Bellen met Jumbo

Waarom bellen met Jumbo Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht bij Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een product dat wordt verkocht bij de Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een actie bij de Jumbo.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 22:30
  • Dinsdag 08:00 - 22:30
  • Woensdag 08:00 - 22:30
  • Donderdag 08:00 - 22:30
  • Vrijdag 08:00 - 22:30
  • Zaterdag 08:00 - 22:30
  • Zondag Gesloten

Neem contact op met Jumbo via Facebook.

Via de Facebook pagina van het Jumbo kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice  team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00. @JumboSupermarkt

Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook.

Neem contact op met Jumbo via Twitter.

Via de Twitter pagina van Jumbo, @JumboSupermarkt kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00.

Klik hier voor contact met Jumbo via Twitter. Klik hier voor contact met Jumbo via Twitter.

Snel bestellen met de Jumbo app

Rapportcijfer Jumbo Klantenservice: 2.5
2.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 24 stem(men).

Beoordeel Jumbo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Jumbo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door dick op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 9

de eigenaar Ronald van onze jumbo Kamphuis in Dalfsen is 50 geworden. krijgt iedere bezoeker een mooi duurzame boodschappen tas mee als cadeautje. Dat is toch SUPER !!! De beste super van ons land.
  • Beoordeeld door Greet op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben in Oegstgeest geweest. En daar wordt je niet leuk behandeld. Nare mensen daar
Was daar en werd gelijk gezegt dat ik in de hoek moest wachten. En ga ik naar binnen, met mondkapje. Kom ik bij de broodafdeling staan ze zonder mondkapjes zonder handschoenen aan mijn brood, dus zeg ik nu moet ik een mondkapje op en jij zit zo aan me brood zonder alles. Krijg ik daar een grote bek van hier tot Tokyo. Nou daar ben ik niet van gediend zeg van een jong meisje . Ga ik naar de hooftchef van de jumbo zeg ik dat staat die me raar aan te kijken. Nou sorry maar ik kom daar niet meer . In wassenaar staan er ook twee bij de deur . Nou die sporen helemaal niet
De eigennaar staat de hele dag in je nek te hijgen en raar aan te kijken of je van Mars komt . Ook niet aardig ook . Vooral die truus blaauw wat een verschrikkelijke vrouw is dat . Of je daar nog heen wilt
Ik kwam graag in de jumbo bijna iedere dag. Maar ga toch nu liever naar de digros hun hebben geen 7 zekerheden en zijn ze toch heel vriendelijk
Jumbo hebben de 7 zekerheid maar die zijn niet aardig en het is allemaal duur . Snap dat niet

Jullie zeggen dat jullie de goedkoopste zijn . Maar echt niet . En ook al was dat mogen ze wel een cursus aardig doen
Wat een winkels zeg
  • Beoordeeld door Hanneke op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

17 artikelen niet meegeleverd en dan afgescheept worden met je krijgt je geld terug van de niet geleverde artikelen en een voucher van 10 euro. Hier is mijn probleem niet mee opgelost want de 17 artikelen missen nog steeds
  • Beoordeeld door H. van Ham op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ben op zoek naar het te. nummer van de klantenservice wegens een product klacht. met wie kan ik bellen. De klacht is redelijk ernstig. ( glas gevonden in een product. )
  • Beoordeeld door niels op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 4

onze pa van 80 gaat expres s morgens om 7 uur naar de winkel bij ons in udenhout!
staat ie daar vanmorgen voor piet snot! deur niet open.
hij om 8 uur terug en gevraagd waarom ze niet open waren om 7 uur. probleem met de kluis kreeg hij te horen. HALLO JUMBO!!!, onze pa heeft daar in de kou wel bekant een half uur staan wachten!! was wel klantvriendelijk geweest als er iemand even was komen zeggen waarom de winkel niet open was maar nee hoor gewoon de mensen buiten laten staan!!!
we gaan nu voortaan lekker naar de plus . HALLLO JUMBO!!!
  • Beoordeeld door Vianne op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch contact lukt niet Ik sta heel lang in de wacht.Elke keer een smoes dat ze het druk hebben of er is een storing!
Een klacht indienen via hun site ook al niet. Zitten ze daar te slapen? Voor mij nooit meer on-line bestellen bij Jumbo.
  • Beoordeeld door Peter op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Stomme tassen controle bij jumbo Brielle. Het management in geen velden of wegen te zien laten het personeel maar aan hun lot over . Constant zijn er discussies met klanten en het personeel
  • Beoordeeld door jolan jongen op 10-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

