Energie Direct Klantenservice

Rapportcijfer Energie Direct klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (106)

Bellen met Energie Direct

Energie Direct is momenteel niet telefonisch bereikbaar!

Waarom bellen met Energie Direct Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of nota.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over een dienst van Energie Direct.
  • Je wilt klant worden van Energie Direct.
  • Je hebt een betalingsachterstand bij Energie Direct en wilt een regeling treffen.

Openingstijden telefonische klantenservice Energie Direct

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 16:00
  • Dinsdag 09:00 - 16:00
  • Woensdag 09:00 - 16:00
  • Donderdag 09:00 - 16:00
  • Vrijdag 09:00 - 16:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Energie Direct: 0900-3347328

  • Belkosten: Lokale kosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

    Wil je je huidige contract met Energie Direct opzeggen? Bel dan het volgende telefoonnummer: 0900 - 3347328.

Heb jij onlangs contact gehad met Energie Direct? Laat ons je ervaringen met Energie Direct weten!
Beoordeel Energie Direct.

KvK gegevens Energie Direct

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 17146989
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016985524
  • Statutaire naam: Energiedirect BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Energie Direct?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Energie Direct? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Energie Direct via Facebook.

Is de telefonische klantenservice gesloten of heeft je vraag geen haast? Ga dan naar de Facebook pagina van Energie Direct en stel je vraag daar. Op werkdagen staat het klantenservice team van Energie Direct tussen 9.00 en 21.00 uur voor je klaar. Op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook.

Neem contact op met Energie Direct via Twitter.

Ook op Twitter staat het klantenservice team Energie Direct voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, @energiedirect. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m Vrijdag 09:00 tot 21:00
  • Zaterdag 09:00 tot 17:00
  • Zondag gesloten
Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter.

Veelgestelde vragen Energie Direct.

Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan Energie Direct:

  • Kan ik de startdatum van mijn contract aanpassen?
  • Kan ik mijn contract nog annuleren?
  • Wat is de einddatum van mijn contract?
  • Hoe verleng ik mijn contract?
  • Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding als klant?
  • Kan ik mijn contract tijdelijk stopzetten?
  • Wat is mijn klantnummer?
  • Waarom wordt mijn contract beëindigd?
  • Kan ik een contract op een andere naam zetten?
  • Past mijn contract nog bij mij?
Ga naar de veelgestelde vragen van Energie Direct

Door klanten beoordeeld met een 8,2!

Hoofdkantoor Energie Direct (adres)

Willemsplein 4 Den Bosch 5211AK Nederland
Rapportcijfer Energie Direct Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.

Beoordeel Energie Direct Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Energie Direct Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door ton bontan op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

wilde verhuizing door geven kan helemaal niet
  • Beoordeeld door reckers op 16-10-2023
  • Rapportcijfer: 2

