We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Zorg er voor dat je je rekeningnummer bij de hand hebt voordat je belt.
Bij verlies of diefstal van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00. Dit nummer is 24 per dag bereikbaar.
Heb jij onlangs contact gehad met ING? Laat ons je ervaringen met ING weten!
Beoordeel ING.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van ING.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ING? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Openingstijden zijn onbekend. Om online te kunnen chatten met de ING Bank moet je eerst inloggen via onderstaande link.
Start een chat met INGStel je vraag aan de ING Bank Via Facebook Messenger. Binnen een uur krijg je antwoord.
Openingstijden:
Heb je een vraag aan ING? Op onderstaande link vind je het antwoord op bijvoorbeeld de volgende vragen:
Gebruik je Twitter? Klik dan op onderstaande link en plaats je vraag in een tweet en noem daar @ingnl in. Let er op dat je geen privacy gevoelige gegevens deelt in je tweet, andere bezoekers kunnen ook je vraag zien. @ingnl
Openingstijden:
Rapportcijfer is gebaseerd op 70 beoordelingen.
bellen gaat niet, krijg alleen bandjeas of mededlin dat ze het druk hebben. Naarr .de bank gefiets, wilde brief in bus doen.
Gaat niet bus is 0vergrendeld
super slecht keuzemenu, duurt allemaal veel te lang. Je kunt inspreken, maar wordt niet begrepen terwijl het toch echt wel duidelijk gezegd is. Een medewerker aan de lijn krijgen is zo goed als niet mogelijk. simpele vragen die niet via app of on line opgelost kunnen worden kun je blijkbaar niet meer stellen. Waar is de klantvriendelijkheid gebleven tegenwoordig. Wij klanten zijn helaas nog geen robots!!!
Waarom maar tot 1700 uur bereikbaar?
ING heeft een nieuwe creditcard naar mijn oude adres gestuurd. Over een paar dagen stuurt ING de pincode! Dus dit gaat ook weer naar een verkeerd adres. Mijn nieuwe adres heb ik al twee maanden geleden veranderd in mijn ing account en dat staat daar ook correct in. Ik kan dit op geen enkele manier doorgeven aan ING. Vandaar cijfer 1 voor klantenservice. De personen die nu op mijn oude adres wonen kregen dus mijn creditcard en over een paar dagen mijn pincode! Over veiligheid gesproken!
Belachelijk. Gewoon 14 minuten voor je geholpen wordt dan 10 minuten zonder resultaat. 2e keer totaal 26 minuten. En dan gaat het nog fout.
Denk dat we snel voor de regio bank gaan kiezen. Die hebben gewoon kantoren waar ze je netjes helpen.
De bank is niet instaat mijn ttelefonnummer intewerken im mit een SMS te sturen.
Probeer al maanden een afspraak te maken op het ING kantoor van mijn Moeder zelf de notaris die de zaken moest regelen voor mijn moeder nadat mijn stiefvader is overleden geraakt er niet binnen alle rekeningen zijn nog steeds geblokkeerd .
We zijn intussen 9 maanden verder en nu is mijn moeder intussen ook overleden .
Ik probeer nu terug een afspraak te maken om een overlijdens akte af te geven zoals wettelijk verplicht is en de rekeningen van ziekenhuis in orde te brengen maar nog geen resultaat .
Wat kan ik nu nog doen om wettelijk in orde te blijven daar de bank op de hoogte moet gebracht worden en niemand niet bereikbaar is.
Het is dus realiteit wat de meeste mensen zeggen dat ING de slechtste bank is in België.
Hoe kan het dat ik via normaal gebruik van e-mail of telefoonnummer geen contact met de ING kan maken
omtrent een vraag die niet in de standaard beantwoording staat?
E-mail is een alom gewaardeerd middel en uiteraard ook de telefoon. Via telefoon krijg ik steeds maar te hoen dat het uitzonderlijk druk is.
Is er iets mis met de Ing omdat er zoveel telefoon verkeer is of zijn er, naar ik verwacht, gewoon veeeeeel te weinig mensen om de telefoon op te nemen te
om vragen te beantwoorden.
Super slecht, krijg niemand aan de lijn. Alleen een bandje, waar ik niet mee kan.
Ing heeft een boekingsonderzoek inzake een Internationale overschrijving gedaan die ik heb aangevraagd en heb €30 voor moeten betalen. Volgens hun onderzoek is het bedrag ontvangen door de begunstigde. Begunstigde beweerd van niet. Het enigste wat ik van de ING kreeg is een mailtje en geen schriftelijke rapport. Met een email in het Nederlands kan ik niet naar de betrokken buitenlandse bank gaan en ook niet een aangifte doen bij de buitenlandse politie. De bereikbaarheid van deze afdeling van de Ing. De ING internationaal Betalingsverkeer, is onmogelijk. Er is geen naam van behandelaar en ook geen telefoonnummer of email adres bij vermeld in geval van vragen.
