Budget Energie Klantenservice

Rapportcijfer Budget Energie klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (140)

Bellen met Budget Energie

Waarom bellen met Budget Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van Budget Energie.
  • Om klant te worden van Budget Energie.
  • Een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.

Openingstijden telefonische klantenservice Budget Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Budget Energie: 020-2055555

  • Belkosten:
  • Ben je een zakelijke klant van Budget Energie? Bel dan met 020 - 205 55 50. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met Budget Energie? Laat ons je ervaringen met Budget Energie weten!
Beoordeel Budget Energie.

Controleer op storingen bij Budget Energie.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Budget Energie.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • gas internet.
  • tv.
  • Elektriciteit.
  • Internet.
  • Website.
  • Inloggen.
  • Bellen.
  • TV.
  • Stroom.
  • Gas.
Controleer of er een storing is bij Budget Energie

KvK gegevens Budget Energie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34297646
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017985811
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Budget Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Budget Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Budget Energie via Facebook Messenger.

Heb je een Facebook account en maak je gebruik van Facebook Messenger op je telefoon, tablet of pc? Neem dan contact op met Budget Energie via Facebook Messenger. De openingtijden zijn:

  • Maandag t/m donderdag: van 08:30 tot 21:00 uur.
  • Vrijdag: van 08:30 tot 18:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:30 uur.
  • Zondag: Gesloten.

Normaal gesproken ontvang je binnen een paar uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Budget Energie via Facebook Messenger.

Neem contact op met Budget Energie via een contactformulier.

Heb je geen haast met je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier van Budget Energie. Het kan tot 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Ga naar het contactformulier op de website van Budget Energie

Neem contact op met Budget Energie via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van Budget Energie.

Klik hier voor contact met Budget Energie via Pinterest.

Budget energie

Hoofdkantoor Budget Energie (adres)

Reguliersdwarsstraat 58 Amsterdam 1017 BM Nederland
Rapportcijfer Budget Energie Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 140 beoordelingen.

Beoordeel Budget Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Budget Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Sebastiaan Bussingklote op 30-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

klote ik heb voor n tijd terug gebeld ivm de maandelijkse overzicht die niet compleet is tot nu toe hebben jullie het nog steeds niet gefix. met NLE nooit dat probleem gehad totdat jullie het over namen. als dit aan het eind van het jaar nog zo is ga ik op ziek naar n anderre provider.
  • Beoordeeld door Cmm op 20-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

3x geprobeerd klantenservice aan lijn te krijgen. Alle 3 de keren lange wachttijd zonder dat je weet hoeveel wachtenden voor je of wat de gemiddelde wachttijd is. Uiteindelijk na 10mins maar opgehangen…nul klantenservice.
  • Beoordeeld door Daniella Smeeds op 19-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht en harteloos te woord gestaan. Deze kinderachtige muts, moet eerst maar eens eerst naar de kleuterschool, misschien leert ze daar fatsoen en manieren.
  • Beoordeeld door Willem Cartigny op 31-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

jullie zijn volstrekt onbereikbaar. Je chatbox snapt niets en als je naar een medewerker vraagt wordt je zgn. doorverwezen maar dit gebeurt niet, je wordt eindeloos in de wacht gezet!
En dat enkel en alleen om mijn jaarnota te kunnen inzien (die niet op de persoonlijk pagina staat!!)
  • Beoordeeld door Jansen op 5-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht bel voor de 3de keer, weer een vervelend melodietje. Ga maar overstappen.
  • Beoordeeld door Gerard Bel op 1-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

10 keer gebeld meer dan half uur in de wacht , totaal onbereikbaar: dit kan echt niet!!!!
5 x gemaild geen reactie!!!
En dit noemt u klantenservice
  • Beoordeeld door Blok op 7-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

zeer incompetent personeel
  • Beoordeeld door f.e.braad op 7-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

via chat: geen redelijk antwoord ontvangen, "moeilijke vraag, stel nogmaals ", Telefonisch contact: dame begreep vraag niet, kwam met niet terzake doendde antwoorden, ik viel haar in de rede en wer daarop gecorrigeerd (terecht), toen ik daarna in de rde werd gevallen en daar een opmerking over maakte werd de verbinding verbroken. Later nog eens geprobeerd - dame wist van toeten noch blazen, heb het gesprek maar gestopt. Slechte beurt van Budget Energie.
  • Beoordeeld door henk de groot op 28-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb gisterenmiddag 30 minuten in de wacht gestaan uiteindelijk heb ik de uw sales gesproken , ik wil dringend het email adres van verkoop om het eea te bevestigen.

