Center Parcs Klantenservice

Rapportcijfer Center Parcs klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (144)

Bellen met Center Parcs

Waarom bellen met Center Parcs Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Center Parcs accommodatie.
  • Je wilt een accommodatie bij Center Parcs reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van een bungalowpark van Center Parcs Vakanties.

Openingstijden telefonische klantenservice Center Parcs

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Center Parcs: 0900 277 0277

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Center Parcs? Laat ons je ervaringen met Center Parcs weten!
Beoordeel Center Parcs.

KvK gegevens Center Parcs

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34136068
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019389906
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Center Parcs?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Center Parcs? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Center Parcs via e-mail.

Heb je niet meteen een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking? Neem contact op met de klantenservice Center Parcs via e-mail. Gebruik het volgende e-mailadres: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com

Klik hier om een e-mail te sturen naar Center Parcs

Neem contact op met Center Parcs via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Center Parcs via Facebook Messenger. Tijdens hun openingstijden kan je snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Center Parcs kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Center Parcs via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Center Parcs.

Veelgestelde vragen over reserveren en het verblijf bij Center Parcs met betrekking tot Corona:

  •     Wat is de huidige situatie in de parken in Nederland & België?
  •     Wat is de huidige situatie in de parken in Duitsland en Frankrijk?
  •     Wat is het beleid voor gasten die een verblijf hebben geboekt in een land waar ze geadviseerd worden niet naartoe te reizen?
  •     Wat zijn de voorwaarden van de recreatie-voucher?
  •     Is de Aqua Mundo geopend?
  •     Is Center Parcs geopend voor dagrecreatie?
  •     Mogen vrienden en familie op bezoek komen op het park?
  •     Ik heb een arrangement (bijv. catering) geboekt dat niet beschikbaar is op het park. Wat is jullie beleid?
  •     Ik heb een boeking gemaakt met een ActiviteitenCadeau, kan ik deze gebruiken?
  •     Welke faciliteiten, activiteiten en live-entertainment zijn beschikbaar op de parken?
  •     Zijn de restaurants open?
  •     Hoe kan ik een tafel reserveren (bij heropening)?
  •     Is de Spa geopend?
  •     Hoe worden de kinderactiviteiten georganiseerd? Komt er een beperking op het aantal deelnemers?
  •     Hoe garandeert Center Parcs de veiligheid van gasten en medewerkers?
  •     Waar vind ik alle informatie over de veiligheidsmaatregelen die Center Parcs toepast?
  •     Wat is het beleid van Center als één van de boeking deelnemers zich ziek voelt / koorts heeft?
  •     Is er een aangepaste aankomstprocedure?
  •     Ik ben een Center Parcs Friend. Kan ik eerder inchecken op het park?
  •     Waar kan ik meer informatie krijgen over mijn vragen over het Coronavirus met betrekking tot Center Parcs?
  •     Is er een maximaal aantal gasten toegestaan op de parken?
  •     Is er toezicht op de parken?
  •     Hoe garandeert Center Parcs een hygiënische cottage?
  •     Is er voldoende ruimte op de parken om een afstand van 1,5 meter te garanderen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Center Parcs

Neem contact op met Center Parcs via Pinterest.

Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk voor inspiratie voor leuke parken en evenemeneten op het kanaal van Cecter Parcs.

Klik hier voor contact met Center Parcs via Pinterest.

Dien een klacht in bij Center Parcs.

Heb je een klacht over je verblijf bij Center Parcs? Vul dan dit online klachtenformulier in. Je kan kiezen voor de volgende drie opties:

  •     Een klacht indienen voor je verblijf.
  •     Een klacht indienen na je verblijf.
  •     Een klacht indienen tijdens je verblijf.


De medewerkers van de klantenservice van Center Parcs zullen alles in het werk stellen om zo snel mogelijk contact met je op te nemen en het probleem adequaat op te lossen.

Klacht indienen bij Center Parcs.

Neem contact op met Center Parcs via Facebook.

