We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Jumbo? Laat ons je ervaringen met Jumbo weten!
Beoordeel Jumbo.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Jumbo.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Jumbo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Jumbo? Van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 22:30 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.
Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook Messenger.Via de Facebook pagina van het Jumbo kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00. @JumboSupermarkt
Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook.Via de Twitter pagina van Jumbo, @JumboSupermarkt kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00.
Klik hier voor contact met Jumbo via Twitter.Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Java.
Klik hier voor contact met Jumbo via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 82 beoordelingen.
Grote oplichters zijn jullie en ook nog veel en veel te duur!!!!!
Vanmorgen op 4 -3 -2023 ging ik een olijfbrood halen om 8.00 uur dat konden ze bij de Jumbo broodafdeling drielanden harderwijk niet vinden of het was er niet? De meisjes die er stonden wisten het niet en de buitenlandse man die er stond kwam nauwelijks uit zijn woorden en wist het ook niet. Ik ben daarop naar de chef van dienst gelopen die kon het wel bestellen maar dan was het er pas dinsdag??? Ik ben gegaan zonder olijfbrood en heb toen mijn boodschappen uit kwaadheid gedaan bij een andere supermarkt. Ik denk niet dat dit de bedoeling is van de Jumbo. Ik had graag olijfbrood gehad hoe kom ik hier dan aan ? Voorgebakken olijfbrood staat wel op de site van de Jumbo maar ligt hier niet in de winkel. Spontaan kan ik dus nooit olijfbrood bij de Jumbo halen vandaar het cijfer een omdat er half niet bij staat.
Hallo .met deze wil ik melden dat ik vaste klant ben bij Jumbo Oostende België. Ik ben zeer tevreden van jullie personeel en de producten.maar ik ben verast dat ik gezien heb dat jullie Muffins verkopen met mijn achternaam er op ,ik zou wel willen een kleine vergoeding omdat jullie mijn naam gebruiken sorry hoor .mvg,mvr lava uit België.
Geachte
Het is weer knudde met de jumbo extra app.
Webpagina is niet beschikbaar
Heb thuis geen verbinding daar WiFi altijd aan staat.
Heb dit probleem eerder gehad.
De app heeft het lang goe gedaan.
Ik ben op zoek naar het klachtenformulier.
Ik kom met mijn gsm niet op de jumbo.com site
Acces denied, geen toegang op deze website.
Waarom dienen mensen weken lang op antwoord wachten.
slecht bereikbaar en onnozele afhandeling.
Ik ben zeer ontevreden over de telefonische klantenservice, de medewerkster was zeer onbeleefd.
Toen ik haar daarop aansprak gaf ze mij het advies om terug te bellen en om iemand anders te vragen, vervolgens verbrak ze de verbinding.
Zeer onbeschoft
Onze 1e ervaring met Jumbo Balen in België een ramp.
Omdat wij altijd naar de winkel gaan voor 3 gezinnen gelijk , is onze rekening nooit minder dan € 150.
En gebruiken wij waar mogelijk een zelfscanner omdat we dan opnieuw de hele kar moeten leeg laden.
Zo ook bij Jumbo Balenin België , leuke winkel goede indeling genoeg aanbod tot zo ver geen problemen.
Met de zelfscanner naar de afreken desk QR code scannen krijgen een steekproef , ok geen probleem.
Bij het scannen van het 4e product Jumbo rasp gratin van € 1,64 scanner op rood en word beweert dat we dat product niet gescand hebben en alles toch aan de kassa moeten laten scannen.
Daar uit blijkt dan dat wij alles wel gescand hadden zelf een verkeerde code voor een stokbrood waardoor we eigenlijk € 0,64 te veel zouden hebben betaald.
Het ergste aan dit hele verhaal is dat iedereen eens iets kan vergeten , maar als het systeem zulke fouten maakt en wij dus als DIEF worden weggezet in een volle winkel dat voor mij onacceptabel is.
Wij gaan hier dan ook juridische stappen nemen omdat niet het personeel maar het syteem van Jumbo ons als DIEF heeft beoordeeld.
En zullen dus ook NIET meer binnen komen bij een Jumbo waar dan ook .
Filiaal berkel: cassiere nors en onvriendelijk, praat uit de hoogte
Balie medewerkster onbeschoft , probeert te treigeren(niet alleen ik)
Aanbiedingen kloppen niet of niet eens beschikbaar
Schandalig behandeld. Koop de duurste zak hondenbrokken. Ze blijken thuis heel groot te zijn. Mijn hond stikte er bijna in. Ben helaas de bon verloren. En krijg geen geld terug kan een andere zak nemen en moet daarbij de helft van het geld laten vallen. Niet normaal. Asociaal
Heb tijdstip koop en kassa en afschriften van de babk. Toch dit. Abnormaal ze moesten zich schamen.
