Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Kom bij de bank. Nieuwe bank in Klazienaveen kan ik geen geld krijgen maar wordt verwezen naar geldautomaat. Ik zou zeggen planken ervoor , gebouw verkopen en personeel maar naar huis want wat moet je anders nog als burger om geld te halen bij je eigen bank.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Klantenservice winst op geen enkeltje wijze mij te helpen bij mijn annulering.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik krijg ze moeilijk aan de lijn, zodra ik ze aan de lijn heb en wil m'n vraag stellen word ik weggedrukt....Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Zeer slecht! als ik -10 kon geven, had ik het gedaan!Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
SInds 13 maart bezig om een pakketreis vergoed te krijgen. Inmiddels 42 emails voor verzoek tot restitutie en meerdere telefoongesprek met minimale wachttijd van 18 minuten, zijn er voor hun administratie 5 case's aangemaakt. Personeel houdt de managementteam ook voor de gek.
Keer op keer ben ik beloof om binnen 14 dagen reactie te krijgen, weer niet gebeurd, inmiddels 11 weken bezig.
Woensdag 20 mei aangetekende brief verstuurd met reactie verzoek binnen 10 werkdagen (tot 2 juni).
Volgens Europese wetgeving, hebben we recht tot restitutie en ik zal benodigde stappen nemen.
Nergens contactgegevens te vinden behalve telefoonnummer waarvan gevraagd wordt niet te bellen. Reageren niet op emails.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Al 7 maanden geleden een klacht ingediend en 3 keer al worden we al voor de gek gehouden.Lees alle beoordeling van Gemeente Tilburg Klantenservice (4)
en we horen helemaal niets meer en er is nog steeds niets gebeurt.
OnbereikbaarLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Gestopt met NLE januari 2021 met een teruggaaf van 125 euro. Vandaag, mijn 1 1/2 jaar later een aankondiging dagvaarding !!!Lees alle beoordeling van NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice (21)
Geprobeerd (natuurlijk) vergeefs te bellen en te mailen, e-mailadres ook niet te vinden. Wat een slechte service.
KLM heeft onze vluchten geannuleerd en alleen de terugvlucht omgeboekt. Voor omboeken van de heenvlucht moet ik contact opnemen en is niet mogelijk via de website. Contact krijgen is echter onmogelijk, als je belt wordt de verbinding verbroken en op Whatsapp-berichten reageren ze niet. Ook als ik eieren voor mijn geld wil kiezen door het aannemen van een voucher is dat niet mogelijk want ik kan alleen wat veranderen als ik contact opneem. En dat lukt niet!Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Zeer slecht. Ongemotiveerd. Niks is mogelijk. Geen krant ontvangen. U ontvangt een email ter bevestiging. Nooit ontvangen. Na bezorgen is onmogelijk.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Gefrustreerd over annulering tijdens reis...kan geen contact krijgen met cheaptickets over regelen terugreis. Ze hangen steeds direct op.Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
Geen contact kunnen krijgen !Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Factuur voor restitutie ontvangen zou binnen 7-12 dagen terug geboekt worden.
tot op heden geen reactie.
Messenger werkt totaal niet!!!
Nooit is de Rabo Bank te bereiken,Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ik vraag alleen maar enveloppen voor betalingen te doen
Contactformulier wordt niet geladen, twitter alleen mogelijk met account, geen mogelijkheid tot emailLees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)
Goedemorgen.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Ik heb doorzendservice van mijn huisadres, Smaragd 45 Heerhugowaard, naar mijn vakantieadres, Rozegaarderweg 7 Hummelo. Ingaande 9 mei t/m 30 juni. 9, 10 en 11 mei geen krant. 3 klachten ingestuurd. Standaard antwoord. 12, 13 en 14 mei geen krant. 3 klachten ingestuurd. Standaard antwoord. Maar nog steeds niet geregeld. 16 mei geen krant. Klacht ingestuurd. Standaard antwoord. Gebeld. 1,10 euro per minuut. Na 8, 9 minuten werd de verbinding verbroken. Weer gebeld. Weer een minuut of 10 aan de lijn. En ja hoor geregeld. 17 t/m 28 mei iedere dag de krant. 30 mei geen krant. Klacht ingestuurd. Standaard antwoord. Maar weer gebeld. Gevraagd om een leidinggevende. Weer een minuut of 10. Een ander nummer gekregen. Dat gebeld. Weer een minuut of 10. Die afdeling ging alleen over tijdschriften. Stoom uit mijn oren. Weer gebeld. Weer een minuut of tien. En verdikkie,
31 mei was de krant er weer. 1 juni geen krant. Klacht ingediend. Standaard antwoord. Maar weer gebeld. Weer een minuut of 10. En ja hoor, 2, 3 en 4 juni. Daar was ie weer. Vandaag, helaas geen krant. Ik dien maar een klacht in. Standaard antwoord gok ik. Misschien is de krant er morgen, misschien ook niet. Nu heb ik 10 dagen mij krant niet gehad. Ben ik dik 50 euro kwijt aan belkosten omdat iemand in uw organisatie zijn werk zeer slecht uitvoerd. Ik heb ook niet het idee dat het beter gaat worden in de toekomst. Ter compensatie lijkt mij 3 maanden gratis het ad een zeer redelijke tegemoetkoming. Ik hoop dat u snapt dat ik voor de service een 1 geef. Het is jammer dat ik niet lager kan.