Wil lekker weg in eigen land en wil je en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Center Parcs Facebook pagina, @CenterParcsNL · Vakantiehuizenverhuur. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.

Klik hier voor contact met Center Parcs via Facebook.

VIP Cottage verblijf in de Limburgse Peel | POV Report | Center Parcs

Hoofdkantoor Center Parcs (adres)

Rivium Boulevard 213 Capelle aan den IJssel 2909 LK Nederland
Rapportcijfer Center Parcs Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 144 beoordelingen.

Beoordeel Center Parcs Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Center Parcs Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door J.van Kuijk op 20-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte klantenservice !!!
Volstrekt incapabal en stuurt je vh kastje naar de muur zonder dat ook maar iemand enige moeite doet het probleem op te lossen
  • Beoordeeld door Patricia op 28-11-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ik heb een boeking met de ahvoucher gemaakt, kosten € 579. Door omstandigheden ben ik genoodzaakt om de reservering te verplaatsen, heel erg blij mee maar.... ik moet nog wel 150 euro bij betalen, niet omdat het een luxer huisje is maar omda de bon dan niet meer geldig is....Totale kosten: 729 euro waar het huisje 489 euro kost! Geprobeerd om dit recht te laten zetten maar helaas. Was jaren geleden dat ik CP heb geboekt maar gelijk de laatste keer.Centerparcs.
  • Beoordeeld door Hans op 2-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik kom al heel wat jaartjes bij centerparcs heb weer geboekt voor de kerst bij de Limburgse Peel ,huisje voor 8per we denken gezellig met kerst , het kerstbuffet en wat blijkt geen kerstbuffet , ze hadden dit wel mogen melden want dan had ik geboekt bij Landal ,wijn zijn zeer teleurgesteld , voortaan geen Centerparcs meer , had nog willen boeken voor de zomer bij Ter Hills maar dat gaat dus niet doorhad bijna geboekt ben blij dat ik dat niet gedaan heb . Mvg J de haas /ambachtsheer
  • Beoordeeld door Walter op 6-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

vorige week via telefoon vernomen dat om medische redenen er mag omgeboekt worden. Nu ik vraag waar ik het bewijs moet binnensturen beweren ze koudweg dat dit niet kan en ook nooit gezegd is. Het wordt tijd dat men er eens mensen aan de telefoon zet die er iets vanaf weten; Centerparcs service dikke nul
  • Beoordeeld door Simone op 1-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wij zitten nu in Frankrijk in center parcs en al vaak in een center parcs geweest in Nederland, Frankrijk en Duitsland. Maar het huisje is zo ontzettend smerig, dat we zelf hebben moeten poetsen enzovoort. En we hebben ook nog eens een enorm hoge prijs betaald.
Ik probeer te mailen naar ze, maar alle mailadressen niet meer geldig. Telefonisch kunnen ze niets en ik kan ook geen foto’s doorsturen. Ben gauw tevreden, maar dit is echt smerig.
  • Beoordeeld door Anne op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

In april zijn wij met 7 personen in De Limburgse Peel geweest. De accommodatie was vreselijk en erg vies. Foto's op de site en de werkelijkheid komen niet overeen. Na afloop op verschillende manieren contact opgenomen met CenterParcs. Telefonisch zeer onheus bejegend. Ik heb drie mailadressen kunnen achterhalen: zijn niet meer in gebruik. Wel krijg ik via de mail uitnodigingen om opnieuw te boeken. Nee, never nooit niet meer bij CenterParcs.
Ik heb nu vier keer de belofte gekregen dat het ECHT afgehandeld wordt. Ik kan alleen maar zeer negatief zijn over CenterParcs.
  • Beoordeeld door Sylvie Van Collie op 16-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Net een halfuur gebeld met de klantenservice om dan te horen te krijgen dat zij niets kunnen doen, dat je contact moet opnemen met het hoofdkantoor. Geen idee op welke manier.
De reservering is gebeurd via Centerparcs en ze vinden dan toch een manier om te zeggen dat de reservering niet via hen is gebeurd en dat ze aan jouw probleem niets kunnen doen.
Je betaalt genoeg en service is hier voor hen toch niet belangrijk. Jammer...
  • Beoordeeld door paul visser op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 5