Ik heb een 1 gegeven omdat er geen 0 is. Ik ben online gaan bestellen omdat de winkel voorraad nooit op orde was. Nu ik online bestel moet je er maar van uit gaan dat alles goed gaat maar nee hoor zeker niet. De emballage retour is niet goed berekend en probeer hier maar eens mee uit te komen met de klantenservice. Ik heb 24 kratten bier retour gedaan waar ze alleen de kratten hebben gerekend niet de flesjes die er in zaten, dus i.p.v. 24x€3,90 hebben ze 24x€1,50 gerekend. Het scheelt nog al of je €93,60 of €36, ze zijn bezig om €57,60 van me te stelen en kom er maar eens uit met ze!
Niet bereikbaar.
Het reclame product Protein kwark is al dagen niet in de winkel (Aker, Amsterdam, Ecuplein) en in de aanbieding. Vandaag loopt de actie af.
Zo stellen aanbiedingen niets voot!
Uiterst teleurstellend te woord gestaan.
Wilde bij online bestelling 4 aktie producten. 3 konden niet van geleverd worden.
Wel artikelen waar op gerekend werd. Gebeld met servicebureau en toen werd een tegoedbon beloofd ivm teleurstelling.
Moest alsnog naar een winkel om ze te kopen. Tegoedbon bleef uit. Vandaag ge appt met jumbo en toen wist men ineens nergens vanaf diegene had niets beloofd.
Resultaat, een klant kwijt.
zeer slecht bereikbaar
Ik.denk dat jullie eens moeten kijken bij jumbo hoogeveen
Daar is leeg loop van personeel.
Ik denk dat ze daar op de juiste wijze met het personeel omgaan NOT.
Worden in de winkel uit gekaferd waar klanten bij staan .
Vooral die bedrijfsleider niet normaal wat een opgefokte man is dat .Ik doe mijn boodschappen daar niet meer.
Arme medewerkers die daar werken.
Gewoon al vanaf 1 oktober aan het appen en bellen en nog steeds geen antwoord. Op WhatsApp reageren ze te laat en als ze dan reageren moet jij ala minute terug reageren, anders kan je weer een app krijgen dat je binnen 24 uur antwoord krijgt. En moet je je verhaal weer opnieuw vertellen. Dit heb ik dus al een keer of 10 gedaan. Dan ga je bellen en sta je 15 minuten in de wacht. Alsof ik zeeën van tijd heb, niet dus :( .... ook staat er een contactformulier invullen deze is nergens te vinden. Dus contact zoeken met Jumbo is waardeloos!
geen enkele reactie op e-mail en op whatsapp en op de chat van face book
betsteld en betaald raceauto ik krijg vage whats app reactie binnen waarin en digitaal afhaalbewijs beloofd word maar na een week nog steeds geen reactie ik heb ook geen printer hoe nu verder
L.S. : IDIOOT, JE NERGENS EEN MAILADRESKAN VINDEN E N KAN MMAILEN,
OF DIT BERICHT ZI HEGET...... VRAAG HRT MR AF!! A;S IK DE RECENCIES LEES, KRIJGT NIEMAND ANTWOORD!!
KWLIJKE ZAK DUS DIT!!
WILDE DIT NIET AAN DE ;;''GROTE KLOK'' HANGEN, MAAR HAD LAAST 3 MAALTIJDENL DI NIET LEKKER WAREN!!
HAD ZUURKOOL; HUTSPOT EN BOERENKOOL STAMPPOT EN IN ALLE 4 ZEER GROTE STUKKEN ARDAAPEL!!
ZOU JE NOG KLEINER KUENN MAKEN, MAAR KEI E KEIHARD; NIE GAAR EN NIET DOORHEEN TE KOMEN!!
WAT EEN SLECHTE KWALITEIT!!!DAN IS HET BIJ LIDL EN A.H. WEL BETYER GEREHELD EN OOK QUA CXONTAKT!!
GA ER VANUIT, IK ER NIKS OP ZAL HOREN. MAAR HEB MIJ ZEGJE GEZEGD!
VOOR MIJ DUS NÒÒIT MEER MAALTIJDEN VAN JUMBO! NIET TE DOEN QUA HALGF RAUWE, NIET GARE AARDAPPEL!
Hoi
Doe al een paar jaar boodschappen bij jumbo op de ina boudier Bakkerlaan
Ben zo tevreden over jullie winkel wb boodschappen
Maar nog meer tevreden over jullie personeel aldaar
Altijd en altijd etc is jullie personeel genegen om mij te helpen met artikelen die ik op dat moment ff niet kan vinden
En het lukt altijd !!
