Energie Direct Klantenservice

Rapportcijfer Energie Direct klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (60)

Bellen met Energie Direct

Energie Direct is momenteel niet telefonisch bereikbaar!

Waarom bellen met Energie Direct Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of nota.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over een dienst van Energie Direct.
  • Je wilt klant worden van Energie Direct.
  • Je hebt een betalingsachterstand bij Energie Direct en wilt een regeling treffen.

Openingstijden telefonische klantenservice Energie Direct

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 16:00
  • Dinsdag 09:00 - 16:00
  • Woensdag 09:00 - 16:00
  • Donderdag 09:00 - 16:00
  • Vrijdag 09:00 - 16:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Energie Direct: 0900-3347328

  • Belkosten: Lokale kosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

    Wil je je huidige contract met Energie Direct opzeggen? Bel dan het volgende telefoonnummer: 0900 - 3347328.

Heb jij onlangs contact gehad met Energie Direct? Laat ons je ervaringen met Energie Direct weten!
Beoordeel Energie Direct.

KvK gegevens Energie Direct

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 17146989
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016985524
  • Statutaire naam: Energiedirect BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Energie Direct?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Energie Direct? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Energie Direct via Facebook.

Is de telefonische klantenservice gesloten of heeft je vraag geen haast? Ga dan naar de Facebook pagina van Energie Direct en stel je vraag daar. Op werkdagen staat het klantenservice team van Energie Direct tussen 9.00 en 21.00 uur voor je klaar. Op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook.

Neem contact op met Energie Direct via Twitter.

Ook op Twitter staat het klantenservice team Energie Direct voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, @energiedirect. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m Vrijdag 09:00 tot 21:00
  • Zaterdag 09:00 tot 17:00
  • Zondag gesloten
Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter. Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter.

Veelgestelde vragen Energie Direct.

Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan Energie Direct:

  • Kan ik de startdatum van mijn contract aanpassen?
  • Kan ik mijn contract nog annuleren?
  • Wat is de einddatum van mijn contract?
  • Hoe verleng ik mijn contract?
  • Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding als klant?
  • Kan ik mijn contract tijdelijk stopzetten?
  • Wat is mijn klantnummer?
  • Waarom wordt mijn contract beëindigd?
  • Kan ik een contract op een andere naam zetten?
  • Past mijn contract nog bij mij?
Ga naar de veelgestelde vragen van Energie Direct Ga naar de veelgestelde vragen van Energie Direct

Door klanten beoordeeld met een 8,2!

Rapportcijfer Energie Direct Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 60 beoordelingen.

Beoordeel Energie Direct Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Energie Direct Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken
  • Beoordeeld door Bescherm je privacy op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

Zeer slecht communicerend bedrijf en totaal niet bereikbaar. Alle klantenservice verloopt via de app en/of de chatbot. Totaal waardeloos en absoluut niet aan te raden.
  • Beoordeeld door h.groen op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

niet bereikbaar per mail en chat krijg je zeer slecht functionerende chatbox.
  • Beoordeeld door K.Debie op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

sorry ik krijg geen fatsoenlijk antwoord van jullie
  • Beoordeeld door marcus brand op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

waardeloze klantenservice onbereikbaar en via chat hetzelfde drama
  • Beoordeeld door R Kamp op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
  • Beoordeeld door Jan op 15-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

investeer alsjeblieft in een telefoon? Jullie app is belachelijk dom en het heeft geen zin om het te gebruiken want het is geen FACEBOOK!!!!
Verhogen dingen zonder overleg met jullie zogenaamde tarief berekening. Ik verbuik 130 KWH en ik krijg 900 euro adviesprijs??
Alle stekkers liggen er bij mij uit. Stelletje debielen.
  • Beoordeeld door Habtom op 14-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen contact met jullie, allen via een niet werkende chatbot. Ik moet 3000 bijbetalen en wil weten waarom, wachtwoord opnieuw opvragen lukt ook niet, krijg steeds melding ongeldige link LOS DIT OP!!!!!!!
  • Beoordeeld door M te Brake op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil persoonlijk contact. Is niet mogelijk
  • Beoordeeld door Safie op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ze verhogen het maandelijks bedrag zonder overleg of akkoord naar €1000,- per maand! Als je dan het bedrag wilt aanpassen in regelneef dan kan dat tot een maximum van 10%. Contact opnemen gaat niet want de bot verbreekt de verbinding. Zeer slecht!
  • Beoordeeld door Rob op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos geen contact te krijgen. Chat zeer basic, telefoon werkt niet,.....
Ik heb op basis van mijn energie prijzen alles na gerekend en het klopt niet met het geadviseerde termijn bedrag. Scheelt 500,00 per maand.
Heeft men het risico ingecalculeerd dat de prijzen verder gaan stijgen ? Zijn mijn Kwh en M3 nog niet bijgewerkt? Waar is dit op gebaseerd?
  • Beoordeeld door W Bijlsma op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Regelneef niet mogelijk om in te loggen en op een aanvraag voor een nieuw wachtwoord wordt niet gereageerd.
  • Beoordeeld door Hans op 27-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service!! Ik heb geprobeerd op zaterdag 0m 12.15 uur de klantenservice te bellen, maar krijg te horen dat alle lijnen zijn gesloten. Terwijl op internet vermeld staat dat ze zelfs op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar zijn... Je moet al veel moeite doen om überhaupt een telefoonnummer te vinden!
  • Beoordeeld door Trudy op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht dat de klantenservice niet bereikbaar is per telefoon.
Mijn 82 jarige moeder heeft geen fb, Twitter en weet ik veel wat nog meer.

