Bellen met Algemeen Dagblad

Waarom bellen met Algemeen Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het Algemeen Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Algemeen Dagblad: 088 – 050 5050

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Om contact op te nemen met de bezorgservice van het AD bel je het volgende telefoonnummer: 088 – 050 5055

Neem contact op met Algemeen Dagblad via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van het AD om contact op te nemen. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag. Om gebruik te maken van het contactformulier klik je op onderstaande link. Scroll daarna naar beneden tot je op de website van het AD de link naar het contactformulier ziet staan (zie afbeelding).

Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Twitter.

Stel je vraag aan het AD via Twitter. Indien geopend kun je binnen een uur een reactie verwachten.

Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m vrijdag. van 08:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter. Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met Algemeen Dagblad.

Schrijf je liever een brief naar het AD? Pak dan je pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres. Je kunt binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.

  • AD Klantenservice
  • Postbus 8984
  • 3009 TD
  • Rotterdam

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook.

Volg het Algemeen Dagblad op Facebook. Plaatst u alstublieft geen bedreigende, beledigende of anderszins kwetsende teksten en/of afbeeldingen op dit platform. Een medewerker verwijdert zulke berichten terstond. Er wordt ook nooit op zulk soort berichten gereageerd door het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Instagram.

Bekijk de Instagram pagina van het Algemeen Dagblad. Like artikelen, foto's en video's.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram. Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram.

Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Op het YouTube kanaal van het Algemeen Dagblad vind je het laatste nieuws en de nieuwste foto’s en video’s. Wil je nooit achterlopen, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Algemeen Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Algemeen Dagblad. Ga naar het Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Wil jij werken bij het Algemeen Dagblad? Ben jij op zoek naar een baan in de krantenwereld? Bezoek het Algemeen Dagblad dan op LinkedIn. HET social netwerk voor professionals om aan een baan te komen. Dat is LinkedIn.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via LinkedIn. Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via LinkedIn.
Rapportcijfer Algemeen Dagblad Klantenservice: 1.9
1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 44 stem(men).

Beoordeel Algemeen Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Algemeen Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Ja.vd burg op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos dat je niemand meer persoonlijk aan de lijn krijgt, want via de spraak computer wordt je niet naar behoren geholpen
  • Beoordeeld door Bregman op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

7 x geen krant ontvangen, in de "sneeuwweek". mailtje gestuurd hierover, niets gehoord! Geen excuses, geen tegemoetkoming, helemaal niets. Had specifiek gevraagd of de krant van maandag 8 februari, waar een mooi artikel over mn dochter in staat, onder In de Buurt. Niets op gehoord. Wat een slechte service, zijn al 40 jaar abonnee maar wordt schijnbaar niet op prijs gesteld! Zie dat de klantenservice met een 1,9 wordt beoordeelt, tja hoe zou dat nou komen......
  • Beoordeeld door h.vermeulen op 18-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

hallo, mijn abonnement is zonder mede weten verhoogt van 77,71 naar 80,21 ?
ps vorige maandag ( vw gladheid ) geen krant gekregen ( digitaal wil ik niet ) maar geen
geld terug ? bij volgende verhoging zeg ik op .gr
  • Beoordeeld door C van Wilgen op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte bezorging zit er hard over te denken op te zeggen
  • Beoordeeld door W. Rook op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nieuwe abonnement genomen bij AD, ingangsdatum 12 februari, tot op heden geen krant ontvangen, krijg ook geen contact met AD, zeer slechte service vindt ik, ik hoop van u te horen zo spoedig mogelijk
  • Beoordeeld door Beijerling op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste de bezorging van u krant is heel erg slecht altijd telaat of helemaal niet digitaal niet te lezen terwiji wel betaal ad compteet abonnement hoor graag iets van u zoniet overweeg ik opzeggen
  • Beoordeeld door Helvert op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

1
2 kranten die de hele week nog niet źijn bezorgd en het niet mogelijk is om hierover in contact te zijn. Alleen spraakcomputers
  • Beoordeeld door Dick Overtoom op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slecht bereikbaar, wachten, omwegen en onpersoonlijk. Bovendien eerder gemelde klacht over veel te late bezorging op zaterdag niet opgelost.
  • Beoordeeld door ernst op 25-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Beste,

Ben een half uur verder om contact te leggen met AD. Ik ben 44 jaar en al decinia abonnee houder maar weiger via social media contact te leggen. Gewoon een mailtje naar de redactie is wat ik wenste. Maar goed te veel gevraagd klaarblijkelijk of het zegt iets over mijn zoekkunsten.