Service Budget laat te wensen over, !!!!!

Henk de Groot
  • Beoordeeld door M.C. Snel op 24-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Na 45 minuten in de wacht staan opbellen maar beëindigd.
  • Beoordeeld door Jos op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet bereikbaar: TE BIZAR VOOR WOORDEN!!
  • Beoordeeld door L. R. Vilé-Keizer op 13-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht 2x 3 kwartier kwijt met bellen en daarin 3 onkundige telefonistes zonder enige kennis van zaken of klantvriendelijkheid, ook nog eens beiden keren werd de lijn verbroken en dus geen stap verder. Ik dacht dan maar emailen, maar dat kan niet meer! Wel dat ook nog 1x gedaan, maar nooit reactie op gehad.
Dusss.. NIET GEHOLPEN! Hoogst irritant om dit als net nieuwe klant meetemaken. Dus absoluut niet tevreden en voel me niet serieus genomen als mens en als klant!
  • Beoordeeld door W. Pijffers op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb (na lang wachten) tot 2x toe een medewerker aan de lijn gekregen.
Tweemaal werd tijdens het gesprek de verbinding verbroken en kon ik opnieuw beginnen.
Geen oplossing voor mijn probleem (Liander gaat over 2 dagen de aansluitingen afsluiten), wel erg veel ergernis.
Terwijl ik al jaren klant ben van jullie op 2 adressen en een nieuw contract heb afgesloten op het adres dat nu dreigt te worden afgesloten.
Kortom: die helpdesk van jullie is een drama.
  • Beoordeeld door Jacques Kalle op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 3

Geregistreerde meterstanden doorgekregen i.v.m. de eindafrekening. Deze waren door Budget Energie zomaar geschat. Geen mogelijkheid om on-line de juiste gegevens door te geven.
Via de chat ongeveer een uur beziggehouden, echter zonder enig resultaat.
  • Beoordeeld door wil pustjens op 29-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

contact gehad met een medewerker, deze geeft mij een website aan www.budget thuis.nl/energie.contact/formulier.
Dit formulier kan ik deze site niet vinden.
Het gaat namelijk over mijn gasmeter stand die ik van u ontvang via mail op 18 januari 2023
Ik heb zelf op 31-12022 om 24.00 uur zelf de stand opgenomen.
Ik kom op deze datum en uur op de volgende gasstand: 11080m3
Op 18-01-2023 stuurt u mij deze mail met de stand: 11116 m3.
Dus in denk dat de gasmeterstand niet van 31-12-2022 is!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door A. de Groot op 28-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

Slechte service omdat doorgegeven meterstanden op jullie app worden genegeerd en jullie zelf zo maar een meterstand verzinnen en de klant daarop gebaseerd een rekening stuurt die totaal niet klopt. Erg verdacht.
  • Beoordeeld door W.B. Roos op 28-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Goedemorgen,
Ons verbruik van gas en stroom wordt niet meer door budget energie in de app doorgegeven. Meerdere dagen en weken ontbreekt. Dit vaak doorgeven aan de buddy van budget energie, maar de computer snapt de vraag niet. Hopelijk kan een van uw medewerkers van klantenservice ons helpen.?
  • Beoordeeld door M op 28-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, geen contact mee te krijgen.
Je kunt nergens je juiste meterstanden doorgeven.
Daarvoor in de plaats krijg je geschatte standen die €1000,- hoger uitpakken!????????????
  • Beoordeeld door M.van der Palen op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze afhandeling eindafrekening op basis van geschat verbruik.
Dit is veel te hoog geschat!
Scheelt meer dan 1000,- met ons werkelijke verbruik!
  • Beoordeeld door J. Maas op 24-01-2023
  • Rapportcijfer: 3

