Algemeen Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Algemeen Dagblad klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (232)

Bellen met Algemeen Dagblad

Waarom bellen met Algemeen Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het Algemeen Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Algemeen Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Algemeen Dagblad: 088 – 050 5050

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Om contact op te nemen met de bezorgservice van het AD bel je het volgende telefoonnummer: 088 – 050 5055

Heb jij onlangs contact gehad met Algemeen Dagblad? Laat ons je ervaringen met Algemeen Dagblad weten!
Beoordeel Algemeen Dagblad.

Controleer op storingen bij Algemeen Dagblad.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Algemeen Dagblad.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Algemeen Dagblad

KvK gegevens Algemeen Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000034260374
  • Statutaire naam: DPG Media B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Algemeen Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Algemeen Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van het AD om contact op te nemen. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag. Om gebruik te maken van het contactformulier klik je op onderstaande link. Scroll daarna naar beneden tot je op de website van het AD de link naar het contactformulier ziet staan (zie afbeelding).

Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Algemeen Dagblad.

Schrijf je liever een brief naar het AD? Pak dan je pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres. Je kunt binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.

  • AD Klantenservice
  • Postbus 8984
  • 3009 TD
  • Rotterdam

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het Algemeen Dagblad. Openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van het Algemeen Dagblad je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Algemeen Dagblad.

Bekijk de veelgestelde vragen aan het Algemeen Dagblad:

  • Door het coronavirus wil ik mijn krant tijdelijk op een ander adres ontvangen. Is dat mogelijk?
  • Welke maatregelen heeft distributie (DPG Media) ondernomen tot nu toe?
  • Kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Kan ik het coronavirus oplopen via de krant?
  • Welke abonnementen zijn er om het AD te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op het AD nemen?
  • Welke AD editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Op welke manieren kan ik het AD digtaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van AD?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de AD nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de AD Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de AD Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de AD Nieuwsapp?
  • Ik kan mijn regio niet vinden in de app. Komen er nog regio's bij?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle regio-edities van het AD lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kostenloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?

Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrief?
Hoe kom ik in contact met de redactie van het AD?
Welke edities heeft het AD?
Hoe kan ik adverteren in het AD?
Ik wil graag het AD verkopen in mijn winkel, hoe kan ik dit regelen?

Ga naar de veelgestelde vragen van Algemeen Dagblad

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Twitter.

Stel je vraag aan het AD via Twitter. Indien geopend kun je binnen een uur een reactie verwachten.

Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m vrijdag. van 08:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook.

Volg het Algemeen Dagblad op Facebook. Plaatst u alstublieft geen bedreigende, beledigende of anderszins kwetsende teksten en/of afbeeldingen op dit platform. Een medewerker verwijdert zulke berichten terstond. Er wordt ook nooit op zulk soort berichten gereageerd door het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Instagram.

Bekijk de Instagram pagina van het Algemeen Dagblad. Like artikelen, foto's en video's.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram.

Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Op het YouTube kanaal van het Algemeen Dagblad vind je het laatste nieuws en de nieuwste foto’s en video’s. Wil je nooit achterlopen, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Algemeen Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Wil jij werken bij het Algemeen Dagblad? Ben jij op zoek naar een baan in de krantenwereld? Bezoek het Algemeen Dagblad dan op LinkedIn. HET social netwerk voor professionals om aan een baan te komen. Dat is LinkedIn.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Woordvoerder Stan Verberkt over de terreurdreiging op Rotterdam Airport

Hoofdkantoor Algemeen Dagblad (adres)

Delftseplein 27 Rotterdam 3013 AA Nederland
Rapportcijfer Algemeen Dagblad Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 232 beoordelingen.

