ABN AMRO Klantenservice

Rapportcijfer ABN AMRO klantenservice: 2.2 Lees beoordelingen (47)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij ABN AMRO.)

Bellen met ABN AMRO

Waarom bellen met ABN AMRO Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de diensten van ABN AMRO.
  • Je hebt een technische vraag over internetbankieren.
  • Je bent je pinpas verloren.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer ABN AMRO: 0900 - 00 24

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: +31 10 241 1720

Neem contact op met ABN AMRO via WhatsApp.

Je kunt 24/7 contact opnemen met de ABN AMRO via Whatsapp. Het telefoonnummer dat hiervoor gebruikt kan worden is: 06-13660024.

ABN AMRO geeft het advies om geen privacy gevoelige gegevens te versturen via Whatsapp. Indien je een complexe vraag hebt kun je beter telefonisch contact opnemen. Whatsapp is alleen geschikt voor eenvoudige service vragen.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via WhatsApp.

Chat online met ABN AMRO.

Je kunt dagelijks, dus ook in het weekend online chatten met een medewerker van ABN AMRO. Klik op onderstaande link, scrol naar beneden totdat je de "Start Chat" knop ziet en klik hierop.

Deze dienst is dagelijks tussen 08:00 en 22:00 beschikbaar. Gemiddeld duurt het 5 minuten voordat er iemand beschikbaar is.

Start een chat met ABN AMRO Start een chat met ABN AMRO

Neem contact op met ABN AMRO via Facebook.

ABN AMRO is actief op Facebook. Volg hen voor handige financiële tips, het laatste nieuws en lees hoe zij bijdragen aan een duurzamere wereld. Het Webcareteam van ABN AMRO zit 7 dagen per week, 24 uur per dag voor je klaar om vragen te beantwoorden betreffende al je bankzaken.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Facebook.

Neem contact op met ABN AMRO via Twitter.

ABN AMRO is sinds maart 2007 actief op Twitter. Praat mee, lees en deel de tweets. Respecteer de privacy van andere mensen. Plaats dus geen persoonlijke informatie, telefoonnummers, afbeeldingen van personen of mailadressen. Hierop reageert het Webcareteam van ABN AMRO niet. Verder versturen zij geen privacy-gevoelige informatie via social media. Je kan hier 24/7 vragen stellen betreffende al je bankzaken.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Twitter. Klik hier voor contact met ABN AMRO via Twitter.

Maak een afspraak met een medewerker van ABN AMRO.

Wil je een afspraak met een adviseur van ABN AMRO over bijvoorbeeld; een nieuwe betaalrekening, hypotheek, lening, verzekering, beleggen of pensioen? Dat is hier gemakkelijk online te regelen.

Maak een afspraak met ABN AMRO. Maak een afspraak met ABN AMRO.

Betaalpas blokkeren

Is je betaalpas zoek of gestolen? Je kan bij ABN AMRO op drie manieren je betaalpas blokkeren. Via de Mobiel Bankieren app, via Internet Bankieren en bij een bankkantoor. Als je voor één van de laatste twee manieren kiest, klik dan op de button 'Betaalpas blokkeren' of 'Zoek een bankantoor'.

https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/betaalpas/blokkeren.html https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/betaalpas/blokkeren.html

Kantoor en pinzoeker

Zoek je een ABN AMRO kantoor, pin- of geldstortautomaat? Voor je locatie in en vind snel en makkelijk de dichtstbijzijnde!

Klik hier om het dichtstbijzijnde kantoor of automaat te zoeken van ABN AMRO. Klik hier om het dichtstbijzijnde kantoor of automaat te zoeken van ABN AMRO.

Nieuwsbriefpagina

ABN AMRO houdt haar cliënten graag op de hoogte en heeft verschillende nieuwsbrieven die periodiek worden verstuurd. Via deze pagina kunt u zich aanmelden bij ABN AMRO. Zo zijn er de volgende nieuwsbrieven:

  • Algemeen met kortingsacties, wordt 1x per maand verstuurd.
  • Persoonlijk met kortingen en tips, wordt 1x per jaar verstuurd.
  • Wijzigingen van productinformatie, wordt een paar maal per jaar verstuurd.
  • De wekelijkse nieuwsbrief over beleggen.
  • De nieuwsbrief over duurzaam bankieren wordt 4x per jaar verstuurd.

Ook kunt u op deze pagina zich afmelden voor alle nieuwsbrieven die ABN AMRO verstuurd.

Klik hier om de nieuwsbriefpagina van ABN AMRO te openen. Klik hier om de nieuwsbriefpagina van ABN AMRO te openen.

Neem contact op met ABN AMRO via LinkedIn.

De professionele mensen van ABN AMRO delen graag hun kennis en kunde over de ontwikkelingen op de financiële markt.
Stel via LinkedIn al uw vragen. De klantenservice staat voor u klaar.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via LinkedIn. Klik hier voor contact met ABN AMRO via LinkedIn.

Youtube kanaal van ABN AMRO.

