Jumbo Klantenservice

Rapportcijfer Jumbo klantenservice: 2.6 » Lees beoordelingen (34)

Bellen met Jumbo

Waarom bellen met Jumbo Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht bij Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een product dat wordt verkocht bij de Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een actie bij de Jumbo.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 22:30
  • Dinsdag 08:00 - 22:30
  • Woensdag 08:00 - 22:30
  • Donderdag 08:00 - 22:30
  • Vrijdag 08:00 - 22:30
  • Zaterdag 08:00 - 22:30
  • Zondag Gesloten

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Jumbo.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Jumbo.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Waar controleren we op?

  • App.
  • Betalen.
  • Website.

Recentelijk opgeloste storingen

  • 10 maart: Storing bij Jumbo.
  • 8 maart: Storing bij Jumbo.
  • 30 november: Storing bij Jumbo.
Controleer of er een storing is bij Jumbo
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Jumbo? Laat ons je ervaringen met Jumbo weten!
Beoordeel Jumbo.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Jumbo?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Jumbo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Jumbo via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Jumbo? Van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 22:30 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook Messenger.

Neem contact op met Jumbo via Facebook.

Via de Facebook pagina van het Jumbo kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice  team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00. @JumboSupermarkt

Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook.

Neem contact op met Jumbo via Twitter.

Via de Twitter pagina van Jumbo, @JumboSupermarkt kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00.

Klik hier voor contact met Jumbo via Twitter. Klik hier voor contact met Jumbo via Twitter.

Snel bestellen met de Jumbo app

Rapportcijfer Jumbo Klantenservice: 2.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 34 beoordelingen.

Beoordeel Jumbo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Jumbo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Engelbert van Bentum op 14-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds kort heeft de Jumbo in Veghel de Bunders verbouwd. Drie kassa's zijn gesloten en drie zelf scan kassa's heeft Jumbo geïnstalleerd. Ik doe al 16 jaar boodschappen bij de Jumbo. Ik heb nog nooit lang hoeven wachten ook omdat bij meer dan vier wachtende de boodschappen gratis zijn maar de laatste drie weken staan er 6-8 mensen te wachten om af te rekenen en 1 kassa wordt niet meer geopend als er een rij staat.
Als je dan navraag doet bij de hoofd kassière waarom de kassa niet opengaat dan wordt je met een kluitje in het riet gestuurd met als antwoord dat de kassa niet opengaat omdat het een pinkassa is. De meeste mensen willen namelijk met cash geld betalen en ik moest gebruik maken van de zelfscan kassa's ( daar stond ook een rij) Wat een ongelofelijke slechte leugen. Jumbo dwingt mensen dus om naar de zelfscan kassa te gaan om met minder mensen de supermarkt te bemensen om nog meer geld te verdienen. Ik wil best naar de zelfscan kassa als daarmee de prijzen naar dalen maar de Jumbo is hartstikke duur geworden het afgelopen jaar. Ik ga dus na 9 jaar niet meer naar deze supermarkt. Ik ga nu maar na een andere Jumbo supermarkt maar die zijn nog duurder. Maar goed binnenkort gaat er een grote Lidl open dan is er weer iets te kiezen.

Ik weiger om lang te wachten om af te rekenen. De regel: bij vierde karretje boodschappen gratis met gesloten kassa moet terug. Nu is die regel buiten werking gesteld ivm Corona. Daar wordt misbruik van gemaakt door de Jumbo.
Ik wil niet gedwongen worden om naar de zelfscan kassa te gaan. Dat wil ik wel doen als ik korting krijg want ik neem het werk over van de kassière. Medewerkers moeten weer in staat worden gesteld om hun werk fatsoenlijk te doen net als voor de reorganisatie.
  • Beoordeeld door F.V. op 8-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Sta een uur in de wacht geen resultaat.
kontakt formulier werk ook voor geen meter
  • Beoordeeld door Louis van de Burgt op 2-06-2021
  • Rapportcijfer: 8