Beoordeel Algemeen Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Algemeen Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door B. van de Nes op 15-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Er is nu 2 x achter elkaar op zaterdag de krant niet bezorgd op mijn adres, terwijl op de doordeweekse dagen wel goed wordt bezorgd, aangezien we met het ad geen normaal contact kunnen krijgen vindt ik dit een zeer slechte zaak.
Bij de eerst volgende zaterdag weer geen krant beëindigd ik het abbonnement.
  • Beoordeeld door Tromp op 16-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen reactie op klacht gehad.
  • Beoordeeld door V Aarst op 24-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht bereikbaar,steeds meer dan 5 wachtenden voor U!!!
  • Beoordeeld door A.W.M.Roosen op 18-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mijn krant is 14 dagen niet bezorgd op het verhuisservice adres. Erger nog ik kan mijn klacht niet kwijt. Telkens krijg ik te horen dat het langer dan 14 dagen geleden is. Periode van niet bezorgen 23 juni tot 7 juli 2023
  • Beoordeeld door Ab Reedijk op 17-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ongeveer 80 minuten aan de telefoon gezeten om dan te horen dat het nog wel een week kan duren voor de krant bezorgd wordt! Niet te geloven dat anno 2023 niet sneller gecontroleerd kan worden op de betaling! We hebben betaald, alleen volgens de klanten had ik niet de juiste omschrijving gebruikt! Betaald en geen krant! DPG blijft dus in gebreke!
Overigens denk ik dat niemand deze reacties leest gelet op het aantal 1 en 2 scores!
  • Beoordeeld door Groeneweg LA op 10-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heel erg slecht!!!! Ben vreselijk te woord gestaan op 5 juli om 14.58hr Daar ik een half uur in de wacht heb gehangen ,was ik wat geïrriteerd, dat zei ik ook ,waarop uw medewerker zei dat ik goed had kunnen overdenken in die tijd wat ik wilde vragen .En de communicatie liep met zulke antwoorden voort. Dat ik een klant ben deed voor deze meneer niet terzake met dit telefoongesprek.
Groet LA Groeneweg
  • Beoordeeld door Monique Keesman op 10-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte bereikbaarheid
  • Beoordeeld door Bert Boshoven op 8-07-2023
  • Rapportcijfer: 4

Waardeloze bereikbaarheid, Ik moest 15 minuten wachten aan de telefoon en toen had ik nog geen contact. Ik heb aangegeven dat ik teruggebeld wilde worden. Dat is de afgelopen week niet gebeurd.
Ik heb mijn abonnement tijdelijk stopgezet van 10 July 2023 t/m 2 augustus 2023. Ik krijg daar dus geen bevestiging van. Daar baal ik nogal van.
  • Beoordeeld door M.vd Jagt op 5-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Weer peprobeerd bij klantenservice......... helaas geen contact....... waardeloos! Zelfs als je zogenaamd er een voor je hebt zit je nog 15 min te wachten dus. Ben 2 dagen bezig om moedeloos van te worden....
  • Beoordeeld door M.van der Jagt op 5-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren 4 juli, geprobeerd klantenservice te bellen , krijg ze echt niet aan de lijn! Via redactie geschreven , die zouden het doorsturen.....nog steeds niets gehoord dus heb nu ook geen krant in de bus omdat ik niet weet wat het probleem is.
Zeer sleche service dus!
  • Beoordeeld door antoinette hoogvelt op 5-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Abonnementsgeld betaald, maar toch al 4 dagen geen krant. Ik heb contact opgenomen met AD, want online kun je maar 1 datum invoeren wasrop de krant niet bezorgd is. Op geen enkele manier kun je je verhaal kwijt, want online draai je in een cirkel en komt steeds op hetzelfde item uit. Kortom: je krijgt niemand fysiek aan de telefoon en nergens kun je je klacht kwijt. Schandalig
  • Beoordeeld door Jan Kemeling op 1-07-2023
  • Rapportcijfer: 4

Vanmorgen voor de zoveelste maal gebeld over het niet ontvangen van het AD. Dan kon ik m'n gegevens vertellen om door verbonden te worden. Zo gezegd zo gedaan; weer gegevens vermelden (waarom dubbel)? Toen werd beloofd dat er alsnog bezorgd zou worden. Daarin geloofde ik terecht niet, aangezien dat de laatste tijd steeds werd verteld en steeds werd er NIET ALSNOG BEZORGD. Ik wil wederom aandringen op compensatie waarover bij dit soort zaken niet wordt gesproken. Als er iedere keer wordt gesproken over een vertraging of een storing, gevolgd door de toezegging van alsnog bezorging, krijg ik namelijk niet de COMPENSATIE waarop ik recht heb!
Graag een EERLIJK ANTWOORD en compensatie. Zaterdags kost een los nummer meer dan 4 euro, dus zelfs compensatie is slechts gedeeltelijk! Ik vind dit een oneerlijke zaak!
  • Beoordeeld door Caf hut op 28-06-2023
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb nog steeds geen krant terwijl ik reeds heb betaad
  • Beoordeeld door TGA van der Gun op 13-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Krant wordt vaak niet bezorgd en verrekend wordt er ook niets
  • Beoordeeld door TGA van der Gun op 9-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging de laatste tijd hopeloos.
terug betaling gebeurt niet Chat was ook hopeloos
  • Beoordeeld door Ingrid Beuger op 1-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht. Uren in de wachtrij met de mededeling dat ik de eerstwachtende ben. Mijn vader is 97 en de krant wordt niet bezorgd en hij betaalt er wel voor.. Al vaak geklaagd. Het helpt niet
  • Beoordeeld door Els de Wagt op 5-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik werd zo klantonvriendelijk behandeld bij de klantenservice! Ik wilde een klacht indienen maar contact werd gewoon verbroken! Ik moest mijn abonnement maar opzeggen! Goedendag!
Bizar dit!!
  • Beoordeeld door klaas op 1-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar voor klachten
  • Beoordeeld door Klaas op 28-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!!!!!
  • Beoordeeld door corrie hobe op 28-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht bereikbaar, 1 1/2 telefonisch in de wachtrij, deze beeindigd en nog niet geholpen. Chat 45 minuten in wachtrij, chat afgebroken door AD.
  • Beoordeeld door Ad van den Ende op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

