ING Bank Klantenservice

Rapportcijfer ING klantenservice: 3.8 » Lees beoordelingen (8)

Bellen met ING

Waarom bellen met ING Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten van de ING Bank.
  • Voor het blokkeren van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00.
  • Je hebt een vraag over Internet bankieren.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met ING? Laat ons je ervaringen met ING weten!
Beoordeel ING

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 21.00
  • Dinsdag 08.00 - 21.00
  • Woensdag 08.00 - 21.00
  • Donderdag 08.00 - 21.00
  • Vrijdag 08.00 - 21.00
  • Zaterdag 09.00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer ING: 020 22 888 88

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Zorg er voor dat je je rekeningnummer bij de hand hebt voordat je belt.

    Bij verlies of diefstal van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00. Dit nummer is 24 per dag bereikbaar.

Bellen met ING als er een (technische) storing is.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, dan is het vaak drukker bij de telefonische klantenservice van ING.

Wil je weten of er een storing is bij ING en lange wachttijden voorkomen? Klik dan op onderstaande link.

Controleer of er een storing / probleem is bij ING

Wil je op een andere manier contact opnemen met ING?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ING? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met ING via Facebook Messenger.

Stel je vraag aan de ING Bank Via Facebook Messenger. Binnen een uur krijg je antwoord.

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 23.00 uur.
  • Zaterdag & Zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klik hier voor contact met ING via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met ING via Facebook Messenger.

Neem contact op met ING via Twitter.

Gebruik je Twitter? Klik dan op onderstaande link en plaats je vraag in een tweet en noem daar @ingnl in. Let er op dat je geen privacy gevoelige gegevens deelt in je tweet, andere bezoekers kunnen ook je vraag zien. @ingnl

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 23.00 uur.
  • Zaterdag & Zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klik hier voor contact met ING via Twitter. Klik hier voor contact met ING via Twitter.

Chat online met ING.

Openingstijden zijn onbekend. Om online te kunnen chatten met de ING Bank moet je eerst inloggen via onderstaande link.

Start een chat met ING

Onze helden zijn terug!

Rapportcijfer ING Klantenservice: 3.8
3.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel ING Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan ING Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert Sloot op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 8

Vriendelijk & terzake.
  • Beoordeeld door mw. J.M.B. Blonk Spijkers op 31-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben sedert overlijden van mijn man 13 weken geleden via nabestaandendesk bezig om van de gezamenlijke rekening een eigen pasje en scanner te krijgen aangezien deze geblokkeerd zijn en ik sedertdien geen huur etc kan betalen. Diverse keren toegezegd, nooit gestuurd.
Vreemd genoeg kan mijn zoon WEL met deze geblokkeerde codes en scanner bankzaken regelen behalve van de gezamenlijke rekening.
Met de meeste spoed zag ik dit eindelijk geregeld
  • Beoordeeld door Dick Clement op 2-09-2020
  • Rapportcijfer: 5

Beste Fb,ers 
Beste ING, 
Ik werd op mijn huistelefoon telefonisch benaderd om 13.06 u. 18-06-2020 door een ING medewerksters omtrent een probleem.
Omdat ik net mijn rente aangepast had, dacht ik er is iets misgegaan en nam ik de telefoon aan van mijn vrouw, en stond de medewerkster te woord. 
Zij heette Lisbeth Scholten !!!!!!!!! .????.sprak beschaafd nederlands en kon in mijn app kijken..
Zij vertelde dat onze app gehackt was, en geprobeerd was om daar geld van over te schrijven.
Zij vertelde dat alles geblokkeerd werd maar ik wel mijn rekeningen veilig moest stellen.(2x 5000) 
Ik stopte het gesprek en belde haar terug op 0202288800 om te controleren en kreeg haar weer aan de telefoon op mijn vaste telefoon.
Daarna adviseerde zij mij om mijn geld veilig te stellen op een zogenaamde kluisrekening die beschermd zou zijn, ik vertrouwde hierop op en via de app zou ik veilig gesteld zijn.
Toe ik het gedaan had kreeg ik toch argwaan en belde mijn zoon die meteen zei je bent belazerd. Om 13.21. u.
Ik heb daarna direct via mijn mobiele telefoon dit gemeld bij het Fraude nummer 0202288800 dit nummer stond ook in mij vaste telefoon.
Er is mij direct verteld dat het fraude was door Wina en later Marc vd Wal..
En zij zouden aan de slag gaan om het te blokkeren hopende dat ik op tijd was
Ik hoop dat het nog terug gedraaid kan worden. 
Ik zet dit op FB om iedereen te waarschuwen
Ik kan mijzelf wel voor mij kop slaan dat ik erin getrapt ben.
Ik zei altijd dit gebeurd mij niet .
10000 € weggesluisd
Dick en Anneke Clement. 18 juni 2020
0320250751 / 0616504052
  • Beoordeeld door Jan Lubach op 24-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

IK heb een nieuwe handphone en ik wil de mobile app registeren en activeren.
Alles gaat goed tot aan de sms code die ik niet ontvang. Ik wil een contact realiseren via chat, maar dan moet ik inloggen met gebruik van de mobiele app. Gaat dus niet. Vraag code aan via telephone, krijg een volg nummer met een code 3 letters en 3 nummers, maar als ik die invoer krijg ik de mededeling dat de code fout is. De ING Bank heeft talrijke websites, maar het is onmogelijk contact met de bank te leggen, anders dan met een telefoon, MAW onberijkbaar!
  • Beoordeeld door E.A.L. ten Sande op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 10

Geachte medewerker,

hierbij wil ik, mede namens mijn vrouw, nogmaals uw collega Liesbeth Scholten en haar collega's van de fraude helpdesk bedanken voor hun alertheid, waardoor vorige week een poging van een cybercrimineel om € 2700,- van onze rekening te halen is mislukt.
Grote klasse !
Hartelijke groet,
Eric ten Sande
  • Beoordeeld door Peter Meter op 21-04-2020
  • Rapportcijfer: 5

Wacht nu al 10 dagen op mn nieuwe pinpas. Dame aan de telefoon zei dat de pas 8 dagen geleden was verzonden. Niet dus. Heb nog steeds geen pinpas ing!
  • Beoordeeld door Derk Hartman op 14-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan jullie niet met chat en niet met email bereiken.Ik ben in Thailand en wil met masterfase betalen,maar ik krijg bericht dat mm TAN codes verlopen zijn en dat ik per post ooit nieuwe krijg?...
Maar ik ben nog 2 maanden in Thailand en HOE kan ik nu betalen?...........
  • Beoordeeld door Jorisq op 6-12-2019
  • Rapportcijfer: 3

De toon van de medewerker stond mij niet aan. Star en weinig behulpzaam.
  • Beoordeeld door Torik Ayoubi op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Onvoorstelbaar waardeloos dat het zo moeilijk is om een eenvoudig email te vinden waar iemand contact kan opnemen met uw bank. Jullie lijken een criminele organisatie die het mensen zo moeielijk mogelijk wil maken om contact met jullie op te nemen tenzij je al een een klant bent. Ik heb een klact en informatie nodig en direct op jullie website de nodige info heebn moeten vinden om contact met ING te kunnen opnemen zonder in te te loggen.
Torik Ayoubi
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)