Bellen met GLS

Waarom bellen met GLS Nederland Klantenservice?

  • Voor alle vragen over een offerte van GLS.
  • Je hebt een vraag over een pakket aan GLS.
  • Voor vragen over het retourneren van een pakket via GLS.
  • Je wil meer weten over de track and trace mogelijkheden bij GLS.
  • Je hebt een klacht over GLS.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:30
  • Dinsdag 08:30 - 17:30
  • Woensdag 08:30 - 17:30
  • Donderdag 08:30 - 17:30
  • Vrijdag 08:30 - 17:30
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer GLS: 088 5503750

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Controleer op storingen bij GLS.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van GLS.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Pakket volgen.
  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij GLS

Heb jij onlangs contact gehad met GLS? Laat ons je ervaringen met GLS weten!
Beoordeel GLS.

Wil je op een andere manier contact opnemen met GLS?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met GLS? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met GLS via e-mail.

Heb je een vraag over een pakket, ben je een zakelijke klant en wil je een offerte aanvragen of wil je bijvoorbeeld weten wat je moet doen als je een pakket hebt gemist? Het is mogelijk om GLS Nederland een e-mailbericht te sturen. Het e-mailadres van GLS is info@gls-netherlands.com. Je kan hiervoor ook gemakkelijk op onderstaande link klikken.

Klik hier om een e-mail te sturen naar GLS

Neem contact op met GLS via een contactformulier.

Stel je vraag aan GLS middels hun uitgebreide contactformulier. De velden met een * zijn verplicht. Nadat je het formulier hebt verzonden, krijg je van de klantenservice van GLS een ontvangstbevestiging. Vervolgens zullen zij alles in het werk stellen om je vraag, klacht of verzoek zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

Ga naar het contactformulier op de website van GLS Ga naar het contactformulier op de website van GLS

Neem schriftelijk contact op met GLS.

Bel je liever niet maar heb je de voorkeur om je een vraag schriftelijk stellen aan GLS Nederland? Gebruik hiervoor dan onderstaand postadres:

 

  • GLS Nederland
  • Postbus 9250
  • 3506 GG Utrecht

 

Veelgestelde vragen GLS.

Lees op de website van GLS Nederland, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
  • Kan ik de bezorging vooraf of tussentijds wijzigen?
  • Wat gebeurt er als een pakket niet kan worden afgeleverd?
  • Ik ben de bezorger net misgelopen, kan hij terugkomen voor een tweede poging?
  • Ik heb mijn pakket vandaag niet ontvangen. Wanneer kan ik het verwachten?
  • Ik heb per e-mail een Niet-Thuis-bericht ontvangen, maar was wel thuis. Wat moet ik doen?
  • Ik verwacht een pakket uit het buitenland. Hoe kan ik het volgen?
  • Kan ik mijn pakket laten afleveren op mijn zakelijke adres?
  • Ik heb een pakket ontvangen dat niet voor mij bestemd is. Wat moet ik doen?
  • Ik heb per e-mail een verzendbevestiging ontvangen, maar Track & Trace kan geen data vinden?
  • Waarom staat er een ander depot genoemd dan het depot in mijn regio?
  • Ik ben niet thuis en mijn buren ook niet. Kan ik ergens aangeven dat het pakket mag worden neergezet?
  • Kan de bezorger mij bellen als hij in de buurt is?
Ga naar de veelgestelde vragen van GLS Ga naar de veelgestelde vragen van GLS

Neem contact op met GLS via LinkedIn.

GLS is een gezond en snel groeiend bedrijf. Zoek je andere uitdaging? Kijk op de LinkedIn pagina van GLS en klik op 'Vacatures'. Wie weet krijg jij de kans op een prachtige nieuwe carrière mogelijkheid bij deze Europees georiënteerde pakketbezorgdienst.

Klik hier voor contact met GLS via LinkedIn. Klik hier voor contact met GLS via LinkedIn.

Youtube kanaal van GLS.

Leer meer over GLS via hun YouTube kanaal. Het is mogelijk deze pakketdienst te volgen door je te abonneren. Klik hiervoor op onderstaande link.

Ga naar het Youtube kanaal van GLS. Ga naar het Youtube kanaal van GLS.

Track and Trace

Komt er een pakketzending via GLS jouw kant op en wil je weten wanneer het pakket gebracht wordt? Volg jouw zending eenvoudig via Track & Trace. Vul het 14-cijferige pakketnummer plus je postcode in. Op deze manier is je pakket op de voet te volgen.

https://www.gls-info.nl/tracking https://www.gls-info.nl/tracking

Offerte

Ben je een zakelijke verzender en heb je meerdere pakketten te versturen? Het is mogelijk om bij GLS online een offerte aan te vragen. De medewerkers van de afdeling Sales zal met veel zorg een op maat gemaakte scherpe aanbieding doen.