1 x per 2 weken geen krant
Klantenservice niet te bereiken,(1,5 uur in de wacht gestaan)
40 jaar klant, en nooit 1 seconde te laat betaald, maar volgens de site heb ik geen abonnement. Kan dus geen abonnement koppelen, dus ook geen klacht indienen, dus ook het abonnement niet opzeggen. Na mijn vorige contact zou ik de andere morgen mail krijgen met de oplossing. Nu 3 weken verder en nog geen mail en alweer 2x de krant niet in de bus.
AD ga je schamen, zo ga je niet met je trouwe klanten om.
  • Beoordeeld door Ad van den Ende op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

1 x per 2 weken geen krant
Klantenservice niet te bereiken,(1,5 uur in de wacht gestaan)
40 jaar klant, en nooit 1 seconde te laat betaald, maar volgens de site heb ik geen abonnement. Kan dus geen abonnement koppelen, dus ook geen klacht indienen, dus ook het abonnement niet opzeggen. Na mijn vorige contact zou ik de andere morgen mail krijgen met de oplossing. Nu 3 weken verder en nog geen mail en alweer 2x de krant niet in de bus.
AD ga je schamen, zo ga je niet met je trouwe klanten om.
  • Beoordeeld door A.van der Velden op 17-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

30 minuten aan de tel. en geen contact alleen een ogenblik a.u.b aan het koffie drinken?
Ik wil mijn vraag over de bezorging kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door G. BOOY op 14-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan geen verbinding krijgen met een medewerker, al 14 dagen bezig...
  • Beoordeeld door A.W. ten Hoven op 13-04-2023
  • Rapportcijfer: 4

Weer geen krant ontvangen. Briefje op deur depot gehangen met verzoek de krant de volgende dag met de bezorger mee te geven. Geen reactie en ook geen krant de volgende dag. Mij is ook onduidelijk hoe verrekening niet ontvangen kranten geregeld is. Ik zie hiervan niets terug in de abonnementsprijs.
  • Beoordeeld door Cora Haanskorf op 28-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal niet te bereiken. Kan niet meer inloggen, De hele dag geprobeerd telefonisch contact te krijgen en dit is niet de eerste keer dat het niet lukt . Er worden daar zoveel fouten gemaakt.
  • Beoordeeld door JC van der steen op 15-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jammer dat de krant niet meer bezorgd wordt .moeten het al meer als en week telefonisch doorgeven .als wij 2 weken op vakantie zijn hebben wij een probleem vergoeding is dan niet mogelijk .hoe kunnen wij dat oplossen als het zover is? Als wij geen krantenjongen meer hebben was het fijn geweest om dat even door te gegeven om ergernis te voorkomen .
  • Beoordeeld door van Beekhuizen op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht want je kan niet normaal met iemand praten.
Wil krant in brievenbus want oudere personen hebben liever krant in de hand.
De hele week krant al laat bezorgd, behalve op zaterdag dan is ie vroeg.
Valt ook op dat de krant op maandag vaak niet word bezorgd. Komt omdat de ander abonnees in de straat al hebben opgezegd.
Hoop dat dit door jullie goed wordt opgepakt en word verbeterd.Betaal veel geld hiervoor
En aan opschuiven voor betaling heb ik ook niks krant in de hand.
  • Beoordeeld door van Beekhuizen op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 3

Slecht want je kan niet normaal met iemand praten.
Wil krant in brievenbus want oudere personen hebben liever krant in de hand.
De hele week krant al laat bezorgd, behalve op zaterdag dan is ie vroeg.
Valt ook op dat de krant op maandag vaak niet word bezorgd. Komt omdat de ander abonnees in de straat al hebben opgezegd.
Hoop dat dit door jullie goed wordt opgepakt en word verbeterd.Betaal veel geld hiervoor
  • Beoordeeld door Univé Het Groene Hart op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 3

slecht bereikbaar. Heb al maanden geen krant ontvangen.
  • Beoordeeld door J van Dien op 8-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

