ING Bank Klantenservice

Rapportcijfer ING klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (94)

Bellen met ING

Waarom bellen met ING Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten van de ING Bank.
  • Voor het blokkeren van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00.
  • Je hebt een vraag over Internet bankieren.

Openingstijden telefonische klantenservice ING

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer ING: 020 22 888 88

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Zorg er voor dat je je rekeningnummer bij de hand hebt voordat je belt.

    Bij verlies of diefstal van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00. Dit nummer is 24 per dag bereikbaar.

Heb jij onlangs contact gehad met ING? Laat ons je ervaringen met ING weten!
Beoordeel ING.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij ING.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van ING.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Inloggen internetbankieren.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overschrijven internetbankieren.
  • Pinnen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Overboekingen.
Controleer of er een storing is bij ING
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens ING

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33031431
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016593103
  • Statutaire naam: ING Bank NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met ING?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ING? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met ING.

Openingstijden zijn onbekend. Om online te kunnen chatten met de ING Bank moet je eerst inloggen via onderstaande link. Dus houd je Gebruikersnaam en Wachtwoord bij de hand voordat je op deze link klikt.

Start een chat met ING Start een chat met ING

Neem contact op met ING via Facebook Messenger.

Stel je vraag aan de ING Bank Via Facebook Messenger. Binnen een uur krijg je antwoord.

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 23.00 uur.
  • Zaterdag & Zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klik hier voor contact met ING via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met ING via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen ING.

Heb je een vraag aan ING? Op onderstaande link vind je het antwoord op bijvoorbeeld de volgende vragen:

  •     Inloggegevens Mijn ING vergeten of wijzigen
  •     Inloggen lukt niet
  •     Mijn app werkt niet
  •     Ik ontvang geen sms-codes
  •     Mijn scanner werkt niet
  •     Je limiet voor geld overmaken wijzigen
  •     Overmaken naar het buitenland
  •     Verkeerde betaling gedaan?
  •     Je creditcard activeren
  •     Meer opties voor je creditcard
  •     Log in en start een chat
  •     Openingstijden klantenservice
  •     Maak een afspraak op kantoor
  •     Een overlijden melden
Ga naar de veelgestelde vragen van ING Ga naar de veelgestelde vragen van ING

Neem contact op met ING via Twitter.

Gebruik je Twitter? Klik dan op onderstaande link en plaats je vraag in een tweet en noem daar @ingnl in. Let er op dat je geen privacy gevoelige gegevens deelt in je tweet, andere bezoekers kunnen ook je vraag zien. @ingnl

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 23.00 uur.
  • Zaterdag & Zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klik hier voor contact met ING via Twitter. Klik hier voor contact met ING via Twitter.

Hoe voorkom je dat je in de schulden komt? | Het diepe in met Gina | ING

Rapportcijfer ING Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 94 beoordelingen.

