Bellen met Netflix

Waarom bellen met Netflix Klantenservice?

  • Je hebt geen beeld.
  • Je hebt een vraag over een factuur of je abonnement.
  • Je hebt een technische vraag.
  • Je hebt geen toegang tot je account.

Openingstijden telefonische klantenservice Netflix

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 23:00
  • Dinsdag 08:00 - 23:00
  • Woensdag 08:00 - 23:00
  • Donderdag 08:00 - 23:00
  • Vrijdag 08:00 - 23:00
  • Zaterdag 08:00 - 23:00
  • Zondag 08:00 - 23:00

  • Telefoonnummer Netflix: 0800 022 9647

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Indien je Engels spreekt kun je 24/7 bellen met 0800 022 9647. Voor Nederlandstalige support gelden onderstaande openingstijden.

Heb jij onlangs contact gehad met Netflix? Laat ons je ervaringen met Netflix weten!
Beoordeel Netflix.

Controleer op storingen bij Netflix.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Netflix.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Video kijken.
  • Smart TV.
  • Aanmelden en inloggen.
  • Videostreaming.
  • Mobiele telefoon.
  • Website.
  • App.
  • Serververbinding.
  • Inloggen.
Controleer of er een storing is bij Netflix

KvK gegevens Netflix

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 62266519
  • Vestigingsnummer (KvK): 000044717814
  • Statutaire naam: Netflix International B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Netflix?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Netflix? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Netflix via e-mail.

Netflix is ook per mail te bereiken. De klantenservice doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en je zo snel mogelijk te antwoorden. Het e-mailadres is nl@netflix.com.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Netflix

Chat online met Netflix.

Neem contact op met de klantenservice van Netflix via online chat. Klik op onderstaande link, scroll naar beneden en klik vervolgens op de button "Livechat Starten". Openingstijden zijn helaas onbekend.

Start een chat met Netflix

Neem schriftelijk contact op met Netflix.

Wil je een brief sturen naar Netflix dan kan dat naar het volgende adres:

  • Netflix International B.V.
  • Stadhouderskade 55
  • 1072 AB Amsterdam

Neem contact op met Netflix via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Netflix klantenservice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m zondag van 08:00 - 23:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Netflix via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Netflix.

Heb je een algemene vraag? Raadpleeg dan de meestgestelde vragen van Netflix.
Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:

  • Wat kan ik kijken op Netflix?
  • Wat is Netflix?
  • Hoeveel kost Netflix?
  • Waar kan ik kijken?
  • Hoe kan ik opzeggen?
  • Is Netflix geschikt voor kids?





Ga naar de veelgestelde vragen van Netflix

Neem contact op met Netflix via Facebook.

Volg Netflix op Facebook. Deel ervaringen over films en series. Ontdek als eerste wat er binnenkort allemaal uitkomt, @NetflixNL.

Klik hier voor contact met Netflix via Facebook.

Neem contact op met Netflix via Pinterest.

Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals recepten, huis en stijl inspiratie en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Kijk hier op het kanaal van Netflix.

Klik hier voor contact met Netflix via Pinterest.

Neem contact op met Netflix via Twitter.

Netflix is actief op Twitter, @NetflixNL. Haal meer uit je abonnement en deel je ervaringen met andere kijkers.

Klik hier voor contact met Netflix via Twitter.

Aanmelden

Het is mogelijk om je aan te melden bij Netflix. Vul je naam en e-mailadres in en klik op de rode button 'Anmelden'. Netflix stuurt je daarna per mail een welkomstbericht. Dit bericht bevestig je en zo wordt je aangemeld.

Klik hier om je aan te melden bij Netflix.

Entergalactic | Final Trailer | Netflix

Hoofdkantoor Netflix Nederland (adres)

Stadhouderskade 55 Amsterdam, Noord Holland 1072 AB Nederland
Rapportcijfer Netflix Klantenservice: 2.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 24 beoordelingen.

