Budget Energie Klantenservice

Rapportcijfer Budget Energie klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (22)

Bellen met Budget Energie

Waarom bellen met Budget Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van Budget Energie.
  • Om klant te worden van Budget Energie.
  • Een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Budget Energie: 020-2055555

  • Belkosten:
  • Ben je een zakelijke klant van Budget Energie? Bel dan met 020 - 205 55 50. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Budget Energie.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Budget Energie.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • gas internet.
  • tv.
  • Elektriciteit.
  • Internet.
  • Website.
  • Inloggen.
  • Bellen.
  • TV.
Controleer of er een storing is bij Budget Energie
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Budget Energie? Laat ons je ervaringen met Budget Energie weten!
Beoordeel Budget Energie.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Budget Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Budget Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Budget Energie via Facebook Messenger.

Heb je een Facebook account en maak je gebruik van Facebook Messenger op je telefoon, tablet of pc? Neem dan contact op met Budget Energie via Facebook Messenger. De openingtijden zijn:

  • Maandag t/m donderdag: van 08:30 tot 21:00 uur.
  • Vrijdag: van 08:30 tot 18:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:30 uur.
  • Zondag: Gesloten.

Normaal gesproken ontvang je binnen een paar uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Budget Energie via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Budget Energie via Facebook Messenger.

Neem contact op met Budget Energie via een contactformulier.

Heb je geen haast met je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier van Budget Energie. Het kan tot 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Ga naar het contactformulier op de website van Budget Energie Ga naar het contactformulier op de website van Budget Energie

Budget Energie - Doe er iets leuks mee - Wiet

Rapportcijfer Budget Energie Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 22 beoordelingen.

Beoordeel Budget Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Budget Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Lamers op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte internet verbinding sinds we zijn aangesloten bij Budget. Na 2 Jaar krijgen we een nieuwe router omdat de andere niet volstaat. Sindsdien is het alleen maar slechter geworden en kan hooguit 1 persoon op internet. Je hoeft niet te bellen voor directe hulp want wachttijden van een uur zijn normaal en na 24 uur minimaal wordt je mail beantwoord. Jammer dat bij de beoordeling geen nul zit. Een beoordeling één is nl nog te hoog. Zo balen dat we bij deze club zitten. Ze doen de naam "Budget" in ieder geval wel eer aan. Gelukkig heeft sinds kort weer iedereen volop internet. Budget helemaal niet nodig. Gewoon de hotspot op je mobiel aanzetten. Dat dit bedrijf er zelf nog niet is achter gekomen hoe sloom en hoe slecht ze bezig zijn. Het wordt eens hoog tijd mijn twitter account voor deze slecht functionerende bedrijven in te gaan zetten.
  • Beoordeeld door Samuel Ashien op 17-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

When I was approached for business with your company they spoke English to me and after I signed a contract this is what the attitude was more like on your chat room 0n 08/10/21 - let me cut and paste for you.

3. I was wondering why I have not received my energy bill yet.14:24
4. Kan je je vraag misschien op een andere manier stellen?
5. Please I speak English, not good enough14:25
6. We are a Dutch company and we only communicate in Dutch. However, we know that there are plenty of people living in the Netherlands who don’t speak Dutch. Therefore, we made this page for you, explaining how to use our website, your personal environment and plenty more things in another language. We hope this helps you out!
7. If you are a Dutch company, why did you have to go into business with someone who speak a different language?14:26
8. Kan je je vraag misschien op een andere manier stellen?
9. So I take it that you are asking me to terminate my contracty.14:28
10. Het lijkt erop dat ik je niet goed kan helpen. Je kunt het beste even contact met ons opnemen.