Op 20230114 kreeg ik het verzoek de meterstanden door te geven (in verband met de jaarnota). Dat heb ik gedaan op 20230116. Op 20230120 kreeg ik een email met een herinnering om de standen door te geven. Ik wilde toen melden dat ik dat al gedaan had. Maar dat is niet eenvoudig: er is geen mailadres te vinden; de chat werkt niet (op meerdere pc's, via mijn telefoon en met verschillende browsers geprobeerd).
Toen ik daarmee bezig was, ontdekte ik dat ik op 20230101 (opgave in verband met prijsplafond) de gasmeterstand verkeerd had opgegeven. Daarom heb ik de standen van 20230101 opnieuw doorgegeven, alleen kon ik die datum niet meer selecteren en heb daarvoor dan maar 20230102 gebruikt.
Dit alles heb ik willen doorgeven maar dat is niet gelukt. 1. Geen emailadres. 2. Niet-werkende chat. 3. Een (vrijwel onverstaanbare) telefonische klantenSERVICEmedewerker die het niet kon of wilde begrijpen. 4. Geen mogelijkheid op de website om je eigen gegevens aan te passen.
Uit recent onderzoek van de Consumentenbond komt naar voren dat veel energiebedrijven nauwelijks bereikbaar zijn. Dat geldt in ieder geval ook voor Budget energie. Ergens anders las ik dat Budget energie op een klacht over onbereikbaarheid antwoordde dat de klager dan maar moest overstappen. Met andere woorden: opzouten!! Een curieuze manier om met klanten om te gaan.
  • Beoordeeld door R BAKKER op 6-01-2023
  • Rapportcijfer: 3

lang wachten en eenmaal contact verbinden ze je door naar de weekend bandje met de mededeling probeer het een andere keer haha wat een grap op Dinsdag 3 Jan 2023 nou dan voel je ; je in de maling genomen ,maak een goed app als je je meterstanden moet doorgeven is misschien een goede tip ..
  • Beoordeeld door R BAKKER op 2-01-2023
  • Rapportcijfer: 3

IK HEB JULLIE GEPROBEERD TE BELLEN NA DRIE KEER EEN KWARTIER WORD JE GEWOON AFGEBROKEN
  • Beoordeeld door Ron op 1-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Met dit bedrijf valt niet te communicieren , geen mail adres op hun internet pagina telefonisch niet bereikbaar
Je mag het energie maandtarief aanpassen echter bepalen hun wat het minimum is met andere woorden je kan het tarief niet naar beneden bijstellen !
Als Budget Energie failliet gaat ben je de het betaalden voorschotten kwijt !
Zeer consument onvriendelijk bedrijf , wanneer mensen een andere mening over dit bedrijf hebben zou ik graag met hun in contact willen komen
  • Beoordeeld door M op 28-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Budgetenergie is onbereikbaar via e-mail. Dat is slecht nieuws voor slechthorenden die via de telefoon moeite hebben met verstaan. Toch maar geprobeerd te bellen en de aangekondigde 10 minuten gewacht. Eenmaal aan de beurt werd de verbinding verbroken voor ik een woord kon spreken. Klantonvriendelijk, hoor Budgetenergie. Geen e-mailadres-bereikbaarheid meer. Lange wachttijden aan de telefoon die niet eens leiden tot een gesprek.
  • Beoordeeld door Marcus vdr mast op 21-12-2022
  • Rapportcijfer: 2

Onbereikbaar, website doet t niet, klantenservice gebeld, verwijst naar iets invullen op de website...

