Basic Fit Klantenservice

Rapportcijfer Basic Fit klantenservice: 1.2 » Lees beoordelingen (62)

Bellen met Basic Fit

Waarom bellen met Basic Fit Klantenservice?

  • Je wil weten of Basic Fit iets voor jou is.
  • Je wil informatie over de soorten begeleiding die Basic Fit biedt.
  • Je wil weten of er groepslessen worden gegeven. En zo ja, welke
  • Je wil meer weten over de soorten lidmaatschappen van Basic Fit.
  • Je hebt een vraag over de prijzen.
  • Je hebt een klacht over Basic Fit.

Openingstijden telefonische klantenservice Basic Fit

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Basic Fit? Laat ons je ervaringen met Basic Fit weten!
Beoordeel Basic Fit.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Basic Fit

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 37092459
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017053692
  • Statutaire naam: Basic-Fit Nederland B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Basic Fit?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Basic Fit? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Basic Fit via e-mail.

Wil je een bericht sturen naar Basic Fit? Stuur een e-mailbericht naar klantenservice@basic-fit.nl. De medewerkers van de helpdeskservice reageren tijdens kantoortijden zo snel mogelijk op je bericht.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Basic Fit

Neem schriftelijk contact op met Basic Fit.

Wil je opzeggen of heb je een klacht? Stuur Basic Fit een brief naar hun postadres.

  • Basic Fit Nederland
  • Postbus 3124
  • 2130 KC Hoofddorp

Een medewerker van Basic Fit zal hierop zo spoedig mogelijk reageren.

Neem contact op met Basic Fit via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Basic Fit? Facebook Messenger is een programma voor Facebook-gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 kan je snel een reactie van Basic Fit verwachten.

Klik hier voor contact met Basic Fit via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Basic Fit via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Basic Fit.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Basic Fit:

  • Ik wil mijn fitness moment boeken. Hoe doe ik dat?
  • Kan ik weer groepslessen volgen nu de clubs weer open zijn?
  • Moet ik een mondkapje op in de club?
  • Hoeveel vrienden kan meenemen?
  • Kan ik in het buitenland trainen?
  • Moet Basic Fit de 1,5 meter afstand waarborgen in de club?


Je kan ook antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • COVID-19
  • Lidmaatschap
  • Nieuwe leden
  • Faciliteiten in de club
  • Basic Fit app
Ga naar de veelgestelde vragen van Basic Fit Ga naar de veelgestelde vragen van Basic Fit

Inschrijfformulier

Het is super makkelijk om je online in te schrijven bij Basic Fit. Wanneer je op onderstaande link klikt dan wordt je eerst de mogelijkheid geboden om je postcode in te voeren zodat je het dichtstbijzijnde filiaal kunt kiezen. Vervolgens is het een fluitje van een cent. Alle diensten en mogelijkheden worden je aangeboden.

Klik hier om je online in schrijven bij Basic Fit Klik hier om je online in schrijven bij Basic Fit

Neem contact op met Basic Fit via Facebook.

Leuke workout-filmpjes zijn te vinden op de Facebookpagina van Basic Fit. Daarnaast wordt er op deze pagina ook praktische informatie gedeeld. Bijvoorbeeld over de coronamaatregelen of de openingstijden. Om niks te missen kan je hier hun Facebookpagina een ‘vind ik leuk’ geven.

Klik hier voor contact met Basic Fit via Facebook.

Neem contact op met Basic Fit via Twitter.

De Twitter van Basic Fit is te bereiken voor al je vragen! Het webcare team zal zo snel mogelijk je vraag of klacht in behandeling nemen. Verder deelt Basic Fit hier ook geregeld praktische informatie, zoals wijzigingen in openingstijden, of leuke kortingsacties. Volg hen op Twitter via: @BasicFitNL.

Klik hier voor contact met Basic Fit via Twitter. Klik hier voor contact met Basic Fit via Twitter.

Youtube kanaal van Basic Fit.

Op het YouTubekanaal van Basic Fit kan je leuke workouts vinden om thuis te doen. Daarnaast delen zij ook regelmatig lekkere receptenvideo’s. Om van deze video’s op de hoogte te blijven kan je jezelf abonneren op het YouTubekanaal. Het Basic Fit YouTubekanaal vind je op onderstaande link.

