ING Bank Klantenservice

Rapportcijfer ING klantenservice: 4 Lees beoordelingen (5)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij ING.)

Bellen met ING

Waarom bellen met ING Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de diensten van de ING Bank.
  • Voor het blokkeren van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00.
Bel ING 020 22 888 88 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08.00 - 21.00
  • Dinsdag 08.00 - 21.00
  • Woensdag 08.00 - 21.00
  • Donderdag 08.00 - 21.00
  • Vrijdag 08.00 - 21.00
  • Zaterdag 09.00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer ING: 020 22 888 88 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Zorg er voor dat je je rekeningnummer bij de hand hebt voordat je belt.

    Bij verlies of diefstal van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00. Dit nummer is 24 per dag bereikbaar.

Neem contact op met ING via Facebook Messenger.

Stel je vraag aan de ING Bank Via Facebook Messenger. Binnen een uur krijg je antwoord.

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 23.00 uur.
  • Zaterdag & Zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klik hier voor contact met ING via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met ING via Facebook Messenger.

Neem contact op met ING via Twitter.

Gebruik je Twitter? Klik dan op onderstaande link en plaats je vraag in een tweet en noem daar @ingnl in. Let er op dat je geen privacy gevoelige gegevens deelt in je tweet, andere bezoekers kunnen ook je vraag zien. @ingnl

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 23.00 uur.
  • Zaterdag & Zondag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klik hier voor contact met ING via Twitter. Klik hier voor contact met ING via Twitter.

Chat online met ING.

Openingstijden zijn onbekend. Om online te kunnen chatten met de ING Bank moet je eerst inloggen via onderstaande link.

Start een chat met ING
Rapportcijfer ING Klantenservice: 4
4

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 stem(men).

Beoordeel ING Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan ING Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door E.A.L. ten Sande op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 10

Geachte medewerker,

hierbij wil ik, mede namens mijn vrouw, nogmaals uw collega Liesbeth Scholten en haar collega's van de fraude helpdesk bedanken voor hun alertheid, waardoor vorige week een poging van een cybercrimineel om € 2700,- van onze rekening te halen is mislukt.
Grote klasse !
Hartelijke groet,
Eric ten Sande
  • Beoordeeld door Peter Meter op 21-04-2020
  • Rapportcijfer: 5

Wacht nu al 10 dagen op mn nieuwe pinpas. Dame aan de telefoon zei dat de pas 8 dagen geleden was verzonden. Niet dus. Heb nog steeds geen pinpas ing!
  • Beoordeeld door Derk Hartman op 14-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan jullie niet met chat en niet met email bereiken.Ik ben in Thailand en wil met masterfase betalen,maar ik krijg bericht dat mm TAN codes verlopen zijn en dat ik per post ooit nieuwe krijg?...
Maar ik ben nog 2 maanden in Thailand en HOE kan ik nu betalen?...........
  • Beoordeeld door Jorisq op 6-12-2019
  • Rapportcijfer: 3

De toon van de medewerker stond mij niet aan. Star en weinig behulpzaam.
  • Beoordeeld door Torik Ayoubi op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Onvoorstelbaar waardeloos dat het zo moeilijk is om een eenvoudig email te vinden waar iemand contact kan opnemen met uw bank. Jullie lijken een criminele organisatie die het mensen zo moeielijk mogelijk wil maken om contact met jullie op te nemen tenzij je al een een klant bent. Ik heb een klact en informatie nodig en direct op jullie website de nodige info heebn moeten vinden om contact met ING te kunnen opnemen zonder in te te loggen.
Torik Ayoubi
Bel ING
020 22 888 88
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.