De Gelderlander Klantenservice

Rapportcijfer De Gelderlander klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (31)

Bellen met De Gelderlander

Waarom bellen met De Gelderlander Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Gelderlander.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met De Gelderlander? Laat ons je ervaringen met De Gelderlander weten!
Beoordeel De Gelderlander

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:00 - 17:00
  • Dinsdag 07:00 - 17:00
  • Woensdag 07:00 - 17:00
  • Donderdag 07:00 - 17:00
  • Vrijdag 07:00 - 17:00
  • Zaterdag 08:00 - 12:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Gelderlander: 088-0561550

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Gelderlander?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Gelderlander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met De Gelderlander.

Neem contact op met het De Gelderlander via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het De Gelderlander naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met De Gelderlander

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter.

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met De Gelderlander.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • De Gelderlander
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Neem contact op met De Gelderlander via Facebook.

Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook.

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter.

Altijd als eerste het laatste nieuws van De Gelderlander ontvangen? Abonneer je dan op hun Twitteraccount. Volg hen op Twitter via @DeGelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.

Youtube kanaal van De Gelderlander.

Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.

Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander. Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander.

Neem contact op met De Gelderlander via Instagram.

Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram.

Vakantie service

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

https://www.gelderlander.nl/service/vakantie-service https://www.gelderlander.nl/service/vakantie-service

Nieuwe rage: met een soort appelboor piercings zetten

Rapportcijfer De Gelderlander Klantenservice: 1.7
1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 31 beoordelingen.

Beoordeel De Gelderlander Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Gelderlander Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Peters op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte bezorgen van de krant
  • Beoordeeld door Leo Janssen op 23-04-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb een zaterdag abonnement, maar de bezorging is slecht soms wel soms niet . Op gestuurde klacht komt wel een reactie maar verder gebeurd er niets,
  • Beoordeeld door B.Meijnen op 18-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen gelderlander ontvangen, de 18-04-2021, ook niet het beloofde voucher ontvangen. Vorig jaar hetzelfde verhaal
  • Beoordeeld door Familie Bouwman - Geene op 27-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste ledenservice.
De bereikbaarheid van de Gelderlander contactservice is buitengewoon slecht . Je kunt alleen toetsen indrukken als je de krant niet hebt ontvangen.
Alsof het erbij hoort dat je de krant met regelmaat niet krijgt. De bezorgers moeten de krant gewoon nabrengen zoals in het verleden. Deze worden toch betaald . Ieder moet hierin zijn verantwoordelijkheid dragen. Waar blijven de overgebleven kranten?
Wij willen en geen digitale krant lezen en gebruiken dit nooit. Wij hebben hier niet om gevraagd. Daar hebben wij de krant niet voor. Met klachten wordt weinig gedaan en heb niet het gevoel dat je hierin serieus genomen wordt. Als zich nog meer meer leden afmelden omdat een krant erg duur wordt en er met regelmaat klachten zijn over de bezorging dan is dit een punt om over na te denken en service te bieden zoals deze in het verleden was.

Met vriendelijke groeten, Fam. Bouwman.

Zevenaar
  • Beoordeeld door van Kessel op 27-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb alleen de zaterdag editie en moet daar aardig wat geld voor betalen, zodat ik op zondag rustig mijn krant kan lezen.
Maar dan moet deze wel bezorgd worden. Het valt mij op, dat de krant vooral bij slecht weer niet bezorgd word.
En als ik er dan melding van maak, krijg ik een digitale tegoedbon om de krant in de winkel te halen.
Maar ik betaal ervoor, dat deze thuis bezorgd word, anders hoef ik geen abonnement te nemen op deze krant, toch...?!!!
  • Beoordeeld door lysanne op 19-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik wil iemand spreken omdat het me niet lukt de krant in de app in beeld te krijgen
  • Beoordeeld door Mieke Bosch op 11-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Naar maanden van frustratie over geen of te LAAT of verkeerde krant in de bus kom ik met het personeel van de Gelderlander/klantenservice geen steek verder. Zij leveren niet goed maar wij kunnen niet van abonnement wijzigen, opzeggen of wat dan ook. Je staat gewoon met de rug tegen de muur en je wordt letterlijk van het kastje
naar de muur gestuurd. Ik neem dan ook never nooit geen abonnement meer van de Gelderlander !
  • Beoordeeld door Jan Masselink op 6-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gelderlander niet bezorgd – 06-03-2021
Geachte klantenservice van de Gelderlander,
Zaterdagmorgen 6 maart 2021 had ik om 09.00 uur nog geen krant ontvangen. Omdat de bezorg(st)er normaliter iedere dag heel vroeg (meestal al rond 05.00 uur) de krant door de brievenbus deponeert en hij / zij misschien nu wel ziek kan zijn, heb ik
1. Om 09.00 uur een melding gemaakt via de site.
Om 09.05 uur kreeg ik al een bevestiging. Beste abonnee, Bedankt voor het doorgeven van uw bezorgklacht. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.
U ontvangt doorgaans (op zaterdag van 8:00 uur tot 16:00 uur) binnen 30 minuten een e-mail met een link voor directe toegang tot de digitale krant (ik kan de krant als vaste abonnee altijd al digitaal lezen) en een persoonlijke tegoedbon voor het ophalen van de zaterdagkrant. Wanneer u de tegoedbon uitprint kunt u deze inwisselen voor de zaterdagkrant bij een van onze losse verkooppunten.
Gezegd mag worden: en geweldige snelle en duidelijke reactie.
Echter, wachten, wachten, wachten maar geen mail met de persoonlijke tegoedbon.
Voor de zekerheid ook maar even gecontroleerd of de mail niet toevallig was terechtgekomen in de spam box. Maar nee hoor niets van dit alles.