Wij willen vragen of het klopt dat haar termijnbedrag met 300% omhoog gaat....
590 euro per maand is niet te doen met n aowtje....
  • Beoordeeld door mulders op 24-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht, onmogelijk contact te krijgen via chat of wat dan ook ,alleen vermelding dat het erg druk is ,EOPS er ging iets fout dan wel de web pagina wordt opnieuw geladen vanwege problemen.

gewoon een vraag over het feit dat de maandelijkse afrekening geen stroomafname dan wel teruggave vermeld gedurende al ruim 4 maanden zegt genoeg.
  • Beoordeeld door Yvonne op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik verbruik op dit moment bijna geen gas (zomer), echter zegt de rekening iets anders. Hoe kan dit? Er staat een telefoonnummer en na je klantnummer te hebben ingevuld en meerdere keren de personal assistent te hebben gehoord, wordt de verbinding zomaar verbroken. Slechte klantenservice Energie Direct.
  • Beoordeeld door Anne op 22-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht bereikbare klantenservice. Ik probeer al 2 weken een medewerker te spreken te krijgen.
Wordt steeds door verwezen naar digitaal maar dat is nu juist het probleem. Dat lukt op gen enkele manier.
Ook de chat is waardeloos.
  • Beoordeeld door Adri op 17-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik krijg een email waarin staat dat de jaarafrekening klaar staat. Helaas is die niet te vinden/downloaden. Op de app van regelneef is die wel te zien, maar niet te downloaden. Het bestand is zo groot, dat de lettertjes niet te lezen zijn
Ik krijg een email waarin geadviseerd wordt om een lager bedrag per maand te gaan betalen.
Ik krijg een bericht waarin staat dat de maandelijkse termijn verhoogd is.
Ik probeer te chatten, maar krijg steeds dezelfde meldingen. Nutteloos dus.
Ik probeer te bellen, maar de verbindingen worden steeds verbroken.
  • Beoordeeld door leslie haupt op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht, jullie zijn niet te bereiken en de chat app slaat nergens op. Ik wil een medewerker aan de telefoon die antwoord kan geven op mijn vraag.
  • Beoordeeld door Youssef op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht je kan niets regelen
  • Beoordeeld door Inderhees MMW op 11-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Verzoek al tyd lang contact te krijgen maar helaas. Ik heb mijn bankrekening verandert en jullie gebruiken mijn nieuwe én oude bankrekening !! Hierdoor ontvang ik boete ,te laat betalingen terwijl jullie op de verkeerde rekening afboeken ! Ik wil dat dit stop !@
Ik verwacht dringend een telefoontje
  • Beoordeeld door Frank Jansen op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan niemand bereiken
  • Beoordeeld door hofland op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

