Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Zeer slecht bereikbaar,steeds meer dan 5 wachtenden voor U!!!Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Geen woorden voor zo slecht is de klantenservice van de telegraafLees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
ze zijn niet te bereiken het duurt ontzettend lang voordat je een echt mens aan de lijn krijgtLees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
en per mail woord er ook niets opgelost ik wil gewoon mijn gegevens weer in kunnen zien
los het probleem nu eens gewoon op anders zoek ik wel een andere energie bedrijf.
toch fijn als er zo met vaste klanten woord omgegaan.
14 minuten in de wacht gestaan schandalig
zelfs met flying blue nr onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen. 1 uur in de wacht gezeten en nog steeds geen info!Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Telefonisch zeeeeeeeer lang in de wacht en dan wordt uiteindelijk na lang wachten verbinding verbroken.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Verder rijden ze je adres gewoon voorbij. Thuis wachten meerdere keren en wat denk je niks. Worden de spullen retour naar winkel gedaan. En het echt bizarre dit geldt voor heel de straat??????
Ben er zo klaar mee
Ik hb klm gebeld uit paramariboLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Heb 1.5 uur aangehouden.
40 usd verspild..
Geen contact gehad
Slecht tot zeer slechte service..
Zeker als vaste klant
Heel slecht bereik krijg een robot aan de lijn steld 10x de zelfde vraag en dan wordt er opgehangenLees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
Heb 6 keer mijn meterstanden doorgeven en 3 keer telefonisch en foto,'s gestuurd van de meterstanden toch geloven ze dat niet in mijn slimmemeter zit een storing en die standen hebben ze gebruikt wat niet klopt dus nou moet ik meer betalen ik heb bezwaar gemaakt ik ben van plant om een andere leverancier te zoeken ik zit 3 jaar bij essent nooit problemen gehad de laaste 4 maanden is het bellen mailen en nog wordt je niet serieus genomen laat staand de bereik
Ziggo service niet telefonisch of per chat bereikbaar. Mijn internet werkt niet. Goed bezig ZiggoLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
uw bandje heeft over efficiëntie, vergeet het maar!! Als "eerste wachter" heb ik meer dan 15 minuten geluisterd dat u uw beste deed om mij van dienst te zijn en uiteindelijk opgegeven.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Waardeloos. Krijgen al weken regelmatig geen krant. Aangegeven via ‘bezorgservice klacht’. Wat heb ik aan een dag later betalen? Klantenservice slecht/niet bereikbaar. Doolhof van doorverbinden en uiteindelijk weer bij het begin uitkomen.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Ik wil NIET digitaal een krant lezen.
Ik wil dat er iets gebeurt. Ik wil een mens aan de telefoon en geen robot
Onbeschofte behandeling bezorgster en aan de telefoon.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Moet blij zijn dat ik nog een krant krijg al is hij te laat ivm te weinig personeel.
Daar hebben meer branches last van vlgs mij.
Ik betaal nu voor een krant die s'avonds zo de prullenbak in kan omdat wij allebei werken
Mijn gewijzigde bezoekafspraak is genegeerd. Medewerker beweert dat ik dit zelf gedaan. Pakket kan pas over 2 weken geleverd worden. Geen oplossing of meedenken met de klant. Pakket gaat zeer waarschijnlijk zonder de handtekening retour naar verzender.Lees alle beoordeling van UPS Klantenservice (12)
Jullie zijn helemaal niet 24 uur per dag bereikbaar! Het feit dat een keuzemenu opneemt staat niet gelijk aan bereikbaar zijn. Ik kom in een keuzemenu vanwege mijn probleem met een wegvallende internetverbinding in het kastje tussen glasvezel en modem. Uiteindelijk krijg ik te horen dat ik maandagochtend pas hiermee geholpen kan worden en wordt de verbinding verbroken. Het gaat hier om een 1GBit zakelijk abonnement waarover ik vandaag storingsdienst voor mijn klant probeer te doen. Qua kosten kan ik beter terugvallen op consumenten-level en dan een Ziggo aansluiting er bij nemen als fall-back. Zeer teleurstellend en not amused :-(Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
IVM Corona moet ik mijn ticket wijzigen. Hang al bijna 4 uur in de wacht. Dat betekent 2 x 2 uue want na 2 uur breekt de lijn automatisch af en kunnen we weer van vooraf aan beginnen. Wat een ergernisLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
zeer slechte bezorging.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
When I was approached for business with your company they spoke English to me and after I signed a contract this is what the attitude was more like on your chat room 0n 08/10/21 - let me cut and paste for you.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