Beoordeel Netflix Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Netflix Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Harry Smittenberg op 12-12-2023
  • Rapportcijfer: 2

Na 4x een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk een juffrouw aan de telefoon die mij NIET kan helpen
Wij overwinteren al jaren in Spanje en konden Netflix zien op laptop of chromecast. Met de nieuwe regels is dit niet meer mogelijk. Na 4 weken wordt je eruit gegooid. Ik kijk alleen en deel geen abonnement of account.
Waardeloos bedrijf: onmogelijkheden ontwikkelen en oplossingen onmogelijk maken.
  • Beoordeeld door schreurs op 12-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

waardeloze klantenservice, onzinnige adviezen en geen oplossingen
  • Beoordeeld door Pascalle Pater op 23-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Elke keer problemen met inloggen. Moet me elke keer op nieuw registreren. Makkelijk geld verdienen
  • Beoordeeld door Hetty Verboom-Versnel op 8-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer contact te krijgen met Netflix, maar wachttijd is lani, probeer het later nog eens. Dit bandje krijg ik al anderhalve dag te horen. Erg klantonvriendelijk
  • Beoordeeld door edwin van Vessum op 2-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

jammer dat een 0 niet gekozen kan worden want Netfilx is
-niet telefonisch te bereiken
-geeft geen reactie op mail
-lost geen problemen op
-Netflix is alleen goed in cashen!
-
-
  • Beoordeeld door Phyllis Estoppey op 25-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbeschoft gedrag van medewerker en zij wilde mij niet verder helpen, gooide hoorn erop en heeft mij van netflix gehaald terwijl ik klant ben en mijn rekening betaald heb.
Schandalig.
Dit ga ik openbaar maken als er niet snel een oplossing komt.
  • Beoordeeld door Moons dirk op 7-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een technisch defect en klantendienst nooit beschikbaar, ik bel erheen en onmiddellijk onderbroken
  • Beoordeeld door Vos chris op 29-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Netfflix ,problemen met netwerk ,geen telefoon nr. waar je naartoe kan bellen om het probleem op te lossen .
  • Beoordeeld door Anita op 27-12-2022
  • Rapportcijfer: 10

Wat een kundige en aardige medewerker. Een uur aan de telefoon, alles doet het weer!! Enorm bedankt!!
  • Beoordeeld door Belien marina op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 3

Spijtig dat er zoveel filmen die ik al jaren ken nu op Netflix komen. Spijtig is dat wel voor vele kijkers ik denk wel dat Netflix dat weet. Wanneer gaan er nieuwe films starten en ook series zoals fauda en nog andere
  • Beoordeeld door Belien marina op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Spijtig dat er zoveel filmen die ik al jaren ken nu op Netflix komen. Spijtig is dat wel voor vele kijkers ik denk wel dat Netflix dat weet. Wanneer gaan er nieuwe films starten en ook series zoals fauda en nog andere
  • Beoordeeld door Thomas op 5-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik vind dat de films van jullie in zakken. Goedkope films echt jammer ..hoop ouwe films of andere Goedkope troep.
  • Beoordeeld door Alwies Meuleman op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb denk ik wel 20 keer gebeld naar nummer 0906 688 688 6, wordt ik door verbonden en dan valt de lijn uit????

Vorige maand kon ik Neflix niet meer krijgen op mijn TV en heb diverse pogingen gedaan om het terug te krijgen, want ik vind jullie geweldig, maar er is nu meerdere keren 15,99 euro van mijn bankrekening af geschreven. Dat is toch niet de bedoeling toch??

Vrolijke Groet

Alwies Meuleman
  • Beoordeeld door rg snakenborg op 20-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik wil mijn abonnement opzeggen ! ik ben het niet eens met de verhoging in onderstaand mail bericht!!
de automatische afschrijving wordt geblokkeerd!

We passen onze tarieven aan om Netflix nog beter te maken
Beste Ruud en Gerrie,
We hopen dat veel plezier beleeft aan Netflix. We passen onze prijzen aan zodat we nog meer series, films en documentaires kunnen aanbieden. Vanaf 20 december 2021 verhogen we je maandbedrag naar € 15,99.
Met deze update kunnen we je nog meer waarde voor je lidmaatschap bieden: verhalen die je een goed gevoel geven, die je raken of die je dag gewoon wat leuker maken.
Vragen? Ga dan naar het Helpcentrum of neem contact met ons op. Je kunt ook altijd je lidmaatschap beheren via je account.