Evengoed met vriendelijke groet,
L.J.Hopman.
Onmogelijk contact te krijgenLees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)
Zeer slecht. Na 2 dagen op 29 en 30 mei 2022 20 minuten aan de telefoon gehangen te hebben niemand gesproken. Vervolgens een mail gestuurd die op 31 mei 2022 via no-reply werd gestuurd dat binnen 5 werkdagen beantwoord zou worden. Niets vernomen op werkdag 6.Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)
Wat een slechte organisatie is dit. Ik denk dat ik dit maar eens op social media ga zetten.
Nooit te bereiken als een reis geanulleerd word. App is zeer onduidelijkLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
ING heeft een nieuwe creditcard naar mijn oude adres gestuurd. Over een paar dagen stuurt ING de pincode! Dus dit gaat ook weer naar een verkeerd adres. Mijn nieuwe adres heb ik al twee maanden geleden veranderd in mijn ing account en dat staat daar ook correct in. Ik kan dit op geen enkele manier doorgeven aan ING. Vandaar cijfer 1 voor klantenservice. De personen die nu op mijn oude adres wonen kregen dus mijn creditcard en over een paar dagen mijn pincode! Over veiligheid gesproken!Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Zijn niet bereikbaarLees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Expedia vergoedt annulering vanuit Hoteleigenaar Cayres Suites Surdo te Funchal, Madeira niet. Omdat de eigenaar Vieira niet meer reageert krijgen we ons geld niet terug (ondanks schriftelijke toezegging dat wij ons geld zouden krijgen). We zijn al ruim een jaar mee bezig ons geld terug te krijgen maar Expedia kan niets helpen; ook al hebben we aan hun betaald.Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Expedia biedt momenteel nog de appartementen van Robert V. aan maar wij krijgen ons geld niet terug terwijl de annulering vanuit de eigenaar kwam.
Expedia is niet aangesloten bij een garantiefonds, dus geld terug claimen maken ze onmogelijk.
Jullie zijn gewoon niet bereikbaar. Grove schande.triest Nederland op zijn best.Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
het is niet te doen om restitutie aan te vragen voor een gannuleerde vlucht; overal lopen we vast op de aangegeven site waar het zou moeten kunnen. Ik zou het normaal vinden om automatisch mijn geld terug te krijgen voor een geannuleerde vlucht.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Wordt niet gereageerd op mailtje met klacht. Ook niet na telefonisch contact.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Ondanks annuleringsverzekering geen terugbetaling van tickets ookal kwamen de klachten pas 1 maand na boekingLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Onbereikbare klantenservice voor vragen als je boekingsnummer en pincode is verwijderd door de organisatie.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Hierna contact opgenomen met het hotel waar ik zou verblijven daar was de boeking geannuleerd en het bedrag terug gestort helaas heb ik niets ontvangen en word ik door hun terugverwezen naar Booking.com.
Die dus onbereikbaar zijn.
Wat een waardeloos bedrijf is gewoon niet telefonisch bereikbaar reageert ook niet op email.Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Het lijkt wel onmogelijk om met de KLM in contact te komen. Mail, WA, bellen allemaal tevergeefs.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
gebruikers naam aangevraagd 8 dagen geleden wanneer krijg ik dieLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Kut zooi ik betaal elke maand mijn faktuur en elke avond problemenLees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)