2. Omdat er om 12.00 uur nog steeds geen mail was binnengekomen, heb ik rond 12.10 uur maar weer een melding gemaakt via de site.
En warempel om 12.17 uur ontving ik wederom de bevestiging van de zijde van de Gelderlander met daarbij opnieuw de welgemeende excuses etc. etc. etc.
MAAR: Inmiddels is het 16.00 uur en heb ik nog steeds geen mail ontvangen met de persoonlijke tegoedbon.
U zult misschien wel denken waar zeurt deze man over, hij kan de krant toch digitaal lezen. Ja dat is zo maar, ook al kunnen wij de krant zowel op de tablet, Pc en telefoon lezen, ik / wij willen een papieren krant. Digitaal is alleen leuk als we in het buitenland zijn, met twee personen tegelijk is het moeilijk lezen en voor de mogelijkheid om de puzzels digitaal op te lossen heeft de Gelderlander nog geen oplossing gevonden.

En daar komt nog bij: Als je iets afspreekt, moet je het ook nakomen.

De volgende vragen zou ik dan ook graag beantwoord zien:
a. Waarom hebben wij op zaterdag 6 maart 2021 geen krant ontvangen;
b. Waarom hebben wij op de eerste melding geen mail met een persoonlijke tegoedbon ontvangen;
c. Waarom hebben wij ook op de tweede melding geen mail met een persoonlijke tegoedbon ontvangen;
d. Is het niet gemakkelijker / beter / sneller om in voorkomend geval de bezorg(st)er even te bellen en te vragen alsnog een krant te brengen? Hij / zij zal toch ook een krant hebben overgehouden;
e. Kunt u ons niet beter het adres van de bezorg(st)er geven zodat wij, mocht het zich wederom voordoen, zelf de krant kunnen halen?
Uw reactie zien wij met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Jan en Riet Masselink
  • Beoordeeld door Everaars op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al rwee dagen contact te krijgen. Lukt op geen enkel manier. Ik wil mijn abonnement opzeggen.
  • Beoordeeld door A.Kok op 24-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

chat werkt niet
mail werkt niet
bellen a € 0.90 per minuut met een geschatte wachttijd van 10 minuten is belachelijk.
  • Beoordeeld door Gerard van Balveren op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Van dinsdag 9 februari tot en met dinsdag 16 februari geen krant bezorgd.
Zeven meldingen aan klantenservice. Geen reactie. Zo behandel je klanten niet.
  • Beoordeeld door B.Bakker op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dagelijks ontvangen wij meerdere kranten
De Gelderlander is vanaf 08.02 2021 t/m 16.02.2021 niet bij ons bezorgd terwijl andere kranten wel bezorgd werden.
De wijze van contact om de klacht te ventileren is bijzonder slecht.
Wij overwegen het abonnement op te zeggen.
  • Beoordeeld door Ellen Liedenbaum op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 6

Deze week met veel sneeuw heb ik begrip voor de bezorging maar deze week dinsdag vrijdag en zaterdag geen kranten bezorgd. Wel heb ik woensdag en donderdag een krant ontvangen. Jammer dan maar digitaal lezen is niet mijn voorkeur.
  • Beoordeeld door steenhuis op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

