Energie Direct Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Energie Direct.
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Energie Direct.)

Bellen met Energie Direct

Waarom bellen met Energie Direct Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of nota.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over een dienst van Energie Direct.
  • Je wilt klant worden van Energie Direct.
  • Je hebt een betalingsachterstand bij Energie Direct en wilt een regeling treffen.
Bel Energie Direct 0900-3347328 (Lokale kosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 09:00 - 16:00
  • Dinsdag 09:00 - 16:00
  • Woensdag 09:00 - 16:00
  • Donderdag 09:00 - 16:00
  • Vrijdag 09:00 - 16:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Energie Direct: 0900-3347328 .
  • Belkosten: Lokale kosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

    Wil je je huidige contract met Energie Direct opzeggen? Bel dan het volgende telefoonnummer: 0900 - 3347328.

Neem contact op met Energie Direct via Facebook.

Is de telefonische klantenservice gesloten of heeft je vraag geen haast? Ga dan naar de Facebook pagina van Energie Direct en stel je vraag daar. Op werkdagen staat het klantenservice team van Energie Direct tussen 9.00 en 21.00 uur voor je klaar. Op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook. Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook.

Neem contact op met Energie Direct via Twitter.

Ook op Twitter staat het klantenservice team Energie Direct voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, @energiedirect. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m Vrijdag 09:00 tot 21:00
  • Zaterdag 09:00 tot 17:00
  • Zondag gesloten
Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter. Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter.

Een klacht indienen over Energie Direct

Wil je een klacht indienen bij Energie Direct? Dat kan online via het contact formulier van Energie Direct. Klik op onderstaande link en selecteer bij "Kies je situatie" de optie "Ik heb een klacht".

Vul vervolgens je gegevens in, omschrijf je klacht en de gewenste oplossing. Energie Direct zegt binnen 24 uur te reageren op klachten.

Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter. Dien online een klacht in bij Energie Direct

Beoordeel Energie Direct Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Energie Direct Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)

* verplicht

Beoordelingen voor Energie Direct Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Energie Direct Klantenservice te beoordelen.

Bel Energie Direct
0900-3347328
(Lokale kosten)
We verbinden je meteen door.