3. I was wondering why I have not received my energy bill yet.14:24
4. Kan je je vraag misschien op een andere manier stellen?
5. Please I speak English, not good enough14:25
6. We are a Dutch company and we only communicate in Dutch. However, we know that there are plenty of people living in the Netherlands who don’t speak Dutch. Therefore, we made this page for you, explaining how to use our website, your personal environment and plenty more things in another language. We hope this helps you out!
7. If you are a Dutch company, why did you have to go into business with someone who speak a different language?14:26
8. Kan je je vraag misschien op een andere manier stellen?
9. So I take it that you are asking me to terminate my contracty.14:28
10. Het lijkt erop dat ik je niet goed kan helpen. Je kunt het beste even contact met ons opnemen.
Now that is what I got after trying two days in a row via telephone to talk to someone and lost over 25 euro calling as nobody was picking-up. Can anybody explain to me why?
Telefonisch contact is helemaal niet mogelijk. Ze laten je gewoon in de wacht staat totdat je het zelf maar opgeeft. Via de app , hiervan zou je verwachten dat dat sneller werkt, reageert er ook pas binnen 2 dagen iemand met een algemeen antwoord. Dan verwacht je toch sneller antwoord, maar helaas.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Ik vind het niet professioneel om klanten via de app te beantwoorden en dan ook nog jolige emoticons toe te voegen. Kortom, gewoon geen reactie. Daarna een email gestuurd. Hierop kwam een reactie die niet geloofwaardig overkwam. Klant is koning, maar niet bij Jumbo.
Geen contact mogelijk.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Voor laatste keer wat gekocht. Kon niet contant betalen.. als het niet voor kleinkids was had ik het laten liggen. Dus nooit meerLees alle beoordeling van Shoeby Klantenservice (1)
Overnachting geboekt en betaald!!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Geen bevestiging mail gehad.
Zonder reserveringsnummer en pincode is er geen contact te krijgen met booking.com.
1x is het zowaar gelukt, maar kreeg een vage Engelse mail terug, die ook nog niet eens klopte..
Ook contact opgenomen met het hotel, Hier was geen reservering binnen gekomen..
Ongelofelijk dat deze boevenbende ermee weg komt..
Benieuwd wat ze hiermee al verdiend hebben!
