Bellen met GLS

Waarom bellen met GLS Nederland Klantenservice?

  • Voor alle vragen over een offerte van GLS.
  • Je hebt een vraag over een pakket aan GLS.
  • Voor vragen over het retourneren van een pakket via GLS.
  • Je wil meer weten over de track and trace mogelijkheden bij GLS.
  • Je hebt een klacht over GLS.

Openingstijden telefonische klantenservice GLS

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:30
  • Dinsdag 08:30 - 17:30
  • Woensdag 08:30 - 17:30
  • Donderdag 08:30 - 17:30
  • Vrijdag 08:30 - 17:30
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer GLS: 088 5503750

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met GLS? Laat ons je ervaringen met GLS weten!
Beoordeel GLS.

Controleer op storingen bij GLS.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van GLS.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Pakket volgen.
  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij GLS

KvK gegevens GLS

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34129769
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020018312
  • Statutaire naam: GLS Netherlands 

Wil je op een andere manier contact opnemen met GLS?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met GLS? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met GLS via e-mail.

Heb je een vraag over een pakket, ben je een zakelijke klant en wil je een offerte aanvragen of wil je bijvoorbeeld weten wat je moet doen als je een pakket hebt gemist? Het is mogelijk om GLS Nederland een e-mailbericht te sturen. Het e-mailadres van GLS is info@gls-netherlands.com. Je kan hiervoor ook gemakkelijk op onderstaande link klikken.

Klik hier om een e-mail te sturen naar GLS

Neem schriftelijk contact op met GLS.

Bel je liever niet maar heb je de voorkeur om je een vraag schriftelijk stellen aan GLS Nederland? Gebruik hiervoor dan onderstaand postadres:

 

  • GLS Nederland
  • Postbus 9250
  • 3506 GG Utrecht

 

Veelgestelde vragen GLS.

Lees op de website van GLS Nederland, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
  • Kan ik de bezorging vooraf of tussentijds wijzigen?
  • Wat gebeurt er als een pakket niet kan worden afgeleverd?
  • Ik ben de bezorger net misgelopen, kan hij terugkomen voor een tweede poging?
  • Ik heb mijn pakket vandaag niet ontvangen. Wanneer kan ik het verwachten?
  • Ik heb per e-mail een Niet-Thuis-bericht ontvangen, maar was wel thuis. Wat moet ik doen?
  • Ik verwacht een pakket uit het buitenland. Hoe kan ik het volgen?
  • Kan ik mijn pakket laten afleveren op mijn zakelijke adres?
  • Ik heb een pakket ontvangen dat niet voor mij bestemd is. Wat moet ik doen?
  • Ik heb per e-mail een verzendbevestiging ontvangen, maar Track & Trace kan geen data vinden?
  • Waarom staat er een ander depot genoemd dan het depot in mijn regio?
  • Ik ben niet thuis en mijn buren ook niet. Kan ik ergens aangeven dat het pakket mag worden neergezet?
  • Kan de bezorger mij bellen als hij in de buurt is?
Ga naar de veelgestelde vragen van GLS

Neem contact op met GLS via LinkedIn.

GLS is een gezond en snel groeiend bedrijf. Zoek je andere uitdaging? Kijk op de LinkedIn pagina van GLS en klik op 'Vacatures'. Wie weet krijg jij de kans op een prachtige nieuwe carrière mogelijkheid bij deze Europees georiënteerde pakketbezorgdienst.

Klik hier voor contact met GLS via LinkedIn.

Youtube kanaal van GLS.

Leer meer over GLS via hun YouTube kanaal. Het is mogelijk deze pakketdienst te volgen door je te abonneren. Klik hiervoor op onderstaande link.

Ga naar het Youtube kanaal van GLS.

Track and Trace

Komt er een pakketzending via GLS jouw kant op en wil je weten wanneer het pakket gebracht wordt? Volg jouw zending eenvoudig via Track & Trace. Vul het 14-cijferige pakketnummer plus je postcode in. Op deze manier is je pakket op de voet te volgen.

Volg je pakket via Track & Trace bij GLS.