maandag 16 oktober 11:30 uur.
Op de website van energiedirect heb ik geen enkel telefoon nummer kunnen vinden van klantenservice.
Via internet een nummer gevonden, maar klantenservice is telefonisch alleen via een chatbot. Die verwijst naar de website!.
Op de website zijn na inloggen in mijnenergiedirect mijn verbruiksgegevens niet toegankelijk.
De meldiing "Oeps, er is iets mis ... " helpt mij niet verder.
Gister avond kon ik via de website niet realiseren, dat ik overga van het huidige variabele contract naar een vast contract.
Ook daar de melding "Oeps, er is iets mis ... "
Alles bij elkaar een aantal zeer negatieve ervaringen, reden om deze beoordeling te schrijven.
  • Beoordeeld door Herman ter Horst op 10-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mijn beoordeling is gebaseerd op de onmogelijke bereikbaarheid met jullie. Zowel telefonisch al met de chat.
Ik ben heel blij dat mijn contract vanaf morgen is afgelopen, want jullie zijn wat bereikbaarheid betreft onmenselijk.
Jullie krijgen van mij een waarderingscijfer van min 20 of lager. Jullie mogen mij bellen op tel.nr. : 0624206511.
  • Beoordeeld door Sven Lamerichs op 7-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch contact is onmogelijk. Ik heb mijn contract voor 3 jaar vastgezet voor zowel stroom alsgas. Gas staat nog steeds op variabel en contact met de klantenservice wordt onmogelijk gemaakt.
  • Beoordeeld door Jaap Zuijdendorp op 1-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal geen contact mogelijk ! ABSURT
  • Beoordeeld door Jaap Zuijdendorp op 26-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact te krijgen !
  • Beoordeeld door Irna Van Duijn op 10-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Na al 5 maal chat contact en al 5 maal telefonisch contact gehad, nog steeds de 190 Euro energievergoeding nog steeds
niet ontvangen.
Ik ga maar de media inschakelen, KASSA, dat helpt misschien,
  • Beoordeeld door Wolters op 29-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Niet telefonische te bereiken
3 maandbedragen moeten betalen terwijl ik maar 1 huis heb
Zeggen ze kunnen het niet verwijderen
Boel shit
Nu zag ik net dat er twee keer van gas en elektra dubbel de meter er in staat hoe dan ????
Gaat niet goed hè
Ga dingen via de telefoon oplossen met klanten het is wel geld van de klanten waarmee je omgaat
  • Beoordeeld door Hj op 29-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht ga nooit in zee met hun doen alles online en kunnen niks zien of doen gewoon weg slecht .baal van de contract
  • Beoordeeld door goyarts op 27-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Er is totaal geen contact meer te maken met de organisatie.
In de regelneef app worden misleidende gegevens verstrekt.
onmogelijk om twee verschillende meterstanden in een regelneefapp te bekijken.
Geen chatcontact mogelijk laat staan met een persoon in gesprek te komen. In het verleden was dat geen probleem.
Een doolhof van informatie mogelijkheden die je allemaal naar de reclame voorn we contracten stuurt.
  • Beoordeeld door Henny Dekker op 10-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn ontzettend klantonvriendelijk en leggen problemen volledig naast zich neer en zadelen de kosten met kosten op die door hun schuld zijn onstaan die grenzen aan bedrog ga mijn contract direct beëindigen
  • Beoordeeld door Jan Wouters op 30-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bereikbaarheid is gewoon kwetsend.
  • Beoordeeld door Din op 26-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Net contact gehad met de bank, het geld was inderdaad niet overgemaakt, terwijl jullie zeggen dat het wel is overgemaakt. Slechte zaak
  • Beoordeeld door L Traa op 23-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jullie digitale systeem werkt niet en is helemaal RUK
  • Beoordeeld door koos beukers op 21-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan mijn jaarrekening niet vinden. Ook kan ik geen e-mail aderes vinden.
  • Beoordeeld door E.B.Jilsink op 10-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Volstrekt niet bereikbaar. Ik ga over op een nieuw contract bij energiedirekt. Gelet op het feit dat zij geen meter kunnen uitlezen ivm een langlopend probleem bij Enexis, heb ik de meterstanden. Echter ze zijn niet bereikbaar op geen enkel3 manier. Niet telefonisch niet met live chat…moet ik mijn meterstanden aangetekend gaan versturen maar het hoofdkantoor in Den Bosch?
  • Beoordeeld door Jack van den Broek op 2-05-2023
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben een van de oudere generatie ik wil gewoon met een levend persoon
  • Beoordeeld door Nina op 19-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

De website geeft aan dat de telefonische klantenservice open zou moeten zijn maar dat klopt niet.
  • Beoordeeld door Henk Jansen op 9-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waarom kan ik geen mail naar energiedirect sturen. Zijn jullie zo bang dat je zoveel mails krijgt ????
Nogmaals verzoek voor MAIL ADRES ENERGIEDITECT. Dit is toch 'n normale vraag van 'n klant
  • Beoordeeld door R.muller op 6-03-2023
  • Rapportcijfer: 2

