Energie Direct is momenteel niet telefonisch bereikbaar!
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Wil je je huidige contract met Energie Direct opzeggen? Bel dan het volgende telefoonnummer: 0900 - 3347328.
Heb jij onlangs contact gehad met Energie Direct? Laat ons je ervaringen met Energie Direct weten!
Beoordeel Energie Direct.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Energie Direct? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Is de telefonische klantenservice gesloten of heeft je vraag geen haast? Ga dan naar de Facebook pagina van Energie Direct en stel je vraag daar. Op werkdagen staat het klantenservice team van Energie Direct tussen 9.00 en 21.00 uur voor je klaar. Op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook.Ook op Twitter staat het klantenservice team Energie Direct voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, @energiedirect. De openingstijden zijn:
Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan Energie Direct:
Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.
wilde verhuizing door geven kan helemaal niet
maandag 16 oktober 11:30 uur.
Op de website van energiedirect heb ik geen enkel telefoon nummer kunnen vinden van klantenservice.
Via internet een nummer gevonden, maar klantenservice is telefonisch alleen via een chatbot. Die verwijst naar de website!.
Op de website zijn na inloggen in mijnenergiedirect mijn verbruiksgegevens niet toegankelijk.
De meldiing "Oeps, er is iets mis ... " helpt mij niet verder.
Gister avond kon ik via de website niet realiseren, dat ik overga van het huidige variabele contract naar een vast contract.
Ook daar de melding "Oeps, er is iets mis ... "
Alles bij elkaar een aantal zeer negatieve ervaringen, reden om deze beoordeling te schrijven.
Mijn beoordeling is gebaseerd op de onmogelijke bereikbaarheid met jullie. Zowel telefonisch al met de chat.
Ik ben heel blij dat mijn contract vanaf morgen is afgelopen, want jullie zijn wat bereikbaarheid betreft onmenselijk.
Jullie krijgen van mij een waarderingscijfer van min 20 of lager. Jullie mogen mij bellen op tel.nr. : 0624206511.
Telefonisch contact is onmogelijk. Ik heb mijn contract voor 3 jaar vastgezet voor zowel stroom alsgas. Gas staat nog steeds op variabel en contact met de klantenservice wordt onmogelijk gemaakt.
Totaal geen contact mogelijk ! ABSURT
Geen contact te krijgen !
Na al 5 maal chat contact en al 5 maal telefonisch contact gehad, nog steeds de 190 Euro energievergoeding nog steeds
niet ontvangen.
Ik ga maar de media inschakelen, KASSA, dat helpt misschien,
Niet telefonische te bereiken
3 maandbedragen moeten betalen terwijl ik maar 1 huis heb
Zeggen ze kunnen het niet verwijderen
Boel shit
Nu zag ik net dat er twee keer van gas en elektra dubbel de meter er in staat hoe dan ????
Gaat niet goed hè
Ga dingen via de telefoon oplossen met klanten het is wel geld van de klanten waarmee je omgaat
Zeer slecht ga nooit in zee met hun doen alles online en kunnen niks zien of doen gewoon weg slecht .baal van de contract
Er is totaal geen contact meer te maken met de organisatie.
In de regelneef app worden misleidende gegevens verstrekt.
onmogelijk om twee verschillende meterstanden in een regelneefapp te bekijken.
Geen chatcontact mogelijk laat staan met een persoon in gesprek te komen. In het verleden was dat geen probleem.
Een doolhof van informatie mogelijkheden die je allemaal naar de reclame voorn we contracten stuurt.
Ze zijn ontzettend klantonvriendelijk en leggen problemen volledig naast zich neer en zadelen de kosten met kosten op die door hun schuld zijn onstaan die grenzen aan bedrog ga mijn contract direct beëindigen
Bereikbaarheid is gewoon kwetsend.
Net contact gehad met de bank, het geld was inderdaad niet overgemaakt, terwijl jullie zeggen dat het wel is overgemaakt. Slechte zaak
Jullie digitale systeem werkt niet en is helemaal RUK
Ik kan mijn jaarrekening niet vinden. Ook kan ik geen e-mail aderes vinden.
Volstrekt niet bereikbaar. Ik ga over op een nieuw contract bij energiedirekt. Gelet op het feit dat zij geen meter kunnen uitlezen ivm een langlopend probleem bij Enexis, heb ik de meterstanden. Echter ze zijn niet bereikbaar op geen enkel3 manier. Niet telefonisch niet met live chat…moet ik mijn meterstanden aangetekend gaan versturen maar het hoofdkantoor in Den Bosch?
