De Gelderlander Klantenservice

Rapportcijfer De Gelderlander klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (114)

Bellen met De Gelderlander

Waarom bellen met De Gelderlander Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Gelderlander.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice De Gelderlander

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Gelderlander: 088-0561550

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met De Gelderlander? Laat ons je ervaringen met De Gelderlander weten!
Beoordeel De Gelderlander.

KvK gegevens De Gelderlander

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 08028579
  • Vestigingsnummer (KvK): 000003599140
  • Statutaire naam: DPG Media B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Gelderlander?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Gelderlander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met De Gelderlander.

Neem contact op met het De Gelderlander via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het De Gelderlander naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met De Gelderlander

Neem schriftelijk contact op met De Gelderlander.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • De Gelderlander
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Neem contact op met De Gelderlander via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het De Gelderlander. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 07:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen De Gelderlander.

Bekijk de veelgestelde vragen aan De Gelderlander:

  • Welke abonnementen zijn er om de Gelderlander te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op de Gelderlander nemen?
  • Welke editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Vakantieonderbreking annuleren
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Op welke manieren kan ik de Gelderlander digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van de Gelderlander?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Gelderlander nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de Gelderlander Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de Gelderlander Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de Gelderlander Nieuwsapp?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle edities van de Gelderlander lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  • Abonnementen
  • Betaling
  • Bezorging
  • Vakantieservice
  • Mijn account
  • Digitaal lezen
  •     de Gelderlander Nieuwsapp
  •     de Gelderlander Digitale krant
  • Topics
  • Overig
  • Ik heb een andere vraag
Ga naar de veelgestelde vragen van De Gelderlander Ga naar de veelgestelde vragen van De Gelderlander

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter.

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.

Neem contact op met De Gelderlander via Facebook.

Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook.

Youtube kanaal van De Gelderlander.

Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.

Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander. Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander.

Neem contact op met De Gelderlander via Instagram.

Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram. Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram.

Vakantie service

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

https://www.gelderlander.nl/service/vakantie-service https://www.gelderlander.nl/service/vakantie-service

Nieuwe rage: met een soort appelboor piercings zetten

Rapportcijfer De Gelderlander Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 114 beoordelingen.

Beoordeel De Gelderlander Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Gelderlander Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door J.L. op 11-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Alweer geen krant. De laatste twee weken heb ik meermalen de krant niet gehad. En waar ik me het meest aan erger is de computerstem die bijna dagelijks in mijn oren de alternatieven opdreunt.... óf de digitale krant..... (IK WIL GEEN DIGITALE KRANT!!!) óf een bon...... en vervolgens: ‘het gesprek wordt nu beëindigd’.... SCHANDALIG....SCHANDALIG....!!!!!
IK, al jaren trouwe abonnee, word niet gehoord en/of gezien.... Ook dit klachtenformulier..... wordt deze gezien, gelezen? Wordt er iets mee gedaan? Wordt ik misschien een keer teruggebeld .... ? Wordt het geen tijd om openheid van zaken te geven? Houd me niet aan het lijntje.... de schaar is bij de hand....
  • Beoordeeld door J.Lubbers op 9-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Balen! Zaterdag de krant niet nabezorgd en vandaag woensdag al weer niet bezorgd . Wat is dat voor een bedrijf, vraag ik me af?
Er wordt gewoon niet gereageerd op de gestuurde mail omtrent het niet ontvangen van de krant.
De
  • Beoordeeld door J. L. op 9-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik ben kritisch, maar behoor niet tot de voorhoede van de klagers. Maar j.l. zaterdag brak alles. Ik kreeg via mail een bon toegestuurd waarmee ik naar een verkooppunt kon gaan. Het eerste verkooppunt (een tankstation 3 km) accepteerde de bon niet. Reden: dG betaalt hem niet de € 3,95 waarvoor die daar verkocht wordt, maar mijn deel van het abonnementsgeld. Vervolgens onze plaatselijke super..... uitverkocht! Tenslotte naar een super in Gennep (4 km) .... daar kreeg ik de krant uiteindelijk mee. De Gelderlander wentelt de ongemakken af op de verkooppunten en blijft in gebreke als het gaat om hen de normale prijs te betalen. Tenslotte: waarom geen mogelijkheid om via het belmenu persoonlijk iemand te spreken te krijgen? Je mag wel klant zijn, maar je mag nergens zeuren.
  • Beoordeeld door J.Lubbers op 8-11-2021
  • Rapportcijfer: 6