Een 2. Ik krijg telefonisch geen persoonlijk contact. Via die chatbox komt geen fatsoenlijk antwoord. Vandaar een 2.
  • Beoordeeld door Peter op 2-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Een bedrijf dat zo afhankelijk is van zijn klanten en die zo onbereikbaar is verdient niet te bestaan,Les 1 in marketing:Hoe help ik een bedrijf naar de k oten ,zo dus niet communiceren
  • Beoordeeld door frank de graaf op 1-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Regelneef app alleen voor IPad en Iphone? Niet voor Android? Schande en DOM!
In weerwil van vermeld telefoonnummer manier contact te krijgen, wordt alleen maar bandje afgedraaid en verbinding verbroken. Ik zeg mijn contract per omgaande op i.v.m. wanprestatie.
Computers begrijpen mijn vraag niet (vraag: specificatie van de eindafrekening).
Is cEnergiedirect failliet of bezig dat te organiseren? Iets voor klacht bij de AFM.
  • Beoordeeld door Frank van Vliet op 22-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Krijg jullie niet te pakken ;-((((( geen antword op mijn vraag ;-((((
  • Beoordeeld door Wilfred op 18-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Er werken wel mensen want ik werd gebeld met een aanbieding voor een jaarcontract (we zijn overgestapt naar de ANWB). De prijs voor zowel gas als stroom is boven de prijzen van het energieplafond (een jaar vast).
Twee verschillende medewerkers aan de lijn gehad, die beide probeerden om hun gelijk te halen. Op het moment dat medewerker twee mij verweet dat ik niet redelijk zou zijn, heb ik het gesprek afgebroken. Dit geeft maar weer aan hoe dit soort bedrijven met hun “klanten” omgaat: bek houden en betalen.
Als je op deze manier omgaat met je (oud)klanten hoe groot is dan de kans dat ze blijven/terugkomen?

Een 2 als beoordeling zodat jullie snappen dat “enige” verbetering nodig is!
  • Beoordeeld door Kevin op 17-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

ONBEREIKBAAR. ZOWEL DIGITAAL ALS TELEFONISCH NIET TE BEREIKEN. GA NIET IN ZEE MET ENERGIEDIRECT! JE WORDT TOTAAL GENEGEERD!
  • Beoordeeld door pietje puk op 15-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

waardeloze klantenservice
  • Beoordeeld door A scheper op 15-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Niet bereikbaar!!
  • Beoordeeld door ton op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 3

Slecht bereikbaar
  • Beoordeeld door Bosch op 31-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!
  • Beoordeeld door arkenbout op 30-01-2023
  • Rapportcijfer: 5

Niet bereikbaar terwijl kantoor open is ( 15.000 uur )
Beide nummers gebeld.
Chat werkt ook niet
  • Beoordeeld door onbereikbaar net als energie direct op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

onbereikbaar via mail.
  • Beoordeeld door Ankie op 18-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

tot nu toe het meest waardeloze, onmenselijke en onpersoonlijke en tevens onduidelijke contactpunt en medewerking wat ik in mijn 81 jaar heb meegemaakt. Heel erg jammer want ik ben altijd enthusiast geweest over de service en het vriendelijke en behulpzame contact met Energie Direct, evenals mijn jarenlange contract bij Energie Direct altijd in alle tevredenheid tot nu toe is verlopen !
Ik hoop dat jullie hier in godsnaam iets aan kunnen en willen doen, Ik kan toch niet de enige zijn die van mening is dat het zo niet werkt.
Met vriendelijke groeten.
Het spijt mij het bovenstaande in alle eerlijkheid heb moeten zeggen.
Een prettige dag toegewenst
Ankie Fris
  • Beoordeeld door G.Folkerts op 30-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen direct contact krijgen met een medewerker en de chat bot snapt niet waar ik het over heb.
  • Beoordeeld door Freurink op 29-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

shit!!!
  • Beoordeeld door witte op 1-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

kan al dagen geen contact krijgen
  • Beoordeeld door aatdefrel op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 2

Hopeloos niet te bereiken,kan geen email adres vinden ivm een veel te hoge gas en elektra berekening.
  • Beoordeeld door Bloch, A.J. op 22-11-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ben zeer ontevreden over de telefonisch bereikbaarheid van uw bedrijf. Krijg steeds een bandje, met keuze-mogelijkheid, maar een concreet antwoord kan ik niet krijgen op mijn eenvoudige vraag, wanneer ik € 190,- ontvang van Energiedirect. Inmiddels ook al een mail gestuurd en daar heb ik ook nbog geen reactie op ontvangen!
De overige service, en die is zeer belangrijk van ondergetekende is uitstekend!
  • Beoordeeld door Suzan op 22-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Alleen met een computer contact te krijgen ongelofelijk wat een bagger service. Werken er überhaupt wel mensen bij jullie of alleen computers.
  • Beoordeeld door F. Taalman op 17-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk dat Energiedirect op alle communicatie mogelijkheden onbereikbaar is.
ECHT WAARDELOOS EN RESPECTLOOS.
  • Beoordeeld door Stap op 4-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken..woest woest woest.
Bel Energie Direct
0900-3347328