Ik ben een van de oudere generatie ik wil gewoon met een levend persoon
De website geeft aan dat de telefonische klantenservice open zou moeten zijn maar dat klopt niet.
Waarom kan ik geen mail naar energiedirect sturen. Zijn jullie zo bang dat je zoveel mails krijgt ????
Nogmaals verzoek voor MAIL ADRES ENERGIEDITECT. Dit is toch 'n normale vraag van 'n klant
Een 2. Ik krijg telefonisch geen persoonlijk contact. Via die chatbox komt geen fatsoenlijk antwoord. Vandaar een 2.
Een bedrijf dat zo afhankelijk is van zijn klanten en die zo onbereikbaar is verdient niet te bestaan,Les 1 in marketing:Hoe help ik een bedrijf naar de k oten ,zo dus niet communiceren
Regelneef app alleen voor IPad en Iphone? Niet voor Android? Schande en DOM!
In weerwil van vermeld telefoonnummer manier contact te krijgen, wordt alleen maar bandje afgedraaid en verbinding verbroken. Ik zeg mijn contract per omgaande op i.v.m. wanprestatie.
Computers begrijpen mijn vraag niet (vraag: specificatie van de eindafrekening).
Is cEnergiedirect failliet of bezig dat te organiseren? Iets voor klacht bij de AFM.
Krijg jullie niet te pakken ;-((((( geen antword op mijn vraag ;-((((
Er werken wel mensen want ik werd gebeld met een aanbieding voor een jaarcontract (we zijn overgestapt naar de ANWB). De prijs voor zowel gas als stroom is boven de prijzen van het energieplafond (een jaar vast).
Twee verschillende medewerkers aan de lijn gehad, die beide probeerden om hun gelijk te halen. Op het moment dat medewerker twee mij verweet dat ik niet redelijk zou zijn, heb ik het gesprek afgebroken. Dit geeft maar weer aan hoe dit soort bedrijven met hun “klanten” omgaat: bek houden en betalen.
Als je op deze manier omgaat met je (oud)klanten hoe groot is dan de kans dat ze blijven/terugkomen?
Een 2 als beoordeling zodat jullie snappen dat “enige” verbetering nodig is!
ONBEREIKBAAR. ZOWEL DIGITAAL ALS TELEFONISCH NIET TE BEREIKEN. GA NIET IN ZEE MET ENERGIEDIRECT! JE WORDT TOTAAL GENEGEERD!
waardeloze klantenservice
Niet bereikbaar!!
Slecht bereikbaar
Niet te bereiken!
Niet bereikbaar terwijl kantoor open is ( 15.000 uur )
Beide nummers gebeld.
Chat werkt ook niet
onbereikbaar via mail.
tot nu toe het meest waardeloze, onmenselijke en onpersoonlijke en tevens onduidelijke contactpunt en medewerking wat ik in mijn 81 jaar heb meegemaakt. Heel erg jammer want ik ben altijd enthusiast geweest over de service en het vriendelijke en behulpzame contact met Energie Direct, evenals mijn jarenlange contract bij Energie Direct altijd in alle tevredenheid tot nu toe is verlopen !
Ik hoop dat jullie hier in godsnaam iets aan kunnen en willen doen, Ik kan toch niet de enige zijn die van mening is dat het zo niet werkt.
Met vriendelijke groeten.
Het spijt mij het bovenstaande in alle eerlijkheid heb moeten zeggen.
Een prettige dag toegewenst
Ankie Fris
Kan geen direct contact krijgen met een medewerker en de chat bot snapt niet waar ik het over heb.
shit!!!
kan al dagen geen contact krijgen
Hopeloos niet te bereiken,kan geen email adres vinden ivm een veel te hoge gas en elektra berekening.
Ben zeer ontevreden over de telefonisch bereikbaarheid van uw bedrijf. Krijg steeds een bandje, met keuze-mogelijkheid, maar een concreet antwoord kan ik niet krijgen op mijn eenvoudige vraag, wanneer ik € 190,- ontvang van Energiedirect. Inmiddels ook al een mail gestuurd en daar heb ik ook nbog geen reactie op ontvangen!
De overige service, en die is zeer belangrijk van ondergetekende is uitstekend!
Alleen met een computer contact te krijgen ongelofelijk wat een bagger service. Werken er überhaupt wel mensen bij jullie of alleen computers.
Belachelijk dat Energiedirect op alle communicatie mogelijkheden onbereikbaar is.
ECHT WAARDELOOS EN RESPECTLOOS.
Niet te bereiken..woest woest woest.
Beoordeel Energie Direct Klantenservice