Budget Energie Klantenservice

Rapportcijfer Budget Energie klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (92)

Bellen met Budget Energie

Waarom bellen met Budget Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van Budget Energie.
  • Om klant te worden van Budget Energie.
  • Een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.

Openingstijden telefonische klantenservice Budget Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Budget Energie: 020-2055555

  • Belkosten:
  • Ben je een zakelijke klant van Budget Energie? Bel dan met 020 - 205 55 50. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met Budget Energie? Laat ons je ervaringen met Budget Energie weten!
Beoordeel Budget Energie.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Budget Energie.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Budget Energie.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • gas internet.
  • tv.
  • Elektriciteit.
  • Internet.
  • Website.
  • Inloggen.
  • Bellen.
  • TV.
  • Stroom.
  • Gas.
Controleer of er een storing is bij Budget Energie
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Budget Energie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34297646
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017985811
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Budget Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Budget Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Budget Energie via Facebook Messenger.

Heb je een Facebook account en maak je gebruik van Facebook Messenger op je telefoon, tablet of pc? Neem dan contact op met Budget Energie via Facebook Messenger. De openingtijden zijn:

  • Maandag t/m donderdag: van 08:30 tot 21:00 uur.
  • Vrijdag: van 08:30 tot 18:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:30 uur.
  • Zondag: Gesloten.

Normaal gesproken ontvang je binnen een paar uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Budget Energie via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Budget Energie via Facebook Messenger.

Neem contact op met Budget Energie via een contactformulier.

Heb je geen haast met je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier van Budget Energie. Het kan tot 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Ga naar het contactformulier op de website van Budget Energie Ga naar het contactformulier op de website van Budget Energie

Budget energie

Rapportcijfer Budget Energie Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 92 beoordelingen.

Beoordeel Budget Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Budget Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door D.I. van der Veer- Smit op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Slechte communicatie medewerker, begrijpt helemaal niets van wat ik vraag.
  • Beoordeeld door Jacko op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

Kan niet, wil niet, doe niet.
  • Beoordeeld door B.Lippe op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

U bent volstrekt onbereikbaar. Ook zijn er nergens contactmogelijkheden te vinden zoals een email-adres of een fysiek adres om een brief te sturen.
  • Beoordeeld door Chantal Jeratlou op 15-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos.
heb een onbeperkt mobiel contract, data is op, krijg niemand te pakken.
zeer veel spijt dat ik ben overgestapt om een paar tientjes te besparen.
  • Beoordeeld door De vries op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Drie jaar geleden hingen ze aan mijn broekpijp om cliënt te worden met een leuke waardeceque, nu laten ze een hoop mensen in het onzekere en zijn ze bijna of geheel niet bereikbaar. Zinkend schip dat zijn passagiers in het ongewisse laat verzuipen. Netter kan ik het niet verwoorden. Laat je verantwoordelijkheid zien en beantwoord je zogenaamde trouwe cliënten zoals het hoort. Zakken gevuld en wegwezen ondernemer.
  • Beoordeeld door Geert op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

aantal keer geprobeerd te bellen. Lange lange wachttijden
  • Beoordeeld door Rob op 9-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Past maandelijkse saldering toe voor alle klanten met een flex contract. Geeft geen mogelijkheid op een product met jaarlijkse saldering. Communicatie is onduidelijk en niet transparant. Boeven die over de rug van consumenten de wet naar zich toeschrijven!
  • Beoordeeld door G.Beelen op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Oeverloos lang wachten op verbinding. Meerdere keren geprobeerd. Vandaag 8-9 -2022 1e keer binnen 8 minuten contact.
Vraag over de opgegeven bedragen bij het maandoverzicht. Berekende bedragen wijken af van de brief variabele tarieven voor de maand augustus.
Verschil 47,40 euro ten nadele van klant. Door uw medewerker aangegeven dat die maandelijkse brief slechts indicatie zijn.
Verzoek de maandgegevens van de mail d.d. 14 juli 2022 te vergelijkend met het maandelijkse energierapport augustus 2022. Over een indicatie wordt nergens gesproken.
  • Beoordeeld door Hilly de Roode op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: 8