Ik - en er zijn nog meer van die personen - erger me mateloos aan sommige aankondigingen op de wekelijkse folder.
Er staat dan: 2e HALVE PRIJS. Dat lijkt heel simpel maar als je er gebruik van wilt maken moet je wel naar de Jumbo-supermarkt
om erachter te komen wat de oorspronkelijke prijs is. Ik vind dit zó achterbaks; laat a.u.b. METEEN weten wat de hoogte is van die
2e prijs. Is toch helemaal niet moeilijk lijkt mij. Jumbo wel???
  • Beoordeeld door Marieke op 29-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wordt niet goed geholpen ik bestel een product en dag later mail krijgen dat het niet geleverd wordt terwijl het uitgezocht wordt en is dat er genoeg op vooraad is bij de ditrubutie en dan mail krijgen om de bestelling op nieuw te plaatsen en dat gedaan en worst weer mail gestuurd dat het product niet leverbaar is ik ben hier al van dinsdag 25 mei mee bezig heb woensdag donderdag vrijdag en zaterdag naar het hoofd kantoor gebelde krij steed we gaan het uitzoeken wat donderdag al gedaan is en zaterdag weer gebeld en wordt bot kort en krachtig gewoon de verbinding opgehangen
  • Beoordeeld door Jan Rij NM hout op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 3

Wel zegels verkopen en als je ze in wel leveren geen geld in de kassa mag maar 4 boekjes inleveren wat nergens staat op de boekje . Ik vraag naar de filiaal chef is er niet geen plaatsvervanger wel een geireteerde verkoopster die op 2 kassa geld moet halen . Is dit het belijd van de fia JUMBO, waar zijn we groot en toch klein om uit te betalen. Heb nog 4 boekjes liggen maar vraag me af of dit nog lukt om dit inleverende . De achting voor jumbo is ver gedaald in Terneuzen en de rest. Gr
  • Beoordeeld door J.C. van Riemsdijk op 18-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geachte,

Via de telefoon wordt gewezen op lange wachttijd van minimaal 15 min. Probeer het nu via e-mail. Vraag gaat over bestelling: 2080658319 met afleverdatum 19-05-2021, Op de bestelling staat geen ingevoerde seizoensaanbieding op liefkens- en leefe blond bier. Op de eerste soort heb ik 6 van 4packs en de tweede heb ik 4 6packs. Op de bestelsite staat elek tweede is voor de halve prijs. Dit staat niet verwerkt op de bestelbon. Hoe wordt dit gecorrigeerd.

J.C. van Riemsdijk, 0619588955




woensdag 19 mei
08:00 tot 11:00




Erve Olde Blenke 30
7577SJ OLDENZAAL
  • Beoordeeld door Hans van den Bovenkamp op 25-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Uw klachtenformulier is kapot, als ik het "Ik ben geen Robot" vakje aan vink, dan stopt de "verstuur" knop er mee. Ik wil geen facebook of instagram. Ik wil wel het volgende kwijt: Ik was op zondag 25 april rond 16:00 in uw winkel in Hellevoetsluis, vestiging Struytse Hoeck, waar ik nog voor ik binnentrad, (het is een overdekt winkelcentrum) zag hoe de winkelwagen uitdeler stond te praten met zijn vriendinnetje die geen mond kap droeg maar waar wel alle klanten langs liepen. Eenmaal binnen zag ik ten minste 5 personen zonder mond kap winkelen. Gelukkig zag ik één van de geüniformeerde beveiligers in de winkel lopen. Ik wees hem op mijn bevinding en hij beloofde de mensen hier op aan te spreken, waarna hij het pand verliet, terwijl hij vlak langs de mensen zonder mond kap liep. Is dit beleid of onzorgvuldigheid? Ik zou me graag veilig bij u voelen.
  • Beoordeeld door JHJ van der Zanden op 13-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

Reeds enkele keren contact gezocht met Jumbo, maar niemand reageert. Zal wel zijn omdat Frits weer in het buitenland met zijn race-autootje aan het spelen is. Foei. Nu de aap uit de mouw komt en Jumbo zijn hebberige gezicht laat zien met betrekking tot het personeelsbeleid, ben ik echt helemaal klaar met deze kruidenier.
  • Beoordeeld door Wim hoek op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wilde alleen even een schade melden ik 3x een half uur aan de telefoon gehangen niet gelukt snap niet dat er niet iemand op het hoofd kantoor zit die dat gewoon even oplost met mij
  • Beoordeeld door Wim hoek op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik wil een schade melden bel ik het hooft kantoor moet ik daarna een half uur in de wacht staan bij de afdeling die ook de bootschapen op neemt
zit er nu niemand op het hooft kantoor waar ik de schade kan melden ook met foto er bij.
  • Beoordeeld door Twan Winters op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Wanneer ik als 86 jarige man in de winkel kom voor boodschappen, en vraag deze bij ons thuis te bezorgen is er bij de kassa meteen paniek omdat er geen inpakkers zijn en ook geen chef steeds weer gemopperd ook eergisteren ik had mijn extra klantenkaart in de hand maar helaas te laat (geen punten)gisteren bij de balie terug geweest om de punten bij te schrijven nul op het rekest en nu?????????????
  • Beoordeeld door dick op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 9