Zeer slecht en onpersoonlijk.
Ik wacht al vanaf 5 april j.l. tot het probleem bij het bestellen van een voucher in de ING punten winkel is opgelost.
Een bestelling die ik op 15 maart j.l. nog succesvol plaatste.
Het heen en weer e-mailen met die aparte klantenservice (6x) levert helemaal niets op.
Dat er achter de schermen hard wordt gewerkt blijkt nergens uit.
Waarom laat u mij zo lang in de lucht hangen?
Dankzij mijn account bij de INGbank kan ik bij alle webwinkels in Nederland bestellingen plaatsen, maar niet bij MIJN ING. Moet niet gekker worden.
Los het eens op.
Na 2x gebeld te hebben met de nabestaanden desk, die uiterst meelevend en vriendelijk zijn, werd uiteindelijk de begrafenis betaald van mijn vader van de spaarrekening. Wat mij niet vertelt is, en dat neem ik de bank zeer kwalijk!! dat zij daarna gelijk de rekening geblokkeerd hebben zodat ik er niet meer in internet bankieren kan kijken of alles qua betalen en uitbetalen goed verloopt. Ik moet een rekening openen om de rekening van mijn vader te laten koppelen zodat ik er weer in kan kijken of ik kan papieren afschriften TEGEN BETALING !! Ontvangen. Hoe verzin je het in een tijd waarin alles via internet gaat. Als mijn vertelt was dat de toegang rekening gesloten werd had ik de begrafeniskosten wel voorgeschoten. Ik ben niet de eerste die hierover klaagt. Het klachten forum zit vol met klachten over de procedures die ing volgt . Geld innen voor papieren afschriften kan wel maar service verlenen is er niet bij . Als je geen klant bent bij ing moet je tegen wil en dank klant worden om een rekening te kunnen koppelen. Schandalig hoe er met afhandelen wordt omgegaan.
het is een waardeloze bank die zeer klantonvriedelijk is, en voor de oudere mensen het steeds moelijker maakt, als we dit van te voren hadden geweten waren wij nooit aan deze bank begonnen, we zullen de mensen die we kennen en vragen over deze bank stellen hen wel waarschuwen waar ze aan beginnen, aan de rapportcijver te zien worden wij door de bank niet als klant gezien maar als een persoon waar aan wij zoveel mogelijk geld moeten verdienen en zo min mogelijke service te verlenen dan krijg je meer winst en minder kosten
sedert mijn betaalpas overgezet is naar v-pay ipv maestro die ik had, veel problemen met betalen in buitenland, moet dan de pas in apparaat doen en dan pas gaat het verder. Bovendien mobiel betalen gaat vaak niet, kaart wordt via de nfc niet herkend, en moet dan op andere wijze betalen. Kortom, elke verandering is nog geen verbetering. Heb een samsung S9+ telefoon, als ik kies voor betalen via de app van ABNAMRO (maestro) , dan werkt het vlekkeloos, maar om hiervoor mijn rekening om te zetten is wat rigoreus, na 53 jaar lid te zijn van deze bank. Kan hier iets aan gedaan worden ??
Kan geen telefonisch contact op emen als he geen rekeningnummer hebt, laat ik deE nou juist niet meer weten.
Het is niet mogelijk iemand aan de lijn te krijgen als het antwoord wat je krijgt nergens op slaat.
goedendag, ben al ruim 6 weken bezig om de rekening van een buurtvereniging op te zeggen. Heb met verschillende medewerkers telefonisch contact gehad met het verzoek om mij de opheffingsformulieren op te sturen, zodat de 2 rekeninghouders deze weer ondertekend terug kunnen sturen.
Heb mijn telefoonnummer en emailadres doorgegeven. Contactpersonen van ING zouden het in orde maken en via de mail bevestigen.
Tot nu toe heb ik ruim 20 euro verbeld maar krijg geen reactie. HELP!
Ik probeerde ING te bellen,
bij de telefonische opnenigs tijden staat dat U nu aan wezig bent
Dat bent U niet,ik kan U niet bereiken
Het is voor mensen op leeftijd onmogelijk om op prettige manier met ING te bankieren.
Zelfs de ABN is hierbij vergeleken nog klantvriendelijk.
een afspraak maken op een kantoor om een en ander te regelen voor een oude dove man is mij niet gelukt.
