Neem contact op met het De Gelderlander via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het De Gelderlander naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.
Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander
Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
De Gelderlander
t.a.v. afdeling Klantenservice
o.v.v. vraag/opmerking
Postbus 90
5680 AB Best
Neem contact op met De Gelderlander via Facebook.
Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.
Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.
Neem contact op met De Gelderlander via Instagram.
Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.
Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!
Nieuwe rage: met een soort appelboor piercings zetten
Rapportcijfer
De Gelderlander Klantenservice:
1.6
1.6
Rapportcijfer is gebaseerd op
16 stem(men).
Beoordeel De Gelderlander Klantenservice
Beoordelingen voor De Gelderlander Klantenservice
Beoordeeld door Gerard van Balveren op 19-02-2021
Rapportcijfer: 1
Van dinsdag 9 februari tot en met dinsdag 16 februari geen krant bezorgd.
Zeven meldingen aan klantenservice. Geen reactie. Zo behandel je klanten niet.
Beoordeeld door B.Bakker op 16-02-2021
Rapportcijfer: 1
Dagelijks ontvangen wij meerdere kranten
De Gelderlander is vanaf 08.02 2021 t/m 16.02.2021 niet bij ons bezorgd terwijl andere kranten wel bezorgd werden.
De wijze van contact om de klacht te ventileren is bijzonder slecht.
Wij overwegen het abonnement op te zeggen.
Beoordeeld door Ellen Liedenbaum op 13-02-2021
Rapportcijfer: 6
Deze week met veel sneeuw heb ik begrip voor de bezorging maar deze week dinsdag vrijdag en zaterdag geen kranten bezorgd. Wel heb ik woensdag en donderdag een krant ontvangen. Jammer dan maar digitaal lezen is niet mijn voorkeur.
Beoordeeld door steenhuis op 13-02-2021
Rapportcijfer: 1
6 dagen op rij geen krant, ondanks allerlei toezeggingen van de "klantenservice" . Puur slecht en totaal negeren van telefonische meldingen maakt de Gelderlander een zeer onbetrouwbare leverancier.
Beoordeeld door Van oosterwijk op 12-02-2021
Rapportcijfer: 1
Ik probeer al uren door te geven dat de krant al een hele week niet is bezorgd bij mijn moeder. Ik krijg een bandje en de verbinding wordt verbroken. Zeer slordig en klantonvriendelijk!!! Mijn moeder is 93 en in deze tijden is de krant een afleiding voor haar.
Beoordeeld door Yvonne Witjes op 11-02-2021
Rapportcijfer: 1
Slecht te bereiken klantenservice.
Beoordeeld door Marion Bruchner op 17-01-2021
Rapportcijfer: 2
Moeilijk contact te krijgen om je klachten te ventileren.
Bezorging krant is miserabel.
Beoordeeld door Janny de Weijert op 15-12-2020
Rapportcijfer: 1
Het is nu 16.30 uur en niet meer bereikbaar.
De krant twee dagen te laat ontvangen, maar dat kan de spreekcomputer niet aan.
Dus absoluut geen service zo.
Beoordeeld door Ger van denBerg op 25-11-2020
Rapportcijfer: 1
ik wil op een normale manier via mail een vraag stellen. Kan nergens vinden hoe.
Maar hierbij mijn vraag: hoe kom ik als abonnee in topics?
Wat ik ook probeer het lukt niet. Ook heb ik het al enkele keren geprobeerd met een nieuw wachtwoord. Help!
Beoordeeld door bram op 22-10-2020
Rapportcijfer: 1
Voor de zoveelste keer weer geen krant.
Elke keer weer doorgeven en je kunt ze niet bereiken om persoonlijk uit te leggen hoe irrittant dit is.
En het verrekenen heeft geen zin want je betaald elke maand het zelfde.
Toch maar van plan om de krant op te zeggen.
