Basic Fit Klantenservice

Rapportcijfer Basic Fit klantenservice: 1 Lees beoordelingen (26)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Basic Fit.)

Bellen met Basic Fit

Basic Fit is slecht bereikbaar, je zult rekening moeten houden met enige wachttijd.

Waarom bellen met Basic Fit Klantenservice?

  • Je wil weten of Basic Fit iets voor jou is.
  • Je wil informatie over de soorten begeleiding die Basic Fit biedt.
  • Je wil weten of er groepslessen worden gegeven. En zo ja, welke
  • Je wil meer weten over de soorten lidmaatschappen van Basic Fit.
  • Je hebt een vraag over de prijzen.
  • Je hebt een klacht over Basic Fit.
Bel Basic Fit 023 8901750 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met Basic Fit via Facebook.

Leuke workout-filmpjes zijn te vinden op de Facebookpagina van Basic Fit. Daarnaast wordt er op deze pagina ook praktische informatie gedeeld. Bijvoorbeeld over de coronamaatregelen of de openingstijden. Om niks te missen kan je hier hun Facebookpagina een ‘vind ik leuk’ geven.

Klik hier voor contact met Basic Fit via Facebook.

Neem contact op met Basic Fit via Twitter.

De Twitter van Basic Fit is te bereiken voor al je vragen! Het webcare team zal zo snel mogelijk je vraag of klacht in behandeling nemen. Verder deelt Basic Fit hier ook geregeld praktische informatie, zoals wijzigingen in openingstijden, of leuke kortingsacties. Volg hen op Twitter via: @BasicFitNL.

Klik hier voor contact met Basic Fit via Twitter. Klik hier voor contact met Basic Fit via Twitter.

Youtube kanaal van Basic Fit.

Op het YouTubekanaal van Basic Fit kan je leuke workouts vinden om thuis te doen. Daarnaast delen zij ook regelmatig lekkere receptenvideo’s. Om van deze video’s op de hoogte te blijven kan je jezelf abonneren op het YouTubekanaal. Het Basic Fit YouTubekanaal vind je op onderstaande link.

Ga naar het Youtube kanaal van Basic Fit. Ga naar het Youtube kanaal van Basic Fit.

Neem contact op met Basic Fit via Instagram.

Neem je een kijkje op de Instagram van Basic Fit? Hier worden een paar keer per week foto’s van activiteiten gedeeld! Bijvoorbeeld foto’s van de groepslessen of behaalde prestaties van leden. De Instagram van Basic Fit kan je hier vinden: @basicfitnl.

Klik hier voor contact met Basic Fit via Instagram. Klik hier voor contact met Basic Fit via Instagram.

Neem contact op met Basic Fit via LinkedIn.

Basic Fit is ook op LinkedIn te vinden! Naast praktische informatie over bijvoorbeeld de openingstijden of de adressen van verschillende vestigingen, kan je hier ook openstaande vacatures vinden. De LinkedIn pagina van Basic Fit kun je vinden via onderstaande link.

Klik hier voor contact met Basic Fit via LinkedIn. Klik hier voor contact met Basic Fit via LinkedIn.

Neem contact op met Basic Fit via een contactformulier.

Basic Fit wil het de mensen zo gemakkelijk mogelijk maken om contact met hen te krijgen. Hiervoor is onder andere het contactformulier in het leven geroepen. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in, omschrijf je vraag en een medewerker van Basic Fit komt tijdens hun openingstijden direct in actie.

Ga naar het contactformulier op de website van Basic Fit Ga naar het contactformulier op de website van Basic Fit

Neem contact op met Basic Fit via e-mail.

Wil je een bericht sturen naar Basic Fit? Stuur een e-mailbericht naar klantenservice@basic-fit.nl. De medewerkers van de helpdeskservice reageren tijdens kantoortijden zo snel mogelijk op je bericht.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Basic Fit

Neem schriftelijk contact op met Basic Fit.

Wil je opzeggen of heb je een klacht? Stuur Basic Fit een brief naar hun postadres.

  • Basic Fit Nederland
  • Postbus 3124
  • 2130 KC Hoofddorp

Een medewerker van Basic Fit zal hierop zo spoedig mogelijk reageren.

Rapportcijfer Basic Fit Klantenservice: 1
1

Rapportcijfer is gebaseerd op 26 stem(men).

Beoordeel Basic Fit Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Basic Fit Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Ron de Graaf op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Drama, onbereikbaar zoals in alle beoordelingen van de laatste 2 maanden hieronder. 20 minuten in de wacht
  • Beoordeeld door Ouarda Samani op 23-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gaarste klantenservice ooit!! Nergens telefoonnummer te vinden. Ook geen live chat. Net een 0900 nummer gevonden. €90 cent per minuut. Heb 10 min gewacht voor niks. Niemand aan de lijn gekomen. Waardeloos!
  • Beoordeeld door Jan Varossieau op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

