De Gelderlander Klantenservice

Rapportcijfer De Gelderlander klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (54)

Bellen met De Gelderlander

Waarom bellen met De Gelderlander Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Gelderlander.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:00 - 17:00
  • Dinsdag 07:00 - 17:00
  • Woensdag 07:00 - 17:00
  • Donderdag 07:00 - 17:00
  • Vrijdag 07:00 - 17:00
  • Zaterdag 08:00 - 12:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Gelderlander: 088-0561550

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met De Gelderlander? Laat ons je ervaringen met De Gelderlander weten!
Beoordeel De Gelderlander.

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Gelderlander?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Gelderlander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met De Gelderlander.

Neem contact op met het De Gelderlander via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het De Gelderlander naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met De Gelderlander

Neem schriftelijk contact op met De Gelderlander.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • De Gelderlander
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Neem contact op met De Gelderlander via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het De Gelderlander. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 07:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen De Gelderlander

Bekijk de veelgestelde vragen aan De Gelderlander:

  • Welke abonnementen zijn er om de Gelderlander te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op de Gelderlander nemen?
  • Welke editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Vakantieonderbreking annuleren
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Op welke manieren kan ik de Gelderlander digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van de Gelderlander?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Gelderlander nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de Gelderlander Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de Gelderlander Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de Gelderlander Nieuwsapp?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle edities van de Gelderlander lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  • Abonnementen
  • Betaling
  • Bezorging
  • Vakantieservice
  • Mijn account
  • Digitaal lezen
  •     de Gelderlander Nieuwsapp
  •     de Gelderlander Digitale krant
  • Topics
  • Overig
  • Ik heb een andere vraag
Ga naar de veelgestelde vragen van De Gelderlander Ga naar de veelgestelde vragen van De Gelderlander

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter.

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.

Neem contact op met De Gelderlander via Facebook.

Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook.

Youtube kanaal van De Gelderlander.

Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.

Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander. Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander.

Neem contact op met De Gelderlander via Instagram.

Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram.

Vakantie service

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

https://www.gelderlander.nl/service/vakantie-service https://www.gelderlander.nl/service/vakantie-service

Nieuwe rage: met een soort appelboor piercings zetten

Rapportcijfer De Gelderlander Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 54 beoordelingen.

Beoordeel De Gelderlander Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Gelderlander Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door M Plate op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Momenteel zeer regelmatig geen krant ontvangen of te laat. Bon voor niet ontvangen zaterdagdagkrant nergens in te leveren in onze woonplaats. Supermarkt die de krant wel verkoopt accepteert de bon niet. Kortom veel ergenis . Lees dat wij niet de enige zijn die dit zo ervaren. Hoop dat er snel verbetering zal komen. Lijkt wel of men van de bezorging af wil en iedereen zo richting digitaal lezen wil sturen.
  • Beoordeeld door G. van Surksum op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al voor de zoveelste keer de krant op zaterdag niet ontvangen. Iedere zaterdag is het in spanning afwachten: “komt hij wel of komt hij niet.?”
Meestal komt hij niet.
Aan een voucher voor de krant heb ik niet veel, want die kan ik in Lunteren niet inleveren. Moet dan op de fiets naar Ede!!!
Echt ongelooflijk slecht.
  • Beoordeeld door A.T.B. van Aken op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen krant al 3 dagen, contact met bezorgservice niet mogelijk.
  • Beoordeeld door Rutten op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Bel je klantenservice dan krijg je standaard de opmerking dat het op dat moment erg druk is en komt de hele riedel hoe jullie digitaal te benaderen zijn.
Ik lees nu met dan dertig jaar de Gelderlander. De bezorging is op dit moment knudde, of de krant wordt niet bezorgd of hij valt uren te laat in de brievenbus. Ik ben er helemaal klaar mee. We hebben een overeenkomst met elkaar waarbij de krant voor het vastgestelde tijdstip in de brievenbus ligt en ik betaal daarvoor een aanzienlijke abonnementsprijs.
Omdat u uw verplichtingen niet nakomt ben ik van plan, als er op korte termijn geen verandering komt, het eerst volgende abonnementsgeld te storneren en over te stappen naar een andere krant. Tip: wordt eens wat vriendelijker voor uw abonnees en zorg dat je telefonisch te bereiken bent.
Groet, Ton Rutten
  • Beoordeeld door S.Maas op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Twee dagen geen papieren krant ontvangen.
Wel doorgegeven, maar niemand persoonlijk kunnen spreken.
Wij willen geen digitale krant lezen!
Graag een snelle oplossing.
  • Beoordeeld door Marja Loeters op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