Beoordeel ING Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan ING Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton Telkamp op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al uren bezig om mijn rekening*******005 geldig tot 06 -2024" OP TE ZEGGEN" ik woon in Noord Macedonië, ik gebruik de rekening niet meer , er staat €29,48 op mijn rekening,
Kunt u aub deze rekening opzeggen,ik betaal buitenland kosten terwijl ik rekening niet meer gebruik .
Graag uw hulp in deze , ik ben al van 1974 klant bij jullie, alles prima tot je op wilt zeggen , mijn Macedonische rekening wordt niet geaccepteerd?
Ik wordt er moedeloos van , mocht deze mail niet helpen dan ga ik het via de ambassade proberen in Skopje , en ga reclame maken .
Ps als ik geld over wil maken via mijn rekening ( wat ik al 3x geprobeerd heb ) kom ik niet uit op €0000'- graag dit serieus nemen , sorry voor deze toon , maar hoop dat u voor kunt stellen dat ik aardig gefrustreerd raak om op deze manier te werken na 48 jaar ,
Gr Ton Telkamp,
Pelince,
Noord Macedonië.
  • Beoordeeld door Stitzinger op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zo vaak gebeld, heel lang aan de lijn gehangen. Niemand aan de telefoon gehad.
Heel slecht!!!!
  • Beoordeeld door John Heslinga op 26-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zo verschrikkelijk moeilijk om een pratend iemand aan de telefoon te krijgen...... Ggrrr waarom zoveel omleidingen en submenu's
  • Beoordeeld door K.Palstra op 24-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service. Kosten betalen op 09066886886 voor een mededeling die door klanten service op nr 020 22288888 niet is opgepakt via de andere telefoonlijn. Ben er klaar mee.
  • Beoordeeld door L.Cicilia op 20-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slevht, zeer slecht. Ik heb al een paar keer vanuit het buitenland gebelt. Ik zou terug gebelt worden maar niemand belde terug. Ik.zit meer dan 25 minuten aan de telefoon om iemand te spreken. Krijgje na lang wachten iemand te spreken beloven ze het probleem op te lossen maar er gebeurt niks. Dus moet je weer bellen. Dit word een dure grap. Zeer ontevreden. Slecht.
  • Beoordeeld door Mommerency Christine op 18-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb maandag een klacht ingediend en men zou mij terugbellen zo vlug als mogelijk, maar nog niets gehoord; Bestaat deze dienst nog wel; Via internet?
  • Beoordeeld door frank op 11-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht, geen contact mogelijk voor klachten, geen tel contact mogelijk, binnen enkele uren iemand aan de lijn te krijgen.
zakelijke banktarieven verdubbeld omdat er extra onderzoekskosten zijn, dit werd niet vermeld tijdens het afsluiten van een zakelijke rekening kort voor de verhoging, voor kleine onderneming een grote verhoging, staat wel in lijn met salaris verdubbling directie, winst 5,0 miljard niet genoeg.
  • Beoordeeld door I.H.WEBER op 10-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

de saldolijn betaal optie is zomaar gestopt en moet opnieuw aangevraagd worden de gegevens worden niet geaksepteerd zelfs na gehaald controleren jullie sluiten kantoren en maken de bereikbaarheid voor ouderen die niet met de digitale revolutie mee kunnen haast onmogelijk geldautomaten worden niet bijgevuld en klantenservice is zeer ontmoedigend bezig onbeleefd
star en zelfs ongemanierd of dat beleid bedoeld is om klanten te selecteren naar voorkeur of dat er infiltratie is van concurrenten die de basis van ing afbreken door de oudste pilaren van de bank op deze manier verwijderen willen
ING DOE IETS OF JULLIE VERLIEZEN DE GROND WAAR
OP JULLIE GEBOUWD ZIJN
  • Beoordeeld door Judith op 10-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al een half uur iemand aan de lijn te krijgen, maar dit lukt niet.
Wat slecht. Wordt met een kluitje in het riet gestuurd....
  • Beoordeeld door W. Hermans op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Nergens een e-mailadres te vinden, B E LA C H E L IJ K !!!
Door jullie als afzender gebruikt e-mailadres blijkt niet meer in gebruik.
Zéééér slechte service.
  • Beoordeeld door Liduine op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 4

