We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Zorg er voor dat je je rekeningnummer bij de hand hebt voordat je belt.
Bij verlies of diefstal van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00. Dit nummer is 24 per dag bereikbaar.
Heb jij onlangs contact gehad met ING? Laat ons je ervaringen met ING weten!
Beoordeel ING.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van ING.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ING? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Openingstijden zijn onbekend. Om online te kunnen chatten met de ING Bank moet je eerst inloggen via onderstaande link. Dus houd je Gebruikersnaam en Wachtwoord bij de hand voordat je op deze link klikt.
Start een chat met INGStel je vraag aan de ING Bank Via Facebook Messenger. Binnen een uur krijg je antwoord.
Openingstijden:
Heb je een vraag aan ING? Op onderstaande link vind je het antwoord op bijvoorbeeld de volgende vragen:
Gebruik je Twitter? Klik dan op onderstaande link en plaats je vraag in een tweet en noem daar @ingnl in. Let er op dat je geen privacy gevoelige gegevens deelt in je tweet, andere bezoekers kunnen ook je vraag zien. @ingnl
Openingstijden:
Rapportcijfer is gebaseerd op 131 beoordelingen.
Drie keer is gevraagd om mutaties van de credit kaart van mijn overleden man. drie keer ben ik vriendelijk te woord gestaan en werd beloofd dat ze op het huisadres zouden worden toegestuurd. Elke keer kwam er niets. Zeer irritant dat wachten steeds elke keer ben je een paar weken verder. Geen informatie, slechte adviezen, geen bankfiliaal in de buurt. Mogelijk is het tijd om te vertrekken bij ING?
Het wordt je onmogelijk gemaakt om telefonisch contact te krijgen met een medewerker. Chatten is ook al niet te doen. Slechte service zo!
Klantenservice zeer,zeer slecht. Na vrage die ze niet kunnen beantwoorden verbreken ze gewoon het contact.
Afspraak maken op een kantoor is onmogelijk. Gewoon onwil. Bedroevend. Wijsgeren om mee te denken voor een oplossing van een probleem.
ik heb een vraag maar ais je met het telefoonnummer o2o 22888 88 belt krijg je een keuze menu waar mijn eenvoudige vraag niet bij staat.
Je word verder verwezen naar ING.nl en zoek het verder zelf maar uit WAARDELOOS!!
Ik behandel de financiele administratie voor mijn moeder. Ze heeft onlangs (16 februari) per post een klacht gestuurd aan de directie omdat ze haar rekening niet op kan zeggen. Inmiddels zijn we alweer 2 weken verder en hebben we nog niets gehoord.
Ik zou hier graag per e-mail contact over willen hebben omdat ik telefonisch in een automatisch werkend moeras terechtkom. Twitter heb ik niet en ook andere communicatiemiddelen zijn niet aan ons besteed. Dus hoe kunnen we in godsnaam rekening stopzetten.
Na inloggen krijg ik een pop-up. "komt u op kantoor?"
Schijnbaar moet ons telefoonnummer worden toegevoegd. Waarom kan dit niet online?
MIjn gebruikersnaam en wachtwoord weet ik !
Er wordt gevraagd om de zaken online te regelen, maar nu lukt het niet om een simpel tel nummer.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
ING IS NIET TE MAILEN
IK KRIJG EEN BERICHT OM MIJN FISCAAL WOONLAND DOOR TE GEVEN.DAAR ZIT EEN SYSTEEMFOUT IN,CHATTEN KAN GEEN ANTWOORD GEVEN
IK ZAL IEDEREEN AANRADEN BIJ ING WEG TE GAAN
Telefonisch heel slecht bereikbaar of beter gezegd helemaal niet bereikbaar
waardeloze service in winkel.. zijn ze zelfs niet bereid je te helpen. zijn te druk met buiten een peukje roken
en telefonische krijg je al helemaal moeilijk iemand te spreken. waardeloos alles per pc . ja heel graag .maar als je nieuw gebruikers en wachtwoord binnenkrijgd omdat je de oude kwijt bent moet je toch .eerst oude gebruikersnaam invullen HEE HO DAAROM HEB IK TOCH EEN NIEUWE AANGEVRAAGD snapt u het nog
Slecht , ze dwingen je om internet bankieren te nemen.