Nu de Zaterdag krant weer niet gehad en wel gemeld ‘s ochtends.
Slechte service! Waarom niet nagebracht op deze zaterdag.
  • Beoordeeld door Lenie op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 14 dagen de krant heel laat in de brievenbus, Zaterdag pas na de middag. Klantenservicebellen heeft geen enkele zin. Schandalig om zo met abonnees om te gaan.
  • Beoordeeld door P van lanen op 31-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Absoluut onvermogen om mee te denken voor een bezorgprobleem dat al maanden duurt. Absoluut een schande. Zeer ontevreden
  • Beoordeeld door S. Edel op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 2 maanden, vanaf augustus 2021, wordt de wekelijkse papieren krant te laat/niet bezorgd. En op zaterdag, vandaag weer eens niet bezorgd Bellen heeft zin, maar mijn geduld raakt op na dagelijks en in het weekend een student aan de telefoon te krijgen die hetzelfde verteld als elke dag/zaterdag.
Ze kunnen geen bezorgers vinden? Stond van de week ook in de krant. Dat is uw probleem. Dupeer hierin niet uw abonnees,

Slechte zaak en service van De Gelderlander.. En overweeg nu echt om mijn lidmaatschap te beëindigen met daarin de vele dagen niet bezorgt terug te ontvangen.
  • Beoordeeld door L.C. Rebergen op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 4

Na 46 jaar abonnnee te zijn worden we de afgelopen maanden geconfronteerd met een slechte bezorging. Regelmatig geen krant, zoals ook vandaag. Contact, ook vandaag, telefonisch met de bezorgdienst levert niets op. De toezegging dat ik een e-mail krijg waarmee ik alsnog de krant kan halen is nog nooit ingevuld. Die e-mail heb ik nog nooit gekregen. Een vriendelijk telefonisch gesprek met een medewerker van de klantenservice heeft geen effect gehad.
Ik begin het goed zat te worden en dat is jammer na 46 jaar. Mijn laatste redmiddel is het opwachten van de bezorger rond het bezorgtijd en hem/haar uitleggen dat ik recht heb op mijn krant. Van de kant van de klantenservice kan helaas niets verwacht worden wat een slechte zaak is.
Ik realiseer me dat dit soort mailtjes niets uithalen, maar ik moet mijn gram kwijt.