Ga naar het Youtube kanaal van Basic Fit. Ga naar het Youtube kanaal van Basic Fit.

Neem contact op met Basic Fit via Instagram.

Neem je een kijkje op de Instagram van Basic Fit? Hier worden een paar keer per week foto’s van activiteiten gedeeld! Bijvoorbeeld foto’s van de groepslessen of behaalde prestaties van leden. De Instagram van Basic Fit kan je hier vinden: @basicfitnl.

Klik hier voor contact met Basic Fit via Instagram. Klik hier voor contact met Basic Fit via Instagram.

Neem contact op met Basic Fit via LinkedIn.

Basic Fit is ook op LinkedIn te vinden! Naast praktische informatie over bijvoorbeeld de openingstijden of de adressen van verschillende vestigingen, kan je hier ook openstaande vacatures vinden. De LinkedIn pagina van Basic Fit kun je vinden via onderstaande link.

Klik hier voor contact met Basic Fit via LinkedIn. Klik hier voor contact met Basic Fit via LinkedIn.

Basic-Fit

Rapportcijfer Basic Fit Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 62 beoordelingen.

Beoordeel Basic Fit Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Basic Fit Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert de Reus op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht telefonisch bereik
Uiteindelijk maar telefoon opgehangen
  • Beoordeeld door Adriana op 4-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

De app doet het niet en ze nemen geen telefoon op... Het is dus niet mogelijk om een inschrijving te doen. Misschien door alle onzekerheden over corona ,... Super irritant
  • Beoordeeld door JFA op 10-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service. Opgezegd ivm ziekte, ze blijven maar geld incasseren wat we dan storneren.
Weer contact opnemen, voor de zoveelste keer uitleggen dat er door ziekte niet meer gesport kan worden.... nu bijna 1 jaar later incassobureau brief.
  • Beoordeeld door Arman Amir op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

I called in customers service for three times but they didn’t pick up the phone. That's why i'm giving them only 1 ratting.
  • Beoordeeld door Jesper op 24-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte site, bij het opzeggen van mijn abbonnement heb ik meerdere foutmeldingen gekregen en nu zit ik weer vast aan een jaarcontract omdat ik per ongeluk mijn abbonnement heb aangepast
  • Beoordeeld door D T Grouz op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vrij ingewikkeld om in contact te komen. Lidmaatschap wordt NOOIT op een vaste dag afgehouden, ze doen maar wat. Waardoor meedere mensen in de problemen komen.
Verschrikkelijk. Niet aan te raden
  • Beoordeeld door D T Grouz op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vrij ingewikkeld om in contact te komen. Lidmaatschap wordt NOOIT op een vaste dag afgehouden, ze doen maar wat. Waardoor meedere mensen in de problemen komen.
Verschrikkelijk. Niet aan te raden
  • Beoordeeld door Patrick van Toorenburg op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Basic fit is niet telefonisch bereikbaar en reageert niet op de mail van customerservice@communication.basic-fit.com
  • Beoordeeld door VG op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte klantenservice, je wordt niet of nauwelijks geholpen.
Wil je een klacht indienen moet dat bij dezelfde klantenservice, dat werkt dus natuurlijk niet, klacht wordt gewoon genegeerd.
Telefonisch contact kan dus ook niet.
  • Beoordeeld door Essenburg op 15-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je krijgt ze niet te pakken! Opgezegd maar ze geven geen gehoor en blijven maandelijks het geld incasseren ????
  • Beoordeeld door I.M.Zuijderwijk op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Meer dan 2 weken geleden een vraag gesteld m.b.t. automatische incasso nog steeds geen reactie ontvangen. Op de website zeggen dit binnen 3 werkdagen af te handelen! Wat een geweldige klantenservice Basic Fit.
  • Beoordeeld door Erik op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