Ik heb nog nooit gedacht ooit contact op te nemen met de redactie. Ik lees de krant bijzonder graag en laat me op de hoogte brengen van uw journalistiek. Uw krant glijdt alleen weg in de "telegraaf" stijl, hetgeen ik uitermate betreur. Als inwoner van het zuiden van Nederland met een focus op de rest van Nederland en de rest van de wereld kan ik mijn behoeften prima invullen met een krant als het AD. Ik vind dan ook het mijn plicht is om u te complimenteren met uw diverse verslaggeving maar ook een kanttekening te plaatsen bij een recent artikel.

Als inwoner van een naast gelegen dorp bij Eindhoven zijn wij erg geschokt over de gebeurtenissen afgelopen zondag. De beelden van een dame die geraakt worden door het waterkanon gaan heel het land over en ook uw krant besteed hier aandacht aan. Journalistiek hoort objectief te zijn. Als ik dan een artikel lees met veel te veel toonzettende gegevens krijg ik mijn bedenkingen. Artikel over Denisa Stastna:
- hefstigste beelden van de dag
- paar meter
- vol geraakt
- krachtige waterstraal
- enorme klap
- betonnen wand
Weet je Denisa, blijf gewoon thuis. Zoek het niet op. En Algemeen Dagblad, laten we dit soort mensen svp links liggen. Focus je op de heldhaftigheid van de politie. Wordt geen Telegraaf!!
Vriendelijk groet,

Een zeer twijfelende abonnee houder!
Valkenswaard
  • Beoordeeld door Alfred op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

De krant is 3 weken niet bezorgd. Bij contact worden toezegging en gedaan maar niet nagekomen. Uiteindelijk krant opgezegd, maar geld ondanks belofte niet ontvangen.
  • Beoordeeld door Pj van Wijk op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Veel beloftes maar geen daden. Diverse keren gebeld met belofte dat wordt teruggebeld. Een keer teruggebeld echter wilde de dame een nieuw abonnement afsluiten i.pv. de klacht te bespreken. Sorry verkeerde afdeling. Doorverbinden gaat niet!!???. Echt heel slecht
  • Beoordeeld door Mce erwich bijl op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Er is geen contact te krijgen.
Alleen als ze je een abonnement aan willen bieden weten ze je wel te bereiken.
Hele slechte klantenservice
  • Beoordeeld door R van Marle op 4-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Proefabonnement niet bezorgd.
Op site 2 verschillende adressen!!
  • Beoordeeld door Henk op 3-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het AD komt toezegging na het weer niet bezorgen van de krant opnieuw niet waar. Ontvang gewoon de krant niet conform abonnement.
  • Beoordeeld door de Bever op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onbereikbaar per telefoon. Dramatische geluidskwaliteit, niet te verstaan.
  • Beoordeeld door Van Kempen op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos onbereikbaar!!!
  • Beoordeeld door Jos op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

De krant wordt al weken lang slecht bezorgd. Natte kranten, beschadigde kranten, verkreukelde kranten en vandaag lag hij verspreid over de weg. Na eerdere meldingen hoop ik toch echt dat ze eens contact opnemen voor foto's. Een email adres is nergens te vinden om je beklag te doen.
  • Beoordeeld door Aad Hatenboer op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

bedonderd slecht, contract aangesmeerd gekregen via straatcolportage. Bjnnen 14 dagen recht op annulering. Krijg nergens binnen AD een bevestiging. Nergens mogelijkheid tot contact.
  • Beoordeeld door Frank Pronk op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 8

Wat een waardeloze actie '2 weken het ADcadeau' ga snel naar ad.nl/cadeau. Je komt terecht op een weerwar van sites en daar blijkt dat iedereen voor 2 weken het AD gratis kan aanvragen.
Geef liever je jarenlang trouwe abonnees iets extra's. We ontvangen de krant graag op de camping, maar dat doen jullie niet meer. Foei!
  • Beoordeeld door Papendorp op 20-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

super slecht bieden proef abonnement aan ,maar leveren niet ??!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)