Nergens op uw website kan ik een antwoord vinden op de vraag of ik met 1 mobiel bankieren pincode mijn Ing app kan gebruiken op zowel mijn iPad als mijn iPhone.
  • Beoordeeld door W. Heida op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een half uur aan de lijn gehangen, steeds weer in de wacht als een medewerker iets op moet zoeken, Uiteindelijk een simpel antwoord dat iedere medewerker zo zou moeten weten zonder al die omwegen. Bovendien mocht ik niets zeggen namens mijn vader: een man van 93, helemaal over de toeren en slechthorend. Geen persoonlijke benadering! Wat ben ik blij zelf een andere bank te hebben waar je een personnlijke rustige behandeling krijgt, in alle situaties.. Een hele slechte beurt ING.
  • Beoordeeld door Eduard Claassen op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is niet incidenteel maar structureel onbereikbaar. Vandaag na 20 minuten wachten een medewerker aan de lijn gekregen en mijn ongenoegen hierover geuit. Hij hing meteen op. Kon mijn vraag dus niet meer stellen. Hoe kom ik in contact met een ING medewerker?????
  • Beoordeeld door Jasper van der Hoek op 29-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wilde vanuit Montenegro mijn creditcardlimiet verhogen om te voldoen aan de huursom voor een auto. Digitaal lukte dit niet, waarna we de klantenservice belden. Wij kregen door personeelstekort niemand aan de lijn, waarna het keuzemenu ons dezelfde niet werkbare link doorstuurde om op te horen. Kortom, veel stress, deels door eigen schuld - we hadden het eerder moeten regelen, maar helaas ook best wel teleurgesteld in ING
  • Beoordeeld door Borst op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ga vanaf nu iedereen adviseren bij jullie weg te gaan
  • Beoordeeld door Fred Duindam op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wilde via 020 22 888 77 het overlijden van mijn vriendin doorgeven en vragen hoe te handelen om toegang tot de rekeningen te krijgen. Heb na een half uur wachten maar opgehangen. Echt respectloos
  • Beoordeeld door Rina Teeuwen op 19-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb zeer slechte klantenservice meegemaakt wat betreft een buitenlandse overmaking. Ik heb drie lange telefoontjes gemaakt, er wordt geluisterd, zelfs gezegd dat er een notitie van gemaakt wordt en uiteindelijk verandert er niets. Zeer slechte service.
  • Beoordeeld door Willeke op 18-07-2022
  • Rapportcijfer: 5

Ik schrijf geld over van mijn rekening naar mijn spaarrekening. op rekening eraf. Op spaarrekening niet erbij. Gelijk gebeld. Een dame kijkt mee en zegt mij, dat het inmiddels op de spaarrekening staat. Als ik zelf nogmaals inlog en kijk, is dit NIET het geval. Weer gebeld. Een andere dame aan de telefoon. Ik word in de wacht gezet met de woorden: Heeft u een momentje. Het duurt een tijd, ik blijf rustig wachten en dan wordt de verbinding verbroken. Fijne service! Maar niet echt.
  • Beoordeeld door Jeanne op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik hoop dat vorige klacht wordt geplaatst. (er staat hier namelijk dat e-mail adres niet vertoond wordt op jullie site). Heb gekeken naar de reviews, hoe herkenbaar.
Vorig jaar verhuist, bankafschriften komen nog op oud adres, krijg ze niet verzet op dit adres, dat terwijl andere bankafschriften, van andere rekeningen van ons, wel naar nieuwe adres komt. Kind kan de was doen, jullie echter niet.
Wat is er aan de hand met jullie... Nogmaals, je zult maar oud zijn...deze ergernis maakt je ziek.
  • Beoordeeld door S. Heatubun op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hallo, ik heb zojuist tot 3 x contact willen hebben met medewerker i.v.m. met niet geleverde bankafschriften en verkeerd geleverde afschriften. Wordt steeds verwezen naar web site maar wil graag persoonlijk contact.
Of dit beter is, weet ik niet, want na onderhoud vorige keer is het ook fout gegaan.
Ik heb al vanaf mei geen bankafschriften gekregen, betaal hier nota bene voor, en er zijn gevraagde afschriften naar verkeerd adres gestuurd, waarvoor jullie excuses, met bloemetje, maar vervolgens zie ik ze wel NIET!
Wanneer ik direct contact wil betaal ik 90 cent per minuut, neem me niet kwalijk, dit gaat met te ver.
Gisteren ING bank, via google map, in Sittard willen bezoeken, is bank er niet meer!
Ik werk in de zorg, je zult maar oud zijn, wat een arme mensen...
Nee ben teleurgesteld, na jaren klant te zijn, hoe het met jullie service is gesteld!
  • Beoordeeld door Tid op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te doen!
  • Beoordeeld door tolenaar op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

gebruikers naam aangevraagd 8 dagen geleden wanneer krijg ik die
  • Beoordeeld door Gerdie op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht , niet telefonisch te bereiken. Meerdere malen gebeld, wordt gewoon afgebroken op het eind. Heb een vraag over hypotheek
  • Beoordeeld door Anneke Vink op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een vraag, wil iemand spreken en dan kan ik kiezen of ik de informatie nog een keer wil horen of niet en zo niet dan wordt de verbinding verbroken. Echt zeer klantonvriendelijk.
  • Beoordeeld door j.bogers op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