Klik hier om een offerte aan te vragen bij GLS. Klik hier om een offerte aan te vragen bij GLS.

GLS Netherlands film (Nederlandse versie)

Rapportcijfer GLS Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel GLS Nederland Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan GLS Nederland Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door S. Hendrix op 24-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren een thermometer besteld bij bol.com ivm Covid, dus met spoed nodig. Vandaag een niet thuis bericht in de mail terwijl we in quarantaine zitten, dus met 5 man thuis zijn, in de woonkamer zitten, en een deurbelcamera hebben waar bewijsbaar geen persoon heeft aangebeld. Verder ligt er geen "niet thuis" briefje in de bus waar ons pakketje is afgegeven, terwijl in de "niet thuis mail" staat dat er een briefje moet zijn. De bezorger zal wel bij het verkeerde adres zijn geweest met haast om weg te komen. Schandalig weer, maar helaas niet de eerste keer van GLS.
Ik word hier écht boos over  en hierdoor een passende recensie.
Ik bestel nooit meer iets bij een bedrijf wat zijn spullen door GLS laat bezorgen. Ben er klaar mee.
  • Beoordeeld door E. de Vries op 8-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer op rij voor J.L gewacht op GLS. Soms zakelijk maar ook prive. Recent kon het pakje gewoon in de brievenbus( appartementencomplex) krijg je melding dat chauffeur geweest is en niet thuis briefje in de bus heeft gedaan. A, was er iemand aanwezig, B geen briefje in de bus. Gewoon niet geweest. Of ik het op kan halen op een Depot, Nee anders had ik dat wel aangegeven. Dan bel je met de "KLANTENSERVICE" en dan krijg je ook nog een grote Bek!! ( Excuus voor taalgebruik, maar fatsoenlijk was het in ieder geval niet)
  • Beoordeeld door j. van alphen op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 7

Ben helemaal tevreden met de vlotte bezorging van GLS.
  • Beoordeeld door GJ Wenneker op 28-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Pakket besteld in belgie, . zou geleverd worden op adres door GLS. , Zou gisteren geleverd zijn, maar nooit op het adres van bestemming aangekomen, maar is ergens anders afgegeven.
Ook geen mogelijke tijdsplanning gekregen via e-mail wanneer dit geleverd zou worden.
Geen briefje in de brievenbus gevonden dat het pakket bij een GLS pakketpunt opgehaald zou kunnen worden.
Aangezien het om een dure bestelling gaat, zeer slechte ervaring met GLS, want track en trace code van belgie zeer lastig terug te vinden op de nederlandse site, En codes zijn tussentijds ook veranderd,
Klantenservice niet bescikbaar in de weekenden.
Moet nu tot maandag wachten om uit te kunnen zoeken wat er met het pakket is gebeurt.
  • Beoordeeld door E. Vink op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klacht over de pakketbezorgster. Dus niet over de klantenservice, want ik heb gezien onderstaande berichten en dure telefoonkosten geen zin om te bellen.
Ik zat bijna naast de bel, maar de bezorgster heeft niet gebeld!!! Ik hoorde dat het Niet-thuis-briefje in de brievenbus werd gestopt (wat aanzienlijk minder geluid geeft dan de bel!) en rende meteen naar buiten. Ze had het pakje afgeleverd bij de overburen. Ze reed meteen weg toen ze me zag.
Het lijkt mij heel noodzakelijk dat deze bezorgster een cursus aangeboden krijgt: Hoe druk ik een bel in!!
Doen jullie eigenlijk wat met mijn klacht?
  • Beoordeeld door paul dicker op 3-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb vorige week zaterdag 2 vazen ontvangen alles kapot mail gestuurd geen antwoord daar deze potten in de sale waren en niet meer verkrijgbaar zijn moet ik deze ergens anders kopen voor de volle prijs ik verwacht een tegemoetkoming in de kosten
  • Beoordeeld door J.Visser op 2-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren heb ik 5 keer geprobeerd contact te krijgen met GLS in verband met het niet bezorgen van een pakket, terwijl op de mail staat dat het afgeleverd is met handtekening en al!!!In totaal heb ik ruim een uur aan de telefoon gehangen.
Vandaag weer geprobeerd, en 15 minuten weer de "vertrouwde stem" gehoord dat de medewerker het erg druk heeft, blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Nou mooi niet dus!!! Wat een service!!!! Ik vind het zelfs geen enkel punt waard.
  • Beoordeeld door Susan van hamond op 25-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Belachelijk!! Tot 2x toe krijg ik mail,dat ze het niet hebben kunnen afleveren..en dat ik een niet thuis bericht heb gekregen. Maar 2x niks in de brievenbus,dus moet verplicht bellen. Meer als half uur aan de lijn gehangen,en krijg dan te horen dat ze gesloten zijn ????
Bel GLS
088 5503750
(Gebruikelijke belkosten)