Greenchoice Klantenservice

Rapportcijfer Greenchoice klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (21)

Bellen met Greenchoice

Waarom bellen met Greenchoice Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing.
  • Voor vragen over de diensten van Greenchoice.
  • Om klant te worden van Greenchoice .
  • Je wilt een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.

Openingstijden telefonische klantenservice Greenchoice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:30
  • Dinsdag 08:30 - 17:30
  • Woensdag 08:30 - 17:30
  • Donderdag 08:30 - 17:30
  • Vrijdag 08:30 - 17:30
  • Zaterdag 08:30 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Greenchoice : 010-4782326

  • Belkosten: Lokaal tarief
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met Greenchoice ? Laat ons je ervaringen met Greenchoice weten!
Beoordeel Greenchoice .

Controleer op storingen bij Greenchoice .

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Greenchoice .

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Greenchoice

KvK gegevens Greenchoice

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 24302685
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020340567
  • Statutaire naam: Greenchoice 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Greenchoice ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Greenchoice ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Inloggen of Account aanmaken

Wil je zelf je zaken regelen bij Greenchoice? Bijvoorbeeld om:

  •     Meterstanden door te geven
  •     Inzicht te krijgen in je energieverbruik
  •     Jaarafrekening te bekijken

 

Klik op onderstaande link om in te loggen of zo nodig een account aan te maken.

Klik hier om te kunnen Inloggen of Account aan te maken bij Greenchoice. Klik hier om te kunnen Inloggen of Account aan te maken bij Greenchoice.

Neem contact op met Greenchoice via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Greenchoice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier op maandag t/m zaterdag van 08:30 - 17:30 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen. Je kunt beeldbellen via Facebook Messenger als je een facebook account hebt. Je moet het bedrijf of instantie waarmee je wilt beeldbellen als vriend toegevoegd hebben aan je facebook account.

Klik hier voor contact met Greenchoice  via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Greenchoice via Facebook Messenger.

Neem contact op met Greenchoice via Twitter.

Heb je een vraag voor Greenchoice? Stel deze dan via Twitter, @Greenchoice. Binnen een uur kun je een reactie verwachten van Greenchoice. De openingstijden op Twitter zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 17:30.
  • Zaterdag: van 08:30 tot 17:00.
  • Zondag: Gesloten.

 

Klik hier voor contact met Greenchoice  via Twitter. Klik hier voor contact met Greenchoice via Twitter.

Zonneparken & biodiversiteit | Greenchoice

Rapportcijfer Greenchoice Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 21 beoordelingen.

Beoordeel Greenchoice Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Greenchoice Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door Monique op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

9 dagen voordat mijn contract afliep krijg je een zeer hoge energie aanbieding. helaas doordat dit 9 dagen van te voren komt en je dus een opzegtermijn hebt van een maand kun je hier niet meer vanaf.
na jaren goede contracten te hebben gehad is dit nu voorbij. contact opnemen kan niet telefonisch want er neemt niemand op. Via de mail kan ook niet, dus dan maar een aangetekende brief. Jullie kunnen het niet maken om zo kort van te voren nieuwe tarieven te geven maar niet de mogelijkheid te hebben om een andere energieleverancier te vinden. Ziggo verhoogt zijn tarieven en dan is er in ieder geval de mogelijkheid om te switchen.
  • Beoordeeld door Rob Gulmans op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bijzonder beroerd. Het bedrijf haalt 'bij vergissing' onterecht geld van de rekening en is nu 5 weken later nog steeds niet in staat om dit terug te storten.
Wat een boevenbende!!!
  • Beoordeeld door P. Boer op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Greenchoice doet alle mogelijke moeite om niet bereikbaar te zijn voor haar klanten. Contactgegevens, zoekt u rustig verder. Email sturen ho maar.
  • Beoordeeld door Lili op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil graag bezwaar indienen tegen de voorgenomen tariefverhoging per 1 oktober, maar telefonisch is Greenchoice door drukte niet te bereiken en een email adres wordt niet gegeven. Geen idee, waar ik met mijn klacht terecht kan. Het gaat daarom een aangetekende brief naar het hoofdkantoor worden, maar dat kost onnodig tijd.
  • Beoordeeld door SPC op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact via email mogelijk.
  • Beoordeeld door R.V. van Zwieten op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb een aantal keren contact gehad met de klantenservice via WhatsApp. De antwoorden hielden meestasl nauwelijks verband met mijn vraag, Altijd werd er om de kern van mijn vraag heen gepraat, Ook werd er gewoon gelopgen over de financiële positie van Greenchoice.
Ook werd mij in het geheel niet duidelijk gemaakt waarom mijn tarief met 600% zou moeten stijgen.
Daarnaast werd er in niets rekening gehouden met de nieuwe toezeggingen vanuit de overheid.
Het nieuwe tarief is veel te hoog voor ons verbruik en staat niet in verhouding tot de prijswijziging van stroom en gas. Ook daar werd omheen gepraat.
Daarnaast is Greenchoice alleen bereikbaar op zo'n manier dat er geen 'paper trail' is. Niet erg vertrouwen wekkend.
En wat is het emailadres waarop Greenchoice te bereiken is? Niet bekend.
Ook word er nergens op de site een adres getoond. Gelukkig heeft de kamer van koophandel dat adres wel.