Want anders wordt je buiten gesloten van b.v. het kopen van groen spaardeposito deposito.
Die had ik , waren verlopen , dus ik denk koop nieuwe
Dat kan dus niet zonder internet bankieren, dat heb en wil ik niet zoals meer dan 1 miljoen mensen..
Hele strijd gevoerd maar als vaste klant verlies je de strijd !
Dus ben je je belasting voordeel kwijt en gaat het je nu geld kosten . BEDANKT KLANT ONVRIENDELIJKE BANK !
EN pas voor een andere klacht gebeld met ze , bijna € 4 kwijt aan telefoonkosten.
Want ik heb ook geen abonnement met gratis bellen.
Belachelijk dat ze inderdaad geen email adres hebben
Je kan geen bezoekadressen vinden zonder in te loggen.
Niet duidelijk is of je een afspraak moet maken.
Waarom kan ik geen medewerker aan de lijn krijgen als ik mijn gegevens van de geopende ing rekening nog steeds niet heb na 7 werkdagen?
Mijn schoonvader, wil mij, mede in verband met teruglopende digitale vaardigheid, machtigen voor zijn ING-rekening met bijbehorende spaarrekeningen. Dit is helaas niet gelukt.
Op 27/1/2023 belde ik met de helpdesk met de vraag hoe dat te regelen is.
Mij werd verteld dat ik een ING-rekening zou moeten hebben, om machtiging voor de rekeningen van mijn schoonvader te kunnen krijgen.
Toen ik aangaf dat dat bij andere banken niet het geval is en dat dat mij als niet professioneel over komt, werd er navraag gedaan.
Ik kreeg terug dat ik geen ING-rekening hoefde te hebben, maar dat ik voor legitimatie wel bij een ING-vestiging langs moet.
Ik vroeg of dat op zaterdag ook in Bilthoven zou kunnen, dat werd bevestigend beantwoord.
28/1/2023 ging ik met mijn schoonvader naar het ING-servicepunt in Bilthoven.
Daar kreeg ik te horen dat ik toch echt een ING-rekening moet hebben en dat de zaak ter plekke niet geregeld kan worden. Wij zouden daarvoor naar een kantoor in Zeist moeten. Per aangetekende brief heb ik gevraagd om zwart op wit te beschrijven hoe de procedure nu werkelijk moet lopen, aan welke eisen ik moet voldoen en welke stukken noodzakelijk zijn. De brief is op 31/1/2023 om 12:03 uur bezorgd (adres: ING bank N.V. Bijlmerdreef 106, 1102 CT Amsterdam). Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen. Dus graag goed en snel het juiste antwoord.
Vandaag 4 uur telefonisch contact (3 uur wachten en 1 uur lang 3 keer hetzelfde verhaal vertellen aan 3 verschillende mensen die eigenlijk niet aktief luisteren en een beperkte kennis hebben van de Nederlandse taal). Het ''probleem'' (foute informatie in hun systeem) is gecreerd door Ing Nederland. Ik heb echt geprobeerd om te helpen. Wel .... ze bekijken het maar.
Kan al twee dagen niet bankieren en geen contact krijgen. Dat is ernstig frustrerend.
