Om telefonisch contact op te nemen heb je een reserveringsnummer en 4-cijferige pincode nodig. Je kunt deze gegevens vinden in de bevestigingse-mail van Booking.com.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaringen met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Booking.com.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Booking.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.
Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Booking.com:
Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.
Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.
Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Booking.com.
Klik hier voor contact met Booking.com via Pinterest.Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle geheime deals; exclusieve aanbiedingen, grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de button 'Ik meld me aan'.
Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.
Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 245 beoordelingen.
Het slechtste boekingsysteem ooit!!!
2x geld van rekening voor 1 boeking en heb nog geen!! Klantendienst nergens bereikbaar!!!!
Ik kan op geen enkele manier contact me Booking maken. Ik heb direct hulp nodig.
Telefonisch niet bereikbaar, berichten worden niet beantwoord. Ben nu al sinds september 2022 bezig om een vergoeding terug te krijgen van een hotel wat niet bestond. Dit noem ik geen klanten"service"!!!
Ik probeer reeds urenlang contact te leggen met Booking, maar het lukt mij niet. Telefonisch krijg ik géén antwoord, wegens gesloten, en via email moet ik eerst een boekingsnummer ingeven, maar die heb ik nog niet gekregen van hen. Onder dit bericht moet ik eerst bevestigen dat ik géén robot ben ,maar ik ben zeker van dat ik dat niet ben want ik heb er een vreselijke koppijn van gekregen.
Wij zijn vandaag gestuit op een scamadvertentie in booking.com. Het gaat om een appartement op 9 rue de Henri Bocquillon in Parijs. Booking.com meldt dat je dit appartement alleen voorlopig kunt boeken en dat je daarna van de host hoort of deze de aanvraag honoreert. De klant wordt via de website van booking.com verzocht via whatsapp contact te leggen met de host, na dit contact krijg je via booking.com de betalingsgegevens. Gelukkig belde de bank bij het ingang zetten van de betaling dat het adres waar ik naar over wilde boeken oplichting betrof! Tot zover gered dus.
Het probleem is nu dat je dergelijke malafide advertenties niet direct kunt melden aan booking.com. Geen emailadres aanwezig. Voor telefonisch contact en bericht sturen voor heb je een boekingsnummer en pincode nodig, Maar die heb je natuurlijk niet want je hebt terecht niet geboekt. Hopeloos. Inmiddels blijft de advertentie maar staan op de site en worden mogelijk andere mensen slachtoffer. Ik vind dat bezoekers van de site toch op zijn minst fraude moeten kunnen melden! Ik vind dat booking.com. hierin zeer ernstig tekort schiet., Ik weet niet of hier een autoriteit op toeziet, maar je zo afschermen dat je niet contact op kunt nemen in geval van bewezen fraude zou verboden moeten worden!
Ik wilde een boeking annuleren maar wat ik ook probeer jullie zijn niet te bereiken telefoonnummer is niet te bereiken ook het mailadres werk niet dus stuur mij een goed werkend en begrijpelijk mailadres van jullie dit is wel mijn laatste boeking bij jullie
Niet te bereiken!
Niet bereikbaar telefonisch,
Nooit geen booking meer via jullie. Kan gewoon niets meer wijzigen, er komt een extra gast bij en kan jullie aan geen kanten bereiken. Echt nooit meer!
Ik heb een vraag over mijn niet goedwerkende account.
Ik kan niemand bellen en ook nergens mijn vraag stellen...en NEE ik heb GEEN pincode of reserveringsnummer........
Via messenger kan de robot ook niets doen....
Dussssss weinig klantvriendelijk!
Daarentegen wel een goede ervaring in buitenland twee weken geleden..gehad met annulering van boeking.
Ik heb een heel ander soort vraag, maar kan dan dus niemand bereiken. Het gat namelijk over de betaling bij een reservering, dit lukt namelijk telkens niet, heb afgeslopen 2 maanden 2x iets willen boeken, maar dit lukt daardoor niet
Wat een slechte (bedrijf)*****
Doordat wij helaas wegens familie omstandigheden onze eerder geboekte reis moesten annuleren (geld kwijt dus) probeerde wij alsnog te boeken. Twee keer geprobeerd bij booking.com, twee keer betaald en dan na lang wachten de boodschap krijgen...helaas wegens omstandigheden kan uw reis niet doorgaan!!!!! Kijken we nu op de site en wat denk je.voor een veel groter bedrag kun je gewoon boeken. Dit ruikt naar oplichting en zal dit dan ook doorspelen naar de consumenten bond .
