We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Zorg er voor dat je je rekeningnummer bij de hand hebt voordat je belt.
Bij verlies of diefstal van je bankpas en/of credit-card bel je met 020 22 888 00. Dit nummer is 24 per dag bereikbaar.
Heb jij onlangs contact gehad met ING? Laat ons je ervaringen met ING weten!
Beoordeel ING.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van ING.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ING? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Openingstijden zijn onbekend. Om online te kunnen chatten met de ING Bank moet je eerst inloggen via onderstaande link. Dus houd je Gebruikersnaam en Wachtwoord bij de hand voordat je op deze link klikt.
Start een chat met INGStel je vraag aan de ING Bank Via Facebook Messenger. Binnen een uur krijg je antwoord.
Openingstijden:
Heb je een vraag aan ING? Op onderstaande link vind je het antwoord op bijvoorbeeld de volgende vragen:
Gebruik je Twitter? Klik dan op onderstaande link en plaats je vraag in een tweet en noem daar @ingnl in. Let er op dat je geen privacy gevoelige gegevens deelt in je tweet, andere bezoekers kunnen ook je vraag zien. @ingnl
Openingstijden:
Rapportcijfer is gebaseerd op 158 beoordelingen.
uw bandje heeft over efficiëntie, vergeet het maar!! Als "eerste wachter" heb ik meer dan 15 minuten geluisterd dat u uw beste deed om mij van dienst te zijn en uiteindelijk opgegeven.
Krijg geen antwoord, de chat snapt er niets van. Hopeloos !!!!
Was mijn eerste keer, maar nooit weer !!
In een woord waardeloos kan niet eens een afspraak maken op kantoor venlo, telf zijn ze niet te bereiken de chat word gewoon afgebroken ik ga op zoek naar een andere bank waar ik wel als klant word behandeld ongelooffelijk wat de banken zich permiteren tegenwoordig schandalig hoe je word behandeld
waardeloos werd gewoon uit de chat gezet , kan geen afspraak maken op t kantoor in venlo er zijn geen medewerkers te spreken wat een service van de Ing , ik ga in elk geval een andere bank zoeken .
Niet bereikbaar
Als ik op een ochtend bel met ING, krijg ik te horen dat ik ook kan chatten met ING. Mijn idee bij chatten is, dat dat dan sneller kan gaan. Maar niets is minder waar: na twee uur komt er iemand in de chat, die wil weten of ze de vraag goed begrepen heeft. En vervolgens gebeurt er de rest van de dag helemaal niets.
Er is geen email adres.
ING is de meest vervuilende bank van Nederland volgens BankTract. ING neemt geen verantwoordelijkheid door leningen te financieren die de mondiale biodiversiteit en temperatuurstijging voorkomen. Integendeel.. Het afgelopen jaar financierde ING 5,2 miljard aan investeringen in de fossiele industrie.
Als rekeninghouder vind ik het stuitend dat mijn geld voor dit soort leningen wordt gebruikt.
Anderhalf uur in de wacht....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Spoedig mogelijk heeft een andere betekenis bij de ING, teleurstellend!
Krijg geen antwoord de chat snapt het niet , emailadres ontbreekt.Telefoon geeft ook geen oplossing , medewerker geeft uit het hoofd geleerde antwoorden maar gaat niet in op de vraag. laat staan dat er een begin van oplossing komt.
Rampzalig om de bank telefonisch te bereiken.
Al onze medewerkers enz.
Na 29 minuten opgehangen. Voor mijn schoonzus, nog uit het analoge tijdperk wat vragen, waarop ik op internet geen antwoord kan vinden
Mijn scanner is kapot. Ik wil een nieuwe. Geef mij een email contactadres.
Telefonisch contact niet mogelijk. Ik ben slechthorend. Half doof.
Maand terugschrikken gestuurd, geen fractievoorzitter mail en telefonisch niemand te pakken te krijgen. Wel bijna half uur bandje a 0,90 ct om. Totale kosten bijna 28’00 en na een maand nog niemand gesproken. Heel klantvriendelijk als vaste klant zo behandelt te worden als je een vraag hebt! Mooi verdienmodel van de ING bank. Ergens binnen lopen is ook geen optie, krijgt geen mens meer te spreken . Waardeloos.