5 verschillende sportlocaties bezocht. In 4 daarvan werd nauwelijks schoongemaakt door de leden. In 3 daarvan waren de materialen niet alleen verouderd maar slecht onderhouden. In sommige apparaten zaten dermate grote scheuren dat ze eigenlijk zeer onhygiënisch zijn. Die scheuren zijn niet van recente datum, maar moeten daar al maanden gezeten hebben. Minder nieuwe locaties en meer en beter onderhoud zon mijn voorkeur hebben.
  • Beoordeeld door Mathijs op 26-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Halen 5x per maand geld van mijn rekening en ik kan ze op geen enkele manier bereiken
  • Beoordeeld door jw op 17-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Pfff..... nog nooit zoiets meegemaakt.... zeer slecht te bereiken/vraag te stellen. Via klantenservice vindt je wat FAQ's, maar als je meer wilt weten kan je chatten met Ruby..... probeer die eens te vinden. En als je die vindt, probeer dan eens de juiste vraag te stellen.... schier onmogelijk. Via zoektochten op internet achter een telefoonnummer van Basic Fit gekomen (hoofdkantoor), schijnen ook een mailadres te hebben.... ook nergens kunnen vinden. Kortom; zeer gebruiksonvriendelijk klanten service systeem.
  • Beoordeeld door Anneke op 17-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

jullie zijn absoluut niet te bereiken, heel slecht.
  • Beoordeeld door Ben op 10-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

1
  • Beoordeeld door Omer op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan niet bereikt worden geen antwoord terug!!
  • Beoordeeld door mohammed op 1-11-2021
  • Rapportcijfer: 5

slecht service
  • Beoordeeld door Tim op 28-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Echt heel slecht. Schandalig bijna te noemen. Had ik niet verwacht na de sympathieke aanmelding bij een locatie,
  • Beoordeeld door Rinus Haarman op 19-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb geen goed woord over, moet je veel dagen wachten meer als een week als je een verkeerde pas nummer hebt staan in mijn basicfit, ze snappen niet dat je dan heel moeilijk kan reserveren, en soms deed het helemaal niet, werd helemaal gek van alles, terwijl het niets voor stelt als je de mensen iets leert om ook te kunnen
  • Beoordeeld door jonica op 17-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

slecht te bereiken, slechte zaak!!
  • Beoordeeld door Rosanna op 8-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Neemt nooit iemand op
  • Beoordeeld door Nest op 3-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kben er niet zot van ik probeer de basic fit te belle in mijn buurt maar nergens vind ik een telefoonnummer. Ik wou mijn lidmaatschap opzeggen omdat ik het financieel niet aankan nu moet ik nog doorbetalen voor een paar maanden wa ne zever. Ik ben 17 en heb momenteel geen geld ma ik moet wel 20euro per maand neerleggen
  • Beoordeeld door Loet van Berlo op 26-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel erg slecht. Slechte bereikbaarheid en geen mogelijkheid tot een fatsoenlijk antwoord op je vragen. Belabberd!
  • Beoordeeld door abdelouafi Abou op 24-06-2021
  • Rapportcijfer: 7

Zag dat er dubbel afgeschreven was van m'n rekening en heb de incorrecte afschrijving zelf teruggeboekt.
Afgelopen maandag 21 juni een email naar ze gestuurd met de uitleg dat er dubbel was afgeschreven en dat ik het vermoeden had dat ik ten onrechte een dubbel abonnement had. Ik zou binnen 3 werkdagen een antwoord terug krijgen. We zitten nu op donderdag en had nog geen antwoord (en was wel huiverig over alle klachten die ik heb gelezen over de slechte bereikbaarheid van de helpdesk etc),
Ik heb ze gebeld (Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750) en kreeg iemand aan de lijn (10 minuutjes gewacht).
Die heeft alles nagekeken en vertelde me dat er inderdaad een tweede abonnement was en dat dit door een collega de 22ste alreeds was hersteld.
Geregeld, Mooi !