!!!!!¡ Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.!!!!!!
Wat een lachertje dit, ze zorgen er wel voor dat mensen niet kunnen communiceren met elkaar.
Ik ben er zoooooooo...klaar mee en uiteraard boos dat ik op iedere denkbare manier de media zal opzoeken, jullie zijn nog niet klaar met mij...oplichters. (waarschijnlijk zal deze beoordeling wel niet geplaatst worden maar zoals gezegd, ik zoek de media wel op.
Onmogelijk om op juiste wijze contact te leggen. Een zeer snel engels talige dame raffet een boodschap af. Je pinnummer intoetsen en afsluiten met # wordt niet doorgegeven en de dame blijft maar roe pen dat je het nummer in moet toetsen.
Wasrschijnlijk doe ik iets niets juist. Maar waarom geen taal keuze aan het begin van het telefoongesprek ?
Al met diep on tevreden . Ik kan mijn nieuwe boeking niet voltooien alleen omdat ik in mijn gegevens een telefoonnummer wil wijzigen. Ik hebb die nodige wijziging al 2 X doorgegeven bij een boeking maar definitieve wijziging lukt niet
Jullie nemen niet op. Als ik mijn bevestiging nummer invoer en afsluit met een hekje. blijft jullie robot zeggen dat ik het nummer moet invoeren. Waardeloos
Mogelijk wordt ik opgelicht voor een fors bedrag. Je zou denken dat Booking.com dit wil weten. Maar ik kan niet bellen (want ik heb geen boekingsnummer). Verder geen enkele mogelijkheid om te chatten of het per email te melden. Slecht!
kan geen contact krijgen niet per mail of telefoon
Helemaal geen service. Onmogelijk te bereiken via telefoon en via mail krijg ik gestandaardiseerde antwoorden !
Maffia-praktijken !!!!!!!
slecht, absoluut slechte klantenservice. Booking is niet bereikbaar, niet via mail, niet via telefoon, schandalig!
wat slecht als je wil bellen. je wordt alleen te woord gestaan als je codes/nummertjes intoetst. maar die moet je dan wel hebben in je bevestigingsmail. laat die nou net nog steeds niet verstuurd zijn door Booking.com
gewoon mail contact is ook ten enen male onmogelijk. misschien werkt Booking wel voor de concurrent??
PS; ik ben wel gewoon Genius klant level 2
Moeilijk onmogelijk om te bellen. boekingsnummer etc niet herkend blijft maar herhalen. Ik ga nooit meer bij jullie boeken. nog steeds krijg ik geen contact
Tot 2x toe een reisgeboekt online en betaald en afgeschreven. Na betaling kon de boeking niet doorgaan volgens het systeem omdat de prijs aanzienlijk hoger geworden was. Toen gebeld met een klantenservice van Booking.com volgens mij kwamen we uit in india of zo.. sprak slecht engels en kon niets betekenen. erg slecht.. Zou graag gebeld willen worden door een vriendelijke nederlands persoon om dit zsm op te lossen.
mvg Sietse de Vries
1. telefoonnummer niet te vinden op de site, alleen via een zoekmachine.
2. alleen in het Engels, geen keuze mogelijk.
3. bevestigingsnummer nodig, dat is goed. maar ook een pincode die nergens op de bevestiging te vinden is.
4. de vraag om na bevestigingsnummer nog iets in te voeren is niet goed te verstaan. de # is het blijkbaar niet.
5. het lijkt alsof het melden van je probleem niets doet, want je kunt het nergens terug zien. Alle dingen die eronder staan zijn in mijn geval niet van toepassing. Het blijft van het kastje naar de muur.
6. Graag contact
Niet te bereiken!
Пребольшое спасибо ! Навещайте и
на собственный веб ресурс :) Пластиков балкон цена
Niet te bereiken.
Klantenservice: Waardeloos !