hele week geen krant ontvangen, Gelderlander niet te bereiken, slechte service
  • Beoordeeld door Marja Loeters op 2-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Deze week al 4x geen krant ontvangen. Krijg geen contact met een medewerker.
  • Beoordeeld door Marlies Polman op 31-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zowel telefonisch als via de chat krijg ik niemand te pakken, ben meer dan een uur bezig geweest , maar helaas
  • Beoordeeld door Elfrink op 30-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht eerst 90cent voor meteen contact dan na wachten klantenservice gesloten krijgen al weken de krant veel te laat
  • Beoordeeld door Mariska Tempel op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 2 weken geen krant op tijd. En je krijgt wanneer je belt ook niemand aan de telefoon
  • Beoordeeld door wooning op 19-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

heel erg dat je de klantenservice niet telefonisch kunt bereiken.
heb 2 oudere buurvrouwen van 90 die hebben geen computer
vind dit heel triest
  • Beoordeeld door Berends op 7-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorger met vakantie. Vanaf dat moment geen krant ontvangen. Steeds gemeld bij klantenservice via keuzemenu. Hier heb ik eigenlijk niets aan. Ik wil gewoon de krant ontvangen. Ook een tegoedbon voor een zaterdageditie duurt uren voordat je die binnenkrijgt. Gevolg hiervan is dat je nergens meer een zaterdageditie kan vinden omdat die uitverkocht zijn.

Ik wil gewoon iemand aan de lijn hebben en mijn verhaal kwijt. Dat er al dagen geen krant bezorgd wordt moet toch iemand tot actie bewegen.
  • Beoordeeld door I. Vinkenvleugel op 24-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Een automatische telefoniste is waardeloos. Ik kan de vragen die ik wil stellen niet kwijt. Op het moment is de bezorging van de krant waardeloos. Vandaag zaterdag 24 juli 2021 om 10,30 uur nog geen krant. Ik kan mijn abonnement beter opzeggen. En als het zo doorgaat doe ik dat.
Gaarne reactie.

Ina Vinkenvleugel.
  • Beoordeeld door M winters op 14-07-2021
  • Rapportcijfer: 5

Al dagen geen krant bezorgt.
Elke keer zegt een medewerker..we geven het door aan leidinggevende en morgen krijgt u de krant.
Helaas weer geen krant
Wat een mentaliteit vd bezorgers ,op bezorgdepot liggen alle kranten en worden niet bezorgd, ze krijgen wel hun loon.
  • Beoordeeld door M Winters op 2-07-2021
  • Rapportcijfer: 5

Als enkele dagen de krant erg laat en hedenochtend geen krant.
Telefonisch zijn ze moeilijk te bereiken,,,
Klacht wordt niet serieus behandeld , ook niet via de mail
Wil geen digitale krant lezen.
  • Beoordeeld door Dam op 26-06-2021
  • Rapportcijfer: 4

