Hunkemöller Klantenservice

Rapportcijfer Hunkemöller klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (24)

Bellen met Hunkemöller

Waarom bellen met Hunkemöller Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een bestelling of een levering'
  • Je wil een pakket ruilen of retourneren.
  • Je hebt een klacht over Hunkemöller .

Openingstijden telefonische klantenservice Hunkemöller

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 19:00
  • Dinsdag 09:00 - 19:00
  • Woensdag 09:00 - 19:00
  • Donderdag 09:00 - 19:00
  • Vrijdag 09:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Hunkemöller: 035-646 5412

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Hunkemöller? Laat ons je ervaringen met Hunkemöller weten!
Beoordeel Hunkemöller.

KvK gegevens Hunkemöller

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 70913358
  • Vestigingsnummer (KvK): 000039141535
  • Statutaire naam: Hunkemöller BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Hunkemöller?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Hunkemöller? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Hunkemöller via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Hunkemöller? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Hunkemöller. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: klantenservice@hunkemoller.com

Je kunt binnen 48 uur een antwoord verwachten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Hunkemöller

Neem contact op met Hunkemöller via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van Hunkemöller door een chat te starten via Facebook Messenger. Zij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 19:00 en op zaterdag van 09:00 - 17:00 uur en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Hunkemöller kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Hunkemöller via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Hunkemöller.

Lees op de website van Hunkemöller de veelgestelde vragen:

  • Wat is My Hunkemöller?
  • Wat kost het om Member te zijn van Hunkemöller?
  • Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller - het loyaliteitsprogramma van Hunkemöller?
  • Waar is mijn pakketje?
  • Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?
  • Kan ik een artikel naar een winkel versturen?
  • Wat is Klarna?
  • Zitten er voorwaarden aan een kortingscode of voucher?
  • Prijs informatie bij Hunkemöller.nl
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.nl?
  • Hoeveel zijn jullie retourkosten?
  • Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar moet ik heen?
  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
  • Data Privacy gerelateerde vragen.


Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken. Bijvoorbeeld:

  • Mijn Hunkemöller
  • Bestelling & Levering
  • Betalen, Vouchers & Promoties
  • Retourneren & Ruilen
  • Service & Contact



Voor een algemene vraag aan Hunkemöller, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Hunkemöller

Neem contact op met Hunkemöller via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Hunkemöller via een contactformulier. Het duurt maximaal 48 uur voordat je een antwoord krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Hunkemöller

Hunkemöller presents: Happy Holidays!

Hoofdkantoor Hunkemöller (adres)

Liebergerweg 28 Hilversum 1221 JS Nederland
Rapportcijfer Hunkemöller Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 24 beoordelingen.

Beoordeel Hunkemöller Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Hunkemöller Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Hunkemöller Klantenservice

  • Beoordeeld door j op 9-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik had via social deal een bon gekocht om mooie lingerie te kopen helaas is een bh toch te klein. Natuurlijk met bijbehorende slip. Als iets te klein is wil je dit graag ruilen naar een maat die wel past. Op de kassabon staat ruilen binnen 30 dagen. Ik denk oh fijn hoef ik niet meteen terug naar de winkel. Ga ik naar de winkel blijkt dat je met social deal gekochte artikelen maar 14 dagen kunt ruilen. Er staat wel op de kassabon social deal maar er staat niet dat er voor deze artikelen andere voorwaarde gelden in de winkel dan normaal gesproken.
Zwaar teleurstellend dat er alleen maar een standaard antwoord gegeven wordt zowel in de winkel zelf als bij de klantenservice zonder dat er ook maar enige moeite gedaan wordt om de klant tegemoet te komen.
Natuurlijk had ik de kleine lettertjes moeten lezen van social deal. Maar pas dan ook je kassabon aan of toon in ieder geval een beetje coulance. Geen enkele medewerking vanuit deze winkelketen. Dit stelt mij zwaar teleur.
Voor mij geen Hunkemöller meer!
  • Beoordeeld door Christina Van Roosbroeck op 18-11-2022
  • Rapportcijfer: 10

Super goed geholpen door het filiaal in Aarschot, en de vriendelijke dame van de klantendienst ( Sandy)
  • Beoordeeld door S. Lagerweij op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben blijkbaar niet de enige met slechte service van Hunkemóller!!!??
Eenmaal een mail geregen dat mijn pakkeetje onderweg is en dat het binnen 3 dagen binnen zou zijn op het filiaal waar ik het op zou halen.
Na ruim een week gewacht te hebben heb ik met het filiaal gebeld waar een niet al te vriendelijk dame mij antwoord gaf dat
het druk is en dat ik meer geduld moet hebben.
Vervolgens gemaild en wat schept mijn verbazing dat de DHL in de avond producten bij een winkel wil afleveren terwijl deze gesloten is.
Vervolgens had ik een mail moeten ontvangen dat ik het op kon halen op een DHL point, never nooit gekregen van DHL!
Nu kan ik alles opnieuw bestellen en alles vooruit betalen, terwijl ze zien dat het pakket weer terug via DHL is verzonden naar Hunkemöller hoofdkantoor. Wat werken er voor mensen bij de DHL? Bij een gesloten winkel producten afleveren ,geen mail ontvangen waar elders op te halen en dan van Hunkemöller horen dat ik weer opnieuw mag bestellen en dat mijn geld later wordt terug gestort. hopelijk binnen 2 weken.
Ik baal hier zo van!!!
Ik ben geen voorstander van online bestellen maar de maten waren niet in de winkel verkrijgbaar vandaar dat ik wel moest en het werd mij geadviseerd door de dame in het filiaal.
De dame van klantenservice kan hier niks aan doen er ik werd ook vriendelijk geholpen.
Voorlopige voor mijn geen Hunkemöller meer.
  • Beoordeeld door Tjipkevanderzwaag op 26-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer antwoord te krijgen op mailen.
Het resetten van wachtwoord.
Maar geen reacties terug.
  • Beoordeeld door ellen op 17-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