de eigenaar Ronald van onze jumbo Kamphuis in Dalfsen is 50 geworden. krijgt iedere bezoeker een mooi duurzame boodschappen tas mee als cadeautje. Dat is toch SUPER !!! De beste super van ons land.
  • Beoordeeld door Greet op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben in Oegstgeest geweest. En daar wordt je niet leuk behandeld. Nare mensen daar
Was daar en werd gelijk gezegt dat ik in de hoek moest wachten. En ga ik naar binnen, met mondkapje. Kom ik bij de broodafdeling staan ze zonder mondkapjes zonder handschoenen aan mijn brood, dus zeg ik nu moet ik een mondkapje op en jij zit zo aan me brood zonder alles. Krijg ik daar een grote bek van hier tot Tokyo. Nou daar ben ik niet van gediend zeg van een jong meisje . Ga ik naar de hooftchef van de jumbo zeg ik dat staat die me raar aan te kijken. Nou sorry maar ik kom daar niet meer . In wassenaar staan er ook twee bij de deur . Nou die sporen helemaal niet
De eigennaar staat de hele dag in je nek te hijgen en raar aan te kijken of je van Mars komt . Ook niet aardig ook . Vooral die truus blaauw wat een verschrikkelijke vrouw is dat . Of je daar nog heen wilt
Ik kwam graag in de jumbo bijna iedere dag. Maar ga toch nu liever naar de digros hun hebben geen 7 zekerheden en zijn ze toch heel vriendelijk
Jumbo hebben de 7 zekerheid maar die zijn niet aardig en het is allemaal duur . Snap dat niet

Jullie zeggen dat jullie de goedkoopste zijn . Maar echt niet . En ook al was dat mogen ze wel een cursus aardig doen
Wat een winkels zeg
  • Beoordeeld door Hanneke op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

17 artikelen niet meegeleverd en dan afgescheept worden met je krijgt je geld terug van de niet geleverde artikelen en een voucher van 10 euro. Hier is mijn probleem niet mee opgelost want de 17 artikelen missen nog steeds
  • Beoordeeld door H. van Ham op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ben op zoek naar het te. nummer van de klantenservice wegens een product klacht. met wie kan ik bellen. De klacht is redelijk ernstig. ( glas gevonden in een product. )
  • Beoordeeld door niels op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 4

onze pa van 80 gaat expres s morgens om 7 uur naar de winkel bij ons in udenhout!
staat ie daar vanmorgen voor piet snot! deur niet open.
hij om 8 uur terug en gevraagd waarom ze niet open waren om 7 uur. probleem met de kluis kreeg hij te horen. HALLO JUMBO!!!, onze pa heeft daar in de kou wel bekant een half uur staan wachten!! was wel klantvriendelijk geweest als er iemand even was komen zeggen waarom de winkel niet open was maar nee hoor gewoon de mensen buiten laten staan!!!
we gaan nu voortaan lekker naar de plus . HALLLO JUMBO!!!
  • Beoordeeld door Vianne op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch contact lukt niet Ik sta heel lang in de wacht.Elke keer een smoes dat ze het druk hebben of er is een storing!
Een klacht indienen via hun site ook al niet. Zitten ze daar te slapen? Voor mij nooit meer on-line bestellen bij Jumbo.
  • Beoordeeld door Peter op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Stomme tassen controle bij jumbo Brielle. Het management in geen velden of wegen te zien laten het personeel maar aan hun lot over . Constant zijn er discussies met klanten en het personeel
  • Beoordeeld door jolan jongen op 10-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