Al 2 dagen geen krant ontvangen, klacht doorgegeven. Wordt blijkbaar niet doorgegeven aan de distributie. Wil geen digitale krant. Ook geen kostenmindering daarvoor hebben wij geen abonnement. Ditmaal ook bon welke men kan uitdraaien. Slecht slecht gr fam Ruud fam dieren
  • Beoordeeld door Koops op 24-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

zou graag iemand aan de lijn hebben krant wordt laatste tijd iedere keer te laat of niet voor 7 uur bezorgd lekke band zegt bezorger of het regend voorheen altijd op tijd maar laatste tijd gedoe overweeg opzegging als dit zo blijft
  • Beoordeeld door J. van Ieperen op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Vanaf 21 juni krijg ik de Gelderlander niet meer bezorgd, ook niet na contact met de klachtenlijn voor bezorging
Vanaf die datum is onze vaste bezorgster uitgevallen door medische problemen daarvoor ruim 17 jaar geen enkele klacht gehad.
Ik houd ook niet van de metalen computerstem en wil graag direct menselijk contact,







vanaf 21 juni ontvang ik de Gelderlander niet meer, ook niet na een telefonische melding (klachtenlijn).
  • Beoordeeld door Hans dinnessen op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos ik heb een klacht. Tweemaal krant niet bezorgd zowel op maandag als vandaag. Ik weet zelfs niet wie mijnbezorger is, dan zou ik de krant kunnen ophalen en praten tegen een computer is helemaal vervelend.
  • Beoordeeld door J op 9-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Geachte heer/ mevrouw,

Helaas zojuist mijn abonnement opgezegd.
Het afgelopen jaar is mijn krant vele malen niet voor 7.00 uur bezorgd.
Momenteel heb ik 50 % kans dat hij op tijd zal zijn.

Op mijn vraag wanneer ik kan en mag verwachten dat hij weer op tijd zal komen, werd gezegd dat dit niet kon worden aangegeven.
Er zijn geen bezorgers. Dus ik kan niet aangeven wanneer de krant weer op tijd bezorgd zal worden.

Heel jammer want ik lees de krant heel graag.

Met vriendelijke groet, J
  • Beoordeeld door J. Walstra op 31-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb bij De Gelderlander een abonnement genomen, 5 weken voor 5 euro.
Zaterdag jl 28 mei heb ik geen krant ontvangen en vandaag maandag 31 mei voor de tweede opeen volgende dag wéér geen krant!
Ik vind dit zelfs voor een proefabonnement een zeer slechte service, te meer omdat er bij mijn buren wel de krant bezorgd wordt.
U begrijpt wel dat ik een vast abonnement dan ook zeer zeker NIET zal nemen!
Ik ben zéér teleurgesteld in de Gelderlander!
  • Beoordeeld door Mark Keuben op 31-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn krant komt al een week te laat bij me in de bus. Via de klantenservice krijg ik dan een doorkiesnummer. Hier schiet ik niks mee op. Ja, een digitale krant. Ik wil een echte krant. Helaas tot op heden komt mijn krant nog steeds te laat.
  • Beoordeeld door van den Berg op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Het lukt mij niet een klacht in te dienen.
Elk e mail wordt retour ontvangen
  • Beoordeeld door Peters op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte bezorgen van de krant
  • Beoordeeld door Leo Janssen op 23-04-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb een zaterdag abonnement, maar de bezorging is slecht soms wel soms niet . Op gestuurde klacht komt wel een reactie maar verder gebeurd er niets,
  • Beoordeeld door B.Meijnen op 18-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen gelderlander ontvangen, de 18-04-2021, ook niet het beloofde voucher ontvangen. Vorig jaar hetzelfde verhaal
  • Beoordeeld door Familie Bouwman - Geene op 27-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste ledenservice.
De bereikbaarheid van de Gelderlander contactservice is buitengewoon slecht . Je kunt alleen toetsen indrukken als je de krant niet hebt ontvangen.
Alsof het erbij hoort dat je de krant met regelmaat niet krijgt. De bezorgers moeten de krant gewoon nabrengen zoals in het verleden. Deze worden toch betaald . Ieder moet hierin zijn verantwoordelijkheid dragen. Waar blijven de overgebleven kranten?
Wij willen en geen digitale krant lezen en gebruiken dit nooit. Wij hebben hier niet om gevraagd. Daar hebben wij de krant niet voor. Met klachten wordt weinig gedaan en heb niet het gevoel dat je hierin serieus genomen wordt. Als zich nog meer meer leden afmelden omdat een krant erg duur wordt en er met regelmaat klachten zijn over de bezorging dan is dit een punt om over na te denken en service te bieden zoals deze in het verleden was.