heb meerdere contakt formulier ingevuld en geen antwoord terug ik vind dt niet passend en daarom een 1 en geen goede service
  • Beoordeeld door Anoniem op 8-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer zeer slecht ik krijg geen antwoordt op diverse mailtjes ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg
  • Beoordeeld door nathalie denewet op 22-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

slecht. geen reactie op mail, je hangt uren aan de tel en nog altijd geen oplossing.
HOE KAN IK JULLIE IN GODSNAAM BEREIKEN???
  • Beoordeeld door Jerica Vos op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechter dan slechte service, contact opnemen onmogelijk. Geen reactie op mail, beloftes worden niet nagekomen. En zo kan ik nog wel even doorgaan!
  • Beoordeeld door Saskia op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 10 keer gebeld wordt verbinding verbroken.dat vindt ik niet normaal
  • Beoordeeld door A. Borger op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Er wordt al weken lang niet reageert op e-mails aan de klantenservice en telefonisch is men ook niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door mona gerwers op 12-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onderstaande is in het kort waar het omdraait! Met een woord bedrog en misleiding in het verkoop reaclame acties! Daarbij geeft de klantenservice geen gehoor aan onze klacht, geen levering van de 3e bh gratis bij aankoop van 2 bh's. Zelfs niet nadat wij de desbetreffende kassa bon plus een ingescande klantenkaart van Hunkemoller naar opstuurden.

JULLIE KUNNEN WEL ZEGEN DAT JULLIE DEZE CASE SLUITEN ‘omdat er niet binnen 3 dagen is gereageerd’; MAAR DAAR IS DE KOUS VOOR MIJ NIET MEE AF!



Ik stuur jullie voor de 2e maal nogmaals een mail met alle gegevens in zake de NIET GEKREGEN in de actie ‘3e bh gratis bij aankoop van 2 bh ‘s’



Na meerdere keren in de vestiging te Heerlen te zijn geweest kreeg mijn partner elke keer te horen dat deze onderweg was.

‘De 3e bh gratis bij aankoop van 2 bh ‘s’ is daar nooit aangekomen en ook niet bij mij thuis!

Bij het laatste bezoek aan de winkel in het Corio Center te Heerlen was zelfs de bestelling uit het systeem gewist,

Deze afhandeling grenst aan bedrog en misleiding.

Als er niet op de een of andere wijze positief gereageerd wordt, dus geen nietszeggende foto als attachment aan de mail hangen, zie ik mijn genoodzaakt andere stappen te ondernemen.



Ik stuur U nogmaals als attachment de kassabon in 3 scans op en tevens de ingescande card van mij.

Ik zal elke werkdag nomaals mijn mail checken en daarna actie ondernemen.

Het kan toch niet zo moeilijk zijn deze case fatsoenlijk af te handelen!



Mvg., Mona Gerwers
  • Beoordeeld door Zoë op 17-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onwijs slechte klantenservice. 3 maanden geleden kleding teruggebracht in de winkel en een maand later contact opgenomen dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen. 4 weken later pas een email terug ontvangen dat mijn retour niet in het bestand staat en of ik een foto wil maken. Dit dan ook gedaan en weer een maand later na een aantal mails gestuurd te hebben nog steeds geen reactie of geld. Telefonisch wordt er niet opgenomen. 2 weken geleden een mail gestuurd omdat een andere bestelling niet is binnengekomen waarna ik ineens een mail krijg dat ze het retour van mij hebben ontvangen terwijl ik het hele pakket nooit gezien heb. Ook daarop geen reactie. Vandaag in de winkel geweest maar ook daar kon er niks voor me gedaan worden en werd me vertelt om te wachten op reactie van de klantenservice.
  • Beoordeeld door Annet op 4-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, ik ben al een paar dagen aan het bellen, een week geleden al gemaild, maar contact leggen is niet mogelijk. Mijn bestelling is al 2 weken geleden opgestuurd en nog steeds niet bij mij aangekomen. Hoe krijg ik contact?????
  • Beoordeeld door Mariette van den Schoor op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service. Klantenservice niet te bereiken. Mail wordt niet beantwoord.
Krijg je bij deze site een ander nummer wat 90 cent per minuut kost. Dacht het niet hunkemoller
  • Beoordeeld door CH Nordmeijer op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mail wordt niet beantwoord en hang nu al 20 minuten in de wacht
  • Beoordeeld door Jacqueline van der Valk op 2-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op geen enkele manier reageert Hunkemöller op je bericht/telefoon. Alleen een automatische mail respons met dat ze contact met je opnemen.
Ik ben al langer dan een week bezig maar nog steeds NIKS!!!!!!
Frustratie ten top.
  • Beoordeeld door b janssen op 17-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