Beoordeeld door Irma van der Leij van Rijssel op 17-10-2020
Rapportcijfer: 1
Zaterdag 12 oktober een klacht ingediend ivm 4 x niet bezorgen van de krant in 2 weken ,Van maandag 14 oktober tot en met vrijdag 18 oktober goed bezorgd voor 7 uur .Maar nu op zaterdag 19 oktober weer geen krant ontvangen .Dit kan toch zo niet doorgaan .Ik ben echt van plan om mijn abonnent op te zeggen als dit zo doorgaat tot eind van de maand oktober.
Beoordeeld door N.J. Brouwer op 12-10-2020
Rapportcijfer: 1
Zeer slecht telefonisch contact met de Gelderlander, gesprek om klacht van bezorging door te geven wordt verbroken. de afgelopen week elke dag gebeld dat er geen krant is.
Zaterdag gebeld ook weer geen krant, anders kreeg je een mail met een bon om de krant op te kunnen halen, maar ook dit kwam niet. Wat wordt de oplossing van de Gelderlander!!!!!!
Beoordeeld door Bram op 8-10-2020
Rapportcijfer: 2
Regelmatig geen krant wordt niks mee gedaan als je dit vermeld.
Beoordeeld door Wieben op 2-10-2020
Rapportcijfer: 2
krijg slecht contact met gelderlander,kan geen klacht indienen bij bezorgservice spreek in herkennen niet wat we inspreken,wil klacht indienen over bezorging krijgen de krant al paar dagen om 8.30 uur wat veel te laat is voor ons
Beoordeeld door Yvonne Canters op 17-09-2020
Rapportcijfer: 1
Wanneer kunnen wij lezers de echte berichten in jullie krant zien omtrent corona? Graag geen gecensureerde gesprekken, maar laat de wetenschappers virulogen en hoogleraren eens aan het woord. Waarom gebeurd dit niet? Steeds meer mensen zien de onzinnige regels in en zelfs de ministers voeren ze niet uit.
Nodigt u eens iemand uit van www.cafeweltschmerz.nl om objectief te praten en schrijf daar enns een 9bjectief artikel over zoals een goed journalist behoort te doen.
Ik verneem graag uw antwoord.
Vriendelijke groeten,
Yvonne Canters
Beoordeeld door Ariens op 14-09-2020
Rapportcijfer: 1
Dit is nou al de zoveelste keer in ,n maand en waarom kunnen wij contact krijgen met de geldelander om persoonlijk ons beklag te doen wij zijn erg boos om kluitje in het riet bestuurt te worden
Beoordeeld door Hans Zwartkruis op 27-08-2020
Rapportcijfer: 1
Voor de tweede keer deze week geen krant ontvangen! Via een belachelijk digitale telefoonservice die 90 cent per minuut kost moeten doorgeven. Na meer dan 25 jaar lidmaatschap nu echt klaar met de Gelderlander.
Beoordeeld door jan hesseling op 26-08-2020
Rapportcijfer: 1
kan geen contact krijgen
Beoordeeld door S.E.G Griede op 1-08-2020
Rapportcijfer: 2
Kennelijk is het voor "de Gelderlander"heel moeilijk om een simpel proef-abonnement
op een juiste manier te verzorgen.Afgelopen week is mij door een van uw medewerkers
gezegd dat het eerste exemplaar op 30/7 in mijn bus zou liggen.Dit was niet het geval en
ook de volgende dagen geen krant.
Inmiddels 2 keer gebeld hierover en nu blijkt dat het automatische bandje geen "toevoeging"
opneemt.Ik woon op nummer 34 op de 4de etage. Inmiddels is er ook al 4 euro afgeschreven
maar GEEN krant.
Van een en ander wordt ik niet vrolijker en het is bepaald geen reclame voor de krant.
Doe er wat aan en verbeter een en ander lijkt mij.
S.E.G. Griede
Beoordeeld door Chris Paddenburg op 1-08-2020
Rapportcijfer: 1
Op zaterdag geen contact te krijgen.
Via contact mag het wel gratis zijn.
Maar nu nog geen krant.
Reden om op te zeggen.
Beoordeel De Gelderlander Klantenservice