Bellen met BCC

Waarom bellen met BCC Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over BCC of over een product dat je bij BCC hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je hebt geplaatst in de webwinkel van BCC.
  • Je hebt een vraag over een product dat wordt verkocht bij BCC.

Openingstijden telefonische klantenservice BCC

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 21:00
  • Dinsdag 08:00 - 21:00
  • Woensdag 08:00 - 21:00
  • Donderdag 08:00 - 21:00
  • Vrijdag 08:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer BCC: 020 334 88 88

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met BCC? Laat ons je ervaringen met BCC weten!
Beoordeel BCC.

KvK gegevens BCC

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33156765
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016211049
  • Statutaire naam: BCC (Elektro-Speciaalzaken) BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met BCC?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BCC? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met BCC via een contactformulier.

Via onderstaande link kun je contact opnemen met BCC middels een contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van BCC

Neem contact op met BCC via WhatsApp.

Op werkdagen kun je vanaf 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag vanaf 09.00 tot 17.00 uur contact opnemen met BCC via WhatsApp. Stuur je bericht naar: 06 127 414 70. Let op! Je kunt dit nummer niet gebruiken om te bellen met BCC.

Klik hier voor contact met BCC via WhatsApp.

Neem contact op met BCC via Facebook Messenger.

Op werkdagen vanaf 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag vanaf 09.00 tot 17.00 uur kun je via Facebook je vragen stellen aan de BCC klantenservice. Je kunt ook Facebook Messenger gebruiken om contact op te nemen met de BCC klantenservice.

Klik hier voor contact met BCC via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen BCC.

Lees op de website van BCC de veelgestelde vragen:

  • Mijn DHL pakketje komt niet op de dag die ik had aangegeven. Wat nu?
  • Gevolgen voor reparaties aan huis door het coronavirus
  • Bereikbaarheid klantenservice door het coronavirus
  • Hoe kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
  • Worden er bezorgkosten berekend voor bestellingen?
  • Hoe krijg ik een factuur van mijn bestelling?
  • Hoe kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?
  • Worden er bezorgkosten berekend voor bestellingen?
  • Hoe kan ik betalen in de webshop?
  • Kan ik bij BCC betalen in termijnen?
  • Hoe kan ik betalen in de winkels?
  • Onze retourvoorwaarden
  • Ik wil een product terugsturen, hoe doe ik dat?
  • Op welke manier krijg ik mijn geld terug bij een retour?
  • Hoe krijg ik een factuur van mijn bestelling?
  • Kan ik de lokale reparateur ook mijn defecte artikel laten repareren?
  • Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
  • Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
  • Kan ik de lokale reparateur ook mijn defecte artikel laten repareren?
  • Hoe kan ik een defect product laten repareren?
  • Samenwerking Essent en BCC, wat kan dat betekenen voor mij?
  • Welke cadeau- en prepaidkaarten kan ik in de winkels kopen?
  • Waar kan ik de dichtsbijzijnde BCC winkel vinden?
  • Hoe kan ik een defect product laten repareren?
  • Hoe kan ik een Mijn BCC account aanmaken?
  • Ik zie mijn laatste bestelling/reparatie of aankoop niet. Wat nu?
  • Hoe kan ik contact opnemen met de BCC klantenservice?
  • Welke algemene voorwaarden hanteert BCC?
  • Heeft BCC een disclaimer?


Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken. Bijvoorbeeld:

  • Coronavirus
  • Bestellen
  • Bezorgen en afhalen
  • Betalen
  • Retouren
  • Garantie
  • Reparatie en services
  • Winkels
  • Mijn BCC
  • Over BCC


Voor een algemene vraag aan BCC, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van BCC

Aanmelden voor de nieuwsbrief van BCC.

Wil je op de hoogte worden gehouden van aanbiedingen, nieuwe producten en kortingsacties? Meld je aan voor de nieuwsbrief van BCC. Je kan twee keer per week een mail verwachten van BCC.

Meld je aan voor de BCC nieuwsbrief.

Neem contact op met BCC via Facebook.

BCC is zeer actief op Facebook. Je leest er over aanbiedingen en de nieuwste artikelen. Ook kan je tijdens openingstijden via Facebook contact krijgen met hun klantenservice.

Klik hier voor contact met BCC via Facebook.