3 keer gebeld ingesproken het onderwerp,10 min gewacht en niets
meer vernomen. AD hoort bij de
aller slechtsten kwa bereikbaarheid
  • Beoordeeld door Kleij op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kunt geen contact maken, per telefoon of je word weggedrukt na 15 minuten in een wacht rij te hebben gestaan en dat 3 keer
  • Beoordeeld door Wil van der Laan op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht en niet klantvriendelijk
  • Beoordeeld door g j kinnegim e/o m a Hoogendoorn op 25-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

als je vele keren via e mail in het verleden, telefonisch etc verzoekt dat de krant GEHEEL DOOR DE BRIEVENBUS BEZORGD DIENT TE WORDEN, IVM VEILIGHEID, WORDT ER NOG STEEDS NIET VOLDAAN AAN MIJN VERZOEK

HET AD IS EN BLIJFT VERANTWOORDELIJK VOOR DE GEHELE AFWIKKELING VAN HET AD. DE BEZORGERS ZIJN ONDERDEEL VAN HET AD. VERZOEK IS TER VOORKOMING VAN DIEFSTAL VAN DE KRANT, ALS JE NIET THUIS BENT BUITEN DE VAKANTIE OM, DAN ZIET MEN DE KRANT ETC.
BEZORGINGSKOSTEN ZIJN INBEGREPEN IN HET ABONNEMENTSGELD.
ALLE VERZOEKEN AAN U ZIJN BEWAARD EN HOU HET AD AANSPRAKELIJK VOOR DEZE GANG VAN ZAKEN. DE BEZORGER DIENT TE VOLDOEN AAN BEZORGING ZOALS HET DIENT, MOET, MOET,MOET. GEHEEL DOOR DE BRIEVENBUS.
IK VERWACHT DAT U MIJ NADER BERICHT DAT DEZE KWESTIE VOOR ALTIJD IS GEREGELD.DIT GEZEUR EN GEZ... ZIJN WIJ GOED ZAT. ALLEEN OP DE ZATERDAG IS DE BEZORGING. 20076871.
IK ZIE UW REACTIE TEGEMOET DIE VOLDOETN AAN MIJN VELE WENSEN.

G J KINNEGIM(HOOGENDOORN)
  • Beoordeeld door Westra op 17-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

LS,

Wij hebben geen krant ontvangen maar wel een aanmaning van €6.00 hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,
C. Westra.
  • Beoordeeld door A Klem op 4-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slechte bezorging en slecht contact met servicelijn.Krijg niemand aan de lijn .
  • Beoordeeld door Chotoe S op 11-01-2023
  • Rapportcijfer: 3

Heel slechte service doordat je niemend ka spreken !!
  • Beoordeeld door jan de sonnaville op 8-01-2023
  • Rapportcijfer: 10

Hoe kan het AD zoiets zeggen ? Als de spitsstrook open is, maakt deze strook deel uit van het gewone wegennet. Voor die strook geldt dan ook het gebod dat zoveel mogelijk rechts gehouden moet worden. Ik heb Rijkswaterstaat al eens gewezen op onjuiste publieksvoorlichting en dat heeft toen tot andere voorlichting geleid. Onnodig links blijven rijden leidt tot veel irritatie en gevaarlijke situaties. Sommigen besluiten zelfs dan maar rechts in te gaan halen. Algemeen Dagblad: rectificeer snel deze onjuiste en gevaarlijke publicatie !!
Ben ik verplicht om op de spitsstrook te rijden?
AD.NL
Ben ik verplicht om op de spitsstrook te rijden?
‘Ben ik verplicht om op een spitsstrook te gaan rijden als de groene pijl boven de weg aangeeft dat de vluchtstrook hiervoor tijdelijk geopend is?’, vraagt lezer Jenny Boesenkool in de vraag & antwoord-rubriek van onze autoredactie.
  • Beoordeeld door kreuk op 30-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zowaar weer geen krant, voor de 2e keer binnen een week. De krant is 1 keer op tijd bezorgd. AD onbereikbaar als alleen contact met een robot. Ik heb er niets aan dat mijn betaling een dag opschuift. Half jaar geleden om de zelfde reden opgezegd. Toch weer een abonnement genomen, je hoort niets vanuit het AD alleen als je hem gaat opzeggen dan kunnen ze ineens zelf bellen, te treurig. Zo ga je niet om met je abonnees. Bij deze opgezegd ook al is mijn termijn nog niet voorbij, dit is wanbeleid en ik denk ook dat ze ons niet nodig hebben als lid van de krant.
  • Beoordeeld door Graveland op 7-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je wordt niet fatsoenlijk te woord gestaan. Tijdens het gesprek wordt de verbinding verbroken. Want ik had geen begrip voor het argument dat er personeels te kort is. Moet ik dat hebben als je 6 maal geen krant hebt in 10 dagen.
Bel Algemeen Dagblad
088 – 050 5050