Klacht ingediend nog niets gehoord dat hij is ontvangen en ik antwoord kan verwachten
  • Beoordeeld door J.van der Laan op 20-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Geeft geen antwoord op mijn klacht , geen compensatie voor gesloten sauna centrum en slechte woning een domper van onze midweek
  • Beoordeeld door Volkaert op 6-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste,

Heb al sinds november 2022 verschillende malen mijn probleem willen oplossen, zowel via klachtenbrief, mail en via telefoon,
Nog altijd zonder gevolg, we komen al een jaar of vijftien met de kinderen naar jullie parken, wat altijd zeer leuk was.
Wij zouden dit graag blijven doen, maar ik zou wel eerst mijn klacht behandeld zien, niet abnormaal denk ik, we zijn tenslotte al bijna 5 maand verder.

Mvg
Geert
  • Beoordeeld door guldentops op 24-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

pak geen verzekering mensen het is Europ Assistance spanje
dit krijg je er van
kijk link https://nl-be.trustpilot.com/review/www.europ-assistance.es
al 100 de gedupeerde canter parcs laat je in de kauw staan
  • Beoordeeld door Peggy op 15-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Wat een service aan die servicelijn.
Net contact gehad, wou een persoon bijboeken en een upgrade van bungalow ( mits bijbetaling) en ik moet buiten de prijs die ik nu op de website kon boeken nog €60 bijbetalen, omdat er 4 dagen tussen de eerste boeking en mijn telefoontje zat .
Allereerst twijfelde ik, of ik wel verbonden was met een medewerker. Zo onduidelijk dat ze zich voorstelde en na 31 min te moeten wachten.
Waar ooit een klant koning was, ben je nu echt maar een nummer .
Zwaar teleurgesteld.
Ik blijf proberen in de hoop een vriendelijke en bereidwillige medewerker aan de lijn te krijgen.
  • Beoordeeld door Stefanie op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het was een vreselijk gesprek vandaag met een jonge man van centerparcs (algemene nummer). Ik belde voor opheldering van mijn ‘persoonlijke’ cadeaubon tussen de 150 en 350 euro. Ik vertelde dat ik de code niet kon vinden, hij zei dat de code de url website was die erbij stond. Toen ik noemde dat het dan dus geen cadeaubon voor mij is, maar een link naar de website, ik het erg misleidend vond. De medewerker van centerparcs hing zonder verder iets te zeggen de telefoon erop. Slechte klantenservice…
  • Beoordeeld door Bodelier op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Is allemaal na te lezen in jullie mail!!!!!!
Jullie reageren nergens op, behalve Jullie standaard tekst: fijn dat u voor ons gekozen heeft en hopen u volgende x te mogen begroeten.
TERWIJL WE DE KLACHT OP VERSCHILLENDE WIJZE AL INGEDIEND HEBBEN.
EN TOT HEDEN GEEN GEHOOR,ALS JULLIE ZO DOOR GAAN NIET AFVRAGEN WAAROM ER STEEDS MINDER BOEKINGEN KOMEN, EN DAT ALLEMAAL VAN JULLIE EIGEN SLECHTE SERVICE.
BOZE KLANTEN REACTIE!!!!
  • Beoordeeld door neven peter op 7-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slechte service na legale annulering van een verblijf (ziekte) ondanks annulatieverzekering nog altijd na bijna 3 maanden mijn geld van europe assistance niet terug
zowel feedback van centerparcs als van hun "partner" europe assistance zeer klantonvriendelijke reacties
ondanks dat ik klant ben van centerparcs stoten zij hun verantwoordelijkheid door naar europe assistance ongelofelijk
ik kan reeds een boek schrijven van de verlopen bijna 3 maanden
graag wil ik met dit ook verder gaan naar sociale media , testaankoop, ombudsman,...
mij gaat het al lang niet meer om die 189 euro (die kunnen ze steken waar dat de zon nooit schijnt :-))
ik ga ervan uit dat deze praktijken zich veel te vaak voordoen en wil hierin druk zetten dat toekomstige klanten niet meer zo in de kou komen te staan
"klant is koning" is al even uit hun woordenboek geschrapt :-( vrees ik
  • Beoordeeld door Laura Barlow op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je komt niet door met bellen, half uur in de wacht, echt niet normaal
  • Beoordeeld door G de jong op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bellen steeds te horen gekregen probeer het morgen weer gaat hij dan over sta je een uur in de wacht. We hadden vragen over de boeking een week met oud en nieuw alles was dicht maar geen geld terug een voucher konden we krijgen van bijna €1900. Eerst geannuleerd omdat we snel moesten beslissen vanwege slechte telefoonberijk. Er werd beloofd dat we€50 pp zouden terug krijgen. Dus toch besloten te gaan. In de week dat we daar waren uren bezig geweest om de boeking te regelen want ze hadden een nieuwe boeking gedaan en je word van het kastje naar de muur gestuurd. Eindelijk het voor mekaar gekregen zitten we nu nog op de €50 pp die we terug zouden krijgen te wachten. En de mail die je stuurde krijg je weer terug met vr gr centerparcs dus dit word ook weer veel tijd en telefoon kosten
  • Beoordeeld door stegeman op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