WAAROM is er geen e-mail adres van jullie te vinden partikulier alleen een telefoo
Wat een ellende om geld over te maken. Eerst moet je de limiet verhogen, vervolgens 4 uur wachten. de volgende dag geld proberen over te maken, maar zet de app mij automatisch door naar mijn ING en daar geldt de verhoging niet voor. Kun je die opnieuw aanvragen en weer 4 uur wchten. Bovendien is de info over geld overmaken op de site van ING zeer onduidelijk en krijg ik verkeerde info van de telefonische medewerker. Zij vertelde het adres van het lokale bankfiliaal in te moeten vullen, terwijl dit het landelijk adres moet zijn. Ik ben nu tot mijn grote frustratie al 3 dagen bezig om een simpele betalinbg te doen. En het is ook nog eens gruwelijk moeilijk om uberhaupt een klacht in te dienen.....
aanvrage credit card lukt niet: ben kredietwaardig en dan steeds: oeps op laatste moment. Chat medewerkster verwees naar telefoonnummer, dat overbelast bleek.
Kan geen contactformulier invullen: access denied krijg ik steeds te lezen. Voor een grote bank is dit totaalplaatjeeen schaamteloze vertoning.
ING Nederland niet per mail te benaderen is itt ING Belgie. Men aan de tel niet deskundig genoeg is. Je niet terug gebeld wordt en op facebook verwijdert men berichten. Men vergeet dat het MIJN centen zijn!!
Kreeg een appje van Spotify, of ik weer terug wil komen.
Ja, ik ben al twee maanden weg omdat ik doodziek wordt van mijn favoriete 400 nummers: I've killed my darlings. 9,95 per maand is dan veel geld voor die moord.
Maar Spotify had een goed wapen om mij toch terug te laten komen: 9,95 voor 3 maanden.....
Nou, vooruit, ik doe het.
IS HET GODVERDOMME EEN ACTIE VAN DE ING-BANK
Als je de QR-code scant kom je op de site van ING en moet je een rekening openen. Spotify zegt daar geen woord over, zoals je op de screenprint hieronder kunt lezen.
VUILE RATTEN !!!!
bereikbaarheid kantoor Arnhem :slecht.
bereikbaarheid via telefoon :slecht.
Bereikbaarheid afd. beleggen : slecht
Dienstverlening en-of uitleg door n.m.m. slecht opgeleide mensen.
Slecht telefonisch bereikbaar. Schandalig dat ik geen MasterCard kan aanvragen omdat ik in het buitenland woon. maar dat ik wel elke maand €2 MOET betalen omdat ik in het buitenland woon. Dat terwijl ik al meer dan 40 jaar klant ben
ING klantenservice. Ik ben helaas de laatste tijd niet tevreden over de ( klantenservice) van ING. Wachttijd is ook lang.
Kantoren sluiten. Kantoor op het Gelderlandplein in Amsterdam bijvoorbeeld.
Ik wil graag een Groen Spaardeposito openen. Dat moet online gebeuren. Mag niet op kantoor langskomen. Ik vind het best vervelend om ineens een groot bedrag op mijn lopende rekening te zetten en daarna op Groen Spaardeposito. Dit onderdeel vind ik lastig.
Er wordt van iedereen verwacht dat je zelf alles online regelt. ING zegt dan wel dat je voorzichtig moet zijn met je bankzaken. Vanwege privacy kan ING best te hulp schieten indien mogelijk. Klantgegevens zijn bekend
Uiteraard kun je niet met bankzaken even naar een kennis of naar een buur. Naar mijn idee kan ING best rekening met ouderen houden.
Een persoonlijk tintje zou zeker niet misstaan.
Misschien is het mogelijk om een soort van spreekuur te houden voor mensen die met een dergelijke vraag komen.
Want wat je niet heel erg vaardig bent of zelfs een beperking hebt.
Niet iedereen heeft kinderen of kleinkinderen om zich heen.
Bij de Ouderenbond heb ik een melding gemaakt.
Misschien kunt u hier echt iets mee doen en ook toch iets kunnen betekenen voor ouderen.
Ik weet dat ING mij een keer heel goed geholpen heeft en dat zal ik nooit vergeten. Dat was in 2015.
Dat is ook tevens de reden dat ik bij jullie aanklop.
Met de beste wensen voor 2023.
