Heb je een vraag voor Greenchoice? Stel deze dan via Twitter, @Greenchoice. Binnen een uur kun je een reactie verwachten van Greenchoice. De openingstijden op Twitter zijn:
Kies voor écht groene energie uit Nederland | Greenchoice
Rapportcijfer
Greenchoice Klantenservice:
2.5
2.5
Rapportcijfer is gebaseerd op
6 stem(men).
Beoordeel Greenchoice Klantenservice
Beoordelingen voor Greenchoice Klantenservice
Beoordeeld door Evelien op 10-01-2021
Rapportcijfer: 1
Na afsluiten van mijn nieuwe contract zijn de tarieven ineens verhoogd als ik mijn gegevens bekijk in mijn greenchoice. Ik heb hier gelukkig een print screen van gemaakt. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken en krijg alleen “ dit nummer bestaat niet”. Heb gereageerd via Whatsappje en krijg ook geen reactie. Dit voelt absoluut niet goed
Beoordeeld door Evelien op 10-01-2021
Rapportcijfer: 1
Na afsluiten van mijn nieuwe contract zijn de tarieven ineens verhoogd als ik mijn gegevens bekijk in mijn greenchoice. Ik heb hier gelukkig een print screen van gemaakt. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken en krijg alleen “ dit nummer bestaat niet”. Heb gereageerd via Whatsappje en krijg ook geen reactie. Dit voelt absoluut niet goed
Beoordeeld door hans nijland op 21-12-2020
Rapportcijfer: 1
Telefonisch onbereikbaar: na lang wachten "weggedrukt". Opnieuw geprobeerd, nummer nu helemaal niet bereikbaar, aldus een engelse mannenstem.
En dit niet eenmaal, maar meerdere malen op verschillende dagen
Beoordeeld door wil op 10-08-2020
Rapportcijfer: 1
Regelmatig geprobeerd contact met u te zoeken via e-mail en contactformulier.
Tot nu toe niet altijd een respons terug gekregen.
Antwoord wel eens gehad via uw mail info@greenchoise.nl maar geen mogelijkheid om zelf naar u toe te mailen.
Mailen is in het zakelijk en privé sfeer gebruikelijk jammer dat dit bij u niet mogelijk is?
Beoordeel Greenchoice Klantenservice