ZEER slecht te bereiken.
Sta nu al 15 minuten in de wacht en dat alleen omdat ik 2 mailtjes krijg die blanco zijn en ik dus graag de juiste mailtjes wil ontvangen ..
Rond uit slecht.
Geen mailadres te vinden dus je moet bellen.
  • Beoordeeld door Fientje op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Weer een zelfde klacht op advies Center Parcs een verzekering bij genomen van Europ Assitance. Helaas moeten annuleren door corona, alle gegevens documenten zoals test GGD boeking en annulerings papieren medisch dossier verzonden naar de verzekering, 2 maanden mee bezig en krijg te horen afgewezen.. Wat voor maatschappij werkt Center Parcs mee samen.
Geef aub antwoord
Groet, Fientje
  • Beoordeeld door Ester op 23-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik vraag het nog een keer want duurt wel erg lang, wanneer wordt het geld over gemaakt. Kan daar even gewoon een indicatie over gegeven worden. Ik vind dat hele weekend al een domper en ongeorganiseerde boel, ben eerder uitgecheckt en vind die €60 veel te weinig heb totaal weinig kunnen doen TM 17.00, daarvoor zat het zwembad bomvol en uiteindelijk vertrek ik ruim een dag eerder omdat er overdag niet te doen is. Ik wil minimaal op de hoogte zijn na nu ruim 3 weken wanneer het beloofde geld komt? De schrale troost. Ik wil dat weekend wat totaal niet bevallen is afsluiten en niet continu moeten bedenken wanneer in dat geld krijg.
Groet, Ester Goudkade
  • Beoordeeld door guldentops op 20-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch proberen te annuleren van mijn boeking na overlijden van mijn schoonmoeder
na 10 keer te bellen eindelijk iemand te pakken gekregen binnen de 10 minuten daar vertelde ze me naar een website te gaan (op zijn slecht Nederlands)
daar alles ingevuld nu al 1 maand staat dit nog op aanbieden kunt geen contact opzoeken tel. of mail
ik denk dit beter eens aan testaankoop voorleggen als dit manier van werken is dan is klantenservice 0 op 10
goed gebuisd
algoed dat op de parken vriendelijkere mensen rondlopen
  • Beoordeeld door Hanneke van der Burg op 11-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Omdat ik 3 weken geleden hartinfarct had, ben gedotterd, stents geplaatst, geprobeerd mijn boeking 4631832 te verzetten. Ben lichamelijk nog niet in staat met 4 personen in cottage te verblijven.
Kon niet, staat in de voorwaarden 3 weken voor de boeking kan het nog (nu 2 weken). Of ik daaraan dacht toen ik uit het ziekenhuis kwam! ijskoude zeer klantonvriendelijke dame aan de telefoon.
Verzetten kan wel als de lockdown gehandhaafd blijft (horen we vrijdag).
Ik zei dat ik het een slechte zaak zou vinden als ik verplicht Vastzit aan de cottage als de maatregelen worden opgeheven. De dame zei alleen verder nog vragen? Dan wens ik u een fijne dag verder. Totaal klantonvriendelijkheid….geen woord van jammer voor u, beterschap. CenterParcs raakt mij kwijt als klant/friend
  • Beoordeeld door P. Korevaar op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon geen contact mogelijk. Wil verblijf verplaatsen ivm een operatie maar krijg gewoon geen contact. Ben al weken proberen contact te krijgen. Heel slecht! Maar zo ben ik wel honderden euro's kwijt!!!
