De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

Rapportcijfer De Twentsche Courant Tubantia klantenservice: 2.5 » Lees beoordelingen (31)

Bellen met De Twentsche Courant Tubantia

Waarom bellen met De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Twentsche Courant Tubantia.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met De Twentsche Courant Tubantia? Laat ons je ervaringen met De Twentsche Courant Tubantia weten!
Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Twentsche Courant Tubantia: 088-0139 970

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Twentsche Courant Tubantia?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Twentsche Courant Tubantia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan De Twentsche Courant? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan De Twentsche Courant . Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: redactie@tctubantia.nl. De redactie van de Twenstche Courant zal de mail met zorg behandelen.

Klik hier om een e-mail te sturen naar De Twentsche Courant Tubantia

Chat online met De Twentsche Courant Tubantia.

Chat online met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia).

Scroll naar beneden en klik de rode button 'Stel uw vraag via Chat' aan. Je krijgt gemiddeld binnen twee minuten antwoord.

Openingstijden online chat De Twenstche Courant:'

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.

 

Start een chat met De Twentsche Courant Tubantia

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter.

Twitter met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia). Scroll naar beneden en klik de rode button Twitter aan. Je krijgt gemiddeld binnen een uur reactie. Openingstijden online chat De Twenstche Courant: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag & zondag: Gesloten.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter. Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met De Twentsche Courant Tubantia.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van De Twentsche Courant. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Tubantia t.a.v. afdeling Klantenservice o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van De Twentsche Courant (Tubantia) via Facebook. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord of registreer je door middel van het maken van een nieuw account. Openingstijden klantenservice De Twentsche Courant (Tubantia op Facebook: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag: Gesloten Zondag: Gesloten.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook.

Ongeluk monstertruck Haaksbergen

Rapportcijfer De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice: 2.5
2.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 31 beoordelingen.

Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door T H Zweers op 29-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krant dagelijks te laat bezorgd. N a geregeld geklaagd even een verbetering maar valt zo in het oude patroon. Nu vandaag is het 9.30 nog geen krant, gisteren 7.40 eergisteren 8.30. We zijn het langzamerhand spuugzat graag hier een reactie op
  • Beoordeeld door Oldenkotte op 10-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

Laatste paar maanden bar slechte bezorging. Ook vandaag WÉÉR geen krant. Waarom wordt er geen krant nabezorgd na dit gemeld te hebben? Waarom moet de klant zelf het probleem oplossen en met een bon naar een winkel gaan om alsnog de krant te krijgen? De omgekeerde wereld. Inmiddels dubben wij om het abbonnement op te zeggen.
  • Beoordeeld door G satter op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging erg wisselend
Klanten service,slecht bereikbaar.
Beantwoording mail berichten helaas zonder mail berichten terug.
  • Beoordeeld door Smits op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 9

Vriendelijk en accuraat
  • Beoordeeld door B.J.Prinsen op 26-02-2021
  • Rapportcijfer: 3

Mijn 3-jarig abonnement (op tijd opgezegd) verliep op 13 februari jl. Van een medewerker kreeg ik zo'n maand geleden ik een aanbod voor verlenging voor een jaar met 45% korting. Dat heb ik geaccepteerd. Ik kreeg dit per email bevestigd. Enkele weken daarna kreeg ik van een medewerkster die vanuit huis belde ( naam vergeten) opnieuw zo'n aanbod. Ik vertelde haar dat ik al verlengd had voor een jaar. Dat wist ze niet, maar volgens haar gold de korting ook bij verlenging voor twee of drie jaar. Ik heb toen verlengd tot 2 jaar. Zij zou dat regelen, maar toen ik na enkele weken nog geen bevestiging had ontvangen heb ik maar eens gebeld. Bij de klantenservice was van een verlenging niets bekend en de dame aan de telefoon vertelde me dat dit ook niet mogelijk was met 45 % voor langer dan 1 jaar. Ik heb mijn verbazing uitgesproken over de gang van zaken. Kennelijk wordt er flink langs elkaar heen gewerkt en heeft niet iedereen dezelfde gegevens. Vandaar mijn lage beoordelingscijfer.
  • Beoordeeld door B. de Visser op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Woord klantenservice kent men daar niet./ Werkelijk een autoritaire manier van behandelen van klanten. Ook schriftelijk hopeloos. Nergens een huidig postadres te vinden. Wel een aantal maar wat is het juiste adres. Wil een forse onderbouwde klachtenbrief sturen aan de directie, maar naar welk adres.
Hoofd klantenservice stuurt bericht dat binnen 2 dagen contact wordt opgenomen, maar je raadt het al...... NOPPES.

Zorg maar eens voor vriendelijk personeel!!!!
  • Beoordeeld door J.beunk op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

sinds vorige week tot nu geen krant ontvangen en telefoonies niet te berijken en bij ah scheforst weten ze nergens van hoezo gratis krant ophalen.
  • Beoordeeld door Jantine Schipper op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Erg vervelend dat ik niet normaal iemand aan de telefoon krijg.OF de gelegenheid krijg om aan te geven dat we gisteren EN vandaag de krant niet ontvangen hebben. Jammer dat met bezorgwisseling het direct al mis moet gaan.
  • Beoordeeld door Brisart op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos
Sinds 8 februari geen krant ontvangen en geen contact mogelijk met de klantenservice
  • Beoordeeld door Anne op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan u niet bereiken, ook mijn mails kunnen niet afgeleverd worden .
Helaas zaterdag Geen krant gehad zover ik
Weet heel Fleringen niet,
Donderdag en vrijdag wel !!
Dus waarom zaterdag niet ?????
Waardeloos !!!

