Eneco Klantenservice

Rapportcijfer Eneco klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (42)

Bellen met Eneco

Waarom bellen met Eneco Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Eneco.
  • Om klant te worden van Eneco.

Openingstijden telefonische klantenservice Eneco

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 08:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Eneco: 088-8955955

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met Eneco? Laat ons je ervaringen met Eneco weten!
Beoordeel Eneco.

Controleer op storingen bij Eneco.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Eneco.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
  • Toon.
  • Inloggen.
  • Gas.
  • Website.
  • Rekeningen betalen.
Controleer of er een storing is bij Eneco

KvK gegevens Eneco

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 24433142
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019722796
  • Statutaire naam: Eneco BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Eneco?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Eneco? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Eneco via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Eneco via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Eneco kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Eneco via Facebook Messenger.

Neem contact op met Eneco via Facebook.

Neem contact op via Facebook met Eneco. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 21:00.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Eneco via Facebook.

Neem contact op met Eneco via Twitter.

Neem contact op via Twitter met Eneco, @Eneco. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 21:00.
  • Zaterdag & zondag: 10:00 tot 16:00.
Klik hier voor contact met Eneco via Twitter.

Michel vertelt waarom hij kiest voor Eneco als werkgever - 20s

Hoofdkantoor Eneco (adres)

Marten Meesweg 5 Rotterdam, Zuid Holland 3068 AV Nederland
Rapportcijfer Eneco Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 42 beoordelingen.

Beoordeel Eneco Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Eneco Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door G de Vries op 2-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht bereikbaar, op verschillende tijdstippen geprobeerd te bellen, maar krijg niemand aan de lijn.
  • Beoordeeld door P. Heijmans op 27-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

ze zijn niet te bereiken het duurt ontzettend lang voordat je een echt mens aan de lijn krijgt
en per mail woord er ook niets opgelost ik wil gewoon mijn gegevens weer in kunnen zien
los het probleem nu eens gewoon op anders zoek ik wel een andere energie bedrijf.
toch fijn als er zo met vaste klanten woord omgegaan.
14 minuten in de wacht gestaan schandalig
  • Beoordeeld door J.G. Bentvelzen op 17-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een vreselijke afdeling. Probeer eens een contract op te zeggen omdat de betreffende woning niet meer wordt gebruikt!!
  • Beoordeeld door Frans Kortman op 28-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