Vriendelijke groet,

Bert Rebergen
  • Beoordeeld door Mary op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag voor de 4e keer in de maand oktober geen krant gekregen.Klantenservice niet te bereiken of zeer slecht. Nog nooit een voucher gezien, zoals was beloofd. Heel vervelend allemaal.zo te zien zijn we niet de enige, heb het idee dat er niks mee wordt gedaan.
  • Beoordeeld door Van hare op 16-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht krant wordt de laatste maanden zeker 2 dagen per week veel te laat geleverd en op zaterdag is het helemaal knudde
Telefonisch niemand te bereiken alleen computer die je een voucher beloofd maar ook die ontvangen we nooit
Ik wil een papieren krant en niet digitaal zoals voorgesteld
Zijn al meer dan 30 jaar abonnee zo ga je niet met klanten om en teruggaven van niet of te laat geleverde kranten gebeurt ook niet
Wat een slechte service. We hebben toch een contract daar betalen we voor en volgens mij moet je dan leveren als afgesproken maar het blijkt voor de gelderlander niet te gelden
Zeeeeer slechte service
  • Beoordeeld door Dick op 15-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Regelmatig wordt de krant te laat geleverd, de laatste 2 weken is de krant geen enkele dag op tijd bezorgd. Ik heb alleen 's morgens tot 7.30 uur tijd heb om de krant door te lezen i.v.m. mijn werk, ik heb dus niets aan de krant als deze te laat geleverd wordt. Als abonnee is de enige mogelijkheid om online een bezorgmelding door te geven, dat heb ik de laatste 2 weken dan ook trouw gedaan, al hoor je daar vervolgens niets meer van. Echter tot mijn stomme verbazing zag ik gisteravond dat op de (te laat geleverde} krant. handmatig de volgende test was geschreven:
HIER IS UW KRANT, WILT U NIET MEER ONTERECHT BELLEN ! DANK U !
Wie is hier nou in gebreke gebleven, ik dacht toch echt De Gelderlander. Klantenservice.is alleen gericht en ook als zodanig afgeschermd ter bescherming van de eigen organisatie, maar is absoluut geen uitkomst voor de klant
Hier helpt maar 1 ding.... z.s.m. opzeggen !!!
Jammer, want met de opzet en inhoud van de krant ben ik verder zeer tevreden.
  • Beoordeeld door JS op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al sinds corona wordt de krant door de weeks rond 8.00 uur en op zaterdag zelfs na 9.00 uur bezorgd. We hebben hier eerst niets op uit gedaan, maar aangezien het aan blijft houden, en het steeds later bezorgd wordt nu sinds een paar weken wel melding gemaakt, maar krijgen geen reactie terug. We betalen er veel geld voor, en juist in de ochtend is er even de tijd om de krant te lezen, en dan graag in papier vorm.. Vervelend dat je niet iemand persoonlijk aan de lijn krijgt bij een klacht, zo heb je echt het idee dat er totaal niets met de klacht gedaan wordt. We gaan nu maar iedere dag om 7.00 uur bellen dat de krant niet bezorgd is..ben benieuwd..
  • Beoordeeld door peter Hilkes op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Had een proefabonnement opde digitale krant genomen, per maand opzegbaar. Omdat ik niet toe kwam aam lezen, daar ik ook al de papieren
telegraaf heb, opgezecht. Blijf toch maar aanmaningen ontvangen met een onjuist maand bedrag. Diverse keren telefonisch contact gehad en via inloggen proberen op te zeggen. Blijkt ook nog dat er een krant wordt bezorgd op en adres waar ik al 12 jaar niet meer woon en de rekening naar mijn huidige adres wordt verzonden. De admi. bij de Gelderlander is ewen puinhoop.
  • Beoordeeld door J.ignatius op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bedankt voor de service.
Sinds wanneer werkt de klantenservice niet meer op Zaterdag?.
Op Google staat nog steeds (OP ZATERDAG GEOPEND VAN 0900 _1200 uur.).
Dit noemen jullie service.
IK bij deze mijn abonnment op 1 November.
  • Beoordeeld door roosenboom op 7-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gelderlander wordt al een week lang bezorgd rond 10:00 uur. Moet zijn voor 7:00 uur.
Reeds meerdere meldingen hiervan gedaan, maar helaas nog geen verbetering. Ga abonnement opzeggen. Wat een slechte service voor iemand die al 40 jaar abonnement heeft.
  • Beoordeeld door karen op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

proefabonnement voor een maand genomen en echt geen 1 krant ontvangen! Continu bezorgklacht gemeld en klantenservice gebeld; "ze hadden geen bezorger in onze wijk meer" Vervolgens wel steeds de rekening sturen voor een dienst die nooit geleverd is. Elke keer zouden ze het oplossen en vervolgens lag er een incasso brief op de mat. Mijn mond staat werkelijk open van verbazing hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat
  • Beoordeeld door karen op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