Neem contact op met BCC via Twitter.

Op werkdagen vanaf 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag vanaf 09.00 tot 17.00 uur kun je via Twitter je vragen stellen aan de BCC klantenservice, @BCCNL.

Klik hier voor contact met BCC via Twitter.

Neem contact op met BCC via Instagram.

Heb je bedacht dat je een product wil kopen maar wil je meer informatie over dat artikel? Bekijk de filmpjes die BCC heeft gepost op Instagram.

Klik hier voor contact met BCC via Instagram.

Winkelzoeker

Er is altijd een BCC winkel bij jou in de buurt. Typ een plaatsnaam of postcode in en klik op het icoontje 'zoeken'.

https://www.bcc.nl/winkels

Orderstatus

Heb je een artikel besteld bij BCC en wil je weten wat de status van je bestelling is? Scroll naar beneden, typ je ordernummer en postcode in en klik op de button 'Verstuur'.

https://www.bcc.nl/service/orderstatus

BCC - Don't worry, buy happy

Hoofdkantoor BCC (adres)

Bellsingel 61 Schiphol-Rijk 1119 NT Nederland
Rapportcijfer BCC Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 15 beoordelingen.

Beoordeel BCC Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan BCC Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor BCC Klantenservice

  • Beoordeeld door Susan de Vries op 10-12-2023
  • Rapportcijfer: 4

Mijn tv komt uit de reparatie en zou met DHL terug komen naar mij. Niks meer gehoord.
De 2de telefoongesprek was van ...sorry, DHL doet het niet het wordt GLSmaar vanaf begin Oktober gewacht geen email gehad .
3de poging niet bereikbaar.
Mijn tv staat daar al vanaf 26 September en waar is het product gebleven.
  • Beoordeeld door Irene op 31-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice heeft geen idee. Het beste is gewoon bij vragen of problemen naar de bcc toe re gaan. Daar helpen ze je wel en ,weten ze hoe het werkt en bij de klantenservice mogen , kunnen en weten niet hoe het in de winkel werkt en komen ze niet verder dan wat standaard teksten waar ze niet buiten kunnen kijken. Tevens zijn sommige mensen daar totaal ongeschikt qua klant vriendelijkheid. Kortom de klantenservice is echt waardeloos.
  • Beoordeeld door Irene van der Veer op 26-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Na een ochtend contact te hebben gehad met de klantensevice ben ik geen steek verder gekomen. Ze hebben geen antwoorden en komen niet met oplossingen. De eerste meneer was vriendelijk hoor. De 2de vrouw was heel naar en onvriendelijk en is ook de reden waarom ik dit nu ook beoordeel. Een week geleden heb ik een koffiemachine gekocht. Deze lekt water binnen in de lekbak. Dar hoort niet dus ik wilde hem ruilen. Wat een drama zeg. Want dat kan niet zomaar. Hij moet eerst ter reparatie gaan en dan kan er beoordeeld worden of ik een andere krijg of een nieuwe. Nou sorry hoor ik wil vanavond ook koffie en ga daar echt niet op wachten. Bij de simpele vraag of er op een lokatie in de buurt het typemachine staat die ik wil ruilen kan mij geen antwoord worden gegeven. Pfffff Ik ga hem terug brengen en wil mijn geld terug en ga bij jullie concurent wel een andere halen. Want zo moeizaam als dit gaat is niet normaal.
  • Beoordeeld door Saskia op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

wasmachine gekocht die niet werkte, telefoniste beloofd dat ik gebeld zal worden, nooit gebeurd, bedrijf gaat op eigen houtje een procedure in die ik niet wil, in de winkel zijn ze een stuk behulpzamer - zoek een andere wasmachine uit die geruild zal worden en daar wacht ik nu al zes weken op - geen antwoord op de vraag waar de wasmachine blijft en ondertussen wel mijn geld kwijt - slechte communicatie, waardeloze service en in machteloze afwachting of en wanneer de wasmachine eindelijk komt - op de site staat 'klanten geven ons een 9' - bij klantenservice staat een waarderingscijfer van 1.8 - zelf kom ik op dit moment niet verder dan een 1 - hoop toch dat de wasmachine eerdaags nog komt.
  • Beoordeeld door nijhuis op 16-11-2022
  • Rapportcijfer: 2

waardeloze contacten, het is te druk verbinding wordt verbroken. filiaal weet ook niet over onze niet geleverde spullen.
  • Beoordeeld door j mars op 22-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemiddag klacht, 3x een mail gestuurd , telefoon , whats app geen reactie .
heel slecht
Jan Mars
  • Beoordeeld door W. Dekker op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 5