Na een kwartier wachten kreeg ik een aardige mevrouw aan de lijn .
zij begreep mijn vraag en heeft mij naar wens geholpen.
  • Beoordeeld door Gaasbeek op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar. ook via de stemrobot!!! Geen goede reactie op mijn vraag.
Uiteraard weer bellen met een onacceptabel lange wachttijd
  • Beoordeeld door Ria Delgman op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na een half uur eindelik iemand aan de lijn gegevens doorgenomen, vraag gesteld, vragen terug gekregen midden in het gesprek word het gesprek beëindigd, niet even het fatsoen om terug te bellen terwijl mijn gegevens bekend waren.
Via de chat geprobeerd, ik lees de chat even terug zodat ik weet wat het probleem is, half uur later nog steeds geen reactie. Mailen is niet meer mogelijk. Zeer slechte klantenservice.
  • Beoordeeld door H. Sepers op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vraag over gastarief, niet inzichtelijk op website, contact, Chat bizar voor woorden, nutteloos, bellen half uur wachttijd als klant ...
  • Beoordeeld door Paul Hilferink op 26-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Budget-Energie is gewoon niet te bereiken. Die Chatbot werkt gewoon niet en vanuit het buitenland is het gewoon niet te doen om te gaan bellen, ben je zo door je belminuten heen. Waarom niet gewoon een emailadres?
  • Beoordeeld door F. Bos op 26-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is op dit ogenblik niet te doen om in redelijke tijd contact te krijgen met budget energie. Wel als je 90 ct per min wil betalen. Over service gesproken. Schandalig.
  • Beoordeeld door RG Langbroek op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice niet te bereiken, geen doorkomen aan. Dus ik kan mijn termijnverhoging geeneens aanvechten.Lekker zo. Ik ga naar een andere energieleverancier kijken op deze manier. Valt gewoon niet te communiceren met jullie.
  • Beoordeeld door W Derksen op 12-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bedrijf totaal niet bereikbaar m geem manier. Je hoort.alleen een wachttijd van 30 minuten en een stom muziekje na meer dan een uur nog steeds geen contact ik wil gvd mijn geld terug. Ga nu een deurwaarder in schakelen
Regering haal dit slecht.bedrijf uit deckamerbvan koophandel
  • Beoordeeld door W Derksen op 11-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zit al vanaf 30 mei jl. Te wachten om mijn aansluitkosten van 27.50 terug te krijgen . Heb deze wel betaald maar ben geen klant bij budget energie dus er is ook niets aangesloten. Dus de vraag blijf wanneer krijg ik het geld terug
  • Beoordeeld door Aikes g op 29-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn niet bereiken
Alleen een stom bandje wat steeds het zelfde zegt
  • Beoordeeld door F van Dijk op 23-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Telefonisch nooit bereikbaar, geen e-mail adres, chatrobot snapt niets, na maanden een medewerker op de chat, onbeschoft breekt gesprek af, slecht geïnformeerd, om over dat eeuwige vousvoyeren maar te zwijgen, waarom men vraagt hoe je aangesproken wil worden heeft geen enkele waarde. .
Misschien eens een cursus communicatie volgen.
  • Beoordeeld door Hilda ter Stege op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Het telefonisch contact met jullie is gewoon het allerbelabberdst ik ben er helemaal klaar mee na twee keer een mail gestuurd te hebben nog nooit iets terug gehoord!!
  • Beoordeeld door l.gorter op 18-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is schandalig dat er op een brief, een e-mail ,en telefoon niet wordt gereageerd. Wij hebben vanaf eind april tot nu toe alle dagen storing en moeten ons internet en tv dagelijks opnieuw resetten. Het telefoon nr van u heeft allen maar mensen die vragen wat er aan de hand is maar er is nog steeds geen oplossing. U durft wel een rekening te sturen en te dreigen met een verhoging als we niet voor 1 juli betalen.,maar eens iemand laten bellen wat er aan de hand is gebeurt niet. Ik hoop dat u dit verhaal ook publiceert en laat weten hoe u met de klanten omgaat.
  • Beoordeeld door F. Rombout op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik was eerder klant bij Budget Energie. Toen was alles nog koek en ei. Maar nu zijn ze niet meer te bereiken. De, door hen zo geprezen, App werkt niet. Het enige dat wel werkt is de reclame voor combideals zoals bellen en alles in één.
Het enige dat je ziet is, "oeps er is iets misgegaan". In één woord, WAARDELOOS. gelukkig kan ik direct weer opzeggen.
  • Beoordeeld door Borst op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Heb een paar keer gebeld met budget energie. Duurt erg lang voordat je iemand aan de lijn krijg. Ze zijn slecht berijkbaar. Wel goed geholpen toen ik iemand aan de lijn kreeg uiteindelijk.
  • Beoordeeld door Beilen op 31-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