Met vriendelijke groeten, Fam. Bouwman.

Zevenaar
  • Beoordeeld door van Kessel op 27-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb alleen de zaterdag editie en moet daar aardig wat geld voor betalen, zodat ik op zondag rustig mijn krant kan lezen.
Maar dan moet deze wel bezorgd worden. Het valt mij op, dat de krant vooral bij slecht weer niet bezorgd word.
En als ik er dan melding van maak, krijg ik een digitale tegoedbon om de krant in de winkel te halen.
Maar ik betaal ervoor, dat deze thuis bezorgd word, anders hoef ik geen abonnement te nemen op deze krant, toch...?!!!
  • Beoordeeld door lysanne op 19-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik wil iemand spreken omdat het me niet lukt de krant in de app in beeld te krijgen
  • Beoordeeld door Mieke Bosch op 11-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Naar maanden van frustratie over geen of te LAAT of verkeerde krant in de bus kom ik met het personeel van de Gelderlander/klantenservice geen steek verder. Zij leveren niet goed maar wij kunnen niet van abonnement wijzigen, opzeggen of wat dan ook. Je staat gewoon met de rug tegen de muur en je wordt letterlijk van het kastje
naar de muur gestuurd. Ik neem dan ook never nooit geen abonnement meer van de Gelderlander !
  • Beoordeeld door Everaars op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al rwee dagen contact te krijgen. Lukt op geen enkel manier. Ik wil mijn abonnement opzeggen.
  • Beoordeeld door A.Kok op 24-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

chat werkt niet
mail werkt niet
bellen a € 0.90 per minuut met een geschatte wachttijd van 10 minuten is belachelijk.
  • Beoordeeld door Gerard van Balveren op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Van dinsdag 9 februari tot en met dinsdag 16 februari geen krant bezorgd.
Zeven meldingen aan klantenservice. Geen reactie. Zo behandel je klanten niet.
  • Beoordeeld door B.Bakker op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dagelijks ontvangen wij meerdere kranten
De Gelderlander is vanaf 08.02 2021 t/m 16.02.2021 niet bij ons bezorgd terwijl andere kranten wel bezorgd werden.
De wijze van contact om de klacht te ventileren is bijzonder slecht.
Wij overwegen het abonnement op te zeggen.
  • Beoordeeld door Ellen Liedenbaum op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 6

Deze week met veel sneeuw heb ik begrip voor de bezorging maar deze week dinsdag vrijdag en zaterdag geen kranten bezorgd. Wel heb ik woensdag en donderdag een krant ontvangen. Jammer dan maar digitaal lezen is niet mijn voorkeur.
  • Beoordeeld door steenhuis op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

6 dagen op rij geen krant, ondanks allerlei toezeggingen van de "klantenservice" . Puur slecht en totaal negeren van telefonische meldingen maakt de Gelderlander een zeer onbetrouwbare leverancier.
  • Beoordeeld door Van oosterwijk op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al uren door te geven dat de krant al een hele week niet is bezorgd bij mijn moeder. Ik krijg een bandje en de verbinding wordt verbroken. Zeer slordig en klantonvriendelijk!!! Mijn moeder is 93 en in deze tijden is de krant een afleiding voor haar.
  • Beoordeeld door Yvonne Witjes op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht te bereiken klantenservice.
  • Beoordeeld door Marion Bruchner op 17-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Moeilijk contact te krijgen om je klachten te ventileren.
Bezorging krant is miserabel.
  • Beoordeeld door Janny de Weijert op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is nu 16.30 uur en niet meer bereikbaar.
De krant twee dagen te laat ontvangen, maar dat kan de spreekcomputer niet aan.
Dus absoluut geen service zo.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)