Kan mn jaargegevens niet opsturen, na herinneringsmail nog steeds niet. Telefonisch doorgeven? Geweigerd want t is intussen te laat..
  • Beoordeeld door Marc Nicolasen op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht bereik klantenservice. Geen e-mail adres waar je e-mail naar toe kunt sturen. Telefonisch totaal niet bereikbaar.
zorg dat klanten je ook via de e-mail kunnen bereiken en niet alleen telefonisch of sociaal media platforms!!!!
  • Beoordeeld door Anita verheijen op 12-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Staat langer in de wacht dan dat je iemand spreekt. Heb al 5 dagen geen internet en er wordt totaal niets aan gedaan. Na 10x bellen eindelijk monteur ingepland voor over 5 dagen. Komen afspraken niet na en door fout van hun kan ik nu niets maar als monteur moet komen moet ik wel voorrij kosten betalen. Moet niet gekker worden. Contract is bijna afgelopen en dan ga ik heel snel naar iemand anders die wel normaal met klanten omgaan. Slecht bedrijf ????
  • Beoordeeld door Anita verheijen op 12-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Staat langer in de wacht dan dat je iemand spreekt. Heb al 5 dagen geen internet en er wordt totaal niets aan gedaan. Na 10x bellen eindelijk monteur ingepland voor over 5 dagen. Komen afspraken niet na en door fout van hun kan ik nu niets maar als monteur moet komen moet ik wel voorrij kosten betalen. Moet niet gekker worden. Contract is bijna afgelopen en dan ga ik heel snel naar iemand anders die wel normaal met klanten omgaan. Slecht bedrijf ????
  • Beoordeeld door Anneke op 11-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na een aantal keren gebeld te hebben, kan ik nog steeds niet op mijn maandelijkse overzicht.
Zeer slechte zaak! Het is ook niet duidelijk wanneer ik weer inzicht heb in het schema.
Onduidelijk en klantonvriendelijk.
  • Beoordeeld door H. Zeldenrijk op 22-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. Na wachten tot je aan de beurt bent wordt consequent gevraagd wat er is, terwijl de app begint met: Ik ga eerst teruglezen wat er door u is gemeld. Als je daar de medewerker op aanspreekt is dat niet waar. Dus beoordeling: slecht en ik ben nog niets opgeschoten
  • Beoordeeld door jp in t veld op 18-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact te krijgen met budgetenergie. U bent 24 in de wachtrij. Na een ochtend wachten bij nummer 3 verbinding verbroken. Telefoon de wachttijd is meer dan een kwartier. Ook maar niet aan begonnen.
  • Beoordeeld door Abdessamad op 11-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Echt maar ook echt ongelooflijk van dag 1 heb ik alles in 1 internet maar het werkt niet goed zeer slecht beeld dat stopt voor 10 a 20 minuten en zelfde verhaal met WiFi zo vaak gebeld maar geen oplossing zo vaak chat ook niks robot achter de computer andere modem updaten etcetera nog geen oplossing ik zie geen andere weg om niet meer te betalen en dat het word afgesloten
  • Beoordeeld door Harry op 7-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Chatten met een computer geeft zelden resultaat. Vervolgens probeer je te bellen. De wachtrij is veelal meer dan 20 minuten. Een lage prijs is prima maar een goed bezet belcentrum is ook belangrijk.
  • Beoordeeld door Liesbeth op 3-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bedrijf op me jaarnota sta dat ik meer dan €909 terug krijg en word gewoon niet overgemaakt word ingehouden als reserve . Dit kan en mag gewoon niet we hebben heel bewust geleefd en dan krijgen we nog ons geld niet terug
  • Beoordeeld door K. adrie op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 10

Criminele praktijken dat men de extra gespaarde kilowatt energie van mensen terugkoopt voor 6 cent en aan nieuwe klanten doorverkoopt voor 95 cent. Daarnaast pikt Budget Energie 1000 % van jouw in de zomermaanden gespaarde energie terwijl je in de winter eventueel tekort hiervan ruimschoots zou kunnen compenseren, maar door per maand te salderen verlies jij al je geïnvesteerde geld. Als medewerker zou ik niet bij zo'n uitpers bedrijf willen werken en de echte oplichters zijn managers en directie. Maar zij zullen wel ervoor gezorgd hebben dat zij hun gratis energie wel krijgen,.
Omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en de robot de meeste vragen niet snapt is het misschien beter om persoonlijk er heen te gaan om een afspraak te maken. Dan kunnen zij in ieder geval niet telefonisch blokkeren.

Het adres:
Hoofdkantoor Budget Energie
Reguliersdwarsstraat 58
1017 BM AMSTERDAM
  • Beoordeeld door M. Noteborn op 18-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

BudgetEnergie is telefonisch niet bereikbaar tenzij je 20 minuten wilt wachten. Het chatten is niet mogelijk omdat de voorgeprogrammeerde reacties te beperkt zijn. Ik heb een slimme meter die een meer-verbruik van 20% over een maand aangeeft waarin ik niet thuis was. Lijkt mij onmogelijk. Daar kan de chat niet op reageren. E-mailen wordt niet aangeboden.
  • Beoordeeld door H.Menzing op 14-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

2x Half uur in de rij. Krijg ik een vreemd sprekende man die oa ons bank nummer wilde weten. Een oplichter? Ik .denk van wel
Email ook niet te vinden al met al een .zeer slecht service Kan dus ruim 890€ terug gave een sprookje?
Herman
  • Beoordeeld door hans jonker op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

25 min in de wacht en geen antwoord op mijn vraag hoe budget omgaat met de overheidssubsidie
  • Beoordeeld door Schuurmans op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Contact gehad met helpdesk na een wachttijd van 30 minuten, daarna een slecht Nederlands sprekende dame aan de lijn gekregen die ik meerdere malen moest antwoorden omdat zij mij niet of verkeerd verstond. Na mijn vraag uitgelegd te hebben zou zij e.e.a. na gaan kijken en vroeg 2 minuten geduld, waarna ze gewoon het contact verbrak. Chapeau!!
  • Beoordeeld door Carla op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

Niet te bereiken. 35 min in de wacht, geen email adres....zeer slechte voor de klant.
Bel Budget Energie
020-2055555