bellen gaat niet, krijg alleen bandjeas of mededlin dat ze het druk hebben. Naarr .de bank gefiets, wilde brief in bus doen.
Gaat niet bus is 0vergrendeld
  • Beoordeeld door I.M. Lub-Goedhart op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

super slecht keuzemenu, duurt allemaal veel te lang. Je kunt inspreken, maar wordt niet begrepen terwijl het toch echt wel duidelijk gezegd is. Een medewerker aan de lijn krijgen is zo goed als niet mogelijk. simpele vragen die niet via app of on line opgelost kunnen worden kun je blijkbaar niet meer stellen. Waar is de klantvriendelijkheid gebleven tegenwoordig. Wij klanten zijn helaas nog geen robots!!!
  • Beoordeeld door Wouter Groeneweg op 16-06-2022
  • Rapportcijfer: 5

Waarom maar tot 1700 uur bereikbaar?
  • Beoordeeld door Kan jullie niet bereiken. op 16-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

ING heeft een nieuwe creditcard naar mijn oude adres gestuurd. Over een paar dagen stuurt ING de pincode! Dus dit gaat ook weer naar een verkeerd adres. Mijn nieuwe adres heb ik al twee maanden geleden veranderd in mijn ing account en dat staat daar ook correct in. Ik kan dit op geen enkele manier doorgeven aan ING. Vandaar cijfer 1 voor klantenservice. De personen die nu op mijn oude adres wonen kregen dus mijn creditcard en over een paar dagen mijn pincode! Over veiligheid gesproken!
  • Beoordeeld door Fried van der Geld op 5-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk. Gewoon 14 minuten voor je geholpen wordt dan 10 minuten zonder resultaat. 2e keer totaal 26 minuten. En dan gaat het nog fout.
Denk dat we snel voor de regio bank gaan kiezen. Die hebben gewoon kantoren waar ze je netjes helpen.
  • Beoordeeld door Hans Hermanns op 1-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

De bank is niet instaat mijn ttelefonnummer intewerken im mit een SMS te sturen.
  • Beoordeeld door De Clercq Johan op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al maanden een afspraak te maken op het ING kantoor van mijn Moeder zelf de notaris die de zaken moest regelen voor mijn moeder nadat mijn stiefvader is overleden geraakt er niet binnen alle rekeningen zijn nog steeds geblokkeerd .
We zijn intussen 9 maanden verder en nu is mijn moeder intussen ook overleden .
Ik probeer nu terug een afspraak te maken om een overlijdens akte af te geven zoals wettelijk verplicht is en de rekeningen van ziekenhuis in orde te brengen maar nog geen resultaat .
Wat kan ik nu nog doen om wettelijk in orde te blijven daar de bank op de hoogte moet gebracht worden en niemand niet bereikbaar is.
Het is dus realiteit wat de meeste mensen zeggen dat ING de slechtste bank is in België.
  • Beoordeeld door J.H.Rijskamp op 11-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hoe kan het dat ik via normaal gebruik van e-mail of telefoonnummer geen contact met de ING kan maken
omtrent een vraag die niet in de standaard beantwoording staat?
E-mail is een alom gewaardeerd middel en uiteraard ook de telefoon. Via telefoon krijg ik steeds maar te hoen dat het uitzonderlijk druk is.
Is er iets mis met de Ing omdat er zoveel telefoon verkeer is of zijn er, naar ik verwacht, gewoon veeeeeel te weinig mensen om de telefoon op te nemen te
om vragen te beantwoorden.
  • Beoordeeld door MJ Oudshoorn op 6-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht, krijg niemand aan de lijn. Alleen een bandje, waar ik niet mee kan.
  • Beoordeeld door Alverna Lew Jen Tai op 5-05-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ing heeft een boekingsonderzoek inzake een Internationale overschrijving gedaan die ik heb aangevraagd en heb €30 voor moeten betalen. Volgens hun onderzoek is het bedrag ontvangen door de begunstigde. Begunstigde beweerd van niet. Het enigste wat ik van de ING kreeg is een mailtje en geen schriftelijke rapport. Met een email in het Nederlands kan ik niet naar de betrokken buitenlandse bank gaan en ook niet een aangifte doen bij de buitenlandse politie. De bereikbaarheid van deze afdeling van de Ing. De ING internationaal Betalingsverkeer, is onmogelijk. Er is geen naam van behandelaar en ook geen telefoonnummer of email adres bij vermeld in geval van vragen.
Zeer slecht en onpersoonlijk.
  • Beoordeeld door Truus de Groot op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik wacht al vanaf 5 april j.l. tot het probleem bij het bestellen van een voucher in de ING punten winkel is opgelost.
Een bestelling die ik op 15 maart j.l. nog succesvol plaatste.
Het heen en weer e-mailen met die aparte klantenservice (6x) levert helemaal niets op.
Dat er achter de schermen hard wordt gewerkt blijkt nergens uit.
Waarom laat u mij zo lang in de lucht hangen?
Dankzij mijn account bij de INGbank kan ik bij alle webwinkels in Nederland bestellingen plaatsen, maar niet bij MIJN ING. Moet niet gekker worden.
Los het eens op.
  • Beoordeeld door A.Vink op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 5