In de jaren 80 was de klant nog koning. Nu is het een lastpost, waarin zo weinig mogelijk geïnvesteerd en zoveel als mogelijk op bezuinigd moet worden. Het is schandalig dat je eerst en app wordt opgedrongen, wissel je van telefoon dan moet je hem opnieuw installeren. Ben nu al 2 uur bezig om ID kaart te fotograferen, steeds krijg ik "Oeps"...mislukt. Mocht je al niet bibberen, dan nu wel. Op van de zenuwen (via ING bank 'normaal 'betalen gaat ook al niet. Met andere worden: stik maar, zoek het lekker zelf uit. En de robot chatbox is n fata morgana die van toeten noch blazen weet. Een chimpansee communiceert beter. BAH!!!
Belabberd. Helaas kan ik geen email sturen. Twitter of Facebook heb ik niet. Dus stuur ik maar een brief. Naar Bijlmerplein 888, 1102 DJ Amsterdam.
Want ik wil mijn aflossingsvrije hypotheek aflossen ivm verkoop woning.
En kun je rekenen? Reken er maar op dat niemand deze beoordelingen leest, laat staan er iets mee doet.
Een bijzonder boze en ontevreden " klant " .
Service is zeer slecht.probeerde een zakelijke rekening op te zeggen.lukte maar niet.bellen lukt niet via app lukt niet.probeer maar een kantoor te vinden waar je nog terecht kan???!!er staan er nog genoeg op internet.alleen zijn ze er niet meer!ik vind t echt schandalig dat je ook nog €15,15 moet betalen terwijl je de rekening niet meer gebruikt en niet op kan zeggen.terwijl je wel 2 brieven krijgt dat ze het opheffen.!!??
Ik wil een betaling stop zetten van van creditkaart nu dat is geloof ik onmogelijk
Ik ben al 1 uur bezig ook tel
I have problem but nobody want to help me.
Ik wil een overlijden melden van een direct familielid. Iedere instantie inclusief de fiscus, SVB, CAK etc. was makkelijk bereikbaar. ING niet! Ik kan geen postadres vinden. Gewone klantenservice per telefoon zeer lange wachttijden. Kom er niet door. Er is een apart nummer om overlijden te melden. Ook daar neemt niemand op. Heb meerdere keren gebeld en ben bereid tot 5 minuten te wachten, daarna hang ik op. Ik heb besloten om nu maar een aangetekende brief naar het hoofdkantoor te sturen. Gelukkig heb ik een en/of rekening met de overleden persoon. Nadat ik alles met de fiscus geregeld heb haal ik de rekening leeg, zeg mijn naam op en dan zoeken ze het maar uit bij ING. Hebben ze een spookrekening. Zie geen andere mogelijkheid meer.
Met de ing gebeld over aut incasso
Aanvragen.kreeg dame aan de lijn van Surinaamse afkomst. Je mag niet discrimineren maar zij kon niks uitleggen. Bijna een half uur gebeld. Niks met opgeschoten.
Heb het gevoel dat ik wordt weggezet als gekke henkie, door medewerkers van uw organisatie. Ben zeer ontstemt en zal trachten in de toekomst minimaal van uw diensten gebruik te maken, Daarnaast krijg ik al weken op uw beleggingsside aandelenfondsen de mededeling side momenteel niet bereikbaar, probeer het later nog eens.
Zelfs een 1 is eigenlijk teveel. Mijn moeder van 80 belt ING want ze weet haar pincode niet meer. Na een eindeloze verificatie (prima) krijgt ze te horen dat deze binnen 3 werkdagen wordt thuis gestuurd. Een dag later zie ik in Mijn ing app dat ik n nieuwe pincode krijg voor die rekening(is een en/of) Ik bel ING. Waar ik een medewerkster aan de lijn krijg, die me niet begrijpt, niet verstaat (ik spreek gewoon NLs) uiteindelijk komt mijn verhaal/probleem binnen. Ik word geverifieerd en ze geeft toe - na 5 min in de wacht)dat er een fout is gemaakt. Ze wil wel voor de juiste pas een pincode aanvragen. Wederom in de wacht, wederom verificatie, Nu ook verificatie van mijn moeders gegevens. De pincode wordt toegestuurd naar MIJ…. Dus ik krijg n pincode van iemand anders haar pas. Dit kan toch niet en wederom in de wacht. Ja het kan niet anders ik heb hem aangevraagd. Ja mijn moeder vroeg hem ook aan, en jullie sturen mij n nieuwe pincode voor mijn pas, op mijn adres. Dus jullie fout wordt op deze manier hersteld…. Ik wil nu t pasnummer waar de pincode voor gevraagd wordt verifiëren. Ja dat kan niet. Dus weer in de wacht. Als ik zelf het pasnummer noem willen ze wel aangeven of het voor die pas aangevraagd wordt. Ik heb ze alleen de laatste 3 cijfers gegeven. Nou ik krijg mijn moeders pincode op mijn adres. Bizar
Heb een brief gekregen van de ING over mijn pinpas, staat onder de brief als ik vragen heb bel klantenservice.