Enige minpuntje is dat ze de correctie die ze uitvoerden niet aan me hadden teruggekoppeld. Het had me een telefoontje gescheeld en de medewerker aan de lijn hoefde dan dit niet (weer) voor me uit te gaan zoeken
  • Beoordeeld door pereira da Silva op 21-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Enige tijd geleden opgezegd bij basic fit.
Een mail gestuurd maar zij reageren gewoon niet ze halen gewoon geld van mijn rekening.
  • Beoordeeld door M.riffi op 20-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

K ben niet blij met jullie en k ga iedereen te stopen omdat k kan jullie nooit kunnen bereiken en ook geld aftroggelen van mijn rekening zonder reden. K heb heel lang mijn abonnement opgezegd maar jullie blijven geld afpakken van me.heel slecht en slordig .
  • Beoordeeld door Jan F.Wijntjes op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nog steeds geen antwoordt gehad op mijn vraag!!
  • Beoordeeld door Jan F.Wijntjes op 15-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen antwoord op mijn vraag. Klantenserves is niet te bereiken Waardeloos!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Cor Blankestijn op 4-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht kan nergens vinden hoe je contact opneemt ook niet via mijn basicfit
  • Beoordeeld door Olga Konontschik op 8-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit slecht.
  • Beoordeeld door Samir op 28-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niemand die je netjes te woord staat heb me abbo jaar geleden opgezegd en krijg deurwaarder aan me deur en als ik probeer bewijzen te verzamelen voor de rechter helpt niemand je dat heet oplichting
  • Beoordeeld door C butter op 18-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht. Niet te bereiken. Zo klant onvriendelijk is niet toegestaan. Klant moet altijd ter woord worden gestaan. Cijfer is 0. Ik wil gewoon mijn contract openbreken ivm blessure. Ik mag niet meer sporten. Regel dit voor mij zsm
  • Beoordeeld door WE Bulhof op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Drama die klantenservice tot op heden. In april opgezegd al sindsdien blijf ik betalen en sommaties krijgen, zou omgekeerd moeten zijn. Vervolgens deze week door interim Rene gebeld die mij in ieder geval mijn lidnr gaf zodat ik opnieuw op kon zeggen moet nu nog een maand betalen hoe dan? Nooit meer
  • Beoordeeld door Vredenburg op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechtste sportschool die iik ooit gezien hebt. Klantenservice totaal.niet bereikbaar. Door gesnoven inbecielen die stijf staan van Pre-workout poeder. Gooien en smijten met gewichten en geen 1 moer opruimen. En nu met groepslessen erbij loopt deze gym in Purmerend helemaal vol. Ik train s.morgens vroeg met 1 leerling van me. Sommige dagen vlucht ik gewoon voor de drukte. Belachelijk voor woorden.
  • Beoordeeld door CeeDee op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je krijgt niet iemand persoonlijk te spreken. Ik kom er niet uit met 'Ruby', hele slechte service.
  • Beoordeeld door Ron de Graaf op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Drama, onbereikbaar zoals in alle beoordelingen van de laatste 2 maanden hieronder. 20 minuten in de wacht
  • Beoordeeld door Ouarda Samani op 23-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gaarste klantenservice ooit!! Nergens telefoonnummer te vinden. Ook geen live chat. Net een 0900 nummer gevonden. €90 cent per minuut. Heb 10 min gewacht voor niks. Niemand aan de lijn gekomen. Waardeloos!
  • Beoordeeld door Jan Varossieau op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

- heb in november 2019 mail gestuurd met vragen over mijn abonnement
- nooit enige reactei gehad behalve dat het even kon duren.
- Dacht dat ook wel gestopt was met innen maar dit gister zag ik op mijn bankafschriften dat er in februari 2020 toch wel voor een heel jaar is afgeschreven.
- gister weer van alles geprobeerd om account te krijgen/ te activeren dit lukte met geen mogelijkheid
- nieuwe leden gratis en ik betaal voor nul dienstverlening. Zonder account kan ik niet reserveren.
- zie verder mijn mails van november en gister.
- heb toendertijd ook aan de balie zaken proberen te regelen maar dat ging ook niet.
  • Beoordeeld door marga hoogvliet op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Via mijn basic fit krijg ik een foutmelding. Ruby geeft alleen maar standaard antwoorden waar je niets aan hebt. Als je wil chatten is er niemand beschikbaar. Er staat geentelefoonnummer vermeld bij de vestiging van basic fit waar ik sport, dus heb ik het algemene telefoonnummer maar opgezocht en gebeld. Daar is het te druk om me te woord te staan. Met andere woorden: ik kan mijn lidmaatschap niet opzeggen! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijg niemand te spreken. Beneden peil, deze zogenaamde 'klantenservice'.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)