HEMA Klantenservice

Rapportcijfer HEMA klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (6)

Bellen met HEMA

Waarom bellen met HEMA Klantenservice?

  • Je hebt een klacht.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij HEMA.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt in de webwinkel van HEMA.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag 10:00 - 18:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer HEMA: 020-224 2424

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met HEMA? Laat ons je ervaringen met HEMA weten!
Beoordeel HEMA.

Wil je op een andere manier contact opnemen met HEMA?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met HEMA? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met HEMA.

Wil je een brief sturen naar HEMA? Dat kan naar onderstaand adres:

  • HEMA Hoofdkantoor
  • NDSM-straat 10
  • 1033 SB Amsterdam

Neem contact op met HEMA via een contactformulier.

Je kan contact opnemen met HEMA middels een contactformulier. Vul je gegevens in, je vraag en klik op de blauw button 'Verstuur'. De medewerkers van de klantenservice van HEMA reageren zo snel mogelijk.

Ga naar het contactformulier op de website van HEMA Ga naar het contactformulier op de website van HEMA

Aanmelden voor de nieuwsbrief van HEMA.

Lees over alle aanbiedingen kortingsacties van HEMA. Laat hier je e-mailadres achter en HEMA stuurt je regelmatig de HEMA Nieuwsbrief.

Meld je aan voor de HEMA nieuwsbrief. Meld je aan voor de HEMA nieuwsbrief.

Neem contact op met HEMA via Facebook.

Via de Facebook pagina van HEMA kun je ook een vraag stellen. Je kunt hier terecht op werkdagen vanaf 8.30 tot 19.00 uur en op zaterdag vanaf 10.00 tot 18.00 uur.

Klik hier voor contact met HEMA via Facebook.

Neem contact op met HEMA via Twitter.

Via de Twitter pagina van het HEMA kun je ook een vraag stellen. Je kunt hier terecht op werkdagen vanaf 08.30 tot 19.00 uur en op zaterdag vanaf 10.00 tot 18.00 uur

Klik hier voor contact met HEMA via Twitter. Klik hier voor contact met HEMA via Twitter.

Winkelzoeker

Er is een altijd een HEMA bij jou in de buurt. Vul een postcode of plaats in en zie het dichtstbijzijnde filiaal verschijnen.

Vind een HEMA bij jou in de buurt. Vind een HEMA bij jou in de buurt.

Zita Wauters | DIY schoolgerief

Rapportcijfer HEMA Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.

Beoordeel HEMA Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan HEMA Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor HEMA Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert Misrahi op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn cadeaukaart “borrel en hapje voor 2” is niet om te ruilen tegen een tegoedbon terwijl de horeca op slot zit. Diefstal want jullie zijn niet failliet !
  • Beoordeeld door Heirman op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen reacties op mijn mails en telefonisch niet bereikbaar. Heel slecht
  • Beoordeeld door Diana Jong op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Internet bestelling gedaan en in filiaal opgehaald en betaald.
Kleding past niet maar stom, helaas bon kwijt. Wel factuur internet en bankafschrift aanwezig...Op factuur staat met bon of factuur geld terug....
In filiaal Bovenkarspel wordt gezegd , nee alleen met kassabon...op mijn vraag of ze dan een kopiebon wilen maken aan de hand van transactienr op bankafschrift willen ze niet ingaan. Ook klantenservice zegt dat dit nieuw beleid is...hoe klantvriendelijk is dit, gewoon absurd!!
Het wrange is dat ik in mijn vorige bestelling 2 zelfde kledingstukken geleverd kreeg ipv de 1 bestelde...deze "gratis" 2e gewoon terug ingeleverd bij de winkel omdat het fout was gegaan , met de gedachte als het aan mijn kant fout gaat kom ik ook terug.....nou mooi niet, ven helemaal klaar met de HEMA
I
  • Beoordeeld door Magdalene op 5-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Totaal geen contact mee te krijgen via telefoon of chat.
Wat een bagger klantenservice!
  • Beoordeeld door Ilona op 5-08-2020
  • Rapportcijfer: 4

Inmiddels toch een chat functie gezien alleen is die niet altijd zichtbaar. Eindelijk ook een contactformulier gevonden die kennelijk alleen zichtbaar is na sluitingstijd, wat alleen ook niet altijd werkt. Vandaag is het contactformulier wel beschikbaar en dat juist tijdens openingstijden. Volgens mij moet er hoognodig naar gekeken worden.
  • Beoordeeld door Ilona op 5-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Als ik kijk bij klantenservice staat er dat ik een email kan sturen, maar als ik op de link klik krijg ik alleen een telefoonnummer. En dat er nog geen chat functie is, is wel heel erg ouderwets.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)