We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Provinciale Zeeuwse Courant? Laat ons je ervaringen met Provinciale Zeeuwse Courant weten!
Beoordeel Provinciale Zeeuwse Courant.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Provinciale Zeeuwse Courant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
De PZC
t.a.v. afdeling Klantenservice
o.v.v. vraag/opmerking
Postbus 90
5680 AB Best
Je kunt binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.
Je kan op de website van Provinciale Zeeuwse Courant vragen per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:
(TIP!) Voor een algemene vraag aan Provinciale Zeeuwse Courant, zie je op de pagina bovenaan een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op 'enter' te drukken.
Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:
Ga naar de veelgestelde vragen van Provinciale Zeeuwse Courant
Neem contact op met de klantenservice van Provinciale Courant via Twiiter.
Openingstijden:
Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.
Absoluut onmogelijk om een persoon aan de telefoon te krijgen.
Wij ontvangen al anderhalve maand de PZC na 8 uur. Hebben eerst gewacht met klagen, omdat we begrip hebben voor ziekte vd bezorger o.i.d. Maar het lijkt nu structueel zo te zijn.we betalen voor een volledig abonnement met bezorging op tijd.
Nu al de zoveelste keer geen krant ontvangen, gebeld kreeg bandje zeer onpersoonlijk verbinding werd daarna abrupt afgebroken . Zeer onprofessioneel.
Denk er over om de krant op te zeggen.
Regelmatig Geen krant. Bezorgservice liefst rond 7 uur!!
Als dat niet kan, geef mij een bronnenboek en ik ga de krant zelf halen!!
De krant wordt al seder ca. 3/4 jaar te laat of niet bezorgd. Vandaag om 10.00 uur een natte krant.
Ondanks reclameren, wat je een zee van tijd kost, doet de PZC hier niets aan. Als de klacht per e-mail verstuurd wordt duurt het weken voor je antwoord krijgt. ( Met een standaard antwoord van ......). Telefonisch onbereikbaar ( een kwartier in de wacht of weggedrukt worden) enz. enz.
Loze beloftes als er wordt aandacht aan besteed, we brengen het in mindering op uw abonnementskosten, we kunnen geen krantenbezorgers vinden, naweeën van Corona enz.
Als je de bezorger spreekt geeft hij te kennen goed te worden betaald, uurloon van 25,00 euro. Er moeten dan toch wel mensen te vinden zijn die een krant voor 8.00 uur willen bezorgen.
Kortom weer zonde van mijn energie om bij de PZC een klacht in te dienen want het geeft geen enkele zin want er veranderd niets. M.vr.gr. Kees.
Voor de 2de keer in een week geen krant Zeer moeilijk om in contact te komen met de PZC..als het zo verder moet zeg ik mijn abonnement op Grt. GJ Lecluijze.
weer geen krant daar om op gezegd
Klantenservice?
Is onbereikbaar.
Reageren nergens op.
Arrogantie en onbeschoft ten top.
Beoordeel Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice