Energie Direct Klantenservice

Rapportcijfer Energie Direct klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (10)

Bellen met Energie Direct

Waarom bellen met Energie Direct Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of nota.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over een dienst van Energie Direct.
  • Je wilt klant worden van Energie Direct.
  • Je hebt een betalingsachterstand bij Energie Direct en wilt een regeling treffen.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 16:00
  • Dinsdag 09:00 - 16:00
  • Woensdag 09:00 - 16:00
  • Donderdag 09:00 - 16:00
  • Vrijdag 09:00 - 16:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Energie Direct: 0900-3347328

  • Belkosten: Lokale kosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

    Wil je je huidige contract met Energie Direct opzeggen? Bel dan het volgende telefoonnummer: 0900 - 3347328.

Heb jij onlangs contact gehad met Energie Direct? Laat ons je ervaringen met Energie Direct weten!
Beoordeel Energie Direct.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Energie Direct?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Energie Direct? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Energie Direct via Facebook.

Is de telefonische klantenservice gesloten of heeft je vraag geen haast? Ga dan naar de Facebook pagina van Energie Direct en stel je vraag daar. Op werkdagen staat het klantenservice team van Energie Direct tussen 9.00 en 21.00 uur voor je klaar. Op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook.

Neem contact op met Energie Direct via Twitter.

Ook op Twitter staat het klantenservice team Energie Direct voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, @energiedirect. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m Vrijdag 09:00 tot 21:00
  • Zaterdag 09:00 tot 17:00
  • Zondag gesloten
Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter. Klik hier voor contact met Energie Direct via Twitter.

Veelgestelde vragen Energie Direct.

Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan Energie Direct:

  • Kan ik de startdatum van mijn contract aanpassen?
  • Kan ik mijn contract nog annuleren?
  • Wat is de einddatum van mijn contract?
  • Hoe verleng ik mijn contract?
  • Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding als klant?
  • Kan ik mijn contract tijdelijk stopzetten?
  • Wat is mijn klantnummer?
  • Waarom wordt mijn contract beëindigd?
  • Kan ik een contract op een andere naam zetten?
  • Past mijn contract nog bij mij?
Ga naar de veelgestelde vragen van Energie Direct Ga naar de veelgestelde vragen van Energie Direct

Een klacht indienen over Energie Direct

Wil je een klacht indienen bij Energie Direct? Dat kan online via het contact formulier van Energie Direct. Klik op onderstaande link en selecteer bij "Kies je situatie" de optie "Ik heb een klacht".

Vul vervolgens je gegevens in, omschrijf je klacht en de gewenste oplossing. Energie Direct zegt binnen 24 uur te reageren op klachten.

Dien online een klacht in bij Energie Direct Dien online een klacht in bij Energie Direct

Altijd grip op je knip Pre-Roll

Rapportcijfer Energie Direct Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Beoordeel Energie Direct Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Energie Direct Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door W.labree op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hallo,
Er wordt niet op mijn mail gereageerd terwijl ik al heel lang bij energie direct zit.
Heb vandaag weer eens 1 uur aan de telefoon gezeten, maar krijg er niemand aan, wel hoor ik steeds bedankt voor het wachten u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Chatten wil ook niet omdat het constant bezet is doordat medewerkers aan het chatten zijn.
Hoe krijg ik nu nog contact met energiedirect, ik weet het niet meer omdat het elke dag het zelfde is.
Wat kan ik nu nog doen? Heeelp!
  • Beoordeeld door A.van Vulpen op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Gewoon niet te bereiken.
  • Beoordeeld door M. Y Haszonics op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch onbereikbaar!!
Ben klant bij jullie en wil een werknemer spreken.
Jullie hebben mijn gegeven, bel mij terug.
  • Beoordeeld door Ho op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel moeilijk contact nemen, geen gratis kan bellen.
  • Beoordeeld door M van Gils op 29-08-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ik ben laatst gebeld door jullie, met een aanbod om terug te komen als klant bij energiedirect. Er werd mij een mooi aanbod gedaan, en er zouden géén kosten aan verbonden zijn. Ik ging akkoord, en vervolgens hoor of zie ik niks meer van jullie. Zelfs nog gechat met de klantenservice hierover, en ik zou gebeld worden...daarna niks meer.
Vind het erg vreemd!
  • Beoordeeld door Hans Pellikaan op 8-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar vanuit het buitenland.
Online contract opzeggen online ook onmogelijk.
Ik verhuis per 1 september 2021 naar Spanje
  • Beoordeeld door n de zwart op 27-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Van de telefoniste het email adres gekregen antwoordconsumentservice@energiedirect.nl om één en ander duidelijk te krijgen. Maar dat is klaarklijkelijk niet de bedoeling want met zo'n lang email adres is het gedoemd te mislukken en dat is precies wat gebeurt.
Mail onbestelbaar.
En zo kom je weer niet verder , moet je er weer achteraan. Inefficiente klantenservice.
  • Beoordeeld door Nico op 1-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mij voorliegen over maandelijkse kosten...en nu aanpassen.....vies om zo met mensen om te gaan.....kots van energie direct...
  • Beoordeeld door Rahimzadeh op 1-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben.verhuizd en wil meterstanden en oud en nieuw adress door geven. Maar kan niet energie dorect breiken! Niet via app ook telefonisch niet breikbaar. Schaade
  • Beoordeeld door H.Menzing op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Beste ,
Energie direct is een ramp.Kunnen ons via email niet bereiken. Al meer als 10 jaar het zelfde email .Ook buitenlanders kunnen ons bereiken.
Zeer slechte klanten service. Bij de positieve beoordelingen zet ik een groot vraagteken.
Herman
Bel Energie Direct
0900-3347328
(Lokale kosten)