4 mensen gesproken..
iedereen wil weer mijn gegevens weten.
ik moest spreken met stadswarmte.
zij reageren ook niet ik... zat op de juiste lijn en ik hoorde dat jengeltje maar
na 10 minuten opgehangen
  • Beoordeeld door Koos op 25-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb eerst gebeld (met 0800-1555 zoals opgegeven maar deze is niet meer geldig) daarna met nummer 0888955955 en kreeg toen te horen dat op nummer 08000072 moet bellen en kiest voor keuze 1 (nou keuze 1 is nooit aan toe gekomen want de telefoon begint te rinkelen zonder resultaat). En vanuit dit laatste nummer wordt ik automatisch weer verbonden met nummer 0888955955. Uiteindelijk wordt de telefoon niet opgenomen na een hele ochtend de telefoon te laten bellen. En constant krijg ik te horen: "op dit moment zijn al onze medewerker in gesprek, blijft nog even aan de lijn". Hoe bedoel je "even".
Eneco moet zich schamen op dit gedrag.
  • Beoordeeld door S. J. R. Baraké op 10-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bar en bar slecht. Ik moet op mijn knieen vallen om de maandelijkse termijn af te laten boeken. Jullie brengen mij in de problemen. Is dat de bedoeling.
ieder maand is de afschrijving op de 23e van de maand. wat is dat bij Eneco.
  • Beoordeeld door J de Jong op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, na diverse keren bellen en chatten, is het probleem nog steeds niet opgelost. Na plaatsen nieuwe warmtemeter hebben ze van Eneco het verbruik van alle voorgaande jaren op het verbruik voor de maand oktober gezet. Ik heb geen slimme meter. Ik krijg ze niet aan het verstand dat het onmogelijk is om dit verbruik te hebben. Mensen van Eneco zijn onbeschoft, luisteren niet . Ook vind ik het hinderlijk dat veel medewerkers de Nederlandse taal niet goed beheersen en daardoor denk ik het probleem niet goed begrijpen.
  • Beoordeeld door r.g.p wijffels op 1-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Er komt geen antwoord op mijn vraag en mijn vraag is niet terug te vinden op jullie E-mail bericht, wat zogenaamd 'n weergave zou zijn van mijn gestelde vraag . Ik word met 'n kluitje het riet ingestuurd. Er komen andere tijden en dan weeg ik dit mee.
  • Beoordeeld door Pj.Ista_Gelens op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan niet iemand aan de telefoon krijgen ,ik ben 80 jaar en niet handig met internet,schandalig,!!
  • Beoordeeld door Roding op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb ruim twee weken geleden Zon op Toon aangevraagd. Ik zou binnen een dag een reactie krijgen maar niets gehoord.
Hoe gaat het nu verder ? Telefonisch contact is onmogelijk.
  • Beoordeeld door Rob wilkes op 10-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloos bedrijf zeg ga zo snel.mogelijk weg bij.eneco
Niet te berijken alleen.met chat via een.kut app schaam jullie
  • Beoordeeld door Egon Borghuis op 2-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Niet bereikbaar via email is echt ZOOOO klantonvriendelijk en voor deze reactie WEL MIJ OM MIJN EMAILADRES VRAGEN!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door rita op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gebeld op 26 april 25 min. Geen antwoordt,heb dan maar een mail gestuurt ook geen antwoord,welk service is dat voor zo groot bedrijf
Wij zullen nog eens de inspecteur van radio 2 inschakelen, die geraakt beter binnen dan de klanten en krijgt te minstens antwoord
  • Beoordeeld door mike op 27-02-2022
  • Rapportcijfer: 4

Difficult to arrange a maintainace visit for my geyser.
  • Beoordeeld door van der Wulp op 19-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Brief gestuurd naar Eneco consumenten op 12 januari, met verzoek om antwoorden te geven op de gestelde vragen.
Deze vragen heb ik niet via telefoon gesteld maar via post met het verzoek om daar ook schriftelijk op te antwoorden.

Op 25 januari 2022 krijg ik een mail van de klantenservice om hen te bellen terwijl ik gevraagd had om een bericht (post of mail) te sturen met de antwoorden. In de mail werd ook vermeld dat erop de mail gereageerd kon worden, dat heb ik dus gedaan met het verzoek om de antwoorden per mail of brief te sturen, zoals gevraagd.