Offerte aanvragen

Ben je een zakelijke verzender en heb je meerdere pakketten te versturen? Het is mogelijk om bij GLS online een offerte aan te vragen. De medewerkers van de afdeling Sales zal met veel zorg een op maat gemaakte scherpe aanbieding doen. Vraag een offerte aan bij GLS middels hun uitgebreide contactformulier. De velden met een * zijn verplicht. Nadat je het formulier hebt verzonden, krijg je van de klantenservice van GLS een ontvangstbevestiging. Vervolgens zullen zij alles in het werk stellen om een passende aanbieding voor je in orde te maken.

Klik hier om een offerte aan te vragen bij GLS.

GLS Parcels to People - Highscore

GLS Nederland (adres)

Proostwetering 40 Utrecht 3543 AG Nederland
Rapportcijfer GLS Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 84 beoordelingen.

Beoordeel GLS Nederland Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan GLS Nederland Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door frank op 19-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Nummer is niet in gebruik, schandalig dat je bedrijven tegenwoordig niet meer normaal kunt bereiken!
  • Beoordeeld door frank op 18-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

eerst het pakket word aan de verkeerde flat afgeleverd 2 de nummers om glste bellen kloppen niet en als je opbeld word de verbinding verbroken
  • Beoordeeld door frank op 17-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

ik bel op word haak erop gegooid
  • Beoordeeld door Cor Tielen op 10-01-2024
  • Rapportcijfer: 2

2Keer bij mij aan de deur geweest. Telkens een Je was niet thuis, maar geen zorgen.
De 2e keer was ik wel thuis. Je zou verwachten dat ze aanbellen. Niet dus.
Kaartje in de bus met"Niemand thuis in dit blok".
Via de telefoon zijn ze niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door Cor Tielen op 10-01-2024
  • Rapportcijfer: 3

Zou een pakketje bezorgd worden. Bellen niet aan. Krijg een niet thuis kaartje in de brievenbus. Er staat "Niemand is thuis in dit blok".
  • Beoordeeld door jb op 10-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

WAARDELOZE firma GLS krijg je een melding dat er in de brievenbus een kaartje ligt met een code erop dat je een nieuwe afspraak kunt inplannen NIET dus. Enkele dagen later bedanken ze je voor het maken van een nieuwe afspraak die zij zelf voor mij maken en op een dag dat ik niet thuis ben. Daarop krijg ik een mail dat ik kan aanklikken voor een GLS afhaalpunt, maar als je deze aanklikt kom je nergens. Als dit niet snel opgelost gaat worden ga ik het tv programma RADAR inschakelen ik lees alleen maar NEGATIEVE reacties ben er helemaal klaar mee.
  • Beoordeeld door K.R.Bijl op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

GLS bezorger staat voor de deur, belt 2x aan. Zit vervolgens binnen EEN minuut weer in zijn auto.
Heeft geen geduld om even te wachten.

Ik zit niet achter de voordeur op een stoel, kan deze voordeur dus ook niet direct openen wanneer ik elders in huis ben.
Iets meer geduld dan 1 minuut is zeer wenselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Saniye op 1-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik lees hier ervaringen en zelfde gaat waarschijnlijk mij mij ook gebeuren. Geen telefoonnummer waar je kan navragen waar het pakketjes blijven. Het is hier kantoor, dus ik kan niet nog uren zitten wachten.
Inmiddels wel gemaild met verzoek om snel te reageren maar kreeg automatisch tekst waarin ze schrijven dat ze binnen 3 werkdagen zullen reageren!!!!! Belachelijk dat ze telefonisch en middels mail niet snel kunnen reageren. Als men met zo'n slecht service een bedrijf moet runnen dan kun je beter je zelf laten failliet laten verklaren.
  • Beoordeeld door Anja op 11-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos!!!! Hele week bezorgtijden doorgeven en niet komen en gisteravond een mail pakket is afgeleverd!!! Niet dus, deurcamera is bewijsss..
Op zaterdag niet telefonisch bereikbaar.
Winkel gebeld wn zegt ook pakket is niet afgeleverd. Waar is het pakket dan??????
  • Beoordeeld door Helene Hoebeeck op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb sinds 2 september een bestelling lopen van Magische pootjes en de bestelling is nog steeds niet geleverd!!
GLS beweert steeds dat het pakket geweigerd word, maar het wordt nooit aangeboden daar dit niet mogelijk is op het besteladres!!
Meerdere malen aangegeven dat het moet afgegeven worden aan een afhaalpunt in de buurt ,maar wordt genegeerd!!
Nu telefonisch contact opgenomen maar...het nummer bestaat gewoon NIET!
  • Beoordeeld door Rachel op 3-11-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik wacht al dagen op een pakket en elke dag gaat het met een vervoerder mee maar uiteindelijk zonder een poging tot bezorgen. Daarnaast geen makkelijk bereikbare klantenservice.
Kunnen ze vandaag een keer de route aanpassen dat mijn pakket wel bezorgd gaat worden?