Nou deze zijn niet te bereiken, meer als een uur aan de telefoon geprobeerd, super slechte service.
Ik weet niet hoe ik mijn vraag nu moet stellen.
Onmogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen via dit nummer! Heel frustrerend. Eerst een bandje aanhoren, dan iets inspreken, dan geven ze 9 opties! Kies je er 1 die in de buurt komt, krijg je weer iets te horen over dat het antwoord in de app staat. Daarna wordt de verbinding verbroken! Niet even checken of dit wel het antwoord is dat je zocht. Gewoon helemaal voor niets zo lang aan de lijn gezeten. Nog een keer gebeld en ingesproken dat ik iemand wil spreken. Krijg je weer hetzelfde menu. Echt vreselijk, wat ontzettend slecht! Ik wil gewoon iemand spreken en uitleggen wat mijn vraag is. Ik heb op de app niet kunnen vinden wat de oplossing zou kunnen zijn, Dus wat nu??
Na het lezen van veel negatieve review hier dan een positieve. Ik had nieuwe inloggegevens nodig daar ik op de computer zelden of nooit inlog op mijn privérekening. Doe eigenlijk privé alles met de telefoon. Zojuist gesproken met Maris en zij heeft me heel goed en vriendelijk geholpen met het in orde maken van het een en ander. Bravo!!
Medewerker brak chat af, omdat hij niet binnen 2 minuten antwoord van mij kreeg.
Ondanks mijn vriendelijk verzoek, weigert iemand me te woord te staan. Verwijzingen naar app of mijn ING hebben weinig zin want ik ken mijn rekeningnummers niet; ik heb geen betaalpas en ik heb geen gekoppelde scanner. Ik heb hulp gezocht bij een helpdesk in Oss. Die spreken nauwelijks Nederlands en zeggen mij niet te KUNNEN helpen. Ik wordt naar Den Bosch verwezen. Die MOGEN me niet helpen. Met enig gedram krijg ik warempel wel een (niet gekoppelde) scanner. Daarmee moet ik zelf een app aanvragen. Dat lukt niet want daarvoor moet ik een scanner hebben en die kan ik alleen krijgen als ik mijn rekeningnummers intoets en die heb ik niet. Ik ben wel gemachtigd voor deze rekening. Dat heeft Den Bosch geverifieerd. Maar dat helpt verder nergens voor.
De kosten voor bankieren bij ING nemen toe. De service daalt in overtreffende trap.
Ik wil - als voorzitter van het kerkbestuur - een gekoppelde scanner en een betaalpas voor de rekeningen van de Titus Brandsma Parochie Oss
Waarom kan ik jullie niet mailen en bellen tot 3x toe gdaan lange wachttijden, via de appen website kastje naar de muur
Drie keer is gevraagd om mutaties van de credit kaart van mijn overleden man. drie keer ben ik vriendelijk te woord gestaan en werd beloofd dat ze op het huisadres zouden worden toegestuurd. Elke keer kwam er niets. Zeer irritant dat wachten steeds elke keer ben je een paar weken verder. Geen informatie, slechte adviezen, geen bankfiliaal in de buurt. Mogelijk is het tijd om te vertrekken bij ING?
Het wordt je onmogelijk gemaakt om telefonisch contact te krijgen met een medewerker. Chatten is ook al niet te doen. Slechte service zo!
Klantenservice zeer,zeer slecht. Na vrage die ze niet kunnen beantwoorden verbreken ze gewoon het contact.
Afspraak maken op een kantoor is onmogelijk. Gewoon onwil. Bedroevend. Wijsgeren om mee te denken voor een oplossing van een probleem.
ik heb een vraag maar ais je met het telefoonnummer o2o 22888 88 belt krijg je een keuze menu waar mijn eenvoudige vraag niet bij staat.
Je word verder verwezen naar ING.nl en zoek het verder zelf maar uit WAARDELOOS!!
Ik behandel de financiele administratie voor mijn moeder. Ze heeft onlangs (16 februari) per post een klacht gestuurd aan de directie omdat ze haar rekening niet op kan zeggen. Inmiddels zijn we alweer 2 weken verder en hebben we nog niets gehoord.