Na 25 januari 2022 totaal niets meer vernomen van Eneco. Wat een slechte service van dit bedrijf.
Eigenlijk geheel geen service om precies te zijn. Het is dat ik een goede prijs voor de energie nog vastgelegd heb maar anders zou ik zo weggaan bij dit bedrijf.
  • Beoordeeld door Freek op 8-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kut bedrijf
  • Beoordeeld door Jelle de Jong op 3-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een verhuizing doorgeven. Online klantenservice is bezet en kan me niet helpen. De online omgeving geeft foutmeldingen en daar kan ik niet inloggen. De telefoonlijn zit vol, er is geen e-mail te vinden. Waardeloos. Echt enorm waardeloos en enorm frustrerend. Ik haat het als bedrijven een dergelijke onbereikbaarheid hebben en pretenderen beter te zijn. Kappen met die onzin.
  • Beoordeeld door Els Gerritsen op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slecht! Ik wil gewoon iemand spreken en bij keuzemenu 4 moet je allerlei gegevens inspreken en dan herkennen ze ze niet, terwijl ik alle gegevens gewoon voor me heb! Ze herkennen mijn bankrekeningnummer niet, terwijl ze elke maand wel afschrijven. HOE KRIJG IK IEMAND TE SPREKEN! Om moedeloos van te worden,
  • Beoordeeld door Paul op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een vooringenomenheid van Eneco. Je wil een hybride warmtepomp en na ingeven van PC+huisnummer krijg je als antwoord dat je woning niet geschikt zou zijn. Blijkbaar helderziend zijn ze bij Eneco want er wordt totaal niet gevraagd naar de isolatie staat van de woning en andere voorzieningen die tot verbetering zijn doorgevoerd, waardoor de woning wel degelijk geschikt is. Dus Eneco als leverancier van een warmtepomp, alsmede mij als nieuwe klant voor GWL, gaat het niet worden in ieder geval.
  • Beoordeeld door S.Struik op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ik heb een contract bij jullie van Eneco, nu is het zo dat Ik een onderhoudsbeurt nodig heb bij mijn CV ketel. Ook is het zo dat jullie mij een contract in de komt willen schuiven waar ik per maand voor MOET BETALEN waar ik geen zin in heb. En nu dat ik geen contract wil kunnen jullie van Eneco mij niet helpen???? Wat is dit dan weer. Gaat het bij jullie alleen maar om geld verdienen??? Maar mij in de.kou laten zitten womdat ik geen contract wil en jullie mij dan niet helpen!!!!
  • Beoordeeld door Anja op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al sinds april bezig om duidelijkheid te krijgen over mijn jaarafrekening. Telefonisch doorgegeven meterstanden wordt niks mee gedaan, als je na een keuzemenu en wachttijd eindelijk iemand aan de lijn krijgt wordt de verbinding 2x over verbroken. Als ze belovend terug te bellen met hopelijk de uitleg dan hoor je na 2 weken nog steeds niks en dan wel doodleuk een aanmaning sturen met ruim 110 euro extra aan incassokosten erbij. Echt waardeloos en dit maakt me erg boos.
  • Beoordeeld door Jan vellinga op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 3 weken bezig om weer in mijn Eneco te kunnen en ook in mijn app krijg elke keer toegang geweigerd okta 403 al div mensen aan de telefoon gehad deze ochtend nog ook e.mail gestuurd een keer iemand aan de lijn gehad die iets zou aan vragen in verband met okta 403 is een dag goed gegaan ik moet nu weer 5dagen wachten heb daar geen zin in wil dat het vandaag opgelost wordt groetjes jan vellinga
  • Beoordeeld door J. Meijerink op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan nergens een emailadres van ENECO vinden, uitgezonderd de "No-Reply"
  • Beoordeeld door leenders op 14-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

kan nergens een mailadres vinden en klantenservice stuurt mij steeds naar website.
  • Beoordeeld door Jm.botenbal op 8-02-2021
  • Rapportcijfer: 3

Slecht, namens onze VvE moet ik Eneco aansprakelijk houden voor door Eneco veroorzaakte schade aan onze gezamelijk schoorsteen..
Hiervoor is GEEN direct e-mail adres beschikbaar en moet wachten op Eneco procedure !.

I
  • Beoordeeld door D. Schiedam op 10-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eneco doet dingen die wettelijk verboden zijn: 1) kosten rekenen wanneer je later dan binnen 14 dagen betaalt, al bij de eerste herinnering dus. 2) als je deze kosten niet betaalt, dan zetten ze deze illegale kosten op de jaarnota. Dat is absoluut verboden!! 3) als je dan nog niet betaalt, dan krijg je een rekening van iets dat je allang betaald hebt, waarop ze dan zeggen dat je nog een bedrag moet betalen. Alsof we geen eigen administratie hebben. Koekoek!!
Een e-mail sturen kan niet, want geen e-mail adres en aan de telefoon blijven ze stug volhouden dat hun illegale praktijken wel mogen en kom je ook niet verder.
Mijn advies: als je ze kunt ontwijken, doe dit dan vooral! Doe geen zaken met Eneco tenzij het niet écht niet anders kan.
  • Beoordeeld door WM Zwolle op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb 2 dagen geleden tel contact gehad waarin ik aan gaf dat ik graag wou weten of het nu echt klaar is en niet weer voor verasseningen kom te staan wil graag bevestiging van dat ik de toon heb opgezegt heb nog steeds geen bevestiging van jullie graag zou ik dat willen

Mvg zwolle
  • Beoordeeld door Heeren op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 4