Alvast bedankt,

Pakketnummer: 30290128319820
  • Beoordeeld door M.Boogert op 1-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zou vandaag een pakket ontvangen volgens de mail, maar er is niets bezorgd ! stuur dan ook geen mail dat het vandaag bezorgd wordt.!!!!!
Wat een ballentent !! dit is de zoveelste keer dat het fout gaat bij GLS.
Het is altijd wat.
  • Beoordeeld door Ton Tillemans op 1-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Er zou een pakketje afgeleverd worden op de gewenste datum, 31-10-2023. Bij een beetje doorklikken zie je ineens dat het pas een dag later afgeleverd zal worden met een tijdsperiode erbij. Vandaag zou het pakketje dus komen maar het aflevertijdstip werd steeds verschoven, maar wij konden niet meer thuis zijn op dat tijdstip. Bij thuiskomst lag er wel een pakketje/envelop in de bus, maar dat was opengescheurd aan de onderkant en er zat niets meer in. Gewoon eruit gestolen door de bezorger, denk ik dan. Wil je GLS bellen dan staat er wel een telefoonnummer maar : Dit telefoonnummer is niet in gebruik. Wat een BENDE. Ik zou bedrijven willen adviseren NIETS MEER MET GLS te versturen.
  • Beoordeeld door Marjan van Tooren op 25-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mijn pakje is al weken kwijt en ondanks diverse verzoeken nooit een antwoord gekregen.
Slecht bedrijf kan mijn adres niet vinden en maakt daarna mijn pakket zoek.
  • Beoordeeld door Jaap op 12-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Track&Trace biet geen oplossing.
Onbereikbaar, dus hoe kom ik er achter waar mijn pakket is.
  • Beoordeeld door Sylvia Slegers op 10-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik ontving een mail dat het pakket bezorgd zou zijn, maar IK HEB HELEMAAL NIETS ONTVANGEN.
  • Beoordeeld door H. Bertrams op 6-10-2023
  • Rapportcijfer: 3

Het
Pakketjes lag 2 dagen in het depot van GLS, track and tracé was onvoldoende duidelijk. Op de dag van aflevering werd het pakketje voor de voordeur gedeponeerd, terwijl ik thuis was. Er werd niet aangebeld. Zo lever je geen pakketjes af! Op hetzelfde tijdschrift kreeg ik een e-mailtje dat het pakket zou worden afgeleverd. Track and tracé gaf inmiddels aan dat het pakketje afgeleverd was.
  • Beoordeeld door Johan Stam op 15-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

vandaag al 2 klanten die na een week nog niets ontvangen hebben, Track en tracé werkt niet en bij gls zijn ze niet te bereiken. Onvoorstelbaar dat dit zomaar kan.
  • Beoordeeld door KANKER GLS op 10-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bagger bedrijf.
komen gewoon niet opdagen en zijn 0.0 bereikbaar. Waar de fuck heb je dan een callcenter voor
  • Beoordeeld door Kragten op 8-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