Geen vr groet,
Ook namens mijn 91 jarige schoonvader en overige familie ,
Anne loohuis
7666 Lg 107
7666lb 14
7666lb 31
  • Beoordeeld door Henk de Kruijff op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik begrijp dat de weersomstandigheden Maandag van invloed was, dinsdag ook oké maar woensdag was het geen probleem meer, Donderdag is hij wel bezorgd en vandaag weer niet, terwijl de straat schoon is het is nl een bus route! Jammer dat ik opnieuw moet ervaren dat men slordig omgaat met de abonnees. Ik heb de krant al een keer opgezegd, omdat de bezorging zo slecht gaat en toen waren de weersomstandigheden helemaal niet de redenen. Jammer dat het zo gaat en nee ik ben helemaal niet van de digitale
  • Beoordeeld door JLM Rödel op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer u te bereiken maar mailen of telefonisch bijna onmogelijk
  • Beoordeeld door Peter Rewinkel op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

De hele week geen krant ontvangen. Iedere dag braaf gemeld via mail en sinds gisteren ook via messenger. Sinds gisteren ook geprobeerd om via de telefoon een mens van vlees en bloed aan de telefoon te krijgen. Vandaag wederom. Helaas, pindakaas. Ik zou niet weten wat ik zonder de krant moet, maar ga het waarschijnlijk binnenkort wel proberen.
  • Beoordeeld door Oude Nijeweme op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kunt op geen enkele manier in contact komen met de klantenservice. Als je een bezorg klacht hebt. 5 dagen geen krant ontvangen. En alleen steeds maar lezen kunt hem digitaal lezen.
  • Beoordeeld door theo bouman op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos Gehele week al geen krant ontvangen. Netjes doorgegeven, maar geen reactie, Mailtje gestuurd, maar kan niet afgeleverd worden. Zeer slechte zaak. Telefoonnr. nergens te vinden. Al 49 jaar een abonnement, maar dit is nog nooit voorgekomen.
  • Beoordeeld door ten Thije op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

krant de hele week al niet bezorgd.
klantenservice is niet bereikbaar.
bij supermarkt geen krant te krijgen..
kloten!
  • Beoordeeld door ten Thije op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

krant de hele week al niet bezorgd.
klantenservice is niet bereikbaar.
bij supermarkt geen krant te krijgen..
  • Beoordeeld door ten Thije op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

wachttijden onacceptabel lang.
geen mogelijkheid voor open vragen,alles is voorgeprogrammeerd
  • Beoordeeld door André Oord op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Kan geen berichten verzenden via wattsapp of telegram
  • Beoordeeld door jf menger op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

is geen contact te krijgen .
  • Beoordeeld door Carlo op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 4

Probeer Tubantia te bereiken ivm problemen met bezorging..
Nu 9:10 uur 5 dec nog geen krant in de bus.
Afgelopen week de hele week al later en ipv onze drie kranten 1 ..en vandaag dus nog steeds niets..
Probleem is dat ik nergens een contact kan vinden om te informeren hoe het zit.
Via de site en Google kom ik alleen tot dit contactadres dat zaterdags niet bereikbaar is.
Graag actie en vermelding van een bereikbaar telefoonnummer op mijn mail.
Prettige zwarte piet en een beetje st Nicolaas,
Mvg
Carlo
  • Beoordeeld door Eric op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 5

Tubantia app werkt niet op m'n Huawei smartphone voor de duidelijkheid dit ligt niet aan m'n smartphone
  • Beoordeeld door Eddy op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 7

Krant is niet objectief
  • Beoordeeld door Ria Scholten op 5-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

we zijn nu 3 weken verder, af en toe een krant . vanmorgen weer niet, je wordt er niet goed van.
  • Beoordeeld door Ria Scholten op 16-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

verhuisadres op tijd doorgegeven maar al 3 dagen hierover gebeld, maar nog steeds geen krant. Nog even en dan zeg ik bye bye tubantia en dat na 50 jaar abonnee
  • Beoordeeld door Ter woerds op 16-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Kan eerst het telefoon nummer niet vinden, eindelijk gelukt, zijn jullie niet berijkbaar. Ben al paar dagen bezig. Wel met grote letter staat er een betaald nummer.
  • Beoordeeld door J. Krabbenbos op 11-09-2020
  • Rapportcijfer: 4

Voor 3e keer geen krant ontvangen!!!!!!!
  • Beoordeeld door Haafkes op 5-09-2020
  • Rapportcijfer: 4

Beste klantenservice,

We hebben deze week 3 keer de krant niet ontvangen,
daarom vandaag gebeld maar kreeg geen gehoor...
Een keer vergeten kan maar 3 keer is wel veel, jammer
  • Beoordeeld door Verhoog op 9-08-2020
  • Rapportcijfer: 3

Als ik een artikel bijvoorbeeld aquapark Twente miet volgeboekt wil lezen krijg ik een cookie informatie bladzijde maar geen accepteren knop! Dan kom je er ook niet in steeds zelfde twee formulieren. Woest maar onverrichter zaken stop je dan maar volgende artikel zelfde probleem dan nergens kans op bezwaar of verhaal. Dat kan uw bedoeling niet zijn. Medium is IPhone
  • Beoordeeld door den Oudsten op 1-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

We schuitwijf van bezorging regelmatig slaat ze ons over zal de krant wel verkopen
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)