We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met HEMA? Laat ons je ervaringen met HEMA weten!
Beoordeel HEMA.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met HEMA? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een brief sturen naar HEMA? Dat kan naar onderstaand adres:
Je kan contact opnemen met HEMA middels een contactformulier. Vul je gegevens in, je vraag en klik op de blauw button 'Verstuur'. De medewerkers van de klantenservice van HEMA reageren zo snel mogelijk.
Ga naar het contactformulier op de website van HEMALees op de website van Hema, wat de meest populaire onderwerpen zijn:
Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken.
Lees over alle aanbiedingen kortingsacties van HEMA. Laat hier je e-mailadres achter en HEMA stuurt je regelmatig de HEMA Nieuwsbrief.
Meld je aan voor de HEMA nieuwsbrief.Via de Facebook pagina van HEMA kun je ook een vraag stellen. Je kunt hier terecht op werkdagen vanaf 8.30 tot 19.00 uur en op zaterdag vanaf 10.00 tot 18.00 uur.
Klik hier voor contact met HEMA via Facebook.Via de Twitter pagina van het HEMA kun je ook een vraag stellen. Je kunt hier terecht op werkdagen vanaf 08.30 tot 19.00 uur en op zaterdag vanaf 10.00 tot 18.00 uur
Klik hier voor contact met HEMA via Twitter.Er is een altijd een HEMA bij jou in de buurt. Vul een postcode of plaats in en zie het dichtstbijzijnde filiaal verschijnen.
Vind een HEMA bij jou in de buurt.Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.
Waarom is klantenservice niet gewoon telefonisch bereikbaar voor vragen?? Deze klantenservice met digitale assistent vind ik echt shit! Beneden alle peil. Kost me bovendien uren van mijn tijd en veel ergernis!
Ik bestel twee dozen wijn a 6 stuks. Er wordt er één afgeleverd. DHL geeft aan dat de andere doos gevallen is. Sorry, die lekte, maar hij zou het verder wel regelen. Ik hoor vervolgens niets meer. Maar ik heb de wijn wel al betaald. Ga dat maar eens uitleggen aan een digitaal assistent!!
Ik vind dit echt niet kunnen om zo met klanten om te gaan. Ik wil gewoon weten wanneer ik mijn wijn ontvang!
Telefonisch niet bereikbaar, na keuze ingave telefoon, kom je steeds weer terug in het keuze menu. Ook via Facebook geen reactie..
Mijn cadeaukaart “borrel en hapje voor 2” is niet om te ruilen tegen een tegoedbon terwijl de horeca op slot zit. Diefstal want jullie zijn niet failliet !
Geen reacties op mijn mails en telefonisch niet bereikbaar. Heel slecht
Internet bestelling gedaan en in filiaal opgehaald en betaald.
Kleding past niet maar stom, helaas bon kwijt. Wel factuur internet en bankafschrift aanwezig...Op factuur staat met bon of factuur geld terug....
In filiaal Bovenkarspel wordt gezegd , nee alleen met kassabon...op mijn vraag of ze dan een kopiebon wilen maken aan de hand van transactienr op bankafschrift willen ze niet ingaan. Ook klantenservice zegt dat dit nieuw beleid is...hoe klantvriendelijk is dit, gewoon absurd!!
Het wrange is dat ik in mijn vorige bestelling 2 zelfde kledingstukken geleverd kreeg ipv de 1 bestelde...deze "gratis" 2e gewoon terug ingeleverd bij de winkel omdat het fout was gegaan , met de gedachte als het aan mijn kant fout gaat kom ik ook terug.....nou mooi niet, ven helemaal klaar met de HEMA
I
Waardeloos. Totaal geen contact mee te krijgen via telefoon of chat.
Wat een bagger klantenservice!
Inmiddels toch een chat functie gezien alleen is die niet altijd zichtbaar. Eindelijk ook een contactformulier gevonden die kennelijk alleen zichtbaar is na sluitingstijd, wat alleen ook niet altijd werkt. Vandaag is het contactformulier wel beschikbaar en dat juist tijdens openingstijden. Volgens mij moet er hoognodig naar gekeken worden.
Als ik kijk bij klantenservice staat er dat ik een email kan sturen, maar als ik op de link klik krijg ik alleen een telefoonnummer. En dat er nog geen chat functie is, is wel heel erg ouderwets.
Beoordeel HEMA Klantenservice