proefabonnement voor een maand genomen en echt geen 1 krant ontvangen! Continu bezorgklacht gemeld en klantenservice gebeld; "ze hadden geen bezorger in onze wijk meer" Vervolgens wel steeds de rekening sturen voor een dienst die nooit geleverd is. Elke keer zouden ze het oplossen en vervolgens lag er een incasso brief op de mat. Mijn mond staat werkelijk open van verbazing hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat
  • Beoordeeld door Jansen op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Voor de zoveelste keer geen krant, gisteren niet vandaag niet, maand geleden vrij- zat en ma niet.
Ben een uur bezig om het te melden , maar de mail gaat niet weg, of adres en plaats is niet in te vullen.
In 4 maanden tijd al wel de 8e keer.
Ik wil van mijn abbonement af.
Kan ik maandag pas bellen.
Zeer slechte service.
  • Beoordeeld door Insula Dei op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet te pakken te krijgen bij geen bezorging
  • Beoordeeld door Tebarts op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat je op deze manier melding moet doen dat je geen krant hebt ontvangen.
  • Beoordeeld door M Plate op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Momenteel zeer regelmatig geen krant ontvangen of te laat. Bon voor niet ontvangen zaterdagdagkrant nergens in te leveren in onze woonplaats. Supermarkt die de krant wel verkoopt accepteert de bon niet. Kortom veel ergenis . Lees dat wij niet de enige zijn die dit zo ervaren. Hoop dat er snel verbetering zal komen. Lijkt wel of men van de bezorging af wil en iedereen zo richting digitaal lezen wil sturen.
  • Beoordeeld door G. van Surksum op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al voor de zoveelste keer de krant op zaterdag niet ontvangen. Iedere zaterdag is het in spanning afwachten: “komt hij wel of komt hij niet.?”
Meestal komt hij niet.
Aan een voucher voor de krant heb ik niet veel, want die kan ik in Lunteren niet inleveren. Moet dan op de fiets naar Ede!!!
Echt ongelooflijk slecht.
  • Beoordeeld door A.T.B. van Aken op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen krant al 3 dagen, contact met bezorgservice niet mogelijk.
  • Beoordeeld door Rutten op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Bel je klantenservice dan krijg je standaard de opmerking dat het op dat moment erg druk is en komt de hele riedel hoe jullie digitaal te benaderen zijn.
Ik lees nu met dan dertig jaar de Gelderlander. De bezorging is op dit moment knudde, of de krant wordt niet bezorgd of hij valt uren te laat in de brievenbus. Ik ben er helemaal klaar mee. We hebben een overeenkomst met elkaar waarbij de krant voor het vastgestelde tijdstip in de brievenbus ligt en ik betaal daarvoor een aanzienlijke abonnementsprijs.
Omdat u uw verplichtingen niet nakomt ben ik van plan, als er op korte termijn geen verandering komt, het eerst volgende abonnementsgeld te storneren en over te stappen naar een andere krant. Tip: wordt eens wat vriendelijker voor uw abonnees en zorg dat je telefonisch te bereiken bent.
Groet, Ton Rutten
  • Beoordeeld door S.Maas op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Twee dagen geen papieren krant ontvangen.
Wel doorgegeven, maar niemand persoonlijk kunnen spreken.
Wij willen geen digitale krant lezen!
Graag een snelle oplossing.
  • Beoordeeld door Marja Loeters op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

hele week geen krant ontvangen, Gelderlander niet te bereiken, slechte service
  • Beoordeeld door Marja Loeters op 2-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Deze week al 4x geen krant ontvangen. Krijg geen contact met een medewerker.
  • Beoordeeld door Marlies Polman op 31-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zowel telefonisch als via de chat krijg ik niemand te pakken, ben meer dan een uur bezig geweest , maar helaas
  • Beoordeeld door Elfrink op 30-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht eerst 90cent voor meteen contact dan na wachten klantenservice gesloten krijgen al weken de krant veel te laat
  • Beoordeeld door Mariska Tempel op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 2 weken geen krant op tijd. En je krijgt wanneer je belt ook niemand aan de telefoon
  • Beoordeeld door wooning op 19-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

heel erg dat je de klantenservice niet telefonisch kunt bereiken.
heb 2 oudere buurvrouwen van 90 die hebben geen computer
vind dit heel triest
  • Beoordeeld door Berends op 7-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorger met vakantie. Vanaf dat moment geen krant ontvangen. Steeds gemeld bij klantenservice via keuzemenu. Hier heb ik eigenlijk niets aan. Ik wil gewoon de krant ontvangen. Ook een tegoedbon voor een zaterdageditie duurt uren voordat je die binnenkrijgt. Gevolg hiervan is dat je nergens meer een zaterdageditie kan vinden omdat die uitverkocht zijn.