Met vriendelijke groeten, Jacqueline van Schalen
niemand te bereiken er moet iets ingevuld worden, maar dit werkt niet
Na eerder contact met de klantenservice, omdat een overschrijving van 200000 euro niet lukt kreeg ik te horen dat het maximum op een overschrijvingskaart was verlaagd naar 100000 euro.
Vanmorgen zeer lang aan de telefoon met een medewerker van uw klantenservice omdat een overboeking met een overschrijvingskaart van 100000 euro van de rekening van mijn vrouw naar mijn rekening niet lijkt te lukken. Allereerst geeft de medewerker aan dat mijn vrouw niet voldoende saldo heeft om deze overboeking te doen. Er staat 900000 op haar rekening. Vervolgens geeft de medewerker aan dat er op de overschrijvingskaart geen cijfers achter de komma ingevuld mogen worden. Aan de dame uitgelegd dat dit onzin is. Vervolgens komt er nog een nieuw konijn uit de hoed. Er mag maar 99999 euro worden overgemaakt in plaats van 100000 euro. Zeer onprofessioneel en tenenkrommend. Na eerdere irritaties over de manier waarop de ING ons behandelt wordt het idee om een andere bank te zoeken steeds groter.
Lukt niet om creditcard aan te vragen wegens betalingsachterstand van een niet bestaande lening.. Sta eindeloos in de wacht. Men zoekt het uit en ineens wordt de verbinding verbroken. Hoe waardeloos is dit.
Ik moest vanmorgen vroeg een belangrijke overboeking doen, maar bij bevestiging van de app zei de app doodleuk dat het tijd was voor een update! Vervolgens bleef hij hangen in de update en telefoon raakte van slag. Zat niks anders op dat de app te verwijderen en opnieuw installeren. Moest opnieuw een foto van rijbewijs maken, maar app bleef maar vragen om meer licht. Ik heb mijn betaling niet kunnen doen en nu 15 uur later kan ik nog steeds geen gebruik maken van internet bankieren. Ik word er doodziek van. Morgen zal ik wel niemand kunnen bereiken, omdat het weekend is.....
contact met klantenservice omdat overschrijving via overschrijvingskaart niet/nog niet gedaan is ( 6 dagen) Medewerker gaat het opzoeken. Ik sta veertig minuten in de wacht dan wordt het contact verbroken. Geen oplossing, geen reden, geen afsluiting gesprek!!
Na heel lang aandringen alles goed gekomen maar diegene als eerste aan de telefoon vertelde weer wat ik al gedaan had en na aandringen !!! ging ze aan een collega raad vragen ,weer hetzelfde verhaal en weer aandringen en na weer 2 collega,s geraadpleegd te hebben kwam er 1 die had er verstand van en de deblokkade was verholpen eindelijk ,dus op het einde geef ik een 8 groetjes
Waardeloos helaas niet te bereiken zelf een foutje gemaakt eerlijk waar ,
Nu is alles verwijderd kan zelfs niet meer op m,n bankrekening komen
Naam klopt en wachtwoord klopt niet , hoe verder ? Ben benieuwd hoe opnieuw
Krijg binnen 5 dagen niets per post op gestuurd ben benieuwd hoe of wat
Maar ergste geen kantoor meer wat normaal !!! open is of een rechtstreeks telefoon nummer
Ook nog laatst geweest op het osdorperplein Amsterdam ,medewerkers ??? Hopeloos
Kunnen niet eens zeggen welk kantoor NORMAALopen is ,bijv waar je vroeger gewoon geldzaken deed,nogmaals ben benieuwd wat ik thuis krijg
Ik probeer al ruim drie weken telefonisch contact met Ing zakelijk te krijgen. Onmogelijk! Ik blijf in de wachtrij van minimaal 30 minuten ongeacht welk tijdstip ik probeer te bellen.
Ik heb 3 zakelijke rekeningen en een dringende vraag! Op het ING kantoor verwijzen ze naar 020 2288888
Hoe is dit mogelijk??? Hoe zijn jullie bereibaar voor klanten? Dit kan toch niet!!!