Aug 2020 tv gekocht , vertoonde echo geluid. Inmiddels 3 andere tv’s geruild met zelfde klacht. Personeel winkel zijn enkele malen geweest, niets gevonden. 2x naar technisch. SERV afd : niets gevonden. Reactie: ligt aan ziggo. Ziggo er bij, niets gevonden ligt aan toestel terug bcc , BCC: ligt aan u, hoortest gedaan: niets aan de hand, terug BCC dan ander toestel, steeds bijbetalen en voor ziggo s bezoek, had er een tweede bij kunnen kopen! Ben al een jaar bezig tot ik zelf 3 weken terug (78jr) op internet bij Samsung het probleem vond, simpele handeling , had bij eerste toestel al gedaan moeten worden: geluid instellen synchroon verwijderen,,,,als de techneuten dit gecontroleerd hadden had ik gee jaar ellende gehad en me geen extra geld gekost, als vrouw alleen ben ik afgescheept. Nu iemand vinden die mij van het dubbele geluid afhelpt. Ben zelf a- technisch. Ondanks garantie ga ik niet meer naar BCC Na 30 jaar klant is de relatie uit. Waar is kennis van zaken? De tranen schieten in je ogen.
  • Beoordeeld door W. Dekker op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 5

Aug 2020 tv gekocht , vertoonde echo geluid. Inmiddels 3 andere tv’s geruild met zelfde klacht. Personeel winkel zijn enkele malen geweest, niets gevonden. 2x naar technisch. SERV afd : niets gevonden. Reactie: ligt aan ziggo. Ziggo er bij, niets gevonden ligt aan toestel terug bcc , BCC: ligt aan u, hoortest gedaan: niets aan de hand, terug BCC dan ander toestel, steeds bijbetalen en voor ziggo s bezoek, had er een tweede bij kunnen kopen! Ben al een jaar bezig tot ik zelf 3 weken terug (78jr) op internet bij Samsung het probleem vond, simpele handeling , had bij eerste toestel al gedaan moeten worden: geluid instellen synchroon verwijderen,,,,als de techneuten dit gecontroleerd hadden had ik geen jaar ellende gehad en me geen extra geld gekost, als vrouw alleen ben ik afgescheept. Nu iemand vinden die mij van het dubbele geluid afhelpt. Ben zelf a- technisch. Ondanks garantie ga ik niet meer naar BCC Na 30 jaar klant is de relatie uit. Waar is kennis van zaken? De tranen schieten in je ogen.
  • Beoordeeld door Abdallah op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb vandaag gebeld voor een omruil en ik kreeg een onbehulpzame vrouw aan de telefoon en vervolgens sluit ze het gesprek met een onprofessionele manier af!
Als klant hoor je niet zo behandelt te worden of heb ik het mis. Ik koop graag bij de BCC maar na vandaag heb ik mijn twijfels over de toekomst.
  • Beoordeeld door betty hagendoorn op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een dysonstofzuiger. Er is een onderdeel kapot. De stofzuiger is van 24-06-2018. Aangezien er 5 jaar garantie wordt gegeven op de stofzuigers van dyson op onderdelen en reparatie wordt ik nu afgescheept met dat de garantie voorbij is. Het gesprek duurde ook onnodig lang zodat ik ook weer extra kosten heb. De service van BCC bestaat dus niet. Ik heb een product gekocht bij BCC. Deze moet dan ook zorgen voor de service. Ik voel me als klant zeer slecht behandeld en niet goed te woord gestaan.
  • Beoordeeld door Floris op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hebben al 2 weken nul contact met me opgenomen wat betreft een defecte retour (die ze niet terug wilden nemen!!). Echt een waardeloos service.
  • Beoordeeld door P.Hendricx op 22-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Simpele vragen kunnen niet beantwoord worden. Waardeloos hoe men reageert.
5 maal een vraag gesteld, dom antwoord terug gekregen, maar geen antwoord op mijn vraag.
  • Beoordeeld door Jeffrey de Kogel op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