  • Beoordeeld door John op 3-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vele keren telefonisch contact gezocht maar, elke keer hetzelfde verhaal.
We kunnen u telefonisch niet te woord staan probeer het later nog eens.
Eindelijk iemand te pakken na 45 minuten en zou ons even doorverbinden.
Beginnen weer opnieuw en krijg dus weer niemand te pakken..
Super slecht bereikbaar!
  • Beoordeeld door Jolanda op 2-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al vele keren telefonisch contact gezocht maar dit is onmogelijk. Of je krijg de melding vanwege drukte kunnen we u telefonisch niet te woord staan probeer het later nog een keer. En als je er door heen komt is mijn geduld op na 45 minuten wachten.
Wat is hier aan de hand ?
  • Beoordeeld door J de Rijk op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Na 20 minuten on de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de telefoon ik had de indruk dat de dame in kwestie behoorlijk aan de alcohol had gezeten ok wilde een boeking doen.msar ze moest het even bespreken met een collega na 20 minuten weer aan de lijn en ik moest mijn gegevens nogmaals doorgeven uiteindelijk werd er gewoon de haak op gegooid en heb ik nog steeds niet geboekt.
Ook is er niet terug gebeld.
Echt waardeloos zulke mensen horen daar niet thuis.
  • Beoordeeld door Anita Plas-spierdijk op 29-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon geen contact mogelijk. Wil verplaatsen ivm een operatie maar krijg gewoon geen contact. En zit je eindelijk in de wacht. Wordt gewoon na 10 minuten wachten de verbinding verbroken. Heel slecht! Was een tijd niet naar centerparcs geweest. Maar weet zeker dat dit de laatste keer wordt.
  • Beoordeeld door Silvia op 27-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig hoe dit allemaal gaat........Eerst een week wachten op een mail om vervolgens nog geen antwoord te hebben op je vraag!
Wij willen omboeken. Dit kan alleen telefonisch, maar hier wordt de verbinding verbroken. Over 10 dagen verplicht om toch maar te gaan en anders geld kwijt of hoe zit dit?
  • Beoordeeld door Anthony Berendse op 27-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een anuleringsverzekering en wil mij reservering of verplaatsen of annuleren. Echter geen telefonisch contact mogelijk. Als je via Messenger of wat dan ook contact hebt verwijzen ze naar het telefoonnummer en geven aan dat er geen andere mogelijkheid is. Zit je in de onzekerheid. Betaal je extra voor een park met de meeste voorzieningen. Zijn alle voorzieningen dicht. En doen ze er alles aan om onbereikbaar te zijn. Voelt als oplichting
  • Beoordeeld door Weijers op 24-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar.
Had een vraag over het geboekte nieuwjaars arrangement en of er evt eten bezorgd kan worden in het huisje .
Ook verwacht ik van CenterParcs een tegemoetkoming nu we geen gebruik kunnen maken van winkels en zwembad.
Graag spoedig antwoord van u
  • Beoordeeld door Anne op 20-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

