Eneco Klantenservice

Rapportcijfer Eneco klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (23)

Bellen met Eneco

Waarom bellen met Eneco Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Eneco.
  • Om klant te worden van Eneco.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 08:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Eneco: 088-8955955

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Eneco.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Eneco.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Waar controleren we op?

  • Stroom.
  • Toon.
  • Inloggen.
  • Gas.
  • Website.

Recentelijk opgeloste storingen

  • 7 augustus: Storing bij Eneco.
  • 24 juni: Storing bij Eneco.
  • 28 mei: Storing bij Eneco.
Controleer of er een storing is bij Eneco
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Eneco? Laat ons je ervaringen met Eneco weten!
Beoordeel Eneco.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Eneco?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Eneco? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Eneco via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Eneco via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Eneco kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Eneco via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Eneco via Facebook Messenger.

Neem contact op met Eneco via Facebook.

Neem contact op via Facebook met Eneco. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 21:00.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Eneco via Facebook.

Neem contact op met Eneco via Twitter.

Neem contact op via Twitter met Eneco, @Eneco. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 21:00.
  • Zaterdag & zondag: 10:00 tot 16:00.
Klik hier voor contact met Eneco via Twitter. Klik hier voor contact met Eneco via Twitter.

Eneco - Heel Nederland Schakelt Om

Rapportcijfer Eneco Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 23 beoordelingen.

Beoordeel Eneco Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Eneco Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door S.Struik op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ik heb een contract bij jullie van Eneco, nu is het zo dat Ik een onderhoudsbeurt nodig heb bij mijn CV ketel. Ook is het zo dat jullie mij een contract in de komt willen schuiven waar ik per maand voor MOET BETALEN waar ik geen zin in heb. En nu dat ik geen contract wil kunnen jullie van Eneco mij niet helpen???? Wat is dit dan weer. Gaat het bij jullie alleen maar om geld verdienen??? Maar mij in de.kou laten zitten womdat ik geen contract wil en jullie mij dan niet helpen!!!!
  • Beoordeeld door Anja op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al sinds april bezig om duidelijkheid te krijgen over mijn jaarafrekening. Telefonisch doorgegeven meterstanden wordt niks mee gedaan, als je na een keuzemenu en wachttijd eindelijk iemand aan de lijn krijgt wordt de verbinding 2x over verbroken. Als ze belovend terug te bellen met hopelijk de uitleg dan hoor je na 2 weken nog steeds niks en dan wel doodleuk een aanmaning sturen met ruim 110 euro extra aan incassokosten erbij. Echt waardeloos en dit maakt me erg boos.
  • Beoordeeld door Jan vellinga op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 3 weken bezig om weer in mijn Eneco te kunnen en ook in mijn app krijg elke keer toegang geweigerd okta 403 al div mensen aan de telefoon gehad deze ochtend nog ook e.mail gestuurd een keer iemand aan de lijn gehad die iets zou aan vragen in verband met okta 403 is een dag goed gegaan ik moet nu weer 5dagen wachten heb daar geen zin in wil dat het vandaag opgelost wordt groetjes jan vellinga
  • Beoordeeld door J. Meijerink op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan nergens een emailadres van ENECO vinden, uitgezonderd de "No-Reply"
  • Beoordeeld door leenders op 14-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

kan nergens een mailadres vinden en klantenservice stuurt mij steeds naar website.
  • Beoordeeld door Jm.botenbal op 8-02-2021
  • Rapportcijfer: 3

Slecht, namens onze VvE moet ik Eneco aansprakelijk houden voor door Eneco veroorzaakte schade aan onze gezamelijk schoorsteen..
Hiervoor is GEEN direct e-mail adres beschikbaar en moet wachten op Eneco procedure !.

I
  • Beoordeeld door D. Schiedam op 10-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eneco doet dingen die wettelijk verboden zijn: 1) kosten rekenen wanneer je later dan binnen 14 dagen betaalt, al bij de eerste herinnering dus. 2) als je deze kosten niet betaalt, dan zetten ze deze illegale kosten op de jaarnota. Dat is absoluut verboden!! 3) als je dan nog niet betaalt, dan krijg je een rekening van iets dat je allang betaald hebt, waarop ze dan zeggen dat je nog een bedrag moet betalen. Alsof we geen eigen administratie hebben. Koekoek!!
Een e-mail sturen kan niet, want geen e-mail adres en aan de telefoon blijven ze stug volhouden dat hun illegale praktijken wel mogen en kom je ook niet verder.
Mijn advies: als je ze kunt ontwijken, doe dit dan vooral! Doe geen zaken met Eneco tenzij het niet écht niet anders kan.
  • Beoordeeld door WM Zwolle op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb 2 dagen geleden tel contact gehad waarin ik aan gaf dat ik graag wou weten of het nu echt klaar is en niet weer voor verasseningen kom te staan wil graag bevestiging van dat ik de toon heb opgezegt heb nog steeds geen bevestiging van jullie graag zou ik dat willen

Mvg zwolle
  • Beoordeeld door Heeren op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 4