Ik zou hier graag per e-mail contact over willen hebben omdat ik telefonisch in een automatisch werkend moeras terechtkom. Twitter heb ik niet en ook andere communicatiemiddelen zijn niet aan ons besteed. Dus hoe kunnen we in godsnaam rekening stopzetten.
Na inloggen krijg ik een pop-up. "komt u op kantoor?"
Schijnbaar moet ons telefoonnummer worden toegevoegd. Waarom kan dit niet online?
MIjn gebruikersnaam en wachtwoord weet ik !
Er wordt gevraagd om de zaken online te regelen, maar nu lukt het niet om een simpel tel nummer.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
ING IS NIET TE MAILEN
IK KRIJG EEN BERICHT OM MIJN FISCAAL WOONLAND DOOR TE GEVEN.DAAR ZIT EEN SYSTEEMFOUT IN,CHATTEN KAN GEEN ANTWOORD GEVEN
IK ZAL IEDEREEN AANRADEN BIJ ING WEG TE GAAN
Telefonisch heel slecht bereikbaar of beter gezegd helemaal niet bereikbaar
waardeloze service in winkel.. zijn ze zelfs niet bereid je te helpen. zijn te druk met buiten een peukje roken
en telefonische krijg je al helemaal moeilijk iemand te spreken. waardeloos alles per pc . ja heel graag .maar als je nieuw gebruikers en wachtwoord binnenkrijgd omdat je de oude kwijt bent moet je toch .eerst oude gebruikersnaam invullen HEE HO DAAROM HEB IK TOCH EEN NIEUWE AANGEVRAAGD snapt u het nog
Slecht , ze dwingen je om internet bankieren te nemen.
Want anders wordt je buiten gesloten van b.v. het kopen van groen spaardeposito deposito.
Die had ik , waren verlopen , dus ik denk koop nieuwe
Dat kan dus niet zonder internet bankieren, dat heb en wil ik niet zoals meer dan 1 miljoen mensen..
Hele strijd gevoerd maar als vaste klant verlies je de strijd !
Dus ben je je belasting voordeel kwijt en gaat het je nu geld kosten . BEDANKT KLANT ONVRIENDELIJKE BANK !
EN pas voor een andere klacht gebeld met ze , bijna € 4 kwijt aan telefoonkosten.
Want ik heb ook geen abonnement met gratis bellen.
Belachelijk dat ze inderdaad geen email adres hebben
Je kan geen bezoekadressen vinden zonder in te loggen.
Niet duidelijk is of je een afspraak moet maken.
Waarom kan ik geen medewerker aan de lijn krijgen als ik mijn gegevens van de geopende ing rekening nog steeds niet heb na 7 werkdagen?
Mijn schoonvader, wil mij, mede in verband met teruglopende digitale vaardigheid, machtigen voor zijn ING-rekening met bijbehorende spaarrekeningen. Dit is helaas niet gelukt.
Op 27/1/2023 belde ik met de helpdesk met de vraag hoe dat te regelen is.
Mij werd verteld dat ik een ING-rekening zou moeten hebben, om machtiging voor de rekeningen van mijn schoonvader te kunnen krijgen.
Toen ik aangaf dat dat bij andere banken niet het geval is en dat dat mij als niet professioneel over komt, werd er navraag gedaan.
Ik kreeg terug dat ik geen ING-rekening hoefde te hebben, maar dat ik voor legitimatie wel bij een ING-vestiging langs moet.
Ik vroeg of dat op zaterdag ook in Bilthoven zou kunnen, dat werd bevestigend beantwoord.
28/1/2023 ging ik met mijn schoonvader naar het ING-servicepunt in Bilthoven.
Daar kreeg ik te horen dat ik toch echt een ING-rekening moet hebben en dat de zaak ter plekke niet geregeld kan worden. Wij zouden daarvoor naar een kantoor in Zeist moeten. Per aangetekende brief heb ik gevraagd om zwart op wit te beschrijven hoe de procedure nu werkelijk moet lopen, aan welke eisen ik moet voldoen en welke stukken noodzakelijk zijn. De brief is op 31/1/2023 om 12:03 uur bezorgd (adres: ING bank N.V. Bijlmerdreef 106, 1102 CT Amsterdam). Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen. Dus graag goed en snel het juiste antwoord.
Beoordeel ING Bank Klantenservice