heel lang aan de telefoon en altyd in wacht te staan,en geen contact te hebben met medewerker
  • Beoordeeld door Natascha op 20-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik sta gewoon ander half uur vanaf 9 uur dat ze open gaan al in de wacht. Het is belachelijk. Wanneer ga je ophangen.
  • Beoordeeld door robert op 16-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

krijg geen contact
  • Beoordeeld door Anja Oosterhoff op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slechte informatie, slecht bereikbaar bij klachten.
Lang wachten, heb je uiteindelijk iemand aan de lijn wordt je ''er uit gegooid'' kun je weer opnieuw bellen en wachten. Verschillende medewerkers, verschillende informatie, kunnen niet doorverbinden, geen leidinggevende beschikbaar, klachten alleen via formulier. Al met al ruim 2 jaar verder na 1e boeking en kan nog steeds fluiten naar mijn geld.
  • Beoordeeld door Albert de Graaf op 1-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Met een gescheurde pees en veel pijn netjes afgebeld op een zondag (2x 20 minuten wachten aan de telefoon) : na 2 dagen ontvang ik de annulering (kan dan inmiddels ook een beetje typen) en stuur alles in naar de annulering partner (inclusief doktersverklaring). Vervolgens krijg ik na twee maanden te horen dat de reiskosten niet vergoed worden om dat de te laat ingediend zijn...denk dat dit zowel juridisch als ethisch zeer laakbaar is
  • Beoordeeld door R op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

WAARDELOOS, kempervennen lijkt een open lucht disco..
Tot 03.00 snacht gegil en harde muziek aan 2 kanten terwijl wij met kinderen zitten.

Als beveiliging weg is begint het weer.
  • Beoordeeld door F. van de water op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wachten al 4 maanden op onze vouchers. Wordt bij bellen gezegd dat we geduld moeten hebben. Zou eerst na 8 weken de vouchers toegestuurd krijgen maar we zijn nu 4 maanden verder en nog niets ontvangen. Op emails wordt niet gereageerd.
  • Beoordeeld door Philips op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte klanten service !
  • Beoordeeld door Henk Staps op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 5

Punt 1: Bij boeking geen vraag gehad of ik in het bezit ben van een senioren voordeelpas (welke ik dus wel heb) anders had ik 30 euro extra korting gehad. Was trouwens ook nergens op jullie site te vinden. Toen ik erachter kwam kreeg ik te horen dat ik te laat was want ik had volgens de persoon die ik aan de lijn had ik binnen 14 dagen na boeking daarover moeten reageren. Hoe kan ik binnen 14 dagen reageren als ik pas 10 dagen voor aanvang van mijn vakantie op Center Parcs daar bericht over krijg?
Punt 2 : Waarom moet ik voor mijn hond betalen (ook extra schoonmaakkosten) terwijl er een huisje verder een familie zat met 2 honden die voor de honden niets extra's hebben hoeven te betalen? Geen toeslag omdat ze honden bij zich hadden en ook geen extra schoonmaakkosten daarvoor.
  • Beoordeeld door p. verspaget op 16-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Je belt, je krijgt een automatisch bandje prima, daar word medegedeeld dat de wachttijd 10 tot 15 minuten is, ook prima (knap dat je dat op voorhand al weet). En dan gaat het fout. Eerste keer 30 minuten gewacht en de verbinding werd automatisch verbroken. Tweede keer gebeld 45 minuten gewacht en zelf de verbinding verbroken. derde keer gebeld en na 32 minuten eindelijk contact en daar kreeg ik geen antwoord. Dus al met al niks opgeschoten. Dan een mail gestuurd en daar word simpel gezegd dat het wel 8 werkdagen kan duren voordat er gereageerd word. Hoe slecht is dat. Je kan tegenwoordig van alles bestellen en dat is binnen 24 uur op je adres maar een simpele vraag beantwoorden dat gaat bij Center parcs niet.
Bel Center Parcs
0900 277 0277