Ik wil gewoon iemand aan de lijn hebben en mijn verhaal kwijt. Dat er al dagen geen krant bezorgd wordt moet toch iemand tot actie bewegen.
  • Beoordeeld door I. Vinkenvleugel op 24-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Een automatische telefoniste is waardeloos. Ik kan de vragen die ik wil stellen niet kwijt. Op het moment is de bezorging van de krant waardeloos. Vandaag zaterdag 24 juli 2021 om 10,30 uur nog geen krant. Ik kan mijn abonnement beter opzeggen. En als het zo doorgaat doe ik dat.
Gaarne reactie.

Ina Vinkenvleugel.
  • Beoordeeld door M winters op 14-07-2021
  • Rapportcijfer: 5

Al dagen geen krant bezorgt.
Elke keer zegt een medewerker..we geven het door aan leidinggevende en morgen krijgt u de krant.
Helaas weer geen krant
Wat een mentaliteit vd bezorgers ,op bezorgdepot liggen alle kranten en worden niet bezorgd, ze krijgen wel hun loon.
  • Beoordeeld door M Winters op 2-07-2021
  • Rapportcijfer: 5

Als enkele dagen de krant erg laat en hedenochtend geen krant.
Telefonisch zijn ze moeilijk te bereiken,,,
Klacht wordt niet serieus behandeld , ook niet via de mail
Wil geen digitale krant lezen.
  • Beoordeeld door Dam op 26-06-2021
  • Rapportcijfer: 4

Al 2 dagen geen krant ontvangen, klacht doorgegeven. Wordt blijkbaar niet doorgegeven aan de distributie. Wil geen digitale krant. Ook geen kostenmindering daarvoor hebben wij geen abonnement. Ditmaal ook bon welke men kan uitdraaien. Slecht slecht gr fam Ruud fam dieren
  • Beoordeeld door Koops op 24-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

zou graag iemand aan de lijn hebben krant wordt laatste tijd iedere keer te laat of niet voor 7 uur bezorgd lekke band zegt bezorger of het regend voorheen altijd op tijd maar laatste tijd gedoe overweeg opzegging als dit zo blijft
  • Beoordeeld door J. van Ieperen op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Vanaf 21 juni krijg ik de Gelderlander niet meer bezorgd, ook niet na contact met de klachtenlijn voor bezorging
Vanaf die datum is onze vaste bezorgster uitgevallen door medische problemen daarvoor ruim 17 jaar geen enkele klacht gehad.
Ik houd ook niet van de metalen computerstem en wil graag direct menselijk contact,







vanaf 21 juni ontvang ik de Gelderlander niet meer, ook niet na een telefonische melding (klachtenlijn).
  • Beoordeeld door Hans dinnessen op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos ik heb een klacht. Tweemaal krant niet bezorgd zowel op maandag als vandaag. Ik weet zelfs niet wie mijnbezorger is, dan zou ik de krant kunnen ophalen en praten tegen een computer is helemaal vervelend.
  • Beoordeeld door J op 9-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Geachte heer/ mevrouw,

Helaas zojuist mijn abonnement opgezegd.
Het afgelopen jaar is mijn krant vele malen niet voor 7.00 uur bezorgd.
Momenteel heb ik 50 % kans dat hij op tijd zal zijn.

Op mijn vraag wanneer ik kan en mag verwachten dat hij weer op tijd zal komen, werd gezegd dat dit niet kon worden aangegeven.
Er zijn geen bezorgers. Dus ik kan niet aangeven wanneer de krant weer op tijd bezorgd zal worden.

Heel jammer want ik lees de krant heel graag.

Met vriendelijke groet, J
Bel De Gelderlander
088-0561550
(Gebruikelijke belkosten)