App werkt al dagen niet, voor boodschappen bestellen word je doorverwezen naar de website. Daar krijg ik continue de melding dat het inloggen niet lukt en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Het 0800-nummer kan ik echter niet bellen vanuit België. En op mijn berichten via messenger en het contactformulier wordt niet gereageerd. Ik heb nog een halve bestelling online uitstaan die ik niet verder kan afmaken en ook niet kan verwijderen.
  • Beoordeeld door M. de Vries op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht bereikbaar, contactformulier via jumbo app is niet in te vullen. Boodschappen besteld en 10 producten zijn niet geleverd!
  • Beoordeeld door Kanter op 31-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice totaal NIET BEREIKBAAR en als je het dan toch volhoudt wordt na 20 minuten de verbinding door JUMBO verbroken
  • Beoordeeld door Els op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb meer dan 30 minuten aan de telefoon gezeten, zonder contact
  • Beoordeeld door Carla op 16-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Jullie zijn via telefoon en email NIET te bereiken. Krijg wel een aardige telefoniste aan de lijn die begrip heeft maar verder niets kan.
Mijn klacht: de vulploeg allemaal jongeren waarvan maar een enkeling een mondmasker draagt. Zeker als ze nog hoesten zonder elleboog en jij staat erbij!
Onverantwoord voor een supermarkt! Ook geen leidinggevende te vinden op dat moment. Allemaal jeugd. Was 21.00 uur.
  • Beoordeeld door Soco op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Helaas vliegt de service achteruit, reacties op vragen 0,0.
In het begin was mis je iets dan zorgen wij dat het besteld wordt.
Nu zijn soms artikelen niet in het schap vraag je erom dan is het morgen is het er wel. Weer.
Op deze manier ga ik weer terug naar de lidll
  • Beoordeeld door Soco op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service eerst laten jullie mij 20 min naar een bandje luisteren,met 1 moment geduld. En dan zégt hij bel later terug het is druk.
Mail gestuurd of er nog auto's van Max zijn heb 3 boekjes vol kan alles invullen , maar betalen gaat niet.. vorig jaar zag je nog op de site hoeveel er waren. Erg jammer dit.
  • Beoordeeld door Brenda op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik hang op dit moment 55 minuten al in de wacht..
Niemand beantwoord.

Ik heb ook al twee/drie keer eerder gemaild maar geen reactie.
  • Beoordeeld door Raymon op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 6

ik die dagelijks een boodschap in de jumbo in ons dorp.
Waar ik nu knetter gek van word elke keer weer bij de kassa,
Spaart u dit, zegeltje dat,heeft u klanten kaart, spaart u ook zus en zo. Hou toch eens op. Ik kom hier al jaren vaste klant hou op met zegel korting en pasjes waar ze mijn koopgedrag op willen zien.
Hou liever de boodschappen laag ipv die korting op klantenpas ik ben al klant! En vind jumbo duur veel te duur aan het worden. Ach die recklame moet ook betaalt worden.
  • Beoordeeld door B.W op 20-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

je bent totaal niet te bereiken via e mal ga zo door.
  • Beoordeeld door Krijgsman Carla op 21-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Winkel van mijn k.....e, is niks dat normaal functioneert ,loopt niks als kinderen rond (Kinderarbeid)lege rekken , ging voor een paar dagen om 9 producten ,kwam bedrogen uit waren er 4 van binnen,,,stelt niks voor wel grote reclame in wielrenner en Max... kost miljoenen , maar beveilging ivm corona is NUL, lege flessen ontsmettingsmiddel bij de winkelkarren,nergens wordt afstand gehouden ,het mooist van al vandaag nog wil contactloos betalen, minder dan 50 euro , krijg je als antwoord dat is afgeschaft,ik wil niet pinnen waar iedereen met besmette vingers aan zit.Eigenlijk zouden zulke winkels moeten gesloten worden in deze tijden,een waar schandaal ,is maar 1 zaak dat telt is Jumbo -Visma en Max...,ons niet meer gezien bij Jumbo is een grote kut winkel,kort en bondig gezegd, Albert Hein is wel wat beter beveiligt ,ook Aldi en Lidl
  • Beoordeeld door Ellen van der Ham op 31-07-2020
  • Rapportcijfer: 10

Ik werd verleden week te woord gestaan door een jongen die voor mij mijn boodschappen bestelde, wat al weken steeds mislukt. Hij gaf mij het advies opnieuw mijn bezorgadres in te voeren (het punt waar het fout liep). Dat heb ik gedaan en, HOERA!!!.... het werkte. Kan nu dus weer bestellen zonder te hoeven opbellen. Heel erg attent van deze jongeman! Hartelijk bedankt, groetjes'
Ellen
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)