Onmogelijk om papieren bankafschriften af te zeggen website wil het niet doen en telefonisch geen mens te spreken.
Probleem 1: scanner doet het niet; nieuwe scanner gehaald,
Probleem 2: nieuwe scanner moet geïnstalleerd; daarvoor moet je inloggen
Probleem 3: daarvoor heb je een scanner nodig
Probleem 4 = probleem 1
ik heb sinds gisteren middag al 4 keer geprobeerd mijn betaallimiet via de ING app te verhogen. 1e 2 keer was er niets verhoogd en de laatste 2 keer kreeg ik de mededeling "sorry mislukt niet jouw fout "
Ook gebeld maar dat wordt de lijn steeds verbroken. Ik wil gewoon een persoon aan de lijn krijgen. dat is toch niet te veel gevraagd????
Ik probeer al 3 dagen betalingen via internet bankieren. Hierover met service afdeling contact gehad maar zou geen storing zijn. Ook wordt er op Uw site geen storing vermeld, maar zodra ik betaakgegevens in vul weigert hij deze en komen 4 tot 8 cijfer en dan blokt het. Dus kan nu al 3 dagen niet betalen. Begreep van Uw medewerker dat deze storing ook op 29 maart jl bekend was
Al 2 dagen knallende koppijn door ING EN HAAR Z.G SERVICES!!
Laaiend ben ik.....WAT N ONFATSOEN
Ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft een e-mail adres, zeker in het jaar 2022, is dit kennelijk teveel werk voor ing,
Zolang jullie mensen als achmetov in jullie klantenbestand hebben en zijn geld witwassen kunnen jullie niets zeggen over duurzaamheid. Want dat is een gotspe. Maar nu zullen jullie wel niks terug krijgen van de leningen. En zo wordt graaierij en hebzucht bestraft. Ha!!!
ING en de kosten.....
Vroeger waren er geen kosten.
De bank was blij dat er klanten waren.
Op je spaarrekening kreeg je rente en waren er genoeg postkantoren (RPS) en bankfilialen.
Nu, anno 2022, wordt van alles in rekening gebracht. Niet alleen wonderlijk, maar ook moreel zo fout als maar kan.
Immers, het heeft ongelofelijk veel banen gekost en, a. g. v. automatisering, erg veel geld binnen gebracht ten koste van banen.
Service lokaties zijn vrijwel geheel verdwenen of slecht bereikbaar.
De service is ook beperkt.
Verantwoordelijkheid ligt grotendeels bij de klant.
Als er weer eens iets fout gaat met de app's of website, is get de ING niet aan te rekenen.
ING heeft zelfs overheidssteun gekregen tindens de bankencrisis. Iets waar IEDEREEN aan mee mocht betalen middels de fiscus.
De rente op tegoeden is, indien aanwezig , nihil.
Een email sturen, bijv. naar de klantenservice, is vrijwel onmogelijk.
Je bent eigenlijk verplicht om een computer of smaryphone te bezitten die eveneens geld kosten (aanschaf en gebruik).
Kortom, de ING profileert zich steeds meer als ern aso-bank, en is meer een noodzakelijk kwaad dan iets wat gewenst is.
Het is dus onterecht dat voor gebruik van een rekening kosten worden berekend.
m. v. g.
Ton Banis
ik heb slechte ervaring ik zit met een ernstig probleem ik ben EVA geregistreerd buiten mijn schuld om nu wil ik een basisrekening openen dit kan alleen bij de bank waar je het laatste klant bent geweest (wettelijk gezien volgens mij) ik loop vast met alles ik ben sedert begin november 202 bezig om een rekening te openen ik word van het kastje naar de muur gestuurd nu mag ik voor de derde keer een aanvraag indienen om een rekening te openen ik heb het advies gekregen om naar radar of kassa te gaan ik ben inmiddels zo ver dat het mij niet meer uitmaakt om op tv te komen ik loop vast met alle betalingen inkomen kan niet gestort worden geen tv geen internet etc vanwege voetamputatie ben ik niet zo mobiel dit alles kost mij erg veel moeite.
ondanks een alarmlijn is er geen verbinding (7 en 8 maart) mogelijk via het 020 nummer!!!
ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft een emailadres,dit is kennelijk teveel werk voor ing,
als ik een bedrijf vindt zonder mailadres doe ik geen zaken met dat bedrijf,
tijd een andere bank op te zoeken
Geachte heer/mevrouw,
Ik beklaag mij bij deze over ING.
Een professionele bank; alles behalve.
De ING heeft mijn in het verleden al duizenden Euro gekost door amateuristisch gedrag.