App werkt al dagen niet, voor boodschappen bestellen word je doorverwezen naar de website. Daar krijg ik continue de melding dat het inloggen niet lukt en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Het 0800-nummer kan ik echter niet bellen vanuit België. En op mijn berichten via messenger en het contactformulier wordt niet gereageerd. Ik heb nog een halve bestelling online uitstaan die ik niet verder kan afmaken en ook niet kan verwijderen.
  • Beoordeeld door M. de Vries op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht bereikbaar, contactformulier via jumbo app is niet in te vullen. Boodschappen besteld en 10 producten zijn niet geleverd!
  • Beoordeeld door Kanter op 31-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice totaal NIET BEREIKBAAR en als je het dan toch volhoudt wordt na 20 minuten de verbinding door JUMBO verbroken
  • Beoordeeld door Els op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb meer dan 30 minuten aan de telefoon gezeten, zonder contact
  • Beoordeeld door Carla op 16-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Jullie zijn via telefoon en email NIET te bereiken. Krijg wel een aardige telefoniste aan de lijn die begrip heeft maar verder niets kan.
Mijn klacht: de vulploeg allemaal jongeren waarvan maar een enkeling een mondmasker draagt. Zeker als ze nog hoesten zonder elleboog en jij staat erbij!
Onverantwoord voor een supermarkt! Ook geen leidinggevende te vinden op dat moment. Allemaal jeugd. Was 21.00 uur.
  • Beoordeeld door Soco op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Helaas vliegt de service achteruit, reacties op vragen 0,0.
In het begin was mis je iets dan zorgen wij dat het besteld wordt.
Nu zijn soms artikelen niet in het schap vraag je erom dan is het morgen is het er wel. Weer.
Op deze manier ga ik weer terug naar de lidll
  • Beoordeeld door Soco op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service eerst laten jullie mij 20 min naar een bandje luisteren,met 1 moment geduld. En dan zégt hij bel later terug het is druk.
Mail gestuurd of er nog auto's van Max zijn heb 3 boekjes vol kan alles invullen , maar betalen gaat niet.. vorig jaar zag je nog op de site hoeveel er waren. Erg jammer dit.
  • Beoordeeld door Brenda op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik hang op dit moment 55 minuten al in de wacht..
Niemand beantwoord.

Ik heb ook al twee/drie keer eerder gemaild maar geen reactie.
  • Beoordeeld door Raymon op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 6

ik die dagelijks een boodschap in de jumbo in ons dorp.
Waar ik nu knetter gek van word elke keer weer bij de kassa,
Spaart u dit, zegeltje dat,heeft u klanten kaart, spaart u ook zus en zo. Hou toch eens op. Ik kom hier al jaren vaste klant hou op met zegel korting en pasjes waar ze mijn koopgedrag op willen zien.
Hou liever de boodschappen laag ipv die korting op klantenpas ik ben al klant! En vind jumbo duur veel te duur aan het worden. Ach die recklame moet ook betaalt worden.
  • Beoordeeld door B.W op 20-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

je bent totaal niet te bereiken via e mal ga zo door.
  • Beoordeeld door Krijgsman Carla op 21-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Winkel van mijn k.....e, is niks dat normaal functioneert ,loopt niks als kinderen rond (Kinderarbeid)lege rekken , ging voor een paar dagen om 9 producten ,kwam bedrogen uit waren er 4 van binnen,,,stelt niks voor wel grote reclame in wielrenner en Max... kost miljoenen , maar beveilging ivm corona is NUL, lege flessen ontsmettingsmiddel bij de winkelkarren,nergens wordt afstand gehouden ,het mooist van al vandaag nog wil contactloos betalen, minder dan 50 euro , krijg je als antwoord dat is afgeschaft,ik wil niet pinnen waar iedereen met besmette vingers aan zit.Eigenlijk zouden zulke winkels moeten gesloten worden in deze tijden,een waar schandaal ,is maar 1 zaak dat telt is Jumbo -Visma en Max...,ons niet meer gezien bij Jumbo is een grote kut winkel,kort en bondig gezegd, Albert Hein is wel wat beter beveiligt ,ook Aldi en Lidl
  • Beoordeeld door Ellen van der Ham op 31-07-2020
  • Rapportcijfer: 10

Ik werd verleden week te woord gestaan door een jongen die voor mij mijn boodschappen bestelde, wat al weken steeds mislukt. Hij gaf mij het advies opnieuw mijn bezorgadres in te voeren (het punt waar het fout liep). Dat heb ik gedaan en, HOERA!!!.... het werkte. Kan nu dus weer bestellen zonder te hoeven opbellen. Heel erg attent van deze jongeman! Hartelijk bedankt, groetjes'
Ellen
  • Beoordeeld door Inge Krooswijkvan Dongen op 28-07-2020
  • Rapportcijfer: 4

Telefoneren met Jumbo service is een kostbare zaak
Op 17.07- 2020 kocht ik bij Jumbo Spinozaweg te Rotterdam een krat van 24 flisjes bier 30 cl
Ik betaalde daar voor 17.49 plus statiegeld van 3.90
Ik zag dat een zelfde krat bij Dirk van de Broek voor 8.25
Mijn aankoop bon terug kijkend schrok ik van het enorme prijs verschil .
Een prijs verschil 9.24.
ook bleek op mijn aankoopbon dat de caissiere geen 3o cl had aan gelagen maar 50 cl

Ik ben vandaag terug gereden naar Jumbo Spinozaweg
Volgens de baliemedewerkster had ik 1.55 € teveel betaald.
Hoe zij aan die berekening komt is mij een raadsel

IK zie op tv prachtige reclame van Jumbo Uw zaken zijn rond uit schitterend .
De klantenservice behoeft wat klantvriendelijkheid

IK ben 73 jaar en kocht voor het eerst avan mijn leven een krat bier voor een eerbetoon aan de zorg .voor een bewoners initiatief met mensen
Ik wens U verder goede zaken, naar Jumbo ga ik even niet
Vr gr Inge Krooswijk van Dongen
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.