goedendag,
wat een slechte klantenservice, contact bijna onmogelijk!
  • Beoordeeld door C Oomen op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat is dit voor bedrijf sturen mij een rekening via een incassobureau want ik zou een rekening uit 2018 niet betaald hebben. Ik ken niet een bedrijf dat 4 jaar wacht met een rekening te sturen en ga hem echt niet betalen. Probeer je te bellen zijn ze telefonisch niet te bereiken wat een slechte klantenservice.
  • Beoordeeld door Ronald Bellert op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil contact mbt dubbel afschrijving. Terugboeking heeft reeds plaatsgevonden net zolang tot dat jullie wel bereikbaar zijn.
  • Beoordeeld door Ronald Bellert op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet te bereiken i.v.m. dubbele afschrijving zonder enige reden. Inmiddels zelf maar de bank opdracht gegeven voor en terugboeking.
Contract loopt toch af op 31 augustus en krijg nog 2000,- teveel betaald terug. Goede reden op over te stappen. P.s. zal net zolang terugboekingen laten uitvoeren totdat ik fatsoenlijk iemand kan spreken. Er jammer dit.
  • Beoordeeld door K bras op 20-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wil een regeling treffen maar lukt me niet
  • Beoordeeld door Leonie Wilpshaar op 29-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil contact met iemand om Fijn rekening te bespreken
  • Beoordeeld door van den bergh op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik wil persoonlijk contact
  • Beoordeeld door van Velzen op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Jullie krijgen een vette 0. ik probeer telefonisch mail fb op geen enkele manier te bereiken. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, en kan dus niet inloggen ik vul wachtwoord vergeten . en krijg vervolgens niks van jullie. ook niet in mijn spambox. Daarbij welke klantenservice? De robot voor vraag eb antwoord.
Het cijfer kan omhoog als ik netjes word geholpen.
mvg Marian
ps ik moet aankruisen dat ik geen robot ben????
  • Beoordeeld door Van Oosterhout op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit Slecht.
Niet bereikbaar.
Geen service.
Geen hulp.
  • Beoordeeld door P c smit op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Totaal geen contact te krijgen niet per telefoon niet met de chat ????ik vind dit onacceptabel
  • Beoordeeld door H.M.de Boer op 25-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik zie dat ik met een 2 voor de moeite al hoog score .
  • Beoordeeld door Irma Bakker op 17-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Telefonisch niet te bereiken
  • Beoordeeld door M. Jong op 1-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ellende is het om iemand te spreken te krijgen, niet normaal en respectloos naar de klant toe. Mijn winkel is failliet door de coronalockdowns. Nu lukt het me niet om de energie op te zeggen. Die robots kunnen mij niet helpen en als je belt wordt je verteld dat je via de site de zaken moet regelen. Frustrerend . Ik zou jullie graag een 0 geven als rapportcijfer, een 1 is nog te hoog.
  • Beoordeeld door Eric Holleman op 21-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Energiedirect moet direct een e-mailadres beschikbaar stellen om mee te communiceren. Een chatbot is totaal ongeschikt om ingewikkelde problemen aan voor te leggen. Mocht ik ooit van energieleverancier wisselen, dan zal communicatiemogelijkheid zwaar meewegen naast de tarieven.
  • Beoordeeld door S renier op 19-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een grote ballen zooi niet te bereiken
  • Beoordeeld door Femke op 7-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Er is op geen enkele manier contact met jullie op te nemen. Mijn vraag/ klacht valt niet onder één van jullie standaardvragen. De chatbot, telefoon en al jullie andere digitale 'oplossingen' kunnen daar niet mee omgaan. Resultaat: er is nu voor de 2e keer onterecht geld afgeschreven. Onterecht omdat ik het zelf had overgemaakt, vervolgens is het ook nog eens automatisch afgeschreven. Een administratieve vergissing kan gebeuren, maar nu is het a) niet opgelost, b) ik kan niet in contact komen om het op te laten lossen.
  • Beoordeeld door Monique Snelders op 7-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht te bereiken. Diverse keren aangegeven dat de regelneef app niet werkt. Kan geen nieuw wachtwoord aanvragen, omdat er niet geantwoord wordt op mijn vraag. Ontvang geen mail op mijn mailadres. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, antwoorden op vragen staan niet bij de vragenlijst op de site. Waardeloos.
Zou graag telefonisch contact willen.
  • Beoordeeld door R.C.Mooyman op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is een schande om te doen alsof dit de vooruitgang is en je te omringen met allerlei technische snufjes, zoals digitale telefoon
(0900-3347328) en ,die je te woord staat als een robot met commerciele praat, die voor mij niet relevant is, Facebook, Twitter en een
Chatbox, een telefoonnummer ( 0906-6886886 )d , die ook nog een doorschakeldienst is ,die niet altijd verbindt (kost €0,90 per minuut).
Onbegrijpelijk, dat men niet gewoon meer kan communiceren per telefoon en e-mail.
Het enige wat overblijft is een brief te sturen. Het is alleen de vraag of energiedirect de post nog wel open maakt.
Ik heb klachten gestuurd naar de Autoriteit Consument en Markt (ACM) , RADAR en KASSA.
De handelwijze van Energiedirect getuigt van een absolute minachting van hun klanten .

Reactie op de beoordeling van: R.C.Mooyman

Beste R.C.Mooyman,

Als het inderdaad zo blijkt dat u een robot aan de lijn krijgt, dan gaan we stoppen met het doorverbinden aan Energie Direct.

Met vriendelijke groet,
Paul Mulder | Meteencontact.nl
Bel Energie Direct
0900-3347328
(Lokale kosten)