Now that is what I got after trying two days in a row via telephone to talk to someone and lost over 25 euro calling as nobody was picking-up. Can anybody explain to me why?
  • Beoordeeld door Pieter op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Goedkoop kent een prijs....
Diverse keren gebeld, Wachttijd is altijd véél te lang (min. 15 min.) Contact via andere weg kan niet. Hopeloos.
  • Beoordeeld door Dieuwke wassenaar op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na een 25 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken....via de chat geprobeerd geen succes....weer 15 min in de wacht en dan te horen krijgen dat je jaarrekening nog wel 6 weken kan duren.
Hier wordt je als klant niet vrolijk van.
Zodra ik kan overstappen doe ik dit ook heel snel.
Slechter dan slecht die zogenoemde service van jullie
  • Beoordeeld door vg op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos komen niet door het telefonisch keuzemenu, op geen enkel nummer
  • Beoordeeld door C. de Rooij op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Onmogelijk om een vraag die niet bij de chat beantwoord kan worden, telefonisch of per email te stellen. De telefoon op de aangegeven nummers van budget energie en van budget mobiel wordt opgenomen en na het aangeven van de keuze uit het keuze menu ontstaat er geen verbinding; het email adres is niet te vinden of op te vragen en dat geldt eveneens voor het zgn contact formulier.
Contact is dus alleen mogelijk a 0,90 per minuut? ( en dat is ok afwachten)
  • Beoordeeld door Allal op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind niet normaal ik betaald kriig bricht via email dat ik moet betalen eendag niet betalen dreig hun met incassokosten van 25euro tweil in wet 14dagen is luister budget-energie ikkkkkk hebbbbb betaald ikkk word zieker zieker ik heb al veel stresss door me 7 enstig aandoeningen somge met dodelijk ik heb eplipsie hartaandoening nierziekt suikerziekte sarcoidose pulmale hoogbloedruk in me longen astma dus ik heb al genoeg stress kom jullie nog debij het is overtreden als jullie gelijk een dag incassokosten in renkening brengen tewil pas na 14dagen ik hoop dat jullie mee lezen met vriendelijk groet allal elyaakoubi
  • Beoordeeld door Coster op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Onbeschoft over de telefoon en geen mogelijkheid om via mail zaken te regelen.
Als je niet fatsoenlijk kan zijn tegen je klanten via de telefoon en de ene na de andere leugen verteld, zorg dan op zijn minst dat er via mail zaken geregeld kunnen worden.
  • Beoordeeld door RonaldD op 7-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Een energiebedrijf die anderen laat werken, zodat het henzelf geen energie kost. Gewoon een telefoonnummer vinden, bellen, keuzes maken, ontaard in een continue stroom aan verwijzingen en reclames naar de website en Faq. En ben je bij de juiste keuze, wordt na hun monoloog (ook weer reclame en afleiding) gewoon opgehangen. De trant is bij veel bedrijven dat ze feitelijk niet meer klanten willen spreken, wel pretenderen klantvriendelijk te zijn, maar niet inzien dat dat niets te maken heeft met ingesproken verwijzingen en niet functionerende systemen. Alles is zo ingericht om maar niemand meer te spreken. Lang leve de kleine bedrijven, die nog begrijpen dat klantcontact belangrijk is. Budget energie kost mij enorm veel negatieve energie om gewoon iemand aan de lijn te krijgen. Ze zullen ooit wel eens terugbellen, maar dan op het verkeerde moment.
  • Beoordeeld door J.van hooijdonk op 3-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

KLACHT#
Zeer slecht geholpen. wil overstappen van kpn .
help desk snap niks van mijn vragen en wil ook niets doen zodat ik internet en tv kan kijken.
Zal nu 2 weken zonder zitten .Echt balen met kinderen in huis .
Ik wil graag jullie een kans geven maar wordt lastig.

Hopelijk Krijg ik antwoord #ben benieuwd.

Groet Fam van Hooijdonk

Nb. Als jullie niet kunnen leveren zoals aangegeven dan zie ik van de order af.
  • Beoordeeld door Mevissen op 31-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slecht! Er zou ook per mail gecommuniceerd moeten kunnen worden!!
  • Beoordeeld door F. Donkers op 26-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, je kunt op geen enkele manier fatsoenlijk contact krijgen, niet per mail en ook niet per telefoon. Het enige wat feilloos gaat zijn het versturen van hoge rekeningen!!!!!!
  • Beoordeeld door S de roij op 23-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

Slechte bereikbaarheid. Zeer lang in de wacht staan. en wat ze toezeggen komen ze niet na. Nooit meer
  • Beoordeeld door de roij op 23-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

je staat lang in de wacht krijgt op mijn vraag een niets zeggend antwoord
Op mail wordt toegezegd dat de uitleg van contract wordt gestuurd dus niet
Op chat ook de zelfde belofte maar raad eens niets meer gehoord of gezien
zo ga je niet met klanten om eens maar nooit meer
  • Beoordeeld door R. di Tolve op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik vind dit geen goed begin van een samenwerking met uw maatschappij. Meerdere keren geprobeerd te bellen. eerst 5 min wachttijd later 10 min wachttijd. Het meest irritante is dat jullie niet via mail zijn te bereiken. Op geen enkele pagina van jullie website staat een mailadres! ik ben zeer teleurgesteld en overweeg om bij mijn huidige leverancier te blijven.
  • Beoordeeld door H.J. Bosland op 11-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte communicatie, niet te bereiken na kantoor uren.
  • Beoordeeld door N.Jiskoot Cheret op 14-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn E-MAIL adres veranderen
  • Beoordeeld door Nasser Mehr Fard op 25-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb gebeld en naar mijn contract gevraagt, Na 2 maanden nog niks ontvangen.
  • Beoordeeld door Jan van Spellen op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht , zelfs als je belt willen ze nog geld van je €0,90 p/m
  • Beoordeeld door J Trienen op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dramatische maatschappij, inmiddels al weer meer dan een week wachtend op een antwoord. Uiterst lastig om iemand aan de lijn te krijgen of een mailadres te vinden. Ook in de zomer al vreselijk slechte ervaringen gedurende drie maanden. In juli loopt contract af en daarna ...nooit meer!
  • Beoordeeld door Charlotte Menzing op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Bel naar budgetenergie en wacht meer dan 15 min, nog geen contact en krijg een heeel irritant muziekje, gaat maar door.
Geen service!!!
  • Beoordeeld door Bir Dost op 30-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Too bad
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)