Ik bel met een telefoon nr dat niet meer in gebruik is. Krijg een 0900 nr dat mij 80 ct p/m kost ! Na 7 minuten een computer aangehoord te hebben - dus al 5.60€ kwijt heb ik opgehangen. Schande !!! Ben er helemaal klaar mee met Booking. com . Ga voortaan via een ander bedrijf reserveren.
I have booked and paid four airline tickets on 28 of January 2023 in total worth € 1156,53
got no confirmation no pin code nor flightnumbers. Please contact me
Ik heb via allerlei manieren geprobeerd een klacht in te dienen over ons verblijf in Hengelo, maar dat lukt voor geen meter. Waardeloos
vreselijke dienst.
Alle vorige commentaren zijn identiek voor wat ik hier meemaak.
Ik heb 2 keer een klacht ingediend op jullie website maar krijg er geen antwoord op. Nu bel ik en krijg in het engels te horen wat ik moet intoetsen. Ik heb de code en de pincode ingetoetst en moet daarna nog iets doen. Ik woon in Nederland en probeer van alles maar ik versta niet goed wat ik nu eigenlijk nog meer moet doen. Wel heel vervelend.
Slecht. Iknhebbeen booking gedaan en betaald, waar ikngeen bevestiging oo heb ontvangen. Hebbdus ook geen reserveringsnummer. Contact opnemen of iemand te spreken krijgen zonder dat nummer is onmogelijk. Ik drasi al de hele avond in kringetjes rond.
Telefoon 070-7703884 is niet bereikbaar voor vragen. Moet een boekingsnummer opgeven, alles in het Engels, dat heb ik niet omdat ik een vraag heb. Namelijk hoe ik aan kan geven dat ik een glutenallergie heb waar rekening mee moet worden gehouden bij het ontbijt. Wil 2 nachten (aankomst 8 maart, vertrek 10 maart) boeken in het Ibis Hotel Leiden Centraal
via de site van booking.com
Louise
Net als anderen, geen pincode in mail; email niet mogelijk en ik gebruik geen social media, dus contact onmogelijk. Onbegrijpelijk dat dit niet ondertussen al is verholpen, zo basaal!!!
Een eenvoudig mailbericht is NIET mogelijk, Telefoneren heeft geen zin, u vraagt informatie per telefoon die ik juist NIET heb, kom dan niet verder.
Veelgestelde vragen....,mijn vraag staat er niet bij.
We hadden geboekt en betaald, maar kregen geen boekingsnummer en pincode. Bij pogingen voor telefonisch contact, kregen we steeds de vraag het boekingsnummer in te toetsen. En dat hadden we juist niet! Na enig gegoogle zagen we het nummer 020-7125600. Tijdens kantooruren goed bereikbaar. Op verzoek een Nederlands sprekende man gesproken, die ons probleem super goed opgelost heeft.. Dezelfde dag het geld terug op onze rekening en ook weer opnieuw geboekt.
Er gaat van alles fout en jullie zijn telefonisch onbereikbaar
0 punten. Wij proberen te bellen, omdat we via booking.com niet kunnen reserveren. Zelfs op 3 computers. Systeem zitvast. Geen hulp te krijgen.
Het is onmogelijk in contact te komen met booking.com. Kruijg steeds automatisch opgesteld bericht om bewijs naar emailadres te sturen hetwelk begint met het bookingsnummer gevolgd door @bookiong.com. Dit werk echter niet !!
Hoe kun jhe in godsnaam aan een geldig emailadres komen ??
Zeer slecht bereikbare klantenservice
Hallo,
Wij vliegen op 2 december.
Nu moet ik de gegevens van mijn vrouw aanpassen. Dit kan alleen telefonisch.
Maar als je belt moet je begrijpelijk het referentienummer en pincode invoeren. Maar deze word niet herkend. Dus het gevolg is dat ik niemand te spreken krijg. Dit is zo frustrerend.
Gr Eddy Knuever
Ik kan niet inloggen en booking.com niet bereiken omdat ik geen boekingsnummer en code heb.
Ook geen zin om een boeking te maken en vervolgens te annuleren om ze te kunnen bellen.
Ongehoord!
Beoordeel Booking.com Klantenservice