De slechtse bezorgdienst van Nederland. Onbereikbaar
  • Beoordeeld door Alan Overbeek op 7-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kom, het is verdomd lastig contact met jullie te leggen. Het briefje in de bus met niet thuis gode wordt niet herkend. Das erg slordig!
  • Beoordeeld door smit op 4-08-2023
  • Rapportcijfer: 2

zeeeer lange wachttijd aan de telefoon
  • Beoordeeld door Karin op 4-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos is op geen enkele manier te bereiken
  • Beoordeeld door schleedoorn op 3-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Dit telefoonnummer bestaat niet!
  • Beoordeeld door Fietje op 22-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Terwijl ik op straat stond reed er een GLS auto langs. Het raampje van de auto ging open en ik kreeg van alles wat met kanker te maken had naar mijn hoofd. Heel intimiderend en afschuwelijk!!!
  • Beoordeeld door caroline van tienen op 19-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Je krijgt een mail met de melding dat je niet thuis was en dat je een andere gewenste bezorging aan kan geven. Dit is helaas niet het geval, je kan niets melden, maar je krijgt U heeft 5 werkdagen om uw keuze door te geven. Hierna zal de zending teruggestuurd worden.
Dit vind ik geen service!!!!
  • Beoordeeld door I. Weij op 19-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice niet te bereiken telefoonnummer niet in gebruik.
Pakket zou gisteren tussen 9.00 en 13.00 geleverd worden. Om 15.30 was ik inderdaad niet thuis.
Site ligt eruit. Hoe kan ik aangeven waar mijn pakketten nu afgeleverd moeten worden?
  • Beoordeeld door I. Weij op 19-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice niet te bereiken telefoonnummer niet in gebruik.
Pakket zou gisteren tussen 9.00 en 13.00 geleverd worden. Om 15.30 was ik inderdaad niet thuis.
Site ligt eruit. Hoe kan ik aangeven waar mijn pakketten nu afgeleverd moeten worden?
  • Beoordeeld door Paula Pinto op 2-07-2023
  • Rapportcijfer: 8

Ik heb hieronder een beoordeling geplaatst die achteraf incorrect is, pakket was NL wel geleverd. Waarom geen 10 omdat ze telefonisch slecht te bereiken zijn. Wel heb ik de volgende dag een vriendelijke email ontvangen
  • Beoordeeld door Paula Pinto op 26-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ondanks dat de bezorger meldt dat mijn pakket bezorgd is heb ik niets ontvangen. Er us niet aaangebekd. Ik heb geen pakket aangenomen en en ook geen code aan bezorger verstrekt.

Hang al ruim 35 minuten aan de telefoon maar zit de hele tijd in de wacht
  • Beoordeeld door Ankie Philipse op 21-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht
  • Beoordeeld door a. Muhl; op 19-06-2023
  • Rapportcijfer: 3

Telefonisch niet te bereiken. Retourneren niet mogelijk, geen retouretiket in zending.

email met verzoek om retouretiket wordt alleen bevestigend beantwoord.

Dus nog geen retouretiket.
  • Beoordeeld door MMM Roepen op 16-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakket zou voor een tweede maal worden aangeboden ik heb bericht gekregen dat ik ervoor getekend heb maar nooit iemand gezien en telefonisch contact is ook hopeloos wat een slecht bedrijf
  • Beoordeeld door Mike op 15-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bedrijf bezorger geeft pakket aan onbekende, zonder bezorgcode, belt niet aan!!
Waar is het pakket nu!!
Nooit meer gls
  • Beoordeeld door M.Jansen op 15-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bezorger geeft pakket aan onbekende!
Heb dus nog niks, bezorger kan pakket helemaal niet aan vreemde geven want hij moet ontvangstbevestigingscode verifiëren!
En nu??? Wil mijn pakket!!
  • Beoordeeld door Jan ter Maten op 9-06-2023
  • Rapportcijfer: 3

Het telefoon nr dat wordt opgegeven bestaat niet kan geen kobtakt krijgen net de klantenservice
  • Beoordeeld door Johan op 6-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb vorige week iets besteld bij 2de kansje.nl.
Krijg steeds een mail vandaag word het geleverd.
Zie tot noch toe niks.
Gaat nou al een week.
  • Beoordeeld door M.jacobs op 25-05-2023
  • Rapportcijfer: 3

Knudde
  • Beoordeeld door Michel jacobs op 25-05-2023
  • Rapportcijfer: 3

Knudde met een rietje
  • Beoordeeld door R. Rijke op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat is dit een verschrikkelijk bedrijf. Krijg een niet thuis bericht in de brievenbus maar de chauffeur heeft niet het volledige nummer ingevuld en bij de helpdesk kunnen ze me dus niet helpen.
Bel GLS
088 5503750