Kortom: rookgordijnen en onbereikbaarheid zijn troef. Ook in 2020 word al aangeveven dat het druk is op de afdeling klantenservice. Het is duidelijk dat dit voor Grenchoice geen prioriteit is. Een slechte zaak. En daarme is Greenchoice een slechte zaak. Gelukkig hebben jullie de hoogste tarieven, dus het risico ligt geheel bij ons. En bedankt.
  • Beoordeeld door diederen op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

geen mogelijkheid om via de klantenservice een mededeling te vermelden over niet acceptatie van het door u
opgedrongen verhoogde termijnbedrag; wijziging van mijn e-mailadres; bij de jaarnota geen rekening houden
met vaste contract-termijn tot 1 april 2022.; stop zetten mijnerzijds van automatische maandafschrijving.!!!
  • Beoordeeld door lb Vonk op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik zou heel graag een mailadres willen om iets te mailen ... en die is niet te vinden helaas
  • Beoordeeld door G.Altena op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ondermaats. Geen sprake van klantenservice. De chatbot geeft louter voorgeprogrammeerde antwoorden op vragen die je niet hebt gesteld. Nooit een antwoord op de vraag die je daadwerkelijk hebt.
Feit dat je 38!! minuten in de wacht staat en dan nog steeds geen contact hebt zegt genoeg over de service.
Kan me niet voorstellen dat een bedrijf dit als normaal beschouwd.
En kom je alstublieft niet aan met: het is druk of we kunnen geen personeel vinden want eerlijk gezegd denk ik dat t staand beleid is van uw bedrijf (net als vele andere). Helaas.

En nee, ik ben geen robot....
  • Beoordeeld door Edith Stuivenberg op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn telefonisch onbereikbaar. IK kan jullie ook geen email sturen.
  • Beoordeeld door de jonge op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vorige week hebben wij de afspraak met greenchoice gemaakt om zonnepanelen te komen instaleren. Er zijn twee mannen geweest die een steiger hebben neergezet maar na een paar uur weer alles hebben ingeladen omdat ze de dakpannen niet los konden krijgen. Een vreemd verhaal... omdat bij vele huizen bij ons in de wijk, met dezelfde dakpannen ook zonnepanelen zijn geplaatst en dat allemaal prima is gegaan zonder moeite.
We zouden terug gebeld worden door greenchoice, maar helaas, en wanneer we bellen krijgen we een receptie te spreken die niets voor ons kan doen, alleen een terugbel verzoek. Maar van drie verzoeken in de de afgelopen weken is er nog niet terug gebeld.
  • Beoordeeld door Miranda op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

1 uur in de wacht voor klantenservice!!! Vind ik geen klantenservice
  • Beoordeeld door Jacques de Smidt op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch volledig onbereikbaar ,diverse malen een poging gedaan om te bellen. Vandaag 35 minuten in de wacht gehangen, daarna heb ik het opgegeven.
  • Beoordeeld door Angelique op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onbereikbaar, telefonisch en Whats app
  • Beoordeeld door Joost op 26-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Telefoonterreur callcenter na overstappen.

Klantenservice biedt geen oplossing.

Ik sta al jaren in belmeniet ..

Mag het ophouden?
  • Beoordeeld door Evelien op 10-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na afsluiten van mijn nieuwe contract zijn de tarieven ineens verhoogd als ik mijn gegevens bekijk in mijn greenchoice. Ik heb hier gelukkig een print screen van gemaakt. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken en krijg alleen “ dit nummer bestaat niet”. Heb gereageerd via Whatsappje en krijg ook geen reactie. Dit voelt absoluut niet goed
  • Beoordeeld door Evelien op 10-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na afsluiten van mijn nieuwe contract zijn de tarieven ineens verhoogd als ik mijn gegevens bekijk in mijn greenchoice. Ik heb hier gelukkig een print screen van gemaakt. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken en krijg alleen “ dit nummer bestaat niet”. Heb gereageerd via Whatsappje en krijg ook geen reactie. Dit voelt absoluut niet goed
  • Beoordeeld door hans nijland op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch onbereikbaar: na lang wachten "weggedrukt". Opnieuw geprobeerd, nummer nu helemaal niet bereikbaar, aldus een engelse mannenstem.
En dit niet eenmaal, maar meerdere malen op verschillende dagen
  • Beoordeeld door wil op 10-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Regelmatig geprobeerd contact met u te zoeken via e-mail en contactformulier.
Tot nu toe niet altijd een respons terug gekregen.
Antwoord wel eens gehad via uw mail info@greenchoise.nl maar geen mogelijkheid om zelf naar u toe te mailen.
Mailen is in het zakelijk en privé sfeer gebruikelijk jammer dat dit bij u niet mogelijk is?
  • Beoordeeld door Paul Buys op 2-08-2020
  • Rapportcijfer: 8

Duidelijke website
  • Beoordeeld door e.van voorst op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

goed contact is er alleen in de meterkast.
Bel Greenchoice
010-4782326
(Lokaal tarief)