40 min in de wacht gestaan en nog geen antwoord
  • Beoordeeld door Hendriksen op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na doorgeven verhuizing op 20 maart tot op heden nog steeds geen internet en TV, diverse keren gebeld hierover een nu al dagen geen contact met te krijgen met de klantenservice! Schandalig om iemand zo lang te laten wachten
  • Beoordeeld door F op 27-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Er wordt totaal niet gereageerd op verzoek om contact.
  • Beoordeeld door Aart op 27-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 29 maart, na systeem update geen TV, radio en vaste telefoonlijn meer.
Nog steeds niet opgelost.
Mijn advies, zoek een andere provider
  • Beoordeeld door Aart op 27-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sinds een systeem update op 29 maart 2022 heb ik geen TV radio en vaste telefoon meer.
15 keer gebeld, een brief geschreven. Een nieuw modem geïnstalleerd een monteur over de vloer etc etc.
Maar na 2 maanden nog steeds niet opgelost. Heb abonnement opgezegd en budget alles in 1 in gebreke gesteld.
Slechte bereikbaarheid en beloftes die ze niet nakomen. Kortom, zoek een andere provider.
  • Beoordeeld door Mulder op 27-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Na heel lang wachten geholpen, de medewerkster deed haar best, daar lag het niet aan, moest wel een en ander navragen en na een hele tijd wachten werd ik eruit gegooid, opnieuw gebeld, maar hoewel op de website staat dat je tot 15.00 uur kunt bellen, zijn ze niet meer bereikbaar.
  • Beoordeeld door Martin op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

BE wil alleen eigen belang behartigen maakt contracten die niet gevraagd zijn.
  • Beoordeeld door V.Harten op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ik wil jullie gewoon mailen. Dat kan dus niet! Daardoor ontstaan wellicht miscommunicatie.
We kregen een nieuwe meter, zowel voor gas als elektrisch i.v.m. uitbreiding zonnepanelen en ik weet niet of ik de standen nu goed aflees.
Bovendien kregen we van Enexis de oude meterstanden door bij vervanging van d e meters. Die had ik zo door willen sturen. Maar dat ging dus ook niet.
Nu kreeg ik weer en mail om de meterstanden door te geven. Ik deed het dan maar, maar kan best zijn dat het niet goed ging. Jammer dan, geen opzet.
\
  • Beoordeeld door W.Wenteler op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Klantenservice de man aan de telefoon was voor mij onverstaanbaar begreep totaal niets van de door mij gestelde vraag .Dus zit ik nu nog met een probleem.
  • Beoordeeld door H.Bijsma op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 5

niet snel geholpen telefoon wordt bijna niet opgenomen.
  • Beoordeeld door C.Haanskorf op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloos bedrijf is dit. Ik heb voor mijn bedrijf internet en telefoon nodig, ik probeer al weken lang te bellen met de klantenservice en krijg steeds het bandje te horen dat ik terug gebeld wordt. Niet dus. De persoon die mij dit abonnement heeft aangesmeerd garandeerde mij dat alles geruisloos zou verlopen. Hij gaf zelfs aan dat ik nu zijn nummer had en ik mocht hem altijd bellen. Ja hoor, dan krijg je dus dat waardeloze bandje waarop gezegd wordt dat ik teruggebeld wordt. Nu heb ik geen internet en geen telefoon. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen en ik stel jullie nu al aansprakelijk voor alle financiële gevolgen die ik ondervind.
  • Beoordeeld door JHM HAMAKER op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik heb nog steeds geen afrekening gezien van dit bedrijf
als geen klant meer wil zijn hoor je er niet meer bij, bij dit waardeloze bedrijf
  • Beoordeeld door HE Bakker-Daniels op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. Allereerst duurde het 25 min.tot de tel.werd beantwoord
Op mijn vraag geen duidelijk antwoord gekregen
  • Beoordeeld door bennie op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

ben nu al een half jaar bezig zodat ik weer op mijn budget kan komen.
Helaas er wordt niets gedaan op een mail van blijf het proberen.
  • Beoordeeld door J.C.M. N-K op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onlangs verhuisd naar verpleeghuis. Onmogelijk om energie op te zeggen of verhuisbericht door te geven en te versturen. Waardeloze "service".
  • Beoordeeld door Hamaker op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zit nog steeds te wachten op mijn afrekening
Waardeloos bedrijf !!!!
  • Beoordeeld door Esyella Whisnant op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ze hebben niets alles op orde.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)