We hadden een oven besteld bij BCC, waarvoor ons specifiek werd gevraagd om foto's van de meterkast mee te sturen zodat ze konden zien welke fase aansluiting wij hadden. Na enkele weken wachten bleek bij bezorging van de oven dat men bij BCC niet goed naar onze meterkast had gekeken en daarom een oven met de verkeerde fase aansluiting had geleverd. Nadat dit om 09:00 uur 's ochtends door de bezorgers werd geconstateerd, hebben wij meerdere keren naar zowel het filiaal als het hoofdkantoor moeten bellen om alsnog z.s.m. een nieuwe oven te krijgen. Hoewel door het hoofdkantoor uiteindelijk werd toegegeven dat dit een grove fout was die nooit had mogen gebeuren, werden we door de filiaalmedewerker die ons nadien hierover terug belde absoluut niet vriendelijk of behulpzaam te woord gestaan. Sterker nog: hij erkende de fout niet eens en vertelde ons vrijwel direct dat het wel duurder zou gaan worden voor ons, en ondanks dat hij vertelde ons "zo terug te bellen omdat hij wat moest regelen", was dit na meer dan twee uur nog steeds niet gebeurd. In de tussentijd hadden we nog enkele keren met het hoofdkantoor gesproken en was verteld dat we korting konden krijgen, waarop we naar de winkel zijn gegaan en - uiteindelijk, na wederom enkele keren heen en weer te hebben gebeld - door een vriendelijke medewerker zijn geholpen die met behulp van het hoofdkantoor had geregeld dat er twee dagen later met enige korting een andere oven gestuurd en geïnstalleerd zou worden.

Toen deze oven twee dagen later werd geleverd en was aangesloten, controleerden de bezorgers de kookplaat en display van de oven, en constateerden dat de boel werkte. Mooi! Of toch niet, want toen wij even later de oven wilden gebruiken, bleek dat alleen de ovenplaat en display van de oven het deden, maar de oven zelf deed helemaal niks. Na nog ruim een half uur met handleiding in de hand van alles te hebben geprobeerd, bleek het tóch niet goed aangesloten te zijn; ondanks dat wij hier wel voor hadden betaald.
Goed, een foutje maken kan natuurlijk, maar omdat we twee dagen daarvoor van 09:00 uur 's ochtends tot 04:00 uur 's middags bezig waren geweest met het corrigeren van een andere fout die niet eens door ons maar door BCC gemaakt was, hadden wij hier zogezegd wel flink de pest in. Helaas bleek dat na het bellen van het hoofdkantoor ook deze fout niet zo makkelijk of snel kon worden hersteld en dat er op z'n vroegst pas twee of drie dagen later iemand langs kon komen om onze oven alsnog werkende te krijgen.

Serieus? Nu moeten wij dus nogmaals een paar dagen extra wachten met een niet werkende oven, nadat BCC voor de tweede keer een behoorlijk grove fout had gemaakt?
Het is op z'n zachtst gezegd niet bepaald klantvriendelijk om de klant die reeds betaald heeft een paar dagen extra te laten wachten vanwege een fout die door de leverancier is gemaakt, en al helemaal niet nadat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad om de vorige fout van BCC fatsoenlijk op te lossen.

Het mag duidelijk zijn dat wij absoluut nooit meer bij BCC kopen of bestellen. Want hoewel wij misschien gewoon ontzettende pech hebben vanwege het feit dat wij twee keer achter elkaar de dupe worden van fouten die door BCC zijn gemaakt, is dit helaas de eerste en laatste ervaring die wij met dit bedrijf zullen hebben. Heel erg jammer!
  • Beoordeeld door Matt op 20-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn tv-beeldscherm is defect. BCC belooft telkens dat een monteur contact zal opnemen, maar dat gebeurt niet. Het blijft bij loze beloften. Schandalig. Temeer daar ik nog heb betaal;d voor een verlengde garantieperiode.
  • Beoordeeld door Frank Maas op 4-06-2019
  • Rapportcijfer: 1

Het is gewoon onmogelijk om de klantenservice te berieken.. Niet via Whatsapp en niet via telefoon. Schandalig.
Bel BCC
020 334 88 88