diverse keren geprobeerd om gegevens naar de NS gestuurd te krijgen. De chat duurt meer dan 45 minuten, dus geen oplossing. Ik wil graag iemand aan de telefoon die mij iets beantwoord heeft, maar krijg ik niet. Wil eventueel documenten opsturen, maar dat kan niet ! Hopeloos dus.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Ik ben al dagen bezig om in contact te komen met een medewerker van KLM via de Klantenservice op diverse tijdstippen tussen 07.00-22.00 uur en via whatsapp......nul respons. Zojuist Google geraadpleegd en nummer hoofdkantoor KLM gebeld, situatie uitgelegd en Monica, medewerker hoofdkantoor verbond mij vervolgens met nummer Klantenservice....terug bij af. Opnieuw hoofdkantoor gebeld, andere medewerker gesproken en weer situatie uitgelegd.....van haar ontving ik een mailadres. Mail is verstuurd, nu maar afwachten of er respons volgt. Is dit nu KLM, de vogel , waar Nederland trots op moet zijn........schandalig, geen woorden voor.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
HOJ, in april vaatwasser gekocht voor factum keuken (uit assortiment) maar deze zou passen. Geplaatst maar nu schuurt het factum front langs de tussenwand die nu helemaal beschadigd. Via klantenservice niet goed geholpen daarna mail contact gehd met Sigrid filiaal Breda monteur langs geweest dat hoort komt meer voor zo, kan ik niks aan doen , nog tig keer met sigrid gemailt nee moet naar costumer service( 1ste actie) dus terug bij af, intussen al 2 maanden aan het klagen, maar nee bedankt voor het wachten u wordt zo snel mogelijk geholpen HOE stuur gewoon een monteur lang ... bedrijf . Leuk voor hebbedingetjes maar service HEEL VER TE ZOEKEN misschien moet ik wel naar Sweden . Zit nu inmiddels weer 25 minuten te wachten, GRRRRRLees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Slechte internet verbinding sinds we zijn aangesloten bij Budget. Na 2 Jaar krijgen we een nieuwe router omdat de andere niet volstaat. Sindsdien is het alleen maar slechter geworden en kan hooguit 1 persoon op internet. Je hoeft niet te bellen voor directe hulp want wachttijden van een uur zijn normaal en na 24 uur minimaal wordt je mail beantwoord. Jammer dat bij de beoordeling geen nul zit. Een beoordeling één is nl nog te hoog. Zo balen dat we bij deze club zitten. Ze doen de naam "Budget" in ieder geval wel eer aan. Gelukkig heeft sinds kort weer iedereen volop internet. Budget helemaal niet nodig. Gewoon de hotspot op je mobiel aanzetten. Dat dit bedrijf er zelf nog niet is achter gekomen hoe sloom en hoe slecht ze bezig zijn. Het wordt eens hoog tijd mijn twitter account voor deze slecht functionerende bedrijven in te gaan zetten.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
waardeloos zoveel betalen voor verzenden met meerdere mokken en maar een doos binnengekregen waardeloosLees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)
Ik was gewoon thuis terwijl het pakket bezorgd werd, deed de deur open maar bezorger was al vertrokken. Probeer te bellen, maar word gewoon niet opgenomen. Dit noemt zich klantenserviceLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe simkaart te activeren. Dit binnen de gestelde termijn. KPN geeft iedere keer aan dat dit niet meer mogelijk is, terwijl ik nog 3 dagen de tijd heb. Vervolgens kan ik alleen maar contact krijgen met een computer. Ergerlijke service !!!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Zeer slechte service. Geen verstaanbaar contact mogelijk. Keuze menu zeer beperkt. Online spraakrobot maakt van mijn vraag iets heel anders. Gekochte parkeer ticket niet te vinden in de app, dus hebben extra ticket moeten kopen.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Als alles goed gaat en je alleen wilt vliegen zonder extra, prima maatschappij.
Bij alles wat je extra boekt of misgaat geven ze geen gehoor.
Als extra service krijg je ook nog eens een 'no annulation' beleid.
ik heb twee dozen, keurig voorzien van label en adressen, afgeleverd bij postkantoor. Daar betaald voor aangetekend bezorgen en track en trace.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
de dozen zouden binnen 6 dagen geleverd worden.
we zijn nu zes dagen verder en er wordt 1 DOOS BIJ MIJ TERUG THUIS AFGELEVERD. geen track en trace informatie en waar is de andere doos? beide dozen zijn tegelijkertijd verstuurd en zouden NU in IERLAND moeten zijn. klantenservice is onbereikbaar, geen mailadres, geen chatservice en via app geen nieuwe informatie. werkelijk!!!!
Een vreemd antwoord, na 35 minuten wachten op de telefonische vraag waarom er al meer dan 10 dagen een pakket staat te wachten om verstuurd te worden na Australië.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Antwoord: er moeten eerst genoeg paketten zijn om dit te versturen terwijl de bezorgtijd al voorbij is.