Ik heb een hele simpele vraag, waarop niemand antwoord heeft bij de ING!!!!
Belachelijke wachttijden via telefoon en spontane verbreking van de verbinding!!!
Hoe kan ik in mijn beleggingsportefeuille aangeven hoe het keuze dividend moet worden uitgekeerd?
Indien het dividend contant wordt uitbetaald kost mij dit duizenden euro's aan dividendbelasting die niet terug te vorderen zijn.
Bij een "professionele partij" als de ING verwacht je dat minstens 1 persoon bij de bank weet waar hij/zij het over heeft.
ZEER slecht bereikbaar als je iets wilt weten over b.v. een lopende hyptheek als je geen lopende rekening bij ING hebt
er wordt elke keer gevraagd naar de laatste tien nummers van je bankpas (als je die dus niet hebt, heb je een probleem)
Ik kan mijn pas niet meer gebruiken nadat ik 3 keer mijn code heb ingetoets om in t buitenland te betalen. Ik heb geen app of computer. De hoorn werd er door uw meedewerker gewoon opgegooid en wilde mij niet verder helpen. Moet ik dan een taxi nemen om mijnbankzaken te regelen. Te zot voor woorden.
Groet M. SPIERENBURG
Op internet lees ik:
Het aanvragen van Mijn ING en het activeren van de ING Mobiel Bankieren App is dan zo gedaan. Ben je al begonnen maar even vastgelopen? Geen probleem ook dan helpen de medewerkers je hier verder.
Ik ging met mijn dochter naar het ING-servicepunt Woensel(XL)111.
Dit was voor mij ruim 1 uur rijden.
Ik wilde graag mijn dochter gemachtigd hebben voor mijn rekening en een machtigingspas aanvragen.
Ook wilde ik graag "Mijn ING".
Het was ruim 30 minuten voor sluitingstijd en de medewerker weigerde daar nog aan te beginnen omdat ze wilden sluiten.
"Ja, hallo, over 'n half uur".
"Ik heb daar veel meer tijd voor nodig en kan daar nu niet meer aan beginnen. Dat duurt te lang". Ik vroeg om dan alleen "mijn ING" te regelen want dat zou zo gebeurd zijn.
Daar moest hij even de klantenservice van ING voor bellen wat hij dan moest doen (?).
Klantenservice niet meer bereikbaar.
Zelfs alleen "mijn ING" regelen lukte dus niet in 30 (!!!) minuten. Boos en onverichterzake kon ik weer 'n uur naar huis rijden.
Dit is een byzonder slechte service. Die knapen weten helemaal niet hoe dat werkt!!
Uitgesproken slecht bereikbaar via de telefoon.
5 min. in de wachtrij gehangen om een simpele vraag beantwoordt te krijgen.
Buiten het veelvuldig afdraaien van een bandje met hetzelfde riedeltje, geen ING-medewerker aan de lijn.
Toen maar opgehangen, maar wel telefoonkosten van €4,50 voor niets.
Dit is m.i. het woord "service" niet waard.
Vreselijk waardeloos , ik had een algemene vraag , maar moest toch al mijn gegevens doorgeven op mijn pincode na.
Ik vraag me nu echt af of ik hier wel goed aan gedaan heb , toen ik zei dat hij nu wel alles wist buiten mijn pincode om en vroeg of ik wel met de ing bank sprak en wat zijn naam was , zei hij dat hij die niet gaf omdat ik ook niet al mijn gegevens had gegeven , hoezo dan.... mijn pincode ?
Na aandringen zei hij dat hij Boorsma hete , en als ik het niet vertrouwde maar naar een service punt moest gaan.
Ik ben helemaal van slag en voel me bedonderd , straks halen ze mijn rekening leeg .
Wat een rot bank is dit geworden .
ik probeer al lang om inloggegevens aan te maken dit lukt niet. ik heb dit bij van lanschot bank en abn-amro probleem loos gedaan .moeilijker dan jullie het maken bestaat niet ben al meerdere malen bij de bank geweest voor hulp maar die kunnen niet helpen. wat nu ?
j van hoof
Zo slecht berijkbaar
Zeer moeilijk om contact op te nemen met ING. Zelfs op dit ogenschijnlijk betrouwbare adres: klantenservice.informatie@ing.nl
krijg ik een foutmelding
ING klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Er staat een raar bandje op waarop een computerstem herhaalt dat de pakketkosten dubbel zijn afgeboekt. Verder niet berijkbaar. Een nslechte zaak ING, onvoorstelbaar anno 2022, je klanten arrogant behandeken en in de kou laten staan
Beoordeel ING Bank Klantenservice