Colportage aan de telefoon na contact over totaal iets anders.
Wil nu opzeggen, kan alleen per post (natuurlijk geen antwoordenvelop) ......... graag e-mail maar dit is nergens te vinden!!!!
  • Beoordeeld door Jacob op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bekijk mijn dossier maar even vanaf vrijdagavond 11 december t/m. 14dec in de avond. Waardeloos bedrijf, Heel veel spijt met jullie ketelcomfort. Ik laat het er niet bij zitten. Zijn geen woorden voor. Ik laat ook een stuk in de courant schrijven, hoe jullie met al jullie kut beloftes met mensen omgaan. 7042538 dat is een nummer want dat ben je bij jullie
  • Beoordeeld door Kammeraad op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag een colporteur aan de deur. Welke idioot doet zoiets in deze tijd. En nee we willen niet wisselen van leverancier
  • Beoordeeld door M Reitsma op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Wordt na 9 min in de wacht plotseling verbroken en nu moet ik weer 10 min in de wacht
  • Beoordeeld door Sylvia op 17-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wat is het email adres?
  • Beoordeeld door U. Sela op 10-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is donderdag 10 septembe 16. 20............Ik hang al 36 minuten in de wacht, Dat is echt belachelijk!
En dan heb ik nog wel de keuze ingedrukt dat ik een aanbod heb gekregen van een andere provider.
Daar is de wachttijd aanmerkelijk korter. HOe willen jullie dat ik bij jullie blijf met zulke slechte bereikbaarheid
  • Beoordeeld door w. van putten op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik kreeg een mail waarschijnlijk van Eneco om terug te komen als klant. Ik vertrouw het email adres van die mail niet en wil daar graag zelf een mail over sturen ter controle. Nergens op de site vind je de mogelijkheid een email te sturen. Als je niet bereikbaar bent, word je natuurlijk geen klant.
  • Beoordeeld door B. Vermeulen op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Normaal contact is onmogelijk krijg steeds geautomatiseerde antwoorden waar ik niks aan heb.
Mijn Eneco app werkt niet maar Eneco wijst naar Stedin Visa versa.
Niemand die het serieus neemt ik overweeg sterk om bij Eneco weg te gaan.
  • Beoordeeld door Gerard op 29-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wordt lastig gevallen (telefonische) terwijl ik aan het werk ben. Op het verzoek dingen via mij normale brievenbus naar mij toe te zenden wordt niet geluisterd, Wat zijn dit voor storende acties?
  • Beoordeeld door knapen op 28-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht eerst uur geduurd voor ik iemand er aan kreeg over mijn toon die was van de muur gevallen nu maar kijken hoe lang het duurt voor ik een nieuwe krijg.
moet zelf bellen voor afspraak met monteur.ben benieuwt hoelang dat weer duurt
maar het leukste komt nog als ik mijn contract met 4 jaar verlengde zou dat morgen al kunnen.zeer goede service heb geluk dat het met de temperatuur nog mee valt.bedankt eneco
  • Beoordeeld door Marco op 15-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Een simpel mailadres voor contact met de klantenservice van Eneco is onvindbaar. Contact via Twitter en Facebook is natuurlijk ook heel fancy maar ik heb geen zin om speciaal voor Eneco een account aan te maken.

Ik wil, als gebonden klant, inzicht in mijn verbruik warmte. Gelijk als bij gas en elektriciteit. Eneco is kennelijk niet in staat dit te realiseren, het heeft natuurlijk ook geen enkele prioriteit. Klanten van stadsverwarming kunnen namelijk niet switchen.
  • Beoordeeld door hanna op 9-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mailcontact en dat lukt/kan/mag niet.
En op de site is mijn vraag totaal onvindbaar.
Dus maar even zo een poging: wat zijn de vastrechtkosten voor stroom bij jullie op jaarbasis?
  • Beoordeeld door Willem van Kempen op 9-05-2019
  • Rapportcijfer: 1

Zeer moeilijk bereikbaar, geen communicatie met bedrijf.
  • Beoordeeld door R.S. Alders op 5-03-2019
  • Rapportcijfer: 1

Wij kunnen op geen enkele manier in contact komen met Eneco klantenservice. Telefonisch worden wordt je via het keuzemenu niet verder geleid naar een medewerker ook via Contacteneco.nl krijg je postmasters delivery fail Onze gegevens zijn blijkbaar niet bekend bij Eneco.
wij hebben ons 1 maart opgegeven als nieuwe klant met een nieuw adres, binnen 14 dagen kunnen wij annuleren en dat gaan wij dan ook maar doen met een aangetekende brief, dat komt tenminste wel aan. Zeer onvriendelijke manier van een woud van zoeken en zeker niet klantgericht.
Jammer Eneco, gemiste kans.
R.S. Alders te Oldenzaal
  • Beoordeeld door Var1992 op 8-01-2019
  • Rapportcijfer: 3

Naast lang wachten word je ook slecht geholpen. Had vraag over betaling maar ze zeggen dat ik contact moet opnemen met inkasso
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)