vanaf zondag proberen wij al klantenservice te pakken te krijgen, maar er wordt niet opgenomen. ik heb al meerdere malen mijn telefoonnummer doorgegeven en de voicemail ingesproken. maar hier wordt echt niets mee gedaan. het is inmiddels donderdag half 5 s middags en ik hoor maar niets van jullie. een zeer slechte zaak is dat,.
het betreft een social deal bon, ik die wilde verlengen, maar inmiddels is deze al verlopen nu. we hebben contact gehad met social deal en kregen jullie nummer door, ook hebben we het filiaal in arnhem gesproken, maar zij konden niets voor ons betekenen omdat ze aangaven dat het hoofdkantoor beslist. ze gaven aan dat het wel zou kunnen maar dat het hoofdkantoor het moest veranderen. de reden dat we niet eerder da bon hebben gebruikt, is dat mijn vrouw ziek was (we dachten corona, maar gelukkig was dit het niet) wilt u hier zo spoedig mogelijk op reageren?
met vriendelijke groet berry janssen
  • Beoordeeld door Jeannette van Holst op 22-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op 1 april j.l. een bestelling geplaatst ten bedrage van € 74,97 ivm ondergoed en ochtendjas voor mijn moeder, die op 15 april naar een verzorgingshuis is gegaan.
Op 6 april een track& trace gekregen, dat de spullen waren verstuurd en voor Hunkemöller de bestelling was afgedaan.
Bij de vervoerder, DHL, is de levering nooit ontvangen, dus nooit verstuurd.
Verschillende mails (nooit antwoord terug ontvangen, dan alleen het is heel druk en kijk op de site naar de FAQ's), telefoongesprekken ( na 15 minuten u bent de eerstvolgende, zonder reden opgehangen).
Op 12 april j.l. eindelijk contact via Whats App. Kreeg daar te horen, dat we moesten wachten tot 15 april, omdat "het wel eens voorkwam dat een vertraging oploopt"
Gewacht tot 15 april, maar uiteraard niets ontvangen.
Dus het hele circus na 15 april weer geprobeerd via mail, telefoon en whats app, maar tot op heden niet gelukt.
Alleen een mail met wederom het is heel druk en kijk op de site naar de FAQ's.
Dus gekeken op de FAQ's bij "heb mijn bestelling niet ontvangen":, antwoord: Neem contact op met de klantenservice.
Wat een drama bedrijf.
Nu een aangetekende brief naar de directie in Hilversum gestuurd.
Hopelijk heeft dat effect en krijg ik mijn geld terug.
Werkt dat niet, dan social media, kassa en alle andere mogelijkheden.
Dus mensen, koop niets via de website van Hunkemöller, want het wordt het bekende "van het kastje, naar de muur gestuurd."
  • Beoordeeld door Isabelle op 19-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat verschrikkelijk om iemand aan de lijn te krijgen. Meer dan 1 uur gewacht. Je krijgt niet te horen hoeveel wachtende voor je zijn. Tot ongenoegen ook nog een verschrikkelijk muziekje. Ik wacht al meer dan 1 week op mijn pakketje. Ik heb in de winkel online mijn bh’s laten bestellen, omdat mijn maat er niet was. Mevrouw alle gegevens genoteerd. Zelfs nog alles gespeld heeft zij toch nog mijn postcode verkeerd genoteerd en pakketje is foetsie. Probeer te bellen krijg niemand aan de lijn. Hoe kom ik er nu achter waar mijn bh’s zijn. Ik heb alles al betaald. Ik doe dit nooit meer in de winkel op deze manier.
  • Beoordeeld door lianne Rietbergen op 5-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

al 45 min in de wacht
  • Beoordeeld door Sep op 1-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Echt waardeloos. Wel 6 mailtjes verstuurd over een periode van 4 weken. Gewoon nog geen een reactie gehad. Dit is wel echt een nieuwe laag als het gaat om klantenservice.
  • Beoordeeld door faber op 27-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb zending van december nog steeds niet ontvangen krijg ook geen enkele reactie op contactformulier of mail.
  • Beoordeeld door Tol op 26-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken waardeloos!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Bakker op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ik probeer jullie al 50 min telefonisch te pakken te krijgen vanwege een afgebroken bestelling waar ik graag informatie over wil
Er wordt niet eens aangegeven hoeveel wachtenden er nog voor mij zijn, alleen een muziekdeuntje die steeds herhaalt wordt, waar je na 50 min toch echt
sjaggie van wordt., sorry dat ik dit zeg
Bel Hunkemöller
035-646 5412