Op werkdagen kun je vanaf 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag vanaf 09.00 tot 17.00 uur contact opnemen met BCC via WhatsApp. Stuur je bericht naar: 06 127 414 70. Let op! Je kunt dit nummer niet gebruiken om te bellen met BCC.
Op werkdagen vanaf 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag vanaf 09.00 tot 17.00 uur kun je via Twitter je vragen stellen aan de BCC klantenservice, @BCCNL.
BCC is zeer actief op Facebook. Je leest er over aanbiedingen en de nieuwste artikelen. Ook kan je tijdens openingstijden via Facebook contact krijgen met hun klantenservice.
Wil je op de hoogte worden gehouden van aanbiedingen, nieuwe producten en kortingsacties? Meld je aan voor de nieuwsbrief van BCC. Je kan twee keer per week een mail verwachten van BCC.
Heb je een artikel besteld bij BCC en wil je weten wat de status van je bestelling is? Scroll naar beneden, typ je ordernummer en postcode in en klik op de button 'Verstuur'.
Hebben al 2 weken nul contact met me opgenomen wat betreft een defecte retour (die ze niet terug wilden nemen!!). Echt een waardeloos service.
Beoordeeld door P.Hendricx op 22-01-2021
Rapportcijfer: 1
Simpele vragen kunnen niet beantwoord worden. Waardeloos hoe men reageert.
5 maal een vraag gesteld, dom antwoord terug gekregen, maar geen antwoord op mijn vraag.
Beoordeeld door Jeffrey de Kogel op 21-11-2020
Rapportcijfer: 1
We hadden een oven besteld bij BCC, waarvoor ons specifiek werd gevraagd om foto's van de meterkast mee te sturen zodat ze konden zien welke fase aansluiting wij hadden. Na enkele weken wachten bleek bij bezorging van de oven dat men bij BCC niet goed naar onze meterkast had gekeken en daarom een oven met de verkeerde fase aansluiting had geleverd. Nadat dit om 09:00 uur 's ochtends door de bezorgers werd geconstateerd, hebben wij meerdere keren naar zowel het filiaal als het hoofdkantoor moeten bellen om alsnog z.s.m. een nieuwe oven te krijgen. Hoewel door het hoofdkantoor uiteindelijk werd toegegeven dat dit een grove fout was die nooit had mogen gebeuren, werden we door de filiaalmedewerker die ons nadien hierover terug belde absoluut niet vriendelijk of behulpzaam te woord gestaan. Sterker nog: hij erkende de fout niet eens en vertelde ons vrijwel direct dat het wel duurder zou gaan worden voor ons, en ondanks dat hij vertelde ons "zo terug te bellen omdat hij wat moest regelen", was dit na meer dan twee uur nog steeds niet gebeurd. In de tussentijd hadden we nog enkele keren met het hoofdkantoor gesproken en was verteld dat we korting konden krijgen, waarop we naar de winkel zijn gegaan en - uiteindelijk, na wederom enkele keren heen en weer te hebben gebeld - door een vriendelijke medewerker zijn geholpen die met behulp van het hoofdkantoor had geregeld dat er twee dagen later met enige korting een andere oven gestuurd en geïnstalleerd zou worden.
Toen deze oven twee dagen later werd geleverd en was aangesloten, controleerden de bezorgers de kookplaat en display van de oven, en constateerden dat de boel werkte. Mooi! Of toch niet, want toen wij even later de oven wilden gebruiken, bleek dat alleen de ovenplaat en display van de oven het deden, maar de oven zelf deed helemaal niks. Na nog ruim een half uur met handleiding in de hand van alles te hebben geprobeerd, bleek het tóch niet goed aangesloten te zijn; ondanks dat wij hier wel voor hadden betaald.
Goed, een foutje maken kan natuurlijk, maar omdat we twee dagen daarvoor van 09:00 uur 's ochtends tot 04:00 uur 's middags bezig waren geweest met het corrigeren van een andere fout die niet eens door ons maar door BCC gemaakt was, hadden wij hier zogezegd wel flink de pest in. Helaas bleek dat na het bellen van het hoofdkantoor ook deze fout niet zo makkelijk of snel kon worden hersteld en dat er op z'n vroegst pas twee of drie dagen later iemand langs kon komen om onze oven alsnog werkende te krijgen.
Serieus? Nu moeten wij dus nogmaals een paar dagen extra wachten met een niet werkende oven, nadat BCC voor de tweede keer een behoorlijk grove fout had gemaakt?
Het is op z'n zachtst gezegd niet bepaald klantvriendelijk om de klant die reeds betaald heeft een paar dagen extra te laten wachten vanwege een fout die door de leverancier is gemaakt, en al helemaal niet nadat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad om de vorige fout van BCC fatsoenlijk op te lossen.
Het mag duidelijk zijn dat wij absoluut nooit meer bij BCC kopen of bestellen. Want hoewel wij misschien gewoon ontzettende pech hebben vanwege het feit dat wij twee keer achter elkaar de dupe worden van fouten die door BCC zijn gemaakt, is dit helaas de eerste en laatste ervaring die wij met dit bedrijf zullen hebben. Heel erg jammer!
Beoordeeld door Matt op 20-08-2020
Rapportcijfer: 1
Mijn tv-beeldscherm is defect. BCC belooft telkens dat een monteur contact zal opnemen, maar dat gebeurt niet. Het blijft bij loze beloften. Schandalig. Temeer daar ik nog heb betaal;d voor een verlengde garantieperiode.
Beoordeeld door Frank Maas op 4-06-2019
Rapportcijfer: 1
Het is gewoon onmogelijk om de klantenservice te berieken.. Niet via Whatsapp en niet via telefoon. Schandalig.
Beoordeel BCC Klantenservice