Voor mij een reden om altijd te durven vragen
Dank daarvoor
Tot de Vlgd boodschappen ????????????
Bellen kom je niet doorheen. Mail is weken geleden verstuurd maar je krijgt alleen twee keer per een week een mail met: we zijn je niet vergeten maar het is druk. Als je gaat zoeken op internet dan zie je dat ze dat al mailen vanaf november 21. Krijg je zaken eens op orde Jumbo!
Er staat al meer dan 1 dag een winkel kar bij nr 30 murenepad ( kinder speel hofje ) Almere
Ik heb dit doorgegeven jumbo waterwijk , reageertde laconiek erg jammer
Ik had een (Vers) belegde pizza gekocht bij deJUMBO te SINT ANNALAND.
kom ik thuis, wil ik de verpakking open maken en dan zie ik dat er een tweede etiket over de oude is geplakt.
Twee verschillen met het etiket wat er onder zat:
1. de prijs was €1 duurder geworden. (hier heb ik op zich niet zo' probleem mee)
2 de DATUM was veranderd!!!!
Dit houdt in dat er met versproducten geknoeid wordt
Ik heb heb klacht ingediend via de website, .....
Jumbo geeft GEEN ANTWOORDT!!!!!
Bijna elke week is er wel iets met de online bestelling mis. Nu weer een hele tas met producten niet geleverd. Bel je de klantenservice: 20 minuten in de wacht. Toen maar opgegeven. Jumbo: ons zie je niet meer terug.
De Jumbo klantenservice deelt de klanten mee dat er leveringsproblemen zijn met zuivel, dit is de zuiverste misleiding en serieus nemen van klanten.
De Jumbo wil geen fatsoenlijke en duurzame prijs betalen zodat ook veehouders een menswaardig bestaan voor nu en de toekomst hebben.
Ze worden tot een moderne slavernij gedwongen.
Ruimte om duurzaam te produceren wordt geheel ontnomen door wurgcontracten van de Jumbo.
Uw voorlichting aan klanten kunt u wel bewaren want eens wordt uw leugen werkelijkheid!!!!
Na een klacht over een opgelopen Salmonellabesmetting, 10-02-2022 (pompoenpitten van de Jumbo), waarbij ik behoorlijk ziek ben geweest klachtformulier aangemaakt. Na vele standaard mailreacties dat het nog in onderzoek was 4 x belcontact geweest met goede afspraken over (gelijk) teruggebeld worden en vouchertoezegging werd er NIET teruggebeld en van de serieuze vouchertoezegging kwam tot op heden niets terecht.
Dit had ik helemaal niet verwacht van Jumbo, zeker niet na de op zichzelf fijn verlopen gesprekken met de klantenservice.
ik heb de messen v an jumbo allemaal maar het messenblok is nergens te krijgen hoe kan dat ?
Een van de zeven zekerheden is inmiddels wel dat er elke keer wat mis gaat bij mijn online boodschappen. Wat een baggerbende is het bij Jumbo. Ene keer zegeltjes niet bij, andere keer pinapparaat wat niet werkt of missende boodschappen. Vandaag ontbrak er een diepvriestas met spullen en had ik diepvriesvis van iemand anders. Ik bel en het meiske zegt dat ze mijn tas niet komen leveren want de bus rijd al te ver weg. En of ik de spullen van de andere klant aan de winkel wilde gaan afleveren. Wat.dacht.je.zelf !!!
1) Deze week 3 bezoeken aan Jumbo Arnhem - Elderveld en 3 x controle bij de zelfscan kassa. Nog nooit heeft Jumbo iets onregelmatigs bij mij geconstateerd. Dit is uitermate irritant.
2) Ik koop regelmatig bier. Scan van te voren mijn klantenkaart (xxxxxxxxxx). Iedere keer weer leeftijdscontrole. Uit de klantenkaart kunt u weten dat ik (veel) ouder ben dan 18 jaar. Waarom deze domme controle. Ook dit is uitermate irritant.
3) Alle bonnen van Jumbo te openen op de telefoon met de Jumbo-App. Maar de bon van maandag 7 februari waarbij (onterecht?) 850 punten zijn afgeschreven (afschrijving waarvoor????) valt niet te openen; wel de normale kassabon van 7 februari.
4) Op advies van Jumbo-Jansen vragen we het 'éven' na per telefoon. Direct verbinden €0,90 per minuut. OK service is duur. Nadat ik het aantal wachtende hoorde heb ik de verbinding maar verbroken. Dan is Jumbo niet meer voordelig.
M.vr.gr.