Bedankt dat je Netflix hebt gekozen. We hopen dat je nog jarenlang lid blijft en laten je graag zien wat we voor je in petto hebben.
Het Netflix-team



Onlangs toegevoegd





Binnenkort te zien







Alle series en films weergeven
  • Beoordeeld door F.Keizer op 14-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben sedert maart bezig mijn account op te zeggen. Lukt niet.
Sedert maart rekent Kpn namens Netflix het duurste abonnement terwijl ik het goedkoopste bestelde.
Netflix zegr dat ik bij Kpn moet zijn en Kpn zegt dat ik bij Netflix moet zijn.
Tevens kan ik sedert maart ook geen Netflix via mijn laptop ontvangen
  • Beoordeeld door Teus op 19-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Almere 19 augustus 2021,

Beste lezer,

Jammer toch. Jammer hoe Netflix met problemen omgaat en niet oplost.
Wel wijzen naar een provider en aangeven dat de bandbreedte niet in orde zou kunnen zijn enz. maar zelf geen verantwoording neemt voor de app.
Onze 4 K tv is rechtstreeks aangesloten op de glasvezelverbinding van Xs4all. Dus bekabelt.
De bandbreedte in meerdere malen gecontroleerd door de provider en is optimaal te noemen. Het controleren is ook op verschillende momenten gebeurd.
En toch hebben wij via jullie app haperend beeld als het gaat als een snelheid aan te pas komt. Dus bij racen, maar ook panoramabeelden hebben dit.

Er werd geëscaleerd tijdens het telefoongesprek. Dat klinkt natuurlijk veel belovend, maar het help niets. Want ja de kapstokopmerking van de bandbreedte werd weer uit de Netflix kast gehaald.

Een dan de opmerking van een medewerker dat wij altijd op mogen zegen ervaar ik als een zwaktebod. Eigenlijk een Netflix onwaardig?
Kom met een oplossing.

Een vriendelijke groet, Teus
  • Beoordeeld door Gucci op 13-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer asociaal personeel! Bij problemen moet je maar, gewoon op een ander apparaat kijken?! Monteur is langs geweest tv was prima en up to date! Probleem ligt dus bij Netflix misschien capabel personeel aannemen?!
  • Beoordeeld door Marijke Rieteco op 28-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Ik zit nog steeds te wachten dat ik wer kan kijken naar Netflix. Betaling is gebeurd. Wordt nu toch wel tijd
  • Beoordeeld door sjaak tvs op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 8

Na gebeld te hebben over een regelmatige storingen van de uitzendingen van diverse films, heeft de medewerker van Netflix met diverse schakelingen op de TV het probleem meteen verholpen en is uitstekend opgelost.
  • Beoordeeld door Arie Blommers op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb mij een paar dagen gelden Netflix geabonneerd, en direct betaald. Direct bleek dat ik niet kon inloggen. Geen tv dus! Wel dagenlang moeten chatten, 10-tallen keren mijn verhaal gedaan, diverse telefoontjes geplaagd, en nog steeds geen TV! En nu is mijn account verdwenen!! Heb natuurlijk mijn betaling teruggeëist, waar ik recht op heb, en jawel hoor: weer alles vele malen door moeten geven. En nog steeds geen geld retour! En die betaling moet terug! Mijn ervaring met Netfilx: een grote pijnhoop!

Mvg,
Arie Blommers
  • Beoordeeld door Ria op 16-07-2020
  • Rapportcijfer: 10

Vriendelijk en goed geholpen met veel geduld
Ben heel tevreden.
  • Beoordeeld door Mevis op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Iedereen afraden na zoveel gesprekken en chatten bellen nog steeds mij geld niet terug schandaligGelijk abonoment op gezegd Tegoed 111.72 Euro van mij AOW
  • Beoordeeld door Bart op 13-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik was waarachtig van plan een Netflix abonnement te nemen. Maar zie er nu toch van af.
Netflix boycot de sketsch show ‘Little Britain’. Gelukkig heb ik die serie al jaren op dvd, maar toch. Wat een hypocriete beslissing.
Wordt netflix een politbureau dat gaat bepalen wat we wel en niet mogen zien, wat wel en niet deugt. Waar eindigt dit?
Met een boekverbranding? Waar doet me dat toch aan denken, het was in 1934, waar ook al weer!?
  • Beoordeeld door Irene Scheffers op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos!
Sinds 12 maart probeer ik contact te krijgen met Netflix omtrent een klacht.
Maar wat ik ook doe ik kom steeds weer terug bij het advies om te bellen. Maar bellen is lastig vanwege Coronatijdperk staat er op de site! Chatten, dat zou wel kunnen maar alleen in het Engels en dat is niet gelukt. Ik wil gewoon een vraag stellen en een klacht indienen in mijn eigen taal!
Wel of geen Coronatijd.....te gek voor woorden dat ik al twee maanden lang geen hulp krijg om het probleem op te lossen. Echt waardeloos!
Bel Netflix
0800 022 9647