6 dagen op rij geen krant, ondanks allerlei toezeggingen van de "klantenservice" . Puur slecht en totaal negeren van telefonische meldingen maakt de Gelderlander een zeer onbetrouwbare leverancier.
  • Beoordeeld door Van oosterwijk op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al uren door te geven dat de krant al een hele week niet is bezorgd bij mijn moeder. Ik krijg een bandje en de verbinding wordt verbroken. Zeer slordig en klantonvriendelijk!!! Mijn moeder is 93 en in deze tijden is de krant een afleiding voor haar.
  • Beoordeeld door Yvonne Witjes op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht te bereiken klantenservice.
  • Beoordeeld door Marion Bruchner op 17-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Moeilijk contact te krijgen om je klachten te ventileren.
Bezorging krant is miserabel.
  • Beoordeeld door Janny de Weijert op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is nu 16.30 uur en niet meer bereikbaar.
De krant twee dagen te laat ontvangen, maar dat kan de spreekcomputer niet aan.
Dus absoluut geen service zo.
  • Beoordeeld door Ger van denBerg op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik wil op een normale manier via mail een vraag stellen. Kan nergens vinden hoe.
Maar hierbij mijn vraag: hoe kom ik als abonnee in topics?
Wat ik ook probeer het lukt niet. Ook heb ik het al enkele keren geprobeerd met een nieuw wachtwoord. Help!
  • Beoordeeld door bram op 22-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer weer geen krant.
Elke keer weer doorgeven en je kunt ze niet bereiken om persoonlijk uit te leggen hoe irrittant dit is.
En het verrekenen heeft geen zin want je betaald elke maand het zelfde.

Toch maar van plan om de krant op te zeggen.
  • Beoordeeld door Irma van der Leij van Rijssel op 17-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zaterdag 12 oktober een klacht ingediend ivm 4 x niet bezorgen van de krant in 2 weken ,Van maandag 14 oktober tot en met vrijdag 18 oktober goed bezorgd voor 7 uur .Maar nu op zaterdag 19 oktober weer geen krant ontvangen .Dit kan toch zo niet doorgaan .Ik ben echt van plan om mijn abonnent op te zeggen als dit zo doorgaat tot eind van de maand oktober.
  • Beoordeeld door N.J. Brouwer op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht telefonisch contact met de Gelderlander, gesprek om klacht van bezorging door te geven wordt verbroken. de afgelopen week elke dag gebeld dat er geen krant is.
Zaterdag gebeld ook weer geen krant, anders kreeg je een mail met een bon om de krant op te kunnen halen, maar ook dit kwam niet. Wat wordt de oplossing van de Gelderlander!!!!!!
  • Beoordeeld door Bram op 8-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Regelmatig geen krant wordt niks mee gedaan als je dit vermeld.
  • Beoordeeld door Wieben op 2-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

krijg slecht contact met gelderlander,kan geen klacht indienen bij bezorgservice spreek in herkennen niet wat we inspreken,wil klacht indienen over bezorging krijgen de krant al paar dagen om 8.30 uur wat veel te laat is voor ons
  • Beoordeeld door Yvonne Canters op 17-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wanneer kunnen wij lezers de echte berichten in jullie krant zien omtrent corona? Graag geen gecensureerde gesprekken, maar laat de wetenschappers virulogen en hoogleraren eens aan het woord. Waarom gebeurd dit niet? Steeds meer mensen zien de onzinnige regels in en zelfs de ministers voeren ze niet uit.
Nodigt u eens iemand uit van www.cafeweltschmerz.nl om objectief te praten en schrijf daar enns een 9bjectief artikel over zoals een goed journalist behoort te doen.
Ik verneem graag uw antwoord.

Vriendelijke groeten,
Yvonne Canters
  • Beoordeeld door Ariens op 14-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dit is nou al de zoveelste keer in ,n maand en waarom kunnen wij contact krijgen met de geldelander om persoonlijk ons beklag te doen wij zijn erg boos om kluitje in het riet bestuurt te worden
  • Beoordeeld door Hans Zwartkruis op 27-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Voor de tweede keer deze week geen krant ontvangen! Via een belachelijk digitale telefoonservice die 90 cent per minuut kost moeten doorgeven. Na meer dan 25 jaar lidmaatschap nu echt klaar met de Gelderlander.
  • Beoordeeld door jan hesseling op 26-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

kan geen contact krijgen
  • Beoordeeld door S.E.G Griede op 1-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Kennelijk is het voor "de Gelderlander"heel moeilijk om een simpel proef-abonnement
op een juiste manier te verzorgen.Afgelopen week is mij door een van uw medewerkers
gezegd dat het eerste exemplaar op 30/7 in mijn bus zou liggen.Dit was niet het geval en
ook de volgende dagen geen krant.
Inmiddels 2 keer gebeld hierover en nu blijkt dat het automatische bandje geen "toevoeging"
opneemt.Ik woon op nummer 34 op de 4de etage. Inmiddels is er ook al 4 euro afgeschreven
maar GEEN krant.
Van een en ander wordt ik niet vrolijker en het is bepaald geen reclame voor de krant.
Doe er wat aan en verbeter een en ander lijkt mij.
S.E.G. Griede
  • Beoordeeld door Chris Paddenburg op 1-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Op zaterdag geen contact te krijgen.
Via contact mag het wel gratis zijn.
Maar nu nog geen krant.
Reden om op te zeggen.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)