Na 2x gebeld te hebben met de nabestaanden desk, die uiterst meelevend en vriendelijk zijn, werd uiteindelijk de begrafenis betaald van mijn vader van de spaarrekening. Wat mij niet vertelt is, en dat neem ik de bank zeer kwalijk!! dat zij daarna gelijk de rekening geblokkeerd hebben zodat ik er niet meer in internet bankieren kan kijken of alles qua betalen en uitbetalen goed verloopt. Ik moet een rekening openen om de rekening van mijn vader te laten koppelen zodat ik er weer in kan kijken of ik kan papieren afschriften TEGEN BETALING !! Ontvangen. Hoe verzin je het in een tijd waarin alles via internet gaat. Als mijn vertelt was dat de toegang rekening gesloten werd had ik de begrafeniskosten wel voorgeschoten. Ik ben niet de eerste die hierover klaagt. Het klachten forum zit vol met klachten over de procedures die ing volgt . Geld innen voor papieren afschriften kan wel maar service verlenen is er niet bij . Als je geen klant bent bij ing moet je tegen wil en dank klant worden om een rekening te kunnen koppelen. Schandalig hoe er met afhandelen wordt omgegaan.
  • Beoordeeld door M Hoekstra Kramer op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

het is een waardeloze bank die zeer klantonvriedelijk is, en voor de oudere mensen het steeds moelijker maakt, als we dit van te voren hadden geweten waren wij nooit aan deze bank begonnen, we zullen de mensen die we kennen en vragen over deze bank stellen hen wel waarschuwen waar ze aan beginnen, aan de rapportcijver te zien worden wij door de bank niet als klant gezien maar als een persoon waar aan wij zoveel mogelijk geld moeten verdienen en zo min mogelijke service te verlenen dan krijg je meer winst en minder kosten
  • Beoordeeld door van biezen op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

sedert mijn betaalpas overgezet is naar v-pay ipv maestro die ik had, veel problemen met betalen in buitenland, moet dan de pas in apparaat doen en dan pas gaat het verder. Bovendien mobiel betalen gaat vaak niet, kaart wordt via de nfc niet herkend, en moet dan op andere wijze betalen. Kortom, elke verandering is nog geen verbetering. Heb een samsung S9+ telefoon, als ik kies voor betalen via de app van ABNAMRO (maestro) , dan werkt het vlekkeloos, maar om hiervoor mijn rekening om te zetten is wat rigoreus, na 53 jaar lid te zijn van deze bank. Kan hier iets aan gedaan worden ??
  • Beoordeeld door Gommeren op 15-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen telefonisch contact op emen als he geen rekeningnummer hebt, laat ik deE nou juist niet meer weten.
  • Beoordeeld door Wim de Boer op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is niet mogelijk iemand aan de lijn te krijgen als het antwoord wat je krijgt nergens op slaat.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)