijn. Booking.com begind zeer onbetrouwbaar te worden, voor mij een overweging om over te stappen naar een andere aanbieding. Jammer, ik ben al zo'n 20 jaar klant maar nu is de maat vol !!!
  • Beoordeeld door Titia Kroonenburg op 20 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al drie dagen contact te krijgen. Vandaag alleen stem met instructies in Engelse taal, vervolgens stem van man in Engelse taal met de mededeling dat contact niet mogelijk is en dat ik het maar een andere keer moet proberen. Ook via email geprobeerd en tot op heden geen antwoord ontvangen.
Slechte zaak.
  • Beoordeeld door M.metselaar op 20 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Helaas de zelfde klacht als iedereen, totaal niet toegankelijk,niet via mail ,telefoon, Facebook of Messenger .
Heel erg jammer want ik boek al jaren via de site en altijd goed maar heb nu een paar vragen en die woorden op geen ene manier behandelt .
Erg spijtig en onbeschoft naar zeker de vaste klanten .
Dus doe er wat aan want dit kost klanten.
Gr een ontevreden klant
  • Beoordeeld door Adrie de Ruiter op 13 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

probeer al 2 dagen Booking.com te bereiken maar zonder enig resultaat. Word niet op mail of telefoon gereageerd. Twee hotels geboekt die wel betaald maar niet geboekt zijn. Geld terug duurt 7 tot 12 dagen Hoe is het mogelijk???Wat gaat hier mis
  • Beoordeeld door J.W. van der Vlist op 3 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, ik probeer in contact te komen met booking.com, maar dat schijnt alleen te kunnen als je een reis wilt boeken, dan kunnen ze wat verdienen. Nu is mijn reis door de eigenaar van het huisje geannuleerd en wil ik dus mijn geld terug. Niemand reageert hierop. Het gaat om de huur van huisje Beemsterlust in Noord-Holland. Ik zou daar zijn van 30 december tot 2 januari. Het geld is al overgemaakt en toen kregen we de annulering van de eigenaar. Ik wil nu mijn geld terug. Vreemd dat dit niet gewoon automatisch gaat bij booking.com Ik wil graag een antwoord; Mijn gegevens J.W. van der Vlist Ruinerwold 06-10760432
  • Beoordeeld door Dionne Schurink op 2 January, 2020
  • Rapportcijfer: 2

Vanwege ziekte kon onze trip naar Valencia doorgaan. Voor een bepaalde datum kon ik gratis annuleren. Dit gedaan hebbende en ik een bevestiging vaan Booking.com had gekregen dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden, zag ik tot mijn verbazing dat er onlangs toch 87,80 euro van mijn rekening is afgeschreven vanwege no-show. Heb een mail gestuurd naar Booking.com maar geen reactie terug gehad. Heb eerder via Booking.com hotels enz geboekt, altijd tevreden, maar wanneer zij een fout maken en je geld terug wilt hebben, dan hoor je niets meer. Erg fout van Booking.com
  • Beoordeeld door jeroen op 11 December, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Al weken probeer ik als potentiële verhuurder booking.com te bereiken: zonder resultaat, 070 nummer blijkt dagelijks alleen voor boekingen gebruikt te kunnen worden. Op mijn mails wordt niet gereageerd. Super slechte klantenservice.
  • Beoordeeld door F. Prinsze op 27 November, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Per ongeluk hotel geboekt Dortmund ipv Antwerpen komende kerst. Had toen snel boeking in Dortmund geannuleerd maar kreeg bericht dat ik toch de kosten van Eur. 205,- moet betalen. Probeer de hele dag Booking.com via bovenstaand telefoonnummer te bereiken maar de boekingscode wordt niet gevonden. Logisch want het is geannuleerd, maar waarom dan geen andere manier om met Bookings.com in contact te komen? Facebook is geen optie! Ik wil gewoon een levend mens spreken. Hoe is dit mogelijk anno 2019. Wordt ik zo opgelicht door een stomme fout? Dan maar naar Radar...:-(
  • Beoordeeld door John krijnen op 18 November, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Slecht, zonder boekingsnummer en pincode kom je niet in contact met de klantenservice. Niet echt service lijkt mij
  • Beoordeeld door Serge poppes op 14 November, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Chatbot op messenger is ronduit een klote implementatie. Amsteuristisch
  • Beoordeeld door Philip Gnodde op 13 November, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Hoe kan ik met jullie telefonisch in contact komen. Ik toets het reserveringsnummer + pincode in maar dan lukt het nog steeds niet omdat het bandje aangeeft deze reservering niet te kunnen vinden.
Graag contact.
  • Beoordeeld door R hensen op 3 November, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Niet te doen
  • Beoordeeld door karin de vries op 22 October, 2019
  • Rapportcijfer: 1

contant niet mogelijk ivm drukte?
  • Beoordeeld door Linda Fischer op 3 October, 2019
  • Rapportcijfer: 3

Ik was benieuwd of mijn klacht via e-mail binnen was gekomen, ik ben een trouwe tevreden klant. Zojuist getracht te bellen kreeg te horen dat het tel nr nog niet in gebruik is. Ik wacht het af mijn tel nr is 0620834584
  • Beoordeeld door Van breemen op 27 September, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze communicatie of beter;geen. Hun app verwijderd. We reizen veel. Al jaren. Hun hotel info etc is de beste. Maar sluit je je af voor je fijne klanten; ervaar ik dat als arrogantie. Wij groeten Booking.com!!
  • Beoordeeld door Van Heertum op 25 September, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos
Kunt ze nooit bereiken zowel telefonisch als via messenger enz
Nul reactie
  • Beoordeeld door Quirien op 20 September, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar.
  • Beoordeeld door Helma van den Akker op 15 September, 2019
  • Rapportcijfer: 9

Graag wil ik Booking.com een groot compliment maken.
Onlangs per abuis een hotel geboekt in het buitenland terwijl dit Nederland moest zijn ; kwamen er op de dag zelf pas achter in de auto.
Snel een ander hotel geboekt, en wat schetst onze verbazing: bedrag van de “ foute “ boeking wordt teruggestort ! Super service ????????????????
  • Beoordeeld door Lin op 15 September, 2019
  • Rapportcijfer: 2

Als ik bel wordt na het ingeven van het bevestigingsnummer deze elke keer opnieuw gevraagd, Ik kom niet verder. Krijg niemand aan de lijn.
BEL METEEN CONTACT
(90cpm*)