- heb in november 2019 mail gestuurd met vragen over mijn abonnement
- nooit enige reactei gehad behalve dat het even kon duren.
- Dacht dat ook wel gestopt was met innen maar dit gister zag ik op mijn bankafschriften dat er in februari 2020 toch wel voor een heel jaar is afgeschreven.
- gister weer van alles geprobeerd om account te krijgen/ te activeren dit lukte met geen mogelijkheid
- nieuwe leden gratis en ik betaal voor nul dienstverlening. Zonder account kan ik niet reserveren.
- zie verder mijn mails van november en gister.
- heb toendertijd ook aan de balie zaken proberen te regelen maar dat ging ook niet.
  • Beoordeeld door marga hoogvliet op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Via mijn basic fit krijg ik een foutmelding. Ruby geeft alleen maar standaard antwoorden waar je niets aan hebt. Als je wil chatten is er niemand beschikbaar. Er staat geentelefoonnummer vermeld bij de vestiging van basic fit waar ik sport, dus heb ik het algemene telefoonnummer maar opgezocht en gebeld. Daar is het te druk om me te woord te staan. Met andere woorden: ik kan mijn lidmaatschap niet opzeggen! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijg niemand te spreken. Beneden peil, deze zogenaamde 'klantenservice'.
  • Beoordeeld door Henry op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

* Slecht te verstaan
* Ben al even bezig om een account te resetten.??
* Email adres moet gewijzigd worden want we kunnen niet in onze gegevens
* Via de Chat/ Mail/ Telefoon kom géén stap verder
  • Beoordeeld door bentum op 10-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

niet te bereiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Tine op 9-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Super slechte klantenservice, ik stond 8 minuten in de wacht en toen werd de verbinding ineens verbroken. De chatbot kon m’n vraag niet beantwoorden en er zijn geen live medewerkers beschikbaar.
  • Beoordeeld door Estelle op 3-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Eerst betaal ik een tientje om in de wacht te staan bij de klantenservice. Blijkt er een 023 nummer gratis te zijn ... kom ik ook niet door: wat afschuwelijk slechte service: ik kan niet bellen met mn club om uit te vinden waarom er geen plek te reserveren is !!!!!!! Ben sl jaren klant , maar overweeg nu per ditect op te zeggen door deze slechte service
  • Beoordeeld door Tineke op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte bereikbaarheid: lees geen bereikbaarheid!!!
Geen antwoord via robot, geen telefonisch gehoor.
Moeten we misschien alle social media proberen om überhaupt iets voor elkaar te krijgen????
  • Beoordeeld door GM op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al jaren lid en wil mijn gegevens laten aanpassen. In de Livechat was niemand beschikbaar. Aantal keer geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar nemen niet op. Na half uur in de wacht maar opgehangen. Onbereikbaar!
  • Beoordeeld door Li op 30-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na 24 minuten in de wacht Gestaan te hebben uiteindelijk maar opgehangen!!!! Ben va Augustus al bezig om mijn geld terug te krijgen!
  • Beoordeeld door joris op 30-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

het klantensysteem is ontzettend slecht (telefoneren). minstens 10x gebeld maar geen gehoord. ook heb ik het kantoor proberen te bellen met hetzelfde resultaat.
  • Beoordeeld door John op 29-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik belde 4 keer in een uur en elke keer hing degene op zonder reden. Een persoon werd zo gefrustreerd dat ze begon te schreeuwen omdat ik een betaling niet snapte en daarna hing ze op.

Basic Fit klantenservice slaat nergens op, het is onprofessioneel en heel onvriendelijk. Ik zou niet willen dat mijn geliefden zo door een bedrijf zou worden behandeld. Als ik dit eerder had geweten, was ik nooit lid geworden.
  • Beoordeeld door Tanja Raap op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn niet te bereiken, zowel in de chat niet als telefonisch. belachelijke klantenservice.
  • Beoordeeld door Mark van Oosten op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al dagenlang in contact te komen met de klantenservice. Dit blijkt onmogelijk te zijn. Vreselijk frustrerend!
  • Beoordeeld door gideon op 27-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

de online aanmelding klopt niet, ik ontvang geen QR code. als ik hulp vraag bij de service duurt het 15minuten voordat ik een privechat krijg. vervolgens wordt er niet gereageerd in de privechat.
Omdat deze 2 opties al kansloos zijn, probeer ik contact op te nemen met hoofdkantoor. het nummer dat er staat, klopt niet meer of is buiten gebruik......
  • Beoordeeld door anneke op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

schandalig ben nu 45 minuten aan het bellen nog geen medewerker aan de lijn.
sta nog in de wacht onbegrijpelijk
  • Beoordeeld door Aya op 18-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

4 keer contact opgenomen nog helemaal niks gehoord.
  • Beoordeeld door Karin Wiekamp op 24-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen verbinding, altijd in de wacht, chat hulp zeer slecht.
  • Beoordeeld door Demiamo op 18-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na december niet meer te hebben gesport, kreeg ik een mailtje in de Coronatijd van jullie of ik toch wilde betalen. Heb ik netjes gedaan. Nu wil ik al vanaf mei opzeggen en na diverse mails te hebben verzonden en meerdere keren met jullie te hebben gebeld (maar na ruim 45 minuten nog niemand te hebben gesproken of als er werd opgenomen meteen de hoorn op de haak gegooid). Ik ben het dan ook helemaal zat, dus kom maar door met je deurwaarder. Ik betaal helemaal niets meer.

Demiamo
Bel Basic Fit
023 8901750
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.