Nabestaande lijn is totaal niet terzake kundig van kastje naar de muur gestuurd.
Investeer hier eens in!
Er is vrijwel geen contact te krijgen met de ING. E-mail is niet mogelijk en telefonisch is een wachttijd van meer dan 30 minuten.
jullie hebben mijn rekening geblokkeerd maar ik kom NIET MEER BIJ mijn geld terwijl ik de crematie van mijn vrouw moet betalen
Vraag via chat : hoe kan ik een klacht indienen . Kan jij de klacht niet doorgeven.
Antwoord: via email gaat het het snelste, e-mailadres is www.ing.nl/klacht , dus dat vaat ik op als een nee
Jullie website zegt: stuur een brief, bel of chat
Bij het vraag en antwoord spel staan er allemaal andere bureaus die het voor je kunnen gaan doen. Slecht teken lijkt me.
Dit zal ongetwijfeld niet de plaat zijn waar ik mijn klacht kan indienen. Misschien helpt een e-mailadres waar dat wel kan ?
Afgelopen zomer ben ik slachtoffer geweest van beleggingsfraude. Door alertheid van ING, het blokkeren van mijn rekening en het zoeken van persoonlijk contact is de schade behoorlijk beperkt gebleven.
Complimenten en eigenlijk een hele grote bos bloemen voor de fraudeafdeling van ING.
Zeer slechte nabestaandenservice. Ik ben nu al bijna twee maanden bezig om het beheer van de rekening van mijn moeder te krijgen. Het gaat al fout bij het inleveren van zaken bij bank zelf; het personeel daar weet niet wat de procedures zijn en geeft geen goede informatie. Daarna is het keer op keer een nieuwe vraag van de ING. Na het beantwoorden, hoor je niks meer totdat je zelf belt - en elke keer ook weer een half uur in de wacht staan met alleen het geluid van een overgaande telefoon en tussendoor “al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek….” - alleen om te horen dat ze het wel hebben ontvangen, maar dat ze nog iets anders nodig hebben. Geef nabestaanden nu in een keer het hele pakket van wat jullie nodig hebben door in plaats van beetje bij beetje! Alsof het niet al zwaar genoeg is als een dierbare is overleden. Een van de medewerkers had ook nog eens een arrogante houding en viel me steeds in de rede. Dat vind ik op z’n minst zeer slechte service, maar eerlijk gezegd ook onbeschoft. Gelukkig is niet elke service medewerker zo. Ik lees dat er al zoveel klachten zijn, maar er wordt niets mee gedaan lijkt het. Erg jammer.
Ik ben al uren bezig om mijn rekening*******005 geldig tot 06 -2024" OP TE ZEGGEN" ik woon in Noord Macedonië, ik gebruik de rekening niet meer , er staat €29,48 op mijn rekening,
Kunt u aub deze rekening opzeggen,ik betaal buitenland kosten terwijl ik rekening niet meer gebruik .
Graag uw hulp in deze , ik ben al van 1974 klant bij jullie, alles prima tot je op wilt zeggen , mijn Macedonische rekening wordt niet geaccepteerd?
Ik wordt er moedeloos van , mocht deze mail niet helpen dan ga ik het via de ambassade proberen in Skopje , en ga reclame maken .
Ps als ik geld over wil maken via mijn rekening ( wat ik al 3x geprobeerd heb ) kom ik niet uit op €0000'- graag dit serieus nemen , sorry voor deze toon , maar hoop dat u voor kunt stellen dat ik aardig gefrustreerd raak om op deze manier te werken na 48 jaar ,
Gr Ton Telkamp,
Pelince,
Noord Macedonië.
Zo vaak gebeld, heel lang aan de lijn gehangen. Niemand aan de telefoon gehad.
Heel slecht!!!!
Zo verschrikkelijk moeilijk om een pratend iemand aan de telefoon te krijgen...... Ggrrr waarom zoveel omleidingen en submenu's
Beoordeel ING Bank Klantenservice