Peter Westenberg
Slechter kan absoluut niet. Eerst wordt ik in de maling genomen doordat mijn reservering is gekaapt door 'imand anders" en dan wordt de hele bestelling geannuleerd. Ben nogal gehandicapt en kan slecht lopen. Mijn bestelling deed ik niet voor niets maar omdat de voorraden op waren.
Nooit mee bij Jumbo.
Een gekocht product was 6 weken OVER de houdbaarheids datum. De filiaal manager zou bellen.. Niets gehoord. De klacht zou doorgegeven worden aan de regio manager... Niets van vernomen. De klantenservice zou contact houden... Doodse stilte... Klacht ingediend bij de NVWA.
Vanmiddag (7-3-2022) boodschappen bij Jumbo Leeuwarden Lieuwenburg gedaan en krijg 1 papieren messenzegel.
Vorige week 3 messenzegels op mijn kaart bijgeschreven. kaart nr. 2622329200190 .
Zegeltje kon niet naar op de spaarkaart bijgeschreven worden en ook de daar al opstaande 3 zegels konden niet omgezet worden in papieren zegels. Computers bah.
Onlangs bestelling gedaan en is keurig geleverd. Wilde bij de bezorger betalen, maar die riep dat er wel een betaalverzoek zou komen via de mail. Nu meer dan 1 week verder, maar nog niks ontvangen. Bellen lukt niet en het contactformulier invullen op mijn mobiel is een "mission impossible". Dat heb ik dus opgegeven. Ze kunnen fluiten naar hun geld. Als er nog een verzoek komt, betaal ik, maar ik ga geen moeite meer doen. Ik lijk wel gekke Henkie......
Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat ik niet meer online bij kon bestellen. Was geblokkeerd! Ik belde naar de klantenservice en die kon niets doen!! De reden? Tot twee keer toe kon ik niet contactloos betalen omdat het pinapparaat het niet deed. Met twee keer loopt dat op en daarom daar drie keer over gebeld. Men verzekerde mij dat dit de volgende keer goed zou komen. Extra door de week kon niet. Ik heb geen ideal had ik hun ook gezegd. En dan gebeurd dit! Ben al jaren klant. Doordat ik niet kan lopen,ben in tevalidatie,zit ik erg omhoog hiervdoor. En eigenlijk ben ik woedend! Echt geen stijl. Jumbo's fout en ik in de problemen.
Niet bereikbaar na meerdere pogingen tot 30 min. Gewacht
Heb een vaste bestselling bij de broodafdeling mijn bestselling wordt door mijn mantelzorger opgehaald om dat Ik gehandicapt ben en doet ook direct andere bloodschapppen de bestselling wordt in de agenda gezet is al 9 keer gewoon verkocht mantelzorger heeft een klacht ingediend bij de servicebalie err zou wat aan gedaan worden dus niet gisteren was het er weer niet dit is de 3 keer naar klacht dus ik zit Al op 12 keer dat mijn bestselling verkocht is dit is het enige wat Ik er in de morgen in kan houden dus zeer belangrijk voor mij heb nu van andere mensen gehoord dat de winkel niet goed is ook dat er lege schappen of weer andere artikelen voor in de plaats komen en dat het personeel ook van de service value als je een klacht hebt met de ogen zit te draaien of je een zuurders bent en heb tefonisch ook Al eens een klacht ingediend hier is dus iets mee gedaan zeer kwalijk gaat om jumbo hogenkampspasage van kerssies in zwolle en zeer ontevreden klant en vele met mij Ik vind het gewoon schandalig!!!!!!!!!!
Totaal niet bereikbaar. Echt een schande. Nooit meer naar Jumbo toe. Totaal geen reacties.
Het is onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice. Steeds lange wachttijden. Wil gewoon een mail kunnen sturen maar lukt ook niet moet via contactformulier maar daar kan je haast niks op kwijt.
'laagsteprijsgarantie' is er dus niet want als je iets opmerkt bij concurrent wat goedkoper is laat men weten dat kwaliteit anders is dus blijkbaar minder maar moet aan dezelfde eisen voldoen aldus benaderde instanties, klets(lul)koek van Jumbo, men maakt zich er iets te makkelijk vanaf want wij hebben inmiddels meerdere produkten die elders goedkoper zijn aangetroffen, men houdt zich niet aan hun woord, schrijf je eens een filiaalmanager aan krijg je niet eens een reactie, dat noem ik nu arrogant maar al die reclames kunnen verdwijnen want de goedkoopste is deze grootgrutter dus niet blijkt uit de praktijk
zeer slecht te bereiken. Op contactformulier krijg je geen antwoord, alleen om de paar dagen een mail dat je nog antwoord gaat krijgen.
Telefonisch na een uur nog geen medewerker aan de lijn.
WAARDELOOS!!!
Beoordeel Jumbo Klantenservice