Heeft u behoefte wat meer uitleg over zaken te krijgen maar geen behoefte met een persoon te spreken? Het Youtube-kanaal van ABN AMRO is hier uitermate geschikt voor. Op dit medium heeft ABN AMRO allerlei filmpjes gepost over verschillende zaken die met geld te maken hebben. Zo zijn daar 60 seconden filmpjes, doordenkers, het laatste nieuws over aandelen en zo verder. Een leerzaam en informatieve 'tool', speciaal voor u.

Ga naar het Youtube kanaal van ABN AMRO. Ga naar het Youtube kanaal van ABN AMRO.
Rapportcijfer ABN AMRO Klantenservice: 2.2
2.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 47 stem(men).

Beoordeel ABN AMRO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan ABN AMRO Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door b.ijff op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

er wordt aangegeven ook op zondag 24 uur bereikbaar !! dit is onmogelijk op zondag iemand te bereiken !
  • Beoordeeld door p.mulder op 8-02-2021
  • Rapportcijfer: 8

Via de chat contact gehad met ABNAMRO, ging redelijk snel, ongeveer 2 minuten gewacht. Daarna was mijn probleem snel en adequaat opgelost. Goed geregeld!
  • Beoordeeld door Peter Kuijpers op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht.
Ik probeer al een hele ochtend een mail adres te vinden lukt niet .Per telefoon ook niet bereikbaar.
Wat een organisatie.
  • Beoordeeld door astrid van diepen op 30-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb een fishingmail gekregen van ABN AMRO uit belgie gekregen wilde deze doorsturen naar de echte ABN AMRO maar er is geen mailadres beschikbaar.
  • Beoordeeld door TT op 26-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bank is verworden tot een vesting.
  • Beoordeeld door H.A. van Ruth op 19-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Heb een probleem en kan niet met e-mail contact opnemen. Ivm veiligheid maak ik geen gebruik van de aangeboden sociale media “Signal” is wel veilig.
  • Beoordeeld door Vos op 18-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer het al dagen, via WhatsApp, telefoon, Facebook, krijg alleen een standaard bericht verder mag je het zelf uitzoeken. Via de telefoon, liegen zij over de wachttijd, je leest 5 minuten, maar zodra je belt hoor je, meer dan 10 minuten en vervolgens laten zij je gewoon barsten aan de telefoon, want na een half uur is er nog geen respons. Ik heb de indruk dat men bij de Abn Amro sinds de corona virus, gewoon misbruik er van maakt en zoeken excuses. Maar deze mensen werken toch nog thuis, nou ja ' werken'.
  • Beoordeeld door A.A. Dijksman op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Service telefonisch niet te bereiken. Via de website ook onmogelijk om advies te krijgen.
  • Beoordeeld door Anna Mulder op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

onmogelijk een medewerker aan de telefoon te krijgen
  • Beoordeeld door H v Bruggen op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

probeer al 4 dagen de klanten service nabestaande te bellen sta iedere keer een uur in de wacht ook mails worden niet beantwoord.
bel je de gewone klanten service krijg je het zelfde bandje.
ben er helemaal klaar mee
  • Beoordeeld door john op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

ik ben dik 45 minuten in de wacht gezet
  • Beoordeeld door E. HOEKSTRA op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar zowel per chat als per telefoon. Lig kange tijden in de wacht. Niet klantvriendelijk!
  • Beoordeeld door Ruuf op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

De mevrouw aan balie nr 1 en de dame aan balie nr 2, dienen een herhalingscursus omgaan en / met klantvriendelijkheid te ondergaan!
Dag eerst dat het aan mij lag, maar de zeer onvriendelijke manier hoe balie mevrouw omging met n bejaarde klant, is ronduit slecht
  • Beoordeeld door JC op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

ABN heeft lange tijd onterecht kosten in rekening gebracht voor een product wat ik nooit had afgenomen. Toen ik hierover belde was de medewerker te lui om het uit te zoeken en in plaats van op zijn minst het volledig onterecht betaalde bedrag terug te betalen, moest ik blij zijn met slechts 6 maanden. Volgens de medewerker kon hij dit niet meer achterhalen. Dus heb ik het maar zelf uitgezocht. Vervolgens is het onmogelijk om contact te krijgen met ABN. Telefoon wordt niet opgenomen als je belt, whatsapp wordt niet gereageerd.
  • Beoordeeld door B.Huisken op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice gedurende gehele dag niet telefonisch te bereiken
  • Beoordeeld door Henny Mol op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al 2 dagen aan het bellen en geen contact
  • Beoordeeld door trinh op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik heb contact met klantservice , ik wacht tot bijna 1uur , niemand neemt telefoon op
Wat een slecht de zaak
  • Beoordeeld door TM van den Enden op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Niet mogelijk om contact te krijgen
  • Beoordeeld door Wieteke de vries bierms op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Erg slechte bank wordt gelijk een conclusie getrokken en alles geblokkeerd door hun terwijl ik het tegendeel kan bewijzen maar wordt totaal niet op gereageert de betreffende afdeling kan je telefonische niet benaderen alleen per post emailen kan niet
Erg klant onvriendelijk
  • Beoordeeld door Michel noordermeer op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht tot niet bereikbaar en mag geen afspraak maken voor mijn moeder om langs te komen.
Belachelijk gewoon en bijzonder klant onvriendelijk.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)