Bellen met Algemeen Dagblad

Waarom bellen met Algemeen Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het Algemeen Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
Bel Algemeen Dagblad 088 – 050 5050 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Algemeen Dagblad: 088 – 050 5050 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Om contact op te nemen met de bezorgservice van het AD bel je het volgende telefoonnummer: 088 – 050 5055

Neem contact op met Algemeen Dagblad via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van het AD om contact op te nemen. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag. Om gebruik te maken van het contactformulier klik je op onderstaande link. Scroll daarna naar beneden tot je op de website van het AD de link naar het contactformulier ziet staan (zie afbeelding).

Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Twitter.

Stel je vraag aan het AD via Twitter. Indien geopend kun je binnen een uur een reactie verwachten.

Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m vrijdag. van 08:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter. Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met Algemeen Dagblad.

Schrijf je liever een brief naar het AD? Pak dan je pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres. Je kunt binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.

  • AD Klantenservice
  • Postbus 8984
  • 3009 TD
  • Rotterdam

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook.

Volg het Algemeen Dagblad op Facebook. Plaatst u alstublieft geen bedreigende, beledigende of anderszins kwetsende teksten en/of afbeeldingen op dit platform. Een medewerker verwijdert zulke berichten terstond. Er wordt ook nooit op zulk soort berichten gereageerd door het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Instagram.

Bekijk de Instagram pagina van het Algemeen Dagblad. Like artikelen, foto's en video's.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram. Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram.
Rapportcijfer Algemeen Dagblad Klantenservice: 2
2

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 stem(men).

Beoordeel Algemeen Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Algemeen Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hugo Snaaijer op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken klopt niks van
  • Beoordeeld door Willem Scholten op 9-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al een week de klantenservice te bereiken maar men kan mij niet te woord staan. Druk druk druk... zegt het bandje.
Slechte zaak.
  • Beoordeeld door Deuhof op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Wat een slechte zaak ,het vacantie adres door gegeven aan de krant waar wij al jaren een abonnement op hebben en geen enkele krant nog gekregen slechte zaak
Abonnemet op zeggen en een andere krant kopen!!!!!
  • Beoordeeld door G. paling op 5-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Contactformulier wordt niet beantwoord en telefoon wordt na 10 minuten nog niet opgenomen.
Mailen is niet mogelijk. Ik heb een vraag wanneer nu mijn abonnement afloopt doordat de krant nogal eens niet bezorgd is, is de datum opgeschort.
  • Beoordeeld door Mirjam Piris Lindsen op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 5

Lees de krant graag maar mis belangrijke informatie op artikel van vandaag over Hugo de Jonge, dat zijn broer Marien de Jonge viroloog betrokken is bij coronawet!!
  • Beoordeeld door Plat op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Had eigenlijk een 0 moeten zijn wil graag iemand persoonlijl spreken maar dat schijnt niet te kunnen????????
  • Beoordeeld door Hans van den Berg op 12-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Krant vandaag niet ontvangen mijn buren ook niet (verdistraat 181 en 183 in Bunschoten) krijg een bericht dat de betaaldatum een dag wordt opgeschoven.
Daar heb ik niets aan ik verwacht een nalevering van de krant. ik vind dit een slechte zaak als je ziet wat de krant kost! Service 0,0
  • Beoordeeld door G. Korteweg op 2-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Mijn driejarig abonnement (22-6-2017/22-6-2020) @ €. 21,58 per maand (25 kranten) is binnenkort verlopen, dus vandaag tijd vrijgemaakt om even te bellen en te horen wat voor mogelijkheden het AD heeft te bieden. Intussen was het AD zo bijdehand om op 1/6/2020 €. 34,95 van mijn bankrekening af te schrijven voor de periode vanaf 3/6/2020, dit bedrag onmiddellijk gestorneerd. Er werd mij o.a. een kwartaal abonnement @ €. 72,07 voor 3 jaar aangeboden en dat leek mij wel wat, dus regelt u dat maar, zei ik tegen de persoon aan de andere kant van de lijn. Dan moet u eerst genoemde €. 34,95 weer aan ons overmaken en dan krijgt u dit later weer van ons terug, op voorhand duidelijk gemaakt dat ik dit niet van plan was, een dergelijke constructie heeft mij in het verleden een keer eindeloze telefoongesprekken en het bezoek van een deurwaarder gekost en dat wilde ik nu ten ene male voorkomen, er werd mij aansluitend een Bol.com tegoed-bon van €. 15,-- in het vooruitzicht gesteld, maar ook daar zit ik niet op te wachten, het enige wat voor mij telt is dat mijn abonnement per 23/6/2020 voor drie jaar met een kwartaalabonnement van . 72,07 wordt verlengd, maar dat is/was volgens mijn gesprekspartner niet mogelijk, zolang ik de €. 34,95 niet zou voldoen, maar zoals gezegd daar pas ik voor, kortom mijn abonnement is niet verlengd. Als dit het standpunt van het AD blijft dan zie ik mij genoodzaakt na ruim 50 jaar afscheid te nemen en elders een alternatief te zoeken. Voor wat de periode 3/6/2020 - 22/6/2020 betreft kunt u mij een rekening sturen van 16 x €. 0,86 = €. 13,76.
Ik verwacht binnen 24 uur uitsluitsel.

Met vriendelijke groet,

G. Korteweg,
Seringenplantsoen 69,
2982 BH Ridderkerk.
  • Beoordeeld door P. Mulder op 2-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag 2 juni geen krant ontvangen!

4-weken de krant gehad. Vorige week het abonnement met een jaar verlengd.

Bellen heeft geen zin! Na 10 minuten heeft er nog steeds niemand de telefoon opgepakt
Op het internet kom je ook niet veel verder. Abonnementsnummer is incorrect. Het verzenden werkt niet.

Begint al lekker AD met dat nieuwe abonnement!
  • Beoordeeld door M.c.Boelema op 25-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Weekeind krant binnen 3 weken 2 keer niet bezorgd. Klantenservice niet te bereiken. Krijg je geld terug, wat heb je DAAR nou aan? Moet je ook nog eens zelf controleren of je geld terug krijgt. Ik zeg de krant op. Zelfs dit is niet goed in te vullen er komt hinderlijk bel ons tevoorschijn
Bel Algemeen Dagblad
088 – 050 5050
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.