Colportage aan de telefoon na contact over totaal iets anders.
Wil nu opzeggen, kan alleen per post (natuurlijk geen antwoordenvelop) ......... graag e-mail maar dit is nergens te vinden!!!!
  • Beoordeeld door Jacob op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bekijk mijn dossier maar even vanaf vrijdagavond 11 december t/m. 14dec in de avond. Waardeloos bedrijf, Heel veel spijt met jullie ketelcomfort. Ik laat het er niet bij zitten. Zijn geen woorden voor. Ik laat ook een stuk in de courant schrijven, hoe jullie met al jullie kut beloftes met mensen omgaan. 7042538 dat is een nummer want dat ben je bij jullie
  • Beoordeeld door Kammeraad op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag een colporteur aan de deur. Welke idioot doet zoiets in deze tijd. En nee we willen niet wisselen van leverancier
  • Beoordeeld door M Reitsma op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Wordt na 9 min in de wacht plotseling verbroken en nu moet ik weer 10 min in de wacht
  • Beoordeeld door Sylvia op 17-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wat is het email adres?
  • Beoordeeld door U. Sela op 10-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is donderdag 10 septembe 16. 20............Ik hang al 36 minuten in de wacht, Dat is echt belachelijk!
En dan heb ik nog wel de keuze ingedrukt dat ik een aanbod heb gekregen van een andere provider.
Daar is de wachttijd aanmerkelijk korter. HOe willen jullie dat ik bij jullie blijf met zulke slechte bereikbaarheid
  • Beoordeeld door w. van putten op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik kreeg een mail waarschijnlijk van Eneco om terug te komen als klant. Ik vertrouw het email adres van die mail niet en wil daar graag zelf een mail over sturen ter controle. Nergens op de site vind je de mogelijkheid een email te sturen. Als je niet bereikbaar bent, word je natuurlijk geen klant.
  • Beoordeeld door B. Vermeulen op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Normaal contact is onmogelijk krijg steeds geautomatiseerde antwoorden waar ik niks aan heb.
Mijn Eneco app werkt niet maar Eneco wijst naar Stedin Visa versa.
Niemand die het serieus neemt ik overweeg sterk om bij Eneco weg te gaan.
  • Beoordeeld door Gerard op 29-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wordt lastig gevallen (telefonische) terwijl ik aan het werk ben. Op het verzoek dingen via mij normale brievenbus naar mij toe te zenden wordt niet geluisterd, Wat zijn dit voor storende acties?
  • Beoordeeld door knapen op 28-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht eerst uur geduurd voor ik iemand er aan kreeg over mijn toon die was van de muur gevallen nu maar kijken hoe lang het duurt voor ik een nieuwe krijg.
moet zelf bellen voor afspraak met monteur.ben benieuwt hoelang dat weer duurt
maar het leukste komt nog als ik mijn contract met 4 jaar verlengde zou dat morgen al kunnen.zeer goede service heb geluk dat het met de temperatuur nog mee valt.bedankt eneco
  • Beoordeeld door Marco op 15-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Een simpel mailadres voor contact met de klantenservice van Eneco is onvindbaar. Contact via Twitter en Facebook is natuurlijk ook heel fancy maar ik heb geen zin om speciaal voor Eneco een account aan te maken.

Ik wil, als gebonden klant, inzicht in mijn verbruik warmte. Gelijk als bij gas en elektriciteit. Eneco is kennelijk niet in staat dit te realiseren, het heeft natuurlijk ook geen enkele prioriteit. Klanten van stadsverwarming kunnen namelijk niet switchen.
  • Beoordeeld door hanna op 9-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mailcontact en dat lukt/kan/mag niet.
En op de site is mijn vraag totaal onvindbaar.
Dus maar even zo een poging: wat zijn de vastrechtkosten voor stroom bij jullie op jaarbasis?
  • Beoordeeld door Willem van Kempen op 9-05-2019
  • Rapportcijfer: 1

Zeer moeilijk bereikbaar, geen communicatie met bedrijf.
Bel Eneco
088-8955955